Allegri: „Nem kell mindig jól játszani…”

allegri_massimiliano_palya_mellett_magyaraz_lazio_elleni_szuperkupa.jpegA Juventus vasárnap este rangadót játszott a második helyezett Napoli együttesével Torinóban, és a harmatos támadójátéknak is köszönhetően egygólos vereséget szenvedett a rangadóhoz méltatlan színvonalú meccsen.

„Borzasztó meccs volt mindkét csapat részéről. Alig voltak kaput érő lövések. Voltak nehézségeink, de óvatosabban kellett volna a végső sípszóig futballoznunk, meg kellett volna előznünk, hogy rögzített helyzetből gólt kapjunk.” - kezdte az értékelését a mester a Mediaset Premium mikrofonja előtt.

„Ezeken a közvetlen összecsapásokon bármi megtörténhet. Most van egy pihenőnapunk, aztán készülnünk kell a véleményem szerint bajnoki szezont eldöntő meccsre az Inter ellen.

Továbbra is vezetjük a tabellát, megvan a pontelőnyünk. Még maradt négy meccs, kettő otthon és kettő idegenben, meglátjuk, miket hoznak ezek a mérkőzések.

Némi elismerést érdemel a Napoli a győzelemért, de alig voltak lehetőségek. Nekik nyerni kellett, nekünk nyerni vagy legalábbis nem veszíteni. Továbbá van még egy előnyünk, mivel a gólkülönbség mellettünk szól, a közvetlen összecsapások mérlege pedig egyenlő. El kell felejtenünk ezt a meccset, és fel kell készülnünk a következő nagyon fontos találkozóra.

A Napoli nagyon jól teljesített a letámadásokkal, mi viszont nem tudtuk jól járatni a labdát. Azt mondtam a srácoknak, hogy pár nap alatt szabaduljanak meg ennek a meccsnek az emlékétől, mivel véleményem szerint az Inter elleni meccs lesz döntő az évünk tekintetében.”

A Juventus otthonában tegnap premier volt, hiszen eddig nem volt példa arra, hogy a hazai csapat egy teljes meccs alatt egyszer se találja el az ellenfél kapuját.

„Nem tudom, hogy ez volt-e a szezon legrosszabb meccse a Juventus számára. Nem kell mindig jól játszani… Egyik meccset sem könnyű megnyerni, és szerintem a bajnoki címért zajló harc majd csak május huszadikán zárul. A futballban semmit nem lehet biztosra venni.”

Paulo Dybala helyére Juan Cuadrado érkezett a szünetben, miután az argentin játékos sajnos ismét csalódást keltő teljesítményt nyújtott.

„Csak azért cseréltem le Paulo Dybalát, mivel jobb lefedettségre és fizikai erőre volt szükség a széleken. Ezért lépett pályára Mario Mandzukic is.

A Napoli némi elismerést érdemel. Ezt a közvetlen összecsapást egyetlen incidens döntötte el. A Napoli jól tartotta a labdát, ebben a tekintetben mindig jól teljesítenek, mi azonban nem voltunk olyan hatékonyak a kontrák során, mint általában. Némi elismerés illeti őket, de nekünk a következő meccsre kell koncentrálnunk.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7113856256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mpite 2018.04.23. 09:34:17

Ilyen bullshit nyilatkozatot... azt hittem, fel fog robbanni idegességében a sajótájékoztatón. Lehet, hogy Allegri is beleszürkült ebbe és a csapaton is ezt látjuk?

jeneiPALI 2018.04.23. 09:57:46

Hát ez a te sarad Allegri amit tegnap láthattunk az a szégyen kategória, pontos paszunk nemvolt támadásunk nulla , erre leviszi a legjobbunkat Costát khedirát fent hagyja aki nulla alatt volt 27 szer ért labdába abol 1 szerelés talán,ha elbukjuk a scudettot ez miatt akkor szerintem elzavarnak a francba, inter megfog halni apályán és ha igy játszunk majd ilyen lélektelenül azok is elvernek meg a roma is, beszari foci megy egész évbe evvel akerettel lehetne többet is kihozni jobb focit , nem csak e mecs miatt irom nézhetetlen szar afocink miatta!ideg szét vet !!!!

venember83 2018.04.23. 10:00:53

@mpite: francokat, ő ezt a meccset nem ítélte fontosnak, pech, hogy veszített a csapat, de ez van. Majd kíváncsi leszek, mennyire fognak hajtani a játékosok az Inter ellen. Mert ugye az a fontos a mester szerint… De félek, hogy az Inter ellen is az alibi és biztonsági játék fog menni, szokás szerint. Pedig bukott már a Juve emiatt elég sokat idén (is).

jeneiPALI 2018.04.23. 10:05:01

@mpite: Ö adta ki hogy az x jó nekunk mint mindig majdnem , csak most nem jött be neki, ezért nem volt ideges , hm szégyen volt !!!!!

Juvegaspy 2018.04.23. 10:07:40

@jeneiPALI: "Hát ez a te sarad Allegri amit tegnap láthattunk az a szégyen kategória, pontos paszunk nemvolt"

Oke tehat Allegri szolt Higunak es Costanak hogy gyerekek ma egy passz sem mehet emberhez

steven.h 2018.04.23. 10:12:11

@Juvegaspy: Nem, dehogyis, Allegri nem passzolt pontosan egész meccsen, egy labdát nem tudott átvenni ott a szélen és csak ácsorgott...

Juvegaspy 2018.04.23. 10:16:10

Olvastam a tegnapi kritikakat.
Nem tudom hogy a hsz ek vagy a csapat teljesitmenye volt szanalmasabb.
En azert bizok. Ha megfogjuk az Intert meg lesz meg a scudetto. Ugytunik a madridi meccs tenyleg nyomott hagyott bennunk. Na nem a kieses hanem hogy rugtunk 3at a realnak s elhittuk h a bab is hus. A napolitol kapott pofonra nagy csapat modjara kell reagalni es konyortelenul behuzni az uccso 4meccset.
De! Barhogy is lesz a vezetosegnek Allegrivel egyutt eszre kell venni hogy kell h vmi valtozzon mert bar remelem megnyerjuk a bajnoksagot de iden nem feltetlen mi erdemeljuk meg ezt a cimet

biancineri101 2018.04.23. 10:22:12

Lehet szidni Allegrit az óvatossága miatt (ami azért racionális döntés volt), de azt tuti nem ő kérte Dybalátol, hogy váljon árnyékká. Asát se ő biztatta, hogy semmi veszélyt ne rejtsen a beadása. van hogy egy csapatnak rosszul megy a játék, Napoli ellen kikapni még nem a világvége. A benevento elleni ciki volt amiatt lehet szidni, de a tegnapi miatt nem. Amúgy ha egy csapat 85 percig jól áll egy meccsen (és nekünk a döntetlen jó lett volna) akkor nem lehet a taktikát rossznak minősíteni. Mint ahogy azt se lehet mondani, hogy tökéletes a taktika, ha mi csak a 90.percben nyerünk meg egy meccset.

Apuleius 2018.04.23. 10:27:19

@biancineri101: A Beneventót 4:2-re vertünk, szerintem a Crotone és a SPAL elleni botlásokra gondoltál.

Fabio83 2018.04.23. 10:33:21

Nem tudom van-e értelme leírni de:nyílván nem azt kérte Allegri a játékosoktól, hogy topák legyenek, de amikor 50 méterről egyfolytában hazaadjuk a labdát, egy bedobást 1,5 perc alatt végzünk el és látványosan csaljuk a focit, na azt az edző kérte. Én még soha nem szégyeltem magam ennyire, mint tegnap, hogy Júve drukker vagyok, pedig volt másodosztály is. Meg 7. helyek. De 90 perc időhúzás...

Szili072 2018.04.23. 10:38:24

Ha nem nyerünk az inter, ellen tovább nem is kell számolni.Kizárt hogy mind a négy meccset megnyerjük.A nápoly kezében van a sorsunk ,ők pedig életük négy meccsére készülnek.Kinek nagyobb a motivációja? Nekünk zsinórban hetedszer vagy nekik ezer év után újra.

Cigarette Smoking Man 2018.04.23. 10:43:52

Ha nem Allegri álmodta meg ezt a tegnapi koncepciót, az gáz, mert akkor ezek szerint semmi ráhatása sincs a játékosaira.

Leram7 2018.04.23. 10:50:35

A napolitól ki lehet kapni, de most 1 hónapon belül volt két döntetlen 2 nagyon kis csapat ellen, ami igazán probléma, mert az + 4 pont lenne még mindig.

.Bulldeo 2018.04.23. 10:59:47

@biancineri101: minden játékos szint alatt teljesít (jelenleg Costa a kivétel, de eltelik egy kis idő, és ő is elszürkül), ebben talán nincsen az edzőnek felelőssége? Ne hülyéskedjünk már. Kezdem azt hinni, hogy a hétközi edzések itt egy átlag tesióra színvonalán vannak, a játékról alkotott elképzelés meg vészesen egyszerű.
Allegri játéka tökéletes összhangban van Khedirával, ő vált a megkérdőjelezhetetlen kulcsjátékossá, az ő mentalitása a mérvadó. Pofozd tovább a labdát, majd a másik megoldja. Egy beívelés csak összejön majd valakinek. Várja itt mindenki a Vidal klónt Marottától, miközben Allegrinek megvan Pjanic mellé a gránitszilárdságú játékfilozófiai kivetülése. Megszűnik középen az értékelhető játék, ami elől is, ahol a legerősebb a csapat beindít egy láncreakciót. Ívelgetős játékosok kellenek, és bóják. Egyre botrányosabb a passzjáték, de nem baj, öljük meg a focit, aztán majd csak lesz valami. Így múlik el a világ dicsősége.
Forza Juventus!

mpite 2018.04.23. 11:03:48

A legnagyobb problémát én abban látom, hogy mintha Allegri nem tudná már motiválni a játékosokat. Nyilván nem kérte Dybalát, hogy váljon árnyékká, meg hogy ne tudjanak 2-t passzolni, de ha fel lennének tüzelve, akkor mindenki a képességeihez méltóan játszana.

Én nagyon bírom és tisztelem Allegrit és kívánom neki, hogy ezt az idei évet még éljék túl, nyerjék meg a Scudettot és nyáron keressen valamit, amivel motiválni tudja a játékosait. Ez szerintem ennyi Scudetto után már csak a BL lehet és elképzelhető, hogy ennek az idei elvesztése miatt estek szét fejben teljesen. Pár gyengébb meccs miatt ne kívánjuk már egyből, hogy takarodjon innen, kicsit vegyük már figyelembe, hogy miket ért ő itt el az elmúlt években.

rob1 2018.04.23. 11:05:07

Jó lenne már egy Allegri nélküli Juventust látni mert én ezt már nagyon unom,kontrára játszeni hazai pályán szégyen és ez már nem az első alkalom nekünk vannak a legjobb támadóink a bajnokságban és ezt a szart kell néznünk hétről hétre a futball érdekében remélem hogy ez a Juventus nem nyer bajnokságot nekem ne mondja senki hogy ezek a játékosok ennyit tudnak mielőtt idejöttek Pjanic Dybala Higuain sokkal jobbak voltak Cuadrado már nem mer cselezni jövőre már Costa is többet fog védekezni mint támadni ha Allegri marad az edző ez az ember minden kreatív játékost megöl nagyon remélem hogy Allegri menni fog.

rob1 2018.04.23. 11:08:51

@mpite: Annyit ért el amit még sok más edző is elért volna rajta kívül ezzel a csapattal mert a bajnokságot és a kupát más is meg tudta volna nyerni azon kívül meg ő sem nyert semmit!

2018.04.23. 11:13:42

Saját magunknak nehezítjük meg a bajonokságot, vagy tesszük izgalmassá... Már rég behúzhattuk volna. Még a végén bukjuk a scudettót is, esetleg a kupát is és akkor szép évünk lesz...

Juventino86 2018.04.23. 11:14:40

Sokan védték Allegrit régebben, és védik most is. Én eddig mindig védtem, a neki kijáró tiszteletet most is meg fogom adni. Megértem, hogy véditek, és meg is érdemli a dicséretet az eddig elért fantasztikus eredményeiért, de azt is világosan látnia kell mindenkinek, hogy a tegnapi vereségben most ő is benne volt. Több alkalommal játszottunk már döntetlenre, öltük a játékot stb ebben az idényben. Most sajnos ráfáztunk, és így nagyon keserves lesz a bajnoki hajrá. Minden tiszteletem Allegrié, de aki nem látja, hogy ebben most ő is benne van, az téved.
Ugyanakkor néhány játékos teljesítménye nélkül se mehetünk el szó nélkül. Dybala nagyon gyengén és motiválatlanul játszik az idény második felében. Továbbra is azt mondom, hogy őt el kell adni jó pénzért. Cuadrado is csak árnyéka korábbi önmagának a sérülése óta. Higu legalább küzdött, de ugye társak nélkül nehéz. Khedira megint végigalibizte a meccset. Egyedül Höwedes és Costa dicsérhetők. A német még ekkora meccshiánnyal is viszonylag biztos pontnak tűnt a védelemben. Pjanics még képes lenne jó teljesítményre, de őt feljebb, a trequartista posztján kellene kezdetni, hogy ne vegye a védekezés folyamatosan az energiáját-
Világos, hogy nem azt kérte Allegri, hogy kövessünk el folyamatosan technikai hibákat. Borzalmas volt látni, hogy a Nápoly mennyivel jobb technikai színvonalon áll!!!!!! :( :( De egy edzőnek fel kell rázni a csapatot a nagyobb meccsek előtt, vagy a durvább vereségek után. Most a feladat adott. Ha igazán tökösek vagyunk és nagycsapat benyomását akarjuk kelteni, akkor hozni kell a hátralevő meccseket.

steven.h 2018.04.23. 11:18:35

@rob1: Nyilván 3 éven belül kétszer játszottunk volna bármelyik jöttment edzővel BL döntőt is....

2018.04.23. 11:18:36

És persze a nápolyival ismét elhitettük, hogy van még keresnivalójuk. Ergo, vérszemet kapnak, mi meg majd totyogunk a hátralévő 4 meccsen és nézzük, ahogy elhúznak mellettünk...
Mindezek mellett én azért még bízok a scudettóban.

Juventino86 2018.04.23. 11:18:40

@Juventino86: Ja, és még valami. Szerintem a keret Allegri alatt folyamatosan gyengült. Ezt azért el kell mondani a védelmében. Eddig mindig kihozta a keretből a maximumot. Emlékszem, 2015-ben nemzetközi szintem még mindenki leírta a Juventust. Pedig visszagondolva fényévekkel erősebb nevekből állt a kezdőnk, bár padunk az nem volt. Pogba, Vidal, Pirlo, Tevez, Morata.... Nagyon durva veszteség ez.

biancineri101 2018.04.23. 11:22:39

@.Bulldeo: Azért az hogy szerinted Allegri egy ötlettelen edző szerintem kissé túlzó. Az elmúlt 3 éveben ha végignézünk mennyi mindennel próbálkozott akkor látszik ez az állításod butaság.
Az meg hogy szerinted milyenek az edzések elég vicces, tekintve hogy a Juve vezeti a bajnokságot, toronymagasan a legtöbb meccsel.
Én is mint minden drukker azt szeretném ha örökre a Juvbe lenne a bajnok, de 6-7 év után a legnagyobbakkal is megesik a motivációvesztés és elbuknak. remélem idén még behúzzuk a bajnoki címet, de azért az látható, hogy csak mert a mi keretünk a legjobb nem nyerhetünk meg mindig mindent Olaszban.

Cigarette Smoking Man 2018.04.23. 11:23:27

@rob1: Igen. Sokan ábrándoznak itt sztárigazolásokról, de valójában minek? Nem ért senki sem ehhez a valamihez, amit Allegri futballnak nevez. Most őszintén! Mindenki aki ide igazolt az utóbbi három évben, az kevesebb lett, mint amennyi előtte volt. Egyedül Dybala fejlődött felfelé mi nálunk, de ő is csak azért mert fiatalon érkezett.

Magyar Közöny 2018.04.23. 11:24:43

Az elmúlt évek legvérlázítóbb meccse volt, bár sajnos ebben a szezonban szép számmal akadt ilyenekből.
Nem értem az egészet, pont úgy játszottak, mintha már meglenne a cím, és kifutnának egy sörmeccsre.
A játékosok egy része nyugdíj előtt áll, egy része távozás előtt, de ilyet akkor sem lehet.
Nagyon sok játékost elzavarnék, vagy nyugdíjaznék, forradalom kéne változás terén.
A napolinak van most az a sansza, mint nekünk a milan ellen a 11/12-es szezonban..

.Bulldeo 2018.04.23. 11:38:40

@biancineri101: "Azért az hogy szerinted Allegri egy ötlettelen edző szerintem kissé túlzó. Az elmúlt 3 éveben ha végignézünk mennyi mindennel próbálkozott akkor látszik ez az állításod butaság." Mindent írtam, csak azt nem, hogy ötlettelen edző lenne. Az más, hogy újabban egyre ötlettelenebb a játék, amit mutatunk. Allegrinek vannak jó húzásai, hogy kiket cseréljen be, kikkel erősítsen. De közben lassan szétmállik a csapat a kezei alatt.
"Az meg hogy szerinted milyenek az edzések elég vicces, tekintve hogy a Juve vezeti a bajnokságot, toronymagasan a legtöbb meccsel." Olasz szinten a mi keretünk a legerősebb, de minden játékos lassan szürkül Allegri alatt. Ez szerintem tény. Fizikailag nagyon nem vagyunk rendben, és botrányos, hogy mennyire pontatlanul játszunk. Ezen a szinten szégyen, hogy milyen kapkodó, pontatlan átadások jellemzik a Juventust. Innen nézve érthető, ha lassan ki kell tenni azokat a játékosokat, akik kreatívabb játékban tudnának megélni, és a szélen felfutás, ívelgetés válik a Juventus fegyverévé.
@Cigarette Smoking Man: +1

2018.04.23. 11:52:20

Ennél is óvatosabbnak kell lennünk...baszki...90 percig húztuk az időt,kapura nem lőttünk,a félpályát alig léptük át a labdával...a faszomat az óvatosságba,meg a racionális döntéseibe,hitvány szar!

Cannavaro 2018.04.23. 12:03:02

Bizonyos Magyar párt, és szavazóihoz tudom hasonlítani, Allegrit, és az Őt védőket!!! Nem tudom mi kell még, hogy kinyíljon a szemetek, bakker! Váltani kell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Deschamp-ot ide, de nagyon hamar! Forza Juve!!!

Cannavaro 2018.04.23. 12:03:55

De tudom, tudom Pa-pa-pa-pa-pa...

2018.04.23. 12:07:23

@mpite: Elérte amit elért,mostmár ennyi,menjen innen máshova...az alap taktika az ő sara,nem érdekel milyen focit játszik a Napoli vagy akárki,egy Juventus ne vállalja fel önként az alárendelt szerepet egyetlen meccsen se,meg ne az legyen a baj,hogy pontrúgásból kaptunk gólt,hanem az,hogy nem lőttünk kapura! Igenis várjon el jobb futballt,ahogyan mi is! Ők vannak értünk,nem fordítva!

2018.04.23. 13:12:22

"Nem kell mindig jól játszani" Ezzel az a gond, h gyakorlatilag alig van olyan meccs, ahol jól, uramboicsá, látványosan játszunk... Ezen a meccsen meg pont h jól kellett volna játszani. Én is azok táborát erősítem, akik szerint Allegrinek mennie kell. Ez az út nem vezet sehova. Ilyen gyötrelmes, emberkínzó, szenvedős meccseket meg már nem vagyok hajlandó nézni. Akármi lesz, az utolsó 4 meccsünket rohadtul nem fogom megnézni. Inkább kimegyek a gyerekekkel játszani az udvarra... akármikor is lesz.

Barolo4 2018.04.23. 13:41:04

Kicsit komolyabb kritikát vártam volna én is a Mister részéről.... Az, hogy mind akét csapat nagyon rossz volt, szerintem nem reális. Tény, hogy a Nápoly sem játszotta élete meccsét, de azért sokkal energetikusabb és szervezettebb volt mint mi, kevesebb hibával. Benito nagyon jól összefoglalta a dolgokat egy mai vélemény cikkben. Vége lesz egy korszaknak. A következő 5 meccsben még akár nyerhetünk is két trófeát (szerintem max. egyet fogunk). De itt nagyon komoly változásokra van szükség (remélem, hogy a vezetőség is így gondolja). 9-10 embernek menni kellene, ebből a legnagyobb kérdőjel számomra Dybala és Allegri helyzete lesz. Az átlagosnál is forróbb nyarunk lesz. Forza Juventus!

2018.04.23. 13:45:34

Dybalát majd akkor ítéljük meg,mikor végre valami foci lesz a pályán. Nekem megnézni nincs motivációm egy Juve-meccset,nem csodálom,hogy nincs kedve játszani,az ő helyében menekülnék innen,amíg Allegri az edző. Egy játszó csapatban már világklasszis lehetne,itt meg kikezdik őt meg lecserélik ahelyett,hogy megpróbálna játszani a csapat.

steven.h 2018.04.23. 13:46:25

@Barolo4: A kritikát szerintem bőven az öltözőben intézte el, megszokhattuk, hogy a sajtó elé már egy nyugodt Allegri áll ki, Benito cikkével pedig tökéletesen egyetértek, de nálam Allegri nem kérdőjel, én reménykedem, hogy marad és építhet egy új fiatalított Juventust.

Barolo4 2018.04.23. 13:55:42

@steven.h: +1 Forza fiatal Juventus! :)

jeneiPALI 2018.04.23. 13:57:23

@Juvegaspy: Taktikát minden esetbe a vezetö edzö adja ki a meccs elött, xre játszani hazai pályán szégyen , nézhetetlen a játékunk mióta is ?? Costát levinni is nagy ötlet volt azt se ö csinálta mi? hiába véded ez az ö sara, nem én mondom ezt komolyabb elemzök is akik ezzel foglalkoznak!! inter megfoghalni a pályán ellenunk meg aroma is ! lehet sokba fog ez kerülni utóbbi két mecss!!

Nathas 2018.04.23. 14:08:33

"Borzasztó meccs volt mindkét csapat részéről." - nem, a Napoli idegenben nyert a címvédő ellen és visszajött a bajnokságba. A Juventus részéről volt borzasztó meccs, ez tényleg nagyon messze állt a klub szellemiségétől.

"Nekik nyerni kellett, nekünk nyerni vagy legalábbis nem veszíteni." - ez a felfogás vezetett a tegnapi eredményhez. Ez nem volt egy erős ellenfél, csak mi úgy játszottunk, ami egy Chievótól sem feltétlenül erős.

"Nem kell mindig jól játszani" - ezzel senki nem is vádolta a csapatot.

"Csak azért cseréltem le Paulo Dybalát, mivel jobb lefedettségre és fizikai erőre volt szükség a széleken. Ezért lépett pályára Mario Mandzukic is." - azért lépett pályára mindkettő, mert véletelenül sem akartunk támadni. Maradjon egy 0-0 és a Mister boldog lesz.

Sokáig nem mertem elolvasni ezt a nyilatkozatát, mert féltem, hogy felszökik a vérnyomásom. Sokkal több önkritikát vártam volna tőle.

Alapjában véve pocsék volt ez a szezon, mindegy mi lesz a vége.
Az azonban, hogy Allegrinek ez az éve már rosszul sikerült, nem kell, hogy beárnyékolja az elért eredményeit. Ha eljött a váltás ideje, akkor lépni kell, ezt én természetes dolognak érzem, kevés az olyan edző, aki sok évet képes 1 csapatnál eltölteni.

The king of alibis 2018.04.23. 14:14:53

"de óvatosabban kellett volna a végső sípszóig futballoznunk,"

Ennél is? Nah, elmehetsz a büdös picsába.

delpi0823 2018.04.23. 14:19:39

Nem kell mindig jol jatszani?hat ezzel csak az a baj kedves Maxi hogy a szezon 90%ban egy kalap foss volt a jatekunk,semmi onkritikaja nincs ennek az embernek,allandoan csak magyarazza a szart.Sztem mar nem tudja motivalni a jatekosokat,ami mentsegere legyen szolva hogy eleg nehez is 6zsinorban megnyert scudetto utan,de ezert is vagyok vele ugy hogy remelem tavozik a nyaron,sztem a csapatnak is es neki is jot tenne a valtas.

.Bulldeo 2018.04.23. 14:36:26

@Nathas: amúgy tényleg kifejezetten pitiáner, hogy a Napolira is rá akarja húzni a sz@r játékot, miközben a játéktördelésünk mögött/mellett ők végig próbálkoztak.
Ezt, hogy "nem kell mindig jól játszani" én nem is értem. Nem kell mindig szépen játszani, nem kell mindig gólra játszani - ez így elfogadható lenne. A Juventus-Barcelona 0-0al is egy nagyon jó meccs volt, nagyszerű teljesítménnyel a Juventus részéről.
Az a baj, hogy korábban nem jött ki nekünk a lépés, mert Allegriben benne lett volna akár egy triplázás is, de látszik, hogy az ő mentalitása hosszútávon önveszélyes.

steven.h 2018.04.23. 15:05:51

@.Bulldeo: Bocs, hogy közbeszólok az eszmecserébe, de szerintem nincs semmi gond Allegri mentalitásával, én inkább azt látom, hogy megtört valami tavaly a BL kudarc után, ő maga mondta, hogy gondolkodott a lemondáson, de felkelt és úgy érezte folytatnia kell, én ekkor éreztem, hogy ebből csak valami nagyon jó vagy nagyon szar sülhet ki, hát valahol a kettő között vagyunk, mert az eredmények jönnek, de a játékunk sehol nincs az első éves vagy második éves Allegri csapathoz képest. A Bayern ellen búcsúzó csapatnak lett volna egyébként a legnagyobb sansza bl-t nyerni, mert akkor az a csapat Allegri irányításával nagyon összeállt és egy bakin múlott az egész továbbjutás.

2018.04.23. 15:25:27

@Barolo4: Bennem Dybala nem hagyott semmi mély nyomot, felőlem mehet Isten hírével. Nem tud egyenletes, jó teljesítményt nyújtani. Ráadásul ebből van a kevesebb. Sztem is érdekes nyár ígérkezik. Most fog elválni, h meg tudunk-e újulni pozitív írányban, vagy elindulunk a lejtőn, ami sajnos törvényszerűen bekövetkezik előbb-utóbb...

.Bulldeo 2018.04.23. 15:37:53

@steven.h: azért van baj a mentalitásával, mert az ő gondolkodása valahol a minimális kockázatról, türelemről, óvatosságról szól. Egy ideig ez még kifizetődő volt, de hosszútávon pontosan azt eredményezi, amit látunk. Emellé pedig nem párosul egy Simeone féle motivációs készség, akiért tűzön vízen keresztül kitartanak a játékosok.

Barnabás Győri 2018.04.23. 15:44:30

Allegri kétszer is döntőbe vezette a csapatot, ahol csak a történelem legjobb játékosaival, Messivel és Ronaldoval felálló Barca és Real tudtak megverni. A Barca elleni döntőben 1-1nél, ha befújják Dani Alves lerántását Pogba ellen, szerintem meg is nyerjük a meccset. Sikerült nyerni pl. Dortmundban, a hazai 1-1 után, Müchenben vezettünk 2-0ra, idén nyertünk a Wembleyben és Bernabeuban is, egyik helyre sem győzni járnak az ellenfelek. A Messivel-Neymarral-Suarezzel felálló Barca 190 perc alatt nulla találatot ért el ellenünk. Allegrit semmiképpen nem bántanám, bebizonyította többször is, hogy egy kiváló olasz edző, olaszos taktikával, ami szinte mindig működik, nem véletlenül akarják elvinni tőlünk. A játékosaink a Real elleni kiesés csalódottságával játszanak, 6 bajnoki cím és a kupagyőzelmek után már kevésbé motiváltak, elfáradtak, egy részük megöregedett, a Napoli pedig egy óriási adag motivációval megy előre, hosszú idő után bajnokok lehetnek, és szerintem azok is lesznek, nem érdemtelenül. Nem gondolom, hogy azt az utasítást adta az edző, hogy játszunk szarul, és a kaput véletlenül se találjuk el. Abban van némi igazság, hogy ilyen támadó játékosokkal játszhatnánk szebb, ötletesebb, pontosabb futballt. Úgy azonban nem könnyű ezt kivitelezni, hogy a játékosok cserélődnek. Pirlo, Pogba, Vidal, Marchisio helyére nem érkezett minőségi pótlás, én itt látom a legfőbb problémát és ez nem Allegri hibája. Nehéz is lett volna őket pótolni, ugyanis mi nem vagyunk city, psg, real vagy barca, hogy 100 milliókat tudnánk elkölteni évente igazolásra, és 30-40 milliót elkölteni egy játékos 4-5 éves fizetésére. Ahhoz képest amennyi bevétel van, amit igazolásra, fizetésre költünk, az eredményeink kiemelkedőek.
A tegnapi meccs valóban kínszenvedés volt, botrányosan szarul sikerült, de nem értek egyet avval, hogy Allegrit tegyük meg bűnbaknak. Sarri Napolija egy kiváló csapat, nem szégyen alulmaradni velük szemben, ha egyáltalán alulmaradunk a végén. Motiváció és igazolások szempontjából lehet, hogy jobb volna idén csak másodiknak lenni. Üdv

Sztovicska 2018.04.23. 17:03:32

Mindenki új igazolásokról ábrándozik. Tény hogy a védelem és a középpálya erősítésre szorul. De Madridban bebizonyosodott hogy valójában milyen rohadtul erős ez a keret. Nem gondolom hogy feltétlen a kereten kellene nagyot módosítani

steven.h 2018.04.23. 17:49:57

@Sztovicska: Az egy BL meccs volt, ami mindenkinek hiányzik a vitrinjéből, míg a Serie A-t vannak akik már hetedjére nyernék meg, de a keret 90%-a minimum másodjára, ez már nem motiválja őket, látszódik is a hozzáálláson.

2018.04.23. 18:10:30

Én csak annyit mondok Max, hogy tegnap az összes BELÉPŐJEGYET VÁSÁRLÓ Juventus-szurkoló csalódottan hagyta el a stadiont, melyben (az egyik legnagyobb olasz rangadón) a bajnoki cím védője fogadta az idei legnagyobb riválisát. És nem elsősorban az eredmény miatt. Amiatt is, de főleg a siralmas játékfelfogás, hozzáállás miatt. A kapuralövések számáról nem is beszélve.

rob1 2018.04.23. 18:11:17

@steven.h: Vesztes BL-döntőben én nem tudom mi a siker azzal senki nem büszkélkedhet.

steven.h 2018.04.24. 08:55:02

@rob1: Odáig el kell jutni...szerinted egy oylan szezon ahol kizúgsz a BL csoportkörben de duplázol hazai porondon az egyenlő azzal mint ha BL döntőt játszol és duplázol a hazai porondon? Ezt te full komolyan gondolod? Komolyan vicc vagy...

rob1 2018.04.24. 10:50:20

@steven.h: Igen nekem teljesen mindegy hogy a csoportkörben esünk ki vagy a Bl-döntőt bukjuk el mert se így se úgy nem nyerünk semmit az meg hogy ezzel mennyit keres a klubb pont leszarom mert úgyis krikettre költik. És egyébként velem ne személyeskedj te majom!

steven.h 2018.04.24. 11:01:38

@rob1: Csak gratulálni tudok ehhez a hozzáálláshoz, szerintem akkor ne is induljunk a BL-ben, full felesleges. Egyébként meg a csapat által keresett pénzt nem krikettre költik, mivel pont hogy az önfenntartás a célja a klubbal Agnelliéknek, ergo amit keresünk az a csapatba kerül, krikettre Elkannék az Exxor pénzét költik maximum, azt meg szerintem nem a Juve kereste...

2018.04.24. 13:40:40

@steven.h: Ezek azért veszélyes vizek. Még annak a szurkolónak sem jó érzés a sorozatosan elbukott BL-döntők, amelyik elismeri, hogy a klub ezekből is profitál gazdaságilag...

steven.h 2018.04.24. 14:00:32

@Dr. Grant: Nyilván nem jó érzés, de azért ne tegyünk már egyenlővé egy olyan szezont ahol ott vagyunk a Bl-ben is mint tényező azzal ha kiesnék szégyenszemre már a csoportból, mert itt erről volt szó:
"Vesztes BL-döntőben én nem tudom mi a siker azzal senki nem büszkélkedhet.."
"Igen nekem teljesen mindegy hogy a csoportkörben esünk ki vagy a Bl-döntőt bukjuk el mert se így se úgy nem nyerünk semmit az meg hogy ezzel mennyit keres a klubb pont leszarom mert úgyis krikettre költik."
Plusz a nagyobb bullshit, hogy kiveszik azt a pénzt amit a Juve keres és krikettre dobják.

2018.04.24. 20:28:59

@steven.h: Vannak benne nem pontos, vagy helytálló állítások, igen. De ennyi. Szurkoló. Sikert akar, értékes trófeát nyerni, nem működő gazdasági modellt figyelgetni. Ezt is tiszteletben illő tartani.

steven.h 2018.04.25. 09:00:08

@Dr. Grant: Én sem a gazdasági modellt tartom szem előtt, de egy olyan Juvéra nem tudnék annyira büszke lenni aki feladja a BL-t, mert paff úgyse tudjuk megnyerni, essünk ki minél előbb otthon begyűjtünk mindent mentalitás. A két eredmény nem ugyanaz, a 3 éven belül 2 döntőt 8 évvel a Calciopoli után nem lehet elvenni sem Allegritől sem a csapattól és nem lehet lekicsinyíteni olyan szintre, mintha a csoportból estek volna ki. A BL döntő Európa két legjobbnak csapatának a játszmája, mert ők jutottak el oda, ez eredmény, nem holmi semmi és még csak nem is gazdasági modell lesegetés. A játékosok nem azért küzdöttek, meg Allegri sem, hogy a klubnak pénzt keressenek, hanem hogy megnyerjék.

2018.04.25. 13:48:03

@steven.h: Nem is szabad, hogy feladásról legyen szó. Amit a Napoli csinál, az gusztustalan. Meg kellene nyerni. A 3 évvel ezelőtti BL-döntő siker volt, nemcsak gazdaságilag, eredmény tekintetében is. Váratlan eredmény volt, ráadásul helytálltunk a meccsen. A tavalyi viszont kudarc, az eredmény meg megszégyenítő. Gazdaságilag erősödik ugyan a klub, de túl sok a BL-döntős vereségek száma. Ez már nagyon kezd rátelepedni a klubra és a szurkolóknak kudarcérzés. Ezért sem szerencsés a Juventussal kapcsolatban a BL-döntőket emlegetni.

GGábr81 2018.04.26. 14:30:07

@The king of alibis: +1 ennél is? Nekem is ez jutott eszembe.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása