A Lille elleni mérkőzés

bajnokok_ligaja.jpgA Juventus nagyszerűen, a PSV és az RB Leipzig elleni győzelmekkel kezdte szereplését a Bajnokok Ligájában, majd a harmadik fordulóban hazai vereséggel folytatta a Stuttgart ellen. A zebramezesek kedd este a Lille otthonába látogatnak, s megpróbálják feledtetni az előző játéknap rossz eredményét.

Thiago Motta keretéből továbbra is hiányzik majd Arkadiusz Milik és Nicolás González, azonban Douglas Luiz felépült, s bevetésre készen várja a találkozót. Danilo piros lapos eltiltását tölti majd a Lille elleni mérkőzésen.

A Lille bizonyosan nem ígérkezik könnyű ellenfélnek, a francia csapat ugyan a Sporting CP elleni idegenbeli vereséggel indított, azonban utána hazai pályán 1:0-ra győzedelmeskedett a Real Madrid fölött, majd a harmadik fordulóban idegenben is begyűjtötte a három pontot az Atlético Madrid elleni mérkőzésen. 

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést egyik hazai adó sem közvetíti majd élőben.

A Juventus 21 fős kerete a következő:

Kapusok: Perin, Pinsoglio, Di Gregorio.

Védők: Gatti, Kalulu, Cambiaso, Cabal, Savona, Rouhi.

Középpályások: Locatelli, Koopmeiners, McKennie, Thuram, Fagioli, Douglas Luiz.

Csatárok: Conceição, Vlahović, Yıldız, Adžić, Weah, Mbangula.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1718723396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babo0410 2024.11.05. 18:39:59

Nagyon kéne a győzelem. Mivel nem lesz Danilo, így remélem nem fogunk a Lille ellen szenvedni, és nyerünk.

James Zabiela 2024.11.05. 18:45:18

Jobb esetben Xre számítok!De lepjenek meg a srácok!

alexGicamo 2024.11.05. 18:56:10

Mindent bele, fiúk !
Sajnos, nem fogom látni a meccset, de annál inkább szurkolok !
" A győzelem nem fontos, hanem az egyetlen dolog, ami számít . "
Giampiero Boniperti

Shaky79 2024.11.05. 19:12:11

Semmi mást nem szeretnék látni, csak tudatos játékot, hogy ezzel nyerünk vagy vesztünk annyira nem érdekel, nagyon építkező fázisban vagyunk még! Persze, jó lenne nyerni....
Forza Juve!

FJuve 2024.11.05. 19:19:09

Valaki tud közelebbit a Lillle sérültjeiről?
Mennyire meghatározó játékosok?
Őszintén én nem sokat tudok róluk.
eredmenyek.com alapján 10 játékos hagyja ki a meccset a franciák oldaláról.
Ezt figyelembe véve se lesz könnyű dolgunk, de talán nagyobb az esélyünk.

Apuleius 2024.11.05. 19:54:46

Juventus: Di Gregorio; Cambiaso, Gatti, Kalulu, Cabal; Locatelli, K Thuram; F Conceiçao, Koopmeiners, Kenan Yildiz; Vlahovic

NewJuve1986 2024.11.05. 19:56:29

Di Gre - Cambiaso - Klulu - Gatti - Cabal, Locatelli - Thuram, Conceicao - Koopmeiners - Ylidiz, Vlaho

Ezt full megjósoltam!!
Csak Cabal ban nem voltam biztos, hogy Savona vagy Ő játszik! :)

James Zabiela 2024.11.05. 20:04:54

Működő streamet örömmel fogadjuk!

Apuleius 2024.11.05. 20:05:17

Itt találtok majd linkeket a meccshez: fan.soccerstreams100.io/

Leram7 2024.11.05. 20:10:29

Zhegrova, Jonathan David is kezd az ellenfélben. Ugye mind2 leigazolásáról volt szó nálunk nyáron.

Én majd 23:00kor nézem vissza felvételről, nem figyelem majd az eredményt. Remélem nyerünk, nagyon kell a győzelem.

Koop ma gólt fog lőni.

Juventino86 2024.11.05. 20:55:02

De basszus akadozik az RTL+ már a felvezetésnél is. Nem tudom, hogy mi lesz itt...

Juventino86 2024.11.05. 20:57:21

Masszív csapat a Lille, nagyon nehéz meccsre számítok. Forza!

gomorra21 2024.11.05. 21:04:12

Ezt a tojásrántotta mezt csak nem tudom megszokni.
Forza Juve!

babo0410 2024.11.05. 21:05:37

Miért nem lő annyi gólt Vlaho? Ott megy középen, erre Conceicao visszafordul, és hátrapassz.

babo0410 2024.11.05. 21:08:05

Ezt a szimulálást büntethetnék komolyan. Most ettől megsérült?

Del Pybala 2024.11.05. 21:17:48

@babo0410: nem, azert nem lo golt mert egy rakas szar

Joachim21 2024.11.05. 21:24:11

@Del Pybala: Kb mint a mezünk, ez mi ez megint? Csoda hogy személyiségzavara lesz Vlahomissnek is?

Joachim21 2024.11.05. 21:30:23

... ok, lehet ezért akarjuk megszerezni Dávidot?

sleepy8 2024.11.05. 21:30:41

Mekkora labda jezusom..

Wizzurah 2024.11.05. 21:30:44

Ezt a mi oldalunkról Vlaho át se tudta volna venni, nemhogy berúgni.

Del Pybala 2024.11.05. 21:31:00

na ilyen ha van egy csapatnak csatara

Juventino86 2024.11.05. 21:31:21

Az a baj, hogy amúgy sokkal jobban vagyunk, csak hát Cabalt folyamatosan megveri Zhegrova. Ebből kaptuk a gólt. David pedig be tudja rendesen fejezni, mert ő egy normális csatár, nem úgy, mint a szerb ágybavizelő.

Joachim21 2024.11.05. 21:33:17

Azt látom, hogy nagyon nem ízlik a csapatnak a Lille feltolt védekezése, lesz itt még eladott labda, meg blamagól.

venember83 2024.11.05. 21:35:01

A Lille-nél tündököl, a Juventusnál meg várhatóan fél év alatt lejár a szavatossága. Szegény Juve nagyon kemény dió a csatároknak.

babo0410 2024.11.05. 21:36:40

A rakás szar milyen kapáslövés!

Juventino86 2024.11.05. 21:38:05

@babo0410: Ugyan már. Gólok kellenek tőle. Nem szép kapáslövések, amik nem mennek be.

Vlaho egy híg fos.

Joachim21 2024.11.05. 21:40:21

@babo0410: Ez az ember már eljátszotta nálam is, mennie kellene, mert jelenleg egy 10-12 milliós fekete lyuk a költségvetésben és semmi haszna, ennyit egy ifista is lőne 200K€-ért szezononként.

babo0410 2024.11.05. 21:42:33

Közben Milan vezet a Real ellen!

Joachim21 2024.11.05. 21:44:14

Ezt sem adják meg? :D

gomorra21 2024.11.05. 21:45:55

Mindentől függetlenül Koop már kétszer betalált. Az ő szempontjából ez egy jó jel.

Joachim21 2024.11.05. 21:49:22

Di Gregorio - Cambiasso - KAlulu - Gatti - Cabal - Loca DM - Koop Mezzala - Thuram BtB - Yildiz Adv.Playmaker - Concencaio fake9 - Mbangula pressing forward így kellene átalakítani a csapatot 4-121-2 re

Juventino86 2024.11.05. 21:52:24

Nem vagyunk rosszak. Egy helyzetük volt, azt belőtték, mert nekik van egy normális csatáruk, és nemcsak egy szerb agyhalottjuk. Cabal sajnos sokat hibázott. Át kellene rakni Cambiasót balra, és jobbra jöhetne Savona. Vlaho helyett meg bármi, mondjuk egy tégla, vagy egy rakás kutyszar.

Del Pybala 2024.11.05. 21:52:42

Nem volt ez rossz...a kulonbseg csak egy jo csatar.

dringo 2024.11.05. 21:53:39

Jól játszunk, csak pechünk volt most! Véleményem szerint Cambiasot már rég át kellett volna rakni bal oldalra, mert Cabalt nagyon könnyedén megveri Zhegrova! Cambiaso gyorsaságban jobban fel tudná venni vele a versenyt. Sajnos a gólt is ebből a párharcból kaptuk!

Shyr Kahn 2024.11.05. 21:55:24

Sajnos egyetlen vedelmi hiba es egy-ket utem keses a felfutoknak valo passzolasnal a kulonbseg.

Amugy jol jatszik a csapat. Sztem Vlaho is jol jatszik. Azt a kapslovest 100-bol 95 kapus benyelte volna.

A masodik felidoben 2 golt es forditast varok. Ezt a Lille-t meg lehet es meg is kell verni, de nagyon.

Joachim21 2024.11.05. 22:03:34

Jellegtelen mezben nem megy a játék, szerintem ezek a semmilyen adidas mezek is felelősek a rossz eredményekért. Magentával fűszerezett tucatnadrág fölé még ez a sárga förmedvény aminél a legtöbb ovis szebbet hányt volna egy szalmanellás mézes vajas szendvics után. Ezen én még mindig ki vagyok akadva, a Siófoknak jobb mezei vannak. El kellene felejteni az adidast, nincs az a pénz amiért ezek a szégyenmezek megérnék.

gomorra21 2024.11.05. 22:06:34

@Juventino86: @dringo: nem vagyok abban biztos, hogy Cambiaso annyival jobban tudná fogni Zhegrovát. Neki nem a védő kvalitásai a legerősebbek. Jelenleg nincsen olyan szélső védőnk, aki egy ennyire gyors szélsőt le tud szedni. Talán még Cabal a legjobb erre.

NewJuve1986 2024.11.05. 22:06:45

Vlaho val pont ma nincs igazán nagy baj!
Ha mindig így játszana, egy szavunk se lehetne!
Szerintem be is fog találni!
Ma Cabal a gyenge pont, de Ő is csak azért mert a Zhegrova nagyon él!
Ma Őt kevesen fognák meg!
Nekem inkább Conceicao szürke egy kicsit, magához képest! Lehet egy Weah is jobb lenne ma!

Juventino86 2024.11.05. 22:19:01

Csak ne ez a g.ci Vlaho rúgja!!!!!

babo0410 2024.11.05. 22:21:18

Na legalább 11-ből megvan. Menni kell tovább!

Juventino86 2024.11.05. 22:21:22

Végre eltalálta a kaput ez a fostartály szerb. Megérdemelt egyenlítés, nyerni kell!!! Forza!

Mark Szabo 2024.11.05. 22:21:28

A portugál a legjobb igazolás sztem.

Juventino86 2024.11.05. 22:22:13

Az mindenképpen jó, hogy a csapatnak hátrányban is van tartása. Allegrivel ez tuti vesztes meccs. Mentünk előre, megérdemeltük.

Juventino86 2024.11.05. 22:24:00

Cabalt azonnal le kell kapni, különben ki lesz állítva. Motta, reagálj!!!

tv88 2024.11.05. 22:24:11

Vlaho a teljesítményéhez képest nyilván túl van fizetve, de itt 1-2 ember teljesen el van tévedve és nem veszi észre, hogy konkrétan 1 csatárunk van.

Bianconeri Thomass 2024.11.05. 22:25:12

Nah ez szimpatikus volt hogy nem ünnepelteti magát hanem viszi a labdát közepet kezdeni;)Kis Portugál nagy kedvenc lesz !Mondjuk a sintér ellen sok Juve szurkoló szívébe dobta magát!

babo0410 2024.11.05. 22:36:35

Real-Milan 1-3! Az igen! Remélem mi is nyerünk.

Direct_01 2024.11.05. 22:44:18

Létfontosságú lenne a gyōzelem! Következõ két forduló Aston Villa idegenben, majd City otthon!

DrinkTeam 2024.11.05. 22:44:54

@babo0410: külön öröm, hogy Vinicius a nagy aranylabdás hisztije után kijelentette, hogy tönkre fogják verni a Milan-t. Reméltem, hogy meglepetés lesz, és kifújja a Milan az orrukat.

steven.h 2024.11.05. 22:54:04

Igazából 4 meccsen 7 pont az elfogadható lenne, nem is a mai a baj, ha x marad, hanem a stuttgart elleni meccs.

A mai napon egyébként tippmix gyilkos meccsek vannak, sporting 4-et ver a citynek, milan veri a realt, liverpool 4-et rúg a leverkusennek

tv88 2024.11.05. 22:56:42

Na? Vlahovic fikázók! Tetszett az utolsó 27 perc csatár nélküli játék?

BigP86 2024.11.05. 22:57:24

Nem volt ez rossz, jobbak voltunk, akar a 3 pont is meglehetett volna. Minden pontnak orulni kell, nincs elore lefutott eredmeny, lasd pl ma Sporting - City…

Juventino86 2024.11.05. 22:57:28

@tv88: Igen. Mozgékonyabbak voltunk támadásban, és a hamis kilences is be tudott lépni az összejátékba. Ha ezt begyakoroljuk, hatékony lehet. Egyedül a beíveléseknél hiányozna Vlhao.

kidelpiero 2024.11.05. 22:58:07

Europa szinten egy eros kozepcsapat vagyunk. Egy xre a tobbseg ellen jok vagyunk, egy jobb napon gyozni is kepesek vagyunk, egy rosszabb napon benne van a vereseg

Majki4 2024.11.05. 22:58:23

A Lille mindössze 2 ponttal előzi meg azt a Nice-t, amit a Fradi viszonylag simán megvert másfél hete (de a tavalyi bajnokság végén is csak 4 pont volt köztük). Szerintem ez beárazza ezt az 1 pontot.

Shyr Kahn 2024.11.05. 22:58:52

Jol jatszottunk, joval nagyobb labdabirtoklassal, joval tobb helyzettel. Elobb-utobb eljutunk oda, hogy az ilyen merkozeseket megnyerjuk. Ehhez kell a tapasztalat es a jatekosok osszeerese.

A masodik felido alapjan Lille nem erdemelt egy pontot, de ez van...

Wizzurah 2024.11.05. 22:59:20

Jó lett volna nyerni, végig jobbak voltunk, nem volt szerencsénk. Viszont megint volt a csapatnak tartása, szerintem most a cserék is ültek, nem hibázott az edző és amit régen láttam a csapattól utoljára, az utolsó másodpercig érezték a fiúk, hogy meg lehet és mentek, tolták a lefújásig, hogy nyerjenek, most nem jött össze. A Lille ellen idegenbe jó az x, ami megbaszarintotta az állást nekünk, az a hazai vereség a Stuttgart ellen. Több nagy csapat botlott ismét, volt meglepetés eredmény is, nem vagyunk mi esélytelenek egy Villa és egy City ellen sem.

Del Pybala 2024.11.05. 22:59:28

@tv88: nem volt eszreveheto h vlaho lejott a palyarol

Apuleius 2024.11.05. 23:00:13

Kár ezért, a helyzetek alapján nyerhető mérkőzés lett volna.

babo0410 2024.11.05. 23:00:19

Kár érte. Ezt elbalfaszkodtuk. Kicsit agresszivabban kellett volna. Én ma Vlahot hagytam volna, elől jól jött. Sokkal jobban tudott a védőkkel birkózni. Ma szerintem, ha maradt volna, nagyobb eséllyel nyerhettünk volna. És következő meccsen a még gólt se kapó Aston Villa jön.

gomorra21 2024.11.05. 23:01:12

@Majki4: A Lille megverte a Realt és az Atleticót. Akkor gondolom nálad a Fradi erősebb mindkét madridi csapatnál.

Direct_01 2024.11.05. 23:01:42

A Juventus jelenleg nem tōbb mint egy euròpai kōzépcsapat! Sajnos ennek tudatàban kell léteznūnk! Ez màr az a Zebra csorda aminek hallatán összecsinäljäk magukat az ellenfelek!

Sok még a tennivaló, de talàn 2-3 év mùlva jobb lesz. Conceicäot meg kell venni, mielött levadàssza valamelyik angol középcsapat elölünk. Sajnos elöbb mennek el egy Bournemouthba mint a Seria -ba. Jonthan David megszerzése is fontos lenne.

Kär a szòt fecsérelni, ha szerencséje lesz a gàrdànak egy ràjàtszàsig jòk vagyunk onnan viszont nincs toväbb!

Shyr Kahn 2024.11.05. 23:02:12

@Majki4: Ez a Lille elintezte a Real-t es az Atletico-t. Szoval akkor a Fradi ott van a Real es az ATMA szintjen, vagy mi?

Tok folesleges ilyen felveteseket tenni. A Lille hatekony csapat, de a masodik felidore total kipukkadtak es megkoszonhetik nekunk, hogy nem volt eleg hatekonyak a helyzeteinkbol.

@kidelpiero: Nezve az eredmenyeket nem hiszem, hogy ezt ne tudnank megfogalmazni a legtobb csapatrol. Az igazio eromero a kieseses szakasz lehet... remelhetoleg eljutunk odaig. Addig ez kicsit docogos minden BL csapatnak.

babo0410 2024.11.05. 23:02:22

@Majki4: A Real és az ATMA-t is megverte a Lille.

James Zabiela 2024.11.05. 23:03:58

@Majki4: Ez butaság!A Lille verte a nagy Madridot,meg a kisebbiket!Így is lehet nézni!

Bonav70 2024.11.05. 23:04:08

Ezt elcsesztük....ez sima lehetett volna...ez a Lille egy jó Cagliari......Zsegrova és a kapusuk jó volt...kb ennyi....

kidelpiero 2024.11.05. 23:04:48

@Shyr Kahn: szerintem am ezzel nincsen gond. Az eddigi BL eredmeny boven az elfogadhato kategoria

babo0410 2024.11.05. 23:04:58

@DrinkTeam: Nyert a Milan 3-1-re. Ennyit Juniorról!

Bonav70 2024.11.05. 23:05:57

Elrontottuk...Zsegrova és a kapus jó volt.......amúgy semmi....ez egy jó Cagliari.....nyerni kellett volna az lett volna reális.....

Shyr Kahn 2024.11.05. 23:06:00

@babo0410: Sajnos Vlaho, Yildiz es a lecsereltek tobbsege (Cabal mondjuk inkabb a sarga miatt) mar total elfaradt. Nem tudsz aggressziv lenni, ha a fenekeden veszed a levegot. Vlaho sem volt mar friss es ude.

@Direct_01: Conceicao jo jatekos, de kicsit tulmisztifikaljuk. A passzjatekan van mit fejleszteni es altalaban fizikalisan konnyen elnyomjak/bedaraljak. Sajnos ez a mai merkozesen is igy volt. A beadasai nem voltak rosszak azonban, ami egy ude szinfolt volt a jatekaban. Egyebkent le akarjuk igazolni... ha mar meg nem tettuk. Erre most nem emlekszem.

Shaky79 2024.11.05. 23:07:43

Jó meccset játszottunk, jobbak voltunk végig, a Lille az x-re hajtott hazai pályán! Ne felejtsük el, hogy a két madridi csapatot megverték! Azt se felejtsük el, hogy itt néhányan beárazzák magukat a Vlahozással, meg a hozzászólásaikkal, ja és senkinek nincs itt sem jósgömbje, csak az nem hangzik el tőlük, hogy Forza Juve, de a szitkozódás megy folyamatosan! Csak így tovább, remélem szezon végén hatalmasat estek pofára!
Forza Juve!

Shyr Kahn 2024.11.05. 23:07:55

@Bonav70: Zsegrova viszont Conceicao szint a cselezesben, viszont fizikalisan es passzokban is jobb a portugalnal. Kompaktabb jatekos osszessegeben, amit sajnos mar az elozo szezonban is konstataltam, amikor meglestem egy-ket merkozesuket, de nem emlekeztem a nevere.

JuveMI 2024.11.05. 23:08:16

Így 3-4 hónap után, kezd kirajzolódni a terv... nekem csalódás Motta stílusa... 2,5 évig néztem ten Hag-ballt... sajnos nagyon hasonló!

Shyr Kahn 2024.11.05. 23:10:00

@Shaky79: Igen, sztem Vlaho-nak ez egy eleg jo merkozese volt. Ket szep kapaslovest is megeresztette es a masodikat nem tudom, hogy vedte az ellenfel kapusa, de talan a merkozes bravurja volt, ugyhogy akar oda is lehet neki adni a merkozes legjobbja dijat (annak ellenere is, hogy nehany beadast csunyan benezett).

Direct_01 2024.11.05. 23:11:35

@Shyr Kahn: Ha összeáll egy Yildiz-J.David-Conceicäo az màr nagy ütōkàrtya lenne abban, hogy kicsit felpörögjön ez a lusta unalmas foci. Pontatlanok vagyunk és lassúak is. Ez itt a baj! Vlahovic klasszikus center, ugy fordul mint a csuklós busz, kb mint Pippo Inzaghi! Nem valò ide, Bayernben aranycipös lenne, pechjére ott van Kane! Nekünk egy mozgékonyabb, robbanékonyabb tàmadó kell, mint Tevez vagy Agüero volt!

Shaky79 2024.11.05. 23:13:41

@Shyr Kahn: Vlaho nélkül teljesen impotensek voltunk elől! Második félidőre Yildiz is nagyon eltűnt, sajnos Savona még nem BL szint, de Meckeni sem és Weah sem tudott semmit hozzátenni! Ettől függetlenül végig irányítottuk a meccset és a Lillel ellentétben a győzelemért mentünk végig!

kidelpiero 2024.11.05. 23:20:05

@Shyr Kahn: az ellenfel tusi haju jatekosa sztem mindenfelekeppen jobb volt, de teny h most Vlaho nem logott ki lefele. Az egesz csapat egysegesen kozepes teljesitmenyt nyujtott. A meccs embere dijhoz azert egy centertol golt/golokat var az ember.(az ertekesitett tizin felul)

delpi0823 2024.11.05. 23:21:38

@Majki4: Sporting 4-1re verte a cityt sztem ez bearazza a premierleaguet.........Azert ezt a levezetest te se gondoltad komolyan......A Lille megverte a Realt meg az Atleticot elotte.........Ezert is oriasi baromsag ilyen kovetkezteteseket levonni 1 meccs alapjan.

tv88 2024.11.05. 23:22:35

@Juventino86: fél órát játszottunk le a végén úgy, hogy totálisan semmi sanszunk nem adódott. De neked legalább tetszett, ez is valami

Bonav70 2024.11.05. 23:26:44

@Shyr Kahn: Jó a srác,simán elférne!

kidelpiero 2024.11.05. 23:29:45

@delpi0823: azert a top 10ben van mind a negy pl csapat, ugy h abbol ketto meg csak 3 meccset jatszott

Calcioregista 2024.11.05. 23:29:50

Eddig a Motta csapatra az a jellemző, hogy amikor jön egy-két lelkesítő mérkőzés és győzelem utána menetrendszerűen érkezik a betli is. Nem tud egyenletesen teljesíteni egyelőre ez a csapat, inkább mutatja egy erős középcsapat karakterjegyeit, mint egy valóban nagy klubét. Nem tudtunk még három mérkőzést egymás után megnyerni.

Ez a Lille amúgy nem rossz csapat, tavaly láttam őket élőben is. Szimpatikus és jól építkező középcsapat, de a transfermarkt szerinti 264 millió euros keretérték és a francia bajnokságban elfoglalt negyedik helyük alapján azért illendő lett volna megverni őket.
A Bajnokok Ligája is kezd hasonlóan alakulni, mint a bajnokság, hogy amikor az ember belelkesül két remek mérkőzést követően, utána úgy néz ki jön a csetlés-botlás.

Bonav70 2024.11.05. 23:32:17

@Majki4: Ez szerintem most nem egy jó hozzászólás volt.........A Lille verte a 2 Madridot,mi meg ikszeltünk velük....akkor most mi az ábra? :D

Shaky79 2024.11.05. 23:34:00

@Calcioregista: A két madridi csapatnak sokkal jobban illet volna megvernie ezt a Lillet mint nekünk, ők kikaptak...

Calcioregista 2024.11.05. 23:51:24

@Shaky79: Csak az a baj, hogy ott a Stuttgart elleni mérkőzés is. Az utolsó két forduló így azért nem túl kellemes élmény. Meg hát nyilván az, hogy eddig idén nem tudunk egymás után három mérkőzést megnyerni. Ez mindent elmond, akárhogy is nézed.

Ethan Hunt 2024.11.05. 23:54:17

Megint a szokásos álomvilág elképzelések, ami után jön a borítékolható csalódás... Ezen lassan már tényleg csak nevetni lehet...

Új az edző, teljesen új a taktika/játékfelfogás, van egy rakás új játékos is, akik közül sokan még meg sem találták önmagukat vagy régi formájukat - 3 naponta jönnek a meccsek, egy-egy posztra sérülések miatt nincs alternatívánk ÉS MÉGIS MEGY A NAGY CSODÁLKOZÁS, HOGY MIÉRT NEM TUDUNK FOLYAMATOSAN JÓL TELJESÍTENI?! :D

Kiegyensúlyozott teljesítményt meg rutinból lehozott meccseket olyan csapatoktól lehet elvárni, ahol a taktika már mindenkinek a kisujjában van és az összeszokottság is megvan már alapozva általában évekkel már. Nekünk ebből mi van meg jelenleg???

Ma alapvetően nem játszottunk rosszul, sőt talán győzelmet is érdemeltünk, de csináltunk olyan dolgokat (rossz passzok, rossz kiugratások kecsegtető támadásoknál), amiket már nem fogunk, amikor össze vagyunk szokva és pont ennyi hiányzott most érzésem szerint, hogy 3 ponttal jöjjünk haza...

Bonav70 2024.11.05. 23:57:28

@Ethan Hunt: "Kiegyensúlyozott teljesítményt meg rutinból lehozott meccseket olyan csapatoktól lehet elvárni, ahol a taktika már mindenkinek a kisujjában van és az összeszokottság is megvan már alapozva általában évekkel már. Nekünk ebből mi van meg jelenleg???" Real Madrid??

Calcioregista 2024.11.06. 00:24:04

@Ethan Hunt: Irigylem az optimizmusodat, de egyelőre reménytelenül veszélytelen a Juve támadójátéka és semmiféle automatizmus nem látszódik, hogy ez a csapat a támadó harmadban lényegében mit is szeretne játszani. Egyelőre a Motta-ball olyan mint a Loch Ness-i szörny, hogy elvileg létezik, de még senki se látta.
Szerencsétlen csóri Cagliari-k, Parma-k meg Empoli-k zsebre dugott kézzel kivédekeznek bennünket, hogy az emberhátrányba lévő Lazio-ról vagy a Bundesligaban csak vergődő Stuttgart-ról ne is beszéljünk.

delpi0823 2024.11.06. 00:34:56

@kidelpiero: Ironianak szantam mert a kollega levezette hogy mekkora szegyen ez az x mert a fradi megverte a nicet,es hogy a nice csak 4ponttal vegzett a tavalyi francia bajnoksagban a lille mogott.Szoval azt probalta kihozni majd nem ebbol az Xbox hogy a fradi jobb mint a Juve.........Az ilyen 1 meccsbol levont kovetkeztetesekbol agy.......faszt tudok kapni.Most a Milan megverte a realt idegenbe 3-1re akkor az azt jelenti hogy sokkal jobbak mint a real...........

kidelpiero 2024.11.06. 00:44:45

@delpi0823: ja sorry, nem neztem melyik kommentre erkezett a hozzaszolasod

Ethan Hunt 2024.11.06. 00:47:11

@Calcioregista: "Szerencsétlen csóri Cagliari-k, Parma-k meg Empoli-k zsebre dugott kézzel kivédekeznek bennünket, hogy az emberhátrányba lévő Lazio-ról vagy a Bundesligaban csak vergődő Stuttgart-ról ne is beszéljünk."

Ja, a Como, a Verona, a PSV, a Genoa meg az Udinese is jól kivédekezett minket, ahogy a Bundesliga 2. helyén álló Leipzig is emberelőnyben, ahogy az olasz bajnok Internél is máig nem tudják hogy kaptak be 4-et hazai pályán a szerinted "láthatatlan" Juventus támadójátéktól vagy ezek a te világodban nem történtek meg? :)

Hogy a Torinóba kizárólag védekezni jövő Roma meg bajnokaspiráns Napoliról ne is beszéljünk...

Shyr Kahn 2024.11.06. 01:50:23

@kidelpiero: A meccs emberet az ellenfel kapusara ertettem, mert volt ket hatalmas vedese, amik nelkul most valoszinuleg nagyobb esellyel lenne harom pontunk.

@Ethan Hunt: ++ Ehhez nem tudok sok mindent hozzafuzni. A vedelmi hiba egy kis buta kihagyas volt. Ezeket ki fogjuk hosszabb tavon majd kuszobolni, de ez egy ut, amit vegig kell jarni.

@Calcioregista: A Juve tamadojateka mindig alkalmas a felkapaszkodasra. Ha az Inter negyet lo, mi negyet lovunk. A gond az, hogy egyenlo allasnal egy picit visszaveszunk, hogy stabilizalodjon a vedelem, ami vegul is ertheto. Ilyenkor szenvedunk picit, de ez idovel jobb lesz majd. Lathatoak a jo jelek. Pl ma sztem Koop is igen jol jatszott. Yildiz fantasztikusan jol es igazabol Thuramra sem lehetett panasz.

Shaky79 2024.11.06. 06:34:25

@Calcioregista: Te teljesen a negatív oldalról közelíted a Juve eddigi szereplését, én meg próbálok objektív maradni, és pozitívan tekinteni a jövőbe! Én így nézem!

Zsupi44 2024.11.06. 07:58:59

Hú gyerekek komolyan nehéz titeket néha komolyan venni.
Milyen elvárások vannak nálatok de komolyan?
Az idei BL-ben látszik, hogy nincsenek tuti meccsek, ti meg úgy csináltok, mintha minden meccsen kötelező lenne a győzelem. A Real-nak, Bayern-nek már két veresége van, de a City és a Barca is kikapott már, eddig egyedül a Pool aki meggyőző, de velük is várnék még azért.
Nálunk van egy rakat új igazolás , akik rögtön meg is sérültek , hogy miért ezt ne most fejtsük ki, de Thuram az első meccse után, 3-4 meccset sem játszott sérülés miatt, Cabal legalább ötöt kihagyott, Gonzalez 4 meccs után még vissza sem tért, Luiz már kétszer is sérült volt eddig talán ha van 250 perc a lábában, a kis portugál is 2-3 meccsre lesérült ráadásúl Koop-al együtt borzasztó későn is érkeztek. Koop bordasérülése után még mindig nem 100%-os kihagyott vagy 5 meccset Ő is.
Egyedül Kalulu eddig aki csapágyasra van hajtva az újjak közül. A meccsek nagy részében leszámítva a totál betli Stuttgart ellenit , mi uraljuk a játékot. Én elhiszem , hogy rögtön a Lippi érát szeretnénk vissza, de ahhoz rengeteg idő kell.
Amúgy ez a fostalicska Vlahozás méltatlan, ahogy Danilo fikázása is.
Gyerekek ez a brazil már jó ideje hűen szolgálja a klubot. Amikor idejött Cancelo helyett mindenki leírta, sérülékenynek és totál szarnak beállítva. Ehhez képest nem egy szezonban volt a legjobbak egyike, és a csapat klapitánya is töbször lehetett nyilván nem véletlenül. Picit több tiszteletet. Azt el tudom fogadni , hogy már nem vele kell kezdődni a védelemnek, de eszetlenül fikázni...
Alig játszott az év elején , egyszerűen ilyenkor előjönnek a hibák , főleg egy védekező játékosnál. Kritizáljátok nyugodtan mindenkit lehet, de kérlek titeket ezt az eszetlen fikázást fejezzétek be egy Juve játékosnál...

venember83 2024.11.06. 08:16:19

Srácok, lehetne picit több tisztelettel nyilatkozni a játékosok irányába? Még ha olyan játékosról is van szó, akit már nagyon nem kedveltek. Nem ezért tartjuk fent ezt a felületet, hogy itt ilyen kulturálatlan, és már számunkra is szégyenteljes kommentek szülessenek egyik/másik játékosról. Lehet kritizálni, de minek folyamatosan becsmérelni valakit mi értelme van? Ha annyira rosszul teljesít, majd megválnak tőle, ez a szak- és klubvezetés feladata. Komolyan, srácok, egy szintet tartsunk már meg! Elment egyik-másik kevéssé kedvelt játékos/edző, s most lett más, akit folyamatosan lehet mocskolni olyan stílusban, ami már egyszerű olvasóként is csípi az ember szemét.

Majki4 2024.11.06. 10:05:25

@delpi0823: nem egészen ezt írtam :D de oké, elismerem, hogy nem volt szerencsés összehasonlítás, a meccs utáni indulat beszélt belőlem, én nagyon nem ezt vártam a francia 4. ellen. Látom a fejlődést tavalyhoz képest és bízom is Mottaban, ráadásul szerencsénk sem volt tegnap, de ne legyen már túlzott elvárás, hogy megverjünk egy Lille-t a madridiak elleni eredményeik ismeretében is.
Peace!

Apuleius 2024.11.06. 11:40:33

@venember83: Csak csatlakozni tudok a felvetéshez. Mindenkinek szíve joga, hogy egy-egy játékosban lássa minden bajok és gondok gyökerét, s ennek tíz kommentjéből nyolc-kilenc alkalommal hangot adjon, de néhányan olyan stílust engednek meg maguknak ezen a téren, ami a továbbiakban nem tolerálható. Nyomatékosan megkérünk mindenkit, hogy terelje kulturált, egy szurkolói blogon is elfogadható mederbe elégedetlenségének és véleményének stílusát.

SuperTrezi 2024.11.06. 13:11:57

@Apuleius: Egyetértek! Méltatlan bármelyik játékosunkra vagy épp az edzőre olyan jelzőket használni, amiket itt gyakran olvasok. Ráadásul egy olyan idegenbeli meccs után egy remek csapat ellen, ahol kifejezetten jól teljesítettünk. Nálunk volt a labda, helyzeteket dolgoztunk ki, végig nagyon akart a csapat, az iramunkkal se volt semmi gond szerintem.

Pavel1988 2024.11.06. 13:26:38

@Direct_01: Jonathan Davidnek pontosan megfogtad a legnagyobb erényét, ez a gyorsasága. Ő egy kontra csapatba illik, Motta meg nem ilyet akar építeni.
Szerintem sokkal rosszabbul mutatna Vlahovicnál, nincs is olyan jó játékos. A ligue 1-ban azért jóval könnyebb rugdalni a gólokat és az se véletlen, hogy az 5. szezonját kezdi meg a Lilleben.
Vlahovic cseréjének jó lenne az olyan meccsekre, mint a Parma elleni vagy a tegnapi de én sokkal többet nem látok bele.

venember83 2024.11.06. 13:43:45

@Pavel1988: a Corriere amúgy 7 millió eurós bérigényről ír, illetve arról, hogy érkezhetne úgy Vlaho cseréjének, mint mellé/mögé seconda puntának.

Pavel1988 2024.11.06. 14:01:42

@venember83: Jelenleg 1.7M-t keres, ez alapján akár reális is lehet ez a forgatókönyv. Plusz tudjuk, hogy itt játszik a legjobb haverja.
Ő maga a Barcelonába akar menni, én ezt most nem látom jönni.
Lesz azért neki bőven ajánlata, nem lesz egyszerű megegyezni az ügynökeivel.

Ha már spekuláció: Amorim viszi magával Gyökerest a Unitedbe és Zirkzee-t elengedik kölcsönbe:)

Zsupi44 2024.11.06. 14:46:55

@Pavel1988:

Én is így látom.
Szerintem a legjobb példa Moise Kean , aki újjászületett a Fiorba.
Vlahovic , folyamat 2-3 védővel birkózik , majd mindig felállt védelemmel szemben , ebben szerintem Zirkzee jobb lehet-ne , de akár Milik is, mint David.
Nekem ezzel a kanadai sráccal is annyi csak a bajom , ha lesz 5-6 értékelhetetlen meccse , akkor egyből mindenki szidni fogja. Mbappe a Madridban jelenleg egy kalap .... , de tegye fel a kezét az , aki ne örülne , ha mondjuk a saját csapatukba játszana ( nyilván a gazdasági vonalat most ne nézzük)

Shyr Kahn 2024.11.06. 16:31:07

Az alapveto problema az, hogy sok szurkolo lat nehany rosszabbul sikerult merkozest egyes jatekosoknal es igy az adott jatekos bekerul egy skatulyaba. Abbol a skatlyabol nehezen kerul ki egyeseknel, pedig eszre kellene venni, ha valaki jol jatszik. Minden merkozesen, minden jatekos alapbol a nullarol kellene, hogy induljon. Ez lenne az alap. Vannak emberek, akiknel Vlaho valahogy a negativ 10-rol indul, igy sajnos az indulatos, mocskolodo kommentek is elszabadulnak vele kapcsolatban.

Sztem Vlaho tegnap a legjobb csatar volt a palyan es a tamado reszlegbol egyedul Yildiz-t es Zhegrova-t tettem volna ele, de Ok meg szelsok. Jonathan David-nak volt nehany gyors akcioja es egyetlen egyszer sikerult kiugratasbol golt szereznie, de ezen felul nem lattunk tole kimagasloan jo teljesitmenyt.

Csak gondoljatok bele, hogy mekkora helye volt befejezni Vlahonak a beadasainkat (vegig szorosan fogtak) es igy is volt ket lovese, amit technikailag nagyon-nagyon nehez volt kivitelezni es az utolso hihetetlenul jol volt helyezve a rovid felsobe, elso erintesre, atvetel nelkul.

insieme 2024.11.06. 19:29:07

@venember83:
Elterjedt változat::
Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
Az eredeti::
"Ha én főnök lennék bizonyos szint fölött nem süllyednék bizonyos szint alá."
Esterházy Péter
Termelési regény-5.fejezet.
Per tutti Juventini.
Insieme!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3516) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (888) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10254) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2502) meccsek (4319) mercato (4278) nyilatkozat (7670) Olasz Kupa (331) összefoglaló (433) pletyka (4294) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (304) video (224) Címkefelhő
süti beállítások módosítása