Az FC Barcelona elleni mérkőzés

bajnokok_ligaja_logo_2.jpgA Juventus győzelemmel kezdte az idei Bajnokok Ligája-szezont, s a csoport második játéknapján egy igazi rangadóval folytatja, hiszen szerda este az FC Barcelona látogat Torinóba.

Andrea Pirlo keretéből sérülés miatt bizonyosan hiányzik majd Alex Sandro, Giorgio Chiellini és Matthijs de Ligt, míg Cristiano Ronaldo tegnapi koronavírus-tesztje pozitív eredményt mutatott, így nem csatlakozhat a csapathoz.

A Juventus a Dinamo Kijev elleni idegenbeli 2:0-ás győzelemmel, a katalán együttes pedig a Ferencváros elleni 5:1-es hazai diadallal kezdte a Bajnokok Ligáját. Hétvégi bajnokiját mindkét csapat hazai pályán játszotta, a zebramezesek erejéből 1:1-es döntetlenre futotta a Hellas Verona ellen, míg a Barcelona az 3:1-es vereséget szenvedett a Real Madrid elleni El Clásicón.

A Juventus 21 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Buffon

Védők: Danilo, Cuadrado, Bonucci, Demiral, De Winter, Frabotta, Riccio

Középpályások: Arthur, Ramsey, McKennie, Chiesa, Rabiot, Bentancur, Bernardeschi, Portanova, Kuluševski

Támadók: Morata, Dybala

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést a Spíler 2 közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8916260336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bruce57 2020.10.28. 22:49:30

Berna kiharcolt egy 11-est

babo0410 2020.10.28. 22:49:35

Hogyne! Ma minden ellenünk van! 3 elvett gól, ebből az utolsó nem volt les szerintem, piros, büntető, mi jön még?

Hiribi27 2020.10.28. 22:49:45

Hahaha.. szeretném olvasni a Pirlot védő írásokat.

rightinthenuts91 2020.10.28. 22:50:16

Legalább rájöttünk hogy Berna nem lát, azért ilyen sz*r.

Attilio79 2020.10.28. 22:50:18

Én mostantól nem biztos, hogy nézem a meccseinket...
Bernardeschit minek kell behozni? Fehér Csaba jobb lenne tőle.

Forza Juve !!! 2020.10.28. 22:50:20

Minek kellett felrakni ezt a szerencsétlent???

DegerFaCan 2020.10.28. 22:50:37

Átvettem a fradira. Annak nem edzőmeccs hangulata van legalább

steven.h 2020.10.28. 22:50:50

@DegerFaCan: szerintem is kívül volt, de teljesen mendegy hogy 0-1 vagy 0-2. Bernardeschit meg miért kell ilyen meccseken beküldeni mikor a csávó totál padlón van és van a padon egy Frabotta is aki egyre jobban játszik

Apuleius 2020.10.28. 22:51:45

@DegerFaCan: Szerintem is kívül volt egyébként.

Leram7 2020.10.28. 22:51:55

Botrányos, hogy a 17 éves Pedri gyerek milyen mezőnymunkát végez és támadásban is menyire jó. Ehhez képest Dybala semmi.

Eddig Pirlo egyszer sem tudott belnyúlni a meccsbe. Reméljük lassan Ligt, CR, Sandro visszatérésével fog mutatni valamit a csapat, mert ez nagyon kevés.

Vergilius1897 2020.10.28. 22:52:11

Szczesny nem is akarta védeni, direkt rossz irányba ugrott

Hiribi27 2020.10.28. 22:52:15

@juve28adam: igen, a foga szép és az öltöny is jól áll neki. Max ennyi a pozitívum.

Bruce57 2020.10.28. 22:52:23

Moratát sajnálom mert komolyan igyekszik, amennyi gólt elvettek tőle milliméteres les miatt.

rightinthenuts91 2020.10.28. 22:53:57

Az egyetlen pozitívum ma Demiral és Morata meg talán Cuadrado volt. Több szót nem is érdemel a meccs

Nathas 2020.10.28. 22:54:01

Én a végén már a Fradit néztem, ez kibírhatatlan volt egy gyenge Barca ellen

steven.h 2020.10.28. 22:55:00

@Vergilius1897: igen, Buffon már rá is rossz hatással van, mindenkit rávesz arra hogy direkt elugorjanak a labda elől.

Bruce57 2020.10.28. 22:55:24

@Vergilius1897: :DDD legalább ez a beszólás felvidított. Kösz

steven.h 2020.10.28. 22:57:01

@Hiribi27: hát ez is több mint a tavaszi Sarri által vezetett Juvenál, de k*rva kevés ahhoz amihez szoktunk. Tavalyhoz hasonlóan most egyelőre se taktika, se Spirito csak most még az eredmények se jönnek cserébe

Rocky80 2020.10.28. 22:57:13

Kb ez a szintünk az a baj.

A nem közvetlenül topcsapat Barca idegenben simán ver minket.

Jó éjszakát srácok. :-(

Wizzurah 2020.10.28. 22:57:39

A fradi brutalis volt :D

Juventino86 2020.10.28. 22:59:12

Pofán vágott minket a valóság. Ennyi hiányzót nem bír el a csapat. Dybala értékelhetetlen volt, Bentancur szintén. Demiral nagy butaságot csinált, de tizi szerintem nem volt jogos, de Berna ott már megint totál segg volt... Azért abban bízom, hogy ha visszatérnek a hiányzóink, akkor jobb lesz ez.

Nagyon rossz irányba haladnak a dolgok sajnos. Pirlo megint nagyon rosszul nyúlt bele a meccsbe, szinte senki sem volt posztján. Köszönjük Andrea, tisztelünk, szeretünk. De irány a Primavera!

Forza Juve !!! 2020.10.28. 23:02:20

Agnelli lassan elkezdhetne tövig benyalni Allegri papának.

Andras74 2020.10.28. 23:02:54

Ennyi pechet még nem bír el ez a csapat.
Tudtuk, h vékony a védelmünk. Hol van itt a meglepetés?
A középpálya sok labdát szerzett.
Lőttünk 3 gólt, amit összesen kb 10 centi miatt vettek el.
Az én lelkem is megölte, nem csak a csapatét. Azt látták, h ma semmi sem sikerül.

Én nem vok elkeseredve. Kezdjük el a bajnoki pontokat gyűjteni végre, aztán fordul majd a szerencse is, és rendben leszünk.

Nem kell temetni a szezont. A Bl-ben szinte mindegy, h első v második helyen megyünk tovább.

Jó éjt mindenkinek!

Juventino86 2020.10.28. 23:03:16

@Forza Juve !!!: Remélem, hogy már tárcsázta a számát.

Mitya10 2020.10.28. 23:04:09

Èn vègig a fradi meccset nèztem. Tudtam h jobban jàrok...

The king of alibis 2020.10.28. 23:04:26

Pirlo dugd fel magadnak a 3 védős felállást

m.martin91 2020.10.28. 23:04:48

Egész jók voltunk egy bivalyerős Barcelona ellen, talán ha Bernardeschit kicsit előbb hozza, meglehetett volna az iksz is. A Spezia ellen majd javítanak a fiúk.

The king of alibis 2020.10.28. 23:05:33

Jövőhéten a Fradi elcsíp egy pontot

Rikster 2020.10.28. 23:05:45

Nincs mit ezen szépíteni itt tartunk. Olyanok voltunk, mint egy középcsapat. Zéró kreativitással nulla tapasztalattal sok játékosnál, gondolok itt demiral kiállítására. Az akarat legkisebb jelét is alig-alig lehetett látni. Na és Bernardeschi...elég volt belőle Juve mezben...

Magyar Közöny 2020.10.28. 23:05:46

Ez a mai teljesítmény ismét vállalhatatlan volt. Ki lehet kapni egy meccsen, de ez ha reggelig tart, sem születik Juve gól. Nagyon messzire kerültünk Európa élvonalától, és a bajnokságban sem megy.

Andras74 2020.10.28. 23:07:46

@Forza Juve !!!: Maxi nem fog visszajönni. Akkor már megtette volna a nyáron.

Végig kell csinálni a megkezdett projectet. Ez nem csak Pirlóról szól.
Morata leseit (6 db lesgól összesen) Maxival ,v akár még Sarrival is befújták volna, a kapufák pedig ugyanúgy kifelé pattannának.

Wizzurah 2020.10.28. 23:08:55

Allegrit nem szabad visszahivni. Az mar elmult el kell engedni. Pirlonaknis ez tul nagy falat meg, akarhogy szeretem, nagyon gyorsan el kell kuldeni. Masodik edzo zsinorba aki szerintem jo edzo ill pirlo az lesz, de olyan taktikat akarnak, amire a csapat nem alkalmas. Otlettelen, lassu. Hihetetlenul rossz ez a csapat, ne fogjuk mar a hianyzokra... Ez mindenhogy rossz es az is lesz. Fiatalitas van, a keret jo, talaljunk mar egy ide illo edzot baszki ne ilyenen menjen el....
Demiral meg csipaznam ha visszavenne ilyen eroszakos agyatlan stilussal mindig ki lesz allitva meg leseriti magat megint. Dybalat meg addig adjuk el amig er valamit, mert ott is csak a hype nagy, mar nem fer be ide.

babo0410 2020.10.28. 23:10:34

@Andras74: Pontosan így látom. Tudtuk, hogy nehéz lesz Pirloval a kezdet. Erre, mikor valóban, akkor mindenki csak kritizál. Lesz ez még jobb is. Én bízom a csapatban.

Wizzurah 2020.10.28. 23:11:10

@m.martin91: Akkor mi nem ugyanazt a meccset neztuk. Szerintem a barca is egy rakas fos volt, berna meg kb az egyik legrosszabb jatekosunkka notte ki magat, talan meg ruganinal is lejjebb van mar.

rightinthenuts91 2020.10.28. 23:13:06

@Wizzurah: Ha már egy rossz csapatba se fér be Dybala, akkor tényleg gáz van!!! :D

juve28adam 2020.10.28. 23:16:06

@Wizzurah: Nem esett le mit is akart mmartin úgy látom :D

Wizzurah 2020.10.28. 23:17:02

@rightinthenuts91: Nem a csapat a rossz, hanem amit ra akarnak eroltetni jatekstilust. Dybala meg ennyit tud, mivel lejar a szerzodese, olyan fizut akar, aminek a tudasa a kozeleben sincs ezert nalam nem fer be es el kell adni, amig meg van erteke, mert hogy mibol ered a 70-80m ertek azt nem tudom de ki kell hasznalni es elhozni belole egy Aouart pl. De Dybala ide nagyon nem kell es nem fer be igen. Mert vahy ot adod el vahy az ujonnan erkezok haromnegyedet mert nem kompatibilisek egyutt, megfolytjak egymast. Ezert en Dybalat mar eladtam volna szezon elejen.

Andras74 2020.10.28. 23:18:13

Dybalát egyszerűen nem értem.
Ha a hisztijei és a fizetés emelés követelése helyett a játékra koncentrálna, a képességei alapján sokkal többre vinné.
Egy jó Dybala nagyon hiányzik a Juventusnak, de csak egy jó Dybala......

Wizzurah 2020.10.28. 23:18:36

@juve28adam: O ritkan szarkasztikus, tobbnyire komolyan gondolja a sok hulyeseget :)

rightinthenuts91 2020.10.28. 23:20:25

@Wizzurah: "Hihetetlenul rossz ez a csapat, ne fogjuk mar a hianyzokra... Ez mindenhogy rossz es az is lesz." Nem én írtam, hogy rossz.

GGábr81 2020.10.28. 23:21:08

Kikaptunk? Nem néztem a végét. Ők Fatit hozták be, mi Bernardeskát. Na ott lett vége nálam. Átkapcsolam a Fradira. Ők mondjuk a győzelemért nyomtak.
Feltolt mindenkit egy lapra, nem volt előre (se) cserénk. Paratücsi annyira köszi.

Wizzurah 2020.10.28. 23:24:38

@rightinthenuts91: A csapat rossz nem a jatekosok, kutyauto csak 1-2 van. Mint csapat vagyunk rossz, a taktika miatt velemenyem szerint. Nekunk nem valo es sose fog menni a bayern fele foci barhogy is szeretnenk. Maga a garnitura szerintem amugy kifejezetten jo. De bem ertettem Sarrit se miert eroltette a magaet meg most Pirlot se. Egyszeruen latszik hogy nem nekunk valo.

Attilio79 2020.10.28. 23:25:18

Azért a vezetőség felelősségét is firtathatjuk egy kicsit, Khedira, Bernardeschi, Ramsey illetve a túl nem adott DS, D. Costa, Rugani csak foglalják a helyet és a pénzt, nincs megoldás rájuk, nem is lesz jövőre sem.
Helyettük normális, tehetséges fiatalok is lehetnének a csapatban. A többéves rossz játékos politikával elértük, hogy nincs potenciál a csapatban.

Il Principino 2020.10.28. 23:25:44

No Ronaldo no party..A Roma ellen megmentette még Pirlo seggét,nélküle egy kalap kaki vagyunk a 3 védős felállással együtt!

Andras74 2020.10.28. 23:27:00

@babo0410: Sarri átvett egy Allegri által felépített csapatot.
Pirlo átvett egy Sarri által leépített, demoralizált csapatot.
Azt hiszem, a kettő messze nem ugyanaz.
Nehéz megjósolni, Pirlo mire lehet képes.......

Shyr Kahn 2020.10.28. 23:28:02

A Barca 10 ember ellen szerzett egy tizit (raadasul ugy, hogy az a 10 is tamadasra rendezkedett be), tizenegy ember ellen pedig egy megpattano loves miatt vezetett 1-0-ra a meccs nagy reszeben. Ellenben a 3 lesgolbol az elso ketto kidolgozott volt es centiken mult. Nyilvan ez nem vigasztalhat senkit sem, de gondoltam megis kiemelem, mert Morata szerintem embertelenul jol jatszott es jatszik is. Orulok, hogy Ot valasztottuk. A meccs legrosszabja cimert Kulusevsky palyazhat. Miatta rengeteg tamadas elakadt. Ultra bena volt ma.
En nem erzem, hogy alarendelt szerepben lettunk volna. A Barca sincs jo formaban, de azert a lesgoloknal kellett nekik egy nagy adag szerencse is. Nem rajtuk mult, hogy legalabb az egyik a harombol nem lett vegul vonalon belul.

Persze latom mindenki temeti a csapatot es Pirlo-t. Varjunk ezzel meg a szezon kozepeig legalabb. Ennyi ido utan rendkivul amator dolog lenne megitelni, hogy mire is kepes ez a megfiatalitott csapat, ami raadasul ma is CR nelkul allt fel.

Attilio79 2020.10.28. 23:28:29

@Andras74: És a stabil védelmünk helyett kapott egy...

spaolo1981 2020.10.28. 23:29:35

Ma sem láttam mit akarunk játszani. Ez kevés! Mind támadásban, mind védekezésben semmit sem mutatunk. Oké, hogy csapatot építünk, de valaminek már látszani kéne, és azt nem fogadom el, hogy egy Crotone, Verona ellen sem nyerünk, a sok maródi és az összeszokottság hiánya ezt nem magyarázza. Sőt, ezt a Barcát most lehetett volna legkönnyebben megverni.
A Samp meccs még okés volt, de a Roma óta én csak süllyedést látok. Decemberig a bajnokságban csak a Lazio lesz komolyabb ellenfél, utána viszont Milan, Inter, Atalanta, Parma, Fior is lesz, addigra össze kell kapnia magukat edzőnek, játékosoknak egyaránt.

Forza Juve !!! 2020.10.28. 23:31:59

@Andras74:
Helyében én se jönnék vissza max 10-15 millás fizuért cserébe.

juve28adam 2020.10.28. 23:32:30

Sose gondoltam hogy ezt leíróm, de a kebabosnak több a haszna mint bernanak...

Rikster 2020.10.28. 23:34:09

Nagyon sok szurkolótársam említette, hogy ez egy átmeneti év lehet és nem feltétlen fogunk bármit is nyerni. Szerintem nagyon az elején vagyunk még a szezonnak, főleg a csapatépítésnek. Elmondanám az én szememet is rendesen csípte ez a futball, de csapatként nincsenek összegyúrva az amúgy nem tehetségtelen játékosok. Pirlot munkáját elég lesz megítélni a téli szünetben. Én ugyanolyan kedvvel ülök majd le minden Juve meccs elé, esetleg többet bosszankodom a kelleténél.
Az alapanyag nem rossz, kíváncsi vagyok lesz-e érdemi változás a játékunk aspektusaiban.

Forza Juve !!! 2020.10.28. 23:34:16

@juve28adam:
Végén még vissza sírjuk Khedirat XD

Andras74 2020.10.28. 23:36:49

@Forza Juve !!!: Conte is 10 felett kap. Alap, h nála többet kérne, és nem is kéne nagyon indokolnia.
Nem hiszem, h jelenleg bármelyik olasz csapat meg tudná fizetni.

De szerintem Pirlo marad, és most nem is tudjuk eldönteni, h ez lesz-e a jó megoldás.

Andras74 2020.10.28. 23:39:02

@Rikster: én meg kevéssé vok bosszús, mert nekik még elnézem, h az út elején járunk. Persze, nyerni azért sokkal jobb lenne, hiszen az a Juventus lényege.

Attilio79 2020.10.28. 23:40:39

@Andras74: Nem biztos, hogy Pirloval van a baj...
A keret kevés, hátul öreg, fáradt, középen kevésbé összeszokott, elöl motivált, de Morata-n kívül önző és öncélú... Vrioni a cserecsatárunk, ilyen problémákkal Guardiola sem küzdene meg.

Vergilius1897 2020.10.28. 23:42:21

Nekem az az érzésem, hogy részben az elmúlt 9 év, részben a vezetőségi kommunikáció miatt, - plusz CR érkezése - jóval magasabb polcra helyeztük magunkat, mint ahová tartozunk. Jelen pillanatban nem vagyunk több, mint egy középcsapat, legalábbis az európai hadszíntéren mindenképp. Kulusevski és Chiesa jó játékosok de azt hiszem Ansu Fati és Pedri ma megmutatta, hogy hol kezdődik a valódi tehetség és a "jövő klasszisa kifejezés". De, ha a szívünkre tesszük a kezünket ezen nem is kell csodálkozni, a mi erősítésnek szánt érkezőinkből az egyik a Parma, a másik a Fiorentina alapembere volt és Chiesat akkor se láttam különösen kiemelkedőnek. Kulu meg fájdalmasan egy lábas játékos, kezet foghat Dybalaval.

Ha már Dybala, kár is beszélni róla, messze nem 100 milliós játékos. Számára kellenek azok a csapattársak akik helyette is melóznak és helyet csinálnak neki. Ilyen volt anno Pogba, Higuain, Mandzukic és Dani Alves is. Nyílván mind a maga módján segített Paulonak. Az egyik pusztán fizikai erővel, a másik az alázatos munkájával, a harmadik sokad virágzással miután idejött a barcából. Talán Pogba volt a legkomplexebb közüllük, olyan technikai és fizikai fölényt jelentett a támadóharmadban, hogy pusztán a jelenléte elvonta a figyelmet Dybalaról és máris könnyebb dolga volt "elkápráztatni" a szurkolókat.

Szerintem a Rabiot - Bentancur kettős szintén magáért beszél, Európa élcsapataiba maximum a kispadra férnének oda vagy mondjuk 2 kiemelkedő kp mellé kiegészíteni őket, de semmiképp se alapemberek, nálunk mégis tőlük várjuk a csodát, hát nem jön. Arthurt és McKenniet nehéz még megítélni, az amerikai nagyon szépen szállt be, de ez a két belső kp-s felállás nekik se lesz jó.

Hogy valami jót is mondjak, Demiral a kiállítása ellenére nagyon jól teljesített, Danilo egy csoda a maga nemében, nem gondoltam volna, hogy ennyire magára talál. Cuadrado is bátran és jól futballozott, Morata pedig tényleg mindent megtett, ő még rászolgálhat idén a fizetésére. A többiekről ezt nem merem kijelenteni...

Lényeg a lényeg: Pirlora nyilván nagy a kabát, de nem csak az ő rutintalansága miatt. Továbbra is tartom, hogy a szerkezet se az igazi azon viszont nehéz lesz változtatni. Ott tartunk, hogy CR, Chiesa, Kulu, Dybala 4-esnek helyet kell találni mert túl sokba kerülne padoztatni bármelyiket is, így pedig azért meg van kötve az ember keze a felállás kialakításánál. Tartok tőle, hogy előbb lesz Morata padra küldve, mintsem az említettek közül bárki ott találná magát.

Andras74 2020.10.28. 23:49:24

@Attilio79: én nem is állitottam sehol, h Pirlo lenne a hibás.

Rikoo 2020.10.28. 23:54:06

@Andras74: Ha egyre lejjebb süllyedünk akkor felesleges bármit is véghezvinni. Még az alaptaktika sem működik, valljuk be az egésznek nincs semmi értelme. Az egyetlen amibe kapaszkosunk az néhány papírfecni, mint Pirlo elképzelése a futballról. De ehhez nem kell Andrea Pirlo, néhány intelligenciával rendelkező ember ugyanezt le tudta volna írni, nem kell, hogy játékoslegenda legyen valaki.
Ha akar valamit a klub, akkor most kell lépni, Pirlo pedig vegye át a Primaverát és szerezzen tapasztalatot. Lehet nagy edző lesz majd, de 100%, hogy nem most. Azonnal lépni kell.

Mitya10 2020.10.28. 23:54:38

Mondjuk Pirlo azt mondta àldozatokat kell hozni. Mostmàr ràjöttem mire gondolt. Rànk :D

Barolo4 2020.10.29. 00:15:33

@Rikoo: Szerintem most lépni még nagyon inkorrekt lenne Pirloval szemben (persze kérdés, miben állapodtak meg), ha mondjuk születik még pár csúnya eredmény (pl. jövő héten Budapesten, ahol alapból simán kellene nyerni), akkor már más dolog lesz....Agnelli nem hülye..... mindenki tisztában volt vele, hogy nem lesz könnyű, de ha nem látnak semmi építkezés jellegű dolgot, akkor szerintem Pirlo körül is hamar el fog fogyni a levegő.... ez azért már kőkemény biznisz.... ebben az esetben egyértelmű, hogy Allegri az első számú opció (az más kérdés persze, hogy ezzel hosszabb távon mennyire lennénk beljebb).
De ne fussunk ezzel ennyire előre...
Nekem most nagyon vegyesek az érzéseim, mert tényleg pech is volt ma és lehetett volna nagyon máshogy, de sokszor még is azt éreztem, hogy egy 60%-os Barca lefociz minket otthon, ami ezen a szinten azért megalázó. Szerintem ez elsősorban a vezetőség hibája (hol a csere balvédő, nincs 1-2 top vezér középpályásunk és igazából elől is kevesek vagyunk darabszámba, ma pl. jól jött volna cserének egy ingyen Mandzukic). Néhányan (Dybala, Kulu, Rabiot) nagyon gyengék voltak.... ha Dybala tényleg csillagászati összeget akar és cirkuszolgat, akkor inkább most adjuk el a ....be, mert ez azért nagyon kevés még a mostani fizetéséért is. Nem tudom, hogy ki h van vele, de én inkább nézek egy közepesen jó játékost csúcsra járatva, aki meghal a csapatért (Marchisio), mint egy zsenit aki minden 10. meccsen villan.
1-2 pozitívum is volt ma.... Moratanak örülök, Chiesa hajtása is becsülendő és Danilo, Demirál (a hülyeségik) is jók voltak szerintem. Bennem van remény még , a többit meglátjuk folyamatosan. Forza Juventus!

CsakÚjváros 2020.10.29. 00:25:03

@steven.h: Kis barátom Buffon több tizit fogott eddig mint ahány éves vagy!! :P Visszaolvasva a kommentek nagy részét én nem érzem azt hogy Juve szurkolók között lennék.....nem úgy indultak a dolgok,és???? Már fikázni kell mindent,mindenkit?? Messze még a vége,mind a bajnokságban mind a bl-ben. De ti csak mocskoljatok és kárörvendjetek!!! Tisztelet a kivételnek!! Amúgy gratula a FRADINAK!!!

JeetTrader 2020.10.29. 00:44:35

Remélem akik Pirlo munkáját kritizáljak azt is észrevették h mennyire nem tudnak páran passzolni a csapatban. És a helyezkedés se túl jó.
Az új fiataloknak meg mintha a "nagy Barca" láttán teli lett vna a gatya.
Jöhetne ide Klopptol kezdve Gardiolan át Allegri ezzel ok se jutnának többre!
Ha egy Berna bejön és összehoz szinte azonnal egy tizit...úgy nehez...

Igazából fingom nincs mit lehetne még tenni.... több formációt is próbált már Pirlo épp csak a kedvenc 433 át nem...bár Sarri is erőltette és nem ment sokra vele...3412 v 3421 442 v 4231 v 343 ....próbálkozik Pirlo csak labdát kezelni és játékot szervezni/kenyszeritozni nem neki kell. Mélységi irányító stílusban próbálkoztunk csak nekünk nincs ilyen játékosunk...max ha Pirlo becseréli önmagát...

Féltem Pirlot....ha a kulcs emberekkel se jönnek az eredmények akkor lapát lehet belőle....de akkoris ki a fene fogja átvenni...(ha visszahívják Allegrit akkor arcon kopik maguka) érdemi edző meg nem elérhető...

Rikoo 2020.10.29. 01:13:51

@Barolo4: Szerintem jóval nagyobb a tét, mint hogy mi korrekt vagy nem.

west30 2020.10.29. 01:34:15

Meretes nagy szarban van ez a Juventus.A kerdes mar csak az,hogy Agnelli profihoz melto modon cselekszik es elkuldo azokat akiket el kell kuldeni,vagy tovabbra is bamul kia fejebol a lelaton mint valami bohoc.

Leram7 2020.10.29. 01:50:08

@Barolo4: Én azt mondom, amíg a barcanal, egy gyenge edző (Koaman, aki szintén csak a club múltja miatt lehet ott ahol) be mer tenni a kezdőbe egy Pedri-t, addig mi nem mertünk betenni egy Frabottát és gyakorlatilag balhátvéd nélkül játszottunk inkább.

Pirlo elképzelését egyenlőre nem látni tisztán. Volt egy ragyogó Samp elleni meccs és több rossz eredmény.

Még egy szedett vedett Barcától is ki lehet kapni, ez bárkivel megeshet.

Ami Pirlo mellett szól: Rengeteg piros, erről szerintem nem az edző tehet. CR koronás. Ligt, Sandro sérülése nem jött jól. Morata elvett góljai is szerencsétlenek.

Most jön két kötelező meccs, Spezia és FTC, ezeken nyerni kell és önbizalmat szerezni.

DelPiero2 2020.10.29. 02:05:03

@Barolo4: Jól látod a dolgot, a túlfizetett sztárok is probléma. Nagyon demoralizáló a többiekre nézve. Morata tényleg nagyon gólveszélyes, nagyon profi, de valahogy úgy tűnik, hogy a mi csatáraink kevesebbet mozognak az ellenfél csatárainál. Pirló alatt szerintem szebb a játék (jelenleg nem eredményesebb) továbbá Mandzukic elküldése is demoralizáló lehetett (persze lehet hogy ő is már nagyon sokat kért, ki tudja mi volt belül, de ne feledjük lehet hogy a többi csapattag se lát sokkal többet belőle) Szóval a vezetés erősen demoralizáló döntéseket hoz, pláne ár/érték arányban.

venember83 2020.10.29. 05:28:55

@west30: mindig ez a megoldás, csak az változik akár a megkérdezett egyének függvényében is, hogy kiket is kell elküldeni (Paraticit? Nedvedet? Bonuccit? Pirlót és a stábot? Mondjon le az elnök is?). Ha pedig majd máshol jól teljesítenek adott játékosok vagy szakemberek, akkor felmerül, hogy tényleg el kellett küldeni? Nem egyszerű dolog a klubvezetés, s nagyon nehéz megfelelő időben hozni meg a döntéseket (se túl hamar, se túl későn), miközben a döntésnek is jónak kell bizonyulnia. Szerintem a Juve a nyáron kényszerhelyzetben rálépett egy útra, két hónap után sok értelme nincs változtatni. Főleg felkészülési időszak nélkül, és hamarosan kezdődő harmadik válogatott szünettel.

Fájt a tegnapi meccset nézni, de nincs megújulás fájdalmas időszakok nélkül. Jöjjön, aminek jönnie kell.

Andras74 2020.10.29. 06:29:18

@Rikoo: szerintem nem telt el annyi idő, h fel kéne adni a projectet, de azt sem állítom, h nekem van igazam. Nincs jövőbe látó varázsgömböm.

Gondolom, akkor arra is van 5leted, h kinek kéne ülnie a padon? Nekem nincs, így még nem váltanám le Pirlót.

Ghun83 2020.10.29. 06:34:03

Egyébként az a durva pár ember kommentárját olvasva mintha, nem is juventus drukkerek lennének. Jöjjön vissza Allegri? Akkor meg az lesz a baj hogy ugyan esetleg nyerünk de gondolom nézhetetlen lesz a Foci. Jöjjön Pochettino? Sokat kér és valószínűleg ő is elkezdene egy keret kialakitást amire jelenleg nincs pénz. Ezt is figyelembe kéne venni emberek, nem azt mondom hogy minden oké, de basszus azért ne legyen már itt annyi vissza vonult sztáredző meg üzletember. Lehet írni Agnellinek petíciót hogy le szeretne az a pár ember ülni a kispadra aztán megnézni mennyi idő alatt viszik csődbe a csapatot. A Real megverte a Barcelonat ugyan de a bl ben meg szenved.

Lori0202 2020.10.29. 06:47:18

@Leram7: ezt te sem gondolhatod komolyan! 5.gólját veszik el centis vonalazgatással, hogy éljen ennél jobban? Egyszerűen nincs egy kis szerencsénk sem!

delpi0823 2020.10.29. 07:14:35

@Rikoo: Nem lehet hogy a jatekosok mentalitasaval van a gond?vagy esetleg a kepessegeikkel?en ugyanazt a szart latom ami Allegrinel es Sarrinal is volt.Nem cserelgethetjuk az edzoket allandoan mint mas a zoknikat..........Johogy nem mar 5-6 mrccsenkent cserelunk majd edzot.

Rocky80 2020.10.29. 08:07:50

@delpi0823: lehet ugyanaz a szar, de legalább VOLT EREDMÉNY ÉS A VILÁG LEGJOBBJAIVAL IS PARTIBAN VOLTUNK. Nagy különbség.

Rocky80 2020.10.29. 08:10:12

Kulusevskj meg az aranylabda. Aha... Akkor ez a Pedri gyerek meg Fati?

Andras74 2020.10.29. 08:24:27

@Lori0202: nem 6 az az 5? Lehet, h rosszul, de 6-ra emlékszem....

steven.h 2020.10.29. 08:47:56

@CsakÚjváros: Ha nem érzed az iróniát, és nem tudod, hogy a kolléga mire írta, hogy a lengyel direkt nem akarta védeni a 11-est, amire én mertem írni hogy biztos Buffontól tanulta akkor inkább maradj csöndbe, már bocs. Sohase bántanám Buffont és egyik legendánkat se. Egyébként Buffon soha nem volt egy nagy 11-es ölő, most nem fogom megnézni hogy karrierje során kivédett-e 30-nál több 11-est, nem is tudom, hogy van-e erre statisztika, nem is érdekel.

Azt is légyszi írd meg, hogy hol fikázok állandóan? A Verona ellen is azt írtam, hogy decemberig várjunk az ítélettel hogy mi lesz ebből a Pirlo-Juve házasságból, addig legyünk lőtávolban minden fronton és kész. Attól még a jogot fenntartom, hogy ha úgy látom, hogy szórakozik egy Barcelona a kedvenc csapatommal akkor leírhassam hogy ez baromira kevés ebben a formában. Ki lehet kapni, de nem így. Rúgtunk 3 lesgólt ami millimétereken múlt, csak az a baj, hogy még ha egyik szabályos is lett volna, akkor se lett volna esélyünk semmire, mert akkor tuti nem húzogattak volna a Barca játékosok a 16-oson belül, hanem beverik és kész. Ami miatt ez a legszomorúbb, hogy ők sem játszottak egyáltalán jól és nagyon nagy formában sincsenek.

steven.h 2020.10.29. 08:49:19

@CsakÚjváros: Bocs, reggel van még és összemosódott a komment, azt hittem az egész nekem szól...

Knob 2020.10.29. 08:51:48

@delpi0823: @Rocky80: @venember83: Nekem az a véleményem, hogy itt kizárólag azzal van a baj, hogy egy tapasztalatlan edző ül a padon. Emlékeztek mikor Conte vette át a csapatot? Két 7. hely után minden fel lett forgatva. Új játékosok, új felállás, új vérmérséklet. Meg is lett az eredménye. Aztán jött Allegri és mi történt? 4-6 hónapig semmi. Még a felálláson sem változtatott, mert volt esze és tapasztalata ahhoz, hogy tudja, nem kell egy bajnokcsapatnál mindent felforgatni rögtön, hanem időt és energiát kell beletenni, amíg szépen lassan aprókat lépkedve formálja a saját képére a csapatot, és közben eredményes is marad a csapat valamennyire.

Na ez itt a probléma! Buta, értelmetlen és haszontalan jelenleg Pirlo munkája, és ez nem az Ő hibája, hanem azoké akik egy percig is azt hitték, hogy Ő tudja mit csinál.

Jó eséllyel ki fog ez alakulni, de addig sok-sok bosszúságot fog még nekünk okozni a "mester", az biztos. Szóval ahogyan eddig is írtam, el kell engedni és nagyon-nagyon örülni, egy-egy döntetlennek a kicsi csapatok ellen is.

Forzajuve16 2020.10.29. 09:05:18

Lehet itt bármilyen edző..az a baj már hogy nagy az arc néhány játékosnál (mondjuk lehet is ilyen fizuk mellett)...tudásuk meg (lássuk mivan)....aztán mindig jönnek ezek a kifogások..majd a köv meccsen...egyre jobbak leszünk..stb...És elvileg BL győztesek akarunk lenni...már x éve...úgy hogy elengedünk fiatal játékosokat...(coman,keane) stb...nem baj mashol jobban játszanak...Már a bajnokságban is ott tartunk ,hogy egy kis csapat is akár megfogja a juvét...aztán a juvénak kell menni az eredményért...semmi dominancia nincs ebben a csapatban...és nehogy már azért nem jönnek az eredmények ,mert most ronci "elkapta a covid-ot"...kiváncsi leszek a vezetőség meddig lesz türelmes Pirloval szemben...forza juve

udawa 2020.10.29. 09:28:14

Sziasztok!
Újra találkozott a két csapat, "törvényszerűen" én is befutottam újra! Végigolvasva a hozzászólásaitokat azt érzem, hogy a legtöbben el vagytok keseredve a látottak miatt.

Az én véleményem a másik oldalról: egyik csapat sincs mostanában a csúcsformájában, ezt tegnap is láttuk sajnos, néha fizikai fájdalom volt nézni, ami a pályán folyt. Annyi különbséggel, hogy egy hajszállal rosszabbnak, és kevésbé szerencsésnek tűnt ezen az estén a hazai csapat. Ami nektek elszomorító lehet, hogy egy gyengén játszó Barca ellen kapituláltatok, sajnos erről az oldalról sem lehet a dicsőségfalra kitenni ezt a meccset, de legalább nyertünk. Kellett hozzá szerencse is bőven, gondolok itt a lesekre, de összességében nézve a mérkőzést, úgy érzem, hogy a jobban akaró csapat győzött, a hazaiaknak semmi nem jött össze, ráadásul nem is nagyon lehet dicsérni a csapatotokból senkit. Morata az üdítő kivétel, meg egy-két "jobbacska" volt még, de ugyanez igaz a vendégcsapat játékosaira. Messi csinált szép dolgokat, de összességében nem mondanám jónak, akit itt ki lehet emelni, azok a fiataljaink. Sikeresen ment a letámadás, nehezen tudtatok bármit is kezdeni azzal, ha egy embert több Barca játékos körbe fogott, ezek többsége labdavesztéssel zárult, mi meg passzolgathattunk nyugodtan, mert elég sokszor ezt hagytátok. Véleményem szerint ezen az estén a kicsivel jobban teljesítő és összpontosító csapat nyert, a Juventusról nehéz megmondani, hogy mi is volt a terv. Az biztosan látszik, hogy Dybala nincs 100 %-osan ott a meccseken, ez pedig nagy hátrány, vele kezdenetek kell valamit, a tegnapi produkcióját sokan sokkal kevesebbért is lehozták volna, mindemelett vallom, hogy ő egy nagyszerű képességekkel megáldott focista. Biztosan pluszt jelentett volna CR jelenléte, az ő mentalitása hiányozhatott.
Azzal kapcsolatban, hogy Pirlot miként ítéljétek meg, még várnék, valamennyi időt mégis csak kapnia kell, aztán ha nem megy a dolog léphet a vezetőség, de tény, hogy nincs egyszerű helyzetben, vannak hiányosságok. Összességében ugyanaz elmondható mindkét csapatnál, új edző, új tervek, hiányos keretek, sérülések, bízzunk benne, hogy itt is, ott is javul a helyzet majd, ahogy haladunk előre.

JeetTrader 2020.10.29. 09:29:23

Én azt mondom, hogy amikor egy teljesen a béka segge alatt teljesítő Bernardeschit tudunk becserélni egy Barca ellen, vagy épp egy Frabottat (aki amúgy nem olyan rossz, na de hát értjük....), akkor mégis mit várunk??

Ha végre visszakerülnek a kulcs emberek és úgy is köhécsel a csapat, akkor lesz igazán gond...az tényleg azt fogja mutatni, hogy az új elképzelés nem tud működni ezzel a kerettel. Addig még van esély rá h a teljes állományunk egy része képtelen csak az elképzelések mentén játszani, illetve nem kellően minőségi a keret Pirlo elképzeléséhez...

Kulu és Chiesa játéka nagyon nem tetszett tegnap. Sokszor ott toporgott Chiesa a bal oldalon totál üresen...senki nem passzolt neki (persze tudni kellett volna oda ívelni a labdát pontosan), így sokra nem mentünk vele. Kulu a jobbon produkált egy nagy nullát...talán Dybalanak jobb lett volna a szélról játszani de ez már nem derül ki...

Egy Barca ellen ki lehet kapni, akárkinek! Ez most egy Reality Check volt....és látszik h NAGYON SOK MUNKA VAN MÉG! Önbizalom nagyon kéne a csapatnak...a fiatalok morálisan nem tűnnek túl erősnek, azt valahogy helyre kéne rakni....Morata egy üde színfolt, az egyetlen jelenleg akitől megnyugszom h ott van a pályán.

Abban bízom h tudunk tanulni a látottakból...

Attilio79 2020.10.29. 09:52:41

@Andras74: Igen, félreérthető voltam, elnézést.

Rocky80 2020.10.29. 09:59:33

Morci tényleg jó hogy itt van.

Akar, gólokat lő, teljesebb csatárnak tűnik mint amikor itt volt.

Tudja mit jelent itt játszani és ezt a pályán is megmutatja. Kiválóan érkezik, jól fejel, teljesen rendben van.

venember83 2020.10.29. 10:08:14

@udawa: köszönjük a bátorító szavakat és az értékelést. Ahogy Pirlo mondta, nincs egy szinten a két csapat, de a probléma az a Juve szempontjából, hogy a Barcelona is igencsak messze van az európai legfelsőbb szinttől.

Rikoo 2020.10.29. 11:04:51

@delpi0823: Az a baj, hogy a játékosok vannak úgy cserélgetve minden évben, mint a zoknik. Én eskü ilyet még sehol nem láttam. De úgy látom lassan az edzőkkel is lehet ez lesz a helyzet.
Allegri idejében kellett volna megalapozni a stabilitást a keretben, hogy legyen egy magja a Juventusnak, de sajnos nem sikerült.

Lanzafame 2020.10.29. 11:11:44

Szerintem ezek a tanulságai a tegnapinak:

1. A BL idén csak teszt. A továbbjutás meglesz, utána minden ajándék ennek csapatnak. Ami pech, mert idén kb. bármelyik komolyabb csapatnak lehet esélye győzni.

2. Ha felállunk hátul 4-4-2-ben, egész jó a védekezésünk, a probléma azzal van, hogy átrobognak a kétfős középpályánkon. Lehet, hogy be kellene áldozni a trequartista szerepkört és berakni még egy belső kp-t (Arthurt) és egy stabilabb 3-5-2-t játszani.

3. Dybala továbbra sem képes húzóember és vezér lenni, még Ronaldo hiányában sem, még csupa fiatallal körülvéve sem. Kérem, valaki győzzön már meg arról, hogy miért nem kellene eladni, amíg lehet érte pénzt kapni, ha ennyire nem képes szintet lépni.

4. Ha Dybala csatár és Kulu irányító, így papíron két különböző poszton játszottak, akkor miért taposnak egymás lábán egész meccsen, a jobboldalon, a felezővonal körül? Zavarják egymást. Eközben sem középen, sem a baloldalon nem próbálkozunk.

5. Bernardeschi minden téren katasztrófa, alsóházi csapat szintre süllyedt. Most már biztos, hogy egyik poszton sem alkalmas arra, hogy egy percet is játsszon Juve-mezben.

Rocky80 2020.10.29. 11:21:14

@Lanzafame: szerintem is egy masszívabb középpálya kellene. Egyszerűen ez a két ember kevés középre.

Rikoo 2020.10.29. 11:24:51

@Lanzafame: Szerintem azonnal el kell felejteni ezt a 3-5-2-t.

venember83 2020.10.29. 11:50:43

@Lanzafame: egy(?) ilyen teljesítmény után a játékos ügynökének talán már nem olyan egyszerű a 15 millió eurós bér mellett érvelni a klubbal szemben.

steven.h 2020.10.29. 11:53:13

@Rikoo: A 3-5-2 még hagyján, de szerintem pont rosszul alkalmazzuk. 3-5-2-ben kellene védekezni, mindig is védekezésben volt erős a 3-5-2-nk és 4-4-2-ben próbálni támadni, széthúzni az ellenfelet. Hozzátenném én nem vagyok edző, nem én dolgozok velük stb.

Lanzafame 2020.10.29. 12:12:16

@Rikoo: de nem azt játsszuk, hanem 3-4-1-2-t vagy 3-4-2-1-et. De leginkább 3-4-"valami majd úgyis történik elöl"-t.

A 3-5-2-vel legalább a középpálya stabilabb lenne. Én sem vagyok oda a 3 védőért, de Pirlo egyelőre olyan rögeszmésnek tűnik ebben, mint Conte.

JeetTrader 2020.10.29. 12:45:03

Azt gondoolom h jobban meg kellene tanulnia a csapatnak EGYÜTT mozogni. Sokszor látszódott h pár ember össze-vissza kavirnyászott a pályán (Kulu meg Dybala ott szivatták egymást a jobb szélen miközben még Cuadrado is ott volt, minek???) így középen tök üressé vált a pálya mert Chiesa meg egyedül támasztotta a térdét a bal szélen várva az átadást....4 játékos full rossz helyen...így játszahtanánk mi bármilyen felállásban megszívnánk.

Akkor tudnánk rendesen rendszerben játszani, ha az adott szerepkörben maximum annyi szabadságot kap egy-egy játékos, ameivel a csapat többi részét nem hozza vele rossz helyzetbe (értsd olyan távol kerül eredeti posztjától, hogy labdavesztés esetén nem képes a letámadásra/védekezésre). Kivéve egy max 2 játékost, akire épp nem osztanak védekező szerepet.

Persze magyarázhatnánk azzal is, hogy nem bíztunk abban h egyedül letudnak védekezni egy-egyben egy kontrát. És ahogy a mellékelt ábra mutatta, volt h 3 játékost körbe forgattak szinte gond nélkül...ez viszont akkor már azt mutatja, hogy nem megfelelő képességűek a játékosok az adott feladathoz.

Nehéz ez...

GodPiero 2020.10.29. 12:55:56

@Leram7: Félő amire visszatérnek a nagy hiányzók már nem állunk sem a Bl-ben, sem a bajnokságban.....

tjunior 2020.10.29. 13:35:40

Másfél éve Allegri megmondta hogy át kell alakítani a csapatot. Ahelyett hogy hallgattak volna rá elküldték és idehozták Sarrit. Ő még lendületből behúzta a scudetót de a játék borzasztó és a nézhetetlen között ingadozott. A végére meg szét is esett a csapat. Másfél év késéssel végre eszmélt a vezetőség, hogy tele a keret a zenitjukön túllévő, fásult de sokat kereső játékosokkal. Elkezdték kiszorni a szemetet ami oké csak pénz nincs a pótlásukra. A végeredmény egy rendkívül vékony keret, Frabottával 19 mezőnyjátékosunk van és reménykedtek hogy elkerülnek a sérülések Pirlo meg csodát tesz. Ez igazán profi vezetőségre vall. Pirlo eddig nem váltotta meg a világot mégis a vezetőség összes rossz döntése rajta fog csattanni. Nyilván ő is követ el hibákat de azt is látni kell hogy meg van kötve a keze. Bonucci helyett ki játszon? Demiral ha kretén kire cserélje? Sandro sérült ki legyen a balbekk? Berna totál nulla, oké. Ilyen szűk kerettel, hogy felejtse el? Érdemes nézni a cserepadot meccsről meccsre. Tele U23as srácokkal, mert nincs más,elfogyott az első csapat, akikre lehet mondani hogy fiatal tehetségek, de azért mégiscsak a Seria Cben játszanak 21-22 évesen...

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása