Conte: „A PL-cím lehet a legkomolyabb eredményem”

conte_antonio_chelsea_orom.jpgAntonio Conte nemrégiben arról beszélt, hogy a Chelsea csapatával megszerzett Premier League bajnoki cím felülmúlná a Juventus csapatával sorozatban háromszor elnyert scudettókat.

Az egykori olasz szövetségi kapitány a Southampton elleni meccs előtti sajtótájékoztatón szólalt meg, egy újságíró pedig arról kérdezte, hogy legnagyobb eredményének tekinti-e azt, hogy első nekifutásra sikerül megnyerni az angol bajnoki címet, ha sikerül?

„Igen, egyértelműen. Számomra, a csapat számára és a klub számára is. Az angol bajnoki cím elnyerése komoly eredmény. Manapság nem egyszerű Angliában címet nyerni.

Jelenleg jó szezont futunk. A csodálatos vagy fantasztikus szezonhoz csak egy út vezet: meg kell próbálnunk nyerni.

Ebben az évben nagyon fontos megérteni, hogy nem mindig az nyer, aki a legtöbb pénzt költi el az átigazolásokra. Nem ez az egyetlen év, amikor mindkét manchesteri klub rengeteget költ játékosokra. Elég a múltra tekinteni ehhez.

A Chelsea is építkezni akar, és lassan-lassan valódi erőt jelentő csapattá akarunk válni.”

A mérkőzést követően Antonio Conte próbálta tisztázni az olasz és Juve-szurkolókat elég negatívan érintő kijelentését, és arról beszélt, mennyire nehéz számára egy új környezetben, az első külföldi megbízatása során sikert elérni.

„Jelenleg ebben a bajnokságban dolgozok, ez az első szezonom, ezért egyértelműen kivételes dolog, hogy trófeákért szállhatunk harcba, és megvan a reményünk ezek megszerzésére.” - nyilatkozott a Sky Sport Italia stábjának a mester a londoniak Southampton elleni 4-2-es győzelme után.

„Ez az első külföldi tapasztalatom, új a nyelv, újak a szokások, ez pedig egy kemény bajnokság erős csapatokkal és edzőkkel. Számomra nagyon komoly kihívás ez.

Mindazonáltal a múltam nem törlődik, büszke vagyok arra, amit elértünk, és büszke vagyok a Juventus edzőjeként elért kivételes győzelmekre. A csapat két hetedik hely után kezdte a szezont, mi azonnal nyerni kezdtünk, és idővel valami nagyon fontosat hoztunk létre. Ma pedig a Juventus az őt megillető helyet foglalja el.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr9112454991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juventino86 2017.04.26. 09:08:37

Egyre inkább idegesít Conténak több nyilatkozata is. Sokat tett a csapatért játékosként és edzőként is, de amit 2014 óta produkál, az minden, csak nem rokonszenves. Ezek után külön örülök annak, hogy Allegri túlszárnyalta az ő teljesítményét. Nemzetközi szinten mindenképpen.

venember83 2017.04.26. 09:37:19

@Juventino86: nem véletlenül szúrtam be a meccs utáni nyilatkozatot is. A sajtótájékoztatón buta módon felült Tonio a provokációnak, aztán a meccs után magyarázkodhatott. Az érvei pedig szerintem teljesen jogosak. Allegri valóban intelligensebb embernek tűnik például ilyen szempontból, nem hagyja magát így sarokba szorítani a média által, de azt nagyon kétlem, hogy Allegri képes lett volna feltámasztani a Juventust két borzasztó év után. Akkor a spirito kellett, azt pedig Conte testesíti meg, ezt jól mutatja a Chelsea meccsei során tanúsított viselkedése is. Európában viszont már taktika kell, rugalmasság, helyzetfelismerés, formaidőzítés, ebben pedig Maxi mintha jobb lenne. Visszatérve a nyilatkozat első részére, szerintem egyáltalán nem köpködés, csak egyszerűen nem elég okos Conte az idióta és visszás helyzetet teremtő kérdések kivédésére.

Dartagnanxy 2017.04.26. 09:39:38

Nincs ebben semmi sértő. A Juventusszal óriási eredményt ért el, de ismerős terepen, hazai pályán, egy közepesen libafos erejű bajnokságban.
Ehhez képest Angliában az első idényében bajnok lehet úgy, hogy nem tud angolul, mellette Guardiola, Klopp, Mourinho, Wenger szintű edzők diszponálnak iszonyatos pénzek felett. Ehhez képest odamegy és leiskolázza őket.
Objektív szempontok alapján nagyobb teljesítménynek tűnik, mint a Juventusszal elért bajnoki címek.

Contéra fújni pedig lehet, de azt nem érdemes elfelejteni, hogy rajta kívül kevés edző tudta volna abból a mélységből kirántani a csapatot. Hatalmas lelki erőt tudott beletolni a Juventusba, és most már nyugodtan mondhatjuk, hogy jókor lépett le - ő is jól járt vele, a klub pedig Allegrivel.

keshudioo 2017.04.26. 09:53:29

"Ebben az évben nagyon fontos megérteni, hogy nem mindig az nyer, aki a legtöbb pénzt költi el az átigazolásokra."

10 euróval egy 100 eurós étteremben?

venember83 2017.04.26. 10:01:24

@keshudioo: ma már biztos, hogy nem tenne ilyen kijelentést Higuaínnal, Dybalával, Alex Sandróval, hogy a legfontosabb és a költségesebb friss igazolásokat említsem.

Juventino86 2017.04.26. 10:04:28

@venember83: Csak az a baj ezzel, hogy Conte nem először tett félreérthető kijelentéseket. Ha ez lett volna az első ilyen eset, akkor szerintem sokan fel sem kapnák rá a fejüket.
A dolog szakmai részében egyet tudok érteni. Akkor, 2011 őszétől a spiritóra volt szükség. Most meg más dolgok kerültek előtérbe.

Leram7 2017.04.26. 10:07:16

Conte és Allegri nagyon mások, de mind2 szakember jelenleg is a csúcson van.

Amíg Conte egy lélegeztetőgépen lévő chelseat és juvét támasztott fel, erővel és mentalitással, addig Allegri taktikai érettségel és fegyelemmel dolgozik most remélhetőleg egy BL győzelmen.

@keshudioo: Erre én azt mondom, hogy Conte jobbat hozott volna ki a MU és MC keretéből idén és szerintem erre is gondol. Mert papíron óriási nevek, de pont a Contében lévő mentalitás hiányzott.

Amit Guardiola tett Toureval, Harttal, majd egész szezonban kapusgondjuk lett... Ahogyan Mourinho leépítette Pogbat, Rooneyt, stb. addig Conte felvelé vitte a játékosakat.

Apuleius 2017.04.26. 10:07:35

@venember83: Lehet, hogy most már nem mondana ilyet, de ez igazából nem teszi meg nem történtté ezt az elhíresült kijelentést. Elhagyta a klubot ezekkel a szavakkal, a következő szezonban a 10 eurós klub ott volt a BL döntőjében. Ezek a tények.

venember83 2017.04.26. 10:10:10

@Juventino86: ez van, nem tud más lenni, kissé megfontolatlan ember, de a pályán sem éppen egy Pirlo habitusú ember volt. Én mindaddig várok a köpködésével, míg a Juventus szellemiségével egyértelmûen ellentétes döntést nem hoz, pl. ad absurdum leül az Inter padjára óriási fizetésért.

a Zamboni nem egy tészta 2017.04.26. 10:12:05

Azt, hogy Allegri mit csinált volna a Juventussal anno vagy Conte mit csinéna most azt csak sejtjuk, de az amit Conte ma mond az tény. Alapdolog lenne, hogy nem szarunk oda, ahol felnőttünk. Conte nálam a seggfej kategória.

Juventino86 2017.04.26. 10:12:40

@Apuleius: +1.
@venember83: Na igen, ha az Inter padjára leülne, az tényleg mindennek a teteje volna...

venember83 2017.04.26. 10:13:26

@Apuleius: ezért is vagyok kíváncsi, hogy a Chelsea jövôre mit mutat pl. a BL-ben és a párhuzamos kiírásokban (bajnokság és kupák). Így meglátjuk, hogy tanult-e valamit Conte a juventusos évekbôl.

Jamal Jamal 2017.04.26. 10:48:01

@venember83: @Juventino86: Sztem semmi meglepő nincs a nyilatkozatában, lazán vázolta a múltat, miután a Chelsea-vel tényleg első évében harcolhat az angol bajnoki címért és kupáért.
Az olasz válogatottat kihagyhatta volna, de a Juventus után talán így volt a legjobb, nem riválisok valamelyikéhez ment el, hanem "semleges" vizekre evezett...

Shyr Kahn 2017.04.26. 11:33:01

Hogy irhat valaki olyat Conte-ra, hogy seggfej kategoria mindazok utan amit letett nalunk az asztalra? Nemcsak edzokent, hanem jatekoskent is hihetetlenul fontos szerepet toltott be, nagyon fontos eredmenyeket szallitva. Az a teny, hogy a PL bajnoki cimet erosebbnek erzi, mint a Juveval elert bajnokikat egyaltalan nem serto, hiszen ott tenyleg hatalmas kihivasok nehezitik meg azt, hogy at tudja adni a csapatnak mit is akar latni, hogy motivalni tudja oket angolul mondjuk... Kulfoldre interjuzott mar valaki nem takarito es egyeb nyelvet nem kivano allasokra? Kulfoldikent extra nehez elmagyarazni, amit gondolsz, mert mas a kontextus, a kultura, azon a nyelven pedig nagyon nehez kifejezned magad, amit nem anyanyelvi szinten beszelsz.

BTW sztem Conte lathatoan taktikai repertoarban is fejlodik. Eleg csak megnezni mit vitt veghez ezzel a harmatosan gyenge olasz valogatottal az EB-n. Meg a csoportkorbol sem erezte senki a biztos tovabbjutast... ehhez kepest siman tovabbjutott, kiejtette a spanyolokat es csak azoktol a nemetektol kapott ki buntetokkel, akik oriasi esellyel palyaztak a gyozelemre. Taktikailag sztem eleg erette valt es igen csak kivancsi lennek, hogy mit tudna a jelenlegi Chelsea-vel elerni a jelenlegi Juve ellen. En valoszinunek tartom, hogy tobbet tenne le az asztalra, mint amit a Barcelona elert ellenunk.

Azt meg vegkepp ne felejtsuk el, hogy Allegri Milanjat elpicsazta az elso eveben, mikozben abban a bajnoki cimvedo Milanban azert igen csak komoly nevek voltak, azaz jatekeroben nagyon elmaradtunk toluk.

Az euros hasonlata pedig ult, hiszen eveken keresztul kapta a C kategorias jatekosokat, mikozben a sok eredmeny utan minoseget is elvart volna. En megertettem akkor es meg most sem tudom elitelni ezert.

Tony. 2017.04.26. 11:33:06

Mondtam, hogy Conte be fogja darálni a PL-t, végül úgy néz ki sikerül is neki.

@Dartagnanxy: Tökéletes hozzászólás! Minden szavával egyetértek, mindent leírtál.

4Evorg 2017.04.26. 11:36:50

@Shyr Kahn: Nagyrészt egyetértek, csak éppen azt felejtik el sokan, hogy Conte is legalább annyit köszönhet a Juventusnak, mint fordítva (éttermes hasonlat apropóján).

Tony. 2017.04.26. 11:37:21

@Shyr Kahn: Ez is +1

Kicsit lehetett volna türelmesebb, kivárhatta volna míg megnyílik a pénzcsap, mert azt se felejtsük el, hogy Allegri már 30-40, sőt 90 milliós játékosokat kap, míg neki egy Cuadrado-t sem tudtak összehozni.

Apuleius 2017.04.26. 11:59:53

@4Evorg: +1
@Tony.: Azért azt tegyük hozzá, hogy első szezonjában Allegri sem kapott 40 vagy 90 millió eurós játékosokat, mégis BL-döntőt játszott a csapat.

Il Principino 2017.04.26. 12:01:26

A Chelsea és Conte tudása a következő bl szezonban lesz beárazva igazából..
Több fronton kíváncsi leszek,hogy szerepel ez a Chelsea,mert semmivel nem érzem erősebbnek a keretüket bármelyik riválisánál..Ez egy egyfrontos szezon volt..

Leram7 2017.04.26. 12:21:45

@Juventino86: Lippi is leült az inter padjára. Én is utálom az intert, de a mai fociban ez simán elképzelhető sajnos. Ettől még Conte játékosként és edzőként is remek volt itt.

Edgar Davids is elment az interhez utánunk :( mégis mindenki szereti.

NagyonJuve 2017.04.26. 13:26:47

@Shyr Kahn: contet szerettem, szeretem de kezd elszállni! Ami a nyelvet illeto biztos van tolmács! Taktikailag nagyon messze van allegritől! Vert helyzetből szinte nem is tud fordítani, nem tudja megcsinálni azokat a taktikai cseréket meg változtatásokat ami a fordításhitelesítő kell. Attól hogy ordibál még nem fognak fordítani. Mikor nálunk játszott az egyik kedvenc játékosom volt és igen is sértő ha többre becsüli azt amit egy idegen csapattal elér mint amit a juveval.

NagyonJuve 2017.04.26. 13:32:47

@4Evorg: @Apuleius: ebben a témában veletek kell egyetértenem!

Drotkoszoru 2017.04.26. 13:42:20

"a londoniak Southampton elleni 4-1-es győzelme után." 4-2 lett a Chelsea - Soton.

MickyLau 2017.04.26. 14:00:01

Ne bántsa senki Contét! Legyünk büszkék rá! Eredménycentrikus,jó edző!

Kaniel Outis 2017.04.26. 14:11:35

@NagyonJuve: Te most a 2013-as Conteról írogatsz. Mostani már teljesen más, kurva sokat fejlődött. Aki követi a meccseit azt tudja. Sajnálom, hogy az olasz játékosok fejben gyengék voltak nyáron, ott ha tovább mennek a németek ellen, akkor szerintem Bufonnak már csak a BL hiányozna.

delpi0823 2017.04.26. 14:23:08

Sokat tett a Juventusert ,ezek a kijelentesei speciel ebgem nem erdekelnek de ha egyszer leul az inter v milan kispadjara akkor en orokre megutalnam az biztos.

Mitya10 2017.04.26. 15:06:36

Sztem semmivel sem lehetett könnyebb az első évèben (tudvàn honnan húzott ki minket) velünk nyerni mint velük. Lehet nem költött sokat de azért az ottani alapanyag is megvolt már azért... Én kedvelem és unalmas már a sok összehasonlítás mind2 edző sokat tett a klubbédt. Pont.

NagyonJuve 2017.04.26. 15:18:40

@Kaniel Outis: hát nem tudom. Allegri conte párhuzamot húzok akkor nálam allegri magasan jobb! Most pl. Kimondottan a mu elleni meccset hozom fel ahol kaput eltaláló lövése sem volt a chelseanak és nem is tudott semmit hozzátenni. A kommentátor mondta hogy kíváncsi mit húz elő conte mert nem sokszor volt olyan helyzetben hogy nem ők vezetnek. Amikor nem ők vezettek nem is nagyon tudtak meccset nyerni. Gondolom ő több Chelsea meccset nézett nálam. Conte összerakta a juvet de BL ben nem mutattunk semmit! Pont akkor volt a seria a csúcs szar, most kezd felfelé ívelni. Allegri rögtön bajnok+ kupa, BL döntő. Utána ismét bajnok,kupa meg egy szerencsétlen kiesés Bayern ellen. Conte még csak meg sem tudta szorongatni ezeket a csapatokat. Az eb még nem jó példa mert akkor a welsi edző is lehetne isten, meg Stark is! Ja meg persze a portugáloké is! Azt is hozzá lehet tenni hogy az olaszoknak a védelmük legjobb volt minden téren kicsit volt elmaradva a középpályán és a támadósor. Nem mondom hogy rossz edző de jóval le van maradva allegritől taktikailag. És nem ez volt az első ilyen nyilatkozata! Mindha elfelejtette volna honnan jött. Lassan átlép egy határt, sőt már át is lépett sokak számára.

Kaniel Outis 2017.04.26. 16:00:21

@NagyonJuve: De te még mindig a 3-4 évvel ezelőtti Conteról beszélsz. Nem tudta megszorongatni a Bayernt? Az a Juventus rutintalan volt, nem hasonlítható a mostanihoz. A szezon előtt csak Buffon és Pirlo halott BL himnuszt több ízben. Míg az a Bayern végig verte a mezőnyt, utánunk hetet rúgták a Barcanak. MU ellen igazad van nem tudott újítani, más edzőkkel is, mint Mourinho az odavágón az 4-0 lett Contenak. Az olasz válogatottnál meg volt egy klasszis védelme, meg a egy kurva gyenge KPja meg egy kurva gyenge csatársora. Így focizták le a spanyolokat meg voltak partiban a németekkel. Wales komoly ellenféllel nem találkozott, még az angolok is megverték őket. Stark az nem tudom ki az.
Szerintem is jobb edző jelenleg Allegri, de az szimplán hülyeség, hogy jóval le van maradva taktikailag.

Shyr Kahn 2017.04.26. 17:53:01

@NagyonJuve: Allegri 2012-es Milanja papiron joval erosebb volt a 2012-es Juvenal, amit Conte kapott. Tudjuk mi lett a bajnoksag vege. Ezt ne felejtsd el.

NagyonJuve 2017.04.27. 07:55:59

@Shyr Kahn: szerintem nem. Az akkori Milán már leszálló ágban volt. Rakás kiöregedett akinek utolsó szezonja volt. Plusz a Milán BL Ben is ment még a juve nem. Az azért mindenképp csúcs hogy vereség nélkül nyertünk ha jól emlékszem. Nem is tudom valaha is sikerült e valakinek?!

Shyr Kahn 2017.04.27. 12:00:57

@NagyonJuve: Papiron sokkal erosebb volt. A motivacio pedig az edzo dolga. Pontosan ezert nem akartuk anno Allegrit a padra. Azota persze sokat valtozott a vilag es szerencsere a Juvenal nem latjuk ezt tole.

Shyr Kahn 2017.04.27. 12:02:56

Ide is leirom, hatha a Conte-t kopkodok is olvassak:
A sajtotajekoztatokat vegighallgattuk itt nehanyan es semmi hasonlo kerdes nem volt rajta. Sem a meccs elotti, sem a meccs utani tajekoztaton.

Conte-t es a Juve szurkolokat ossze akarjak ugrasztani. Sajnos ez reszben mar sikerult is a kommenteket olvasgatva :(

GGábr81 2017.04.27. 21:21:59

Valóban nehéz, csak a Leicester képes rá.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3522) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4329) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása