Ranieri: "A Hamburg nagyon gyors volt"

A németek elleni mérkőzés után Ranieri, Del Piero, Boumsong - akit sokan a meccs legjobbjának tartottak - és Criscito is nyilatkozott a sajtónak.

Claudio Ranieri: "A Hamburg sokkal gyorsabb csapat, mint a Newcastle, és a játékosok is sokkal kreatívabbak. Pontosan olyan csapat, akik ellen játszani akartam. Elégedett vagyok, mert a srácok azt csinálták, amit kértem tőlük. Boumsong nagyon jó volt, 100 %-ot nyújtott, nagyon akar bizonyítani. Elégedett vagyok vele, és Del Pieróval is, aki nagyon elszántan és karakteresen játszott. A Sunderland ellen? Fel kell mérnem a játékosok kondícióját: elképzelhető, hogy a két legutóbbi mérkőzés játékosait vegyítem majd."

Alessandro Del Piero: "Sokkal frissebbek voltak, mint mi, mert ők az Intertoto Kupában is játszanak. Kár a végeredményért, sohasem kellemes az utolsó pillanatokban veszíteni. A teljesítményünkkel azonban elégedettek lehetünk, főleg az első félidőben. Túl nagyok lennének velünk szemben az elvárások? Ez a Juventus, még szép, hogy nagyok az elvárások."

Jean-Alain Boumsong: "Elégedett vagyok a játékommal. Majdnem sikerült gólt szereznem, talán majd legközelebb. Az a lényeg, hogy én védő vagyok, és az a feladatom, hogy megakadályozzam az ellenfelet a gólszerzésben."

Domenico Criscito: "Sokat támadtak a széleken, itt próbáltak nehézségeket okozni nekünk. Azt kell mondanom, jól játszottunk, főleg ha azt nézzük, hogy a Hamburg mennyivel előbb jár a felkészülésben, mint mi."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr414640902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (920) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9925) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2432) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7450) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása