Dybala lehet Neymar helyettese?

dybala_paulo_golorom_barcelona.jpgFriss hírek szerint egyre valószínűbb Neymar átigazolása a Paris Saint-Germain csapatához egy 222 millió eurós ügylet keretében, ezért természetesen egyre többen hírbe hozzák Paulo Dybalát a brazil játékos utódaként a katalánoknál.

A Barcelona csatára a Real Madrid ellen pályára lépett Miamiban, és gólpasszt is adott a 3-2-vel záródó mérkőzésen, ám senki nem próbálja tagadni a csapatnál, hogy a futballista komolyan elgondolkodott a klubváltáson.

Az igazi kérdés az, hogy ki lép majd be a brazil futballista átigazolása esetén, és több forrás is Paulo Dybalát jelöli meg legvalószínűbb helyettesként, bár a Juventus vezetősége már tagadta, hogy elengedné a játékost.

A Diario Sport értesülése szerint La Joya elérhető lenne 150 millió euróért, amely átigazolás esetén a Juventus pénzügyileg jól jönne ki az ügyletből, hiszen a torinóiak 40 millió euróért vásárolták ki a játékost a szerződéséből a Palermo együttesétől.

Az olasz La Stampa beszámolója szerint Lionel Messi a blaugrana vezetőséggel folytatott egyeztetés során kifejezetten honfitársát jelölte meg preferált utódként, és valószínűleg nagy meggyőzés nem is szükséges a Barcelona vezetőségének, hiszen a BL legutóbbi évében Paulo Dybala igencsak komoly részt vállalt a katalánok kiejtésében.

A bianconero vezetőség minden bizonnyal nehéz helyzetben lehet, hiszen a nemrégiben megújított szerződéssel rendelkező játékost nem kívánják elengedni, viszont egy 150 millió eurós ajánlatra már igencsak nehéz határozott nemet mondani, ám Leonardo Bonucci és Dani Alves távozását követően egy újabb kulcsjátékos elvesztése komoly érvágás lenne az európai elitbe kívánkozó Öreg Hölgynek.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8412701069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goku06 2017.07.30. 11:19:48

Hát az biztos hogy egy 150 milliós ajánlatra nehéz lesz nemet mondani.. :/

Juvegaspy 2017.07.30. 11:27:37

150milla tenyleg elgondokodtato de en nem engednem el.
Ha elviszik azzal igazat adnank annak a szornyu megallapitasnak miszerint a Juve a legnagyobb kiscsapat.
20-22eve szurkolok ennek a klubnak fajna ha tenyleg csak ugrodeszka lennenk..szal sztem mind1 mennyit igernek..nem adnam

Juventino86 2017.07.30. 11:29:22

150 millióert eladni gazdaságilag jó döntés. Bernardeschi tud játszani Dybala posztján elég jól. De nagyon rossz üzenete lenne, ha még egy kulcsemberünket elengednénk. Illetve az érte kapott pénzből komoly igazolások kellenek kp-ra és a védelembe. Kérdés, van-e elég idő és megfelelő ember.

Juvegaspy 2017.07.30. 11:30:54

Vmelyik foldontuli ujsag hozott le sztem egy jatekos keringot.
Neymar ➡ Psg
Dybala ➡ Barca
Bale ➡ Juve
Mbappe ➡ Real.

Costa Berna Bale
Higu
Nem rossz de akkor sem engednem Dybalat

Juvegaspy 2017.07.30. 11:32:38

@Juventino86: 100millaert De Vrij SMS es Keita. :) mondjuk ezt Dybala eladasa nelkul is megoldhatnank

rockitbaby 2017.07.30. 11:33:44

@Juvegaspy: 150 millió akkora összeg lenne, hogy azon érdemes lehet elgondolkozni. Olyan komoly gondban sem lennénk, mert vagy betolnánk Berna-t a helyére és hozunk mgé egy szélsőt, vagy dobjuk a 4-2-3-1-et és 4-3-3. A széleken ígyis úgyis meglennénk, ellenben 150 millióból már érkezhetne értelmes védő és középpályás is.

Na nem mondom, hogy most azonnal írjuk alá, de azért ez már közelít a visszautasíthatatlan felé. A legérdekesebb része pedig az, hogy Dybala lett az igazán komoly vesztese a szélsőkkel operáló felállásainknak, mert pozíción kívülre szorult és hiába küzdött, igazán klasszis teljesítményt egy sorral hátrébb csupán pont a Barca ellen mutatott. Úgy érzem, ha eladjuk, akkor helyére nem igazolunk senkit, hanem amolyan Zidane módra befoltozzuk a lyukakat.

Juventino86 2017.07.30. 11:41:39

@rockitbaby: Teljesen igazad van. Dybala nélkül a keret ordít a 4-3-3-ért.

Lisandro 2017.07.30. 11:42:15

Ha semmi pénzért sem eladó,akkor 150-ért sem!Kiváncsi vagyok,mi lesz ebből!
Ebben az egész Neymar meg Mbappe-s üzlettel az a baj,ha tényleg eladják az előbbit 222 ért utóbbit meg 180 ért,úgy el fognak szaladni az amúgy is elszabadúlt árak,hogy csak úgy repkedni fognak a 150 milliók.És ezt nem szabadna engedni,mert ez már egy vicc!
És hiába adjuk el,Dybalat mondjuk 150-ért ha ugyanennyit ki kell majd adni egy esetleges pótlásra.Én mondjuk pillanatnyilag nem is tudnék igazi helyettest a posztjára.Szerintem nem szabad eladni még 200-ért sem!
Azért annak idején más volt mikor Zidant eladtuk őrült pénzért.Belehetett vásárolni abból a pénzből.Mostmár ezt nem lehet elmondani sajnos..Mert mit érünk el vele,ha távozik Dybala 150-180-ért,és a Verattit meg mondjuk elengedik 140-ért.Megérné?Nem hiszem.Úgyhogy Paulo MARAD!!!!!

Hiribi27 2017.07.30. 11:44:30

150 millióért mehet. Az irgalmatlan nagy pénz. Végre vehetnénk egy top kp-t. Berna majd pótolja. Jön keita és elől sokkal erősebbek leszünk. ( persze kell egy CB és egy RB!)

Juvegaspy 2017.07.30. 11:56:06

@Hiribi27: vmi tenyleg jelentektelen angol hirforras..csak azert irtam le mert erdekes meglatas

Ámok 2017.07.30. 12:12:45

@Juvegaspy: Majomember ide ne jöjjön!!!!

Glivenko 2017.07.30. 12:14:32

Akik szerint ennyiért "megéri" eladni, azok nézzék meg, h a Juve és Barca kettős közül kinek mennyi BL-cime van. Aztán agyalhatunk, h melyik klub hozzáállása helyes.
Dybala eladása nem magyarázható taktikával meg pénzzel.
Aki szerint eladható ennyiért vagy akármennyiért, az tulajdonképpen azt mondja, h nem bánja ha nem nyerünk BL-t, és esélyünk sem lesz rá, hiszen majd Keitát megvesszük ennyiből meg egy túlárazott középpályást.
Komoly előrelépés lenne, tényleg.

JuventusFanatikus 2017.07.30. 12:18:02

Én nem adnám el ennyiért, főleg nem most.

4D 2017.07.30. 12:21:58

Valaki már írta korábban, és én is azt gondolom, hogy Neymar távozása esetén a barca felállását és játékstílusát figyelembe véve egy jól cselező robbanékony JOBB lábas szélső játékosra lenne szükségük, így szvsz nem Dybala lesz az, akiért kicsengetnének 150 misit.

Sztovicska 2017.07.30. 12:22:46

Ez elég komoly pénz és tény hogy pótolható mert berna ott is jó és pl keita meg szélre. De!! Árulja már el nekem valaki hogy ha valaki ígéretes tehetség és van rá esély hogy egyszer igazi klasszis lesz az miért törvényszerű hogy Barcelonában vagy Madridban kell kikötnie? Ha úgy érzi hogy megtaláltuk a mi Messinket vagy Cristiano Ronaldonkat akkor legyen ő a mi ikonunk és ne rögtön a dollárjelek forogjanak a szemünkben. Messi eladó? CR eladó? Akkor nekünk miért kell eladni mindent ígéretes tehetségünket? Hány eredmény úszott volna el ha anno del Pierot is eladjuk ahogy megcsillan. Szép pénz érte ez a 150 de akár egy ilyen ajánlatra is szerintem az egyetlen válasz az hogy NEM ELADÓ!!!

2017.07.30. 12:24:24

"Az igazi kérdés az, hogy ki lép majd be a brazil futballista átigazolása esetén..." - Valami másodvonalbeli játékos nagyon sok pénzért, és a Barca szépen lassan (pár év alatt) visszasüllyed arra a szintre, ahol a 2000-es évek elején volt. Az is Európa 8-12 legjobb csapatát jelenti, úgyhogy nem kell a szurkolóiknak annyira búsulniuk. Ez a folyamat már elkezdődött az elmúlt 1-2 évben. Csak mivelhogy az elmúlt 10 évben ennyire irreálisan és előre megjósolhatatlanul meghatározó csapat lettek, sokan azt gondolják, ez így is marad. Szerintem nem. Nem lesznek gyenge középcsapat, csak annak a fajta szemléletnek vége lesz, amit szinte minden nyilatkozat tükrözött az elmúlt években: "Valószínűleg a Barcelona, a Real, vagy Bayern fogja megnyerni a BL-t"; "a Barca a legnagyobb esélyes"; stb...Jót is tesz ez a focinak.

Trieszt120506 2017.07.30. 12:25:56

Ha minden érkező azt hozza majd, amit várunk tőle (Keitát beleszámolva), akkor Dybala gyakorlatilag pótolva lenne. Persze nagyon szívesen megnézném, hogy mit tud ez a társaság így együtt, és Paulo is bőven ráér még lelépni.

Abból a sok pénzből meg lehetne venni egy klasszis belső középpályást. hogy kit.. azt mondjuk nem tudom.

rockitbaby 2017.07.30. 12:35:10

@Glivenko: Dybala-val sem ment, a döntőben igen komolyan felsült. Fiatal, első döntő, értem én. De azért nem ADP-ről vagy Nedvedről beszélünk. Paolo egyelőre még nincs abban a státuszban, hogy pótolhatatlan legyen. Érzékeny veszteség lenne, nem mondom, de a BL döntőben a RM ellen még egy zabszem sem fért volna fel neki. Ilyen helyzetben nem fér bele az, hogy az az ember, aki a támadásaink alfája és omegája, már a kezdőrugás előtt be legyen tojva. Ezzel nem azt mondom, hogy takarodjon, távolról sem. De ne tegyünk úgy, mintha már tucat BL serleget nyert volna nekünk egyedül. Arról nem is beszélve, hogy Allegri első évében is döntőztünk Dybala nélkül, és kevésbé égtünk meg.

Ahhoz, hogy minden kétséget kizáróan azt mondhassuk, eladhatatlan, meg kell tanulnia a gyengébbik lábával is gyilkos pontossággal lőni. Ekkor lesz pótolhatatlan.

Juventino86 2017.07.30. 12:41:23

@Dr. Grant: Így van, a Barca kezd leépülni, ennek sztem az lehet az oka, h a Masia már nem látja el annyi tehetséggel a felnőtt csapatot, mint korábban. A Barca is kezd vásárló klub lenni, és egyre kevesebb teret adni a gyerekkortól kinevelt, és így a csapathoz kötődő sztároknak. Xavi, Iniesta, Busquets, ilyenek már nem jönnek az első csapathoz. Ezért megpróbálnak vásárolni többet, ebben viszont van kockázat. Dybala számára nem a Barca lenne az ideális választás. Ráadásul nem is illene be a csapat rendszerébe. Max Messi posztján játszhatna, de ilyen nem lesz. Nagy hülye lenne, ha most elmenne. Az olasz fociba kezd újra ömleni a pénz, hosszabb távon a Serie A újra erős lehet. Dybala szerintem most pótolható, ennek ellenére nem örülnék, ha elmenne.

Hiribi27 2017.07.30. 12:44:59

@Glivenko: csak egy romantikus naiv gondolhatja, h Dybala még 2 év múlva is itt fog játszani. Ha el akar menni és tényleg adnak 150-t érte, akkor el kell adni. Szerintem őt most pótoltuk.

Juventino86 2017.07.30. 12:47:05

@Hiribi27: Pontosan. Bernardeschi ráadásul erősebb fizikummal rendelkezik.

Glivenko 2017.07.30. 12:54:02

@rockitbaby: Nem Dybala volt szar a döntőn, hanem az egész csapat. Ha már Del Piero... ő 3 döntőt veszített. Nedved meg egyet sem, mert sosem játszott döntőt. Mi következik ebből? Semmi.
Buffonról nem is beszélve, aki minden döntőt elveszített.
Magyarázhatjuk, hogy Dybala csak ballal tud valamit, meg hogy szar volt a döntőn, de ez már előre mentegetésnek tűnik, ha eladnánk.
Dybala nem véletlenül kerül szóba a Barcánál. Sajnos az a helyzet, hogy most olyan szerepkörben van, ahol nem tudja azt hozni, ami benne van. Ettől függetlenül az elmúlt 2 évben nem egyszer láthattuk, hogy amikor ő nem játszik, akkor rengetegszer szétesik a támadójátékunk. Egyszerűen szürke lesz, akárki is játszik. Ez azért nem véletlen.
Most Costa és Bernardeschi érkezésével lehet, hogy más lesz, de az elmúlt 2 évben Dybala bőven kulcsjátékos, sőt, a támadások alapja, még akkor is, amikor nem játszik jól.

Glivenko 2017.07.30. 12:55:54

@Hiribi27: Nemtom miről beszélsz. Addig kell megtartani Dybalát, amíg lehet. Persze ha örökké Európa másodvonalas klubja akarunk maradni, akkor adjuk el amint lehet.

Leram7 2017.07.30. 13:01:23

150M-ért simán eladó.

Keita 30M
Egy top kp 70M

És még maradt is.

m.martin91 2017.07.30. 13:04:03

Ha Dybalát eladnánk 150 millióért, ki lenne az a top középpályás, top belsővédő, top jobbhátvéd, aki jönne az árából?

Rikoo 2017.07.30. 13:05:51

@m.martin91: Nem tudjuk ki elérhető.
Top jobbhátvéd meg szerintem Carvajal és ennyi, nincs több.
Nagyon gyenge ez a mostani generáció ezen a poszton.

m.martin91 2017.07.30. 13:12:16

@Rikoo: Ha nem tudjuk, hogy ki elérhető, akkor felesleges arról beszélni, hogy Dybalát megéri-e eladni 150 millióért.

Rikoo 2017.07.30. 13:15:20

@m.martin91: Az se biztos, hogy visszaforgatnák az árát.
Én biztosan nem adnám el semmi pénzért.
Óriási fegyvertény lehet, hogy Dybala és Bernardeschi egyszerre a pályán lesz majd.

rockitbaby 2017.07.30. 13:15:48

@Glivenko: Ha az egész csapat szar volt, akkor Dybala is. Ennyi. De amit Te is írtál ő a támadásaink kulcsa. Ha ő nincs a pályán, vagy szarul játszik, akkor ennyi volt. De egy Juventus ilyet nem engedhet meg. Ha BL-t akarunk nyerni, pont hogy arra van szükségünk, hogy a játékosaink a kulcsmomentumokban teljesítsenek jól és vigyék a csapatto előre. Mint Dani Alves a Monaco ellen. Dybala és vele együtt szinte az egész csapat akkor játszott a legrosszabbul, mikor a lehető legjobb teljesítmény kellett volna. Ha szerinted a BL győzelemhez Dybala maradása a kulcs, erre én meg azt mondom, hogy az kevés. Ha úgy játszik, mint a döntőn, akkor mindegy, hogy pályán van-e vagy sem, a csapatot nem segíti. Kemény szavak ezek, de sajnos igazak. Növesszen tököket, ne fossa össze magát egy RM ellen, főleg ne úgy, hogy előtte meg brillírozott a Barca ellen. Na ekkor beszélhetünk arról, hogy nélkülözhetetlen. De addig még sokat kell tenni, és remélem, hogy itt teszi mindezt meg.

Nem vitattam az érdemeit. De nagyon messze van még attól a szinttől, mint az általam említett játékosok akár. Nem azért mert ők annyi BL-t nyertek volna, de ha már kiragadtad, Nedved nem a két szép szeméért és a szőke tincseiért kapta meg az aranylabdát - mikor még nem egy vicc volt az egész -, hanem mert a hátán vitte a csapatot a BL döntőbe. Dybala ettől még messze van. Nem mondtam, hogy nem érhet el ide. De ehhez az kell, hogy a gyengébb lábával is gyilkos legyen.

De ha már Barca. Inkább lenne Messi utódja, mint Neymar-é. Egyáltalán nem szélső alkat.

Még egyszer leírom. Nem akarom eladni, nem akarom az eredményeit vitatni, de Dybala távozása abszurd módon negyed annyi gondot nem okozna, mint Bonucci-é teszi. Az argentín nélkül is lehetne szélsőkre épülő játékot játszani, csak nem 4-2-3-1, hanem 4-3-3 lenne. Az persze ettől még tény, hogy Dybala eladásának igen világos üzenete lenne, ami nem túl hízelgő ránk nézve, de jelen állás szerint az ő hiányát éreznénk meg talán a legkevésbé. Persze jobb lenne, ha maradna.

Kukszi 2017.07.30. 13:22:23

Még hogy az ember kereskedelem nem virágzik? :D
Iszonyat pénz persze, de ne csak erről szóljon már a foci!
Miért nem vezetik be a fizetési sapkát mint pl. NFL?
Jön egy Arab sejk vagy egy Kínai milliárdos és kénye kedve szerint vesz irreális összegért játékosokat.
(Régen még mondott valamit a klubb hűség). Ezt vezetőségre is értem.

Mitya10 2017.07.30. 13:24:26

@4D: Sztem sem Dybala lenne a logikus nekik teljesen más mint Neymar. Abszolút szubjektív vélemènyem de sztem Neymar 1 hangyafasznyival jobb is mint Dybala pedig imádom őt. Én azt mondom Dembelével tudnák igazán pótolni az az ember 1 zseni a labdával és hasonlít is Neymar játékához. Persze Messike biztos pampog eleget a háznàl...

John Gustafson 2017.07.30. 13:29:04

Kérdés, hogy mennyi ígérnek Dybala-nak.
Mert ha őt meggyőzik, akkor a klub nem fog az útjába állni.

Glivenko 2017.07.30. 13:35:39

@rockitbaby: Nyilván jót tenne a csapatnak, ha Dybala nélkül is tudnánk hatékonyan támadni. Ez Allegri dolga lesz. Viszont minden klubnak megvan az a játékosa, aki nélkül nem úgy működnek, ahogy kellene vagy ahogy szoktak. Pl. Messi, CR, Lewa, csak hogy azok közül említsek, akik előttünk vannak. DE. A nagy különbség az, hogy hiába gyengébbek (?) ha ezek a játékosok éppen nem játszanak, akkor is erősek maradnak. Ha Dybala a támadások alapja, de nincs helyettese, az nem azt jelenti, hogy Dybala a hibás. Ha eladjuk és valaki át tudja venni a helyét, akkor sem erősödtünk, hiszen megint előfordulhat, hogy csak az utódon múlik a támadás minősége. Ez a baj. Dybala most az alap, de kell mellé valaki. Nem helyette, hanem "mellé", azaz aki Dybala hiányában is tud közel annyit hozzátenni a játékhoz, mint ő. Ez is a különbség most köztünk és a Real/Barca/Bayern között.
És amit írtál is, az lehet a kulcsmondat: az egész csapat akkor játszott a legrosszabbul, amikor a legjobban kellett volna. Ez szerintem nem az egyének hibája, vagy ha igen, akkor tényleg valami átok van a csapaton, hogy a BL-döntőkön bármelyik játékosunk is játszik, becsődölünk.
Arra szintén rávilágítottál, hogy Dybala önmagában nem pótolhatatlan. De a Juvénak igen. Nem csak játékban, hanem minden másban.
Nála jobbat sem, de még csak olyat sem tudnánk hozni, aki olyan jó, mint ő. Bernardeschi jelenleg sokkal több hiányossággal bír, mint Dybala. Az meg, hogy minden évben kulcsjátokosok mennek, csak arra jó, hogy néha mi legyünk a legjobb vesztes a BL-ben.
Szóval szerintem Dybala a jelenlegi helyzetben pótolhatatlan. És ez is mutatja, hogy a Juve még bőven a Real/Barca/Bayern sor mögött van.

Barolo4 2017.07.30. 13:41:49

Dybala eladásának nagyon nem örülnék, mivel benne meg van az x faktor, ami sok szempontból kb. pótolhatatlan. De... amennyiben érkezne egy tényleges 150M-es ajánlat és ő is hajlik a váltásra, akkor el kell adni, mert ennyi pénzt egyáltalán nem ér (az eddig mutatott játéka alapján meg pláne nem). Ennyi pénzből én hoznám Verrattit és mellé még egy top kp.-t (pl. Isco), néhány felesleges játékos eladásából hoznám Keitát és egy jobb hátvédet (itt tényleg nagyon szűk a piac) és így minden idők egyik legerősebb kerete lenne a miénk. Forza Juventus!

Juvegaspy 2017.07.30. 13:53:50

@Ámok: nem lenne vele problema csak hat az ideny 65%ban serult.

2017.07.30. 13:58:28

Dybalat ennyiért nem szabad elengedni.
Ha ilyen túlértékelt, brazil szambabetyárok, mint Neymar 220 misit érnek, akkor 150 misis ajánlat visszadobásánál a vezetőség egy röhögős képet is jobb, ha csatol hozzá.
Másik, hogy ezt a 150 misit jelen állás szerint nem tudnánk visszaforgatni értelmesen. Nem, Verrattit felejtsük el, őt ennyivel sem tudnánk mozdítani.
NZonzira költsünk 40-et? Kösz nem.
Egyetlen top opció sincs (csak kivásárlási árral rendelkező, fejlődő játékosokat tudnánk venni), akit elhozhatnánk és Bernára ezáltal elég nagy teher szakadna rögtön.

2017.07.30. 13:59:32

@Leram7: Melyik top kp mozdítható 70-ért?

Nathas 2017.07.30. 14:19:22

@hellan: topnak mondjuk nem nevezhetjük, de a 150 millió az Savic, Keita és William Carvalho. Azért így leírva én is megremegnék, nemhogy Beppe :)

rockitbaby 2017.07.30. 14:23:42

@Glivenko: Ha engem kérdezel, akkor én pl kapásból azt mondanám, hogy a 4-2-3-1 minden előnye sem ér annyit, hogy ezáltal Dybala pozíción kívül játsszon. Sokkal többre mennénk egy akár gyémánt középpályával, miközben Dybala amolyan Tévez féle szerepkörben mozoghatna. Mint az első szezonjában. Nos ez esetben azt mondanám rá, hogy nélkülözhetetlen lenne. Azonban ebben a 4-2-3-1-es felállásban nem igazán érzi othhon magát - még -, így azt mondanám, ha mindenképp e mellett tesszük le a voksot, vagy a szélsőkre épülő valamely felállás mellett, akkor már el lehet gondolkozni egy ilyen ajánlaton, mert közel sem olyan a teljesítménye, mint amit potenciálisan le tudna tenni. Önhibáján kívül persze. Ezért írtam, hogy talán ő a legnagyobb vesztese ennek a felállásnak. Mert ebben nem érzem olyan betonbiztosnak, mint egy kétcsatáros felállásban.

A Bayern is meg van lőve, ha nincs Lewa. A Barca sem ér semmit, ha kiveszik az MSN triót, mint mi tettük. Nekik sincs megfelelő válaszuk arra az esetre, ha kiesik valaki. Egyedül a RM nem botlik meg, ha nincs CR vagy Bale. Szóval ez így ebben a formában nem igaz, amit írsz.

2017.07.30. 14:32:24

Sok pénz ez a 150 misi, amin el lehet gondolkodni, de nem biztos, h jól jönnénk ki belőle. Olyan árak röpködnek manapság, hogy nem is olyan sok az a 150M és nem biztos, h tudnánk megfelelően pótolni. Lassan egy megye kettes szintű játékosért is simán elkérnek minimum 40-50 misit...

Drotkoszoru 2017.07.30. 14:44:29

1. Neymart még nem adta el a Barca. 2. Dybala minden csak nem balszélső a 4-3-3-as játékrendszerben. Az argentin tud játszani secunda puntát, középcsatárt, trequartistát, nagy duzzogva jobb szélsőt a 4-3-3-ban (esetleg 4-2-3-1-ben). De balszélsőt semmiképp, lévén, hogy abszolút bal lábas, a mai fociban pedig inverz szélsők játszanak többnyire a 3 támadós felállásokban, azaz a bal szélre egy jobb (vagy két) lábas játékosra lenne szüksége a Barcának, semmiképp sem Dybalára. 3. A sajtó szerint Griezmann inkább a kiszemeltjük Neymar pótlására, bár őt se hiszem, hogy eladnák, főleg, hogy januárig nem regisztrálhat új játékost az ATMA a büntetésük miatt. 4. Dybalát nem szabad eladni semmi pénzért. Reálisan nézve valóban nem ér 150 millió €-t, de 1: Bonucci és Dani Alves távozása után nem veszíthetünk el még 1 kulcsjátékost 2 héttel a szezon kezdete előtt. 2: Ha nagycsapat akarunk lenni nem jó üzenettel bírna, ha még egy kulcsjátékos távozna. Jelzésértékkel bírna, hogy innen bárki mehet, csak pénz kell hozzá. 3: Dybala a Juve támadójátékának alfája és omegája. Tetszik vagy sem, ez tény. Ha neki nem megy, akkor a játékunk sem túl gördülékeny. Nem hibátlan a gyerek, sokszor kiegyensúlyozatlan, gyengén játszott a BL döntőben (az egész csapathoz hasonlóan), ennek ellenére az tény, hogy a keret legértékesebb, legpengésebb játékosa, egyben a legeladhatóbb is, ami a Juve brandet illeti (már csak emiatt is kell a lehető legtovább megtartani). Nem helyette kell játékost hozni, hanem mellé. 4: Hiába kapnánk érte 150 milliót, a piacról megint csak nehéz lenne pótolni még ennyi pénzből is. Jöhettek itt Bernardeschivel, örülök az érkezésének én is, de még 1 percet sem játszott Juve mezben, nem is teljesen ugyanaz a poszt, ráadásul nem jobb játékos, mint Paulo, emellett ekkora terhet sem rakhatunk a nyakába. Szintén lehet itt bedobni a neveket a középpályára, védelembe, támadósorba, de az ilyen Verratti, Bale félék megint csak nem eladók, nem pénz kérdése a csapatuknak. Emellett sorolhatjátok, hogy kik érkezhetnének abból a pénzből (bár erre se került sor, a többség csak bedobja, hogy ennyiből érkezhet egy top középpályás, meg védő, de neveket kevesen írnak), de azokat a játékosokat meg is kell fizetni, mert várhatóan Dybalánál is többet kérnének egyenként. 5: Szerintetek, ha az egész világ tudni fogja, hogy eladtuk Dybalát 150 millióért, rekord bevételünk volt az előző szezonban, akkor mekkora árcédulát akasztanak majd a kinézett célpontokra a klubjaik (már ha hajlandóak egyáltalán eladni bármennyiért)? 2-3-szoros árról indulnának a középkategóriás játékosok is, nagyon hamar elherdálnánk az érte kapott összeget. Egy szó mint száz: maradjon csak Dybala a seggén. Az érte kapott összeg nélkül is meg lehet úgy erősíteni ezt a keretet, hogy esélyes legyen minden sorozatban.

Ámok 2017.07.30. 14:52:30

@hellan:
"akkor 150 misis ajánlat visszadobásánál a vezetőség egy röhögős képet is jobb, ha csatol hozzá."

Dybala 100 alatt fog lelépni 2-3 éven belül!!!!!

pedronegroo 2017.07.30. 15:04:53

Ne menjen most már senki sehová legalább 2-3 évig még Allegri se! Nyerjük meg azt a kurva BL-t és ahhoz építkezésre, folyamatosságra van szükség a legjobbak megtartásával!

Glivenko 2017.07.30. 15:09:39

@rockitbaby: Azért a Bayern nem lesz erőtlen Lewa nélkül. Nyilván egy Real vagy Barca ellen ez már döntő lehet, de más csapatok ellen kevésbé. Mi viszont nem egyszer szenvedtünk gyengébb csapatok ellen is, ha nem volt Dybala.
Az egész MSN megfogása 3 ember, nem pedig egy. Ha csak Messit vesszük ki, láttuk, mi történik (a BL-döntőn).
Az sajnos igaz, hogy ez a rendszer nem fekszik Dybalának, de ő az a játékos, aki bárhonnan tud valami pluszt adni. Az már más dolog, hogy mennyire rendszeresen teszi ezt.
Ez a 4231 meg valamelyest hasonlít egy támadóbb 442-höz, csak sajnos Dybalát jobban hátrahúzzuk, talán pont azért, mert nincs mögötte meggyőző középpálya, na meg ugye ő a támadások kulcsa.
Mondjuk egy Nainggolan-Pjanic középpályával szerintem Dybala is több szabadságot kap(hat)na.

Tony. 2017.07.30. 16:17:51

Mondjuk amennyi támadót felvásároltak, és még Keita is tervben van, így azért már bőven van variációs lehetőség mindenféle Dybala nélküli formációra. Akár még el is homályosíthatják őt idén. Ne feledjük, hogy Dybala nagyjából 2 egyforma meccset nem képes lehozni egymás után, és nem tűnik úgy, hogy feltétlen ő jelentené a különbséget.

Szerintem 150 millióból komolyabban meg lehet erősíteni a csapatot, mint amennyit a túloldalon az ő kiválásával veszítünk. Ha tényleg lenne ilyen ajánlat azon komolyan el kellene gondolkodni.

Barolo4 2017.07.30. 17:30:22

@Tony.: +1
@hellan: Én abszolút nem kedvelem Neymárt és bőven lehetne (elsősorban taktikailag) fejleszteni a játékán, de azért azt látni kell, hogy sokkal több mindent elért már, mint Dybala. Dybalában benne van a lehetőség, de egyáltalán nem biztos, hogy ki is fog neki jönni a lépés. Szóval ha már ilyen abszolút irreális árakkal dobálóznak, akkor szerintem a 220/150 teljesen reális (egymáshoz és az elszállt piachoz képest persze, mert amúgy abszolút irreálisan nagy pénzek).
Valahol sajnos persze logikus lenne, ha Dybala a Barcába kötne ki, bármennyire is szar ezt kimondani.
Forza Juventus!

Rikoo 2017.07.30. 17:38:36

@hellan: Azért Neymar fényévekkel jobb játékos, mint Dybala.
@Barolo4: +1

steven.h 2017.07.30. 19:36:36

A Barcának nem Dybalára van szüksége, ha mégis megveszik bukni fog, mert ő nem szélső, pláne nem balszélső.

Nathas 2017.07.30. 19:54:18

@steven.h: azért, mert Neymar helyett Dybalát akarják, még nem biztos, hogy ezt ugyanabban a formációban kívánják megtenni. Simán lehet karácsonyfa vagy gyémánt, ebbe beleillene Dybala (bár szerintem nem őt, Coutinhot veszik meg).

Glivenko 2017.07.30. 19:58:09

@Nathas: Jó meglátás, már akartam is írni, h mindenki úgy kezeli ezt, h Dybala Neymar helyére menne. De ez valami szabály, h a Barca csak egy formációban játszhat? Mostmár örökké 433-ban játszanak? Szóval tényleg értelmetlen arra hivatkozni, h Dybala nem az a poszt.

Drotkoszoru 2017.07.30. 20:34:15

@Glivenko: "De ez valami szabály, h a Barca csak egy formációban játszhat? Mostmár örökké 433-ban játszanak?" Nyilván nem szabály, de 12-13 éve ez az első számú felállásuk, csak Dybala miatt kétlem, hogy változtatnának rajta. Mindenesetre majd elválik, engem meglepne, ha Paulót igazolnák le Neymar helyett.

steven.h 2017.07.30. 20:36:27

@Nathas: Nem szabály, de ebben játszanak x idő óta, Messi, Neymar és Suarez is ebben élt, kétlem hogy Dybala miatt átállnának.

Bár Messi se lesz fiatalabb, így lehet ideje lenne középre húzni őt, akkor megint más a szitu, kérdés az mennyire feküdne nekik.

2017.07.30. 21:04:37

222 millió az irtózatos pénz,abból megvehetik Coutinhot és Dybalát is,nem szabad hagyni! Az európai ellenfeleinket se kéne erősíteni! A legjobb az volna,ha a Pool is és mi is erősen lépnénk fel és a Barca hoppon maradna! 222 milliót kaszálnak,nekünk is ér annyit Dybala,mint a PSG-nek Neymar! Ha letennék egy az egybe Neymar árát,úgy arra nem lehet nemet mondani,azt viszont kétlem,hogy bejátszanák akár velünk,akár a Poollal...fasz se tudja,most nem szabad elengedni Paulot,most jöttek játszótársak,bízom benne,hogy ő is jobban fog ficánkolni. Dybalának még maradni kell és hagyni,hogy élvezze a focit!

Leram7 2017.07.30. 21:14:54

@hellan: Eriksen, "Féltop" Matic, Naby Keita - ő akár többet is megér, ő az új Ngolo Kanté, esetleg Rakitic, Isco. De valóban ritka a mezőny.

Nathas 2017.07.30. 21:17:08

@steven.h: nem Dybala miatt állnának át, hanem mert kénytelenek. Messi pedig már játszott középen, Ibra nagy bánatára (legalábbis a könyve szerint).

steven.h 2017.07.30. 21:24:56

@Nathas: Nem tudom, a Barca már elég régóta a 4-3-3-ra van specializálódva, ebbe igazolnak, így nevelik az utánpótlás játékosaikat (akik egyre kevesebben vannak ez tény). Nem nagyon tudom elképzelni, hogy váltanak.

m.martin91 2017.07.30. 21:27:49

Nem fog váltani a Barcelona, éppen ezért nem Dybalára fognak rámenni, hanem Coutinhóra. Egyébként is meg kell tartaniuk a brazil piacot.

Drotkoszoru 2017.07.30. 23:10:48

@Leram7: Matic már az MU-é gyakorlatilag. Eriksent nem adná el a Tottenham, de ha mégis: 100-120 millió € alatt szerintem szóba se állnának senkivel. Naby Keitáért 65 millió €-t ajánlott a Liverpool, amit a Lipcse gondolkodás nélkül visszautasított.

epaska 2017.07.31. 08:18:07

Hát a barcaban bal szélen a hihetetlenül gyenge jobb lábával nagyot koppanna.

@fire06: +1 Én nem vagyok nagy Dybala fan, de nem most kellene eladni, amikor végre vannak mellette olyan emberek, mint DC vagy FB.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3494) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (964) elemzés (40) előzetes (883) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10220) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2498) meccsek (4287) mercato (4270) nyilatkozat (7634) Olasz Kupa (331) összefoglaló (429) pletyka (4286) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (300) video (219) Címkefelhő
süti beállítások módosítása