Juventus - Genoa mérkőzés ma este

A Serie A 8. fordulójának zárómérkőzésén a Juventus a Genoa együttesét fogadja. A torinóiak jelenleg a tabella 3. helyén állnak (a Roma tegnap este már lejátszotta mérkőzését a Napolival - a végeredmény 4-4 lett), míg a vendégek az 5. pozíciót foglalják el.

Mindkét csapat egy-egy vereséget szenvedett el, közöttük két pont különbség van. A mérkőzést este 20.15-től közvetíti élőben a Sport 1.

Bizonyos elfoglaltság miatt sajnos nem tudom nézni a mérkőzést, így újra arra kérlek benneteket, hogy kommentben adjátok a legújabb információkat, összeállítást, 'miegymást'. Forza Juve!

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr914641206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mnorba 2007.10.21. 20:40:21

Buffon Grygera,Legrottaglie,Chiellini,Molinaro Salihamidzic,Nocerino,Zanetti,Nedved Del Piero,Trezeguet

Daccc 2007.10.21. 20:51:19

Ranieri megbaszhassa! Hogy a faszba lenduljon formaba Almiron es Tiago igy? Pont az ien foghatobb meccseken kene kezdok legyenek!

zsoti 2007.10.21. 21:09:11

Alex a RÉGI!:) 1-0!:)

mnorba 2007.10.21. 21:10:43

Góóóól!Del Piero így ünnepli a hosszabbítást!Csak így tovább!!!

zsoti 2007.10.21. 22:25:38

1-0a vége! +Ranieri meg Nedved Piros Lap!

Daccc 2007.10.21. 22:27:49

A meccset nem lattam! Miert kaptak pirosat?

DelPiero86 2007.10.21. 22:31:29

hát nemkellettek volna a pirosak a végére...:S De ujra egy régi Alexet láthattunk:)bár nem érdemelte meg a cserét..nagy kedvvel játszott,és nyertünk..ez a fontos! És ennyit tesz,ha biznak Alexben,és meghosszabitják a szerződését..akik meg korábban leirták Őt,azok most észrevehetik magukat..Forza JUVE,Forza Alex!

mnorba 2007.10.21. 22:32:18

Hát azt kell mondjam,a második félidő igen gyenge volt!Molinaro szerintem nem a Juveba való,illetve Palladino a 15 perc alatt többet mutatott,mint Trezeguet egész meccs alatt!Nedvednek meg szerintem jót fog tenni a pihenő!Ranieri piros lapja túlzás volt.Forza Juve

zsoti 2007.10.21. 22:32:59

Mindketten Reklamáltak! Nedvednek meg volt már egy sárgája! Elég beteg volt ez a bíró! Alex viszont nagyonjóvolt!de 80. perc körül bejött helyette Palladino!Lesem ült a kispadra egyből kiment az öltözőbe,nemigazán örült! Noh nembaj lényeg az 1-0!:)

zsoti 2007.10.21. 22:34:19

Vagyis Nedved könyökölt na!:)

PaLLaDiNhO 2007.10.21. 22:45:43

fujj mekkora hentes csapat ez a genoa ,undoritó kis aljas tetű band azzal a nyomorék szenegálival :/ Picsába már a biroval , áhhh nem fujt ellenünk.. nagy kaszás csapat ez a genoa áhhh... Ranieri bácsit se értem a f@x kivan már ezzel a cseréivel eleve mirét delpierot cseréli le miért nem azt a kaszás brazzot vagy molinarot... De bejött PaLLaDiNhO...(láttátok az esernyőit :P késze ez az ember zseni) én most igy hirtelen felindulásbol kib@sznám a csapat 1harmadát ranierivel egyetembe... molinaro pff micsinált ma addott majnem egy golpasszt zanetti szerintem leszerződött a genoához mert hogy nem velünk volt az biztos brazzo is áhhh...amugy meg Del piero felindulása tejlesen jogos volta nedveddel együtt mert amennyt ők ma itt kaptak az elég lenne egy szezonra még ha tajparaszt genoa csapatárol vagyon szó én nedved helyébe ugyanazt a mozdulatot tettem volna mit amikor lukat rugott a 16osnál a mi kis szőkekólánk...magyarul jol szájbatérdeltem volna)hirtelen csak ennyi jut eszembe a meccsröl...

mmartin91 2007.10.21. 22:48:16

Buzi bíró!!!!!!!!Ezért kiállítani Nedvedet?Ráadásul már lefújta a meccset,rohadt szemét.Zanetti megint megmutatta mire képes,hétről-hétre bizonyítja nekünk h:semmire.Nedved jó volt,csak a végén fölment a pumpa neki.Buffonnak fasza volt a védése Sculli lövésénél.Molinaro-t meg le kéne ültetni a padra és Criscito-t a kezdőbe!

mmartin91 2007.10.21. 22:51:55

Palladinho teljesen egyetértek veled.Zanetti,Molinaro,Ranieri nem Juve szintű emberek.De addig nem lesz változás még Ranieri "nagymester,szaktekintély" irányítja a Juventust.A vicc az egészben h ezzel a csapattal meg Ranierivel is megy a szekér.Gyakorlatilag én is az egyharmadát a csapatnak kibasznám de looser Ranieri az edző,szal ő dönt...

PaLLaDiNhO 2007.10.21. 23:11:49

martin91 én meg veld értekegyet tejlesen kifejezted amit még akartam mondani ranierit ,brazzot zanettit molinarot minek tartogatunk ,én fizetnék csak vigyék el inenn...áhh nagyon felhuztam magam zanetti brazzo meg persze molinaro hülyeségein...enneél a ranierinél még énis jobban cserélek (persze palladinhoban szorosan egyet értünk) és nagyon jól irtad amit én nem tudtam hogy "A vicc az egészben h ezzel a csapattal meg Ranierivel is megy a szekér. "ez tényleg nagyon vicces dolog háistennek a formában lévő milan is hozta a tőle már megszokttat és bukott a san siroban azthiszem télen nagyon át kéne gondolnia ezt a védősort edző'PROBLÉMÁT' is egyaránt a vezetőségnek .Megoldás zanetti elyett Quaresma /quagliarella+valami jó védő beszerzése ami ugygondolom egy ijen sziű csapatnál nem lehet probléma...de igy kivülröl okoskodni könnyü de én igy látom vélemények esetleg ??

zsoti 2007.10.21. 23:16:33

Csak annyi,hogy Palladino jó csere volt az biztos,csak sztem Trezeguet-t kellett volna lehozni nem Alexet!

Ismeretlen_74763 2007.10.22. 00:10:13

szerintem: -Molinaro a hiábjától eltekintve jól játszott -Salihamidzic pocsék volt egy pontos labdája se volt és folyton szabálytalankodott -Zanetti nálam gyenge 2-es de átment :P -Del Pierot azért hozhatta le Ranieri mert már kapott eleget a 80 percben és nem merte kockáztatni a sérülését vagy hogy kiállítsák (ami Nedveddel meg is történt), mert a Genoa tényleg elég paraszt módon focizott -Ranieri meg maradjon, egész jól megszervezte ma a védelmet, csak az előrejáték hagy maga után még kívánnivalót, időt kell neki adni és a csapatnak is. Egyébként meg a csapat a második a bajnokságban :)

juvem 2007.10.22. 12:25:47

nem tom mit izéltek még szezon elött mindenki azért imádkozott h azért vmi legyen meg mindenki asszitte középmezőnyben leszünk erre meg ott vagyunk az inter seggében... ez 1 full új csapat új edzővel még mindig nem szoktak össze majd a tél után figyeljetek 60szor jobbak leszünk mert végre érezni fogják egymást és brazzorol annyit h sztem nem egy elég jó játékos lehet most nem úgy tűnik de hahóóó ingyen jött a juvéhoz a többiek meg még fiatalok... belelendülnek sztem ők is és különben is nyertünk

juvem 2007.10.22. 12:28:09

vagiy h brazzo egy elég jó játékos ... kicsit félreírtam:)

Edgar 2007.10.23. 11:55:04

Szerintem Ranieri jövőre menni fog, mert ha már BL-ben indul a csapat(ami biztos), akkor egy jobb edzőt fognak szerezni. Szerintem Murinhoval jól járna a csapat, vagy Lippi is visszajöhetne (nyáron olvastam olyan nyilatkozatát, hogy még egy évet pihen). Most hogy Nedved sem lesz következő meccsen, Camoranesi sem, így biztos játszatják Tiagot, aztán most lesz egy meccse hogy bizonyítson. Én nem tudom milyen játékos Tiago, láttam már vagy 20 percet játszani, azért érdekelne, hogy hogy muzsikál...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (910) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9905) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4135) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása