A Juventus kivásárolja a Sevilla középpályását

n_zonzi_steven_sevilla_fut.jpgTöbb olasz hírforrás is egybehangzóan azt állítja, hogy a Juventus aktiválni fogja a Sevilla középpályása, Steven N’Zonzi szerződésében rögzített kivásárlási árat, hogy megszerezze a kongói származású, francia játékost.

Corriere dello Sport és a Tuttosport szerdai száma címlapján számol be a legújabb fejleményről, s azt is tudni véli, hogy a teljes 30 millió eurós összeg két 15 milliós részletben kerül kiegyenlítésre. Az első utalás már most januárban, a második pedig a szezon lezárultát követően indulna el a Sevilla számlája felé. 

A francia középpályás a Bajnokok Ligája csoportkörében már elkezdhette az ismerkedést a torinói közeggel, amikor a Sevilla vendégszerepelt a Juventus Stadiumban, s onnan egy gól nélküli döntetlennel térhetett haza Spanyolországba.

N’Zonzi a héten tölti be 28. életévét, s jelenlegi szerződése 2019 júniusáig köti a Sevilla együtteséhez. A középpályás a francia másodosztályban szereplő Amiens együttesétől igazolt a Premier League-be, ahol a Blackburn Rovers és a Stoke City együtteseiben is megfordult, majd 2015 nyarán csatlakozott a Sevillához.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr6112046651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spider81 2016.12.14. 08:37:37

Remeljuk oriasi kamu!

Juvegaspy 2016.12.14. 08:38:27

Szepen epul a karrierje jatszani nem sokat lattam remelem megeri! (Ha igaz)

Trieszt120506 2016.12.14. 08:42:48

Az ilyen típusú középpályások 31-2 évesen látványosan le szoktak ereszteni. Ezért sokallom egy kicsit érte ezt a pénzt..

Bbenj 2016.12.14. 08:51:47

Nem igazàn làtom èrtelmèt,sőt semennyire se!felesleges igazolàsnak tartom,főleg ha èrkezik Witsel!a Bl-ben amugy se jàtszhatna Nzonzi!

Rocky80 2016.12.14. 08:53:34

Meghökkentő, de gondolom régóta figyeljük.
Alapvetően megbízom a vezetőségben, de nem értem hogy mi ebben a ráció. Kiegészítő embereink vannak bőven, a kezdőbe kellene igazolnunk inkább.
A padra meg 30 millióért minek? Ha legalább fiatal lenne hogy tartsa az árát vagy valami.

Lisandro 2016.12.14. 09:01:51

Szerintem meg pont egy ilyen középpályásra van szükségünk!
Üdvözöljük az új Artúrót!!
Fizikálisan rendben van a srác,falábúnak sem nevezném,megaztán bízom a vezetőségben.Bizos figyelik régóta,s nem csak a kobra tegnap esti álma miatt akarják kivásárolni N'Zonzit.
Tény,hogy igazodnunk kell a télen,s ezek szerint Witsel N'Zonzi kettőssel gyosan le is tudjuk a dolgot.
Szerintem jók lesznek.
Nyáron meg jön a James..
Üdv mindenkinek.

venember83 2016.12.14. 09:03:24

Mivel Tolisso a Lyon kinaiak altali felvasarlasa miatt mar nem opcio, kicsit sem lepodok meg. Illetve jó latni, hogy valoszinuleg nem kamu volt a "Higuaint nem Pogba arabol vettuk" szoveg.

2016.12.14. 09:21:26

CdS és Tuttosport oké...csak arról valahogy nem tesznek említést h a Sevilla a 2 szép szemünkért menne bele h 2 részletben perkáljuk ki a zsozsót? Hülyék lennének...

Juventino86 2016.12.14. 09:22:20

Remélem nem vesszük meg, a csávó Khedria 2.0 sajnos a sebességét tekintve, ráadásul még fele annyit sem tett le az asztalra, mint a német. :( Mivel Witsel valszeg érkezik, semmi értelmét nem látom ennek a vásárlásnak. Engem amúgy sem győzött meg N'Zonzi. Oké, télen nem lesz Lemina és Asamoah, ebből inkább csak Lemina érzékenyebb veszteség. Ott van a kp-n: Marchisio, Pjanic, Khedira, Sturaro, Hernanes. Ezen kívül Cuadrado is használható jobb kp-nak, nem beszélve arról, hogy Witsel érkezik. Akkor mi szükség van egy harmatgyenge N'Zonzira? Főleg, hogy a játékos egy hete lenyilatkozta, hogy maradni szeretne SEvillában.

Leram7 2016.12.14. 09:49:57

Ez nem egy jó üzlet.

Akkor inkább Tolisso vagy valaki más. 30M-et jobban is el lehet költeni és N'Zonzi bár nem rossz játékos, BL-ben csak jövőre jöhetne, ezért ez nem egy jó üzlet.

MdewC 2016.12.14. 09:50:47

Ha Asat és Hernanest közben el is adjuk, ám legyen, csak erősödhetünk.

pedronegroo 2016.12.14. 09:57:32

Akkor Ő lenne a Pogba utód? Engem egyébként inkább Sissoko-ra emlékeztet aki nálunk játszott több kevesebb sikerrel. Tehát erősen középszer, de valószínűleg a középpálya baloldalára érkezne ahol csak Asa meg Sturaro(Pjanic meg súlytalan ezen a poszton) van hozzájuk képest előre lépés lenne a francia. Allegri defenzív taktikájába amúgy bele illene. Az ára meg nem vészes az idén eddig befolyt BL pénzekből simán finanszírozható. Marotta meg úgy látszik a lejárt szerződésű futballisták után rá áll a kivásárlási összeggel rendelkező játékosokra miután nyáron mindenhonnan elhajtották inkább nem erőlködik és választja a tutit.

MdewC 2016.12.14. 09:58:42

@MdewC: ha belegondolok, hogy Witsel ha igaz (hiszem, ha a Kobrával pózol), amit rajta megspórolunk, "normál piaci árak mellett", az mehet pl a franciába. Ha ez mellett még eladnánk a fent említett jómadarakat, még "pluszban" is vagyunk. :D Nice!

Apuleius 2016.12.14. 10:01:12

@pedronegroo: "Marotta meg úgy látszik a lejárt szerződésű futballisták után rá áll a kivásárlási összeggel rendelkező játékosokra miután nyáron mindenhonnan elhajtották inkább nem erőlködik és választja a tutit."

Marotta a szélsőségek embere :-D Nem ismer középutat :-)

Watakuki 2016.12.14. 10:03:21

Ez nem túl okos megoldás,

pedronegroo 2016.12.14. 10:21:34

@Apuleius: Nem akarom én ekézni e miatt Marotta-t bár a Higuain féle bizniszét még mai napig nem bocsátottam meg neki viszont tudom hogy úgyis mindig annyit költ ami belefér, a Juventus pénzügyi egyensúlyát mindig figyelembe veszi ilyen szempontból nagyon jó kezekben vagyunk. Csak lehet azért másféleképpen is üzletelni és a játékos akarata dönt dumája is gyenge kifogás. :)
Továbbá ha tényleg jön Witsel és Nzonzi is, igazából egy posztra érkeznek legalábbis tudtommal a francia és a belga is a középpálya baloldalán tud konstans jó teljesítményt nyújtani, vagyis hoz két játékost az egyiket mert lejár a szerződése a másikat mert kivásárolható de az már nem zavarja hogy egy posztra érkeznek szóval én azt látom hogy, amit egyébként mindenki lát hogy kellene Vidal féle verőlegény a középpályára, gondolom szólt Allegri is, Marotta meg meg is oldja de úgy hogy eleve abba az irányba indul el hogy ki az a ki a legkönnyebben megszerezhető, hogy posztra érkezik-e vagy illik-e taktikába azt telibesz@rja, majd oldja meg az edző. Allegri meg nagyon nehezen oldja meg ezt láttuk tavaly ősszel és idén ősszel is, valami nem stimmel itt a kommunikációban Allegri és Marotta között vagy csak egyszerűen tojunk az edző kívánságira továbbra is(lásd Conte időszak) vagy Allegri se tudja hogy mit akar.

Apuleius 2016.12.14. 10:29:32

@pedronegroo: Tudom, hogy nem ekézésből írtad, de tényleg vicces, hogy eddig csak lejáró szerződésű, viszonylag könnyen megszerezhető célpontokra hajtottunk, most pedig vérszemet kaptunk, s mindenkit ki akarunk vásárolni :-)

Én sem igazán vagyok meggyőződve róla, hogy a Witsel-N'Zonzi duó húz-e ki bennünket csávából, ráadásul a Sevilla középpályása már nem szerepelhetne a BL-ben sem. Kétségeim vannak, hogy valóban rá van-e szükségünk.

"valami nem stimmel itt a kommunikációban Allegri és Marotta között vagy csak egyszerűen tojunk az edző kívánságira továbbra is(lásd Conte időszak) vagy Allegri se tudja hogy mit akar."

Természetesen nem látunk a színfalak mögé, de a nyilatkozatokból én inkább azt érzem, hogy a Juvénál az edzőnek igen kevés beleszólása van a keret alakításába. Ez nem biztos, hogy rossz, a fene tudja, eddig alapvetően jól működik a dolog.

2016.12.14. 10:56:06

@Apuleius: @pedronegroo: Elég nagy szégyen lenne, ha kiderülne, hogy Beppe is maga igazolgat játékosokat, ha Allegri kérésének nem tud eleget tenni.
Előbb-utóbb Allegri is megunja ezt és lelécel, ha nem tudja úgy összeállítani a kezdőt, ahogy szeretné mert éppen nincs épkézláb támadó szellemű kp stb. Bár sztem top támadót ő kért a nyáron és Higany az ő kérésére jött.

Juventino86 2016.12.14. 11:03:24

Hogy jobban megértsük a kérdést, bele kell látni az olasz mercato szisztémájába.Olaszországban nagyon régóta úgy vannak a dolgok, hogy van menedzser, aki a keret kialakításáért felel. Ez ugye jelent esetben Beppe. Más olasz klubok is rendelkeznek ilyen menedzserekkel. Az olasz piac úgy működik, hogy az edző maximum abba szól bele, hogy milyen profilú játékost keres és milyen csapatrészbe. Angliában pl máshogyan van, ott az edzők közvetlenül is részt vesznek az igazolásokban. Ez a helyzet pl Németországban is, de Olaszország ilyen szempontból más. Ott az edző feladata az, hogy a menedzser által megszerzett játékosokból összeállítson egy megfelelő csapatot. Természetesen van egyeztetés az edzői stáb és a menedzsment között, de döntően Beppe dönt az igazolásokról.Conte többek között ezért is hagyott ott minket annak idején, és maga Allegri is ezért távozott a Milántól. De nálunk jelenleg szerintem egészen jól működik a rendszer.

Apuleius 2016.12.14. 11:12:14

@hellan: Azt nem tudom, hogy ez szégyen lenne-e, s nyilván nem egy személyben Marotta intézi az átigazolásokat. Egészen biztosan kikérik Allegri véleményét, s lehetőség szerint próbálnak eleget tenni a kéréseinek, de én úgy látom, hogy van egy olyan, igazgatói szintű elképzelés, ami felette áll az edző kéréseinek. Nem tudom, hogy Higuaínt Allegri kérte-e, ebben nem vagyok biztos, de előtte pl. trequartistát kért, amit fájdalmasan nem teljesített Marotta. Ez az egész nyilván addig működik, míg az edző elfogadja a dolgok működését, meg amíg jönnek az eredmények és a sikerek. Jelen pillanatban nem látszik ezzel probléma. A nyári mercato szerintem több szempontból is elhibázott volt, de itt az egész dolog, a klub működése fontosabb annál a kérdésnél, hogy kinek a szava dönt az átigazolások során.

Apuleius 2016.12.14. 11:13:53

@Juventino86: "és maga Allegri is ezért távozott a Milántól. "

Allegri szerintem azért távozott a Milantól, mert nem jöttek az eredmények, s kirakták.

Juventino86 2016.12.14. 11:17:06

@Apuleius: Bocsánat, rosszul fogalmaztam. VAlóban azért rakták ki egy Sass elleni 4-3-as vereség után. Azt akartam mondani igazából, hogy Allegri akkor nagyon nehezményezte, hogy a vezetőség eladta alóla a csapat kulcsjátékosait, az igazolások meg finoman szólva se váltották be a reményeket.

2016.12.14. 11:19:03

@Apuleius: Nem csak Marotta, hiszen Paratici is besegít neki és majdnem egy szinten vannak, de mégis Beppe a főnök.
Az igazgatói elképzelés sztem pedig a már sokszor hangoztatott vegyünk fiatalokat+ötvözzük tapasztaltakkal a keretet.

2016.12.14. 11:20:27

@Juventino86: Félelmetes volt nézni Allegri arcát a kirúgása évében. Egyszerűen ott állt a partvonal szélén és mimika és minden érzés nélkül nézett csak ki a fejéből azt sugallva h én itt nem tudok mit csinálni.

Apuleius 2016.12.14. 11:40:00

@Juventino86: Tökéletesen igaza volt. A Milan harakirit követett el, amikor a mercato utolsó napjaiban eladta Ibrahimovicot és Thiago Silvát, érdemi pótlás nélkül. Nincs az a Merlin, aki edzőként menteni tudta volna azt a helyzetet.

@hellan: Igen, ez így van.

pedronegroo 2016.12.14. 11:58:17

@Apuleius: Én úgy emlékszem mikor eladták Ibra-t és Silvát abban az évben a Milan harmadikként végzett a tabellán.

sleepy8 2016.12.14. 12:01:06

4-3-1-2-ben egy Marci-N'Zonzi-Witsel trió akár elég stabil is lehet a Pjanic; Dybala-Higu hármas mögött.

Csak az a baj hogy ugye a BL felejtős a franciának, így nem tartom logikusnak a megszerzését.

Apuleius 2016.12.14. 12:06:14

@pedronegroo: Lehet, hogy igazad van, s időrendben ez máshogy volt (mármint az eladás és a kirúgás), bevallom a Milan evolúciója nem igazán foglalkoztat :-)

Juventino86 2016.12.14. 12:12:27

Komolynak mondható oldal (Transfermarkt) eddig egyedül Witsel átigazolását hozta le. Szerencsére.

pedronegroo 2016.12.14. 13:13:08

@Apuleius: Ezzel csak annyit akartam mondani hogy inkább a sérülésekkel és a csapatépítéssel gyűlt meg a gondja Allegri-nek ott is, mind a mellett hogy komoly játékosokba nem igen fektetett akkor már a Milán és azóta se. Továbbá képesek voltak kirúgni az Allegri-t követő Seedorf-ot is pedig a holland eredményei teljesen korrektek voltak: Seedorf 19 meccs 35 pont (Allegri 19 meccs 22 pont). Szóval valszeg a Milan a saját helyzetével se volt tisztában nem tudta reálisan értékelni a saját potenciálját pedig egy erős középcsapatnál akkor nem volt több bennük meg most se. És természetesen én se követem a Milan evolúcióját csak megnéztem a wiki-n. :)

Apuleius 2016.12.14. 13:29:22

@pedronegroo: Ok, azt hiszem nem értettelek félre, valamiért bennem az maradt meg (tévesen), hogy Allegri abban az évben került lapátra, amikor eladták a két legjobb játékost. Seedorf kirúgását én sem értettem már akkor sem, szerintem is teljesen korrekt volt, amit kihozott a csapatból. A Milannál tulajdonképpen azóta is tart a fejetlenség (ne feledkezzünk meg arról, hogy rájuk sóztuk pl. Matrit is), s nem igazán sejlik fel a koncepció. Talán ez a Montella-féle csapat az első, ami előrefelé mutat. A kínai befektetés rengeteget változtathat, a milánóiak visszatérhetnek a nagyok közé, habár félő, hogy a klub veszít a patinájából és az identitásából. Sokkal szerencsésebb lett volna, ha a Juve-modelljét követve rázzák gatyába a Milant.
Ez teljesen normális, én is a wikipediából szoktam jól értesült és okos lenni (már amikor ez véletlenül sikerül) :-)))

m.martin91 2016.12.14. 13:45:24

Egyáltalán nem örülök a hírnek, de a Sportmediaset azt írja, hogy N'Zonzi és Rincon közül választhatunk a középpályára, szóval, akkor már legyen inkább N'Zonzi, legalább a szögleteknél hasznát vesszük.

bulldeo 2016.12.14. 13:59:55

@Apuleius: Szerintem a Milan abban a szerencsés helyzetben van, hogy Montella irányítása óta egy működő, korrekt, olasz fiatalokra épülő csapat, amiben a kínaiaknak egy két nagyágyút kell leigazolni ahhoz, hogy potens tényező legyen. És pont az olaszok miatt az identitás sincsen végveszélyben.

pedronegroo 2016.12.14. 14:08:51

@Apuleius: @.Bulldeo: A Montella féle csapatot egyelőre én csak egy fellángolásnak tartom, egyáltalán nem játszanak jól még a legnagyobb Milan fanatikusok se tudják hova tenni ezt az eredményt, mind a mellett hogy én Montella-t jó edzőnek tartom. Még csak 16 meccs ment le a bajnokságból, ősszel mindig vannak csapatok akikről azt hisszük hogy igen aztán tavaszra kiderül hogy még se, most hirtelen ami eszembe jut tavaly a Fior meg az Inter volt talán ilyen.

Szabolcs Borbély 2016.12.14. 14:15:08

Nem tudom, hogy hányan figyelitek itt a spanyol bajnokságot, de a kommentek alapján gyanítom nem sokan.

N'Zonzi egy nagyon labdabiztos és rettentően erős játékos. Jó ütemérzéke van és meglehetősen jól olvassa a játékot. A mezőnybe a magassága kimondottan jól jönne, mert a hátsó alakzatot leszámítva azért nem vagyunk egészen okék. Bőven van tapasztalata, hiszen megjárta a PL-t a EL menetelések és éles meccsek, rangadók vannak mögötte.

BTW azért azt is kellett látni, hogy a Junvetus ellen könnyen megtartotta 2-3 játékos között is a labdát és nem jött zavarba amikor letámadták.
Persze azzal is számolni kell, hogy Asamoah és Lemina télen nem lesznek sőt, Asa formája és egészsége sem indokolja már a szerepeltetését.

Továbbá aki szerint csak a BL-re kell venni a középpályára játékost, ő tőle megkérdezném, hogy látta-e manapság a Juventus találkozóit? Konkrétan úgy átmennek a pálya közepén az ellenfeleink, mintha ott se lennénk.

A másik pedig, hogy ahogy fentebb is írták, választhatunk a Genoa motorja és a Sevilla erőembere között.. nos?

m.martin91 2016.12.14. 14:47:54

@Szabolcs Borbély: Én folyamatosan figyelem a spanyol bajnokságot, és tisztában vagyok vele, hogy N'Zonzi nagyot játszik Sevillában, és a csapatának egyik legfontosabb tagja, nem véletlen érdeklődik iránta a Barcelona sem. Emlékszem rá az angliai időkből is. Ettől függetlenül, nem gondolom, hogy hasonszőrű játékosokra lenne szükségünk. Szeretném elkerülni, hogy a Juventus telepakolják védekező középpályásokkal, támadásra alkalmatlan játékosokkal, mert jelenleg is látszik, hogy nincsenek épkézláb, kreatív embereink a középpályán, akik hozzá tudnak tenni a támadójátékhoz. A formán kívüli Pjanic beállása is annyira kellett a Torino ellen, mint egy falat kenyér. Azzal, hogy érkezik Witsel, szerintem nincs szükségünk újabb faltörőkre, de úgy tűnik, a vezetőség másképp látja a helyzetet. A fizikális adottságai miatt N'Zonzi egy érdekes lehetőség, ugyanakkor a modern futballban a hasonló jellegű játékosoknak nem igazán lehet szerepe a legmagasabb szinten. Amennyiben mindenképpen szeretnénk még egy védekező középpályást igazolni, akkor egyértelműen inkább N'Zonzi legyen az, mint Rincon, ez nem is lehet kérdés. Ugyanakkor egyáltalán nem biztos, hogy a Sevilla sztárjaként van kedve feladni spanyolországi karrierjét a Juventusért. Az egy dolog, hogy mi kifizetnénk a kivásárlási árát, de az érkezéséhez az is kellene, hogy ő maga is rábólintson az üzletre.

pedronegroo 2016.12.14. 15:02:30

@Szabolcs Borbély: Nzonzi nem játszhat a BL-ben ha januárban klubbot vált. Vagyis amennyiben erősítésnek vesszük az majd csak a jövő évi BL sorozatban fog jelentkezni.
Rincon féle "erősítésekhez" képest mindenki kiegyezik a franciával. Ami miatt szerintem megy a fanyalgás hogy mégis csak egy 28 éves játékosról beszélünk aki eddig nem véletlenül nem váltotta meg a világot a mostani jobb teljesítménye is inkább tükrözi Sampaoli keze munkáját mint a francia érdemeit. Asa, Sturaro persze bőven elég indok arra hogy még egy Nzonzi is tényleges erősítést jelentsen. Én szerintem ha jön meg fogja állni a helyét de Pogba/Vidal mércéjét sose fogja megütni.

Szabolcs Borbély 2016.12.14. 15:06:55

@m.martin91: Igen persze, az ő szava is kell ehhez. Igen alapvetően teli vagyunk védekező középpályással most is.

Ám egyszer Allegri említett egy olyat, hogy fel tudnánk állni 4-3-3-ba is, de ahhoz egy erős középpálya kellene. Ehhez viszont jól jönne N'Zonzi és Witsel is. Inkább ők, mintsem Sturaro és a prófétánk.
Mellesleg én el tudok képzelni egy olyan forgatókönyvet, hogy Asa és Hernanes szépen lelép a csapattól nyáron és már az ő pótlásukat viszik véghez.

Azon is érdemes gondolkodni, hogy a kreativitást Cuadrado,Dybala,Pjanic, Pjaca révén akarjuk megoldani avagy sem. Amennyiben igen, akkor talán már nem is kell még több támadással foglalkozó játékos.
Mondjuk ezt Allegrinek és a stábjának kell megálmodnia.

m.martin91 2016.12.14. 15:42:05

@Szabolcs Borbély: Isten áldja őket, vigyék magukkal Khedirát is. Egyébként valóban elképzelhető, hogy Marottáék már számolnak ezzel a lehetőséggel is, és azért próbálnak középpályásokat igazolni, mert lesznek távozók, legkésőbb nyáron.

Rocky80 2016.12.14. 17:11:59

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a jelenlegi kutya középpályás helyzet legfőbb letéteményese egyrészt Asamoah, akit mindenki új igazolásként emlegetett de úgy látszik csak hiú ábrándokat kergettünk és halovány árnyéka önmagának; valamint számomra a legeslegnagyobb csalódás Sturaro, akiről szintén többet képzeltünk az egy szem mentése és betalpalt gólja után. Kínkeserves nézni amit ők ketten leművelnek, hozzájuk képest Padoin is egy focizseni...
Ezért kerülhet csak szóba N'Zonzi.
Ha ő és Witsel jön, akkor teljesen vállalható ez a középpályás sor egy BL győztes ábrándokat kergető csapatnál. (Nyilván lehetne még a támadó középpályások sorát erősíteni, de egyáltalán nem lenne rossz a helyzet.)

Hernyó meg mint Marci alternatívája idén teljesen rendben van.

2016.12.14. 17:25:25

Hogy ez mire volna jó,nem értem...újabb külföldi,aki elveszi a helyet és a lehetőséget az olaszok elől. Alig van már olasz a csapatban,én nem ehhez vagyok szokva,nem is szeretem az ilyen elkorcsosult csapatokat.

Apuleius 2016.12.14. 17:35:21

@pedronegroo: Igen, ez egyelőre tényleg nem több egy fellángolásnál, de az elmúlt évek során még egy halovány szikra sem látszott náluk.

@.Bulldeo: A játékosok jönnek és mennek, egy klub identitásának a vezetőség és a csapatépítés szellemiségéből is táplálkoznia kell. A kínaiak hozhatnak rengeteg pénzt, halvány fingjuk sincsen, hogy mit jelent a Milan. Persze talán megnyernek és megfizetnek néhány Milan-legendát az ügynek, akik érdemi hatással lehetnek a dolgok alakulására.

bulldeo 2016.12.14. 17:49:55

@Apuleius: arra akartam ezzel utalni, hogy egy olyan csapat sokkal kevésbé tudja elveszteni az identitását, amelynek hagyományosan jó az ifiakadémiája, és a szűk esztendők alatt beépített egy két olyan tehetséges játékost, akiket semmi értelme nincsen eladniuk. Ha a kínaiak a presztízs miatt veszik meg a Milant, és hozzák a pénzüket, akkor nem fogják kényszeredetten eladni Donnarummát, Locatellit, Calabriát (vagy az épp nem saját nevelés Romagnolit). Ebből sokat profitálhat a klub, és egyébként nekem nem úgy tűnik, hogy Berlusconi mindenféle feltétel nélkül akarja eladni a klubot.
Lehet, hogy tévedek, lehet, hogy összeszerelő üzemet akarnak a kínaiak a Milanból csinálni, de szerintem az sokkal nehezebben menne nekik, mint "Milánó sötétebbik felén" - remélem jól idézem a költőt;)

Apuleius 2016.12.14. 18:01:17

@.Bulldeo: A focitól eltérő okok miatt viszonylag képben vagyok Kínát és a kínai mentalitást illetően, s én nagyon nem szeretném, ha a Juventust kínaiak vásárolnák fel. A Milan tehetségeinek nagy része kizárólag azért kapott lehetőséget az első csapatnál, mert nem volt pénzük játékosokat igazolni. Ha a kínaiak elkezdik talicskázni a pénzt, s elkezdenek kirakatigazolásokat eszközölni, a fiatalok jelentős része eltűnik majd a süllyesztőben. Nyilván egy Donnarummának fix helye van, de ez az identitás akár egy mercato alatt eltűnhet. Ha Berlusconinak nincsen erre pénze, s eladja a klubot, nem nagyon lesznek feltételei. Mindettől függetlenül, bízom benne, hogy a kínaiak megnyernek majd az ügynek néhány milánói legendát, akinek van lövése a klubról.

The king of alibis 2016.12.14. 20:32:58

Egy középszer bohóc túlárazott középszer bohóc igazolása lenne.....

Juventino86 2016.12.15. 10:23:26

@Jóska gyerek: Látom az Inter-fanatikus ismét megérkezett.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1882) bajnokság (3485) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (962) elemzés (40) előzetes (882) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1694) játékosokról (10200) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2494) meccsek (4278) mercato (4264) nyilatkozat (7622) Olasz Kupa (331) összefoglaló (428) pletyka (4279) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (178) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (218) Címkefelhő
süti beállítások módosítása