A sajtó fájdalmas változásokról ír

spalletti_luciano_locatellinek_magyaraz.jpgRomeo Agresti szerint Luciano Spalletti nagy változáson dolgozik, a mester átáll a négyvédős rendszerre. A kísérleti szakasz után most el kell kezdenie hatást gyakorolni és kockázatokat vállalni, hogy megvalósítsa elképzelését a Juventusnál. Gleison Bremer visszatérése kulcsfontosságú lesz, az első lehetőségek között Andrea Cambiaso a jobb oldalon és Kalulu a jobb középhátvédként, Juan Cabal vagy Lloyd Kelly pedig a bal szélen szerepelhet. Manuel Locatelli nem feltétlenül jelent ideális profilt a védelem előtt, Teun Koopmeiners, Fabio Miretti vagy Vasilije Adžić érdekes lehetőségek, de egyikük sem emeli igazán a szintet. A támadásban azonban több lehetőség van. A 4-3-3 felállás Edon Zhegrova, Francisco Conceição és Kenan Yıldız számára lenne előnyös, de nem kizárt Kenan Yıldız középsőként való bevetése sem, ahogyan a kétcsatáros felálláshoz való visszatérés sem, mivel a Dušan Vlahović-Loïs Openda páros bebizonyította, hogy mélységet tud adni a játéknak.

Alfredo Pedullà fájdalmas opcióról ír, ha Luciano Spalletti visszatér a négyvédős rendszerhez, az újságíró szerint ebben az esetben Manuel Locatelli elhagyhatja a Juventust, mivel a Juventusnak sürgősen szüksége van egy igazi regista játékosra Spalletti 4-3-3-as felállásához. Manuel Locatelli áldozatos munkával végzi a feladatát, de természeténél fogva box-to-box középpályás, nem pedig mélységi játszó irányító. Ez a jellemző arra készteti a klubot, hogy minden lehetőséget megfontoljon. Ha a Juventus egy funkcionálisabb registát akar Luciano Spallettinek, akkor az egyetlen valódi „kulcs” bizonyos üzletekhez az lehet, hogy Manuel Locatellit is bevonják a cserebe. Luciano Spalletti első számú választása továbbra is Pierre-Emile Højbjerg, Marseille-ben pedig Roberto De Zerbi (aki Locatellit Sassuolóban indította el) nagy rajongója. Emiatt elméletben lehetséges egy csere a klubok között, ha a Juventus úgy dönt, hogy teljes mértékben Luciano Spalletti mögé áll.

A Corriere dello Sport egy másik középpályás esetleges átigazolásáról írt, a lap szerint Morten Hjulmand már tavaly nyáron teljes megállapodásra jutott a Juventusszal, körülbelül 3 millió euróért szezononként, de a Sporting úgy döntött, hogy elhalasztja az eladását, miután Gyökeres Viktor az Arsenalhoz igazolt. Morten Hjulmand maga is szívesen visszatérne a Serie A-ba, és a Juventus folyamatosan figyelemmel kísérte őt. A középpályás szerződése 2029-ig érvényes, és 80 millió eurós kivásárlási záradékot tartalmaz. Ennél alacsonyabb összegű megállapodás is lehetséges, de a Sporting várhatóan 50-60 millió eurót fog kérni, ha a Juventus tárgyalásokat kezdeményez. 2026 nyarán új, konkrét lépés várható, mivel Morten Hjulmand továbbra is az egyik legfőbb célpont a középpálya átalakítása érdekében

A Tuttosport szerint Mattia Perin januárban elhagyhatja a Juventust. A kapus frusztrált, mert kevés játéklehetőséget kap a Juventusnál, a Genoa pedig csábítja, és az új edző, Daniele De Rossi már fel is hívta. A kapus szerződése 2027-ig érvényes, de a januári átigazolás (valószínűleg féléves kölcsön keretében) csak akkor lehetséges, ha a Juventus előbb talál egy megbízható helyettest. Mivel Carlo Pinsoglio hosszú távra kiesett sérülés miatt, kockázatos lenne Mattia Perint tartalék szerződtetése nélkül elengedni. A Juve nagyra értékeli őt az öltözőben, de ha Mattia Perin távozni szeretne, a klub nem fogja megakadályozni. Jelenleg a jövője bizonytalan: maradjon tartalék Torinóban, vagy újra kezdőként próbáljon szerencsét a Genoában..

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8118994565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemárumel 2025.11.17. 09:01:22

Hát ha Spalletti csak annyit elér, hogy ez a bohóc távozzon akkor már megérte....

delpi0823 2025.11.17. 09:09:58

@Nemárumel: Hatha Hojbjergre csereljuk el,akkor inkabb ne tavozzon.....

szabo2323 2025.11.17. 09:35:50

Azért az sokat elárul, hogy megint el akarják passzolni! Szerintem vannak vele más gondok is érdekes,hogy Eddig minden épkézláb edző a Juventusnál megakar tőle szabadulni! Gondolok itt Allegrire pl most még Spalletti. Remélem Vlahot is legkésőbb a nyáron eladják. Szerintem sok ebben a csapatban a bomlasztó elem és nem véletlen,ez a sok forma hanyatlás.

Il Principino 2025.11.17. 10:34:13

Jesszus,Hojbjergben látják a megváltót,akkor már régen rossz,mint ahogy Brozovic neve is felmerült....
Hjulmand elférne, de borzasztó magas az ára!

aaatommy 2025.11.17. 10:39:02

@szabo2323: mióta Locatelli a kezdő csapat közelében lehet azóta vagyunk lejtmenetben,lassítja a játékot utemtelen,semmi jelenléte a pályán...2 gólban simán benne volt tegnap,nem is értem hogy lehetett kezdő a válogatottban

szabo2323 2025.11.17. 11:52:08

@aaatommy: Igen ezt mindenki látja. Kíváncsi lennék ha van ilyen statisztika,hogy hányszor passzol hátrafelé mérkőzésenként.

Pedro32 2025.11.17. 11:59:04

@szabo2323: Manuel Locatelli ranks among the best in Europe for progressive passing, leading his peers in the top five leagues with an average of around 13.7 progressive passes per 90 minutes. This metric highlights his effectiveness in advancing play and driving momentum toward the opponent's goal, making him a crucial player for Juventus in moving the ball forward.

Juventino86 2025.11.17. 12:04:50

Ez nem lenne fájdalmas változás. Locatelli borzalmas játékos, nagyon remélem, hogy minél hamarabb távozik. Lassítja is a játékot, illetve nagyon sok labdát ad el minden meccsen. Neki a világon semmi helye nincs a csapatban.

Pedro32 2025.11.17. 12:05:24

@szabo2323:
Season 2025/26
Duels won % 92nd percentile
Possessions won 94th percentile
Progressive carries 76th percentile
Forward passes completed 99th percentile
Forward pass completion % 84th percentile
Key passes 24th percentile
Progressive passes completed 100th percentile
Minutes played 800

Ezeket találtam

venember83 2025.11.17. 12:24:48

Cikk kiegészítve Perin távozási szándékát illető pletykával.

Juvino 2025.11.17. 12:48:35

Elkuldjuk Lokat Spal miatt, majd ot is nyaron...kiru!

babo0410 2025.11.17. 13:02:21

Eladjuk Locatellit, hogy a 30 éves Højbjerget igazoljuk le? Én ezt kétlem. Locatelli jó játékos, nélküle a kp-n nincs stabilitás, nem kéne eladni.

babo0410 2025.11.17. 13:03:34

@szabo2323: Nem akart senki megszabadulni Locatellitől. Nem lenne most csk, ha gondok lennének vele.

kidelpiero 2025.11.17. 13:16:17

Atfutottam ketszer is a cikket, de nem talaltam benne fajdalmas valtozast... Vegre megtortenne amit annyira regota varok! Az esetleges helyetteseket nem ismerem, de elorejatekban csak jo lehet, a vedo funkcioit pedig konnyen tudjuk potolni

gomorra21 2025.11.17. 13:24:53

Talán majd Spalletti után sikerül valami értelmezhető edzőt szerezni. Comolli után meg a Juventushoz méltó igazgatót. Ezek kapnak most 1-2 vergődő évet, de vége lesz ennek is.

venember83 2025.11.17. 13:27:19

@kidelpiero: "Manuel Locatelli nem feltétlenül jelent ideális profilt a védelem előtt, Teun Koopmeiners, Fabio Miretti vagy Vasilije Adžić érdekes lehetőségek, de egyikük sem emeli igazán a szintet."

Szerintem qrva fájdalmas, hogy egy 60 millióért igazolt kp. érdekes megoldás lehet adott pozícióban, de nem emeli a szintet, és ezért vissza kell vonni a védősorba. És igen, Locának az érkezése egybeesett a Juve zuhanórepülésével, és nyilván az ő felelőssége is, hogy hol tart a klub sportügyi téren, ugyanakkor nem érzem, hogy az ő lecserélésével bármi változna. Ez a kiváló szakmai gárda nem tudott mit kezdeni olyan sok ígéretes futballistával, majd pont Loca utódjával fog? Szerintem simán mehet Loca, bármennyire hasznos is, mert többet vártunk tőle. Na de kire nem igaz ez? A legtöbben nem voltak képesek megfelelni az elvárásoknak, dicstelenül távozott innen CR, Higuaín, Dybala, az előtte kiválóan futballozó Douglas Luiz vagy épp Douglas Costa, vagy az argentin szélső, hogy a fenébe hívják... Ángel Di Maria. Nem hozzájuk akarom hasonlítani Locát, csak arra szeretnék rámutatni, hogy itt nem elsődlegesen egy-egy játékos vagy edző jelenti a problémát. Az elmúlt időszakban kb. az egyetlen, aki szerintem bőven túlteljesítette az elvárásokat, az Tévez volt.

kidelpiero 2025.11.17. 13:27:52

@Pedro32: azt jol ertem h a kulcspasszok tekinteteben csak a mezony 24%anal jobb? Ez melyik bajnoksagra vonatkozik? Csak az o posztja, vagy minden posztot figyelembe veve?

Van olyan statisztika h a passzainak hany %a elorepassz, es ezzel a mezonyben hogy all?

Arra van valami stat h az atveteltol pontosan hany mpre van szuksege h tovabbpasszolja, es ezzel hanyadik a bajnoksagban?

Arra tudtok statot h meccsenkent hany kenyszeritot/egyerintot csinal, es ezzel hanyadik a bajnoksagban?

Ezek sztem tok hasznos statok lennenek

Andras74 2025.11.17. 13:30:50

@venember83: nesze sánta, itt egy púp!

Ha Perint elengedik, akkor inkább egy kezdő kapust kéne igazolni, hogy nyáron ne kezdjük elölről a kapuskérdést.

aaatommy 2025.11.17. 13:33:22

@babo0410: Locatelli meg a stabilitás...igen tegnap is ő volt a legstabilabb,ha nem lett volna ilyen stabil lehet 8at rúgnak a norvégok

kidelpiero 2025.11.17. 13:36:13

@venember83: ha mondjuk nem akarok vitaba szallni a dicstelen tavozas listaddal, lehet szerinted koze ahhoz hogy az utolso elvarasokat tulteljesito tamado idejen Pirlonak hivtak azt a kulcs pozicioban jatszo jatekost akit most Locatellinek?

Es ertem amit mondasz, fejetol buzlik a hal, de ez a kezdocsapatra is igaz kulon, es nem csak a klubra. A klubnal mar tortentek vezetoi valtozasok, a kezdocsapatot tekintve viszont tovabbra is Locatellinek kene fazont szabni...

venember83 2025.11.17. 13:42:50

@kidelpiero: Loca nem Pirlo, ebben nem lesz vita köztünk. És nem is neki kellene irányítani ezt a csapatot. Mert ő nem Pirlo. És mellette is csak egy Thuram van, aztán ennyi. Ha már választani és hasonlítgatni kell, Loca inkább egy szelíd és elegáns Vidal, semmiképpen nem Pirlo.

Pedro32 2025.11.17. 13:44:55

@kidelpiero: Top 5liga .
Manuel Locatelli ranks among the best in Europe for progressive passing, leading his peers in the top five leagues with an average of around 13.7 progressive passes per 90 minutes. This metric highlights his effectiveness in advancing play and driving momentum toward the opponent's goal, making him a crucial player for Juventus in moving the ball forward.

A progresszív passzokban is elég jó.

A sofascoron sem rossz,de ott csak a széria a-t mutatja
A Szezon 8.legjobb játékosa az egész mezőnyt figyelembe véve,a top20 bá csak Yildiz fért még be a 15.helye.

kidelpiero 2025.11.17. 13:45:40

@venember83: pontosan, ezert kell hozni helyette legalabb egy Temus Pirlot...

venember83 2025.11.17. 13:48:00

@kidelpiero: sok sikert! Lassan 15 éve keresi a Juve az új Pirlót. Igaz, egyesek Aranycsapatra áhítoznak, az meg évtizedekkel előzte meg Pirlo korát. Keressük akkor Pirlót 2025-ben.

Pavel1988 2025.11.17. 14:28:56

Progresszív passzok azok a passzok amik a pálya védekező 40%-tól távolabb eső pontjától indulnak, legalább 10 yardot tesznek meg és előrefele irányulnak. Emellett azok az előrepasszok tartoznak ebbe a kategóriába amik bejutnak a büntetőterületen belülre.
Locatelli ezekben évek óta az egyik legjobb a top5 ligát tekintve. Az ilyen listák azért nem adnak tűpontos képet, mert mindig a feltolt védelmek védői fognak nyerni(pl.: Huijsen). A büntetőterületre bejuttatott labdák nyilván többet érnek, pedig ugyanannyinak számít, mint egy előremutató 10 yardos passz a pálya közepéről.

@kidelpiero: Teljesen legit kérdések, de erre nincsenek statisztikák. Locatelli játéka sokat fejlődött az elmúlt 2 évben(pl.: hosszú labdák pontosságában) de a döntéshozatala szerintem is nagyon lassú. Ez lehet az Ő veszte, sajnos ha közelebb tesszük a kapuhoz akkor egyre jobban ki fog jönni ez a gyengesége.

Nem titkolom, én nagyra tartom Locatellit de ha Spalletti marad az edző akkor alighanem neki reszeltek. Valószínűleg jól is lenne ez így, nem fog tudni mit kezdeni vele. Az Ő játéka a gyors labdajáratásra épül, ezt nem fogja megbontani amiatt, mert jól passzol előre és jól védekezik.
Ha a Napoli tényleg akarja Mirettit és Gattit akkor szerintem mindenki jól járna azzal ha Lobotka egy fordított utat tenne meg.

steven.h 2025.11.17. 14:47:21

@kidelpiero: Locatelli soha nem regista volt, az hogy Allegri megpróbált belőle azt csinálni és azóta is folyamatosan ahhoz van hasonlítva hogy bezzeg Pirlo az baromira fals. Ő pont ugyanolyan kényszermegoldás volt ott mint Pjanic, aki szintén nem hozott ott egy túl jó szintet szerintem, maximum akkor mikor 4-2-3-1-et játszottunk és ott volt előtte Dybala, mint ahogy Bentancur is kényszermegoldás volt, meg Marchisio is, csak neki valahogy jobban állt, a sérüléséig.

Én csináltam ilyen összehasonlítást, ha már felmerültek nevek itt - főként Hjulmand meg Lobotka, egy másik cikkhez be is raktam, de akkor berakom ide is:

Locatellit nézve:
Progresszív passzok / 90 perc: 9,3
Passzok támadó harmadba: rendszeresen magas, ~20–25 per meccs
Ez 86%-os passzpontossággal

És ahhoz képest hogy a támadóharmadba ennyi labda jut el, nincs kihasználva - nem tudják levenni, nem tudják megjátszani, elpasszolják - ezért nem is lesz belőle még kulcspassz se. Miközben ezek a számok kiemelkedőek - Modric pl a statisztikák alapján 5-6 támadóharmadba tett passzal zár per meccs és 8,5 a progresszív passzok átlaga.

A sokak által idehozni kívánt Hjulmand - 5,5 progresszív passz és 8-9 támadóharmados passzal áll, és a többi mutatója sem jobb mint Locatelliért, cserébe a védekezés statjai egyébként gyengébbek egy gyengébb bajnokságban.
Lobotka szintén nagyjából ehhez hasonló statokat hoz mind Hjulmand.

@Pavel1988:
a döntéshozatala azért lassú mert nincsenek meg a mozgások meg az automatizmusok, nagyon sok játékos akik semmivel sem jobbak mint Locatelli azért tűnnek gyorsabbnak, mert megvannak azok a mechanizmusok ami alapján csukott szemmel is tudná a játékos hogy hova passzoljon, ott lenne az ember.
Ez a Juventusból nagyon régóta hiányzik, nincsenek sémák, a játékosok egyéni döntésétől függ, hogy mi a játék folytatása, az meg elég kevés csapatnak állna jól, mert ahhoz tényleg korszakos zseninek kellene lennie az adott játékosnak hogy működjön, plána ha registát akarnak vele játszatni - mint Modric, Pirlo, Kross stb

Gabi 69. 2025.11.17. 14:52:34

@szabo2323: Van egy rossz hírem! Vlahót nyáron semmi képpen nem adják el.
Ha szerződést hosszabítanak vele akkor kizárt hogy eladják. Ha nem akkor július elsején már nem a mi játékosunk így nem tudják eladni.

Pavel1988 2025.11.17. 15:07:59

@steven.h: Szerintem nem csak arról van szó, hogy nincs kinek passzolni. Locatellinek nincs meg a bokája és technikai repertoárja ahhoz, hogy gyorsan tudja továbbítani a labdát.
Modric egy találó választás, mert ha őt nézed akkor nagyon kijönnek Locatelli legnagyobb hiányosságai. Locatellinek egy nagyon kötött felépítése van, amihez társul egy nagyon szétnyíló lábfej tartás. Emiatt a bokája sokkal kisebb tartományban tud mozogni, mint Modricé. Ebből az következik, hogy sokkal pontosabban kell magának letennie a labdát, ez plusz mozdulatokat igényel.
Tehát Modric átvesz egy labdát, az sem baj ha nem tökélketes, arra fordítja a bokáját amerre akarja és már passzolhat is. Locatelli ezzel szemben csak akkor tudja pontosan és megfelelő erővel továbbítani ha a teste elé kerül a labda.
Ezen kívül Modric a passzok összes lehetséges verziójára képes. Külsővel, belsővel, sarokkal, lábfejjel vagy éppen pörgetve, kanyarodóan és egyenesen.
Locatelli csak belsővel tud rövidet passzolni és csak lábfejjel tud hosszan.
Aztán ott a harmadik különbség, Locatellinek szüksége van arra is, hogy hosszan megnézze a labdát mielőtt továbbítja, Modricnak elég egy pillantás. Nüanszoknak tűnnek de ezekből jönnek össze azok a döntő 1-2 másodperces különbségek.

Persze értettem a kommentedet és érzem, hogy nem Modrichoz akartad hasonlítani. Viszont akkor is le lehet ezen keresztül írni, hogy miért is lassúak a döntései. Ő egy olyan csapatba illik amelyik lassan akar támadásokat építeni, ehhez viszont nincs meg a minőség ebben a keretben.

steven.h 2025.11.17. 15:28:23

@Pavel1988: Modricot csak számokban hoztam, pont azt írom, hogy ő nem Pirlo, és felesleges hozzá hasonlítani. Azt akarták ráerőltetni, de senki sem érti hogy miért.

Az utolsó mondatoddal nem értek egyet - a De Zerbi féle Sassuolo se hiszem hogy egy lassan építkező csapat lett volna.
Őt sikerült lebutítani, azért mert mindenáron Registát kellett belőle faragni:
www.youtube.com/watch?v=uxu727vagms&t=104s

szabo2323 2025.11.17. 15:37:24

@Pedro32: Köszönöm a statisztikát! Igazából ahogy nézem nem kritikus de nem is kiemelkedő!

ACE12 2025.11.17. 15:54:12

Sztem Zhegrova dzsanelná középen Locatelli helyett...á la Iniesta....

Nemárumel 2025.11.17. 15:58:50

@babo0410: Ne igyál gyógyszerre....

@venember83: Higgadt és korrekt mint mindig!
Locatelli max 3. számú időhúzó cserének lenne jó, de az is csak azért mert Olasz....

Juventino86 2025.11.17. 16:15:13

Sokan jönnek itt mindenféle statisztikákkal... Sajnos az nagyon sokszor félreviszi az embert. Elképzelhető, hogy Locatellinek egész jók a passzokkal kapcsolatos statisztikái, de sajnos ennek jelentős része alibi hátrapassz, vagy pár méteres oldapassz. Rendre akkor adja el a labdákat, amikor egy hosszabb passzal elindulhatna egy ígéretes támadás. Őt minél előbb el kell küldeni a csapattól. Sokan nem örülnének Pjanic vagy Brozovic érkezésének. Miért is? Legalább bennük megvan a rutin, illetve a megfelelő technika. Loca soha nem lesz olyan játékos, mint ők.

Leram7 2025.11.17. 16:53:47

Nálam Locatelli esete egy nehéz kérdés.

Juve szíve van, jók a mutatói, de olyan érzésem van vele kapcsolatban, hogy vele nem fogunk nyerni.

Azt viszont nem tudom eldönteni, hogy ez kinek a hibája. Edzői felfogás, a társai vagyis úgy kompletten a csapat sincsen rendben...

Papíron pl Luiz és Koop is jobb kp, mint Loca, mégis mindkettő rosszabb nála a pályán.

Szóval én nem tudom eldönteni, hogy menjen vagy maradjon vagy éppen cserének jó.

Attilio79 2025.11.17. 17:45:09

Locatellit elengedni, amikor a keretben van még Arthur, Koopmeiners, McK, vagy éppen Milik. :)
Ebben kócerájban rendet tehetne végre valaki!

gomorra21 2025.11.17. 18:16:55

@steven.h: "döntéshozatala azért lassú mert nincsenek meg a mozgások meg az automatizmusok"
Ugyanebben a szituban ugyanezekkel a játékosokkal pl. Pjanic gyorsabban passzolna, neki az egy erős készsége volt, igaz, nagyon sokszor passzolt gyorsan oldalra, vagy vissza.
De abban egyetértek, hogy ha a játékosok nem tudnak helyezkedni, nem tudnak üres területekre bemozogni, nem kérik a labdát, akkor osztogatni sem nagyon lehet.
Ha már Pjanic, neki mindig ott volt Dybala, aki visszalépett a labdáért a pálya közepén, ő egy fix passzopció volt. Yildiz nem megy olyan éhesen a labdáért, jó játékos, túlszárnyalhatja Dybalát eredményességben, hasznosságban, de nincsen meg benne az a magától értehtődő játékkedv, amivel Dybala középen ficánkolt.
Locatellinek jó arányban vannak vertikális passzai, és mellé tud védekezni. Szerintem összességében az ő tudása nem olyan, amit a teljesen vakon igazolgató vezetőség mellett érdemes lenne elherdálni.
Botrányosan igazolgatnak, Comolli viszi tovább Giuntoli örökségét, kidobálgat játékosokat egy edző kedvéért, aztán gyorsan kiderül, hogy igazából felejtős az edző, és akkor lehet mindent előlről kezdeni.
Nekünk nem két kezdő szintű középpályásra van szükségünk. Mindenképpen kell még egy középpályás, teljesen nevetséges, hogy az egyik kezdő középpályásunkat kellene ezért beáldozni, miközben elől van egy rakás játékosunk, és ott van a felesleg.
@Pavel1988: hát Modric az más kávéház;)

NightProwler 2025.11.17. 18:34:16

@Leram7: Szerintem Luizt ne vegyük ide, mert gyakorlatilag esélyt sem kapott. Meg sérülésekkel bajlódott. Nagy kár érte. Kérdés, hogy egy nem unortodox edző mit kezdett volna vele.

JuveMI 2025.11.17. 18:53:40

Nem értem a cikk által felhozott alapvető problémát! Spalletti 433-at akar... van hozzá egy jó védekező középpályás (Locatelli)... megvan hozzá a box-to-box pitbull is (Thuram)... Koopmeiners nem lenne jó harmadiknak registában?? Ott kéne inkább kipróbálni... közelebb állna Atalantás énjéhez, mint hátvédet játszatni vele! Locatellit miért kellene eladni?? Vkp is kell a regista mellé! Hojbjerg, Brozovic, Pjanic... jah... a 70 éves Anyám nem kéne??!! Hjulmand meg soha nem ér 80-at... feléért jöhet... addig meg Koop-ot ki kell próbálni osztogatóban.

gomorra21 2025.11.17. 20:23:45

@JuveMI: a klub úgy szeretne több kiírásban versenyben lenni, hogy 3 középpályás posztra van 2,5 játékosa.

JuveMI 2025.11.17. 21:13:46

@gomorra21: Igen... abból is 1,5 hátvédet játszik. Ha Loca/Yildiz eladása nélkül nincs pénzünk újabb zsoldosokat igazolni, akkor nagyobb az anyagi baj, mint gondoltam!
Nagyon remélem, hogy a fenti cikk csak pletykalapok kárálása... mert, ha nem, akkor ez a Comolli is egy borzalom... na meg Spalletti sem kis csalódás nálam!

NewJuve1986 2025.11.17. 22:07:32

Én semmi extrát nem láttam, Hjulmand játékában ellenünk!
Semmi olyat, amit Loca ne tudna!
Szerintem, Ő lenne a következő Koop!
Semmiképp sem ér annyit!
Nagyon max 30M

gomorra21 2025.11.17. 22:47:58

@NewJuve1986: de ha gyorsabban is tudná járatni a labdát, mint Loca. Tényleg, ez a hiányposzt?
Erre érdemes elverni a szűk költségvetést? 4-2-3-1ben és 4-3-3ban is van középen egy támadóközéppályás, aki nincsen a keretben.
Pogba Manchesterbe igazolása óta nem volt olyan középpályásunk aki középről fellépve top szinten volt képes támadni a kaput. Szégyen. Mi meg ebbe a kurva regista posztba vagyunk beleőrülve.

kidelpiero 2025.11.17. 23:06:47

@venember83: jo hat en is inkabb neznem a Del Piero fele Juvet, de ugye az torok replika Del Pieronk mar megvan, ot nem kell keresni :)

kidelpiero 2025.11.17. 23:25:56

@Pavel1988: nem akarok okoskodni, mert lathatoan sokkal kepzettebbek vagytok ebben nalam, de amikor Locatelli kozeprol kiteszi Yildiznek/Mckennienek/Conceicaonak,Kosticnak a labdat akkor jo esellyel 9 metert halad elore a labda, tehat ilyenkor mindig ad egy progressziv paszt, ami igazabol egy normal alibi passz a hozza legkozelebb allo jatekoshoz. Szval ha jol ertelmezem akkor ez a stat a felallt vedelem ellen tanacstalanul kezilabdas modjara passzolgato csapatok belso kozeppalyasainak sem jon rosszul...

kidelpiero 2025.11.17. 23:32:47

@steven.h: persze h nem, csak az en berogzodesem az h mivel a tobbi poszton mindig voltak nala rosszabbul teljesitok, igy azt a posztot nem gondoltuk annyira egetonek megerositeni. Viszont ebben a " regimodi" olasz fociban az a poszt elet-halal kerdese kb...

kidelpiero 2025.11.17. 23:41:51

@Pavel1988: na tok jo h ezt igy leirtad, ezt korabban nem tudtam igy megfogalmazni. De a nalunk uberflop Douglas Luiz is tobbszor porgette abban a parszaz nalunk toltott jatekperceben belsovel a csapattars ele a labdat mint Locatelli. De egy Szoboszlai vagy a valogatott meccseken egy Sallai is siman meccsenkent tobbszor. Locatelli meg vagy belsovel a hozza legkozelebb allohoz vagy hosszu inditas elore... Szval nem csak a labdaatveteleivel es fantaziatlan labdaival lassitja a jatekot, hanem a passzolasi stilusaval is...

ACE12 2025.11.17. 23:52:08

Regista trequartista mezzala meg a faszom...három támadó középpályás kell meg 3 csatár....elvégre mindenki támad és védekezik is...ilyen 1szerű....Hojbjerg Hjolmund...ez komoly?? Kik ezek te?....minőség kell végre...jól bevállt játékosok...nem a tesco cucc

Nemárumel 2025.11.18. 07:39:12

Azért a jó öreg Verratti de elférne..... mint ahogy Fagiolit sem kellett volna elzavarni...

És valahol azt sem értem, hogy Chiesa mennyivel rosszabb, mint Zhegrova/Conceicao ?

Se minőség, se identitás....

kidelpiero 2025.11.18. 08:32:15

@Nemárumel: jaja h viragzott a tavozasa ota Fagioli, a hatan viszi a BL indulo aspiranssa valo Fiorentinat

venember83 2025.11.18. 08:44:33

@kidelpiero: majd most. Új edzőjük is van, egy döntetlenre jók lehetnek.

szabo2323 2025.11.18. 09:02:27

@babo0410: Én még emlékszem a cikkekre.Ha Allegri maradt volna és nem jön Motta , akkor azon a nyáron tuladtak volna rajta, csak hát Mottát meg győzte és Tudort is,a többi meg már történelem. A csk dolgokat meg hagyjuk is mivel,azt is már boldog boldogtalan felveheti.

Pedro32 2025.11.18. 09:40:49

@szabo2323: Meg akarták venni.De Én arra emléxem Allegri nem akarta távozzon.Emlékeim szerint stabil kezdőként számolt vele mindig.

Locatelli jól passzol minden irányba.Ebben világelit,de nagyon kevés a labdavezetése.A labdával történő megindulása.De az Hojlbergnek sem lesz több.
3évvel idősebb,10millával olcsóbb...Hajrá.
Lassan azt érzem mindenkit elkergetünk az aktuális új edző miatt ,akinek valamit jelent ez a csapat.Ezt inkább Spaletti és Locatelli személyes konflikttusának érzem.ezt csinálta a válogatottnál is vele.szuperül bejött .
Adják el,de azért mert van egy komplexebb játékos,aki előrelépést jelent,de ezt egyátalán nem érzem.

Pavel1988 2025.11.18. 10:13:43

@steven.h: Ezen a videón valóban sok olyan mozdulatot látok amit az utóbbi 4 évben nem igazán. Szerintem azért itt is visszaköszönnek azok amiket írtam. Egyéreintőből kevés passzt játsszik meg, a labda átvététele ehhez a szinthez képest picit lassú.

A De zerbi féle Sassuolo egy olyan csapat volt amelyik egészen a kapustól építette fel a támadásait, provokálta az ellenfelet, hogy letámadják le őket. Így jöttek ki nagyon jól Locatelli erényei, egy progresszív passz ebben a taktikában nagyon sokat tudott érni, mert sokszor azonnal helyzet lett belőle. Nem játszott gyorsan az a Sassuolo, magasan letámadtak és sokat birtokolták a labdát de a támadásépítései kimondottan az ellenfél kigurigázására épültek.
Ugyanakkor rengeteg gólt kaptak, ha egy olyan csapatba keresel játékost amelyik top4-be törekszik akkor komoly fenntartásokkal kell kezelni amit ott láttál.
Az ilyen csapatoknak bőven belefér a hiba, amiért ott legyintenek azért itt keresztrefeszítenek.
Egyébként abszolút egyetértek azzal, hogy Locatelli nem regista és Allegri erőltette rá. Ő egy dupla 6-os középpályán tűnik nekem a legjobbnak ahol nyilván Ő az egyik hatos. Ez teljesen más szerepkör, kell mellé egy nagyon kreatív középpályás akit Ő nagyon jól ki tud egészíteni.
Az a baj, hogy Spalletti focijában nincs ilyen poszt. Nekem az a kérdés, hogy egy box-to-box szerepkörben milyen lenne? Itt akár el tudnám képzelni.

@kidelpiero: Nagyon ritka, hogy belekerüljön ebbe a kategóriába egy alibi passz. 10 yardot kell előrefele haladni a labdának(mehet oldalra a labda de akkor is meg kell lennie ennek a távnak előrefele), a mai labdarúgásban ilyenkor már legalább 2 embert átjátszol. Továbbra is tartom a hiányosságait de a Juventus támadásépítései leginkább az Ő előrepasszaiból indulnak. Ha ez nincs akkor marad az, hogy Thuram megindul vele előre.
Egyébként szerintem Spalletti azért akarja Cambiasot a jobboldalon játszatni, mert neki a ballába az erősebb és ha oldalról jön a passz akkor így tudja egyérintőből továbbpörgetni, belsőzni vagy átevnni és befele cipelni.. A Cremonsese ellen volt feltűnő, hogy így talált egy új feljutási folyosót a Juve.

Gabi 69. 2025.11.18. 14:33:18

@venember83: Ha ezt a meccset nem nyerjük meg akkor semmi keresnivalónk nincs az első nyolcban.

Zsltrk977 2025.11.18. 22:47:01

Hujmand vagy hogy hívják hagyjuk már. Most jutatta ki a skótokat (nov. 18)a majdnem luftjaval amit rúgott a 16 os előtt. Skótnak adott egy gólpasszt amivel kijutottak a VBre. Kutyaütő...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1953) bajnokság (3732) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (81) EB (52) edző (1083) elemzés (40) előzetes (935) Európa Liga (171) felkészülés (147) hírek (1742) játékosokról (10655) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2588) Klubvilágbajnokság (21) meccsek (4619) mercato (4422) nyilatkozat (8004) Olasz Kupa (342) összefoglaló (482) pletyka (4454) Primavera (20) szavazás (17) szuperkupa (103) történelem (54) válogatott (182) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (364) video (271) Címkefelhő
süti beállítások módosítása