Miért nem merülhet fel Allegri távozása?

allegri_massimiliano_allianz_melegitoben_edzopalyan.jpgA Juventus idei formaingadozásai és aktuális teljesítménye miatt a klubhoz pár hónapja visszatért Massimiliano Allegrit több kritika is illeti a szurkolók részéről, és a Venezia elleni döntetlen után egyesek már a mester menesztését vizionálják.

A BL-helyektől egyre távolabb kerül a Juventus, miközben az elmúlt évek igazolásai miatt is nehéz pénzügyi helyzetben találja magát a klub, ezért létfontosságú lenne a Bajnokok Ligája-szereplésből származó bevétel.

A mestert több kritika éri, azonban nem merül fel a távozása a vezetőség körében, hiszen a klub legsikeresebb edzőjéről beszélünk, aki többek között öt bajnoki címet és két BL-döntőt tud felmutatni.

Az edzőt legutóbb a pletykák szerint Fabio Paratici és Pavel Nedvěd nyomására távolította el a klub, mivel az igazgatók az elnökkel együtt szebb futballt álmodtak meg a Juventus számára.

Mindazonáltal ez a kísérlet kudarcot mondott úgy Maurizio Sarri, mint Andrea Pirlo vezetésével, és mindkét edző arra panaszkodott, hogy a megálmodott játékra a keret nem alkalmas.

A mestert Andrea Agnelli hívta vissza a két kevésbé sikeres szezont követően, mivel feltehetően az elnök is rájött, hogy a parádés játék nincs benne a klub génjeiben, s a mester 2025-ig érvényes szerződést kötött 7-8 millió eurót közelítő nettó bérrel.

Ez az időtartam és ez a bér igencsak megnehezíti az edző eltávolítását, főleg pár hónappal az érkezését követően.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7716781890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovta23 2021.12.12. 20:49:39

Nedved és Paratici távozása viszont előre vinni a klubot. Nem gondolnám hogy köztük és Allegri közt felhőtlen a kapcsolat. Mindkét ember szerintem megbukott a játékos politikájuk miatt. Szinte a 0-rol kellene újra építeni a csapatot. Amiben nincs benne még Dybala sem.

The king of alibis 2021.12.12. 20:52:20

Egy igazi észlény volt, aki ennyi éves szerződést adott Allegrinek

Attilio79 2021.12.12. 21:12:34

Allegri meg sem kezdte a munkáját (ahogyan Pirlo sem), viszont minden a kezében van, új igazolásokat vihet véghez, úgyhogy kb. 2 év múlva (1,5) lehet igazán fejtegetni, hogy mit is ért el Allegri a Juventussal.
Szerény véleményem, hogy kellene Cherubini helyére olyan, aki tényleg véghez tud vinni igazolasokat es fel tud kutatni tehetségeket, úgyhogy én kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ennek a végeredménye.

Rikster 2021.12.12. 21:39:44

Először rakják ki a szűrét a sok kelletlen alibista szerencsétlennek, aztán ha most le is csúszunk a BL helyekről és esetleg tudnánk tisztogatni, normális igazolásokkal a négy közé a következő szezonban oda érhetnénk.

Én tényleg reménykedek 2 jó igazolásban januárban, aztán hátha valami történne ezzel a gárdával és zsinórban tudnánk nyerni legalább 5 meccset, mert most ez is komoly kérés. Allegrit semmiképpen sem küldeném el, viszont neki is javulnia kell.

Bruce57 2021.12.12. 22:14:25

Ha ugye mindkét edző arra panaszkodott, hogy a megálmodott játékra a keret nem alkalmas akkor minek kellett ide a töketlen Allegri aki még annyit sem tud kihozni a keretből, ahelyett hogy megkapták volna a kért játékosokat a túlfizetett sztáredző árából.

Wizzurah 2021.12.12. 22:30:43

Sarri bajnok lett azért, nem tudom abban a szezonban mi volt a kudarc, egy bl-ből való kiesés az egyenes kieséses szakaszban bármikor benne lehet, az elmúlt 3 szezonban mind sikerült és most sincs garancia a miértre.
Pirlo-ról tudta jól a vezetőség és mindenki, hogy 0 km-es edző, mégis kinevezték, és csak behozta 4. bl-t érő helyre a csapatot, még ha kurva nagy szerencsével is.
Visszahozzuk Allegrit, full csőd és olyan indok miatt nem lehet elküldeni, mert hogy ő a legsikeresebb edzője a klub történetének? Nem azért, de ez milyen f@szság? Ha így folytatja, a legszarabb is ő lesz, azért is jár a taps?
Magyarán nem fog változni semmi, marad itt és rombolhat tovább, nagyszerű, akkor mostantól nem nagyon kell juve meccset néznem, eddig is csak kínszenvedés volt és fájdalom a szemnek. Majd a végén remélem meg is tapsoljuk neki a középmezőnyt. 25-ig érvényes szerződés 7-8 millióért, atyaég... Lehet tényleg Agnellit kéne elzavarni a picsbe legelőször.

JeetTrader 2021.12.13. 00:30:49

Hajlamos az ember az edzőnek túl nagy szerepet tulajdonítani. Nem az edző nyeri meg a bajnokságot, a BL-t vagy épp hozza be a negyedik helyre a csapatot hanem maga a csapat teszi ezt! Ezt senki se feledje!

Egy jó edző esetleg képes javítani az egyének össz erején azzal h jól keveri a csapatot, olyan taktikát dolgoz ki amiben mindenkinek megvan a szerepe vagy épp jól motivál...de ennyi....a csapat az aki nyer, a csapat az aki döntetlent játszik és a csapat az aki vereséget szenved!

Allegri ide vagy oda, 5 bajnoki cím meg 2 BL döntő, de ez nem az a csapat! Most a játékosok kirúgása fog következni ami óriási pénzbeli következménnyel jár majd. Reménykedjünk h az új csapat gerince erős akik köre lehet majd egy olyan Juvet építeni amely méltó korábbi híréhez!

FORZA JUVE!

Mark Szabo 2021.12.13. 06:48:23

Aki minimális szinten átlátja a dolgot azt nem küldenè el Allegrit. Ismétlem: Szarból nem lehet várat építeni.

Bruce57 2021.12.13. 07:01:15

@Mark Szabo: Tavaly Pirlonak ugyanez a szar volt rendelkezésre mégis nyert 2 kupát és elküldték.

Mark Szabo 2021.12.13. 07:07:40

@Mark Szabo: Vagy valami CR gyűlölő vagy?

Bruce57 2021.12.13. 07:10:52

@Mark Szabo: Nem talált, egyik sem :)
De tények és érvelni lehet ugye

Mark Szabo 2021.12.13. 07:12:32

@Bruce57: Igen, tények. Akkor miről beszélsz? Nézd meg a tényeket először. Én nem bírom a csávot de ez vagyunk nèlküle.

Bruce57 2021.12.13. 07:23:44

@Mark Szabo: Most miért vagy ilyen nagyképű?
Tavaly az United második lett, bajnok esélyesek voltak. Idén Ronaldoval bárki elveri őket de Ronaldo lövi a gólokat az a fontos és már edzőt is cseréltek. Nem ismerős?

Mark Szabo 2021.12.13. 07:30:00

@Bruce57: Nem, viszont az ismerős hogy nélküle 1 pontja lenne a unitednek? Nem rég volt egy ilyen cikk is. Nekünk United szintű keretünk van egyébként? A Serie A ban sem álljuk meg a helyünket. A gólokon kívül az is számít hogy a csapat aktuális vezère küzd, hajt midnenn meccsen, vagy 5 hónapban negyedjère megy le sírva a pályáról. Ezek mentálisan is számítanak. De amennyit meccset eldöntött nálunk CR ès tényeket emlegetünk, nem értem hogy hogy jöhet létre ez a párbeszéd... Akkor èrtsünk abban egyet hogy nem èrtünk egyet! Szép napot!

Attilio79 2021.12.13. 07:58:18

@Mark Szabo: CR nagyszerű játékos, sportember, azonban csapatromboló hatású. Amelyik bajnokságban van egy kis védekezés is, ott csak más kárára tud szabadon focizni, neki a La Liga való. Ráadásul akkor is túl van a csillagán, ha rúgja a gólokat, mert egy idős játékos köré senki nem akar csapatot építeni.
A bomlasztó hatása pedig az volt a Juventusban, hogy sztárok, világsztárok mellé érkezett anno 3-4 szeres fizuért. Buffon, Chiellini stb. nem keresett ennyit soha, pedig nálunk nőttek fel, a mi sztárjaink, ezzel a ténnyel egyik klubvezető sem tud elszámolni azóta sem!
Ráadásul Allegri is lenyilatkozta, hogy CR-t el kell küldeni ahhoz, hogy el lehessen kezdeni a munkát. Most kezdődik, várni kell, ez van.

Andras74 2021.12.13. 08:03:55

@Wizzurah: Sarri bajnok lett, tény.
Allegri 5* lett bajnok, ez is tény.
Mindkettőt elküldték, bajnokként.

Allegrivel most mélyrepülésben vagyunk.

A Sarri vs Lazio sikersztory? Egyelőre nem úgy tűnik!

Pirlo pedig bizonyára azért állástalan, mert nem tud dönteni a Pool, a Margit és a City ajánlatai között.....

Az Európa bajnok olasz válogatott nem jutott egyenes ágon a VB-re. Mancini alkalmatlan?

Érdekes világot élünk, megmagyarázhatatlan történésekkel.....

Mark Szabo 2021.12.13. 08:18:03

@Attilio79: Igen, ezt aláírom hogy csapatromboló játékos, DE. Most jön a csattanó.....nekünk nincs csapatunk! Az egész kialakult helyzetèrt a vezetősèg a felelős, ès ne felejtsük el Allegrivel a múltat sem. De èn pont azt mondom hogy adjunk mèg Allegrinek időt, és hogy ne várjunk mindent a nyakába...Azt meg hogy CR góljai hianyzonak nem lehet tagadni, tèny. A jelenlegi csapatunk kiegészítő emberekből áll.

rockitbaby 2021.12.13. 08:38:43

@Mark Szabo: Érdekes, tavaly a sok szagértő szerint az edző volt a szar, abból a keretből többet ki lehetett volna hozni. Most jött az edző, a kérésének megfelelően lett a keret a mozgásterünk nyujtotta lehetőségek határain belül átalakítva, de most a keret a szar, az edző nem tehet semmiről. Még mielőtt jössz a Ronaldo különbséggel, Allegri sem tartott rá igényt, így a beleegyezésével távozhatott. Ne legyünk már totál vakok.

De ha ragaszkodunk a Ronaldo távozott dologhoz, Pirlo alatt a csapat a legjobb meccseit akkor jatszotta, mikor Ronaldo nem volt a pályán.

Mark Szabo 2021.12.13. 08:43:55

@rockitbaby: Valakivel összetèvesztessz. Én nem változtatom a véleményem minden meccs után. A totál vaknak mi köze hogy Allegri tartott e rá igényt vagy hogy mit tett le az asztalra tavaly? :-D Mint mondtam, èn ezt az egészet azért kezdtem el, mert sokan Allegrit hibáztatják az idei teljesítményèrt. Igen ne legyünk már vakok!

rockitbaby 2021.12.13. 08:56:24

@Mark Szabo: Szóval szerinted Allegrinek ebben nincs felelőssége? Ez csak a vezetőség és a keret sara?

Attilio79 2021.12.13. 08:59:52

@Mark Szabo: Valóban nincs csapatunk jelenleg, azonban, amikor CR érkezett, akkor azért még volt és azert vették, hogy ő jelentse a pluszt, csak elfelejtettek közben par dolgot.
Hogyan fognak reagálni azok, akik több éve tólják a szekeret?
Mit szólnak a bérkülönbségre?
Hogyan fogja beépíteni az edző, aki nem is kérte?
A Coviddal meg végképp nem számoltak.
Szóval CR nem hiányzott, nem is hiányzik véleményem szerint.

Mark Szabo 2021.12.13. 09:04:13

@Attilio79: Rendben, tisztelem a véleményed. Ennyi.

Rikoo 2021.12.13. 09:04:49

@rockitbaby: "De ha ragaszkodunk a Ronaldo távozott dologhoz, Pirlo alatt a csapat a legjobb meccseit akkor jatszotta, mikor Ronaldo nem volt a pályán."

Igen, tényleg fantasztikusak voltunk. Főleg a Roma ellen, mikor kikaptunk hazai pályán 3-1-re vagy a Barcelona ellen, akiktől kikaptunk hazai pályán 2-0-ra és idegenben Cristiano két góljával nyertünk 3-0-ra.
Atalantától is kikaptunk 1-0-ra nélküle.
Cserébe nagyon jól ment a Benevento, Crotone és Verona ellen, akikkel sikerült 3 db 1-1-t összehozni. Tényleg qrva jó volt a Juventus nélküle.

Nem baj, lehet érvelni a Bologna elleni meccsel, akiknek életük meccse volt. Jah nem, a 12. helyen álltak, tét nélkül és felküldték a Bologna B-t, akik inkább nyaralni mentek volna, minthogy játszanak.
A 39 éves Palacio volt a csatáruk, mindent elárul mennyire vették komolyan ezt a derbyt.

Mark Szabo 2021.12.13. 09:06:15

Mèg annyit megjegyeznèk, hogy miután Allegrivel BL döntőkben voltunk a vezetőség miatt lépett le, mert nem kapott szabad kezet. Most pedig a vezetőség hozta vissza. Ha Allegri a legnagyobb gond szerintetek, akkor is a vezetőség a hibás. :-)

Attilio79 2021.12.13. 09:17:25

@Mark Szabo: Ebben a vezetőség kérdésben meg én értek egyet. Következetlen döntések jó nagy halmaza az elmúlt pár (kb.3) év.

Kasabai 2021.12.13. 09:19:17

Allegri nélkül ez a keret még lejjebb lenne a tabellán, BL-ben meg nem lettünk volna csoportelsők. CR lelépett az utolsó utáni pillanatban, és vele mentek a góljaink is, ennyi történik. A csapat meg önbizalom-hiányos, mert három éve az a dolguk, hogy odapasszolják CR-nek.

Mark Szabo 2021.12.13. 09:19:34

@Attilio79: Azt már nem akartam ide írni, hogy ha már vezetőség, hogy lehet megyünk a B be megint. Szerintem sajnos komoly esèlyek vannak erre.

Mark Szabo 2021.12.13. 09:22:02

@Kasabai: Így van, legalább CR ben lehetett volna annyi hogy hamarabb bejelenti hogy megy, ès nem juttat minket ilyen kellemetlen helyzetben.

MarcoT 2021.12.13. 09:29:33

Allegri korábbi érdemei vitathatatlanok. De hogy a Klub legsikeresebb edzője? És Giovanni Trapattoni és Marchello Lippi? Egyébként meg ezt az évet, ezt a szezont el kell engedni. Újjá kell építeni a klubbot, a játékos keretet. Van ilyen, más klubokkal is megesett már és meg is fog. Forza Juve!

venember83 2021.12.13. 09:30:00

@Mark Szabo: gondolom, lépéskényszerben érezte magát, miután látta, hogy Massimiliano Allegri alatt nem lesz folyamatosan kezdőember. Onnantól meg már csak és kizárólag a saját érdekei vezérelték, és lépett.

Mark Szabo 2021.12.13. 09:32:43

@MarcoT: Nem tudom ki mondta ezt hogy a legsikeresebb vagy ilyesmi. Èn egy lapon sem említenèm Lippivel vagy Trap pal

rockitbaby 2021.12.13. 09:49:17

@Rikoo: Akkor örülj Allegrinek, a nezhetetlen játékának és az okos döntései miatti valószínű lemaradásnak a BL-ről. Ha Pirlo kapta az ívet hasonló eredménysor mellett, akkor kicsit visszás, hogy Allegri meg fel van mentve, idő kell neki, szar a keret, stb. Eleg komoly kettős mérce.

@Mark Szabo: Akkor azt hiszem nincs miről beszélni tovább.

Mark Szabo 2021.12.13. 09:51:55

@rockitbaby: Én az elejétől igy gondolom. :-)

Rikoo 2021.12.13. 09:53:59

@rockitbaby: Én csak arra reagáltam amit Te írtál, nem tudom miért támadsz.

rockitbaby 2021.12.13. 10:23:25

@Rikoo: Ahogy elkezdted, az nem éppen a normál hangvétel megtestesítője volt, pl.

A Roma ellen speciel egy 2-2-es döntetlent, valamint egy 2-0-ás győzelmet könyvelhettünk el, amúgy. Tehát ez pocsék példa volt, bármihez is, főleg, mert ezeken a meccseken pályán volt Ronaldo.

De ha már lehúztad a Bologna elleni utolsó meccset, akkor azért érdemes lenne megemlíteni, hogy a Lazio ellen még a csapat is jól nezett ki nélküle. Vagy azt se feledjük, hogy a Porto elleni oda-visszavágón hozzáadott értéke inkább volt negatív, mert a nullát sem érte el.

Azonban nem ez a lényeg. Ronaldo ide, vagy oda, Allegri ugyanazért a fos 4-4-2-ért, kilátástalan játékért, picit gyengébb eredménysor mellett fel van mentve a körülmények miatt, míg Pirlo már halálra volt ekézve. Nem sírom vissza, de egyáltalán nem fair bánásmód ez a kettős mérce.

2021.12.13. 10:30:50

@rockitbaby: De most komolyan csodálkozunk a kettős mércén egy 20 éve edzősködő, BL döntős, több tucat trófeát nyerő edző és Pirlo összevetésében? Ne vicceljünk már, az lenne az igazságtalan, ha nem kettős mérce lenne. Pirlo egy bajnok csapatot vett át, és 9 év után előszőr nem mi nyertük a Scudettot. Csodálkozunk, ha valaki azt gondolta, hogy ez talán azért lehet, mert egy olyan emberre bíztuk a csapatot, aki életében egy edzést nem vezetett le? Én soha nem voltam Pirlo ellen, de nehogy már az probléma legyen, ha valaki jobban bízik Allegriben, mint benne.

2021.12.13. 10:39:20

@Pjanista: És még valami: Azt elhiszem, hogy Allegri Ronaldo távozását szerette volna, mert látszik, hogy ez egy hosszútávú projekt, amiben megegyeztek Agnellivel, és Ronaldo nélkül hamarabb el tudott kezdeni csapatot építeni. De nyilván ő sem hülye, tisztában lehetett vele, hogy ha Ronaldo távozik, akkor az az idei eredményeken meg fog látszani valamelyest. Szerintem semmi elvárás nincs az idei szezonra kitűzve célnak Allegrinek (persze a pénz miatt a BL helyeket el kéne érni azért), ő azért van itt, hogy 1-2-3 év múlva kész legyen a csapat. De ha nem lesz meg a BL hely és nyolcadikak leszünk, akkor sem lesz kirúgva, teljesen jogosan. És pláne nem azért fogják kirúgni mert szarul játszunk, ami huszadlagos a mi helyzetünkben.

rockitbaby 2021.12.13. 10:51:36

@Pjanista: Mi olyat mutatott Allegri a visszatérése óta, ami miatt bizakodhatnánk, vagy több tüfelemmel kellene viseltetni iránta? Nem a múltban élünk, és az régen baj, ha azért kap bizalmat, mert a múltban mit ért el és nem azért, mert bíznak a képességeiben és a tudásában. Ugyanis jelen pillanatban a totális tanácstalanság látszik Allegri arcán, és semmi jel nem mutat arra, hogy tudná kezelni a helyzetet. Megoldani pedig pláne nem, főleg, mert ő nem ez a típusú edző. Ő már egy adott csapatot magasabb szintre tud emelni, de az ehhez szükséges alapok letételére alkalmatlan. Ezt lathattuk a Milannál is.

Azt meg már csak félve jegyzem meg, hogy a cikk tanulsága szerint Allegri nem a bizalom miatt nincs veszélyben, hanem mert az elküldése olyan pénzügyi teher lenne, amit a jelen gazdasági állapotban a klub nem engedhet meg. Ezek igen csak beszédes dolgok ám.

2021.12.13. 11:15:21

@rockitbaby: Mit mutasson Allegri? Álljon fejre az oldalvonal mellett? Nem ő játszik. Ha a balfasz Morata csak a helyzeteinek a felét berúgná, már 5 ponttal többünk lenne. Tavaly Ronaldo ezeket be is rúgta, pontosan ennyivel voltunk jobbak.

Én egyébként kifejezetten arra reagáltam, hogy nem érted a szurkolóktól a kettős mércét, pedig szerintem tökéletesen érthető a dolog. Szerinted Allegri nem lett volna elküldve, ha Sarri után ő hozza be negyedik helyre a csapatot? Hozzá voltunk szokva a bajnoki címekhez, jött egy kezdő edző, és vele a negyedik hely, nem hibáztatok senkit, ha látott valamiféle összefüggést... Én azt gondolom, hogy Allegrinek továbbra sincs semmilyen cél kitűzve erre a szezonra, mert nem azzal lett megbízva, hogy ebben a szezonban vezesse vissza a csapatot az első helyre. Ha ez lett volna az elvárás, akkor vagy Conte (vagy hozzá hasonló karakter) érkezett volna, vagy nem adjuk el Ronaldot.

Allegri 3 hónapja dolgozik, kapott egy Kaio Jorget, Keant, Locatellit, és akkor az van felhozva neki, hogy minden kérése teljesült és decemberben még mindig rosszul játszunk. Szerintem ez nevetséges.

venember83 2021.12.13. 11:22:46

@rockitbaby: stabilizálta a csapatot, összehozta úgy-ahogy a védekezést, s közben reménykedik benne, hogy a kevés helyzetből meccsenként kihasznál a csapat egyet vagy kettőt. Sokat nem, mert nem a sokgólos győzelem a célja, hanem a győzelem. Ha lehet, akkor biztosan, ha nem, akkor reszketve.

Lanzafame 2021.12.13. 11:35:59

@rockitbaby: OK, kirúgják Allegrit néhány hónap után, ezzel megnyomva negyedszer a reset gombot 2,5 év alatt.

Mia következő lépés? Ki jöhetne a helyére szezon közben? Pirlo? Várhidi Péter?

"Most jött az edző, a kérésének megfelelően lett a keret a mozgásterünk nyujtotta lehetőségek határain belül átalakítva"
Azért ez túlzás. Tragikomédiába hajlóan meglett Locatelli, beesett Kean és jött egy olyan igazolás Brazíliából, akit ő biztos nem kért. Egy érdemi igazolás történt nyáron.

rockitbaby 2021.12.13. 12:09:32

@Pjanista: Egy kezdő edző is érdemel türelmet éa bizalmat, sőt, a kezdő mivoltából adódóan potenciálisan többet is. Ennyi erővel Pirlo is tett le annyit játékosként, hogy megkapja a bizalmat. Szóval engem továbbra sem győztél meg, hogy a kettős mérce megfelelő, sőt normális is.

@venember83: Ha a stabilizáláson azt érted, hogy stabilan a csapat összeomlik a legkisebb presszing alatt is, vagy azt, hogy a tabella alsó felében lévők is fölénk tudnak nőni, mint pl a Venezia tette, akkor igazad van. De mondhatnám azt is, hogy stabilan hullajtjuk a pontokat. Azért ennél akkor is többet várnék egy 9 milliós fizetésű sztár edzőtől, ha ismerjük a körülményeket.

@Lanzafame: Felesleges azon agyalni, ki jönne a helyére, mert ilyen hosszú szerződés és magas bér mellett anyagilag nem engedhetjük meg a kirúgását. De értsd az álláspontom, a vezetőség két hibát követett el Allegri kapcsán, első, 2019-ben elküldték, második, idén visszahozták. Allegri nem az a stílusú edző, aki egy ilyen válságon úrrá tud lenni. Tehát alapvető hiba volt visszahozni, mert az is latszik, hogy azt a két év pihenést nem épp továbbképzéssel töltötte. Elképzelései és semmit sem változtak, amivel csak az a gond, hogy a foci ellenben nagyon is sokat.

Továbbá a keret kialakítása nem csak annyiból áll, hogy ki érkezik, hanem az is ide tartozik, ki marad vagy megy. Donnarummat ő vétózta meg, Ronaldo nem kellett neki - szerencse, hogy ő is menni akart, különben nem látom, hogyan adtuk volna el, mert nem tudunk eladni -, ő tartott igényt az előző szezonban kölcsönbe elküldött játekosok egy részére, Morata és Kean maradására/érkezésére is áldását adta, valamint ő helyezte a folyamatosan sérüléssel bajlódó Dybalat a projekt középpontjába. Szóval igenis komoly szerepe volt a keret kialakításában.

2021.12.13. 12:20:25

@rockitbaby: Így van, Pirlot is igazságtalan volt ilyen gyorsan kirúgni, ahogy Allegritől is az 3 hónap után eredményt várni. Még ezt bedobom, hátha megértik az edzőcserét követelők, hogy miért szükséges időt adni egy edzőnek, utána a magam részéről lezárnám a témát:

- Klopp 3 hónap után milyen hatással volt a Liverpoolra Rodgers után? Semmilyennel, szezon végén 8. lett a csapat. Nem rúgták ki. Hiba volt?

- Guardiola Pellegrini 4. helyezett Mancheseter Cityjéből csinált egy 3. helyezettet, semmilyen trófeát nem nyert. Ki kellett volna rúgni egy év után?

venember83 2021.12.13. 12:26:13

@rockitbaby: azt értem, hogy kevesebb gólt kap a csapat, olykor még kapott gól nélküli meccseknek is örülhet a védelem. Én is többet várok tőle, de egyelőre ennyi előrelépést látok az elmúlt évekhez képest. Mivel azonban nincs egy CR, aki góllal fejezzen be támadásokat, még ha olykor tizenegyesből is, még jobban fájnak ezek az olykor bekapott gólok, amelyek nyomán pontokat hullajt a csapat.

Nem vagyok Allegri védőügyvédje, nem kívánom én őt védeni, s közben én is látom a keret gyengeségét és a vezetőség megkérdőjelezhető tevékenységét.

Lanzafame 2021.12.13. 13:06:31

@rockitbaby: Donnarummán lehet vitatkozni, a többi játékosmozgás helyett, amiket írsz, nem volt más alternatíva, nem volt mozgásterünk. Kb. ezekkel a bohócokkal (DS, Rugani) sikerült ezt a lyukas és gyenge keretet betömködni, egyáltalán összehozni.

"a vezetőség két hibát követett el Allegri kapcsán, első, 2019-ben elküldték, második, idén visszahozták." - ezzel egyetértek,

"Allegri nem az a stílusú edző, aki egy ilyen válságon úrrá tud lenni." - a milanos korszaka alapján így van, és az elmúlt pár hónap alapján is valószínűsíthető, de hátha képes meglepetést okozni, ha odaengedik az igazolásokhoz, oda fogják. És elküldeni nem lehet, ezért nem tudunk másban bízni, csak abban, hogy képes megújulni.

Wizzurah 2021.12.13. 13:31:11

@Andras74:
Sarri egy szezont volt csak edzo, az is teny.
Az 5* bajnok Allegri a legrosszabb szezont futja lassan valaha az is teny, ahogy az is, amit leirt mar mas is. A 0km-es Pirlonal jo volt kb ugyanez a keret, most a keret a szar es az edzonek ido kell meg nem minden az edzo hibaja.
Mancini jo edzo, a vb-re az se biztos, hogy kikerulnek, az eb megnyerese inkabb oriasi szerencse, mint szakmai tudas, bar kinek mi a velemenye, ahogy a dontorol is.
A lazio nem erdekel, de semmivel sincsenek jobban lemaradva, mint barki mas, tavaly is "csak" 6-ak lettek.
A nagy Allegri se volt edzo azota sehol, miota innen kiraktak a szuret vegre, az a vezetoseg alkalmatlansagat mutatja meg, hogy kepesek voltak vosszahozni. Pirlo amugy jelenleg kikapcsolodik, fiatal, at kell gondolnia a kovetkezo lepeset, mig allegrinek nagyon nem is volt es lesz valasztasa.
Szamomra teljesen ertheto, a sikeres idoszakbol nem sikerult szintet lepni, de meg megtartani sem, hanem sikerult kozepcsapatta sullyeszteni es teljesen lelketlenne formalni a csapatot, mert ezek a focistak es a keret szerintem igenis jo.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (909) elemzés (40) előzetes (857) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9904) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2428) meccsek (4146) mercato (4135) nyilatkozat (7431) Olasz Kupa (323) összefoglaló (408) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása