Allegri: „A Juventus nem erősebb”

Allegri Massimiliano_magyaráz_1.jpgA torinói rangadót követően, amelyet csapata minősíthetetlen játékvezetés közepette nyert meg, Massimiliano Allegri úgy nyilatkozott, hogy a Juventus - Roma összecsapás nagyon intenzív mérkőzést eredményezett, amelyen megérdemelték a győzelmet, ám ez nem jelenti azt, hogy az ellenfélnél egyértelműen nagyobb játékerőt képviselne a Juventus.

A bianconero csapat 2-1-es vereségre is állt a mérkőzés adott pontjában, azonban az izgalmas találkozón 3-2-re alakította a végeredményt Carlos Tévez két értékesített tizenegyesével és Leonardo Bonucci szenzációs találatával. A mérkőzés bővebb összefoglalója megtekinthető az alábbi hivatkozásra kattintással: link.

„Nagyon intenzív mérkőzés volt, és mindkét csapatnál voltak jó megmozdulások.” - kezdte a Sky Sport Italia számára adott rövid meccsértékelést a tréner.

„Mindkét fél kiemelten kezelte ezt a mérkőzést. Voltak összecsapások a pályán, ám ez a sport része, ha ez nem tetszik, színházba is mehet az ember.

A ma esti mérkőzés nem bizonyítja, hogy egyértelműen erősebbek lennénk az AS Roma csapatánál. Kiváló csapat a Juventus, azonban a fővárosiak is ugyanolyan jól teljesítenek.

A srácok nagyon jól értelmezték a mérkőzés két fázisát, és megérdemelték a győzelmet, bár rendkívül kiegyenlített mérkőzésnek tűnt, amelyen bármilyen eredmény születhet.”

A mérkőzésen három tizenegyest ítélt meg a játékvezető, ebből kettőt a hazaiaknak, illetve két piros lapot is kiosztott, mindkét csapatnak egyet, és Massimiliano Allegrit arról kérdezték, hogy Rudi García helyzetében ideges lenne-e?

„A Serie A-ban dolgozok hét éve, és karrierem során ritkán idegeskedtem a játékvezetők miatt. Mindent Rocchi döntésére lebontani nem igazán magyarázza meg a 90 perc során történteket.

Hogy Arturo Vidal Łukasz Skorupski látóterében volt-e, amikor Leonardo Bonucci kapura lőtt kapásból? Igen, ott volt.” - ismerte be Massimiliano Allegri.

„Eddig az olasz bajnoki küzdelmek során mindössze két gólt kaptunk hat Serie A mérkőzésen. Az este számos lehetőséget kialakítottunk, és többféle támadási módszert alkalmazunk. A srácok jól teljesítenek, jobban irányítjuk a labdát, mint a szezon elején, és véleményem szerint ez fontos.

Kiváló csapatot örököltem, amely további fejlődést akar elérni. Ez a csapat rendkívüli technikai minőséggel rendelkezik, és tudja, hogyan kell futballozni. Amikor olyan játékosok állnak rendelkezésedre, akik felvállalják a felelősséget, sokkal könnyebb az edzői feladatok ellátása.” - zárta a nyilatkozatot szűkszavúan és számos eseményről említést se téve az Öreg Hölgy edzője.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr896763061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keshudioo 2014.10.06. 09:07:48

"Hogy Arturo Vidal Łukasz Skorupski látóterében volt-e, amikor Leonardo Bonucci kapura lőtt kapásból? Igen, ott volt.”

Ott volt, de a labda nem is Vidal irányába ment, Bonuccit meg maximum a farkas játékosok takarták, innentől kezdve nincs miről beszélni.

venember83 2014.10.06. 09:11:32

Ráadásul Arturo nem is mozdult a labda irányában, állt tétlenül egy helyben. Mindenesetre tényleg nem tudom, milyen büntetést érdemelne Rocchi, de a tegnapi ténykedése nem maradhat megtorlatlanul, mert borzasztóan teljesített.

MdewC 2014.10.06. 09:18:18

Ha látja se védi ki.

Bonu!!!!!!!!!!!!!!

Apuleius 2014.10.06. 09:39:42

@keshudioo: Visszanéztem a mérkőzés összefoglalóját, s azt kell mondanom, hogy

1. Maicon kezezése abszolúte nem egyértelmű, hogy kívül történt-e.
2. A Pogba ellen elkövetett szabálytalanság szerintem legjobb esetben is a vonalon történt, nem kívül, egyébként pedig abszolúte megadható büntető volt.
3. Vidal valóban ott állt, zavarhatta a kapus látóterét, de őszintén szólva nem nagyon emlékszem, hogy valaha láttam volna olyat, hogy egy ilyen helyzetben ne adták volna meg a gólt.

Értem én, hogy sok lehet, hogy egyetlen meccs alatt három gól születik kifogásolható körülmények között, de érdemes egyesével megnézni az eseményeket.

venember83 2014.10.06. 09:49:07

@Apuleius: egyetértek az általad mondottakkal, de a második tizenegyesnél Pogba esése inkább valamely római vagy torinói színjátszó társulat színpadjára volt méltó, nem futballpályára. Vagyis oda se, mert borzasztóan mesterkélt volt.

Apuleius 2014.10.06. 09:50:36

@venember83: A büntetők kb. 50%-a ilyen színházi mozdulatok után következik, ez sajnálatos vagy sem, része a játéknak (lás C. Ronaldo).

Barolo 2014.10.06. 10:02:12

Ráadásul ehhez még azt is hozzá lehet tenni, hogy az ő tizenegyesük is erősen véleményes volt, ilyenért általában akkor szoktak tizenegyest adni, ha a gólhelyzetben lévő játékos tűnik el, illetve kérdéses az is, hogy mennyire volt visszafogás az esetnél. A Roma szurkolok így is úgy is ugatni fognak, ráadásul még Totti is inkorrekt nyilatkozattal hergeli őket, de ezzel szerintem nem érdemes foglalkozni. Tegnap kellett volna a pályán megnyerni a meccset, erre volt is reális esélyük, bár tény, hogy nekünk talán nagyobb szerencsénk is volt tegnap.
Amúgy egy újabb nagyon korrekt Allegri nyilatkozat.
Forza Juventus!

rockitbaby 2014.10.06. 10:18:23

@Apuleius: Az 1-es ponthoz még tedd azt is hozzá, hogy a spori első körben csak újabb szabadot akar adni, majd szóltak neki, hogy belül volt. A segítőire hagyatkozott, nem feltétlen helyesen. Bonucci gólja szerintem klasszis munka volt, Vidal tény, hogy lesen állt, de passzívan, és max zavarta a kapust. De, hogy ha Arturo nem lett volna ott, kivédi, erősen kétlen. Piszkosul erős, de helyezett lövés volt, amire esélytelen, hogy odaérjen, ha látja is. Ezért adták meg.

A digi stúdióban a Pogba kiharcolta tizire annyit mondtak, hogy buktatás történt, és a szabályok szerint a vonal is része a büntető területnek, tehát a vonalon is fújni kell. Nem mellesleg az össze közül ez volt a legmegadhatóbb. Lichtsteiner amit csinál az nettó hülyeség, ilyet egyszerűen nem lehet, főleg nem egy olyan rutinos vén rókával szemben, mint Totti. Az más kérdés, hogy az ezt megelőző szabad mennyire volt jogos. Radja legalább annyira volt szabálytalan, mint Giorgio.

Egy szó, mint száz, ennél a meccsnél nem kell jobb ok a videóbíróra. Szerintem a két akciógólt kivéve, mindegyiknél lehetett volna úgy dönteni, hogy nincs büntető.

Szép dolog a 3 pont, de nem így. Ezzel a teljesítménnyel még a vereség sem lett volna légbőlkapott dolog...

Allegri korrekten nyilatkozott, de ő nem tehet másképp. HA még ő is elkezd valamire vagy valakire fújni, akkor végképp eláshatnánk magunkat.

Ádám.84 2014.10.06. 10:24:06

@Barolo: egyértelműen az a volt a "legkevésbé" tizenegyes

sleepy8 2014.10.06. 10:52:29

Maicon kezezése egyértelmű. Kezezett, belül volt.

a roma büntetőjéről csak annyit, hogy még Totti se hitte el elsőre, hogy befújta... Ugyanúgy fújhatott volna kifele is, pankrációztak egyet.

Pogba esete szerintem nem volt büntető, csak szabadrúgás.

A sors furcsa fintora, hogy a meccs legegyértelműbb büntetője nem lett befújva. Manolas bizony oda akasztott Marcinak a lövés pillanatában..

Apuleius 2014.10.06. 11:30:39

@rockitbaby: Igen, teljesen jogos a kiegészítés az egyes ponthoz.

GLB 2014.10.06. 11:41:07

@venember83: De ha most elmeszelik Rocchit akkor azzal azt bizonyítják,hogy egyik se volt tizi és azt ,hogy teljesen érdemtelenűl nyertük meg a meccset.

venember83 2014.10.06. 12:05:49

@GLB: nem, azzal azt bizonyítják, hogy nem hagyják annyiban az ámokfutást.

keshudioo 2014.10.06. 12:32:55

@Apuleius: ha a romaiak nehany rangadon a jatekkal foglalkoznanak es nem a tizenhatos vonalan valo kezilabdazassal meg hentelessel, talan nem szuletne ennyi ketes itelet. Totti tizenegyese is kamu volt, millio ilyen olelkezes van meccseken szabadrugasnal es szogleteknel, Totti magaval rantotta Lichtsteinert. Ha nem Tottinak hivjak, nem adjak meg azt sem.
Az, hogy a vonalon, azon kivul vagy belul tortentek-e a szabalytalansagok, centik kerdese. Doreseg egybol birozni, mikor meg lassitasbol sem egyertelmu, es raadasul mindkrt fel reszere teved a jatekvezeto.
En mindig tisztelem az ellenfeleket (meg az Intert is), de tegnap nagyon megelegeltem, hogy a romanistak ultek a letorrentelt photoshop elott es hajkurasztak a kifogasokat. Akkor durrant el vegleg az agyam, mikor behuztak egy vonalat Bonucci es Vidal koze, mondvan, utobbi takarta a kapust, holott koze nem volt a labda iranyanak a chileihez.

keshudioo 2014.10.06. 12:34:20

Amugy meg ha Maicon a vonalon kivul kezezett, akkor szabadrugast vissza kellett volna fujni, hiszen nem 9 meterre allt. A romai tizenegyes elotti szabadrugas is kerdeses volt emlekeim szerint.

Apuleius 2014.10.06. 12:59:13

@keshudioo: Az összes büntető befújható volt, alapvetően nyilván a mennyiséggel volt a fő probléma. Totti esésénél legalább annyira lehetett volna kifelé, mint befelé fújni, s az esetnél szerintem Rocchi kompenzálni is akart. Reggel visszanéztem az összefoglalót, s ugyan a szög nem volt perdöntő, de az látszott (legalábbis számomra), hogy Maicon még a tizenhatoson belül ugrik fel a szabadrúgásnál, s azon kívül ér földet. Hogy a keze közben hol volt, az erősen kérdéses. Mindenesetre aki azt állítja, hogy egyértelműen látszik bármi, az szimplán hazudik, vagy nem lát túl az elfogultság ködén.

Ádám.84 2014.10.06. 13:06:58

@keshudioo: természetesen Totti tizenegyesénél és Marci buktatásánál minden rendben volt, egyébként meg foglalkozzanak inkább a többi meccsük megnyerésével, úgyis azok fognak a végén dönteni

keshudioo 2014.10.06. 13:09:51

@Apuleius: Igen, pont ezt állítom én is, hogy mindegyik tizenegyes befújható volt, illetve semelyik sem.

molnaratti10 2014.10.06. 13:16:26

Jòl van az!
3 pont és ennyi!

GLB 2014.10.06. 13:19:52

@venember83: az egyik fél ezt látja benne a másik fál meg azt

GLB 2014.10.06. 13:22:20

Eddig Tottival se volt semmi bajom ,de amit lenyilatkozott meccs után legszívesebben lepörgőzném ,na de itt hagyom abba,mert ki leszek tiltva:)))

BigP86 2014.10.06. 13:39:20

Én a 3 pontnak örülök, a bíróval viszont nem foglalkoznék ennyit. Ellenben azzal igen, hogy a Roma hány egyéni párharcban vert meg minket és hogy mennyire nem tudtuk megoldani a széleken SEM A VÉDEKEZÉST, SEM A TÁMADÁST. A 3-5-2 a jelenlegi szél alapanyaggal öngyilkosság az ilyen csapatok ellen mint a Roma (vagy a Real, Bayern, stb.) akik villámgyors, technikás szélsőkkel operálnak. Télen, de legkésőbb nyáron igenis komolyan áldozni kell a szélek megerősítésére. Gyors szélsőtámadók és kevésbé darabos védők kellenek. De nagyon!

babo0410 2014.10.06. 14:28:21

@Apuleius: Teljesen osztom ezt a véleményedet. Most az összes Juve gyűlölő ellendrukker vergődik, hogy csalunk, de abba nem gondolnak bele, hogy a bírónak nincs lehetősége 25x visszanézni, hogy megállapítsa, hogy kívül vagy belül történt-e a szabálytalanság. Neki a másodperc tört része alatt kell reagálnia a történtekre. És ilyen helyzetekben, mikor a vonalon történik vmi, vagy belül ugrik fel a játékos, de kívülre érkezik, kíváncsi lennék hányan tudnának tökéletes ítéletet hozni. Szerintem a sok ellendrukker nem fújna semmit.
Az becsülendő, hogy Allegri elismeri a lesállás tényét, de Vidal tétlen lesen volt. Se nem mozdult a labda felé, se nem zavarta a kapust a lövésnél. Ha így lett volna, akkor miért nem reklamált a kapus, vagy bármely Roma játékos? Érdekes, ők nem háborodtak fel. Ha meg a kapus nem jelzi, hogy zavarta a lesen lévő játékos, akkor a bírónak magának kell eldöntenie, hogy mit ítél. Jelen esetben ő is úgy látta, hogy ez tétlen les volt. Hülye volt a bíró, de pont nem a 3. gólnál. Én egyik tizenegyest se adtam volna meg. Totti esete kifelé szabad, a másik kettő szintén csak szabad, és nincs vita. Akkor senki nem, szólhatott volna semmit, mert 1-1. De lehet akkor is nyerünk, mert teljesen máshogy alakult volna a meccs. Minimum 3 középkezdés nem lett volna, de egy biztosan nem.

Rivendell 2014.10.06. 15:07:09

@BigP86: +1 ezért nem tetszett nekem tegnap a játék

babo0410 2014.10.06. 15:20:24

pbs.twimg.com/media/BzNCl6_CQAAD5Fj.jpg
Az első büntetőt érő szituáció. Maicon a 16-os vonalán ugrik fel, az meg a büntetőterület része. Akkor az első 11-esünk elméletileg jogos volt. :)

venember83 2014.10.06. 15:27:44

@babo0410: de a keze a területen kívül van, akárhogy is nézem, vagy rosszul látom?

hurbiny3k 2014.10.06. 15:34:19

@venember83: A bírót gondolom az az érv győzte meg- szerintem teljes joggal-, ha a vonal kb. 14 méternél volt meghúzva, mi a tökömet keresett volna Maicon a 16oson kívül, mikor Pirlo egyből kapura lőtt??..

babo0410 2014.10.06. 15:36:44

@venember83: A vonalon ugrik fel. Franc se tudja ilyenkor mi számít. Vonalon ugrik, a játékos maga a vonalon volt tizi, vagy pár milliméterrel kilógott, kifelé szabad. passz. Amúgy meg nagyon nem is egyértelmű még így se hogy hol volt a keze. Aki azt meri állítani, hogy Rocchinak ezt a szitut egyértelműen meg kellet volna látnia, hogy nem tizenegyes, az nem 100-as. A pillanat tört része alatt történt. Max ha van videóbíró, akkor tudott volna normálisan ítélni. A javunkra fújt? És? Mikor az internek ment, akkor az ő javukra fújták be a kétes szitukat a bírók. Ez mindenhol így van. A bírók is mindig a jobbik felé húznak.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3522) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4329) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása