Ranieri: "Allegri nem nyer idén Scudettót!"

ranieri_claudio.jpgA veterán olasz edző, Claudio Ranieri szerint a Juventus nem lesz képes idén megvédenie bajnoki címét a Serie A-ban.

A korábban a torinóiak mellett a Fiorentinát, a Romát és az Intert is irányító tréner szerint ez nem is reális elvárás jelen helyzetben Massimiliano Allegritől.

A jelenleg az angol élvonalbeli Leicester Cityt edző Ranierivel a Radio Anch'io Lo Sport készített interjút, ahol beszélt az olasz bajnokság esélyeiről illetve a mezőny edzőiről is, kiemelve Maurizio Sarrit, a Napoli trénerét.

"Örülök Sarrinak, nagy magasságokba ért fel mostanában. Ahogyan Paulo Sousa is, neki csak pár dolgot kell helyretennie az európai porondon, mert ott még nem találta meg a helyes irányt."

És hogy mit gondol a Serie A-ról?

"Ez egy nagyon kiegyensúlyozott bajnokság, és épp ezért gyönyörű."

A római születésű trénert ezután a fővárosi csapatnál töltött időről kérdezték.

"Az az év, amikor majdnem megnyertem a Scudettót a Romával, különleges volt. Nagyszerű szezont produkáltunk. 15 perccel a vége előtt még elsők voltunk, aztán az Inter nyert Sienában és elvesztettük a Scudettót. Nulla pontról kezdtünk, majd egy remek sorozatot futottunk, szóval valami csodálatos dolog történhetett volna.

Ez a Roma már teljesen más. Igazából sok remek klub van, és egyik sem képes felül kerekedni a többin."

És hogy mi a véleménye másik korábbi csapata, a Juventus vergődéséről?

"A Juventus? Buffont leszámítva elvesztették a csapat egész gerincét. Meggyőződésem, hogy visszajutnak a csúcsra, de nem egyszerű újrakezdeni ilyen nyári átigazolások után. Nem is várható el Allegritől, hogy újra megnyerje a Scudettót, miután elvesztette Tévezt, Vidalt és Pirlót. Nem lehet követelni a bajnoki címet minden évben, ez egy átmeneti idény."

Esett szó az Internazionale csapatáról is. "Roberto Mancini? Míg páran, például Paulo Sousa egy már kipróbált rendszerbe érkezett, neki az alapoktól kellett változtatnia szinte mindenen, természetes, hogy még meg kell találnia a helyes irányt. Azonban a folyamatos győzelmek, még ha 1-0 arányú eredménnyel születnek is, nagyon jót tesz a morálnak és az önbizalomnak is. Idővel a játék képe is sokat fog javulni."

 A 64 éves menedzsernek elhíresült konfliktusa volt a múltban a Chelsea trénerével, José Mourinhóval, de állítása szerint egyáltalán nem örül a portugál tréner és csapata jelenlegi szenvedésének a Premier League-ben.

"Ami köztünk történt, az már kőkorszaki mese. Csak az tud örömet okozni, ami velünk történik. Sosem éreztem az életem során kárörömöt, ha láttam mások szenvedését."

Végül Ranierit az olasz válogatottat irányító Antonio Contéról is megkérdezték.

"Fantasztikus munkát végez, a nemzeti válogatottat edzeni gigászi feladat. Gyakran a klubok nem akarják elengedni a játékosokat, akik ráadásul sokszor fáradtan érkeznek hozzá. Meg vagyok győződve róla, hogy meg fog tenni mindent, de azt nem tudom, hogy képes lesz-e megnyerni az Európa-bajnokságot." – zárta az interjút Ranieri.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr178065324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barolo4 2015.11.09. 23:25:51

Érdekes cikk, de a cím azért kicsit 'bulvárosan' hatásvadász lett. Az Allegri nem képes megnyerni a scudettot és aközött amit a cikkben mond azért elég nagy különbség van. Amúgy teljesen reális amit mond. Lassan el kell fogadni, hogy az egy sok összetevős ritka (és amúgy nem normális) dolog volt, hogy négyszer egymás után nyertünk. Én most simán aláírnék egy fix bl helyet, nem azért mert szarul kezdtünk, sokkal inkább azért mert bármennyire is jó, nem lehet mindig nyerni. A csapat építés szerintem sokkal fontosabb lenne, az itteni lemaradás sokkal jobban fáj nekem is. Forza Juventus!

babo0410 2015.11.10. 00:08:13

@Barolo4: Én is hasonlót akartam írni. A cím nem egyezik a tartalommal.
Máskülönben abban nem értek egyet vele, hogy ne nyerhetnénk meg a scudettot. Csak 9 pont a hátrányunk, és kezd összeállni a játék. Hogy mire lehetünk képesek, az legkorábban a téli szünetben dönthető el. De ez egy átmeneti év, így az sem okozhat csalódást, ha nem sikerül bajnoknak lenni. Csak ne az inter legyen az! Azonnal egy ilyen keretátalakítás után nem tudom miért elvárás, hogy azonnal mindenkit rojtosra verjünk, és az újonnan érkező fiatalok a távozó kulcsembereket azonnal pótolni tudják egy az egyben. Ehhez idő kell. De remek játékosok érkeztek, tehát bízzunk benne, hogy a távozók helyett remek pótlás érkezett.
És végül nem értek egyet abban sem, hogy az inter bele fog lendülni, és majd jobbak lesznek. Lehetnek, de eddig a mutatott játékuk alapján az jön le, hogy Mancini miatt játszanak ilyen vacakul. Mancini szinte csak a védekezésre koncentrál, aztán elől oldják meg ahogy tudják. Így meg szerintem nem belejöni fognak, hanem előbb utóbb botladozni jó sokat. De aztán lehet mégsem lesz igazam, de jelenleg ez látszik rajtuk. Szerintem azzal a csapattal egy Conte kaliberű edző nagyon jól szerepelhetne. Mondjuk minket is könnyebben rakna össze Conte, habár nekem Allegrivel sincs semmi bajom. Csak neki lassabban megy a csapatépítés.

bulldeuz 2015.11.10. 00:27:35

@babo0410: Conte tuti a mostani Juvét is már helyrerázta volna, de annyi. Nem véletlen, hogy vele nem hasítottunk nemzetközi porondon. Én az ő válogatott béli tevékenységével kapcsolatban is erősen szkeptikus vagyok.

Lord Viktor 2015.11.10. 06:31:14

@Barolo4: @babo0410:
Igazatok van, köszönöm, javítottam. Az eredeti Football Italia cikk is hasonló címmel nyitott, én meg úgy szoktam, hogy először lefordítom a címet, aztán írom meg a cikket, és kicsit későn fejeztem be... :)

Lord Viktor 2015.11.10. 06:38:12

Egyébként én egyelőre nem látom, ki nyerhetné meg, szóval szerintem sincs igaza. A Fiorentina és az Inter nekem kicsit lufi, ami előbb-utóbb kipukkad, hacsak nem erősítenek még télen. Mondjuk Sousában több fantázia van nyilván. A Roma és a Napoli szintén nem túl meggyőző eddig, nincs egyértelmű esélyes, ezért gyakorlatilag rajtunk múlik.
A keretünk nekünk a legjobb, talán csak a Romáé vetekedhet vele, szóval ha belelendülünk, még simán lehetünk bajnokok, viszont ha az ő szintjükig érünk csak fel, akkor 1-5. között bármi lehet. Az eddigi játékkal viszont az első hat sem túl reális, össze kell szedni magunkat.

pedronegroo 2015.11.10. 09:54:48

Ezt a bajnokságot most is utcahosszal lehetne nyerni ha megvolna a csapatban a Conte féle morál vagy ha lenne egy Tevez-ünk. Sajnos mi is lesüllyedtünk a többiek szintjére, most már nekünk sincsenek klasszisaink (kivéve Bufi) így nem hogy csökkenne a különbség az olasz liga és a top csapatok közt (Bayern,Barca,Real) hanem inkább nő vagy stagnál. Továbbá nincs utánpótlás, kevés az olasz tehetség, aki meg van az se nálunk játszik vagy padozik (Veratti,Berardi,Rugani).

rockitbaby 2015.11.10. 11:21:54

@babo0410: Én azért nem vagyok ennyire hurrá hangulatban, mint Te. És pont az Interrel mutatom be, miért. Ők is, csak úgy mint mi, totális keretfrissítés mellett döntöttek - bár más okból. A védelmük közepe új emberekből áll, a középpályán is több az új arc, mint a régi motoros és a csatársort a Ic-el ( Perisic-Jovetic-Ljajic) pedig még nem is említettem. Ráadásul a kispadjukon is a kókler Mancini ül. Ennek ellenére pocsék "játékkal" nyerik a meccseket 1-0-ára, úgy hogy gyakorlatilag az összes kreatív játékosukat eladták. A védelmük egyben van és valaki mindig meglövi a győztes gólt. Szemben velünk, a védelmünk változatlan, mégis minden jöttment az első lehetőségéből gólt lő nekünk. Nincs vezér a pályán sehol. Azok pedig, akikben lenne némi kreativitás és lehetőség, a padon kezdenek. Semmi nem akar menni, és nem látni azt, hogy ha ebben javulnánk, akkor minden jobb lenne.

Hasonló keretátalakítást egy szarabb edzővel úgy oldottak meg, hogy biztosan jobban jönnek ki belőle, mint mi. És ez bosszantó. Ugyanis a létező minden aspektusában összehasonlítva a csapatokat, jobbak vagyunk. Csak az eredmény hiányzik. És ebben kollektíven hibás a vezetőség és az edző. Mert ilyen agyatlan fiatalítást nem lehet büntetlenül végrehajtani. A legrosszabb az egészben pedig az, hogy mindenki tudja, a teljes vezetőség és az edző is bizonyítottan jobbak annál, mint ami most nálunk megy. Ezért nem vagyok optimista, ellenben a fent leírtak miatt érzem azt, hogy ha javulni nem is fog az Inter, de rosszabb sem lesz. Olyanok most, mint mi Capello-val. Nézhetetlen játék, azonban eredményes. Nekünk kellene így tolni, az új keret, új koncepció, új felállás miatt, hogy akadozó játék, de ami már korábban legalább ment - védekezés -, arra építve legalább ne kapnánk ennyi gólt, cserébe valaki talál egyet, mert van annyi egyéniségünk. Csapat még nem.

alexGicamo 2015.11.10. 12:12:04

@pedronegroo: Tökéletesen egyrtértek ! Úgy érzem,Allegriből leginkább a karizmatikus,szigorú vezetői jellem hiányzik . Az hogy nem tud csapatot építeni ... Hát erősen megkérdőjelezhető kijelentés , szerintem . Hiszen mindenki abból tud főzni,amije van . Nem szetetnék én a védelmére kelni,egyszerűen így látom én a helyzetet jelenleg . Továbbá azt se felejtsük el,idén milyen meglepően jól kezdtünk a Bl -ben ! És azért nem lehet mindent a szerencsére fogni !
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

molnaratti10 2015.11.10. 12:54:39

@pedronegroo: Jaj,ha lenne ez meg az!De nincs,türelem kell,mert egy olyan csapat van érőben ami a jövőben nagyon komoly erő lesz,most még 20-21 évesek a jövő sztárjai.
Türelem.
Bl kell a fejlődéshez,oda kell érni.A többi idővel.
És foltozni a keretet,az,hogy egyszerre akartok mindent az nem lehetséges,csak a Fifában,de ez a valòság.
Aki pedig nincs türelemmel,pròbálja meg és egyszerűbb lesz.
A jövő Juventusa épül és kell is mert kezdtünk elöregedni,hogy Allegrivel vagy mással az majd kiderül.
35 éve mindig türelmes vagyok.

pedronegroo 2015.11.10. 13:14:47

A jövő sztárjai??? Mégis kire gondolsz??? Egyedül Dybala játszik rendszeresen a fiatalok közül. A többiek hogy fognak beérni???

Egyébként is a jövőben senki nem lát így hagyhatjuk is ezt a türelem dolgot. Azzal kell foglalkozni ami van és mindig az adott helyzetből a legtöbbet kihozni, egy Juventus-nál nem fér bele hogy türelem majd később jönnek az eredmények is. Én egyet látok továbbra is hogy ez a bajnokság ugyanúgy nyerhető lett volna mint az előző években, és nem látok komoly ellenfeleket.

molnaratti10 2015.11.10. 13:29:50

@pedronegroo: Dybala,Lemina,Sandro,Rugani,Morata,Pogba
De Neked mindegy ahogy olvasom.
Olyan érzésem van,hogy sokan örültök a helyzetnek mert lehet magyarkodni(minden szar)
Közben meg szarjátok a bölcsek kövét.
Hihetetlen számomra.
Jò viszont,hogy vannak normális drukkerek is a blogon(saját értékrendem szerint,mielőtt ebbe is belekötsz)
Szegényesen látod a jövőnket,Fifáz tovább ott minden úgy van ahogy te akarod.
Mi meg majd kitartunk tűzön vizen át,aztán mikor megint visszatérünk oda ahova tartozunk,majd leírhatod te milyen király vagy.

pedronegroo 2015.11.10. 13:55:31

Ja most jössz azzal a dumával hogy te vagy a nagyobb Juve szurker?? Hány éves éves vagy te 12? :)

20-21 éveseket írtál, Sandro, Morata, Pogba már nem azok. De nem akarok kötekedni nyilván a fiatalabb játékosokra gondoltál mint a jövő sztárjai. Én meg csak írtam hogy jelenleg nem igazán vannak a teljesítmények alapján ilyen játékosok vagy nem játszanak, erre Te meg besértődtél és jössz a Te vagy a nagyobb juve szurkoló dumával.

Én egyik fiatalunkba se látok jelenleg semmi extrát (amúgy Pogba-t már nem veszem ide mivel évek óta alapember mielőtt belekötnél), hogy a jövőben hogy fognak teljesíteni én azt nem tudom megmondani nekem ugyanis nincs üveggömbön.

Továbbra is csak azt tudom mondani hogy én a jelenből vonok le következtetéseket a meccsen mutatott teljesítményekre reflektálok és ez valóban nem szurkolás hanem vélemény nyilvánítás. Lehet Te a kettőt összekevered mint sokan mások. Hidd el én is szurkolok a csapatnak csak közben leírom a véleményemet is és nem seprem a szőnyeg alá a problémákat. Bocsi, de engem nem elégít ki csupán a szurkolás.

Lord Viktor 2015.11.10. 14:04:05

@molnaratti10: @pedronegroo: Személyeskedés nélkül, ha lehet.

molnaratti10 2015.11.10. 14:18:10

@pedronegroo:
Hol olvastad,hogy én nagyobb szurker lennék mint te?
Csak annyit írtam,hogy mindig negatív vagy kb.
Igazad van mert vannak 22 23 évesek is.
Azért Pogba 4-5 év múlva lehet,hogy top player lesz.
Ne képzelődj és elmúltam 40 csak a miheztartás végett.
Ilyen szurker olyan szurkert nem írtam sehol.Csak vicc,hogy nem tudtok,tudsz semmiben jò látni!

molnaratti10 2015.11.10. 14:19:18

@Lord Viktor: Mire gondolsz?
Ki személyeskedik?
Megosztanád pontosan?
Mert szerintem pont negro ment rosz irányba(most is)

Lord Viktor 2015.11.10. 14:47:17

@molnaratti10: Tőled speciel a "szarjátok a bölcsek kövét" és a "Fifáz tovább ott minden úgy van ahogy te akarod" illetve pedronegroo "Hány éves éves vagy te 12?" beszólása nálam már határeset, épp ezért szóltam, mielőtt elmenne durvább irányba a beszélgetés.

molnaratti10 2015.11.10. 15:07:49

@Lord Viktor: rendben,figyelek és igazad van

tomi123123 2015.11.10. 17:09:15

@molnaratti10: +1 Tetszik a hozzáállásod.
Érdekes azt olvasni itt bárkitől is hogy én nem látok a jövőbe... mert amikor igazolásokról van szó akkor mindenki tényként közli a jövőt (szar lesz sérült lesz nem Juventus szint...) és ha bejön akkor elégedetten verik a mellüket. Néha nehezen hiszem el hogy ez tényleg egy Juventus rajongói oldal.
Szerintem sok inter milán roma és sorolhatnám szurkoló van itt aki direkt szítja a tüzet. Mondjuk azt megértem, hogy ez generál sok hozzászólást lásd nso.
Csak a színvonal esik a békasegge alá.
Mielőtt félreértenéd pedronegroo nem rád gondolok te szerintem egy pesszimista mindent jobban tudok Juventus szurker vagy :)

babo0410 2015.11.10. 18:00:29

@tomi123123: :D +1 Nagyon egyetértek ezzel. Jó lenne, ha a blog színvonala felemelkedne az NSO szintjéről, és nem csak az állandó sirámokat lehetne olvasni. Akrki akármit nyilatkozik, vagy tesz, az mindig rossz.

MDaniel98 2015.11.14. 12:29:37

@babo0410: Most nem azért, de a kritikát el kell tudni viselni, és nyilvánvalóan az, hogy a Juventus a 7. helyen van teljes mértékben elfogadhatatlan, pont ez az a helyzet, amikor a "mindig mindenki mindent rosszul csinál" hozzáállásnak nagyobb a létjogosultsága, mint bármikor máskor az elmúlt 4 évben.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1890) bajnokság (3507) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (967) elemzés (40) előzetes (886) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1699) játékosokról (10238) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4304) mercato (4276) nyilatkozat (7652) Olasz Kupa (331) összefoglaló (431) pletyka (4292) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (222) Címkefelhő
süti beállítások módosítása