Palladino álma teljesült

Raffaele Palladino elmondta, hogy egy álma vált valóra, hogy Alessandro Del Piero mellett játszhat.

"Ennél a klubnál játszani egy olyan álom beteljesülése volt, melyet gyerekkorom óta vártam. Annyira vágytam arra, hogy egy olyan klasszis mellett dolgozhassam, mint Del Piero, és most sikerült." - mondta Palladino.

Raffaele Palladino

"Gyerekként két poszter volt a falamon: Del Piero és Zinedine Zidane. Emlékszem, hogy a Del Piero posztert sokkal jobban szerettem, mivel tudtam, hogy a francia játékossal sohasem fogok találkozni. Mikor csatlakoztam a Juventushoz, és először edzettem együtt Alex-szel, hihetetlen érzés volt. Rengeteg nagyszerű tanácsot adott nekem, és ő egy igazán csodálatos ember a pályán és a pályán kívül is."

A két játékos kitűnően működött együtt a Treviso elleni, nagy nehezen megnyert mérkőzésen. Del Piero kijátszva a védelem figyelmetlenségét Palladinóhoz passzolt, aki elgurította a kapus mellett a labdát, megszerezve ezzel csapatának a győztes gólt.

"Kértem a labdát, mert üresen álltam, de a gólszerzés minden érdeme Alexet illeti. Nagyszerű érzés volt betalálni, de jobb lett volna, ha inkább ő lövi a gólt, mert mindannyian azt szeretnénk, ha ő végezne a góllövőlista élén."

Az elmúlt szezonban Palladino a Livorno együttesében szerepelt kölcsönben, de a bundabotrány miatti lesorolás után a Juventus visszahívta a fiatal tehetséget.

"Múlt nyáron kaptam ajánlatot az Udinese csapatától is, de én itt szerettem volna nevet szerezni, és itt szeretnék maradni továbbra is, ameddig csak lehetséges." - mondta a fiatal csatár a Sky Sport Italiának.

Palladinót Marcello Lippi is dícsérte, aki Zlatan Ibrahimovicshoz hasonlította a fiatal olasz játékost.

"Lippi sok hasznos tanácsot adott nekem. Amikor rólam beszélt, nagyon jó érzés volt, mert soha nem gondoltam volna, hogy egy ilyen nagyszerű edző külön kiemel engem."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr764640438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1852) bajnokság (3391) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (922) elemzés (40) előzetes (861) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1648) játékosokról (9926) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2434) meccsek (4169) mercato (4145) nyilatkozat (7451) Olasz Kupa (331) összefoglaló (413) pletyka (4176) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (288) video (201) Címkefelhő
süti beállítások módosítása