Az Öreg Hölgy a legesélyesebb Pep megszerzésére

guardiola_pep_city.jpgA tegnap esti legfrissebb hírek szerint az UEFA megbüntette a Manchester City egyesületét, így az arab tulajdonban lévő klub a következő két évben nem szerepelhet európai nemzetközi klubtornán, így természetesen rögtön felmerült, hogy hova távozhatna a klub katalán mestere, a valószínű opciók között pedig olyan klubok merülnek fel a sajtó szerint, mint a Juventus, a PSG és a Bayern München.

Az UEFA péntek este tette közzé a hírt a büntetésről, ami 30 millió eurós büntetést is tartalmaz, és kiterjed a Bajnokok Ligájára és az Európa Ligára, miután a klub az elmúlt években többször megsértette a pénzügyi fair play-re vonatkozó előírásokat.

A City mesterét már elmúlt nyáron is hírbe hozták több klubbal, amikor felmerült a szövetségi büntetés és ennek következtében a távozás lehetősége.

A Juventus tűnik jelenleg a legvalószínűbb célpontnak, így Pep Guardiola követheti Maurizio Sarrit a torinói Öreg Hölgy padján.

A Manchester City természetesen fellebbezni fog a döntést illetően, de kérdéses, hogy a büntetés mértékének a csökkentése elég lesz-e az egykor a Barcelonával azóta is páratlan sikereket elérő mester megtartásához.

A calciomercato szerint a Paris Saint-Germain is felmerült, azonban ők is komoly eséllyel pályáznak egy FFP-büntetésre a közeli jövőben, és természetesen nem zárható ki a Bayern München sem, amely klub nemigen találja a megfelelő embert a padra Pep 2016-os nyári távozása óta.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5415475372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex8610 2020.02.15. 08:33:31

Igy mar szinte boritekolhato hogy Sarri vaghatja a centit.

Alex8610 2020.02.15. 08:40:54

Arra leszek meg kivancsi ha ez megvalosul milyen nepvandorlast indit majd el a Citybol.

kremturo 2020.02.15. 08:44:49

@Alex8610: de bruyne-t szinte biztos, hogy kérné.. imádja, szerelmes belé, de elnézegetném én is itt

Mitya10 2020.02.15. 08:47:45

@Alex8610: Nekem De Bruyne elèg is nem vagyok tellhetetlen xD Viccet fèlretève èn mèg mindig azt mondom h Sarri maradjon igenis làssuk h mit èr el 1 èv alatt. Pep idejönne sem lenne màr màshogy neki is ugyanùgy idő kène + ő tènyleg hanyatt baxnà magàt Matuiditől tehàt pènz sem àrt ha van :)

Alex8610 2020.02.15. 08:52:54

@kremturo: @Mitya10: Nyarig biztos marad Sarri de mind tudjuk Agnelli meg Pep-be szerelmes:) amugy en meg szivesem latnam itt Aguerot is.

2020.02.15. 09:13:17

Az hiányozna, hogy idejöjjön 30 milliós fizetésével, és még el kelljen költeni mellé minimum 200 milliót, hogy mutasson valamit. Inkább maradjon Sarri (vagy még inkább jöjjön vissza Allegri) és igazoljunk neki. Mert az már kiderült, hogy nem az edzővel volt a baj tavaly sem, hanem a kerettel.

Il Principino 2020.02.15. 09:13:28

Ha tényleg kizárják őket,amit még mindig kétlek,akkor jó nagy hiénafalka veszi őket majd körül..
1-2 idősödő játékost el fognak engedni akiért még pénzt kaphatnak.
Két évig rámennek a PL-re,kupákra addig..
Igazából sok minden nem fog változni náluk,max annyi hogy nem lesz annyi hétközi meccsük..Fizetések utána is jók maradnak és ugye itt nem visszasorolásról van szó,mint a mi esetünkben történt..Az arabok meg tolják a pénzt bele ha szükséges,kiperkálnak minden büntetést!Bár felvetették hogy lehet a PL is megbünteti őket.

b.tom 2020.02.15. 09:26:11

@Il Principino: pont a kamu penzek miatt kapják a büntit, szoval a 30 mihály bünti, plusz 2 szezonnyi bl penz hiánya miatt olyan nagyon nem szórhatják a lóvét.

Most agnelli biztos vakarja a fejét:) sarri mindenképp marad nyárig, és addig bármi megtörténhet... ha bl bukó mellé másodikok leszünk, elég egyértelmű a szitu. De ha meglesz a scudetto, plusz villantana máshol is, esetleg a játék beindulna...
Az a baj, h igy is vizsgalnak minket a fizuk miatt, nem? Olyan brutal nagy bevasarlast nem hiszem h tudnank csinalni.

Type-R 2020.02.15. 09:29:47

@Pjanista: Az utóbbi biztosan nem fog megvalósulni. Vagy marad Sarri (esetleg visszajön Allegri), de ugyanúgy olcsójános megoldásokat kapnak.
Vagy "mindent egy lapra" módba kapcsolunk, CR mellé jön Pep és elköltünk egy rakat pénzt. Ha bejön. BL örülünk, ha meg nem, akkor gazdaságilag nagy trutyiban leszünk.

venember83 2020.02.15. 09:34:10

@Type-R: ha Pep érkezik, a gazdasági trutyi és FFP-vizsgálódás kb. garantált. Cserébe útilaput kap csomó semmirekellő léhűtő. Valamit valamiért.

Vergilius1897 2020.02.15. 09:57:17

Talán még ez jót is tehet Sarrinak, lényegében szerintem itt eldőlt, hogy jövőre nem ő lesz az edző - kivéve, ha BL-t nyer persze - tulajdonképpen mindenfajta nyomás nélkül dolgozhat a szezon második felében, felszabadultan

rockitbaby 2020.02.15. 09:59:51

@Pjanista: Sanszosan itt annyit nem kapna, mint a Citynél, de egy 15 millió nem irreális összeg. Nélküle is el szoktunk tapsolni 100+ milliókat egy átigazolási szezonban, ez sem sokkal lenne több, raadásul tőleinjektálás is történt a klubnál. De Ligt 85 millió, Romero 26 millió, Demiral 18 millió és ezek csak a középső védőink.

Összességében a pont annyival lenne több költséggel, mint amennyivel magasabban jegyzett, mint Sarri.

Grinta 2020.02.15. 10:03:25

Mindannyian tudjuk mi lesz ennek a vége.Jelenlegi Érzelmi állapotomat fogja tükrözni az írás.Én megértem a mindig jobbra való törekvést,de a hogyan a nem mindegy.Én Értem azt hogy minden adódó lehetőségre le kell csapni,már csak a piac törvénye szerint is.De azt nem értem meg hogy vetésforgóban,egy év leteltével máris edzőt váltunk.Ha ezt megtesszük,ténylegesen is egy buxi sztárcsapat leszünk.Minden ami ellen küzdöttünk a szurkolói szívünkkel.Én Pep-et elismerem,nagyra tartom-mégsem hoznám.Az általa vágyott futball szintén elismerésre méltó-Én mégsem szeretném hogy 80 % ban baxogassuk itt a labdát.
Mert ezzel kicserélnénk az identitásunkat.Ez az egyik dolog.Agnelli minden tiszteletet megérdemel amit a Juventusért tesz,de nem tetszik ez már Nekem így ebben a formában.És ha mondjuk Sarri holnap a sajtó elé állna,és azt mondaná-hogy köszönöm szépen,fantasztikus dolog a Juventus vezetőedzőjeként dolgozni-de menjetek már a q anyátokba hogy februárban a helyemre terveztek..tegyétek most.Csá!
Megérteném.Ehhez hozzátéve,hogy a bajnokság esetleg meglesz,és mondjuk játszunk egy CL elődöntőt.Én erre tippelek.Akkor azt hogy kommunikálod le?Játékosok felé is.Mert jelenleg is ez lehet a háttérben,a mindenhonnan érkező bizonytalanság.Lehet mondani hogy profik,tegyék a dolgukat,ilyen a foci,tegnap Te,holnap más-de van ennek egy emberi oldala is.Ebben az okádék világban nyilván kevesebb,de mint mondtam,nem jól van ez így.
A Cityről annyit,hogy a pénz most sem a CL-ből érkezik komolyan,ettől fogva ez a döntés teljesen lényegtelen.Nem lesz ez két év,visszaveszik valószínű egyre.Játékosoknak presztízs a CL,meg a klubnak-de nem pénzben,hanem sportsikerben.
Ez kicsit ugyanaz mint az átigazolásokból kizárás,ugyanis ha megfigyeljük hogy akikre lesújtott az embargó-azoknak esélyük sem volt a kupára.Túlélte más csapat is,City is túl fogja.Gondolom.
Nem lehet onnan ötösével elhozni a játékosokat,senki se gondolja.És pontosan azért,mert nem pénzkérdés kizárólag.

pedronegroo 2020.02.15. 10:40:25

Milyen gyorsan megtudják változtatni egyes események a hangulatunkat! :) Pep, Silva(bármelyik), De Bruyne.... Most lehet nagyokat álmodni! :)

Il Principino 2020.02.15. 10:45:42

@Grinta: Citys rész +1,most mindenki azt várja hogy lerabolják őket,holott semmi kényszer nincs rajtuk,hogy eladják legjobbjaikat,mint anno Mi 2006-ban!Bünti megmarad,és sztem mérséklődni fog valamelyest,bár visszaesőkről van szó.
@b.tom: ha jól emlékszem nálunk nincs nagy gáz,1%kal léptük túl a dolgokat,tőkeemelés volt elvileg,valamint nyáron REMÉLEM sok feleselges embertől megválunk akik csak lehúzzák a bérkeretet teljesítmény meg nincs mögötte!Jó lenne a bl-ben is sokáig jutni,abból is lenne bevétel..

pedronegroo 2020.02.15. 10:49:10

@Grinta: Igaz, emberileg nézve nem volna fair, de ez Agnelliéket mióta érdekli??? Aztán esetleges Pep érkezésével milyen identitásunk cserélődne ezt nem értem?? Nem olasz edző vagy mire gondolsz?

Grinta 2020.02.15. 10:54:01

@pedronegroo: Nem bántásból mondom,mert magad mondtad-hogy nem a Juventus fajsúlyos szurkolója vagy,aki nem áhítattal nézi az Olasz futballt,ami hagyományosan nem azokra a stíluselemekre épül amiket most integrálni szeretnének trendek alapján.
Azért Agnelliék sem maguk az ördögök,bármennyire is azt szeretnék itt látni.

Grinta 2020.02.15. 10:55:36

Ami javarészt Olasz edző kérdés.Igen.

Rikoo 2020.02.15. 11:08:05

@Grinta: A legnagyobb hiba itt Sarri kinevezése volt és nem a leváltása lesz.

Grinta 2020.02.15. 11:10:17

@Rikoo: Nem örültem Neki,Maxi hívő vagyok,de meghagynám a posztján jövőre is.

pedronegroo 2020.02.15. 11:11:02

@Grinta: Én szeretem az olasz focit én azt nem szeretem ha beskatulyázzák meg tévesen a defenzív focival azonosítják.

Agnelli nem az ördög, hanem egy profi üzletember, és ha az üzlet úgy kívánja bárkitől megválik. Nincs már itt hely romantikának meg hagyományoknak. Mondjuk én a hagyományokat csak addig tisztelem amíg nem állnak a változás útjába!

Rikoo 2020.02.15. 11:11:24

@Grinta: Ha BL-t nyer akkor igen.

Grinta 2020.02.15. 11:11:45

Folytonosság híve vagyok,ezt azt hiszem már tapasztaltátok.Nem pedig a minden évben új érkezzen.

Grinta 2020.02.15. 11:15:00

@pedronegroo: Az igazi Olasz foci defenzív.Művészet.
Az hogy mi van most,azt hagyjuk,az kicsit másabb.
Ha csak és kizárólag üzletember lenne,akkor a pénzét nem a Juventusba feccölné.Ez szerelem project a részéről,erről kétsége ne legyen senkinek sem.
@Rikoo: Akkor ha Bl-t nyer?Akkor itt mindenkit ki kellett volna rúgni sorjában..

Grinta 2020.02.15. 11:15:40

@pedronegroo: Pragmatika.-Ez lemarad az első sor végéről.

Rikoo 2020.02.15. 11:19:09

@Grinta: Mondom, ki se kellett volna nevezni. Ahelyett, hogy pozitív változás történt volna, még a Serie A-n belüli uralkodás is komoly veszélybe került 8 év siker után.
Allegri után nem visszalépni kellett volna, hanem azt a szintet tartani amit ő képvisel.

rockitbaby 2020.02.15. 11:20:28

@Grinta: Jó a folytonosság, és ideális esetben indokolt is az ehhez való ragaszkodás. De! Kénytelen vagyok az Intert felhozni. Ott is annyi kellett, hogy megfelelő edző üljön a kispadra, mert a többi aspektus adott a fejlődéshez. Szezon közben nem szokás az elért célok elérhetősége előtt következtetéseket levonni az edző munkájáról, de a fejlődés, amit vártunk és várhattunk is, nem igazán történt meg. Allegri tavaly ugyanennyi meccs után több ponttal, több rúgott góllal és kevesebb kapottal, jobb meccsenkénti pontátlaggal. Egyelőre nincs fejlődés. Ez nem jelenti azt, hogy nem is lesz, de ennyi idő után már elvárható lenne javulás, ami miatt leültették.

Il Principino 2020.02.15. 11:23:14

@Rikoo: tuti Guardiolára vagy Pochra pályáztunk,és Sarri lett a megoldás a végén..
A többi csak duma sztem!

Grinta 2020.02.15. 11:26:34

@Rikoo: Kicsit kettéválasztanám az általad leírtakat.Az odáig rendben van hogy pozitív változásról beszélünk..de azt nem hat hónap alatt lehet megcsinálni egy javarészt adott kerettel.A versenytársak pontmennyisége pedig pont ; ) nem ratunk álló dolog,hanem a saját erejüket mutatja-ést ezt ne vegyük el mint a zintertől,mind a Laziótól.
Igen,kevesebb gólt lövünk,többet kapunk,pontban maximum stagnálunk,lehet kicsit inkább lentebb vagyunk,de ha a következő kettő fordulóban papírformán nyerünk,Lyonban túlélünk,vagy robbantunk,zintert elkenjük..már márcuis,és kisütött a nap fölöttünk.Jössz mindig Pocettinóval,az Ő jelenléte ugyan mire garancia??Azt aláírom hogy jobban passzolna a klubról alkotott képünkhöz,még a folytonosság elvéhez is konvergál,de jelentősen másabbat akartak.Odaadnám a következő évet is Sarrinak.Tudom.Pont Én.
De az normális ami mostanában a Juventus körül zajlik?Hogy semmi sem biztos : /

Grinta 2020.02.15. 11:31:46

@rockitbaby: No azért az sem ennyire egyszerű.Kapusuk adott volt,Skriniar is,De Vrij-nek kellett egy év az integrálódáshoz,leesett most egy Bastoni,Brozovic is ott volt,Lautaro Martínez is,ez egy addig is épülgető csapat volt,rengeteg kiegészítő emberrel-nem akkor találták fel hozzá Contéék a játékosokat.Jó szemmel igazoltak hozzájuk-ez vitathatatlan.
De ez a fejlődési ráta tarthatatlan a zinter számára is.Bármelyik csapat számára is.

Grinta 2020.02.15. 11:33:23

Beletaláltak Olasz tehetségekbe többé kevésbé,meg egy Lukaku-ba,aki összeállt Lautaróval-sérülés nélkül.Ez nagy szerencse azért.

pedronegroo 2020.02.15. 11:45:05

@Grinta: "Az igazi Olasz foci defenzív." - ez a Te véleményed azt tegyük hozzá nem valami általános igazság! És még csak a múltjára sem igaz! Sőt, ha nagyon vissza megyünk a múltba meg pláne hogy nem igaz! A 60-as évektől van katenáccsó, előtte latin futballt játszottak az olaszok. De mindegy. Meg ahogy mondtam a hagyomány nem lehet a fejlődés útjába, ha van lehetőségünk modern, látványos és eredményes focit játszani.

Grinta 2020.02.15. 11:47:21

Egyvalami nem tetszik.Mára mintha nagyon munkává volna az egész.

rockitbaby 2020.02.15. 11:48:20

@Grinta: Én nem is erre akartam célozni. Hanem arra, hogy ott is adott volt egy a helyezésnél és mutatott játéknál jóval jobb keret, ígéretes fiatalok, hozzáértő vezetés, de mégis hiányzott valami. Az edző.

Nálunk is hasonlót érzek. Minden adott, egy európai szinten is erős keret, kiváló fiatal tehetségekkel, jó háttérrel stb. De Sarri úgy tűnik nem az az edző, aki a kirakós utolsó, legfontosabb láncszeme lenne. Hogy ki lenne ez, jó kérdés, azonban több, mint fél év távlatából az lassan tisztán lászik, hogy az adott nehézségek figyelembe vétele mellett sem Sarri tűnik a megoldásnak.

Grinta 2020.02.15. 11:50:52

@pedronegroo: Pontosan annyira mint amit Te írsz,körülbelül,ha már ; )
Tehát szerinted az Olasz foci offenzív?Mert ugye az általam leírtnak az az ellentettje.
Az hogy harminckettőben mi volt,az ne legyen már releváns.Hallomásból sem láttuk azt hogy akkor mi volt.Már az se él,aki akkor kis gyerek volt.

pedronegroo 2020.02.15. 11:52:37

@Rikoo: A BL-ben meg elsőre jobban vette Sarri a csoportkört mint Allegri bármikor. CR már most több gólt rúgott mint Allegri alatt. Ugyanakkor mindenki látja a problémákat, amik persze ugyan azok mint Allegri alatt, szóval amit kijelenthetünk inkább az hogy egyelőre Sarri-val se vagyunk előrébb!

Grinta 2020.02.15. 11:53:00

@rockitbaby: Azon gondolkodtam,hogy akkor fejlesszük fel a palermoi vonalat edzőfronton.Legyen három regnáló edző amit fizetünk,és gyufaszállal döntsük el,melyik viszi az aktuális három hónapot : D

Grinta 2020.02.15. 11:56:10

@pedronegroo: Másrészt beszélsz hagyományról,meg fejlődésről-ezt mondhatták volna a hatvanas években is,amikor a latino futballból lett a catenaccio.Nem?

pedronegroo 2020.02.15. 11:58:36

@Grinta: Ha hagyományokról beszélsz akkor miért korlátozod azt csak az elmúlt 50 évre?? És nem, nem offenzív, mivel a dolgok nem feketék és fehérek. Több mint száz év alatt játszottak az olaszok is ezt is azt is, nyertek így is nyertek úgy is, ennyi.

rockitbaby 2020.02.15. 11:59:04

@Grinta: Azért túlzásokba ne essünk. Inkább váljunk meg tőle, ha nem megy a szekér, minthogy "leépítsen minket". Nyílván nem szezon közben, de a végén számot kell vetni. Az sem veletlen, hogy csak két éves szerződést kapott, annyira azért nem volt meg irányába a töretlen bizalom.

Grinta 2020.02.15. 12:03:12

@pedronegroo: Te hány éves vagy?Neked akkor mi az Olasz futball?Attraktív?

pedronegroo 2020.02.15. 12:25:06

@Grinta: Mindig az amit a jelenben játszanak. Most éppen fiatalítás van a válogatottnál és próbálnak támadófocit játszani. Abból kell főzni ami van, ha a mostani olasz fiatalok inkább erre alkalmasabbak, erre fogékonyabbak akkor ezt kell játszani, csak azért mert a múltban defenzív focival értek el sikereket ezt ne vegyük kötelezően előírt járandó útnak.

Grinta 2020.02.15. 12:28:24

@pedronegroo: Akkor Te hogy jöhetsz egyáltalán a linearítással,ha csak jelenben gondolkodsz halló?

pedronegroo 2020.02.15. 12:35:37

@Grinta: Az olasz foci nem csak defenzív és ezt szerintem le is vezettem, másról én nem akartam vitázni így részemről ez a téma ennyi volt.

MarekCsont 2020.02.15. 12:37:43

Mivel lenne bármiben jobb mint mondjuk Allegri volt? Akin lehetett látni h tehetséges edző, a hulla Milánnak is mindig túlazarnyalta az elképzeléseket a BL Ben is. Ehhez képest itt van ez a guardiola, akinek volt egy jó sorozata a barcaval, és ennyi. Azóta akárhova ültettek le semmit nem bizonyít. Rém gyenge, csilli villi keretekkel. Vele sose nyernenk BL t, csak egy mocsár a ragadnank vele mint anno a Bayern.

Andras74 2020.02.15. 12:39:16

Tisztelem és szeretem Guardiolát, de nem vok abban biztos, h Ő kell most nekünk.
Pont annyira nem passzolna össze a jelenlegi kerettel, mint Sarri. Talán kevesebb gólt kapnánk, és néhány ponttal több lenne, de nem lenne látványos változás, ami egyenlő lenne a kudarccal.

Allegri egyszerűen olyan hatékonyan kimaxolta a keretet, h azt nem lehet megismételni. Ő sem lenne rá képes újra. Egyszer volt Budán kutyavásár.

Ha a jelen állományt kell felrázni, akkor én Simeonéra tennék.

Ha bukjuk idén a bajnokságot, akkor viszont egy intelligens, fiatalokat is beépíteni tudó, mindenképpen olasz edzőt hoznék. Esetleg Gasperinit v Izaghit.

Grinta 2020.02.15. 12:54:32

@pedronegroo: Akkor mi a faxnak írtál Rám?

del pipi 2020.02.15. 12:56:46

@pedronegroo: @Grinta: Micsoda vita alakult itt ki köztetek srácok, pedig az a súlyos hogy az én olasz futball értékrendemben mindkettőtöknek sok igaza van. Amit meg itt néhányan leírnak...ez a sok pozitív gondolat...bazzeg...ha kicsit olyan beállítottságú lennék akkor talán öngyi is lennék...vagy minimum elengedném az Öreg Hölgy kezét mert elhiszem hogy nagy a baj a csapatnál...ja nem!

senky 2020.02.15. 13:07:57

@Grinta: Miota Sarri aZ edzo ,altozot valamenyit a csapat jateka ,tobb a passz, de sokszor pontatlan ,hibas ,rossz helyre megy a labda, de a LEGNAGYOBB baj a vedelemmel van ._-NINCS egy STABIL jobbhatved+cserejatekos;_- a kizephatvedek is TERHELVE vannak NEM cserelik,pihentetik oket,Chiel meg gyogyul Demi serult.Bonu es de Light mar faradnak.Nem ertem ,MIERT NEM hozzak vissza a kolcson adott fiatal kozephatvedet? ? ?Al Sandro IS faradt ot is kene pihentetni de NINCS megfelelo jatekos kivel...A kozeppalyasok ....NEM epitenek NEM elegge figyelmesek a zaro vedekezesben plane a ROSSZ jobbfelen Csatarsorbol HIANYZIK egy igazi bele odavalo SOK golt rugo kozepcsatar ,higu POCSEK teljesito .

Grinta 2020.02.15. 13:22:51

@senky: Ha Magyarul írsz,miként egyszer tudtál-nagyon szívesen beszélgetek Veled.De erre a logopédiára Nekem nincs fölösleges időm.

Juventino86 2020.02.15. 13:51:04

Nem vagyok meggyőződve arról, hogy Guardiola lenne a megfelelő edző. Sajnos ő sem mindig veszi figyelembe a keret adottságait. Saját filozófiáját erőlteti bármi áron. Sarrinál biztosan jobb lenne, de továbbra is azt mondom, hogy Zidane vagy Pochettino jobban illene hozzánk.

pedronegroo 2020.02.15. 14:18:33

@Grinta: Belátom, talán hiba volt.

senky 2020.02.15. 14:45:25

@Grinta: Lehet hogy elsiettem ,de a csapat SAJNOS nem teljesit megfeleloen ,vannak hiaba jatszottatot jatekosok teljesitmenyuk gyenge ,Tenni kene valamit ,Sarri csak kapkod es igy tovabb....

del pipi 2020.02.15. 15:23:22

@Juventino86: Figyelj! Vágom hogy kicsit sok neked hogy mindig jövök a hülye kis optimista szar dolgaimmal, tudom hiszen mostanában már nem válaszolsz vissza. De kérdezem ha Zidane jön vagy Poch és nem nagyon érzik ezt a Juve kérdést, mert úgy alakul, akkor is mondod hogy el kell őket zavarni? Teszem azt fél év után. :)

Drotkoszoru 2020.02.15. 15:49:13

@pedronegroo: "CR már most több gólt rúgott mint Allegri alatt."

28 gólt lőtt Ronaldo az előző szezonban minden sorozatot figyelembe véve, a mostaniban pedig 24-nél tart.

Juventino86 2020.02.15. 15:51:38

@del pipi: Igen, ha fél év után már nyilvánvaló, hogy gondok vannak, és nem látni pozitív változást, akkor le kell vonni a következtetést már akár fél év után is. :)

west30 2020.02.15. 16:08:30

Pep es a stabja erkezese eseten sokkal tobbrol lenne szo,mint egy egyszeru edzovaltasrol szerintem.

Grinta 2020.02.15. 16:38:24

@west30: Ez pontosan így van.Filozófia elsősorban.@senky: Nyilván teljesíthetne jobban is a csapat,de rosszul azért egyik fronton sem állunk még.Sarri szerintem nem kapkod,mondhatjuk azt hogy próbálkozik.Mit kellene tenni?Megvesszőzni mindet?@Juventino86: Fél év után levonni a megfelelő következtetést?Az gondolom az olvasatodban azt jelenti hogy rúgjuk ki az edzőt.Annak lenne értelme februárban-amikor minden fronton (jól) álluk.Álljunk már meg egy picikét,és gondolkozzunk már el azon amiket írunk.Itt 20 év alatt talán két edző nem fejezett be bajnokságot.Mert akkor katasztrófa volt.

Cannavaro 2020.02.15. 17:41:57

Aztán, ha ugyanennyi(NAGYON KEVÉS) idő alatt, nem lesz jobb a csapat, akkor Isten lesz az edzőnk? Vagy csak Klopp??

venember83 2020.02.15. 17:49:50

@Cannavaro: Del Neri hátha szabad lesz. Vagy Ferrara.

del pipi 2020.02.15. 18:08:00

@Juventino86: Bocsi! Ebben az ügyben nagyon távol vagyunk! Nem akarlak megbántani de ez nem így működik, a te élet filozófiád nem tudod rá erőltetni a futball mechanikájára. Értesz? Lehet szidni itt Sarrit, de nyilvánvaló hogy ő sem egy varázsló.

Cannavaro 2020.02.15. 18:19:35

@venember83: Véber Gyurit, tudnám még elképzelni....

Grinta 2020.02.15. 18:49:24

@del pipi: Mint ahogy az sem működik..hogy jó!Akkor a következő meccsen felküldjük a fiatalokat,ezek meg gondolkozzanak el,egy jó kis büntetés mentén.

del pipi 2020.02.15. 20:32:24

@Grinta: Hát Öcséééém! @Juventino86:kolléga mindig elakar valakit adni, felelősöket keres már az edzéseken is, az edzőt már most hidegre tenné...mi folyik itt!?? Te meg meg már komoly büntető szerepben tetszelegsz, el akarod záratni az Allianz-ban a meleg vizet, már volt szó itt vesszőzésről is...hallatlan! :)

Grinta 2020.02.15. 20:39:36

@del pipi: Neem,csak azt gondoltam,az elmúlt napok történéseit látva,hogy minden megkérdőjeleződik,még a torinói meleg víz is : D sicc!

del pipi 2020.02.15. 20:49:55

@Grinta: Vágom! Csak poén volt! Azért a vesszőzést azt....na nem mondok semmit. :) Milyen sicc? Én nem vagyok Macskaarcú...apropó! Visszatérvén gurított egyet ma is. 18 gól 4 gólpassz.

Shyr Kahn 2020.02.16. 03:30:30

En egyet ertek Grintaval az olasz foci szellemiseget illetoen. Az is igaz, hogy nincs informacionk arrol, hogy mit is jatszottak az olasz csapatok a huszadik szazad elejen/kozepen, DE van mindenrol irott anyag. Az iras es a nyomatatas nem a huszadik szazad talalmanya (igaz az akkor stilus, mar tortenelmi kutatomunkat igenyel, szoval nem mindenki szamar konnyen elerheto...). A masik dolog pedig a scudetto motivuma (pajzs). Vajon miert nem kard az a pajzs? Vagy barmi mas? Bar nem olvastam utana, de a kezemet tennem ra, hogy az olasz foci hagymanyosan vedekezo felfogasu (az atlagos felfogashoz kepest legalabb is)... es bevallom en ugy gondolom ezt Pep sem tudna megvaltoztatni, mert igazodnia kell az itteni olasz csapatok/edzok filozofiajahoz (plusz a jatekosok stilusahoz). Kerdem en: a City nem angol(os) focit jatszik? A Bayern-t meg tudta eroszakolni? Nyilvan Pep beleteszi a sajat filozofiajat a kepletbe, de hogy mi jon ki utana, az ketsegetlenul nem csak ebbol az egyszeru osszetevobol all. Mas: en sem szeretnem Sarri tavozasat. Szerintem nagyon keves idot kapott es meltatlan lenne az elkuldese, hiszen egyaltalan nem erzem, hogy leszerepelt volna (vagy hogy kevesebb lenne Allegrinel, hiszen az elozo szezonok hasonlo periodusaban Allegri sem volt sokkal jobb a csapattal... max csak kevesbe volt versenykepes az Inter es a Lazio az o idejeben). Ami a Juventus identitasat illeti: az mar reges regen nem az, amit en megszoktam a 90-es evek kozepen es a 2000-es evek kozepen. Manapsag az egesz a a feje tetejen all... ahogyan a nemzetkozi foci is. BTW en itt fociban nem sok haladast latok. Maximum atformalodast es sokkal tobb uzleti szerepet, ami nemhogy fejleszti, hanem sok szempontbol visszahuzza az egesz sportagat (lasd klubok meggazdagodasa es az ezzel jaro piaci egyensulyytalansag, ami a jatekosokat csak ebbe az iranyba tolja). Most lehet nepszerutlen leszek, de HA mar mindenkeppen szakitani akarnak ilyen hamar szerencsetlen Sarri-val, akkor szamomra sokkal inkabb elfogadhato lenne Inzaghi elhozatala a Laziotol. Kivalo edzo, nagyszeru aggyal megadlva (mint mar elozo evben is mondtam nalam mar akkor O volt az egyik favorit, hat meg most latva mit muvel a Lazioval iden). Az olasz hagyomannyal (ami rengeteg szempontbol vedheto) szerintem nem erdemes szakitani egy idea(=Pep) miatt.

Joseph Toser 2020.02.17. 04:12:29

Sziasztok!

Azt gondolom, hogy Sarri elképzelése nem kompatibilis a Juventus jelenlegi játékos állományával. Sarri nem a jelenlegi Juve kispadjára hivatott. Ez a keret nem alkalmas a Sarriball-ra, már HA van ilyen!

Nem tudom, hogy mely edző lenne kompatibilis...

Azt gondolom, hogy úgy kellett volna edzőt keresni, hogy az alkalmas legyen ezzel a kerettel focit játszatni. Vagy Ha már egy más felfogású edzőt hoztak akkor olyan játékost-játékosokat adok neki, akikkel meg tudja valósítani az elképzeléseit. DE, tudjuk, jelen állás szerint és ez igaz Allegri regnálása alatt is, hogy abból kell főznie amit a vezetőség tálal neki. Ez, pedig ide vezet. Nyilván nem lehet az egész keretet lecserélni,mert nincs az a pénzmag meg hát ügye az FFP... ezért most itt tar a Csapat és szurkolók... A csapat szenved.. A szurkoló meg nem azt kapja,amit látni szeretne( szép és látványos foci és kevesebb gólt kapni)... Nyilván nem dől össze a világ 3 vereség elszenvedése után, volt már ilyen és még lesz is..... És az is igaz, hogy nem egyszerű a helyzete Sarri-nak.. meg kell küzdeni a keret adta adottságokkal és a nyomással, amit a szurkolók és a vezetőség rakott rá! Allegri párti vagyok,már sokszor leírtam, DE most nem szabad elküldeni Sarri-t... Le kell tolni vele az idényt és majd a nyáron,mikor minden sorozat véget ért, le kell ülni vele a vezetőségnek és megbeszélni, hogy mi történt és , hogy mi fog történni, ahogy minden nyáron leültek Allegri-vel is.

Az meg hogy mely évszázadokban,években, idényekben ki milyen focit játszott,az már történelem.... Vissza lehet olvasni,emlékezni, ELMÚLT! MOST a JELEN van!!! Már sokszor összefoglaltuk, hogy mi a pénisz volt,van a Juvénal..
egyenlőre EZ VAN... amit látunk... ez vagy tetszik vagy nem ... vagy elfogadjuk.
Én most az elfogadó fázisban vagyok(változtatni nem tudok rajta), hisz nem tudok tanácsot-kalácsot adni... :-))))

Nincs tuti edző.. az elején mikor idejött Allegri sem biztosíték, SEMMIRE... az idő sok mindenre választ fog adni... DE, HA nem adunk időt, Csapat+Sarri, akkor nem derül ki semmi.
Vallom, hogy Sarri nem való a Juve kispadjára,DE jelenleg Ő az edző... Akkor adjuk meg neki a maradék időre a bizalmat,időt és majd a szezon végén lehet köpködni vagy épp a magasságokba emelni..

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása