Marotta: "Sneijder csak a Juventus feltételeivel érkezhet"

sneijder_wesley_galatasaray_hatulnezet.jpgA Juventus sportigazgatója, Beppe Marotta elárulta, hogy a klub által csábított Wesley Sneijder szívesen igazolna Torinóba, azonban erre csak akkor van lehetőség, ha a Galatasaray elfogadja az Öreg Hölgy feltételeit.

"Azt kell mondanom, hogy Sneijder tehetséges játékos, akinek a karaktere illik a taktikai rendszerünkhöz." - nyilatkozta Marotta a Sky Sport Italia munkatársának az Inter elleni rangadót megelőzően.

"Nem történtek még igazi tárgyalások, mivel csak most értesültünk a játékos szándékairól. Ha lehetőségünk nyílik arra, hogy megszerezzük a saját feltételeinkkel, az kitűnő.

A Galatasaray sok pénzt akar, amennyit egyáltalán nem áll szándékunkban elkölteni. A januári átigazolási időszak során lehetőségeket keresünk. Már rendelkezésünkre áll egy kielégítő keret, így ha lehetőségek adódnak, élünk azokkal, azonban jelen pillanatban nincsen ilyen.

"Nem vagyunk szükséghelyzetben, így nem is kell sietnünk az igazolásokkal."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr617048803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nor82 2015.01.07. 13:12:32

Ez egy igazi barom!!!Szerintem tuti az alvószemüvegét veszi fel minden alkallommal!Nem szorúlunk erősítésre.....Ezért tarúnk itt mert egy igazi pancser intézi ezeket a dolgokat!Dühitő......:(

Ádám.84 2015.01.07. 13:14:57

Tegnap is láthattuk, hogy semmi szüksége nincsen a csapatnak egy trequartistára

Tony. 2015.01.07. 13:20:55

És mik a Juventus feltételei? Jöjjön ingyen és lehetőleg fizetést se vegyen nagyon föl.

MarekCsont 2015.01.07. 13:39:26

De miért nem tud megdögleni ez a kancsal buzzi??

Barolo 2015.01.07. 13:45:06

@Nor82: Ha az elmúlt 4 évet vesszük alapul, akkor Olaszországon belül véleményed szerint melyik csapatnak volt jobb (hatékonyabb) játékos politikája? Ezt nyilván nehéz objektívan mérni, de ha végig nézem a rivális csapatokat, akkor ezen időszakban legalább annyi mellényúlás (hiba) volt mint nálunk, viszont hasznot hozó aranyhalból jóval kevesebbet látok. Gazdaságilag esetleg az Udinese játékos politikáját mondanám sikeresnek, de ők viszont egy egészen más irányból közelítik meg a dolgot. Ez persze nem azt jelenti, hogy nekem nem hiányzik néhány frankó igazolás, de változatlanul úgy gondolom, hogy Marotta összességében jól válogat (sok hiba ellenére is, hiszen hibák szép számmal vannak a többi csapatnál is, ezek alapján ez egy ilyen szakma). A problémát szerintem feljebb kell keresni. A tulajdonosok és vezetőség nem vallja be korrektül nekünk szurkolóknak, hogy nem akarnak/tudnak költeni többet, ezért nem tudunk idehozni egy Shaqirit vagy Sanchezt nem (csak) azért mert Moratta töketlen. Forza Juventus!

Hoods. 2015.01.07. 13:51:32

Nem tudom hogy az a nagyobb szegyen hogy nincs 8 millionk telen vagy hogy szerinte nem kell nekunk igazolni jatekost.

Gannicuss 2015.01.07. 13:58:08

Elmegy már a pics.ba ez a kancsal majom. Nem szoktam szapulni, mert volt pár jó igazolása (és pár nagyon szar) viszont ez már sok. Azt sem értem miért nem keresünk egy CSATÁRT. Nem látja a vezetők közül senki, hogy csak Tevez ér valamit??? Llorrentét komolyan mondom siralmas nézni. Zavarja a labda őt meg a többiek...

regularjohn 2015.01.07. 14:12:01

háháhá - rég jártam erre, de úgy néz ki még mindig tart a marotta téma... :)

srácok, a lábát kéne csókolgatni, hogy a 0-ról épített fel egy ilyen csapatot, ennyi pénzből. igyekezzünk a lehetőségekhez mérten azért reálisan gondolkodni. köszi és pacsi

on: sneijder - sok pénzt nem lenne szabad adni érte, mert azért olyan sok már nincs benne, de szükség az lenne rá.

Nor82 2015.01.07. 14:24:59

Én azt értem hogy nincs annyi pénz mint más bajnokságokban ez még talán rendben is lenne igy!Hanem Azzal amit nyilatkozik hogy nincs szüksége a jelenlegi keretnek másra!A bajnokságban elvagyunk vannak jó ès kiábránditó nehezen elért eredmények!De Európához kicst gyengék vagyunk minőségi cserék nélkül!A kezdő sokszor fáradtan fásultan játszik a sokk meccs miatt!

Rivendell 2015.01.07. 14:39:59

@regularjohn: csókolgatni a lábát? akkor nem 1 csapatot nézünk mi.

bevétel szempontjából 2 éve top 9-10 csapat vagyunk,nézzük már meg hogy 1 Pool mennyit költ stb...pedig mögöttünk vannak,az hogy 1 zsák fontot kidobnak angol középszerekre az 1 dolog,de érdekes a pénzt elő tudják teremteni.Nálunk meg pont a zsugoriság vet minket vissza.

0-ról...ja,fogalmazzunk úgy,hogy 1 0-bajnokságban alkotott valamit,köszönjük meg hogy Pirlo minket választott + Vucsi 1 igazi elkényeztetett emberke és a Roma leadta nekünk.Ha belegondolunk őgy igazán nagy húzása csak Pogba volt,Vidalt megszerezni rutinfeladat volt,mert a Bayer konkrétan nekünk akarta,mivel nagyon csak a Bayern jelentkezett be érte,de nekik meg maga a Bayer nem akarta eladni,elhiheted Vidal az életbe nem húz magára zebra mezt,ha tárgyalhattak volna érte.
Mi konkrétan minden olyan játékost elbuktunk,akiért más is licitált.....vagy már a licitbe se mentünk bele,mert mondván szegények vagyunk

Rivendell 2015.01.07. 14:43:12

megkockáztatom a Roma költségvetése közel 80-90m-al kevesebb lehet,lehet alul is becsültem és ők az utóbbi években adogattak is el rendesen mellette,még is jönnek az újabb tehetségek,tehát ha valahol van 1 top megfigyelői rendszer,az biza náluk van...olasz szinten persze.Kérdés már csak az,hogy miként fogják tudni megoldani a szponzorációs részt,mert hiába emelik a tv-s jogdíjat + lesz nekik BL pénz is,még az kevés lesz,de nem féltem őket..amcsi tulaj majd hozza az amcsi befektetőket.

Hoods. 2015.01.07. 14:49:05

Babo vajon hany acc-ot csinalt, hogy legyen ember aki egyetert vele?

Rivendell 2015.01.07. 14:57:47

babo-nak is be kell látni,hogy 1 bizonyos szintet csak befektetéssel lehet megugrani,nincs a BL-ben olyan esélyes csapat,amelyik nem fektetett be komolyan,még az ATM is az eladások mellett is.Wenger is próbál kukázni + fiatalokat elcsábítani,de belátták ők is,hogy ez kevés,bele kell nyúlni a pénztárcába,pedig sokkal nincsenek előttünk még ők se gazdaságilag,sőt szerintem nyártól verjük is őket,de minimum hozzuk a számaikat.

regularjohn 2015.01.07. 15:02:37

@Hoods.: szánalmas a hozzászólásod. a többiek legalább észérvekkel érvelnek.

hellan (törölt) 2015.01.07. 15:05:12

Sneijder ügynöke megerősítette, hogy Wesley szívesen visszatérne a Serie A-ba és ma kezdik meg a tárgyalást a felek.

Hoods. 2015.01.07. 15:27:36

@regularjohn: Ezzel a mondatoddal is engem igazoltal. Akinek nem inge tudod.

BigP86 2015.01.07. 15:43:42

@regularjohn: szeva! legközelebbi meccsre rem újra be tudok nézni a csehóba! :) viszont Marotta témára reagálva. Az hogy mit épített fel az elmúlt 3 évben most pont nem érdekes. Jár érte a piros pont, viszont a múltból nem lehet élni. Amit viszont a vak is lát, hogy a csapat több poszton lyukas, nincs minőségi csere, nincs széljáték, nincs Tevez mellett minőségi csatár, védelem rég nem olyan mint 2 éve, kapusunk lassan nyugdíjba megy. Erre arról rizsázik ez a barom, hogy idézem: "Már rendelkezésünkre áll egy kielégítő keret, így ha lehetőségek adódnak, élünk azokkal, azonban jelen pillanatban nincsen ilyen." Shaqiri kölcsön, ill részlet opcióval mi ha nem LEHETŐSÉG?? Illetve akkor miért kell kibaszni 20 misit nevetséges szerződéssel egy balfék Moratara?? Folytatom. "Nem vagyunk szükséghelyzetben, így nem is kell sietnünk az igazolásokkal." Mi számára a szükséghelyzet? Mikor már kiöregedett mindenki, Pogbát megvették, Tevez hazament és nincs csapat? Akkor majd lesz 300 milliónk mint az MU-nak és hipp-hopp varázsol egy új csapatot? Kötve hiszem. Továbbra is tartom, hogy a vezetőség JELENLEGI ÉS ELMÚLT MÁSFÉL ÉVES munkája egy nagy nulla. Várom válaszod! :)

Barolo 2015.01.07. 15:53:41

Azzal teljesen egyet értek, hogy az európai elithez igazolni kellene, de ez nem Marotta döntése (nem is lenne jó, ha a sportigazgató döntene ilyen kérdésekről), hanem az elnök és tulajdonosok felelőssége. Tevez, Lichti, Storari és Barzagli is a nagyon jó vételek közé sorolható véleményem szerint. Azt is hiányolom rég óta én is, hogy nincsen jó megfigyelő hálózatunk sehol.
Liverpoolal és bármelyik angol csapattal kár összehasonlítani a Juventust, mert teljesen mások a lehetőségek. Liverpoolnál is nagyon kevés a siker story, de azt is meg lehet nézni, hogy a 3-4 top angol csapat milyen irgalmatlan mennyiségű pénzt szórt el hatalmas buktákkal kiegészítve (Torres, Jovetic, Poldi stb....). Tottenhamről meg ne is beszéljünk, mert ők teljes szopó ágon vannak, közepesen sok költéssel, nulla eredménnyel.
Szóval értem én a lázongás tárgyát, de szerintem sok körülmény van, ami erősen árnyalja a dolgot.
Forza Juventus!

Barolo 2015.01.07. 15:59:22

@BigP86: Nagyjából igazad van (még ha a vehemens stílusoddal nem is tudok mindig azonosulni :)). A hosszú távú gondolkodást én is nagyon hiányolom és ebből a szempontból nekem is fájó a Shaqiri story, főleg úgy, hogy elvileg nála már nyáron is próbálkoztunk (amúgy meglepődnék ha nem a poolba menne).
És igen, ha a legrosszabb verziót nézem idénre (ami egy Nápolyi elleni buktával nem is tűnik extra távolinak), akkor akár a bukás fő oka simán lehet a 2. ás 3. számú csatáraink (spanyol duó)borzalmasan gyenge szereplése. Forza Juventus!

Rivendell 2015.01.07. 16:13:58

@Barolo: nem értetted akkor a lényeget..Pool mint példa,hogy KÖLTENEK,ők akarnak valamit,mi meg csak kukázni.

Az hogy beletenyerelnek nagy buktákba,az már 1 teljesen más történet,lényeg nem az hogy eredményes vagy,sem....lényege az volt,hogy nálunk kevesebb bevétellel rendelkező is simán hazavág minket nyaranta,de amúgy az ARsenal-Abra-Arsenal 3-as se nagyon van előttünk bevételben + ők többet is költenek valszeg fizetésekre.
Adidas+ emelt Seria A jogdíj mellett se fognak nyáron befektetni/nagyon max nem a most következő nyári mercato,hanem a 2016-os nyárin/,akkor elkönyvelhetjük hogy vezetést kell váltani,Agnelliék nem maradhatnak,mert elhiheted ezt nem fogják tűrni a szurkerek,Agnelli nézhet ki a fejéből az üres lelátók miatt,ha az 1ső emelt bevételű év után se fogják magukat összekapni.

Rivendell 2015.01.07. 16:15:53

@Rivendell: 2x írtam Arsenalt..City-t akartam

ha szerencsénk van,akkor az Adidas feltételeket is szab a szponzori szerződésnél,nem hiszem hogy érdekek lenne 1 omladozó csapatot támogatni.

The king of alibis 2015.01.07. 16:22:16

"Nem történtek még igazi tárgyalások, mivel csak most értesültünk a játékos szándékairól. Ha lehetőségünk nyílik arra, hogy megszerezzük a saját feltételeinkkel, az kitűnő."

Gondolom, a szokásos marhottai bizniccel próbálkozunk majd. Kölcsön + opció. Barmotta, TAKARODJ a kókler Allegrivel együtt!!

Gannicuss 2015.01.07. 16:32:55

@regularjohn: Nagyon erős túlzás, hogy csókolgatnunk kéne... Ezzel a hozzáállással nem jutunk magasabb szintre. Még a közép angol spanyol csapatok is előbb igazolnak klasszist. De ha ennyire szarrá.óak legalább ne híresztelnék lépten nyomon, hogy semmire nem akarnak költeni. Bölcsebb lenne csendben maradni!

babo0410 2015.01.07. 17:10:12

@Hoods.: Én egyet se. De te miért velem vagy már megint elfoglalva? Szerintem a tegnapi kijelentésed után inkább mélyen magadba kéne nézni. Most nem úgy megy, ahogy elképzeled, és már nem is szereted annyira ezt a csapatot? És ezek után enegm kritizálsz? Gondolkodj kicsit mielőtt írni kezdesz. Ne az én szememben keres szálkát, amíg a tiédben egy hatalmas gerenda lapul.
@Rivendell: Befektetés az rendben van, de ne egy 30 éves, kiégett játékosba akarjunk befektetni. Az nálam nem befektetés.
Egyébként mire számítottatok? Nyilván azt fogja mondani, hogy csakis a mi feltételeinkkel jöhet. Ha nem ezt nyilatkozná Marotta, szerintetek nem kérnének minél nagyobb összeget Sneijderért? Gondolkozni is kéne mielőtt élből megint Marottat és a vezetőséget kritizáljuk. Nyilván azt fogja nyilatkozni, hogy csakis a mi feltételeink számítanak, ha már az nyilvánvalóvá vált, hogy nagyon kell nekünk Sneijder. Ha már az egyik ütőkártya a Galatához került, mit tehetünk. Most ugyanis sakkban tudnak tartani minket azáltal, hogy tudják, hogy nekünk szinte mindennél jobban kell. Kvázi annyit kérnek érte, amennyit nem szégyellnek. Jó, hogy azt a nyilatkozatot nem várjátok el, hogy "Akármennyi is legyen az ára, nekünk kell, holnap megyek, és amennyit kérnek teszem is le az asztalra". Na ebben az esetben vennének hülyére minket. Pl. Tévezt is ide tudta hozni Marotta nagyon jó áron, mert nem engedett a City zsarolásának, ráadásul volt egy ütőkártyánk, szabadultak volna tőle. Most is megvan ez az ütőkártya. Hiába nyilatkozza a Galata, hogy nem eladó, de bajban vannak, és nem tudják fizetni. Ezt nagyon jól tudja Marotta. Nem olyan ostoba, mint ahogy azt képzelitek. Ha tényleg annyira kell nekünk Wesley, akkor el fogjuk hozni. De én egy fiatalabb irányítónak jobban örülnék személy szerint, aki játszhat a BL-ben.

babo0410 2015.01.07. 17:15:16

@Hoods.: Elnézésedet kérem, tegnap @BigP86 kolléga írta, hogy ezt a csapatot kevésbé szereti. Na pl. én is kitalálhatnám, hogy egy és ugyanazon személyek vagytok, annyira egyforma a stílusotok.

Hoods. 2015.01.07. 17:28:15

@babo0410: Nem is ertettem a hsz-ed.
Minek kene nekem tobb profil amikor az ertelmesebbje azon az allasponton van amin en?

babo0410 2015.01.07. 17:38:37

@Hoods.: Értelmesebbje? Ha te azt a hisztit amit le szoktatok vágni, mikor nem az történik, mint amit elképzeltek, annak nevezet, akkor fölösleges vitázni tovább. Nincs több kérdésem.

regularjohn 2015.01.07. 18:32:08

na, pont ezen mosolyogtam, hogy évek óta még mindig ekkora darázsfészek ez a téma. én meg persze jól belenyúltam :)

nehéz mindenkinek minden felvetésére válaszolni, és regényt sem szeretnék írni, de szerintem a 3 scudetto őt igazolja, amihez ő szedte össze a játékosokat, köztük zseniális üzleteket kötve. az európai nem jó szerepléshez elismerem, hogy kellenének jobb játékosok, de nézzétek meg, hogy a minőséget jelentő játékosok közül ki igazol olaszországba, ezért az angol/spanyol klubokkal eleve nehezebb versenyezni.

marottának egy nagy hibáját látom, az pedig a balhátvéd kérdése, ezt igazából nem sikerült megnyugtatóan megoldani az elmúlt 4-5 évben. a 33 éves evra és az alapvetően középpályás asamoah habár nem rosszak, de nem jelentenek hosszú távú megoldást). a szélsők hiánya érdekesebb kérdés, mert conte alatt szerintem nem is volt nagyon fókuszban, idén nyáron került elő komolyabban a kérdés, de egyetértek, hogy ezen a téren lehet fejlődni. de a fejlődés a cél: 3-4 éve elkezdtük építeni egy csapatot, ami fokozatosan épült, és talán most jutottunk el oda, hogy lehet abban gondolkodni, hogy több formációra is vásároljunk.

az átigazolásra szánt keretösszeget pedig szerintem nem ő határozza meg, max annak a felhasználásáról dönt - de maga a keretösszeg meghatározza, hogy milyen esetben meddig lehet elmenni. azt fel sem merem vetni, hogy mi lesz, ha marottának sikerül lealkudnia az árat, akkor is így fogjátok nem szeretni? és mi a baj azzal, hogy kölcsön + opciós üzleteket köt? a mai foci kőkeményen üzleti alapokon fekszik, ezek gazdasági társaságok, de ez sem lehet marotta hibája.

hogy lehetne-e jobban csinálni, azt nem tudom, nyilván lehetne, de határozott véleményem, hogy a lehetőségekhez mérten nem rosszak az igazolásaink, illetve a hiányosságok nem intézhetőek azzal, hogy "hülye marotta". ott van pl. secco. na ő egy igazi balfék volt, vele nem is érdemes összehasonlítani marottát.

és talán ez a legfontosabb gondolatom a témához:
lehet, hogy élesen fogalmaztam a lábcsókolgatással, de kérlek ismerjétek el, hogy a barmottázás, pancserezés, kancsal majmozás, "dögöljön meg a kancsal buzzi"-zás, stb. még annyira sem megfelelő és helytálló. ennél azért több tisztelet érdemel, még ha a munkáján lehet is vitatkozni. talán ezek a lekezelő minősítések erősítik fel bennem az igényt, hogy a dolog másik oldalát is megpróbáljam megmutatni.

és köszi, h végighallgattatok :)

BigP86 2015.01.07. 18:37:55

@babo0410: hisztizni te szoktál Anglia réme. Témához:"Befektetés az rendben van, de ne egy 30 éves, kiégett játékosba akarjunk befektetni. Az nálam nem befektetés." ismerős szavak? Te írtad. Ezek alapján magyarázd már el, miért lett volna Shaqiri sok 14-15m körül???

ronny34 2015.01.07. 18:44:06

A zsigerből jövő fröcsögés helyett azért el lehetne gondolkozni is egy kicsit. Ez nem egy privát, őszinte beszélgetés volt veletek. Hanem egy nyilvános interjú. Most mondja azt, hogy égető szükségünk van Sneijderre és minden pénzt megadnánk érte? Kiváló alkupozícióból indulnánk...

babo0410 2015.01.07. 19:59:05

@BigP86: Hol írtam, hogy Shaqiri 15-ért miért lenne sok?

4Evorg 2015.01.07. 20:14:31

@babo0410: Uristen, te komolyan ilyen nehéz felfogású vagy? :o

BigP86 2015.01.07. 21:18:03

@babo0410: Marottanak te nagyon tehetséges... Tudod a szerelmednek.

babo0410 2015.01.07. 23:12:39

@BigP86: Akkor miért tőlem kérdezed. "Ezek alapján magyarázd már el, miért lett volna Shaqiri sok 14-15m körül???" Ebből honnan kellett volna vágnom, hogy nem nekem címezted?

babo0410 2015.01.07. 23:16:17

@regularjohn: Hatalmas respekt, minden szavaddal egyet kell érteni.

danimester1 2015.01.08. 10:34:33

Nekem sem szimpatikus amit a mercatokon csinálunk évek óta.Viszont most ez tetszik,hogy a mi feltételeinkkel jöhet.Egyértelmű,hogy már a korban benne van,a törökök ne velünk akarják megfizettetni a felhalmozódott adósságukat.Tény és való erősítés lenne,de nem mindegy milyen áron és nem mindenáron.Plusz ott van még a Melo féle biznisz is,igaz a mi saját hibánk volt,de akkor is.

Sischo 2015.01.08. 10:37:32

@regularjohn:
+1
Megnyugtató látni, hogy azért vannak itt értelmes emberek is.

Egyébként engem jelenleg 2 dolog aggaszt:
-Az elkövetkező években több kulcsjátékos is kiöregedőben lesz, az ő pótlásuk kemény feladatnak ígérkezik.
-Illetve, ha majd egyszer eladjuk Pogbát(sajnos szerintem ez előbb utóbb be fog következni :/ ) az ő érte kapott pénzt nagyon okosan kell felhasználni(lásd ellenpéldának a Liverpool esetét).

Amúgy szerintem az is lehetséges, hogy a vezetőség Pogba eladásából képzeli el a fiatalítást, de azért remélem hogy nem így lesz. Talán az új szponzori pénzekből és egy kis extrával ez megoldható lesz.
Mindenesetre Sneijder semmiképpen nem sem segít ezen a problémán, de játéktudásilag mindenképp emeli a csapat szintjét.

danimester1 2015.01.08. 10:46:27

@regularjohn: Igazad van abban amit írsz,erre szoktam írni a fejétől bűzlik a hal.Nekünk nem a formáció váltás miatt kellene vásárolnunk hanem egyenesen a kezdőbe,mert tavaly már a padot erősítették úgy ahogy ezt mindenki döntse el.(A formáció váltás ment Conte idején is csak nem volt hozzá megfelelő játékosHa már itt tartunk miért nem lehet elzavarni a folyamatosan sérült Pepe-t aki viszi semmiért a pénzt,ezzel is lehetne spórolni pont azt az 1-2-3 M-t ami adott esetben hiányozna.)A véleményem ezzel kapcsolatosan az,hogy ez sem sikerült neki(k),mint ahogy az sem,hogy Tevez leigazolása után már csak a kapkodás ment,mert hónapokig nem csinált(ak) semmit.Én azt mondom,hogy inkább költsünk apránként minőségre.Pl. télen egy nyáron meg kettő,de bevételek függvényében akár három is.Szerintem ez nem kivitelezhetetlen.Ha megnézzük a sok kölcsön opciót és amit valósan ki is fizettünk (sajnos több esetben is indokolatlanul),akkor ezekből a pénzekből már minőséget lehetett volna hozni.Természetesen ez a felvetésem nem egy mercatoról szól hanem az első bajnoki cím nyerésétől kezdve így csináltam volna.Az is tény,hogy nem tudunk 5-6-7-8M-s fizetéseket adni,de ezek valóban irreálisan soknak számítanak már.Valamint ha tényleg minőség érkezik,akkor több esélyünk van Európában is,ezzel fedezni lehet a relatíve magasabb fizetéseket és akkor még nem számoltam a bajnoki pénzt és az esetleges kupát.Igaz az is,hogy kibicnek semmi nem drága és innen a gép mellől könnyű,de szerintem nem kivitelezhetetlen.Már csak azért sem,mert elsősorban kellene egy jó játékos megfigyelői hálózat,így nem csak a lepukkant Seria A-ban tudnánk "hadakozni" egy-egy játékosért.Sokszor gondolkodtam már én is,hogy mi miért lehet és hidd el megfordult a fejemben,hogy üzletként tekint Agnelli a csapatra és ha majd nem lesz nyereséges le fog lépni valami kifogással.Nem tudom elképzelni,hogy ennyire nincs pénz.

MDaniel98 2015.01.11. 16:00:01

@regularjohn: Azt meg kell hagyni, hogy van igazság abban amit mondasz, de a szurkoló mindig jobbat/ügyesebbet/fiatalabbat akar a csapatába mint most, és, ha úgy látja, hogy olyan játékosok érkeznek a csapathoz, akikért ugyan nem fizetünk sokat, de nem javítanak a csapat minőségét, és csak a pénzt viszik, akkor joga van kritizálni őket. Viszont természetesen azért Marottának is voltak bőven jó, vagy éppen bravúros megoldásai, és abban egyetértek, hogy ezt a nyilatkozatot mint olyat nem szabad komolyan venni, ez csak az ár lejebb vitelére szolgáló sportigazgatói húzás.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3523) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10266) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4330) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (436) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (227) Címkefelhő
süti beállítások módosítása