Pirlo: „Továbbra is a Juve a scudetto legfőbb esélyese”

pirlo_andrea_marchisioval_new_yorkban.jpgAndrea Pirlo véleménye szerint az AC Milan a komoly erősítések nem fog harcba szállni idén még a bajnoki címért, és továbbra is a Juventust kell legyőznie annak, aki valóban bajnok akar lenni.

Az MLS-be szerződött középpályás mindkét klubnál játszott, és úgy véli, hogy Leonardo Bonucci kevés lesz ahhoz, hogy a scudettóért zajló harcban előnybe kerüljön a rossonero alakulat.

„Továbbra is a Juventus az a csapat, amelyet le kell győzni.” - mondta a tapasztalt játékmester a La Repubblica számára adott nyilatkozatban.

„A csapat erősödött Douglas Costa, Federico Bernardeschi és Wojciech Szczęsny leigazolásával, és még lesz érkező. Az emberek minden évben azt mondják, hogy az adott évben eljött a Napoli, az AS Roma és egyéb csapatok sora, aztán mindenki látja, hogy végül mi történik.

„Leonardo Bonucci a Milan együttesét komoly karizmával, karakterrel és nemzetközi tapasztalattal gazdagítja, miközben a Juventusnak majd hiányolnia kell az ő labdakezelési technikáját és passzjátékát.

Hogy az AC Milan a bajnoki címért fog-e küzdeni? Szerintem nem. Amennyiben egy csapat nulláról kezd, és tíz új játékost igazol, legyenek azok a játékosok olyan jók is akár, amilyenre a stáb számít, nehéz azonnal a győztes úton elindulni.

El kell érni, hogy a srácok tudjanak csapatként játszani, és hogy érezzék egymást a pályán. Vincenzo Montella mesternek kemény, de izgalmas feladata lesz. A cél a Bajnokok Ligája-szereplést biztosító helyek elérése lesz.”

Többek szerint Leonardo Bonucci azért hagyta el a Juventust, mivel megromlott a kapcsolata Massimiliano Allegrivel, amely helyzet hasonlóságot mutat Andrea Pirlo milánói távozásával.

„Nem tudom, hogy köztük mi történt, ám én azért hagytam el az AC Milan csapatát, mivel lejárt a szerződésem, és új kalandba akartam vágni. Ennek semmi köze nem volt Massimiliano Allegrihez.

Nem az ő bármilyen hibájából adódóan váltottam, maradhattam volna az AC Milan csapatánál is akár, de úgy éreztem, hogy az adott ciklus végéhez értem.”

Andrea Pirlo kétszer is megnyerte a Bajnokok Ligáját, azonban a Juventus csapatával a vesztes oldalt is képviselte, és a bianconero együttes legutóbb is vesztesként hagyta el a pályát.

„Nem hiszem, hogy bármi is különösen hiányozna a csapatból, egyszerűen a döntőben bármi megtörténhet. Továbbra is sajnálom a berlini eseményeket, de nem is magam, hanem inkább a csapat miatt.

A Juventus a cardiffi második félidőben visszaesett, ez előfordul. Én is veszítettem döntőt 3-0-ról, és akkor még az AC Milan mezét viseltem…”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4512694103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pedronegroo 2017.07.27. 16:16:53

Áruló! Ja nem, legenda!!! Örök kedvenc, imádom! Megyek is megnézem a csövön mikor a Maestro kicsit túltolta a boroskólát :) kulcsszavak a kereséshez: pirlo bus parade:)))

Drughi Di Bianconeri 2017.07.27. 16:20:45

Mastero ! <3

Imádom és tisztelem , azért is RESPECT neki,hogy nem hazudik és nem sorolja DS-t az "erősítést jelentő játékosok" közé.

Jól odaszúrt a Serie A-nak :D

Szerintetek amúgy hogyan érez irántunk - ha egyáltalán vannak érzései :D - ?
Legbelül szeret annyira minket,mint a Milant ?

Drughi Di Bianconeri 2017.07.27. 16:21:32

@Drughi Di Bianconeri:
Így elírni...:
MAESTRO akart lenne természetesen.

MVPP 2017.07.27. 16:31:09

@Drughi Di Bianconeri: Régebben cikkeztek arról is, hogy ha visszavonul, a Juventus vezetőségének lesz a tagja és nem a Milané.

Drughi Di Bianconeri 2017.07.27. 16:35:49

@.Bulldeo:
Na igen, és tényleg :D
Életemben 2* láttam Pirlon érzelmekre utaló jeleket:
-2006os VB győzelem
- 2015ös BL vereség,ahol együtt sírtam Pirloval

@MVPP: Igen, erre én is emlékszem,de vajon ez mennyire komoly és mennyire jelzi Pirlo "érzéseit", nem pedig a vezetőség irányába való megbecsülését,elismerését ?

MVPP 2017.07.27. 16:38:44

@Drughi Di Bianconeri: Szerintem nem sokára választ kaphatunk a kérdésre. Remélem nem akar sokáig bohóckodni az MLS-ben.

Leram7 2017.07.27. 17:34:37

Remélem a milan szurkolóknak nem fog annyit jelenteni Bonucci, mint nekünk Pirlo!

MdewC 2017.07.27. 17:47:27

@Drughi Di Bianconeri: MAESTRO!!! :)))

Halkan jegyzem meg, hogy szvsz minket jobban szeret. :) Imádom a palit, imádtam amikor itt volt, tűzbe mentem volna érte. Nálam Ale, GIGI, Marci után Ő következik, (najó Barza és Chiello is jó helyen va) :D de a MAESTRO kivakart minket a szarból, annyiszor senki góljánál nem üvöltöttem, mint amennyiszer szédszetdem a lakást a szabad góljai után! :') Hiányzik na! (Nálam, hozzá képest Pogba egy fing, pedig csípem a franciát.) Na szóval vágod. :))

@Leram7: ez az évtized mercatós kommentje.

MdewC 2017.07.27. 17:48:10

@Leram7: pláne ha tényként közlöd, hogy nem fog.

alexGicamo 2017.07.28. 19:17:19

Én is nagyon szeretem őt ! Vérprofi! Igazi legenda és példakép . Szerintem, szereti a mi imádott klubunkat nagyon is ... max. ( értitek ? MAX :D ) talán egy paraszthajszálnyival szeretheti jobban a milánói makarónit . De csak okoskodom, mivel úgy hiszem, még Csernus dokinak is kemény dió lenne Pirlo érzelmeit megfejteni,hát még nekem ... ; P
FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3378) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (912) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9908) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4150) mercato (4137) nyilatkozat (7435) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4167) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása