A vezetőség szerint Deschamps maradni fog

A Juventus sportigazgatója, Alessio Secco tagadta azokat a pletykákat, melyek szerint konfliktus lenne közte és Didier Deschamps között.

A francia mester nemrég azzal indította el a találgatásokat, hogy elmondta, valamelyik vezető a klubnál kételkedik a képességeiben. Secco visszautasította, hogy rosszban lenne Deschamps-pal, akinek úgy tűnik sikerül visszavezetni a Juventust a Serie A-ba.

Deschamps és Secco

"Nincs semmiféle probléma a klub és az edző között." - hangsúlyozta Secco - "Nagyon jóban vagyok Deschamps-pal, és én voltam az, aki idehozta őt a Juventushoz. Azt akartam, hogy ő legyen az edzőnk. Fiatal ember, új ötletekkel, nagyszerűen dolgozik, és rendelkezik mindazon képességekkel, melyekre szükségünk volt. Azt olvastam, hogy Deschamps és én Rio Mavubán (Bordeaux) kaptunk össze, ám soha nem is gondolkodtunk azon, hogy leigazoljuk őt. Deschamps lesz az edzőnk jövőre is, tisztában van vele, hogy szerződésének meghosszabbításáról kicsit később fogunk beszélni."

Ezután az átigazolásokra terelődött a szó, és Secco újra elmondta, hogy Gigi Buffon nagyon fontos a klubnak.

"Megállapodásunk van Buffonnal" - mondta - "Amint visszajutunk a Serie A-ba, összeülünk, és megbeszéljük a helyzetet. Mindenképpen meg akarjuk tartani őt, és - mivel optimista vagyok -  szerintem ő is maradni szeretne nálunk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr114640580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3383) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (914) elemzés (40) előzetes (860) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9914) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4156) mercato (4140) nyilatkozat (7439) Olasz Kupa (326) összefoglaló (410) pletyka (4170) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (200) Címkefelhő
süti beállítások módosítása