Rugani: "Egy győzelemmel közelebb célunkhoz"

rugani_daniele_vastagcsikos_mez.jpgDaniele Rugani az Empoli ellen aratott 2-0-ás győzelmet követően elégedettségének adott hangot azzal kapcsolatban, hogy csapata újabb diadallal került közelebb a bajnoki címhez.

"Jó teljesítményt nyújtottunk ma este." - nyilatkozott a játékos a sajtó képviselőinek a lefújást követően.

"Ez a győzelem egy lépéssel közelebb visz minket célunkhoz, ami még így is nagyon messze van. Számos mérkőzést kell még lejátszanunk és a szezonban bármikor bekövetkezhetnek formaváltozások.

Csak meccsről meccsre szabad haladnunk és számolnunk a győzelmeket annak érdekében, hogy a szezon végén történelmet írjunk. Legendás teljesítmény lenne ez."

A fiatal védő még nem mindig kap rendszeres lehetőséget, azonban amikor a pályára kerül, jól végzi a dolgát.

"Én csak teszem a dolgom szépen csendben és türelmesen, s bízom abban, hogy jól teljesítek majd amikor rám esik a választás. Nyugodtan végzem a munkámat és próbálok fejlődni egy kicsit minden egyes nap."

Ruganit az újságírók ezután jövőbeli csapattársáról, Mattia Caldaráról kérdezték, akinek két góljával az Atalanta legyőzte a Napolit.

"Ő egy remek játékos. Ismerem őt, hiszen játszottunk együtt az U-21-ben. Mindkettőnknek keményen kell dolgoznunk továbbra is, hiszen sokat kell még bizonyítanunk."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8412295181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karesssz 2017.02.26. 13:36:01

2 fiatal vedőnk van. BBC-tagjai nyugodt szìvvel mehetnek nyugdíjba!!;)

Rikoo 2017.02.26. 13:45:43

@karesssz: Csak kérdés, hogy ez a két védő valaha is megközelítheti-e a BBC-t.

niccolo 2017.02.26. 14:06:51

@Rikoo: ez nem kérdés, igen megközelíti, ha meg nem, ez van ezt kell szeretni (meg Mandzukic-ot)!

karesssz 2017.02.26. 14:16:15

@Rikoo: azt nemtudom elėrik e aut a klasszis szintet, de azt tudom, hogy nagyon igėretes amit eddig mutatnak bar Caldarat kevesebbet láttam játszani. A saját posztjukon szerintem már most magasabb szinten vannak mint 1 Rincon Padoin v Sturaro

Watakuki 2017.02.26. 17:03:17

@Rikoo: Még egy jó kapus kéne mögéjük, és akkor máris ütős lesz a védelmünk újra.

Rikoo 2017.02.26. 17:29:47

@niccolo: Mandzukicot remélhetőleg csak tavasszal. A bajnokságban annyira kiemelkedünk, hogy észre sem lehet venni, ha rosszul játszik, BL-ben meg reménykedem, hogy kifog egy jobb napot. De abban biztos vagyok, hogy erre a posztra érkezni fog egy komolyabb játékos a nyáron. Legalábbis más posztra nem tudom hova jönne a nyári topjátékos akiről Marotta beszél, hogy mostantól tudunk nyaranta egy ilyet venni.
@karesssz: Caldara nagyon bizonytalan védekezésben, Rugani, viszont rengeteget fejlődött remélem Caldara is ilyen gyorsan fejlődik majd. A BBC sem volt vmi nagy durranás fiatalon, finoman szólva sem.
Rincón szerintem egyáltalán nem rossz.
@Watakuki: Nálam csak Donnarumma jöhet szóba. Nem szeretnék külföldi kapust.

TYUKI 2017.02.26. 19:33:21

@Rikoo: Juve Olasz csapat!
Olasz edző(Allegri!), Olasz kapus, Olasz belsővédők!
Kb. ennyí!

Grinta 2017.02.26. 21:23:34

@TYUKI: De azért egy Vialli,Del Piero,Ravanelli trió beférne ugye? ; )

Grinta 2017.02.26. 21:24:16

@TYUKI: Jobb szélen a közkedvelt kiskatonával!

Juveboy92 2017.02.26. 21:53:55

@Rikoo: "Caldara bizonytalan védekezésben" Napoli összes próbálkozását ő hatástalanította ...csúszott be, szerelt, mentett az érkező játékos elöl mindenhol ottvolt

Rikoo 2017.02.26. 22:00:02

@Juveboy92: Illetve Insigne és Mertens 3x úgy beforgatta 1-1-ben hogy 16-ról lövés lett a vége. Inkább Toloi volt aki védekezésben mindenhol ott volt. Óriási meccset játszott hátul.

Juveboy92 2017.02.26. 23:09:03

Caldara Napoli ellen: 10 tisztázás, 1 blokkolt lövés, 3 közbeavatkozás , 3 szerelés
Toloi Napoli ellen: 6 tisztázás, 0 blokkolt lövés, 6 közbeavatkozás, 6 szerelés

Nekem ebből nem úgy tűnik hogy Caldara "gyenge" védőmunkát végzett volna és nem véletlenül kapott meccs végén M.O.M díjat
Az általad felsorolt 2 delikvens amúgy a BBCt is képes megforgatni , nem csak Caldarat

Rikoo 2017.02.26. 23:37:49

@Juveboy92: Belsővédőként 2 gólt lőtt és 2-0-ra nyert a csapat. Így nem nehéz a meccs legjobbja címet megkapni.:D
Mindenestre én továbbra sem érzem azt, hogy párharcokban jó lenne hátul. Helyezkedése az kiváló ez tény, de azt se felejtsük el, hogy 3 belsővédővel játszanak és ő van középen vagyis sok alibi bepasszt is neki kell kivágnia, mint amit nálunk is csinált Bonucci 3 védős rendszerben.
Szerintem nagyon sokat kell még fejlődnie neki is és Ruganinak is(mondjuk Rugani már most is nagyon sokat fejlődött idei szezon meglepetésembere), hogy a BL-ben kezdők legyenek komoly párharcokban, de inkább olaszokat preferáljunk, minthogy majd drágán vegyünk majd belsővédőt, ha visszavonul Barza és Chiello.
Örülnék, ha ő is keményedne kicsit, mint Rugani is tette nálunk. Én Benatia helyett inkább Caldarát látnám szívesen jövőre.

Juveboy92 2017.02.27. 00:48:58

@Rikoo: hát nekem más a véleményem Caldararól de nem akarlak meggyőzni ...én a Napoli ellen is nem csak alibi helyzetekbe hallottam többször a nevét a kommentátortól hogy ő ért oda mikor vki támadásba volt Napolitol és mentett...engem őszintén meglep hogy a liga egyik legtöbb védőmunkáját végző játékosát gyenge védőnek tartod , mert szerintem ennyi idősen óriási potenciál van a srácban ...ami Toloit illeti 3. belsővédőként szívesen látnám nálunk ő amolyan Chiellinis bulldozer és 26 évesen inkább tartozik a jövő(jelen) nemzedékéhez mint a 30asok , amúgy ő viszont a liga LEGTÖBBET szerelő játékosa és 3-4 év múlva lehetne Rugani Caldara mellett a tapasztalt harcos

Rikoo 2017.02.27. 01:29:38

@Juveboy92: Mondjuk lehet elfogult vagyok. Ősszel is inkább Gagliardinit preferáltam helyette, én jobban örültem volna neki. De bizakodom, hogy képes nagyon sokat fejlődni.
Ahogy Rugani is mondja: "Mindkettőnknek keményen kell dolgoznunk továbbra is, hiszen sokat kell még bizonyítanunk."
Én vhogy benne többet láttam az Empoliban, mint most Caldarában. Nekem nagyon nem tetszik az 1-1-es védekezése.
Szerintem a későbbiekben fogunk a belsővédő posztra is komolyabb összegért igazolni. Az mondjuk pozitívum, hogy mostmár erősek vagyunk annyira anyagilag, hogy megvan a lehetőségünk arra, hogy minőségi játékosokat igazoljunk.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása