A Juventus szerződést bont Llorentével

Llorente Fernando_gólöröm ugrás.jpgAz olasz sajtó legfrissebb értesülései szerint Fernando Llorente bizonyosan távozik Torinóból, s a Sevilla együttesénél folytatja pályafutását, azonban a spanyol klub ingyen szerzi majd meg a magas termetű támadót, mivel a Juventus közös megegyezéssel felbontja annak 2017 nyaráig érvényes szerződését. 

A korábbi pletykák arról szóltak, hogy Llorente mintegy 10 millió euro fejében válthat klubot, azonban a Sky Sport Italia, a La Gazzetta dello Sport és a Sportitalia egybehangzó állítása szerint a Juventus egyszerűen szerződést bont a spanyol játékossal, aki így átigazolási díj nélkül távozhat Olaszországból.

Ennek köszönhetően, a Sevilla ingyen megszerezheti Llorentét, a Juventus pedig megközelítőleg 20 millió euro bérköltséget spórolhat meg. A spanyol klub tegnap este megerősítette a hírt, hogy Fernando Llorente a Juventus engedélyével Spanyolországba utazott, ahol ma várhatóan átesik az orvosi vizsgálatokon.

Llorente távozása egyben azt is jelentheti, hogy Simone Zaza nemet mond a West Ham hívó szavára, s a zebracsíkos mezben kezdi meg az új szezont.

A Sevilla a Juventus chilei válogatottja, Mauricio Isla iránt is érdeklődik, a spanyol sajtó szerint az ő ügye is megoldódhat az átigazolási piac zárása előtt, s a szélső védő várhatóan kölcsönben kerül majd Spanyolországba.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr477737410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizi8 2015.08.27. 08:09:58

Ingyen jött ingyen megy, teljesen korrekt. Kedveltem a játékát, de Allegrinél nem volt már helye.

Lord Viktor 2015.08.27. 08:18:27

Fura, először azért nem akartuk eladni, mert nem voltak hajlandóak 10 millát adni érte, erre ingyen elengedjük?
Legalább 2-3 millát adhattak volna érte, csak lehúztak minket ezek is, mint a Boca Tévezzel.
Na mindegy, érett már az ő távozása is, de azért kösz mindent és sok sikert.

molnaratti10 2015.08.27. 08:26:21

Nem tudjuk mi van a háttérben.

Off:Rajtuk kívül csak a Romák főtáblásak,ha kiesnek lesz haszon!!!

Forza Juve

Drughi Di Bianconeri 2015.08.27. 08:27:31

Pff... tehát igaz ?

Szerintem ideje lenne bevezetni nálunk a "minimális kivásárlási ár" fogalmát 1-1 játékos szerződésébe, mert eladni azt nem tudnak Marrottáék.

OK, létszámfeletti volt,nem kérdés,hogy meg kellett szabadulni tőle,de ezek szerint akár bármi áron ?

Nem hiszem el,hogy egy 5-10 M-t ne tudott volna kifizetni érte a Sevilla.

Isla-t is csak kölcsön vinnék ?

Amilyen "szerencsénk" van,majd mindkét nálunk perem emberré váló játékos ott elkezd brillírozni,ne adj' Isten akár ellenünk is...

Egyébként Lóri szvsz. illeni fog a kissé pragmatikus Sevilla-ba, pláne,hogy tavaly Emery gyakran feltolta az alapvetően védekezőközéppályás Iborra-t centerbe: verekedni a védőkkel,lefejelgetni a labdákat stb.

Erre Llorente kiválóan alkalmas lehet.

Jómagam kedveltem és annak idején örültem is mikor jött. Nálunk volt 1 jó,meg egy gyenge szezonja,nem hagy mély nyomot a klub történetében,de voltak hasznos pillanatai,fontos góljai.

Remélem fejel 1-2 gólt a Barca, Real duónak :D

venember83 2015.08.27. 08:37:31

Összebalhéztak Zazával, aztán a Juve inkább a fiatal olasz játékost tartja meg, vagy mégis mi a fene folyik Torinóban? Mindegy, távozása nem nagy érvágás, és a fizetésén valóban elég sokat spórol a klub, könnyen jött, könnyen megy. Inkább így, minthogy a padot melegítse évi bő nettó négymillió euróért.

GLB 2015.08.27. 08:43:06

pénzt miért nem adtunk még vele?úgy lett volna reális

Tony. 2015.08.27. 08:59:26

Szerintem ezentúl mindenkit engedjünk el ingyen. A kiesést majd Marotta kifizeti zsebből. Nem is értem Vidal-ért miért kértünk pénzt. Vicc b+, ez 1 vicc. Isla-val is bontsunk, adjuk őt is, hogy kerek legyen. A "fenti" sóherek hogy nézhetik el ezt...

Rivendell 2015.08.27. 08:59:48

pancserek vagyunk...nem is kicsit:DDD vicc a vezetőség

Rivendell 2015.08.27. 09:00:28

Jövőre Pogba

felbontjuk a szerződését,ne kelljen már a vevőnek sokat fizetnie érte:D

MDaniel98 2015.08.27. 09:02:06

Kész ez vicc, áhh, na az ilyenek után érzem úgy, hogy ennél még én is jobb üzletet csináltam volna. Mondjuk azt nem lett volna nehéz...

Mixbetegállat 2015.08.27. 09:15:00

Ez már nekem is sok, eddig védtem a vezetőséget, de most már elég hogy minket mindenki madárnak néz legyen az játékos vagy egy klub.Igazuk is van mert Marottáék tényleg tollasok.Lassan az lesz ha nem úgy megy a szekér, vagy valaki szívesebben lakna Londonban akkor bemegy Beppe irodájába rácsap az asztalra, és mehet ahová akar.Ne vicceljünk már!
Tevez esete is fura volt, Pirlo-t hagyjuk, bár őt is elnézném a padon, és azért pár misit ő is megért volna, Vidal esetében is érezhető volt hogy bár mi vagyunk az eladók, de a bajorok irányítanak minket.

Grinta 2015.08.27. 09:15:42

Az a probléma,hogy magas a fizetése,mivel hozzánk is ingyen jött...Ezt a Sevilla nem tudja/akarja állni,pláne ha még az átigazolási összeget is ki kellene neki fizetni.Angliában ez nem lenne probléma,illene is oda,viszont lehet hogy ő nem akar egy kisebb Angol csapatban játszani.

mpite 2015.08.27. 09:19:06

Azért az mókás, hogy olasz oldal azt emeli ki, hogy milyen jó, mennyit spórolunk a fizetésén. Mert ha eladjuk 10 millióért, akkor nem spórolnánk a fizetésén? :D

Távol álljon tőlem a vezetőség szidása, de ez a mercato gyakorlatilag így nézett ki:

Eladásnál a másik csapat akarata érvényesül, ha ők nem akarnak adni semmit, akkor elmegy az illető ingyen (Tevez, Pirlo, Llorente élő szerződéssel!), vagy relatíve alacsony pénzt látunk azért (Vidal).

Ha mi veszünk valakit, egy millió eurót nem tudunk alkudni, kicsengetjük azt a pénzt, amit a másik fél kér (Dybala, Sandro, Mandzukic), vagyis itt is a másik fél akarata érvényesül.

Az egyetlen üzlet, ahol nem csináltak bohócot belőlünk az az Ogbonna-transzfer volt. Félreértés ne essék, az elmúlt évek után különösen örülök, hogy kinyílt a pénzcsap és merünk költeni, de csak azért mert a másik fél tudja, hogy van pénzünk, még nem feltétlenül kell kifizetni amit kérnek.

Roli984 2015.08.27. 09:23:25

Nem értem mire számítottatok? Llorente ingyen jött, nyilván nem azért mert kiskora óta Juve drukker volt a családja, hanem a 4,5 milliós fizetés miatt. Ezért beáldozott egy évet és padozott. Ezek után volt nálunk egy nagyon jó éve, majd a váratlan edzőváltás után már nem találta a helyét a csapatban. Ezért átadólistára tettük. Angliában tudnák egyedül állni a fizuját, de oda nem akart menni. Innentől vagy padozik nálunk két évet 20 millióért vagy megy ingyen. Szerintem azért húzódott ilyen sokáig az ügye, mert pénzt akartunk keresni belőle, de augusztus végére nyilvánvaló lett, hogy senki nem fizet érte, legalábbis olyan nem akivel a spanyol is leszerződne.
Ingyen jött, ingyen megy, a klub az első évén sokat nyert, a másodikon inkább csak vesztett, de összességében szerintem pozitív a mérleg.

Lord Viktor 2015.08.27. 09:26:10

@Grinta: Ha eladjuk a Sevillának, úgyis új szerződést írnak...
Szerintem el lett húzva a mézesmadzag, hogy ha ingyen eljön, magasabb fizut kap, mintha kivásárolnák... ami érthető Lóri és a Sevilla részéről, de nekünk mi az üzlet benne? Esetleg fenyegetőzött, ha nem mehet így és nem kap garantált játékpercet, akkor kitölti a szerződését és csak felveszi a fizuját, mint Iaquinta? :D

Rivendell 2015.08.27. 09:29:45

@Roli984: Pogba ingyen jött...mehet ingyen:D Coman szintén ...logikusan látod a dolgokat.

Rivendell 2015.08.27. 09:34:12

Úgy hallottam jövőre új fő mezszponzorunk lesz

UNICEF

Barcat meg a zsidókat/Maccabi/ lecserélik,belátták hogy nem ők a megfelelő partnerek

MdewC 2015.08.27. 09:41:32

A gond az, hogy Lóri "kabbe pozícióban" volt, ellentétben velünk.
Neki mind1 volt, h padozik még 2 évet, mert sok játéklehetőségre amúgy se számíthatott, szóval az ő szemszögéből még érthető is. Plusz itt van Zaza is, hírtelen többen lettek ugyan arra a posztra. Mi viszont nem tarthattuk itt a fizetés miatt, itt jön amit @Roli984: kolléga írt kivártunk és sajnos ez maradt, h szerződést bontunk.
Persze ettől még nagyon jó lett volna pénzt kicsikarni belőle, de pl ha Berardit hozzuk el Zaza helyett (okoktól függetlenül, sztem meggyőzhető lett volna), akkor ez az egész nem következik be.
Na a következő kérdés, h ezek után Zaza mi a kóchengert fog itt produkálni, külön figyelni fogom, mert ha hozzáadom az árához amit Lórin buktunk, akkor azért már vmi nagyot kéne villantani nem??!!

mpite 2015.08.27. 09:55:01

@MdewC: Akkor ezek szerint a Sevilla is megadja neki a 4,5 millió eurót, csak emiatt nem tudtak 10 millió eurót fizetni? Erősen kétlem, hogy ekkora fizetést kapna ott és emiatt ne fizetnének egy eurót se.

Llorente szemszögéből nézve szerintem egyértelmű, hogy váltania kellett, ha játszani akar, én nem úgy ismertem őt meg, mint aki a pénzért választotta a focit, nem gondoltam volna róla, hogy két évig padozna azrét, hogy nőjön a bankszámlája. Vagyis neki visszalépés ez anyagilag, de szakmailag előrelépés a Juve padjánál, hisz ott többet fog játszani.

Ezek után semmi okot nem látok arra, hogy miért kellett ingyen elengedni, itt a két klubnak kellett volna egy (számunkra is) normális megállapodásra jutnia.

consminor 2015.08.27. 09:56:01

@mpite: "Azért az mókás, hogy olasz oldal azt emeli ki, hogy milyen jó, mennyit spórolunk a fizetésén. Mert ha eladjuk 10 millióért, akkor nem spórolnánk a fizetésén? :D".

Abszolút ez jutott eszembe nekem is, gyakorlatilag Pirlo/Tevez/Vidal/Llorente eladásából 37 milliót+búnuszokat tudtunk kihozni. Jó, a Maestróval gentle man-ek voltunk, őérte nem is várhattunk reálisan pénzt. Tévez "eladását" még valahogy meg lehet magyarázni hogy ingyen engedtük el (itt is gentle man-ek voltunk). Vidált szerintem áron alul adtuk el, de alapvetően a 37 millió nem cseng rosszul.

Na de most Lórinál mit alkotott a vezetőség, ez teljesen érthetetlen.Jó, menni akart, nem volt helye a Mister rendszerében, felszabadul a bruttó 9M fizetése, de akkor se hiszem el, hogy nem kaphattunk volna 7-8 (Uram bocsá' 10) milliót.

Alapvetően meg vagyok elégedve a Kobráék munkájával, ügyesen összeraktak egy BL-döntős csapatot, de amit eladások terén művelnek az szerintem botrányos. Ogbonnát tudtuk jó áron értékesíteni, illetve Matrit tudtuk tavaly a Milánra rásózni 9-10 millióért (LOL). Más most nem is jut eszembe.

Köszi mindent Lóri, az első évben szerintem nagyon jó voltál, a másodikban már kevésbé, de becsülettel tetted a dolgod mindig. :)

pedronegroo 2015.08.27. 10:08:35

Az olaszok jól mondják: egy raklap pénzt spórolunk az elengedésével, ennyi :) pozitív szemlélet ez az ami a magyar embernek nem megy....

Továbbá mikor ingyen hoztuk Lóri-t nem kellett csatárra pénzt költenünk, ez megint csak jó lépés volt mert akkor tudtuk azt a pénzt más poszt erősítésére fordítani.

Szumma-szumma nincs itt semmi gond. :) Sok sikert Lóri-nak, ha megfelelően kiszolgálják nagy hasznára lesz a Sevilla-nak, bár ilyen módon nálunk is nyugodtan maradhatott volna és inkább Zaza-t nem kellett volna megvenni....

Leram7 2015.08.27. 10:13:15

Én sajnálom Llorentét, főleg az első évében nagyon eltökélt és jó volt. Allegrinek nem kell, ezt el kell fogadni.

De azért azt el kell ismerni, hogy az első évében nagyot küzdött elöl és fontos gólokat szerzett. Én jó szívvel fogok rá emlékezni.

sleepy8 2015.08.27. 10:24:21

Egyszeru a keplet, penzert nem kellett a kutyanak se... O zokszo nelkul vegig padozott volna 2 evet 9M-ert, szoval maradt ez a megoldas.

Amugy csak annyit nem ertek, hogy ti mibol gondoljatok (megint), hogy az tortenik a Lori akar?
Honnan tudjatok hogy nem a vezetosegnek lett elege abbol, hogy ez a f*sz a REAL MADRIDRA var aztan inkabb elzavartak a p*csaba?

Devilke Balla 2015.08.27. 10:26:10

28éves fejjel kell rájonnom,hogy tulajdonkép a mátrai szeretszolgálatnak szurkolok. Az hogy elengedjuk Pirlot aki már tényleg max 1-2évet játszik el,még rendben lenne. Na de o sem egy szegény csapatba igazolt,hanem a kis man.city-be,senki ne mondja hogy még ok sem tudtak volna fizetni teszem azt legalább 5milliót,de ok. Aztán elengedjuk Tevezt ingyen,ha jol emlékszem Giovinco is ingyen ment,és akkor most Llorente... Már nem is tudom hogy sírjak vagy nevessek,de osszehasonlítás képpen,megint csak elo kell vegyem Evrát,mert mi ugy fizettunk Evraért,hogy a Unitednek nem kellett,pénzre sem igazán volt szukséguk,mivel hogy gazdaságilag az egyik legstabilabb klub,lejáró szerzodéssel,32 évesen.... de ok hosszabbítanak vele,csak azért hogy kiszedjenek belolunk egy minimál osszeget legalább. Erre mi ugy osztogatjuk a játékosainkat,mintha csodbe mentunk volna,s mindenki csapat nélkul maradt volna.

Drága Marotta,ha neked van egy ferrarid,amit nem használsz,és meg akarom venni,de nem tudok érte fizetni,mert kell a pénz aztán a tankolására,akkor Te leparkolod a házam elé,s benne hagyod a kulcsokat az ajtóban???

nonszensz.

Rikoo 2015.08.27. 10:55:35

Na elolvastam erről több cikket is, hogy mi történt. Végülis a klub úgy döntött, hogy nem kell Llorente ő viszont vagy Real vagy sehova alapon inkabb maradni szeretett volna, mivel érzi Allegri bizalmát(itt is látszik mennyire összhangban van az edző és a vezetőség...). A Sevilla viszont maximum 2 milliós szerződést ajánlott volna a Real pedig nem érdeklődik iránta. Mivel a Sevilla ajánlata 7 millió volt végül a klub elfogadta, viszont Llorente nem ment bele, hogy megfelezzék a fizetését, de a klub úgy döntött, hogy inkább felszabadítják azt a 20 milliót amit a következő években kellene fizetni neki így szabadon távozhat, mert a Sevilla az átigazolási összeget így a fizetésébe fordítja így gyakorlatilag ugyanazt az összeget fogja kapni, mint Sevillában.

stevenh 2015.08.27. 11:02:01

@Rikoo: Így talán emészthetőbb, azonban ez még nagyobb csalódás így Llorrentében, habár a padozást elviselte Bilbaoban is...

Másik dolog, hogy ő lenyilatkozhatja, hogy élvezi a bizalmat, attól még nem feltétlenül van így, gyanítom a becserélései inkább arra irányultak, hátha mutat valamit és jön érte ajánlat, azonban hozta tavalyi semmilyen nettó emberhátrány formáját (ha ezt Allegri nem látta, és valóban bizalmat élvezte nála Lóri, akkor jobb, hogy most a vezetőség döntött), meg kicsit nagyképűnek érzem, hogy a Juve padjáról ő azt hitte majd a Realba megy

venember83 2015.08.27. 11:06:08

@Rikoo: oké, megvan a magyarázat, de attól még a Juventus ingyen elengedi az egyik elég hatékony csatárát, hogy az ne a cserepadot melegítse. Végül is jobb megoldás, mintha kitölti Lóri a szerződését, és ingyen távozik.

Továbbra is azt mondom, hogy nem rossz ez így, de azért ennél több lenne elvárható egy Juventus szintű klub vezetésétől.

Rikoo 2015.08.27. 11:08:49

@Devilke Balla: A végén tényleg úgy döntöttek, hogy megtartják Evrát, de Shaw érkezésével Evra döntött úgy, hogy távozik. Ezért igazolta le az utolsó napokban a United Blindet, mert ő több posztban is bevetheto többek közt balon is.

Rikoo 2015.08.27. 11:14:51

@venember83: pusztán pénzügyi szempontokat vehettek figyelembe. Ráadásul érdekes, hogy Marotta és Paratici egyszerre két különböző vonalon támad(Draxler és Witsel). Egyáltalán nem lepődnék meg, ha a végén két játékos érkezne még. Olyan mintha ezt a pénzt vki más fizetésébe szabadítottuk volna fel.

Devilke Balla 2015.08.27. 11:17:26

@Rikoo: Igen,de mégis meg lehetett volna oldani,hogy,jól van akkor menjél,felbontjuk a szerzodésed. Legalábbis nálunk ez lett volna a vége,hogy ingyen engedtuk volna el. A United meg kihozta belole a maxot.

Rikoo 2015.08.27. 11:24:08

@Devilke Balla: nálunk Marottanak aranyból van a szíve, mindenkivel joba akar lenni.:D

Devilke Balla 2015.08.27. 11:52:59

@Rikoo: Jah,tipikusan az az ember,akit ha megdobnak kovel,kenyérrel dob vissza :D Jóba is van mindenkivel,ki is használják ot rendesen.

KysBé 2015.08.27. 12:25:27

@Tony.: Így van!
Marotta komolysága már-már vetekszik VV Crisztofel-lel.
Vicc az a pali!

KysBé 2015.08.27. 12:34:10

@pedronegroo: Tehát Pogba is mehet ingyen? Gratulálok!

Roli984 2015.08.27. 12:55:05

@Rivendell: Ha ezt olvastad ki bejegyzésemből, akkor súlyos szövegértési problémáid vannak. Szerintem jobb ha kerülnénk egymást a blogon. Előre is köszi.

stevenh 2015.08.27. 13:05:33

@KysBé: Néha vannak érthetetlen döntései tény, de számomra felfoghatatlan, hogy miért csak olyan bejegyzéseknél látom a hozzászólásaidat aminél ekézni lehet a vezetőséget vagy Allegrit vagy bárkit, sőt igazából a teljesen pozitív híreknél is megtalálod az egyetlen negatívumot.

Különbséget kellene tenni egy teljesen hasznavehetetlen és egy a csapat gerincét adó játékos között, Llorrente ingyen jött sajnos hozzá képest magas fizetéssel (lehet ezzel jönni a következő hszben hogy kinek a hibája) amit azok a csapatok melyekbe tudása alapján befér nem fog kifizetni (kivéve ha angol), Lóri nem volt hajlandó távozni (Amauri, Iaquinta) a vezetőség meg tanult az előbbi nevekből és inkább úgy döntött felbontja a szerződését. Egyedül ők tudják, mennyi pénzünk van még a Mercatora senki más, ha ezzel a fizetéssel helyet nyitottunk 2 igazolásnak, vagy legalább egynek (Witsel) akkor áldásom a döntésre.

Ha itt marad és lelátón van, vagy netalántán játszik, és hozza a tavalyi szar formáját, akkor meg azért lehetne mindenkit szidni

Hoods. 2015.08.27. 13:30:03

Ennyi bohocot, cirkuszt kene nyitnunk. Csak az nem olt le, aki nem akar.

nemesszabi 2015.08.27. 14:32:33

Lorente 1 évig szívott, hogy hozzánk jöhessen tök ingyen. Ezek után az a minimum, hogy elengedjük mi is ingyen, ha az a csapat nem fizetne amugy érte ahova ő menni akar..

MDaniel98 2015.08.27. 14:41:38

@nemesszabi: Jó, csak, ha tényleg az a cél, hogy legalább a Bayern szintjére érjünk gazdaságilag, úgy nagyjából (Agnelli ezt többször lenyilatkozta), akkor nem engedhetjük meg, hogy 4 játékosunkból 3 kvázi ingyen váltson klubot (jó, tudom kaptunk 4 semmirekkellő fiatalra opciót, szuper), 1 meg áron alul. Ezt az átigazolást senki meg nem védi előttem, Llorentéért legalább 5-6 milliót kellett volna kapnunk, és akkor már diszkontos volt.

stevenh 2015.08.27. 14:58:38

@Juventus FC 15: Szerintem ezeknek a játékosoknak a hozzáadott értéke (elnyert címekből jutó bevétel a csapatnak) sokkal nagyobb volt, mint amennyit az eladásukból kereshettünk volna, persze ettől függetlenül vicc, ahogyan távoznak, mondjuk minden viszonyítás kérdése 4-ből 2 ingyen érkezett (szar érv, attól nem kell elengedni ingyen, de bukni nem buktunk rajtuk mint pl Amaurin, Felipe Melon és a hozzáadott értékük, főleg Pirloé, igen magas)

Tevezt egy Matri árán vettünk, így az egy diszkont ár volt, most elbuktuk azt a felét amit igazából akkor ért volna (szerintem 25 milliót simán kérhetett volna a City, az akkoriban már elszállt árak mellett)

Vidal pedig 4 évvel idősebben 3szor annyiért kelt el.

Még egyszer mondom nem értek egyet egyik átigazolás végkifejletével sem, főleg a Vidalért kapott nevetséges összeggel, de nem tudjuk mi áll a háttérben. Lehet még van 30 millió a pénztárcában amit el tudunk költeni, azonban fel kellett a fizetésekből szabadítani így a legkézenfekvőbb az volt hogy Llorrentét "elküldtük". Szeptember elsején okosabbak leszünk, hogy ki/kik érkeztek még, és utána lehet mérlegelni, hogy hogyan is állunk.

RuidaRobert 2015.08.27. 15:30:41

@stevenh: Hát én remélem, hogy már csak egy valaki érkezik (Witsel), mert gyakorlatilag a keret 50%-a lecserélődött. Elég lesz már...

pedronegroo 2015.08.27. 17:38:47

@KysBé: Pogba nem, de te már mehetnél, mert csak fanyalogni tudsz. :)

KysBé 2015.08.27. 23:17:36

Az egy dolog, hogy Marotta egy kókler barom, de hogy még van ember, aki ezt a majmot védi...

pedronegroo 2015.08.28. 10:23:26

@KysBé: Marotta-nak nincs szüksége hogy bárki is védje őt, nekem pedig nincs is szándékomban, az elmúlt évek eredményei magukért beszélnek. Persze ha te tudsz olyan érveket vagy számítást amivel alá tudod támasztani Marotta kompenteciájának megkérdőjelezhetőségét akkor azt szívesen "meghallgatom". De ennek hiányában a böfögéssel egyenértékűek a hozzászólásaid. És kérlek ezt ne vedd sértésnek, én teljesen elfogadom ha valakinek más a véleménye nincs ezzel semmi gond, csak akkor válik ez hiteltelenné és nevetségessé, ha nincsenek vagy légből kapott érvekkel vannak alátámasztva.

RuidaRobert 2015.08.28. 10:56:27

@pedronegroo: Mennyire igazad van. Én kimondottan szeretek idejárni, mert tényleg "összecsapnak" az érvek, vélemények.

@KysBé: Többször írtam már, ismét megteszem. Lassan elkezdhetnék kifejteni a véleményed is. Mert ennek így nincs értelme, hogy ha jó hír van (A. Sandro), ha meg valamit lehet fikázni, akkor meg is jelensz és élsz a lehetőséggel. Ennek így nincs értelme.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1883) bajnokság (3499) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (966) elemzés (40) előzetes (884) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1698) játékosokról (10224) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2500) meccsek (4292) mercato (4271) nyilatkozat (7640) Olasz Kupa (331) összefoglaló (430) pletyka (4287) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (301) video (221) Címkefelhő
süti beállítások módosítása