FRISSÍTVE: A téli mercato finise

Giuseppe Marotta_telefonal.jpgItt foglaljuk az össze a téli mercato utolsó, legizgalmasabb óráit, így egy helyen látjátok mi történik a Juve háza táján. Osvaldo és Guarín jön, Vučinić megy? Ezek a legérdekesebb kérdések most. Amint megtudunk valamit, azonnal frissítjük az írást.

11:00 - Osvaldo orvosi vizsgálatokon vesz részt Torinóban. Opciós joggal év végéig kölcsönbe érkezne.

12:24 - Guarín Twitteren odaszól az Inter csapatának: "Inter, ti tettetek engem az átigazolási listára úgy, hogy én soha nem mondtam, hogy távozni akarok, hiszen jól éreztem magam a klubnál. Magyarázatot és tiszteletet akarok felém, az ügynököm és a szurkolók irányába. Köszönöm a szurkolóknak, akik mindvégig támogattak. Ha távozom, örökre az emlékeimbe zárlak benneteket, mert az Interben teljesült egy álmom. Ha maradok, mindent megteszek, hogy segítsem a csapatot."

13:30 - Állítólag újraindulhatnak a tárgyalások a Guarín-Vučinić csere kapcsán.

15:30 - Quagliarella ma korábban hagyta el Vinovót; a Sky szerint ez a távozását jelenti. Az ügynöke Milánóban tárgyalhat a Guarín üzlet részeként.

16:42 - A La Gazzetta dello Sport szerint az Inter választhat Vučinić és Quagliarella között.

16:52 - Osvaldo megérkezett Vinovóba, ahol a Juventus kerete éppen edzést tart.

17:36 - Di Marzio szerint Guarín marad az Interben; a felek szerződést fognak hosszabbítani.

19:40 - Osvaldo hivatalosan a Juventusé.

19:45 - Carlo Garganese szerint Marottáék még mindig Guarín leigazolásán dolgoznak, a Juve Quagliarellát ajánlja. Ha mindketten távoznak, Gabbiadini jöhet helyettük.

21:20 - A Juve megszerezte a Sampdoria kapusának, Vincenzo Fiorellónak fél játékjogát, cserébe Stefano Beltrame megy Genovába nyáron.

22:16 - A Sky Sport Italia szerint az utolsó órákban a Juventus indított egy végső rohamot Nani megszerzése érdekében, azonban a Manchester United visszautasította az Öreg Hölgy kölcsönvételre + vételi jogra vonatkozó ajánlatát.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr465791479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Type-R 2014.01.31. 14:14:55

Közben az Inter Vidicet és Nanit, míg a Milan Biabianyt akarja.

nygá 2014.01.31. 14:18:42

@Type-R: Mondjuk egy ideje már nem hallottam a Juve-Vidic pletykákat, de így volna a legbiztosabb, ha az Inter vinné el "előlünk" és akkor nem kéne félni, hogy itt köt ki. Szeretem Vidicet, de semmi értelme nem lenne ebben a csapatban.

tjunior 2014.01.31. 14:29:07

meg vettünk, csereberéltünk egy vagon kölyköt a primavérába: Lanini, Severin, Emmanuello, Cais, Goldaniga

keshudioo 2014.01.31. 15:38:40

Quagliarella ma korabban hagyta el Vinovot; a Sky szerint ez a tavozasat jelenti. Elvileg az ugynoke Milanoban targyal a Guarin uzlet reszekent, mig a Monaco is erdeklodik. A szulinapos Q maradni szeretne. Mas forras szerint egyszeru laz miatt ment el elobb.

2014.01.31. 16:05:13

Ezt Guarin tette ki twitterre. Valaki le tudja fordítani?
pbs.twimg.com/media/BfTfhaTIEAAoTju.jpg

Drughi Di Bianconeri 2014.01.31. 16:09:31

Már alig várom,hogy véget érjen a nagykutyák "kurva és kokain-tenger" partyja a milanói Ata hotelben és véget érjen ez a téboly :D

A tél bohócai lennénk,ha a motiválatlan és elvágyódó Vucsko helyett,Q-t adnánk Guarinért. Persze üzletileg full jól járnánk,de az így összességében -2 csatárt jelentene...

Osvaldoval kapcsolatban addig nem foglalok állást,míg nem hivatalos.

regularjohn 2014.01.31. 16:30:55

@Bigvee: google fordítóval futottam neki, magyarra semmi, de még angolra is olyan rosszul fordítja át, hogy úgy érzem magam, mint egy egyiptológus, aki hieroglifát fejt meg...

amennyire siekrült értelmeznem az internek szól az üzenet. azt kifogásolja, hogy őt senki se kérdezte, hogy el akar-e menni, hiszen ő is és az inter is boldog volt, és most a helyzet tisztázását kéri. a szurkolóknak azt üzeni, hogy köszi a kitartást, ha el kell mennie, akkor is a szívében maradnak, mert kiálltak érte, és az inter egy megvalósult álom számára, ha pedig marad, akkor minden erejével az inter sikerén fog dolgozni

NucLeo 2014.01.31. 16:36:32

Állítólag az inter választhat,hogy Vucsit vagy Q-t szeretné a Guarin üzlet részeként.Én jobban örülnék,ha Vucsi távozna,szerintem mindenki jól járna.

Apuleius 2014.01.31. 16:39:53

@Bigvee: Itt megtalálod angolul Guarín Twitter bejegyzésének lényegét:

www.football-italia.net/44593/guarin-inter-i-want-clarity

keshudioo 2014.01.31. 16:39:57

@Bigvee: Frissítettem a posztot.

keshudioo 2014.01.31. 16:46:15

Amúgy ennyire unalmas utolsó mercato órák régen voltak. :D

Apuleius 2014.01.31. 16:50:05

Istenem, csak Padoint el ne csaklizza valaki tőlünk az utolsó órákban...

nygá 2014.01.31. 16:56:21

@Apuleius: Pelusoról nincs valami hír? Nehogy amíg mi Pado miatt izgulunk, őt vigye el valaki suttyomban :S:S:S

nygá 2014.01.31. 16:57:23

Btw:

"DONE DEAL

Pablo Armero joins West Ham on loan from Napoli until the end of the season."

Ezért aztán megérte anno elhozni előlünk -.-

2014.01.31. 17:03:47

16:42 - A La Gazzetta dello Sport szerint az Inter választhat Vučinić és Quagliarella között.
Guarínért?

keshudioo 2014.01.31. 17:08:47

@Bigvee: Igen.

@nygá: Peluso távozására igencsak csekély az esély, hiszen De Ceglie már elment, így rajta kívül csak Asamoah maradt a bal oldalra. Pedig kölcsönben nekünk is megérte volna Armero Peluso helyett, még ha nem is játszik úgy, ahogy azt Udinében tette.

nygá 2014.01.31. 17:09:55

@keshudioo: Pelusonál csak hülyéskedtem. Armeronál nem, neki nagyon örültem volna :(

keshudioo 2014.01.31. 17:12:16

@nygá: :) Pedig pár napja volt egy olyan pletyó, hogy az Udinese Pelusót, Padoint és Islát is szívesen látná.

nygá 2014.01.31. 17:13:41

@keshudioo: oO nekem ez kimaradt. Istenem, pedig ennek még a Guarín-Osvaldo-dolognál is jobban örültem volna :'(

Goku06 2014.01.31. 17:15:19

Akkor Armerot felírhatjuk a télen bagóért klubot váltó a keretünkből pont hiányzó játékosok listájára.. elég hosszú a lista.

Amúgy Guarin twitter üzenete nem tetszik nekem.. Kicsit benyalt a szurkolóiknak, így az esetleges maradás esetén sem lennének annyira zabosak rá.

Drughi Di Bianconeri 2014.01.31. 17:16:09

Bravo Marhotta !
Egy olyan egyértelmű "lepattanó"ért sem ment,mint Armero.
Dilettáns f@szok.

Trieszt120506 2014.01.31. 17:18:25

Gyanúsan nagy a csend.

nygá 2014.01.31. 17:25:22

Tavaly ilyenkor azon poénkodtam, hogy 23 óra 10 perckor majd bejelentjük Padoin féllábú nagyanyját, akit egy helyi nyugdíjasotthontól igazolunk mondjuk 2 milliós kölcsönzési díjért, szezon végén 10 millás opcióval. Idén olyan jó volna, ha nem volna okom megint elsütni.

Goku06 2014.01.31. 17:27:18

@Drughi Di Bianconeri: mondjuk a Napolitól nem lett volna egyszerű megszerezni, de azért nem lett volna egy nehéz mutatvány.

És fura, de én jó döntésnek tartom, hogy az internek felajánlottuk hogy választhatnak Q vagy Vuci... Az idei mercato nagyon az ő kezükben van, Guarin mindenáron kell.
A nyáron valószínűleg úgyis távozik a Q-Vuci-Gio trió (kivétel ha a kissrác bemondja, hogy neki jó a pad is, és nálunk akar megöregedni, mert akkor ő Iaquinta-style marad szerződése végéig..)
Viszont ha Vuci helyett Q megy, akkor azért Vucit ne adogassuk kölcsönbe sehová.
De mivel szélső nem érkezett, így a 4-3-3 esélytelen. Max a nyártól.

keshudioo 2014.01.31. 17:35:29

A Sassuolo nagyon bent akar maradni: Manfredini, Biondini, Floccari, Rosi, Brighi, Kurtic, és most Paolo Cannavaro is közel hozzájuk.

keshudioo 2014.01.31. 17:37:14

Közben frissítettem... :(

Trieszt120506 2014.01.31. 17:38:18

@keshudioo: +Ariaudo + valami fiatal srác 4,5 millióért! a Barca B-ből.

nygá 2014.01.31. 17:38:47

:(

Szal lényegében vége a mercatonknak :(

Drughi Di Bianconeri 2014.01.31. 17:38:57

@Goku06: A kukások mindenképpen szabadulni akartak Armerotól,mert Beniteznek nem kell.Előbb játszott egy anti-talentum,kivénhedt,amúgyis belsővédő Reveillere-t mint Armerot.Zuniga sérült,továbbá most igazoltak valami Henrique-t Brazíliából,szóval már egy rakat bal oldali játékosuk volt.
Ergo vélhetően nem lett volna túlzott bűvész-trükk kölcsönvenni tőlük.
Bastost sem egy arab no name csapattól.
De hát végülis mi tele vagyunk világklasszis baloldali wingbackekkel,mint pl.: a védekező középpályás Asamoah, illetve Peluso...
Csere-középpályásunk nincs,továbbra is 3 posztra vagyunk 4en,Marci az továbbra is csak Marci,ráadásul Pirlo veszélyesen vénül (a 2 éves szerződés,évi 4 millióval finoman szólva is túlzás szvsz),ligán belül letudhattuk volna az utódját,mindössze Padoin (!) árából.
Erre fel kiért szarakodunk ?!
Egy csatárért,aki SEHOVA nem kell,de mi segítő jobbot nyújtunk,hátha tőlünk bekerül a válogatottba. Conte nem szokott és nem is tud jól rotálni,ergo totál felesleges Osvaldo (akit amúgy képességekben többre tartok,mint a mostani csere-csatárainkat),főleg ha végül a nyakunkon marad "Mr. Motivation",Montenegro hercege...

Trieszt120506 2014.01.31. 17:43:15

jav.: Antonio Sanabria 17 éves és a Róma vette meg, csak gondolom trükköztek valamit a noneu-s hellyel a Sassuolo-val, amiatt kötött ki náluk.

Trieszt120506 2014.01.31. 17:45:36

Még valaki menni fog ebben szinte biztos vagyok, a kérdés csak az, hogy kinek és melyik testrészéért cserébe, milyen opciós joggal.

Dugo20 2014.01.31. 17:56:34

@keshudioo: Kurtic épp, hogy távozott, nem? Ha jól tudom a Torinoba ment.

Goku06 2014.01.31. 18:20:01

Ha ez így marad, akkor röhöghet rajtunk a világ. Mutassatok még egy csapatot aki ennyire szar mercatot zárt mint mi!
5 óránk van, reménykedjünk.

Trieszt120506 2014.01.31. 18:22:42

Úgy tűnik hozunk egy kapust a samptól. Miért ne? :D

nygá 2014.01.31. 18:36:05

Na gyerekek, hajrá, vegyünk még egy hetedik csatárt is mellé. Agyrém.

nygá 2014.01.31. 18:38:08

Közben a Goal.com azt mondja, hogy:

"GUARIN UPDATE (ITALY)

Carlo Garganese ‏@carlogarganese:

'Juventus still working on possibility of signing Guarin, with Quaglia an exchange option. If Vucinic leaves too, Gabbiadini could return.'"

Vessetek meg nyugodtan, de én mindentől függetlenül Gabbiadinit nem bánnám - bár inkább majd nyáron, most semmi értelme nem lenne.

Goku06 2014.01.31. 19:05:52

csak azt nem értem, hogy mi értelme lenne kölcsönbe elengedni Vucinicet vagy Q-t.. mindkettő mehet 10-10 millió körüli áron. De kölcsönbe hülyeség lenne. Vagy bevonni játékosba, vagy megkapni értük a pénzt, vagy maradjanak. Ingyen odaadni valakinek fél évig teljesen felesleges.

MDaniel98 2014.01.31. 19:07:15

Ha Osvaldo jön,és sikerül a Vucinic-Guarín cserét is lebonyolítani,akkor mondhatjuk,hogy nem volt eredménytelen a Mercrato.Erre jelenleg nagyon kevés esélyt látok,de az utolsó pillanatokban láttunk már csodaszámba menő igazolásokat,sajnos nekünk viszont a rémálom és nem a csoda szokott jönni...

2014.01.31. 19:15:36

Osvaldo hivataos!

JUVE76 2014.01.31. 19:19:57

@Goku06:
"Mutassatok még egy csapatot aki ennyire szar mercatot zárt mint mi!"

- Fc Csúrgó
- Ózdi SE
Tessék, kapásból 2 :)

2014.01.31. 19:20:22

@Juventus FC 15: Lehet......De nem Guarin, hanem a Samp kapusa Fiorillo :(

Sandro Corleone 2014.01.31. 19:25:51

hivatalos dolgokat gyerekek!
ki tud valamit?

Goku06 2014.01.31. 19:35:50

@JUVE76: a körülményeket nézve nem mondanám igaznak ezt a megállapítást. A csurgóiak és az ózdiak riválisai nem erősítettek annyit, mint a mi riválisaink, így az hogy hozzánk hasonlóan ők sem erősítették a keretet, nem teszi a mi mercatonkat jobbnak az említett csapatok mercatoinál :D

@Sandro Corleone: Osvaldo hivatalos. sajnos.
Az egyetlen reményünk Guarin megszerzése maradt :/

3Szabi3 2014.01.31. 19:38:34

A Tuttosport értesülései alapján a felek hajlandóak ismét tárgyalóasztalhoz ülni a Vucinic-Guarin csere ügyében. Megerősítés egyelőre nincs, de az Interhez közel álló forrás szerint a két klub megpróbál megoldást találni. Vicc az egész.

SoloLaJuve 2014.01.31. 19:42:11

egy kérdésem lenne a vezetőségtől: miért?
miért kell télen egy támadót kölcsön venni nem kevés pénzért(ha igaz a 2millió),ha van 5 (abból 2stabil kezdő és jó,a többi is elmegy,ha muszáj) és igazából egyik se akar elmenni.
miért egy támadó kell,mikor van 5,viszont értelmes szélsőből egy db sincs.
elsősorban miért q-t,vicinicet (nem mintha bírnám) akarják elküldeni,mikor olyanok vannak a keretben,mint pl padoin.(az eddigi legnagyobb szégyen a juventus történelmében)
oké,hogy nem vagyunk bl-ben,ez el-t is nagy valószínűséggel szánalmas magyarázattal feladjuk majd,de épp ezért most kellene olyan játékost igazolni,akivel hosszú távra terveznének (remélem osvaldo nem ilyen kategória).szépen be lehetne építeni.
ismét semmi tudatosságot,profizmust nem látok a mercatoban,csak hirtelen jött,fölösleges lépéseket pénzkidobással.

keshudioo 2014.01.31. 19:46:47

Frissítettem:

Osvaldo hivatalos
Még mindig téma Guarín

Sandro Corleone 2014.01.31. 19:48:03

@Goku06: a véleményem:
nem kell ide támadó, hisz a vezetőség a Berardi, Zaza, fiatalokat szeretné...
remélem nem is basszuk el őket!
középpálya, kellene, de ha tényleg veszünk (nyáron) 2-3 szélsőt, akkor oda sem nagyon!
védelem.....meglátjuk!

ha valaki valamit tud jelezze!

köszi

FJPS!

b.tom 2014.01.31. 19:55:00

ha év végén kiadunk érte 19 milliót, az vicc kategória. megint minket akarnak lehúzni. 15ért vették, 3 gólt lőtt, és 19ért adnák...

Goku06 2014.01.31. 19:57:38

@Sandro Corleone: hát igen, ez a Vuci-Q-Gio hármas legkésőbb nyáron mehet.
Berardi jöjjön mindenképp, Gabbiadinit és Zazát én nem érzem annyira kiemelkedőnek, egy jó közepes játékosnak tartom (ellenben Berardival, akit én a Tevez utáni 10esnek is el tudok képzelni). Ebbe Osvaldo még bele is férne, mert nyáron ugyse vesszük meg.

Középpályára szélre kell mindenképp ember, nyár nagy feladata lesz.
A közepére meg egy Guarin azt jelentené, hogy idén az EL-hez is elég mély a keretünk. Viszont nélküle a jelenlegi állapotok szerint a csapat nem elég bő a scudetto+El pároshoz :/

Sandro Corleone 2014.01.31. 20:03:27

@Goku06: hasonlóan gondolkodunk, bár én úgy érzem, hogy az EL döntő jére oda kell érni!
így vagy úgy, de Guarin nagy húzás lenne!
Forza Marrotta!

Mr. Ocean 2014.01.31. 20:20:42

Calciomercato szerint már du. az volt a hír, hogy Guarin marad valószínűleg és a Di Marzio is akkor írta amit. Szerintem ne nagyon reménykedjetek. (Ha vannak ilyenek köztetek.) 5-6 órakor volt ez a hír talán.

keshudioo 2014.01.31. 20:32:18

Belfodil az Interből a Livornóba igazolt.

Goku06 2014.01.31. 20:37:42

@keshudioo: hány csatárja van jelenleg az internek?

nygá 2014.01.31. 20:40:42

@keshudioo: nemszabadreménykedni nemszabadreménykedni nemszabadreménykedni nemszabadreménykedni nemszabadreménykedni ááá

keshudioo 2014.01.31. 20:42:00

@Goku06: Ha jól látom Milito, Icardi, Palacio, meg igazoltak ma valami 19 éves kölyköt, Andy Polót (nem tudom, hogy az első csapatba vagy az utánpótlásba)

MDaniel98 2014.01.31. 20:45:05

@Goku06: Hát abban az esetben,ha Belfodil tényleg a Livornóba megy akkor az Internek van jelenleg 3 támadó középpályása,és 3 igazi értelemben vett csatárja,bár Millitot lehet,hogy már nem kellene ideszámolni,mert többet sérült mint egészséges.

Goku06 2014.01.31. 20:46:44

@keshudioo: @Juventus FC 15:
hát akkor azért egy Q vagy Vucinic jól jönne még nekik.
én még reménykedek

(aztán a végén kölcsönbe odaadjuk nekik valamelyiket Guarin-csere nélkül......)

keshudioo 2014.01.31. 20:50:22

@Mr. Ocean: Di Marzio is délután írta, hogy lezárult az ügy, Garganese viszont 2 órával ezelőtt. Persze azóta nem jött semmi info. :(

Mr. Ocean 2014.01.31. 20:56:33

@keshudioo: Én a Tutto-n és a Gazzettán is ugyan ezt olvasom, hogy Guarin marad és valószínű hosszabbít is.
20.25 MAROTTA TORNA A TORINO. VUCINIC-GUARIN NON SI FA PIU'
Sfuma deifnitivamente la trattativa per lo scambio dei due giocatori

Gazzetta: La Juve ci prova ancora
Ma Guarin rimarrà all'Inter

Szerintem felejtős. Engem nagyon bosszant ez az egész téli buli. Ebben minden volt csak koncepció nem. El kéne tényleg gondolkozni merre tovább és kikkel. Hiába a sok fiatal ha senki nem lesz beépítve.

MdewC 2014.01.31. 21:00:02

A keret idén rendben van, nem akarják megborítani a "rendet". Ha meglenne a Scudetto, lesznek átalakítások. Addig felesleges. Mondjuk Guarin elfért volna.

NucLeo 2014.01.31. 21:17:22

Jelenleg 6 csatárunk van.Ha már a Guarin ügy nem jön össze,legalább egyet elpasszolnánk.Különben nagy bukta lesz ez a téli mercato(szokás szerint).

Goku06 2014.01.31. 21:18:55

@NucLeo: ezzel, hogy jelenleg 6 csatárunk van, és 2 óránk van elpasszolni egyet, már elmondható hogy nagy bukta a mercato. Kölcsönadjuk őket valahova, és még a fizetésük felét is mi álljuk, vagy mi lesz? :/
Miért nem lehetett Osvaldoval addig várni, amíg valakit nem sikerül HIVATALOSAN eladni?

keshudioo 2014.01.31. 21:23:23

1/2 Fiorello = Beltrame csere a Samppal

Apuleius 2014.01.31. 21:27:13

Ki a rosseb az a Fiorello? Ő lenne a legújabb "új Buffon"?

MDaniel98 2014.01.31. 21:31:00

@Apuleius: Még a Sampban sem játszott 180 percnél többet,és ezek Copa Italia meccsek voltak,ráadásul nem 18-19,hanem már 24 éves.Ezzel mindent elmondtam róla.

juve28adam 2014.01.31. 21:36:22

Komolyan 24 éves, és most hallani róla először? Tényleg ezzel kell nekünk most foglalkoznunk? Kabaré....

NucLeo 2014.01.31. 21:39:45

Biztos lefejelte a csapattársát,vagy lejár a szerződése,így akciós áron elhozható.Úgy látszik ez a koncepció.

JUVE76 2014.01.31. 21:41:15

@MdewC: Ennek némileg ellentmond Osvaldo.

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.01.31. 21:45:14

Újabb teszkó gazdaságos, vagy value megoldás Marottáéktól...
Hiába. Kapusgondunk a legnagyobb...

Apuleius 2014.01.31. 21:45:16

Kicsit olyanok ezek a mercatók, mint amikor az ember hajnali fél 5 körül, a buli végén próbál valami nőt összegyűjteni a hoppon maradt csajok közül, hogy azért mégse egyedül menjen haza...

juve28adam 2014.01.31. 21:49:53

Érkezni már senki se fog, de szerintem még távozni se :(

4Evorg 2014.01.31. 21:53:57

@juve28adam: Ha nem fog távozni legalább egy csatár, akkor Osvaldo szerződtetése balfasz és teljességgel felesleges húzás volt. :/

keshudioo 2014.01.31. 21:54:14

@Apuleius: Megmosolyogtattál. És, hogy továbbvigyem a gondolatmenetet, sikerül hazavinnie a buli legrondább csaját, de mivel csak fél játékjog játszik, így a lakásban rájön a csaj szeme láttára a rókamóka, a lány meg inkább hazamegy.

Apuleius 2014.01.31. 21:56:32

@keshudioo: :-D Én már nem mertem tovább cifrázni a dolgot :-)

Trieszt120506 2014.01.31. 22:01:05

Úgy tűnik újabb fejezettel bővül a torinói X-akták...

DAVIDS 2014.01.31. 22:02:17

semmi ertelme osvaldo leigazolasanak,ha nem megy vucsi vagy Q,guarin peddig nagy erosites lett volna...

DAVIDS 2014.01.31. 22:08:35

guarin hosszabitott az interrel 2017,barmotta peddig ott hagyta milanot egy ujabb csodalatos mercato utan......

Type-R 2014.01.31. 22:15:28

Azért a legszerencsétlenebb csapatok között nagy eséllyel indulnánk a balfékség királyai címért. Az a vicc, hogy egy Juve blogon írunk ilyeneket és nem a már emlegetett Ózdi SE lapján.

NucLeo 2014.01.31. 22:16:22

Marotta ismét megnyerte a mercato bohóca címet

neuropa 2014.01.31. 22:20:14

Lehet, hogy Magyarország™ jobban teljesít, de Marotta egyre gyengébben..

Bármennyire is erőltetik, hogy a téli mercato akkor se rossz, ha senki nem érkezik, azért idén bőven volt mit kiaknázni. Évek óta az egyik legnagyobb téli játékosmozgás volt, erre egy Osvaldo jut nekünk. Son, I am disappoint..

Apuleius 2014.01.31. 22:23:51

Hatalmas húzás, hogy igazoltunk még egy cserecsatárt Vucinic, Quagliarella és Giovinco mellé. Talán azért kellett, hogy meglegyen a létszám, s tarokkozhassanak a meccsek alatt.

Trieszt120506 2014.01.31. 22:30:41

Sajnos most sem kellett pozitívan csalódnunk. A legfeleslegesebb 2 posztra hoztunk 2 embert. (csatár+kapus) Ráadásul ugyebár azzal, hogy Osvaldo játszik majd, és nem Mirko/Q az ő értékük is tovább csökken. Jó eséllyel nem fogunk már belőlük pénzt látni sosem.

Trieszt120506 2014.01.31. 22:34:35

Azt meg tényleg nem értem, hogy egy Genoának (Q-ért és Gio-ért is bejelentkeztek ma) miért nem lehetett kölcsön adni valamelyiküket...

Apuleius 2014.01.31. 22:40:34

Frissítve: sikertelen ajánlatot tettünk Naniért

NucLeo 2014.01.31. 22:40:50

@Trieszt120506: Q elvileg visszautosított minden ajánlatot,nagyon kényelmes a Juve padja...

Forza Juve 2014.01.31. 22:45:30

Sziasztok! Moggi szerint jó ötlet es jó vétel Osvaldo. Azért ö szel sőt is tud játszani. Nyáron úgyis lehet rendezni a sorokat, idén meg két fronton helyt kell állnunk. Szerintem jó csapatunk van, azok igazolnak, akik kapkodnak össze vissza. A két milánói meg a cigányok. Ennyi. Nekünk mar így is jó csapatunk van, kit vartatok? Guarin nekünk nagy a is térnek szar üzlet lett volna, ok is rájöttek erre. Értelmes el hozható játékost meg nem láttam a piacon, ti igen? Armero akinek az edzsteljesimenye ratyi volt, vagy Ranocchia, aki nekünk minek? Szerintem mi mar csak olcsó vagy klasszisok bán gondolkodunk. Nani, Vidic, Guarin, Kolarov,, jó ejt

Forza Juve 2014.01.31. 22:47:03

Bocs h az ipad megtordelte. Forza Juve

keshudioo 2014.01.31. 22:47:10

Kis mosoly, Osvaldo a bundázásról: sports.yahoo.com/blogs/soccer-dirty-tackle/roma-player-tries-fix-match-pablo-osvaldo-kill-035930935--sow.html

Lényeg, hogy Oszi barátunk, ha megtudná, hogy egy csapattársa elbundázza a meccset, jól halálra püfölné, hiszen, ami az öltözőben történik, az az öltözőben is marad. :DDD

Drughi Di Bianconeri 2014.01.31. 22:47:30

Tiszta szégyen,ami a Juventusnál 'mercato' címen zajlik évek óta,főleg a téli időszakra vonatkoztatva...

1. Ki a f@szom az a Viorello ? +tudtommal Bletrame egy tehetséges gyerek.Okos ötlet volt elpocsékolni egy senkire.
2. Osvaldo. Én őt egy jó játékosnak tartom, jobbnak,mint a többi cserecsatárunkat.Különösebben a türhő stílusával sincs bajom (bár,ha nálunk is azt nyomja majd akkor nyilván lesz),legalább egyéniség és van stílusa (bár az Ibra-i magasságokban/mélységekben lévő bunkó stílushoz azért messze nem párosul olyan játéktudás).

A bajom azzal van, hogy idehozunk 1 olyan posztra játékost,ahol darabra megvoltunk (létszámra),ellenben a ténylegesen mennyiségben és minőségben bővíthető posztokra nem érkezett ember (bal hátvéd,középpálya,támadó szélső).
Eljátszottuk talán a legszánalmasabb tragi-komédiát a téli mercatok történetében -bár az nagyrészt Thohiréknak volt köszönhető-,ezek után a nyakunkon marad a távozásra már testben,s lélekben is felkészülő,motiválatlan,s csereként totál használhatatlan Vucinic,akit jó esetben nyáron 2 marék szotyiért,ha el tudunk majd adni vkinek.

A többi olasz csapat kiválóan igazolt,le a kalappal a Milan előtt leginkább,akik gyakorlatilag 0 pénzből érdemi,minőségi erősítéseket hajtottak végre.Vagy akár a Roma-t is említhetném,akik nem szarakodtak hónapokig Nainggolan-on,mint mi a nyáron,hanem észrevétlenül,egy korrekt áron megszerezték + azt a Bastost kölcsönbe-opcióval,akit mi vagy 4 évig hajkurásztunk.
A kukások előlünk megszerezték fillérekért azt a Jorginho-t,aki tökéletes lett volna nekünk,mint Pirlo-utód; valamint kölcsönadták Armerot,akit szintén vagy 2 évig hajkurásztunk.
Még a dögevőknek is becsúszott -az általam egyébként nagyra tartott- Hernanes is,korrekt összegért...
Buktunk tehát,mint látszik, egy rakat játékost.
Nagy volt a pofánk ,ez látszott a mercaton mutatott,nem létező tevékenységünkön is,csak nehogy koppanjunk,mikor a bajnoki címet osztják.
Az EL lehetséges megnyerése,így teljesen szertefoszlott,ami talán az egyetlen szépségtapasz lehetett volna a szégyenteljes BL- kiesésre.A kupát már eldobtuk,ezen a Mercaton meg az EL-t is.
Elnézést,de : b@ssza meg a vezetőség a Scudettot,ha Európában nem tartozunk az elit közelébe se,és erre semmifajta előreívelő törekvés nem mutatkozik...még arra se volt Conte képes,hogy picit a szurkolók lenyugtatása gyanánt megnyerje végre 20 év után azt a szaros kupát,hogy 1ként legyünk 10szeres kupagyőztesek.

Felháborít ez a koncepciótlan dilettantizmus !

Most látom, Naniért fél órával a mercato zárása előtt jut eszünkbe ajánlatot tenni ?! bravo.. :D

Forza Juve 2014.01.31. 22:53:42

@Drughi Di Bianconeri: szia! Milan kiválóan? Essien száz éves kiégett, vergődő Milánba való, golant sokan nem akartuk, én sem, nem látok benne sztárt, nálunk a kp pirlo, vidal, Pogba, marchisio, ez 3 sztár es egy olasz válogatott juventino, padra Golán? Bastos középszintű Armero meg az sem, Jorginho lehet Vmi, de egy kis csapatban mar gio is bizonyított itt meg gyengus. Ezekből én örülök h senki nem jott

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.01.31. 22:59:39

Vki árulja már el, h minek kellett nekünk ez a 24 éves kapus???
Mert egyszerűen képtelen vagyok rájönni, hova szánják???
Ezt még az ilyen padoin-motta-pelenka féle igazolásoknál is fölöslegesebbnek tartom.

juve28adam 2014.01.31. 23:01:54

Vége van már ennek a rémálomnak? Ugye most zár a mercato?

The king of alibis 2014.01.31. 23:01:59

@Kotrevák Kelly: Biztos Marrotta-nak is kellett egy dugó tàrs. Vicc ez az egész. Remélem nyáron Marhotta elhúzva píbe.

Drughi Di Bianconeri 2014.01.31. 23:02:01

@Forza Juve: Bravo, magyarázd csak Marrotta bizonyítványát azzal,hogy lehordod a többiek igazolását :)

Középszintű játékost meg ritkán hívnak be a brazil válogatottban, márpedig Bastos az volt évekig és a Real-verő,nagy Lyonnak is az egyik legjobbja volt évekig.
Armero meg balszélső,amilyenünk NINCS,ezért játszik ott egy védekezőközéppályás.Armero ért mindenhez,amihez egy bal szélsőnek kell: kurva gyors,tud és mer cselezni,jól ad be,jól védekezik.
Amúgy a 3 sztárunk közül az egyik 35 éves,és szinte már a Serie A tempoja is gondot okoz neki,nem hogy a BL-é,ahol már végképp nincs ideje arra,hogy totyogva varázsoljon.Kellett volna egy utód.
A 2 másik,valóban klasszis sztárjátékosunkat pedig nem hiszem,hogy örökre ki fogja elégíteni egy mélyponton lévő olasz bajnokság megnyerése.

Essien valóban egy ,a zeniten már túl levő játékos már,de még így is a legjobb lesz a poszton ott,ha egészséges.Ingyen igazolták,tehát teljesen jó vétel.Nem beszélve Hondaról, Ramiról.

'Golán' -ahogy te nevezed- a liga legjobb szűrője,évek óta, s ezen az sem változtat,hogy te "nem látsz benne sztárt".
Nézd meg a statjait,vagy nézz vissza Cagliari-Juve meccseket,ahol is az látszott,hogy Vidal(!) nem bírt vele mit kezdeni...(most a Roma elleni kupameccset direkt nem hozom fel)

Jorginhohoz ne hasonlítsd már Giovincot...a törpe 1. valamire való szezonját egy Parmaban tudta le,azóta is abból él.
Jorginho meg berobbant a Serie A köztudatába és nagy részt neki volt köszönhető,hogy a Hellas az élmezőnyben tanyázott.

devil-z 2014.01.31. 23:05:57

Egy újabb mercato ami előtt nem voltak nagy elvárásaim de simán jó lehetett volna az egész (Guarín-vucsi) és akkor még érthető lett volna Osvaldo érkezése de így ez is totál értelmetlen, nevetséges, balfasz húzás.

Drughi Di Bianconeri 2014.01.31. 23:07:25

@Forza Juve: @Drughi Di Bianconeri: ...de ha a liga igazolásai nem tetszenek,-bár volt köztük nem 1, nem 2 játékos,akit mi is kerestünk korábban,akár többször is (Hernanes,Nainggolan,Bastos,Armero,Jorginho...)-
akkor ajánlom figyelmedbe pl.: a Fulhamet, akik noha angol kiscsapatról beszélünk,leigazolták a német tehetséget Holtbyt és a BL csoportköt egyik nagy felfedezettjét,a görög gólvágót.Vagy akár Guardadot (bal oldali mindenes,mexikói válogatott),akit a Leverkusen vett kölcsön (!) a Valenciatól. Netán Cabaye PSG-be igazolását ?
Vagy természetesen a tél legnagyobb üzletét,hogy Mata-t szerződtette a Mu...válogass !

Ádám.84 2014.01.31. 23:10:54

@Drughi Di Bianconeri: ne mondd, fájdalmasan igazad van, sajnos.
Annyit még hozzátennék, hogy Armerot szőrben cseréltük volna Pelusora, nála is rosszabb?

juve28adam 2014.01.31. 23:11:07

Ez a Q is mekkora egy görény... a fél világ vitte volna (már nyáron is) ,de inkább marad a padon(mostmár ott se) és felveszi a fizuját. Iaquinta szindróma ragályos. Mirkot még megértem, ő maradni akart olaszban, csakhát...Azért kíváncsi leszek mennyire lesz kedve ezek után focizni, nála ugyanis ez elég komoly kérdés. gio meg... ő is itt van :D(sajnos)

nygá 2014.01.31. 23:13:01

Ha már Nani - végülis oké. Na de ha már Nani, nem lehetne egy normál ajánlatot tenni érte? Azért egy világsztárt (gondoljon róla bárki bármit, tételesen az) talán nem kölcsön+vétellel kéne megpróbálni megszerezni egy MU-szintű csapattól, jan. 31-én este 11-kor. Szétrobban az agyam.

csakajuve111 2014.01.31. 23:14:12

@Drughi Di Bianconeri: ez a koncepciótlan dilettantizmus két bajnoki címet jelentett és elég jó úton halad a triplázáshoz...

Györijuventino 2014.01.31. 23:19:03

Csak annyi lett vlna a feladat , hogy Q és montenegróit kitenni, hamár Padoin-t és Pelusot nem tudjk , emelett két fiatalt visszahozni samptól és sassulotól és esetleg Guarint elhozni..

Nem lett volna olyan nehéz feladat...

Conte tuti balhézni fog és miden joga meg is van hozzá...

sq1un 2014.01.31. 23:19:30

@Drughi Di Bianconeri: teljesen osztom a véleményedet,szégyenek ezek a vészmegoldások...

Drughi Di Bianconeri 2014.01.31. 23:27:22

@csakajuve111: Nem lehet örökké a múltból élni.A 2 riválisok nélküli Scudetto szép és jó,de önmagában már semmit nem jelent.Ez nem a '80as '90es és 2000es évek elejének olasz bajnoksága...
Nekem ilyen szintű kezdő csapattal MÁR önmagában kevés a bajnoki cím,de úgy tűnik a vezetőségnek nem (különben igazolnánk úgy,hogy lehessen 3 frontos harcban is gond nélkül szerepelni).
Ja és amúgy a triplázás a fociban nálam és szerintem minden fociszerető embernél a : bajnokság-kupa-BL (esetleg EL)cím együttes elhódítását jelenti.
Utóbbi 2től qrva messze vagyunk: a kupát leszarjuk a BL-ben meg esélyünk sincs a győzelemre.Meglátom,hogy az EL-hez hogyan áll majd a "nagy motivátor" Conte.

JUVE76 2014.01.31. 23:55:22

@Apuleius: Hát ezen beszaroooookkk!!!!!!!

JUVE76 2014.02.01. 00:07:11

@juve28adam: Azért ezt egy keményf@szu vezetőséggel nem csinálná meg!!! Sem Ő, sem anno Jaquinta, de ezzel a puhapöcs Agnelli - Marotta duóval...

hellan (törölt) 2014.02.01. 00:58:37

Megint Marottát és Agnellit szidják sokan, de megint sokan nem látják a fától az erdőt.
Első körben van egy Vucinic-ünk, aki már orvosin volt más csapatnál és a héten a többiektől külön edzett és ki tudja mikorra szedi össze magát, de az idei szezonja egy kalap ürülékkel egyenlő. Továbbá, visszautasította a Valenciát és az Arsenalt is.
Itt van Mr. Iaquinta 2.0 Quagliarella, aki az utóbbi időben semmit nem tesz le az asztalra (BL-ben dánok és a Sintér elleni gólja óta nulla) és Mr. Törpe vezér, akinek 3. szezonja során eddig egyetlen találkozót sikerült eldöntenie.
Hát ne haragudjatok, de én megértem h Conte kiábrándult Giovinco és Q játékából és kérte Osvaldo leigazolását, ez nem Marotta, hanem CONTE kérése volt.

Tehát összegezve 3 csatárunk, akik visszautasítottak ajánlatot az elmúlt 2 napban és összesen rúgtak hárman talán 6-7 gólt.
Fiorelli leigazolása valóban nagy kérdőjel, de ezenkívül csak olyat léptünk, amire volt keret. Ha ez nulla volt, akkor annyi.

Olvastam korábban itt h Mata okos befektetés lett volna. 45M euróért, nah neeem.

west30 2014.02.01. 01:23:15

@Drughi Di Bianconeri: Nem akarok kötekedni de az általad felsorolt játékosokat messze túlértékeled szerintem,a Juventusnak már nem ilyenekben kell gondolkodni hanem akikkel szintet tudna lépni.Az már egy másik történet hogy olyanok sem érkeznek sőt padionok és Pelusok jönnek télen,de ne sírjunk már mindenkit a csapatba akit leigazolt valamelyik "rivális",mert jelenleg nem egy kávéház a Juventus és az olasz riválisai a BL bukta ellenére sem.

sleepy8 2014.02.01. 01:34:18

En ugy latom, hogy lehet hogy letszamban eleg volt a tamado reszleg, de minoyegben semmikeppen..
2 csatarral jatszunk, erre a ket posztra volt ket jatekosunk. Q-Vuci-Gio jo jatekosok, de ez a csapat mar kinotte oket.
Osvaldoval vegre van egy tamadonk, aki a padrol beszallva donthet el meccseket. De akar meg rotalni is lehet majd, mind a bajnoksagban, mind az EL-ben.
Szerintem o egy nagyon jo csatar, es nalunk barmi lehet belole!!

En azt kivanom neki, hogy tegyen le az asztalra es mutassa meg hogy megeri azt a 18-20M-t. Forza Oszi! Forza Juve!

babo0410 2014.02.01. 02:04:17

@Goku06: Armerot szerinted mekkora eséllyel tudtuk volna elhozni? Majd pont ideadta volna a Napoli, ahogy Zuniga-t is. Meg ahogy a Fior Jovetic-et. Máskülönben nem tudom mit láttok Armeroban? Semmit nem mutat. Bezzeg Peluso, aki nálunk jól szokott játszani, ő nem jó nektek. Nem értem ezt a logikát.
@Forza Juve: Ezzel teljesen egyetértek!
@Drughi Di Bianconeri: Azért mert te még nem hallottál Fiorelloról, attól még nem senki. Én láttam védeni, nem rossz kapus. Ha Beltrame olyan tehetséges lenne, nem dobálgatnánk össze-vissza. Majd ha megmutatja a tehetségét, visszahozzuk. Az meg elég szánalmas, hogy a milant élteted, mert ingyen kiöregedett sz.rokat igazolnak (Jó Honda nem az, volt egy jobbnak mondható igazolásuk), de ha Marotta igazol ingyen valakit, akkor magyarázkodsz, h az miért nem jó, vagy miért nem nagy kunszt. Én pl. egy Essiennek nem örültem volna. Már rég túl van a csúcson. Én kiöregedett, sehova nem kellő sz.rokat nem minőségi erősítésnek hívok. Nem tudom nálad mi a minőségi erősítés, de úgy veszem észre, hogy ha más vesz egy tucat sz.rt, az neked tetszik, de mi igazolhatunk bárkit, sose leszel elégedett. A Roma leigazlta Nainggolant, jól jártak vele (amúgy tutira a miénk lett volna, ha nem jön közbe a Vuci-Guarín csere). A Napoli is jól jár szerintem Jorginhoval. De a milan? Hagyjuk. Amúgy meg Osvaldo azért jött,mert jól tud a szélen is játszani, és nem véletlen szerintem, hogy csak kölcsönbe jött. Ha valami extrát fog mutatni, megvesszük, ha azt amit várnak tőle, szerintem nem, mert Berardi jön vissza a nyáron. Max akkor tudom elképzelni a maradását, ha Q és Vuci is mennek. De akkor se hiszem, h 20 misiért fogjuk megvenni. Bastost meg csak jelzem, egy nyáron próbáltuk leigazolni össze-vissza, de akkor 30 millát kértek érte. Szerintem már akkor is max 20-at ért. És akkor még nagyon pocsékul álltunk anyagilag, nem volt lehetőség sem ennyit kiadni érte.
@nygá: Nanit azért nem akartuk megvenni, mert elég sokat volt mostanság sérült, és jelenleg is sérülésből lábadozik. Én nem örültem volna, ha megvesszük, és aztán használhatatlan, mert sérült volt. Ráadásul az MU 22-t akart érte, kb. a felét éri jelenleg.
@csakajuve111: Pontosan! Annyira dilettáns módon igazolunk, hogy már 2. éve mondhatjuk el, hogy nem kihívás nekünk a bajnokság.
@hellan: Teljesen osztom ezt a hsz-ed. Ráadásl Osvaldoval lehet 4-3-3-at játszani.

babo0410 2014.02.01. 02:07:03

@sleepy8: Na ilyen az igazi szurkolói hozzáállás! ;)

2014.02.01. 02:27:34

Már rég beletörődtem,hogy ez a mercato se lesz jobb,mint amit megszoktunk...csalódott vagyok,de azért nem pánikolok,itt van Llorrente,Tevez,Vidal,Pogba...bennük van minden bizalmam,meg Contéban...
Forza Juve!

NucLeo 2014.02.01. 02:32:54

Nem az a gond,hogy "csak" egy Osvaldo jött,hanem az,hogy a közvetlen riválisok komolyan erősödtek,velünk ellentétben.Nyilván nekik nagyobb szükségük is volt rá,mivel eleve gyengébb a keretúk.Mi a szokásosnál is fukarabbak voltunk,gondolom a vezetök azt gondolják,ez a keret így is behúzza az idei Scudettot(igen).
Azt senki ne mondja,hogy egy Juventus kaliberű csapatnak van kb 2 millio eurója a téli átigazolási időszakra.Most nem akartunk költeni,a többi csapat meg nem hajlott Marotta cserebere meg opciós f@szságaira,mert több eszük volt.Ha Osvaldo nem üti le a csapattársát,akkor senki nem érkezett volna.

Drughi Di Bianconeri 2014.02.01. 06:29:08

@NucLeo: +1
@west30: Valóban igazad van részben.De őszintén: Te bízol abban,hogy jön szintlépéshez szükséges játékos ?
Az ilyeneket úgy hívják,hogy Mata,Draxler,Hazard,Isco,Götze,Özil,Ibra,Suárez,Cavani,Falcao stb-stb még sorolhatnám napestig.Na ez a kategória az,ami nekünk totálisan elérhetetlen.Sztárjátékost, aktuálisan TOP játékost,fiatal szupertehetséget nem fogunk igazolni,nem ez a Marrotta-Elkann-Agnelli éra fő profilja.
Ezt már megszoktam és el is fogadtam, illetve inkább beletörődtem,ezért nem követelőzök mondjuk Mata-ért,mert tudom,hogy 45 M a büdös életbe nem fog az említett trió kiadni,még egy akkora klasszisra sem,mint mondjuk Mata.

De ! Akkor már baj van, ha az említetteken kívül, jócskán szerényebb képességű/fizetésű/marketingű játékost sem tudunk megszerezni,csak a "maradékot".
Nainggolan-t pl: rohadtul nem értékelem túl,nézd meg,mint említettem a statjait az elmúlt évekből,vagy azt,hogy Ő volt az egyetlen,akivel még Vidal sem bírt a Cagliari-Juve meccseken...
Bastost,Jorginhot és Hernanest sem értékelem túl.

De nem is ezen volt a hangsúly részemről,hanem inkább azon,hogy a riválisaink nem szarakodnak,hanem megszerzik akit akarnak,nem 200 ezer eurón b@szakodnak,holott töredéke a bevételük,mint nekünk...
vagy ha anyagi gondjaik vannak,okosan megszerzik,posztra a lepattanókat,akár kölcsönben.
Nem az a legnagyobb bajom elsősorban,hogy nem a miénk lett Nainggolan vagy Jorginho (bár ez igen fájó),hanem,hogy évek óta a téli mercatonk totál csőd.
Mi, mezei szurkolók nagyrésze látja,hogy melyek a hiányposztok,mik a fő problémák a kerettel,nem hiszem,hogy az említett hármas ezt nem veszi észre.
Az meg,hogy nem egy kávéház a Juve meg a többi olasz csapat,nem sokáig lesz így.A Roma jelenleg nagyjából annyi pontot gyűjtött,mint mi tavaly.Elképesztő szezont produkálnak,vadonatúj,francia a ligát addig max hírből ismerő edzővel és a kezdőben 6-7 új játékossal...Gondold el: Jövőre még jobbak lesznek és biztos vagyok,hogy a Napoli is,sőt a Fiortól is sokat várok (Montellat egy remek és innovatív edzőnek tartom).
Ami egyébként nem baj,hogy újra elkezd kicsit komolyabb lenni a Serie A,igaz új riválisokkal,de legalább vannak potenciális kihívók.Látszólag legalábbis...

Az igazi probléma azzal van,hogy ez a fene nagy liga dominancia semmit nem ér Európában,sőt a kupában sem,mert azt meg lesz@rjuk (mondjuk nem tudom mire fel ?).
A saját ligáját még jobban agyonverő Bayernnek nem büdös a kupa ?
Vagy a jelenleg talán a németek utáni legjobb formának örvendő Citynek,akiknek minden meccsük gólzápor (minden fronton) ?

Jelenleg az európai középmezőnybe tartozunk.Ezt ha tetszik,ha nem : be kell látni.Az említett kaszttól legalább olyan messze vagyunk,mint tőlünk az alacsonyabban rangsorolt,akár olasz klubok.

Természetesen,ha a vezetőségnek ÉS Contenak,illetve az olasz játékosainknak elég a Scudetto,akkor semmi probléma,csak nem kéne minden szezon előtt/elején 3-6 hónapig azt hangoztatni,hogy MINDENHOL a győzelemre törekszünk,mert ez a gyakorlatban qrvára nincs így.

A keret minőségi-mennyisége (tehát az ún. "cseresor" összetétele) siralmas, 1-2 kivételtől eltekintve.
Nem tudom,hogy melyik volt előbb jelen esetben : "a tyúk" , tehát Conte azért nem rotál,mert makacs/nem tud/nem akar stb...vagy a "tojás",tehát azért nem rotál,mert sz@r a kezdőnkön kívüli keret (+1-2 kivétel ugye).

Ezek a téli mercatok erre lennének jók: toldozni-foldozni a keret mennyiségét,úgy,hogy közben a minőségén is dobunk,netán közben a JÖVŐT is építjük -mert attól 1előre igen távol állunk a 29.5 éves átlagéletkorunkkal...-
Erre lett volna ideális igazolás,mondjuk egy Naingollan,vagy Jorginho.
Illetve azt is meg kéne már végre oldani,hogy az ún. "B-csapat" közelébe se kerülhessen egy pernahajder Padoin,Peluso,Motta trió,vagy motiválatlan,kiöregedett 30on túli csatárok (bár Quaglia szerintem cserének teljesen jó),fiatal,de motiválatlan,tudása negyedét sem nyújtó egykori Udinesesztár (Isla),1,5 éve sérült Pepe (Akit jófejségből tartunk itt,de azért mindennek van határa).
Vagy,hogy nincs egy minőségi bal oldali játékosunk hosszú-hosszú évek óta,támadó jellegű szélsőről meg Elia és Krasic óta nem hallottunk (bár róluk se hallottunk volna :D ).

1ébként Pablo "Johnny Depp" Osvaldoval nekem amúgy semmi bajom.Szerintem megvan benne az x,nem 1 tipikus bója (bár azt nem tudom,honnan szedték 1esek,hogy szélső,mikor életében nem tudott szélen játszani),még a bunkóságával sincs bajom (addig amíg nálunk nem lesz balhéja).
Csupán feleslegesnek érzek egy 28 éves csatárt kölcsönvenni Angliából,úgy,hogy nem adtunk el,vagy legalább kölcsön senkit a padozók közül,még ha egyértelműen Osvaldo lesz most a 3. a rangsorban (sőt olykor megnéznék egy Tevez-Osvaldo duót).
A kivásárlási ára nekem kicsit magas (19 M),annyit nem ér,de szvsz. nem is fogjuk megvenni.

tjunior 2014.02.01. 08:15:06

Azért az érdekelne, akik szerint ez a mercato (is) szar volt. Konkrétan kiket kellett volna igazolnunk akik valódi erősítést jelentettek volna és nem csak többen lettünk volna vele?
Olyan játékosokat kellene sorolni akik valóban elérhetőek lettek volna, úgy hogy télen mi nem szoktunk költeni, szóval vagy pár millióba kerülnek vagy 1-2 millióért kölcsön lehetett volna venni őket.
Szóval?

danimester1 2014.02.01. 08:36:29

Az igazat megvallva én nem érzem magam rosszul a nem erősítések végett.Többször írtam ha nem tudunk érdemi és minőségi játékost hozni,akkor inkább ne jöjjön senki.Tény és való hogy a hiányposzt(ok)ra ráfért volna az erősítés,de nem jött senki.Természetesen az ember mindig csak reménykedik és bízik,de a jól bevált szokás szerint hoppon marad.Jöhet az közhely hogy majd a nyáron és bevallom ebben bízok.Érkezett egy Osvaldo akinek ezúton sok sikert kívánok zebrában.Ellenben félek ha véletlenül szórná a gólokat megvesszük drágán,utána meg Matri szindróma.Sokan írtátok hogy kit,kiket szalasztottunk el,de arra senki nem gondol vajon miért is mehettek válthattak klubot azok a játékosok?Szerintem nem teljesítettek megfelelően és az edző nem volt velük elégedett.Szerintem semmi értelme nem lett volna pl. egy Armero leigazolásának ha Conte nem játszatja(anno Elia).Nem vártam nagy robbantást a piacon és Beppe-t ismerve tudtam/gondoltam,hogy olaszon kívül nem fog menni,mert a nyár folyamán sem szokott egy-két esetet leszámítva(most angol,de az okot tudjuk).Osvaldo érkezésével számomra nyilvánvaló lett,hogy a cserecsatáraink mind távozni fognak talán az olaszmessi kivételével mert akkora tehetség.A fiatal kapust szintén nem tudom hova tenni mivel 3.számú kapusnak érkezik,ráadásul van nekünk Leali,Branescu személyében fiatal tehetségünk.Esetleg ők nincsenek számításban és maradnak még kölcsönben jövőre is?!Nyárig a Gigi,Sto páros simán lehozza a meccseket és utóbbit látva világklasszis színvonalon jobb formában van.Nem irigykedem egy csapatra sem az igazolásai végett,mert tudom,hogy nekik azért van rá szükségük mert mi így is túl nagy falat vagyunk jelenleg.Máskülönben meg elszomorít,mert ha érkezett volna minőség (csak1!) neki egy teljes éve lett volna felvenni a taktikánkat és összeszokni a csapattársakkal.Nem akarok nagyon előre menni az időben,de van némi fenntartásom.A nyáron ha nem igazolunk minőségileg kemény lesz nagyon,sőt szerintem le is fognak minket taszítani a trónról és a Bl továbbjutás sem lesz,sőt a kupát meg alapból leszarjuk és hoppon maradhatunk.Miért!?Ez a csapat már 3.éve játszik szinte pihenés nélkül a bajnokságban,a Bl-ben, idén még az El-ben is fog,a válogatottban egyaránt.Idén VB lesz és játékosaink fáradtan fognak visszaérkezni (igaz ez függ attól is meddig jutnak) ezután (ha marad Conte!) jöhet egy Conte féle kemény felkészülés a plusz meg az,hogy egy évvel öregebbek lesznek mindannyian.Ezek alapján nem túl bíztató előjelekkel vágunk neki egy új szezonnak.Mielőtt bárki bele kötne ezt nem a téli mercatoból vontam le hanem az igazolási koncepciónkból ami tulajdonképpen nem létezik!Azért maradok örök Juventino és Forza Juve előre a harmadik aranycsillagért!Ui.:bocsi a hosszúságért;)

Forza Juve 2014.02.01. 08:38:47

@Drughi Di Bianconeri: Jorginho nem hiszem ,h többet tett le mint gio eddig. Bátorságot jó volt, ismétlem volt. Mata mindenki szerint lassú, de tény, h Mata es Cabaye jó igazolások, na ennyit ne költsunk mar télen, nem vagyunk mi egy ész nélküli milliárdos sál megaldva. Golán startját lehet jók, de a 35 éves játékosunk nem szűrő, a többiek, a sztárok meg itt vannak, ennyi. Drukkolj a Fulhamnak

Drughi Di Bianconeri 2014.02.01. 08:50:38

@Forza Juve: Az utolsó mondatod sértés, és az tette full komolytalanná a kommentedet.Annyit azért hozzátennék,hogy Gio 27 éves,Jorginho pedig 22 és ez az 1. idénye a Serie Aban.

@danimester1: A kommented 2. felével totál egyetértek.

@tjunior: Ha érdekel, én így csináltam volna:
1.Jorginhora azonnal lecsaptam volna a mercato 1. napján = megoldva a regista szerepkör jövője Pirlo után, és nem költöttünk 40 milliót Verrattira.
2. Matuidit és Menezt csomagban leigazoltam volna kb 5-10 M körüli összegért,vagy előszerződést kötöttem volna velük,hogy nyáron csatlakoznak hozzánk ingyen (lejár a szerződésük ezen a nyáron).
3. Bastost,esetleg Guardadot kölcsönvettem volna (Aremerot direkt nem írom,mielőtt felmerülne a Juve vs Kukások ellentét).
4. A motiválatlan,távozásra felkészült Vucskot mindenképpen eladtam volna,vagy kölcsön,ha akarja ligán belül,mivel jött Osvaldo.

Nagyjából részemről ennyi.

tjunior 2014.02.01. 09:14:39

@Drughi Di Bianconeri:
1.Jorginho semmilyen előlépést sem jelentett volna, csak többek vagyunk vele
2. Matuidit a fél világ kergeti mert lejár a szerződése, köztük pl. a city, szerinted tudunk velük versenyezni? Menez meg minek per pillanat? így is tele vagyunk csatárral. Amúgy erről a két játékosról még nem maradtunk le, csak akadjunk már le az FMről.
3. Bastos, aki elment az arabokhoz levezetni? Guadradot? most komolyan, vele mennyivel vagyunk előrébb?
4. Vucinicet szerintem ezerrel el akartuk passzolni, csak tudod van olyan hogy szerződés, ha visszautasít minden ajánlatot nem tud mit csinálni a klub...

4Evorg 2014.02.01. 09:25:44

@babo0410: "Pontosan! Annyira dilettáns módon igazolunk, hogy már 2. éve mondhatjuk el, hogy nem kihívás nekünk a bajnokság."

Ez annyira nevetséges érv. Ezt a bajnokságot kis túlzással a B csapatunk is megnyerné. NEM azért nyerjük a bajnokságokat, mert olyan kurva jól igazol a félszemű, hanem azért, mert a riválisaink SZAROK.

Ezt kéne már felfogni!!!

Drughi Di Bianconeri 2014.02.01. 09:26:39

@tjunior: akkor :
1. Jorginho a liga legtehetségesebb fiatalja a posztján,Chuck Norrissunk veszélyesen öregedőben van, és reményeim szerint a kövi szezontól már aligha fog rá épülni a taktika,viszont nem lett volna elvetélt ötlet addig igazolni egy potenciális utódot,amíg itt van,hogy kitanulhassa tőle ezt-azt. Te kit tennél be Pirlo után/helyett ? Pogba egy támadó-szelleműbb játékos,Vidal meg egy vérbeli box-to-box (a legjobb jelenleg),Marchisio meg egy szürke eminenciás,évi max 5 meccsel,ahol kijön valami +.
Még mindig nem lett volna előrelépés a kis brazil ?
2. Matuidit valóban sokan kergetik,de attól még érdemes lehet talán felkeresni,hátha bejönne neki a klub koncepciója,filozófiája,illetve az,hogy válogatott csapattársával játszhat. Menez meg vissza akar térni a Serie Aba és amúgy is partvonalon túlra került.Ja és amúgy nem csatár,hanem szélső (4-3-3 ?).
3. Bastos,aki elment az arabokhoz levezetni...de kölcsönvette a Roma,így van 2 -nemrég- válogatott brazil szélsőhátvédjük :)
Guadrado bevallom a legjelentéktelenebb név,de végül is bal hátvéd,amilyenünk nincs (Pelusotól azért jobb a mexikói,láttam mindkettőt elégszer játszani,hogy ezt megállapíthassam),ergo pár 100 E euróért érdemes lett volna kölcsönvennünk,vélhetően vonzóbbak is lettük volna a Leverkusennél.
4. Ez számomra logikai fault. El akart Ő menni,különben nem pakolt volna össze,egyezett volna meg sIntérékkel stb...talán annyi kitétele lehetett,hogy Olaszo-n belül maradhasson,ami nem hiszem,hogy olyan lehetetlen küldetés lett volna.Viszont akkor minek jött Osvaldo ?
Így most van 6 támadó egy olyan edző kezei alatt,aki rohadtul nem rotál és szinte soha nem vált a 3-5-2ről.
(Most tegyük félre azt,hogy Osvaldo jobb képességű,mint Vucsi és Gio)

nygá 2014.02.01. 10:20:28

@babo0410: Kösz, így valamivel érthetőbbnek tűnik.

hellan (törölt) 2014.02.01. 10:22:05

@Drughi Di Bianconeri:
"(Most tegyük félre azt,hogy Osvaldo jobb képességű,mint Vucsi és Gio)"

Most ismerted el h miért is kellett Osvaldot kölcsön vennünk.

Sandro Corleone 2014.02.01. 10:22:48

azért azt szögezzük le, hogy 4-5(?) szar mercato után is egyre jobb, stabilabb a csapat, lehet, hogy csak azért nem igazolnak jól(?) hogy itt lehessen szidni őket!

tjunior 2014.02.01. 10:25:00

@Drughi Di Bianconeri: Jorginhon nem fogunk összeveszni, én nem látok benne semmi extrát, de majd kiderül. A kérdés nem az volt, kit tennék, hova, hanem hogy volt-e valaki aki előre lépést jelent? Szerintem Jorginho nem előrelépés, ennyi.
2. Honnan tudod, hogy nem érdeklődtünk Matuidi iránt? Menezt honnan tudod, hogy vissza akar térni a serie Aba? Amúgy de csatár, meg szélső. A kérdés itt meg az, hogy ha csatár akkor minek ide per pillanat? a nyár az teljesen más dolog. Ha meg szélsőként nézzük, akkor még hangsúlyosabb a kérdés? Minek ide, a 3-5-2hoz szélső per pillanat? Vagy ha leigazoljuk, csak miatta átállunk 4-3-3ra?
3. A Rómánál ki van balhátvédben? Balzaretti aki sérült, Dodo meg esetleg az a görög gyerek, nálunk maximum Asamoah cseréje lehetne.
4. A logikai problémát ne nekem mond, 1.Vucinic menni akart az interbe, 2. Vucinic utána minden ajánlatot elutasított, mindkettő tény nem de?
Osvaldo felesleges igazolás valóban, túl sok a csatár, viszont Conte se Qban se a hobbitban nem bízik már, ez szemmel látható. A rotációval kapcsolatban meg az a millió dolláros kérdés, hogy pl. Q-t azért nem rotálja mert nem nyújtsa azt a teljesítményt amit Conte vár tőle, vagy azért gyenge mert nem játszik. Én nem tudom a választ.

Type-R 2014.02.01. 11:14:35

Számomra az a felfoghatatlan, hogy ha nem akartunk igazolgatni -mondván jó így is a csapat - akkor miért repültünk rái Guarinra és az utolsó percekben Nanira?
Ergo nyilván az erősítés volt a célunk, de felsültünk vele. És szélsőnk még mindig nincs, de kapusunk már van szerencsére!

realsequator 2014.02.01. 11:41:42

Ez a Mercato még jól is elsülhetett volna. Szarabbul mondjuk nem de ez egy másik kérdés.
Szerintem Osvaldo mindenképp erősítés. Én is azt mondom Ő egy olyan játékos akit nem csak azért lehet becserélni, hogy a csapat meglegyen és az ember akinek a helyére állt "most már pihenjen".
A Vuci-Guarin eset számomra szégyenletes (bár nem tudom mi történt a tárgyaló asztalnál) dilettáns és amatőr hozzáállás volt az Inter részéről. Lassan már akkora a morális szakadék a két csapat között mint a Mariana-árok. Ilyen mélyponton nem is tudom volt e már a két csapat kapcsolata.
A többi szerzemény szerintem amolyan mellékvese termék salakanyagának egyik összetevőjének alkotóeleme. (az pont olyan mint a tartalékos alhonvéd kisegítő helyettes) Pusztán üzleti befektetés...
Ezért az a minimum ha kiütjük a faszomba ezt a hullarabló bandát holnap.

Forza Juve 2014.02.01. 11:46:42

@Drughi Di Bianconeri: te így csinaltad volna, de szerencsére ezeket nem nekünk kell csinálni! Szerinted a Fulham jol igazolt! Fel év múlva meglátjuk! Ennyi! Te 4-et igazoltal volna! És gondolom adtál volna vkit el! Te számokat írsz, fizetéseket is nézz, ja és a Fifaban megy, de itt nem biztos, h mindenki akar is jönni! Szia

JUVE76 2014.02.01. 11:48:13

Lassan már " Debrecen " feelingem lesz... Néhány éve itthon magasan vertek mindenkit, de kilépve a nemzetközi porondra...
Remélem Barmotta nem ezt akarja!

realsequator 2014.02.01. 11:51:15

Ja és még egy dolog:
Úgy gondolom -és lehet nincs igazam- hogy a téli (félidei) mercato nagyon fontos egy csapat életében. A téli igazolásokkal lehet kompenzálni hibákat, lehet betömni a taktika-megfelelő ember lyukakat és szerintem nagyban lehet redukálni a nyári igazolási piac költségeit. Ide értem a kommunikációt is.
Aki elszalasztja a téli mercato-t az olyan sebeket tud ejteni a folyamaton ami nehezen pótolható. De hogy lényegesen több pénz kell rá nyáron az tuti. Főleg ha a riválisok viszont jól igazolnak a télen.

JUVE76 2014.02.01. 11:55:13

@babo0410:
"Az meg elég szánalmas, hogy a milant élteted, mert ingyen kiöregedett sz.rokat igazolnak"

Szóval Essien 31 évesen kiöregedett szar, ellenben Pirlo ideigazolásakor 33!!!! évesen király??!!

Ismét briliáns elmét villantottál!!!!

MDaniel98 2014.02.01. 11:58:15

Lesz majd elemzés a mercratoról?

babo0410 2014.02.01. 13:15:35

@4Evorg: A riválisok sz.rok, vagy a mi keretünk jó? Vagy ezek szerint sz.r keretünk van, és csak azért vagyunk jók, mert sz.rok az ellenfeleink. Érdekes meglátás. Én megvoltam róla győződve, hogy a kp-nk európai élmezőny, hogy a védelmünk erős, és hogy nyáron két nagyon jó csatár érkezett. De ezek szerint nem, és fos a csapatunk, Marotta meg takarodjon a p-be, mert a kezdőben Vidal, Pogba, Bonu, Barza, Tévez, meg Llorente szaladgál. Marotta te állat, hogy mertél ilyen fosokat idehozni? Mostmár a B csapat is megnyerné a bajnokságot, de ha a a kupában rotál Conte, megy a lázongás, hogy miért kell Pelusonak, meg Islanak játszania. Döntsük már el most mi van! Amúgy 2 éve Milan violt partiban velünk, idén meg a Roma.

Drughi Di Bianconeri 2014.02.01. 13:25:17

@realsequator: +1
@hellan: Örvendek,hogy a zárójeles mondandómat helyezted reflektorfénybe, ügyes vagy :)
Önmagában akkor lett volna értelme kölcsönvenni a Rockert,ha előtte megszabadulunk vmeik támadónktól -akár kölcsönben-.Így sértődések, ne adj' Isten még balhé is lehet (ismerve Oszi temperamentumát) öltözőn belül.Illetve papoltok itt azon,hogy "gazdasági megfontolásból" nem igazolunk/igazolunk le XY-t,akkor az mégis mennyire gazdaságos,hogy 1el (vagy inkább 2vel) több fizut adunk ki a támadóinknak,mivel 1-2vel többen vannak,mint amennyit Conte alkalmaz ?
@tjunior: Előrelépés az én olvasatomban azt jelenti,hogy 1. vagy olyat igazolunk,aki azonnal kiszorít bárkit a kezdőből 2. olyat,aki a későbbiekben, akár 10 évre meghatározó játékos lehet,sőt már most is lehetne rá építeni.
Jorginho márpedig ilyen.Nem fogok veled vitázni erről,neked nem tudom ki az etalon igazolás, gondolom Padoin,Peluso,Anelka és Bendtner ?

2. nem ,nem tudom biztosan,hogy érdeklődtünk e a 2 francia válogatott játékos iránt,de vélhetően nem.Hiszen egy ilyen cikk sem született (legalábbis a mértékadó oldalakon nem) és : nem, nem csak Menez esetleges igazolása esetén kéne átállni 4-3-3ra (vagy másra),hanem mindenképpen felállást kell váltani köv.szezontól Európában, de szerintem már a ligában is, és ehhez Menez típusú szélső kell.
Te saját magadat támadod amúgy,ha még nem tűnt volna fel: megkérdőjelezed,hogy Menez miatt "érdemes" lenne e más hadrendet alkalmazni,miközben a kitételed így szólt,idézem: "Olyan játékosokat kellene sorolni akik valóban elérhetőek lettek volna, úgy hogy télen mi nem szoktunk költeni, szóval vagy pár millióba kerülnek vagy 1-2 millióért kölcsön lehetett volna venni őket." na már most ebbe éppenséggel tökéletesen beleillik mind Menez,mind Matuidi,mind Jorginho.
3. Asamoah még mindig nem balhátvéd,hanem védekező középpályás, egy "néger Emerson" :P Bastos meg egy vérbeli baloldali mindenes: védelem,középpálya,sőt támadó szekció bal szélén is gond nélkül bevethető.

babo0410 2014.02.01. 13:33:19

@Sandro Corleone: XDDDDDDD
@JUVE76: Akkor nézzük. Pirlo mikor ideigazolt újra feltámadt, és neki köszönhettük, hogy akkor bajnokok lettünk. Ellenben Essien már évek óta egyre sz.rabb formában van, már évek óta nagy nulla amit nyújt. Kvázi Pirlo 33 évesen még jó igazolás volt, Essien 31 évesen már rég nem. Gratulálok, megint csak okoskodsz, de gondolkodni luxus. (amúgy Pirlo idén már tényleg az öregedés jeleit mutatja, egyre inkább lassúl gondolkodásban)
A másik meg az, hogy Drughi élteti a Romat Bastos leigazolásáért, csak azért, mert pár éve, még jól játszott. Csakhogy az akkor volt, most meg most van. Bastos ha olyan jó lenne, akkor a németek megvették volna tavaly, és nem az arabokhoz ment volna bohóckodni. Szerintem egy Juve ne az arab ligából rehabilitáljon már játékosokat. Mondjuk én csak röhögök azon, mikor mások szükségmegoldásait jónak kiáltjuk ki. A milan max Honda-val járt jól. Jorginhot meg én is jónak tartottam a bajnokság elején, de kicsit eltünt azóta. Lehet van a srácban valami, meg lehetett volna venni a felét, de sztem elhozni most télen kár lett volna, annyi lehetőséget nem kapott volna.

Goku06 2014.02.01. 13:36:03

Jobban jártunk volna, ha szilveszterkor annyira berúgunk, hogy csak ma ébredünk fel, és megkíméljük magunkat ettől az egész mercato dologtól..

és csak egy érdekesség, a nyári és téli mercatonkon a bevételek-kiadások egyenlege majdnem 0? ez felfoghatatlan számomra! vajon nyáron Pogba eladása után kihozzuk pozitívra az egyenleget? a koncepció alapján el tudom képzelni.

nemtudom, de én valahogy úgy vagyok vele, hogy egy csapatnak (ha az a terve, hogy fejlődjön) folyamatosan javítania kellene magán. Így lehet feljutni európa csúcsára. Mindig azt akarni, hogy még jobbak legyünk, mint most. Nem úgy, hogy "2 scudetto, mi vagyunk a legjobbak, nem kell erősítenünk"... ha jön a harmadik, akkor valószínűleg elmondják, hogy "minden idők legjobb Juventusa vagyunk".. és ha mi vagyunk minden idők legjobb Juventusa, akkor minek is kéne ide erősítés?

de ha hasonlatot akartok, akkor ha diploma után elhelyezkedek egy viszonylag jó helyen, akkor utána miért akarnám bővíteni az ismereteimet, van már munkahelyem, ki a faszom akarna előléptetést, amiért esetleg még pluszban valamit tennem is kéne? jelenleg mi pont ezek a balfaszok vagyunk, akik megelégszenek egy közepes, stabil fizetést nyújtó melóval, amikor kis erőfeszítéssel meglenne egy előléptetés..

EL-ben pedig képzeljétel el, hogy mi lesz, amikor a törökökön és a Fion túljutva 2 hónapon keresztül 3 naponta kell meccset játszani.. A következő ellenfél ellen egy hullafáradt Pirlo-Vidal-Pogba-Marci 4es fog érkezni a 2 hónapos nagy menetelés végén, közülük 3an a kezdőben, plusz még ha a motiváció sem maxmális, simán kiesünk egy közepes játékerőt nyújtó, kevésbé fáradt, ám motivált csapat ellen.

Drughi Di Bianconeri 2014.02.01. 13:40:05

@babo0410: Légyszíves ne idézgess engem, ne hivatkozz rám, mert nem vagyok rád kíváncsi, és amúgy is ez egy aljas,hátbatámadó gesztus részedről.
Nem vetted még észre,hogy nem is reagálok rád ?!
Ha én ennyivel megtisztellek, akkor leszel szíves Te is,minimum annyival,hogy nem idézgetsz engem, egy másik kommentelőnek adott válaszodban, köszi !
Amúgy ha már: Pirlo mikor leigazoltuk, már 2 éve csak aludt a pályán.Ki látta benne a nagy igazolást előre ?!

Érdekes akkor nem volt neked gáz no name/kiégett/rehabilitált játékosokat igazolni,mikor jött: Bendtner,J.Martinez,Anelka,Luca Toni,Borriello,Padoin,Peluso,Motta stb?
(Jézusom, még leírni is rossz,hogy kik húzhattak magukra Juve mezt az elmúlt években)
"Most meg most van".Peluso,Padoin,netán Motta mikor voltak arra méltóak,hogy a "játékos" kifejezéssel illessük őket ?
Te a 2 éve kiégett,33 éves Pirloról tudtad,hogy zseniális igazolás lesz,mint ,ahogy azt is tudod,hogy a 30 éves Bastos és a 31 éves Essien már csak "nagy nullák".
Gratulálok,ha a kettősségről és a szemellenzős idiotizmusról szobrot lehetne állítani,tuti téged ábrázolni !

babo0410 2014.02.01. 14:02:48

@Drughi Di Bianconeri: "Légyszíves ne idézgess engem, ne hivatkozz rám, mert nem vagyok rád kíváncsi, és amúgy is ez egy aljas,hátbatámadó gesztus részedről." Ezen visongtam! XDDDD Aljas hátbatámadó gesztus? Ebben mi volt aljas? XDDDDD
Amúógy meg ha már reagálsz akkor, Pirlo teljesen más tészta volt, mint Bastos. Pirlonak csak levegőváltozás kellett, rajta csak a motiválatlanság jelei látszottak. Bendtnernek, Anelkának én se örültem, Tonit mindig is jó befejező csatárnak tartottam, és amikor elhoztuk még jó is volt. Motta-t akkor én nem igazoltam volna le, de belőle lehetett volna jó játékos, voltak biztató dolgai a srácnak mielőtt hozzánk jött, csak a VB-n nálam leszerepelt. Padoin egy szürke eminanciás, állandóan őt veszitek elő, pedig igen stabil, ha labdatartós játékra akarunk rámenni, és nem gálázásra. Peluso eddig teljesen hasznosan játszik, vele nem tudom konkrétan mi a baja a fél blognak. Már nem egyszer osztott gólpasszt, lőtt gólt. Nyilván nemklasszis, de hasznos csere. Martínezt mikor leigazoltuk nagyon jó szezont tudott a háta mögött, be is válhatott volna. Arról már nem Marotta tehet, hogy egy teljes szezonra lesérült. Mindig őt hozzátok fel, mint Marotta legnagyobb bukása, jó drágán, de kérdezem, te tudtad, hogy le fog sérülni? Mert akkor a lottószámokat is megsúghatnád nekem. Én se tudtam Pirloról, hogy jó lesz-e, sőt nem értettem, hogy egy 33 éves Pirloval, aki nem mutat semmit már mit akarunk. De nyílván Marottáék láttak benne fantáziát, és igazuk lett. De Essien már hosszú ideje (jóval több, mint Pirlo volt). Nem is kap rendszeres játéklehetőséget, és ha kap is, semmit nem mutat. Essiennél nem a fásultság jelei vannak, hanem konkrétan már jó ideje pocsék. Én őt biztosan nem igazoltam volna le, de egy olyan játékost se, aki az arabokhoz igazol levezetni, pedig egy német középcsapat fillérekért megvehette volna. Komolyan egy ilyen játékos jelentett volna előrelépést? Vagy mindegy is, csak elmondhassuk, hogy van szélsőnk?

JUVE76 2014.02.01. 14:09:15

@babo0410: A rotálás nem azt jelenti, hogy miután a szart is kihajtotta az alapcsapatból, akkor egy meccsre kicseréli a fél alapcsapatot!!!!

babo0410 2014.02.01. 14:10:23

@Goku06: Erre csak annyit kérdezek, hogy neked nem jó az, hogy 0-ás a mercatonk, akkor annak jobban örülnél, ha mi is dobálnánk a tizmilliókat, hogy egyszer triplázzunk, utána meg olyan mélyrepülésbe kezdenénk, mint az inter?Én örülök neki, hogy költséghatékonyan igazolunk. Jött Osvaldo, vele lehet akár 4-3-3-at is játszani. Nyáron kell úgy igazolni, ha Conte szeretné, akkor szerkezetet lehessen váltani. Tavaly nyáron kisérletezett az edzőtáborban, így lehet, hogy idén nyáron megkapja a szélsőket és fogunk. De idény közben nem is hiszem, hogy tartosan váltanánk 3-5-2-ről 4-3-3-ra. Annak ellenére se, hogy én is úgy voltam vele, hogy szélső érkezhet. Ha a BL-ben továbbmentünk volna, biztosra veszem, hogy pénzt áldoztak volna a keret megerősítésére, és legalább egy szélső jött volna. Ha más nem, Berardi vissza.

JUVE76 2014.02.01. 14:19:05

@babo0410: "Gratulálok, megint csak okoskodsz, de gondolkodni luxus"

Nézzük:
-"Pirlo mikor ideigazolt újra feltámadt" -Tehát először feltámadt és akkor igazoltuk le vagy fordítva?? Nalátod!!! Leigazoltunk egy öreg és kiégett Pirlot -hátha (Pontosan mint Essien)!!!

-"Bastos ha olyan jó lenne, akkor a németek megvették volna tavaly" Nekem ez kicsit hasonlít Barza esetére.

Babo inkább keres magadnak Angliába más csapatot!!! Majd 1 hétig nem voltam, de te akkor is mindenkibe csak belekötöttél, okoskodtál!!!

JUVE76 2014.02.01. 14:25:15

@babo0410: "Erre csak annyit kérdezek, hogy neked nem jó az, hogy 0-ás a mercatonk, akkor annak jobban örülnél, ha mi is dobálnánk a tizmilliókat, hogy egyszer triplázzunk, utána meg olyan mélyrepülésbe kezdenénk, mint az inter"

Szerinted csak ez a 2 véglet létezik??????

Drughi Di Bianconeri 2014.02.01. 14:27:48

@babo0410: Na most vagy fuss neki ezeknek a gondolatmeneteknek még egyszer,vagy hagyjál már békén,mert lefárasztasz a sok zagyvasággal :D

Megpróbálnál egyszer az életben, ÉSZ - (,S) Érvek mentén véleményt formálni ?
Nem tűnik fel,hogy saját magadnak ellentmondasz,1 kommenteden belül is,hogy azt ne is említsem,hogy akár 5 percen belül ellent mondasz magadnak,vagy 1ik mercatonál így vélekedsz,másiknál úgy.

Ez nem észérveken alapuló gondolatmenet,amit írtál.
"Ha, Lehetett volna, volt,"stb + csupa feltételes mód NEM ÉSZÉRVEK.
Méltatlanok a bloghoz,a Juventushoz és ami jelenesetben legfontosabb (mivel éppen hozzám intézted a mondókádat) hozzám is.

No offense, de megtanulhatnál már felnőtt ember lévén értelmes gondolatokat összefűzni koherens szöveggé,nem pedig meséket,regéket költeni arról,hogy Te hogy érzed,te hogy élted meg...stb.

west30 2014.02.01. 14:28:30

@Drughi Di Bianconeri: Sajnos egyelőre nem úgy nézz ki hogy ilyen igazolások várhatóak,maximum 1-2 Tevez,Llorrente féle vagy szerencsével egy egy Vidal-Pogba típusú igazolás.Nincs pénz,az előrelépés lassú,de szerintem ebben a szezonban is jobb a csapat mint tavaly(a BL kiesés ellenére is amiben nagyon benne volt Conte szerintem).Azt kell elfogadni ,hogy jelenleg a Juventusnak ennyire telik hiába morgunk ezen minden átigazolási szezonban.A riválisok igazolásairól pedig még annyit hogy szerintem ezek a játékosok meg csak fel sem merültek a csapatnál mint lehetséges érkezők.

Goku06 2014.02.01. 14:55:11

@babo0410: de te miért csak a két végletet látod? vagy triplázunk és bukunk, vagy BL elődöntőről álmodunk.. miért nem gondolkodsz az arany középútban?

megnézném, hogy osvaldoval mikor fogunk 3 csatáros játékot játszani.. ő Vuci/Q helyére érkezett, csak elbasztuk hogy őket nem adtuk el. Így csak annyi fog változni hogy a Q-Vuci-Gio hármasból Q-Vuci-Gio-Osvaldo négyes lesz, és esetleg valaki még a padra sem fog odaférni. Úgyhogy a feszültség nőhet. De a variációs lehetőségek száma nem.

és a BL kiesés valamint az erősítések hiánya között egy amolyan "tyúk vagy tojás volt előbb" párhuzamot vélek felfedezni. Ha nem erősítünk megfelelően, miért is várjuk el, hogy a BL-ből továbbjuthassunk, hogy erősíteni tudjunk?

realsequator 2014.02.01. 15:00:42

@west30: Igen, sajnos a dolgok alakulása ezt mutatja. Ezért az, hogy Pogba-t el kell adni nyáron szerintem nem is kérdés. A lényeg, hogy fusson egy giga félszezont, egy fasza VB-t oszt jónapot. Ellenben ha ez nem történik meg úgy gondolom nyáron sem várhatunk nagy dolgokat.
Bár: Valamiért (faxom tudja miért - minden évben ezt mondom) úgy érzem nyáron alakítunk egy mindannyiunk számára tetsző mercato-t. Remélem nem lesz kéz a bilibe effektus...

devil-z 2014.02.01. 15:34:54

@hellan:
Mi alapon hasonlítod Q.-t Iaquintához?
Tudtommal, - de ugye te vagy a bennfentes így majd kijavítasz - marotta többször is lenyilatkozta, hogy őt nem akarják eladni, de mikor mégis átadólistára került - lehet, hogy önszántából akart már távozni? - akkor pont Conte szólt közbe, hogy rá szükség van. Ebből a szempontból inkább elismerni kellene, hogy a minimális játéklehetősége ellenére továbbra is kitart a csapat mellett.
De ha hónapok, évek óta olyan helyzetben lenne mint most vucsinics (elvileg orvosin is volt más csapatnál), hogy a vezetőség is szabadulna tőle akkor lehetne rá mondani, hogy Iaquinta-szindrómában szenved de azért ettől még messze vagyunk.

Ezen kívül meccsek végén 6-8 percekre becserélve milyen maradandót vársz el tőle?
Bár még így is a legjobb támadónk volt tavaly, gól/perc számot nézve igencsak Tévez szintjén van, így már annyira nem is olyan kiábrándító teljesítmény.

2014.02.01. 15:40:59

Azt mindenkinek ideje elfogadnia,hogy egy profi futballcsapatot nem az minősíti,hogy babo vagy bárki más mit gondol róla,az eredmények minősítenek,a helyzet pedig az,hogy ilyen szempontból nem tartunk sehol!Harmadik éve nyerjük meg ezt a lesajnált fos olasz bajnokságot(mert sajnos az,akárki akármit mond)és ezt a potenciális kihívóink is látják,nem véletlenül próbálják megerősíteni a keretüket. Nekik a Juventus megelőzése alapvetően kurva nagy kihívás,évről évre próbálnak feljebb kúszni-mászni,közelebb kerülni hozzánk,több-kevesebb(egyenlőre kevesebb)sikerrel.
Aztán itt vagyunk mi,Olaszország és az olasz bajnokság első számú csapata,akik szégyenszemre kiesnek a BL-ből már a csoportkörben,az olasz kupában pedig minden évben az első(kis túlzással)komolynak nevezhető ellenféllel szemben ugyancsak kiesünk...
A maga módján egyébként minden igazolás,minden eladás és minden új játékos magában hordoz némi kockázatot,erről Marotta tudna mesélni,de akár én is!
-Llorrente:a képességeivel nincs és nem is volt gondom soha,viszont úgy elhozni,hogy előtte alig játszott valamit elég nagy rizikó volt,főleg annak tudatában,hogy a csatáraink akkori kurva gyenge teljesítménye miatt őt kezdőcsatárnak hoztuk ide.Bejött,Conte és a csapattársai kihozták belőle,amire szükségünk van,ettől függetlenül az imént említett tények miatt nem nevezném zseniális húzásnak Marotta részéről,ahogy én látom ez egyszerű szerencse,Nando ingyen érkezett "vagy bejön,vagy nem" alapon.
-Tevez:mindig is zseniális játékosnak tartottam,klasszis képességű játékos,viszont 29-30 évesen,tudva azt,hogy voltak azért néha furcsa dolgai,a City könnyű szívvel vált meg tőle,és nem is véletlenül(nem látatlanban beszélek,néztem a meccseiket,amikor csak tehettem),formán kívül volt és néha nagyon úgy látszott rajta,hogy le is szarja.Azóta őszintén be is vallotta,hogy kb levezetni jött ide,csak aztán Conte,a klub és a csapat olyan hatást tettek rá,dehát látjuk milyet,na!A BL-ben sajnos nem jelentett előrelépést a csapatnak és mostanság se igazán villog,persze küzd,hajt,csakhát egy csatárnak ugyebár mi is a feladata?!Más kérdés,hogy a mentalitása és a többi csatárunkat ismerve mi azt mondjuk klasszis szezont fut,de az a helyzet,hogy rohadtul nem,a klasszisokhoz képest se és a régi Tevezhez képest se.Összességében ő is jó igazolás lett,sőt,kiváló igazolás lett,de én ezt se zseniális húzásnak nevezném Marotta részéről,kicsit ez a sztori is szerencseszagú!
-Pirlo:amikor őt idehozták,a kutyának nem kellett,nekünk ingyen jó volt.Mind tudjuk mit tett le az asztalra azóta,sokat köszönhetünk neki.Kurva nagy mákunk volt azzal,hogy feléledt poraiból a Maestro,mostanság viszont úgy érzem,hogy végleg lecsengett neki,nem várhatjuk már el tőle,hogy bármilyen sorozatban is a hátára vegye az egész csapatot,mint mondtam,már az is kurva nagy mák volt,hogy idáig eltartott a feltámadása!
-Vidal és Pogba egyértelműen a zseniális igazolás kategóriájába sorolhatók,aki látta őket korábban játszani,mindenki tudhatta,hogy ők akármelyik csapatnak a világon húzóemberei lehetnek idővel,azok is lettek,meg kell őket tartani minden áron!
-Barzagli ugyanaz,mint Pirlo,csak rajta kevésbé látszik,hogy kezd elfogyni.
-Asamoah 18 millióért rossz vicc!Soha nem fogom megérteni,hogy ki mit lát benne,szerintem se középen,se szélen nem tud olyan teljesítményt nyújtani,amitől itt lenne a helye és abban is biztos vagyok,hogy a világon nincs még egy olyan csapat olyan idiótákkal tele,akik ennyi pénzt kiadtak volna érte,vagy kiadnának most!
-Bonucci:rengeteget fejlődött Conte kezei alatt,nem mondanám,hogy klasszis játékos,de a megfelelő támogatással látjuk mire képes,viszont...amikor mi megvettük tizenakárhány millióért,ő se ért annyit,konkrétan kurva drága zsákbamacska volt,a kezdeti időszakban láthattuk is,hogy jobbára több kárt okozott,mint hasznot,kurva nagy mákunk volt vele,hogy Conte ilyen jó játékost faragott belőle.
-Ogbonna:különösebb panasz nem lehet rá,amikor játszik többnyire jól látja el a feladatát,csakhát ő is 15 millióba került,pedig nekem nem tűnik egy pótolhatatlan láncszemnek,ideális cserejátékosért meg ki a tököm ad ki ennyi pénzt,mikor még a kurva kezdőcsapatot se bírjuk megerősíteni már három kurva éve egy nyamvadt bal oldali középpályással,mert nincs rá pénzünk?!
Ilyen Padoin-féléket meg inkább hagyjuk,ígyis leírtam már egy kisregényt,amiért elnézést kérek,mentségemre legyen szólva,hogy én is mindig elolvasok minden hozzászólást akárki is írja és akármilyen hosszú!
Összegezve a helyzet az,hogy nem igazán látom a koncepciót,hogy a sokat emlegetett pénzügyi stabilitás meg a példaértékű klubmodell mellett vajon számít-e az eredményesség is,mert európai szinten sehol se vagyunk,ezért pedig valaki felelős,és az a valaki nem én vagyok!Azt is elismerem,hogy nem egy személyben Marotta felelős az egy helyben toporgásért,ahhoz viszont tartom magam,hogy rohadtul megérdemel minden kritikát és,hogy neki rohadtul nem szabadna,hogy helye legyen egy ilyen nagy múltú,nagy elvárásokkal rendelkező klubnál!

babo0410 2014.02.01. 15:58:22

@Drughi Di Bianconeri: Ja neked nem tetszik amit reagáltam és be akarsz állítani inkább úgy, hogy zagyvaság amit leírtam! Pedig egyáltalán nem az, csak nem vagy hajlandó elfogadni bizonyos tényeket, és jobb neked, hogy szidhatod az állítólag kedvenc csapatodat orvérzésig. Te tudod. Amúgy már rémlik miért nem állunk szóba egymással. Mert akármit reagálok, te azzal vágsz vissza, hogy nem a hsz-edre reagáltam, vagy nem tudok érvelni. És ezt nem csak velem, de mindenkivel eljátszd, nehogy egyszer be kelljen látnod, hogy lehet nincs igazad.
@JUVE76: Ja kiragadtál megint valamit a hsz-emből, ahogy szokásod mindenkivel, és arra reagálsz, pedig ha az egészet néznéd, teljesen más lenne a kép. Azt írtam ugyanis, hogy Pirlo nem kiégett, hanem csak nem volt már kellő motivációja, levegőváltozás kellett neki, viszont Essien már kezd egyre lefele menni, és réges rég nagy 0. Már a Chelsea is azért adta tovább, a Realban meg csak romlott.
@Goku06: Miért mi lenne az arany középút? Ha nincs meg a kellő bevétel, akkor csak úgy tudunk igazolni, hogy a veszteséget, a hiányt növeljük. Én látom az arany középutat egyébként, a csapat azon halad. Szép fokozatosan erősítünk, nem azonnal, hatalmas veszteségek árán. Olyan klubunk van, amelyik nem fog csődöt jelenteni pár éven belül. És ahogy nőnek a bevételeink, úgy engedhetünk meg egyre jobb játékosokat magunknak.

2014.02.01. 16:19:45

@babo0410: Sikerült olyan szépen és fokozatosan megerősítenünk a csapatot,hogy a tavalyi bajnok és BL-negyeddöntős csapatból lett most ez...egy valószínűleg bajnok,a BL-ben rommá égő,a kupában pedig a rosszabbik arcát mutató Roma-val szemben kaput eltaláló lövés nélkül kieső,az EL-ben talán a hazai döntő miatt esélyesnek mondható csapatunk...
A bevételeink is ilyen szépen és fokozatosan növekszenek ugyebár,a BL-kiesésből például rengeteget profitáltunk!
Ha te a fentebb leírtakból(amik kikezdhetetlen tények)azt olvasod ki,hogy megvan az arany középút,mi pedig megállíthatatlanul haladunk rajta,akkor kénytelen leszek ugyanúgy meghajolni a te szakértelmed előtt is,ahogyan Marottáé előtt is hajlongok folyamatosan,fáj is a derekam mint állat!

Goku06 2014.02.01. 16:19:52

@babo0410: az olcsójánoskodás nem az arany középút!
Arany középútnak azt tartanám, ha mondjuk egy 20 milliót elköltenénk a csapat megerősítésére minden átigazolási szezonban. Mi vagyunk olaszország kirakatcsapata, a mögöttünk lévő pénzügyi bázist össze sem szabad hasonlítani egyetlen olasz csapatéval sem. És ha európában akarnánk körülnézni, akkor sem találnák sok olyan csapatot, akiknek annyira stabil háttere van mint nekünk.

"Olyan klubunk van, amelyik nem fog csődöt jelenteni pár éven belül." - Mondj nekem egy olyan nagycsapatot aki viszont csődbemegy pár éven belül! Nincsenek ilyenek. Mi nem a siófok vagyunk meg a fradi..
Akkor mennénk csődbe, ha a köv három évben 4 calciopolit bizonyítanának ránk, Agnelli részegen felgyújtaná a stadiont, valamint Agnelliék cége valami váratlan dolog miatt becsődölne. Ha ez a három dolog együttesen nem következik be, akkor a Juventus nem fog csődbemenni. Ezek mellett bőven beleférne a pénzügyi keretbe egy-egy 20milliós játékos vásárlása. (ami részben megtérülne az eredményesség, mezeladások, bevételnövekedés miatt)

Te amúgy tudod, hogy egy EL-ben egy Essien a rutinjával mennyit segített volna? Ötödik számú középső középpályásnak érkezett volna, nem Pogba vagy Vidal ült volna le a padra miatta.. Hanem a jelenleg nem létező ötödik számú csatárunk lenne. Oda pont jó egy már pályája végéhez közelítő Essien.
(akit bőven hasonlíthatunk a Pirlo, Barzagli, Tevez vonalhoz)

2014.02.01. 16:33:11

@Goku06: Mármint a jelenleg nem létező ötödik számú középpályásunk lenne,nem pedig csatárunk! :)

MDaniel98 2014.02.01. 16:34:00

Amúgy(bár tudom,hogy ez úgy is csak fikció,és valószínűleg egyik játékost sem fogjuk ezek közül elhozni a nyáron jelen állapotukban INGYEN,de azért még is meglehetne menteni ezt a katasztrofális téli mercrato-t nyáron így szerintem:

Luca Antonelli(Genoa) 26 éves,Pelusnál jobb,nekem ennyi elég.
Juan Vargas(Fior) 30 éves,és én a vezetőség helyében leigazolnám,Padoin-t meg szépen bele lehetne lőni a Pó-ba.
Brikic(Udinese)27 éves ,Rubinho mehetne,és Storari ugye kitudja mikor vonul majd vissza...

Külföld:

Matuidi(PSG) 26 éves,körüludvarolják rendesen,nem hinném,hogy megtudnánk szerezni nyáron ingyen,ráadásul a PSG hosszabbítani szeretne vele,de ugye elvileg Riolával "jó a kapcsolatunk",szóval próba cseresznye.
Menez(PSG) 26 éves,viszont ő tényleg igazán jöhetne a nyáron,ingyen!

És ez az 5 játékos mennyibe is kerülne nyáron?
0€

JUVE76 2014.02.01. 17:04:55

@babo0410:
"Pirlo nem kiégett, hanem csak nem volt már kellő motivációja, levegőváltozás kellett neki, viszont Essien már kezd egyre lefele menni"

Ezt így egy az egyben (személyesen) elmondták neked, vagy megint az okos kis buksid szüleménye???

JUVE76 2014.02.01. 17:10:25

Off!

Uraim! Bevallom szoktam olvasni az Nso-n blogokat, bizonyos cikkek utáni hsz-eket és bizony előfordúl néha egy-két troll. Minél jobban próbálják az agyhalottnak elmagyarázni, hogy a "hal nem hús" , Ő annál jobban visszaszól. Megoldás?! NE ETESSÜK A TROLLT!!!
Ettől a perctől számora megszűnt létezni Babo. Megpróbáltam , nem ment.
Ha TI is így érzitek/gondoljátok ....

On!

realsequator 2014.02.01. 17:29:58

Hernanes nem játszhat holnap az Inter-nél. Nem lettek kész a papírmunkával vagy mi.. :))))) Nem csak nálunk zseniális a vezetés..

keshudioo 2014.02.01. 18:04:01

Nálunk meg se Osvaldo, se Q nem lett nevezve.

danimester1 2014.02.01. 18:18:34

@fire06: Barátom egy rúgóra jár az agyunk és hasonló képet fest nekem is a klub "koncepciója".Pontosan attól tud/akar felemelkedni egy csapat az elitbe,hogy nem szórja a pénzt eszetlenül,fineszes igazolásokat üt nyélbe.A mercaton egy-egy komolyabb igazolást hajt végre.Értsd télen minőségben gondolkodva akár 20M-ért egy játékost akinek a köv. szezonig egy teljes éve van beilleszkedni.A nyári mercaton az edzővel karöltve választják ki a potenciális jelöltet adott poszt(ok)ra,majd ezek után igazolnak a vagy beválik vagy nem kategóriából.(értsd ingyen,olcsójánosok akik a padra megfelelőek persze nem azért mert tud egy egyeneset rúgni a labdába ..:-).)Természetesen tisztában vagyok mindkét lehetőség másik oldalával is azaz a drága is lehet olcsó vagy adott esetben az olcsó drága.Továbbá ha a kiszemelt játékos meg van egyetértésben a pénztárcával és a mesterrel,akkor nem 1-2 hónapig hajtani utána hanem kellő időben a megfelelő ajánlattal meg keresni.Igaz ez nem ilyen egyszerű,de nem is megoldhatatlan mivel egy-egy posztra több alternatívát kell keresni.Előtérbe kerül ilyenkor a vezető és a tulaj személye aki a gempát adja vagy nem.Itt elérkeztünk az átigazolásokért felelős személyhez esetünkben Marottához.Ezt a posztot betöltő személy a legkritikusabb és legnehezebb szakma és profi hozzáértő szaktudást igényel.Ugyanúgy mint az ő kollégája a megfigyelő.Nos ez a két ember ha nem jól látja el feladatát,akkor jönnek a gondok.Sajnos nálunk az esetek 80%-ban ez így van.Azért írom ezt,mert sokan példával alátámasztva (mi akik csak a netről értesülnek,tudnak tájékozódni) írjuk/írtátok,hogy ez és az a játékos ingyen vagy annál olcsóbban több esetben "apróért" vált klubot mi még csak érdeklődés szintjén sem kerestük.Azaz nem látják el jól a feladatukat,mert csak otthon "kényelmesen piacolnak/piacolnának".Az igazság az,hogy ki kéne tudni mozdulnia/uk több esetben is a "csizmából". Szerintem nem nagy kunszt azt állítanom,hogy ők jobban képben vannak a kollégáik(adott esetben a játékosok) által,mint mi innen a net elöl.Tény az elmúlt 2 bajnoki cím őket igazolja ebbe nem lehet belekötni,de ez egy európai porondon már sokadjára! a mi hiányosságainkra hívja fel a figyelmet ami legyen pénzügyi (ez a legfontosabb),de inkább az ő nem megfelelő felkészültségük miatt van/lehet(szvsz. ez még a pénznél is fontosabb).Számomra ez egy koncepció,amit mi csinálunk az inkább a szerencsejátékra hajaz.A sok elköltött E millió fiatalokra szintén,sőt inkább kidobott pénz,mert az elmúlt évekből senkit nem láthattunk pályára lépni ill. egyáltalán szóba kerülni az első csapattal.Kivétel persze Pogba,de ő nem az a kategória,mert ő már alapból a nagy csapatba érkezett.Itt van még Berardi persze aki kivétel lehet.Kérdezhetném még a Buffon utódokat is aki elé váratlanul igazoltak egy 24 éves "tehetséget"...Zavaros a "koncepciónk" maradjunk annyiban,mert ilyen utolsó perces igazolásokkal nem lehet befogni a szurkolók száját mint ahogy azzal sem,hogy a keretünk ilyen meg olyan erős én nincs szükségünk erősítésre.Szerintem egy épeszű ember nem tesz ilyen kijelentéseket...

danimester1 2014.02.01. 18:22:03

@danimester1: "A nyári mercaton az edzővel karöltve választják ki a potenciális jelöltet adott poszt(ok)ra,majd ezek után igazolnak a vagy beválik vagy nem kategóriából.(értsd ingyen,olcsójánosok akik a padra megfelelőek persze nem azért mert tud egy egyeneset rúgni a labdába ..:-).)" Itt kimaradt a minőség,de szerintem érthető mire gondoltam.:-)
Ui.: bocs a regényért....

danimester1 2014.02.01. 18:25:00

Természetesen azt sem lehet mindig elvárni,hogy adott játékos lemond a fizetése bizonyos részéről hogy nálunk játszhasson vagy mint pl. Lichti a saját pénzéből "segitse" a klubot és maga átigazolását...

babo0410 2014.02.01. 23:23:36

@danimester1: Nem kötekedésből, de az ingyen olcsójánosok Pogba, Barza, Pirlo, Llorente, Peluso (aki azért kisebb csapatok ellen, vagy csereként beálva jóklsegíti a csapatot az esetek nagy részében) azért nem a vagy beválik, vagy nem kategória szerintem.
@fire06: Nem tudom, de szerintek. Kiestünk a BL-ből? Előfordul. Rossz volt a formaidőzítésünk, mert ennek a keretnek simán túl kellett volna élnie a csoportkört. Ez nem a csapat erősségét minősíti. Jövőre meg már nagyon valószínűnek tartom, hogy a BL-ben nem 3-5-2-vel fogunk kiállni, és akkor jobbak leszünk már a csoportban is, és valószínű, hogy a formaidőzítést is jobban fogjuk megoldani. Most túl hosszú ideig voltunk túl gyengék az elején. Kicsit nehezen vettük fel a ritmust, ráadásul Tévez valamiért a BL-ben leblokkol. Én se örülök a BL kiesésnek, de emiatt nem aggódom, mert tudom, hogy jövőre simán tovább fogunk jutni.
@JUVE76: Pirlo nyilatkozta, másrészt meg nálunk elég szépen magára talált, nem hiszem, hogy minden kiégett játékos újra szárnyra tud kapni, pláne nem 33 évesen. Tévezzel rohadt nagy mázlink volt, mert ő valóban egy kiéget játékos volt, mikor leigazoltuk. De ilyen 100-ból ha egy jön be. Amúgy meg mit próbáltál meg? Megpróbáltál meggyőzni arról, hogy mekkora fosok vagyunk, hogy a vezetőség egy nagy nulla, hogy rohadtúl megerősödtek a riválisok, hogy megint rajtunk röhög a fél világ, hogy a milan mekkora császár, mert leigazolt egy kiégett Essient, stb. Köszönöm, de én a sirámaidból nem kérek. A többi csapat sokkal erősebb lett? Véleményem szerint nem. Nálunk biztosan nem. Nem kell mindig mindent feketében látni. És előbb logikusan végig kéne gondolni, hogy mit miért csinálunk, utána lehetne kritikákat megfogalmazni. Mert amíg csak azt vagytok hajlandóak felfogni, hogy nem jött senki, addig értelmetlen bármiről is vitatkozni. Majd ha elfogadjátok, hogy télen igazán megoldást jelenő játékost nem tudtunk volna találni (Jorginho lehetett volna, de amennyi lehetőség jutott volna neki, inkább csak elpazaroltuk volna), amíg nem értitek meg, hogy nem állunk úgy anyagilag, hogy télen is 10 milliókat dobáljunk, amíg csa a negatívumokat vagytok hajlandóak észrevenni, addig fölösleges is vitázni.

babo0410 2014.02.01. 23:29:44

@keshudioo: Q-val nem tom mi van (lehet tényleg elvesztette Conte bizalmát, vagy mivel se nyáron, se most nem volt hajlandó menni, így akarjuk megtörni). De Osvaldo most érkezett még meg, Conte jó szokása, hogy ilyen gyorsan nem dob be senkit. Még 1-2 meccs el fog telni mire Osvaldo leül a padra. Talán 3 meccs múlva.

4Evorg 2014.02.02. 08:56:50

@babo0410: Babo ne keltsd itt a feszültséget! Köszönjük! :)

danimester1 2014.02.02. 09:13:44

@babo0410: Nem értetted a mondanivalóm,de nem veszem kötekedésnek,inkább megpróbálom elmagyarázni.Mikor az igazolásokról van szó,akkor elsőnek kellene a valóban fontos és kellő azaz a hiányposztok minőségi igazolása(több alternatívával!) majd utána rámenni az említettekre.Írtam,hogy lehet a drága is olcsó vagy fordítva.Annyival még ki is egészíteném,hogy ha minőség,akkor az a bizonyos fizetési sapka sem egy előnyös dolog és néha tudni kell változtatni rajta.Beválhat az ingyen igazolás és bukhatunk a drágával is.A véleményem akkor is változatlan a mi koncepciónk simán szerencsejáték semmi több.Számomra nem elfogadható magyarázat az sem,hogy nincs pénzünk szegény a klub és messze van az európai élkluboktól anyagilag.Miért?!Ne akarja senki megmagyarázni mikor több!! ember a padot esetleg a lelátót koptatja bizonyos helyzetekben évekig pl. 3M-s fizuval az nem anyagi bukta,sőt a klub zokszó nélkül állja míg adott játékosnak nem jár le a szerződése.A hsz.ben kifejtettem,hogy nem hajlandóak kilépni a "csizmából" már pedig sok játékos váltott olcsón klubot,sőt ingyen.(ami elvileg a mi politikánk=koncepciónk.Lehet minden szurkolónak más és más kedvence szimpi vagy nem szimpi játékosok,de úgy gondolom pl. Honda ingyen mögötte az ázsiai piaccal hatalmas fogás lett volna.Ez csak egy sok játékos közül,sőt nem kockáztatok sokat ha azt mondom,hogy az "árát" (fizetése csak!) bőven ha nem duplán megtérült volna és nem egy kiöregedett játékos.Pontosan ahogy írod a klubnak muszály egyszer egyszer befektetni több tíz milliót.Idézlek téged kérlek szépen:
"Nem kötekedésből, de az ingyen olcsójánosok Pogba, Barza, Pirlo, Llorente, Peluso (aki azért kisebb csapatok ellen, vagy csereként beálva jóklsegíti a csapatot az esetek nagy részében) azért nem a vagy beválik, vagy nem kategória szerintem. "
Az általad felsorolt játékosok közül csak! az utolsó érkezett cserének,de ez sem biztos,mert mind a kezdőbe jött.Pontosan a Juventusnak olyan igazolásokra lenne szüksége,hogy adott játékos(ok) nem csak a kis csapatok ellen beállva tudjanak "segíteni" hanem adott esetben képesek legyen a csapatjátékán lendíteni egy kis pluszt hozzátenni.Gyakorlatilag a padunkon ilyen nincs!A hsz. végén lévő mondatot olvasd el mégegyszer.:-)

babo0410 2014.02.02. 13:20:02

@4Evorg: Én nem keltettem semmilyen feszkót. Én megpróbáltam kulturált ember módjára vitázni. Csak sajna azt ezen a blogon szinte lehetetlen. (tisztelet a kivételnek).
@danimester1: Értem az álláspontodat, de elfogadni nem tudom. Mert én mióta Marotta-Agnelli-Conte triád van itt, azóta látok koncepciót az igazolásokban. És azért szerintem valamiféle kiválasztás létezik az igazolásoknál. Jó van néha melléfogás, de tökéletesen semmit nem lehet csinálni. De azért olcsón nagyon jó játékosaink lettek. Kritizáltuk Llorentét a nyáron, bevált. Anno fikáztuk Bonut, Pepét, Barzat, hogy beváltak? Én azért vélem felfedezni a tudatosságot is az igazolások mögött. Írod, hogy sok játékos váltott ingyen, vagy olcsón klubot. Na azok közül nekem egyedül Jorginho kellene, Nainggolan már nem is volt olcsó. A többi meg olyan játékos, akire a jelen Juvéjának semmi szüksége nincsen, mert semmi előrelépést nem hoznak. Arról meg sajna nem a vezetés tehet, ha emberek nem hajlanak arra, hogy távozzanak, mert jó nekik a lelátó is. A szerződésekbe nem látnk bele, lehet nagyobb bukta lenne felbontani azt, mint fél/egy évig fizetni a fizut a lelátózásért. Ki tudja. Hondaban én annyit nem látok, hogy egy BL esélyes csapat húzóembere legyen, de őt pl. nem tudom miért nem figyelték. Vagy lehet nem győzte meg a vezetőket? Amúgy szerintem csak attól, mert 1c ázsiai játékos van a keretünkben, az annyival nem növelné az ázsiai piacon elfoglalt helyünket (ami nem kicsi így se). Azt írod a padunkon nincs olyan játékos, aki bármikor, bárki ellen minőséget hozna. Szerintem Ogbonna, Isla, Marchisio, Storari, Cáceres és most már Osvaldo is ilyenek (a csatártrió meg ha egyáltalán szót fog kapni, akkor ők is beférnek a jobb cserék közé). Ez 6 játékos (9). Minőségben szép lassan, fokozatosan javulunk a padon is. (remélem a nyáron még tovább) De természetesen a te véleményedet el tudom fogadni, te így látod, én úgy. A te véleményedet el lehet fogadni, mert nem csak töménytelen kritizálás.

hellan (törölt) 2014.02.02. 15:33:26

@danimester1:
"Pontosan a Juventusnak olyan igazolásokra lenne szüksége,hogy adott játékos(ok) nem csak a kis csapatok ellen beállva tudjanak "segíteni" hanem adott esetben képesek legyen a csapatjátékán lendíteni egy kis pluszt hozzátenni.Gyakorlatilag a padunkon ilyen nincs!"

Hohhó, ez mennyire igaz sajnos. :(
Padon gyakorlatilag Storari, Cáceres, Ogbonna és Peluso az nálam, aki nem bántható és azt a szintet nyújtaná, amely elvárható.
Padoin, Marchisio, Isla, Q és Giovinco az ég világon semmit nem tesz hozzá a játékunkhoz.

hellan (törölt) 2014.02.02. 15:38:27

@JUVE76:
1. "Pirlo nem kiégett, hanem csak nem volt már kellő motivációja, levegőváltozás kellett neki, viszont Essien már kezd egyre lefele menni"

Ezt így egy az egyben (személyesen) elmondták neked, vagy megint az okos kis buksid szüleménye???"

Ebben mi a belekötnivaló? Pirlora már nem számítottak, ezenkívül szürke is volt Milánóban, Essien pedig sérülések és kora miatt valóban lefelé ívelő karriert mutat.

2. "Off!

Uraim! Bevallom szoktam olvasni az Nso-n blogokat, bizonyos cikkek utáni hsz-eket és bizony előfordúl néha egy-két troll. Minél jobban próbálják az agyhalottnak elmagyarázni, hogy a "hal nem hús" , Ő annál jobban visszaszól. Megoldás?! NE ETESSÜK A TROLLT!!!
Ettől a perctől számora megszűnt létezni Babo. Megpróbáltam , nem ment.
Ha TI is így érzitek/gondoljátok ....

On!"

Ezt magadban is tarthattad volna.

babo védelme nélkül, de immáron JUVE76 sokadszorra vét a blog szabályai ellen és mindig egy embert talál be, vagy töröljük kedves adminok a felesleges hsz-eket, vagy szankció legyen.

MDaniel98 2014.02.02. 16:58:59

Egyébként a vezetőség számomra legnagyobb hibájának az átigazolásokkal kapcsolatban azt tartom,hogy nem merünk szétnézni külföldön,mintha az valami bűn lenne,pedig láthatjuk az eredményét annak mi van,ha ezt megtesszük(Barza,Pogba,Tévez,Llorente). Példának okáért a téli átigazolási szezonban is voltak olyan igazolások,amik fillérekbe kerültek,de,ha mégis mi hajtottuk volna végre őket,nem gyengítették volna a keretünket,sőt(persze az sem kizárható,hogy páran a lentebb említett játékosok közül nem biztos,hogy eljöttek volna hozzánk,de hát ugye ezt nem tudhatjuk,hiszen meg sem próbáltuk leigazolni őket)!

Aiden Mcgeady(2 milla)
Diego(1,5 milla)
Jorginho(5 milla,igaz fele,de hát...)---Egy kis hazai is került volna a 2 olasz révén a spájzba.:)
D'Ambrossio(1,75 milla)
Izet Hajrovic(3,5 milla)

Összesen:13,75 milla

Ha ezeket az igazolásokat mi hajtottuk volna végre,a mellőzött játékosaink mehettek volna(ebből bőven befolyt volna a kiadott összeg,fiatalítottunk volna,és szerintem nem is gyengültünk volna így)-De hát ez már csak fikció.

JUVE76 2014.02.02. 17:35:33

@hellan: Ezekkel mit is vétettem???? Milyen szabályt hágtam át???

danimester1 2014.02.02. 18:42:36

@babo0410: "De természetesen a te véleményedet el tudom fogadni, te így látod, én úgy. A te véleményedet el lehet fogadni, mert nem csak töménytelen kritizálás."
Természetesen én is fogalmazok meg kritikát,kritikákat,mert számomra az az elfogadható ha az ember kifejezi a nem tetszését és nem mindig csak bólogat olyan Pató Pál Úr módra mondván rá érünk mi arra még.Igaz mindannyian különbözőek vagyunk így ki-ki a maga módján teszi ezt meg Szerintem szoktad olvasni a kommentjeimet mint bárki másét én nem szoktam magam felhúzni ill. ha kiakasztanak akkor tudom ,de nagyon.:-)Nem akarom én senkire ráerőltetni a véleményemet a meglátásaimat csak mikor megtelik a pohár néha hosszabb komment formájában "panaszolom" el nektek.:-)
Visszatérve a "beszélgetéshez" és a mercatohoz.Szerintem ha tovább folytatjuk ezt a "szerencsejátékos" koncepciónkat,akkor jövőre bukni fogunk.A játékosaink kiöregedőbe,főleg a legfontosabb láncszem(legalábbis a jelenlegi taktikánkat tekintve),így két opciót tudok elképzelni a jövőnket nézve.
1. Igazolnak Pirlo posztjára egy pofátlan nagy összegért.Amit ha jobban megvizsgálunk igen esélytelen.
Indokaim: Nem szoktak kiadni ennyi pénzt egy játékosért,sőt többért sem a jelenlegi triád vezetése alatt.A másik oldala ha elfogadják nyáron a PSG ajánlatát egy esetleges Veratti bevonással.Viszont,akkor Európában nem számíthatunk semmivel sem többre mint idén vagy kis szerencsével max. a 8. Viszont akkor szintén maradnak a lyukak pláne a baloldalon.Szerintem ez nem egy Juventushoz meltó/illő koncepció.
2.Szerintem a megfelelő és okos lépés az lenne ha végre befektetnének.A nincs pénzünk és drágák a játékosok(mihez,kihez képest?!) olcsó kifogás csak,persze nem tudom a költségvetést,de nekem nem tűnik hihetőnek.Az én elképzelésem az lenne.
1. Eladják Pogbát amit lássunk be szerintem legalább 80%,mert 60-70M-t nem fognak visszautasítani és mindenki pótolható.Tehát ha ez bekövetkezik ill. eladják a ballasztot a Q-V-G triót amiből reálisan és a teljesítményüket nézve kijön egy 10-15 közötti összeg.A hiányposztokra igazolnak vagyis balvédő,balszélső,jobbszélső és egy csatár valamint visszajön Berardi,Gabbiadini.Összegszerűsítve:
Pogba 60-70 mínusz Veratti ha Conte nem vált rendszert.Számoljunk Pogba eladása+ a ballaszttal kb.50-60-M-t(ha beszámolják az olaszt),esetlegesen a tulajok adnak egy huszast,ha adnak.Szerény véleményem szerint lenne 70-80M-k.Ebből az összegből elhoznám Cuadradot,Mandzukicot így hirtelen baloldalra és előre.Mint tudjuk ezek az átigazolási összegek nagy általánosságban részletekben kerülnek kifizetésre,így maradna a költségvetésben némi apró.Taktikai hadrend váltás már elengedhetetlen ez nem vitás.Ez a taktika döcögve működik már itthon is,a BL-ről nem is beszélve.Tehát megfelelő igazolásokkal és a taktika megreformálásával tudunk előrelépni más lehetőséget nem látok csapatunk fejlődésére ill. előrelépésre sem itthon sem Európában.Azaz ha nem is teljes szerkezeti,taktikai váltást,de olyan játékosokat akikkel ez akár mérkőzés közben is kivitelezhető.Sajnos ez nagyon összetett dolog pláne ha a makacs fafejű mesterünket nézzük.Ha marad a 352,akkor iszonyatos szélsőket kell igazolni akik nem 5-15M-s játékosok.A pénzügyet meg pl. úgyis rendbe lehetne hozni ha nem ültetünk a padon milliókért "senkiket".

danimester1 2014.02.02. 18:48:10

@hellan: Ezzel én is teljesen egyetértek ( Storari, Cáceres, Ogbonna és Peluso),sőt ezeket a játékosokat (Padoin, Marchisio, Isla) pénzzé kellene tenni a nyár folyamán,amíg érnek is valamennyit.Szerintem ha a sok ifjoncból akiket összehordott ide Beppe simán leültethetnénk a padra fele-harmadnyi fizetésért és a belüket kiköpnék a pályán,erre mérget mernék venni.
@Juventus FC 15: A kommented elejével szintén egyetértek és már én is és sokan mások is írták.A felsorolt neveid közül szerintem csak Jorginho érte volna meg.

MDaniel98 2014.02.02. 19:33:56

@danimester1: Azért szerintem Diego 1,5-ért jó biznisz lett volna.:)

Type-R 2014.02.02. 20:13:53

@JUVE76: @hellan: Hagyjátok abba a személyeskedést!

babo0410 2014.02.03. 08:50:52

@danimester1: Ha láttad (itt is olt róla több cikk), hogy mekkora jelenleg a beételi oldalunk, akkor nem értem miért hihetetlen, hogy nincs pénzünk 40-50 millás játékosokra. Egyébként szerintem Pirlo pótlása már most is megoldható. Marchisio is elég jó lasztikat tud osztogatni, de Pogba is. És ezért akartuk Guarínt is, mert ő is tudta volna pótolni Pirlot. Persze nem uaz a szerepköre egyiknek se, de nem is uaz lett volna teljesen a feladatuk, mint Pirlonak. Pirlo nélkül kicsit más a játékunk, de nekem mikor nincs Pirlo gyorsabbnak is tűnik a játékunk, mert sajna Pirlo ennyi idősen már kicsit lassít minket. Szerintem olyan igazi Pirlo pótlékot nem is vakarunk igazolni.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása