Nedvěd: „Elegünk van az ellenfelek alibikereséséből”

nedved_pavel_szurosan_nez_oltonyben.jpgA Juventus alelnöke rendkívül kategorikus és határozott hangnemben vágott vissza Rocco Commissónak, miután a firenzeiek elnöke a meccset követően élesen kritizálta a bíráskodást.

Rocco Commisso kirohanásában elmondta, hogy véleménye szerint a bírók eldöntötték a meccset a második büntető megítésélésével.

A klubtulajdonos kifejtette, hogy semmi szüksége a Juventusnak efféle segítségre, ám a bírók már sokadjára hátráltatják a Fiorentinát, hiszen a Genoa és az Inter elleni meccsen is az ellenfelet segítették a bírók, állítja az amerikai milliárdos, aki láthatóan elég hamar rájött, milyen frázisokat kell puffogtatni, és milyen nagyszerű bűnbakok is a bírók az olasz közegben.

„Minden tiszteletem az elnök úré, de túlságosan sokszor merül fel ez a magyarázkodás a Juventusszal szemben, arra utalva, hogy a Juventus nem megérdemelten aratja a győzelmeket.” - közvetítette Pavel Nedvěd szavait a DAZN.

„Őszintén mondhatom, hogy rendkívül elegünk van már ebből az egészből. Ideje lenne, hogy az emberek ne alibiket keressenek, amikor a Juventus ellen játszanak. A meccseket a jó játék miatt nyerjük meg.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr7815451190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Il Principino 2020.02.02. 16:28:29

Ezúttal talán jogos a kritika Pavel,közel sem volt büntető a második eset..
De inkább a csapatjátékkal kellene foglalkoznunk mert egyelőre semmi jel nem mutat arra,hogy idén vmi nagy dolgot érünk el..kb. minden 5.meccsen játszunk jól.

dobor norbert 2020.02.02. 16:53:58

Nem,nem!Visszanézték,kielemezték,megadták.
Ez a szabály,nincs értelme ezen vitázni. Szezon elején szívtunk mi is ezen szabályok miatt. Mindig mondom,h amit Isten elvesz,azt vissza is adja.

m.martin91 2020.02.02. 17:00:40

Nagy gond van ennek az embernek a fejében, ezen a fotón is látszik.

kovta23 2020.02.02. 17:08:08

@Il Principino: Magyarázd el kérlek miért volt szabályos a szerelési kísérlet?

Andras74 2020.02.02. 17:11:17

Tizenegyes az, amit a játékvezető megad....

venember83 2020.02.02. 17:15:35

@m.martin91: tegyük félre most az alelnök személyével kapcsolatos érzéseidet, de te nem unod a folyamatos bírózást, ami egy győztes Juve-meccs után folyik a vesztes oldalon?

pedronegroo 2020.02.02. 17:16:09

Nedved-el mi a tosz lett?? Női hormonokat szed vagy mi? Egyre inkább úgy néz ki mint egy transzvesztita. Mér nem tud mindenki úgy öregedni mint a dzsordzsklúni? :)

Kukszi 2020.02.02. 17:31:16

@venember83: +1
Uncsi tényleg! De amúgy szar lehet neked hogy ennyire nincs örömöd a játékban (Juveban), a kommentjeid alapján... m.martin91

Juvegaspy 2020.02.02. 17:42:00

@m.martin91: neked most mi is a bajod pontosan?

m.martin91 2020.02.02. 17:47:01

@venember83: Ha nincs alapja, akkor nem érdekel. Ma viszont volt. Ha ezt a szituációt ellenünk fújják le, akkor az összes komment itt a blogon arról szólna, hogy elcsalták a meccset. Sosem érdekelt mások véleménye, és Commissóé sem érdekel. De jogosan emeli fel a hangját ez a mérkőzés után.

Alex8610 2020.02.02. 18:02:42

Engem a Calciopoli ota baromira nem erdekel ki mennyit sir.Akkor talan a legerosebb Juvet tettek tonkre.A semmibol jutottunk ujra vissza es ezt csak maganak koszonheti a klub nem pedig a biroknak vagy masnak.Ellenunk is fujtak be nevetseges 11eseket eleg csak De ligt vagy Sandro eseteire gondolni.A 2.buntetonel meg ha konnyen is esett Bentancur az vesse ra az elso kovet aki nem ezt tette volna 2 ember kicselezese utan a 16oson belul ilyen helyzetben.Szoval az osszes ketszinu tarsasag bekaphatja.Lehet sirni nyugodtan.Rajuk nezve szegyen hogy a Juve milyen hatranybol vert eveket a Serie A-ra.

venember83 2020.02.02. 18:03:51

@m.martin91: én undorodom minden ilyesmitől, legyen annak bármilyen alapja. Egyszerűen azért, mert ez nem visz előre. Slusszpassz. Szerencsénk van, mert szurkolóként könnyebb ezt elintéznünk, mint érintett félként (klubképviselő, játékos stb.).

GGábr81 2020.02.02. 18:04:41

@m.martin91: nem hiszem, hogy pont a Juve szokott ilyennel takarózni. Szóval ha ellenünk fújták volna, akkor maximum a rossz szabályt emlegetnénk kb, de biztos nem gyártanánk összeesküvés elméletet, hogy biztos szándékosan csalnak ellenünk. Ez a zavaró. A calciopoli óta folyton ez megy, ha máshogy nem megy ellenünk. Szánalom. Függetlenül attól, hogy jogos volt, vagy vitatható, esetleg téves, de ne célozgassanak. Két büntetőt jogosan kaptunk, más kérdés, hogy volt olyan szitu ami inkább tizi mint ez. De a meccsben tizi nélkül is inkább a mi győzelmünk volt benn.

dobor norbert 2020.02.02. 18:42:58

@Alex8610: Szívemből szóltál! De a lényeget fenntebb már leírtam;)

Il Principino 2020.02.02. 19:03:23

@kovta23: ki írta hogy szabályos volt????

kovta23 2020.02.02. 19:13:53

@Il Principino: Te barátom! "Ezúttal talán jogos a kritika Pavel,közel sem volt büntető a második eset.." Akkor szerinted mi volt a helyzet? Talán 16-oson kívül történt?

Sunny21 2020.02.02. 19:14:46

Egy dolog amit mindenki elfelejt: A domináló csapatnak többször adnak tizit, mint amennyit befújnak ellene.. Mert 5* vagy 10* annyit támadnak, és nyilván a kétes szitukból is több van az ellen kapuja előtt, mint a saját előtt. És ugyan ez igaz a Barcára vagy a Cityre vagy a Realra is.
Ha nekünk továbbot intenek egy kényes szitura, megyünk tovább és csináljuk.. Lesz másik meg másik helyzet.. (nem mondom hogy nem esik szarul) Az ellenfélnél viszont egy-egy ilyen esetet már a vereség okaként hoznak szóba. Ez van, ezzel nem tudunk mit csinálni!

Bodnar Daniel 2020.02.02. 19:56:50

@Il Principino: Valaki elmagyarázza, hogy miért is volt nem büntető a büntető, amit az utolsó ember egy lökéssel hozott össze, a tiszta gólhelyzetet megakadályozva a 16-oson belül? :D

Contelegend 2020.02.02. 20:16:26

@Sunny21: ezt akkor az Inter esetében is tartsuk észben :) amúgy egyetértek.

Sunny21 2020.02.02. 20:26:28

@Contelegend: Az Inter esetében ugyanez igaz.. A "na ugye" leginkább az ellenreakció arra a mérhetetlen csalózásra és bundásozásra, amivel eddig illettek minket. Aztán most már nálatok is rájöttek vezetőségi szinten, hogy a sikerért tenni kell. Idén szerintem még nem, de jövőre komoly gondot okozhattok...

dobor norbert 2020.02.02. 20:43:19

@Contelegend: Minden esetben észben tartjuk. Ha menézték,kielemezték,megadták akkor végérvényes. Gondolom,h a Var-szobában nem interes vagy juvés emberek ülnek!

Grinta 2020.02.02. 20:43:30

Rendhagyó módon itt írnék kicsit a meccsről,mert jelenleg ez a poszt pörög jobban,másrészt kiakarok majd térni a Nedved által mondottakra.Voltak már az idényben gyenge mérkőzéseink,de ekkora tanácstalanságot nem véltem felfedezni egyszer sem.Fogalmunk nem volt hogyan kerüljünk a kapujukhoz közelebb,vagy miként is tudnánk igazán veszélyes szituációkat kialakítani.Nálunk volt a labda.Ennyi.Mert nem gondolom hogy az volt a Juventus terve,hogy komoly helyzetet se tudjon összehozni.Ezzel nem a csapatot bántom,de ez volt ma.Sokkal inkább a Fiorentina szája íze szerint alakult a találkozó.Ha nem lett volna az első tizenegyesből született gól,pont azon gondolkoztam..ugyan miből akarunk,hogyan tudunk gólt szerezni?!Kitérnék Nedved nyilatkozatára.Abban igaza van hogy a folyamatos rinyálás a vesztesekre nézve szánalmas,de amit Commisso mondott a jelenlegi szituációról,abban a tulajnak van igaza.Ezt voltaképpen Nedved sem cáfolta meg.Annyit mondott,hogy a tendencia gáz.
Véleményem szerint nem volt büntető a Rodrigo ellen elkövetett test a test elleni leütközés.A futball még mindig egy kontakt sportág,és nem lenne jó ha ez megváltozna.Giorgio Chiellini legszebb napjait idézte az a szituáció,és itt térnék ki a mmartin által elmondottakra,miszerint ha ezt ellenünk fújják be,mindenki felrobban a dühtől.Ezt így kell nézni,minden kétes szituációt így kell(ene).Visszautalnék de Ligt esetére az oldalvonal közelében,mikor lepörkölte Chiesát.Kéz ott is kint volt annyira mint itt,oldalról érkezvén,kemény volt,de szabályos.Test a test ellen.

Leram7 2020.02.02. 20:50:52

A második 11-es vitatható, de ha a támadó focit részesíti a bíró előnyben akkor lehet jogos, mert nem a labdára irányult a védő mozdulata és kitette mind2 kezét.

Sunny21 2020.02.02. 21:04:00

@Grinta: A test a test ellen szituáció nem erről szól. A Fio játékos gyakorlatilag a könyökét kirakva, torkon vágta Bentát. Kérdezem: ha ezt elengedik, akkor mi a következő? A bíró itt szabály szerint járt el. Az, hogy ez fáj egyeseknek, illetve hogy ez nem mindig van lefújva, az már más tészta..

Sunny21 2020.02.02. 21:08:20

Aki pedig a kezezést vitatja... 1:20..merevítse ki a képet. Lövést akadályozott meg úgy, hogy a kezével "meghosszabította" a testét.. Azért nézzük már a szabályok mentén a dolgokat, ne úgy hogy ki mit fújt volna be..

Grinta 2020.02.02. 21:08:47

@Sunny21: Az miért fáj itt egyeseknek,Neked is..hogy vannak akik ezt másként látják?
Mi az hogy mi a következő??De Jong módjára karaterúgásban közlekedne minden védő?Vagy mi?
Értem..már a könyökét is kirakta,meg torkon is vágta Rodrigót.Matthijs de Ligt miként járt el Chiesával szemben annál a szituációnál,amit felhoztam példaként?!

Grinta 2020.02.02. 21:10:18

@Sunny21: A kezezés sajnos az volt.Azért mondom hogy sajnos,mert a Juventusnak nem ilyenekből kellene megvernie a Fiorentínát.Hanem futballból,ami nem nagyon sikerült ma.

Sunny21 2020.02.02. 21:11:36

@Grinta: Váll a váll ellen. Ez a szabály. Ha a könyököd kirakod az nem szabályos.

Sunny21 2020.02.02. 21:15:48

@Grinta: A meccset sajnos ma bem láttam, elhiszem hogy gyengék voltunk, mert erről szól a blog.
De a két tizi jogos volt. Megnéztem Benta esetét is.. Először azt mondtam homorít, de a visszajátszás azt mutatja hogy jogos volt. Kirakta a könyökét, és ezt a szabálykönyv nem engedi.

Alex8610 2020.02.02. 21:17:44

@Grinta: En nem mondom azt hogy jogtalan a kifakadasa most fuggetlenul attol hogy jogos volt e mindket bunteto vagy sem.De nincs mese el kell fogadnia hogy ez van.Tobbet kell tenni a gyozelemert.Mindenki szenvedett mar el biroi tevedesek miatt kart.Na jo max a Real-Barca paros kivetel:) Es ha mar szobajottek tobbek kozott az ott futballozo primadonnak miatt ez az ugynevezett kontaktsport sajnos mar elment rossz iranyba ugy ahogy a kezezes ertelmezese is.Ugye nem kell emlekeztetni a Real elleni utolso percekben ellenunk itelt buntetore? Enis majdnem lekaptam a tvt a falrol de el kellett fogadnom hogy ez van a biro befujta szerencsejere nem en voltam ott a palyan:).De amugy a Bayern szurkoloknak is lehetett egy velemenyuk a Real elleni pl elmaradt jogos bunteto miatt.

Grinta 2020.02.02. 21:20:54

@Sunny21: Részemről elmondtam mindent a témával kapcsolatban.

Grinta 2020.02.02. 21:26:02

@Alex8610: Többet kell tennie?Szögezzük le hogy a Fiorentínának sem volt élete meccse,de nem az Ő kapusának kellett védenie két nagyot,és nem ott volt kettő olyan életveszélyes szituáció,amikor keresztbe lőtték a labdát,és épphogy nem ért bele senki..se támadó,se védő,és egy oldalhálóba,vagy amellé-most nem emlékszem hirtelen-lepattanó labda,szintén az első félidőben.És úgy,hogy a védekezésük nagyon rendben volt!

Il Principino 2020.02.02. 21:45:55

@Bodnar Daniel:
@kovta23: igen jogos volt a kritika a Fior elnökétől,mert az nem volt tizi!
Ilyenkor mindig előjön a régi nóta,hogy csaltunk..kellett hozzá Bentancur színészi képessége is,de ennyi erővel millió tizit be lehetne fújni minden szögletnél pl.Minden kézi munkát le lehetne fújni akkor...
Nálam ez nagy jóindulattal tizi,kb olyan szinten mozog mint Benatia amit összehozott a Real ellen..
Megkaptuk,bevertük,egy hónap múlva senki sem emlékszik rá,lapozhatunk.

Grinta 2020.02.02. 21:54:05

@Il Principino: Igazat adok,adtam fentebb is..de ebből kivenném Bentancur színészi teljesítményét,ugyanis nem színészkedett.Kapott egy szabályosat oldalról,elhasalt.

Sunny21 2020.02.02. 21:55:47

@Grinta: Valahogy sejtettem, hogy a tényekkel már nem lehet vitatkozni. Köszönöm ;)

GGábr81 2020.02.02. 21:58:44

@Sunny21: lehet ez a vereség oka és szóba is lehet hozni, nem erről van szó. De a minket folyton segítenek ez a győzelmünk oka, csak így tudunk győzni, utalások arra, hogy csalás áll a háttérben, szándékosan segítenek...
Az igaz, hogy simán elmehet egy kiscsapatnak egy ilyen tévedésen a meccse, de erről nem mi tehetünk és ilyenre még ne is utaljanak.

Grinta 2020.02.02. 22:00:19

@Sunny21: Tényekkel vitatkozni?Hmm nemzeti sport onlány szagot érzek..

Bodnar Daniel 2020.02.02. 22:09:30

@Grinta: Nem is ők nyertek 3-0-ra....

Sunny21 2020.02.02. 22:10:17

@Grinta: Leírtam mi van a szabálykönyvben.. Test a test elleni szitut emlegetsz, mikor ennél azért több volt. Kérdeztem, ha ezt engedik akkor mi a köv. lépcső. Erre sem tudtál érdemben reagálni. Akkor hajtsd tovább a saját igazad, ha ettől megnyugszol. Szabálytalan gólt lőttünk, és nyilván ki kellett volna kapnunk.. Ma is.... Azt hiszem tényleg elég ebből a "vitából". Az nso-n ne keress :D

Bodnar Daniel 2020.02.02. 22:16:03

@Il Principino: A lapozás tényleg jó ötletnek tűnik.

Contelegend 2020.02.02. 22:51:56

Szerintem, és ez saját vélemény kizárólag, hiába játszott szarul a Juve, ezt a mai meccset így vagy úgy , de mindenképp nyerte volna. A Fior egész jó meccset hozott a saját szintjén, de érezhető volt, hogy nem itt fog pontot hullajtani a zebra csapat.
Lehet, hogy lesz még olyan kiscsapat ami borsot tör az orruk alá, de az majd a BL időszakra datálódik. Addig meg akik valóban képesek lehetnek erőből , jó szerepléssel pontot rabolni az kb 3-4 csapat. A Fior nincs köztük. Ennyi. Nem kell ezeken a tiziken rágódni ennyit.

JuventusFanatikus 2020.02.02. 22:59:38

@Contelegend: Következetes vagy, mert az inter most megúszott kettő büntetőt, ha nagyon szigorúak vagyunk:P:D

Contelegend 2020.02.02. 23:09:37

@JuventusFanatikus: Ha nagyon következetes vagyok, múltkor meg nem adtak meg egyet, az meg 2 pont. Van ez így. Bocs ha valakit zavar, hogy ezt szóba hoztam, de nem ezek a hibák fogják eldönteni egy bajnokság végkimenetelét. Csak azért szóltam hozzá úgy ahogy, mert sokszor van kettősmérce, és ez érthető is, mivel minden szentnek maga felé húz a keze, de állítom, ha megnéznénk , hogy mennyit tévedtek a csapatok javára az idény eddigi szakaszában pro és kontra, egál közelire jönne ki az eredmény. VAR ide vagy oda, nem szabad sterilizálni úgy a futballt , hogy még egy tévedés se férjen bele. Az emberi tényező pedig számítson , véleményem szerint mindig.
Természetesen ha majd a Juve-Inter meccsen a javunkra tévednek, elismerem, ha a Ti javatokra, akkor fröcsögök kicsit, ahogy szoktam, de elismerem, hogy ez benne van. Mert benne van és kész. És addig örüljünk amíg ez így marad, máskülönben állhatna a játék 25 percig, hogy megnézzük , tényleg annyira fáj e az adott játékosnak a szituáció, vagy szenzorokkal a testén nézni, hogy tényleg volt-e kontakt. Érted na.

rabsic02 2020.02.02. 23:34:13

Nem játszottunk jól, de nyertünk. A büntetők jogosak voltak, ez nem is kérdés.
Várjuk a profi elemzést. :-)

del pipi 2020.02.03. 05:06:56

@Grinta: Igazad van abban hogy a Juvenak nem így kéne megvernie a Fiort, ez most egy ilyen meccs volt. A büntetőben majdnem igazad van, ha én lettem volna a bíró nem adom meg. Csak pont az miatt az apróság miatt volt bünti amit Sunny kolléga mondott: az a fránya könyök...

ZecH 2020.02.03. 06:12:57

@del pipi: Nem csak a konyok pipi, a csavo emberre ment, a labdat nem is nezte, csak nyomozta. Tisztan emberre ment a mozdulat+konyok+utolso ember... total egyertelmu a szitu FOLEG ugy hogy a spori ezt meg lassitva ujra is tudta nezni a VARal... eszem megall hogy megmagyarazzak a hulyeseget ilyennel hogy kontakt sport meg hasonlok. Ja... kontakt sport, de nem thai box. Azert vannak fokozatok egy szerelesi kiserletnel gyerekek. Ez nem szerelesi kiserlet volt, hanem gyilkossagi. Koszonom a szot.

kovta23 2020.02.03. 06:36:36

@Grinta: Var ráadásul nem is a szabálytalanság tenyét vizsgálta mert az egyértelmű volt. Azt nézték vissza hogy belül volt e. De Ligt Chiesa esetet emlegeted. Cuad sokkal kisebb szabálytalanságok után dobja magát és mindig befujják. Nem test test elleni játék volt mert az vál Vál ellen va. Ez könyök ,kar nyak és mellkas ellen volt és nem a labda megjátszására törekedett..

Sunny21 2020.02.03. 06:50:26

@kovta23: Kb. ezt próbáltam én is elmondani..A védő a 16-oson belülre betörő játékost, kézzel-könyökkel akarta megállítani, illetve helyzeti előnyt szerezni.

MdewC 2020.02.03. 09:42:02

Azt még igazán hozzátehette volna Nedved, hogy az inter meg menjen a picsába. :D

Nathas 2020.02.03. 11:11:11

Az első tizenegyes egyértelműen jogos, nincs kérdés.
A másodiknál viszont nem a rúgást fújta meg? A szemben lévő kameraállásból látszik, hogy Bentancur kapott egy medvepuszit.

steven.h 2020.02.03. 15:55:08

@Nathas: Nekem az elsővel vannak inkább fenntartásaim és eléggé valószínűsíthető, hogy ha az nincs akkor a második sincs (nem jön be Ghezzal helyett csatár és valószínűleg ugyanolyan meddők lettünk volna mint az első félidőben is 40 percig).

Nyilván az új kézszabály miatt jogos és adható, de aki ezt a kezezéses marhaságot bevezette most biztosan nem játszott vagy vezetett egyetlen egy profi meccset se a múltban, de ez csak személyes véleményem, nem nagyon van időm kifejteni, hogy miért nem volt az első 11-es a szituáció alapján...

del pipi 2020.02.03. 16:41:02

@ZecH: Tudod én úgy nézem az ilyen szitukat hogy anno én sosem próbáltam dobálni magam meg tizi kiharcolni valami huncut módon. Ha elkaptak és lemészároltak a 16-oson belül az tizi volt és kész. Az új kéz szabály szerint az első az nem kérdés, a másodikban nálam a torkos tette teljesen egyértelművé, amúgy meg kivagyok az ilyen buta védőktől és ezt sose fogom megérteni hogy a 16-son belül minek kell ilyen rössel lezombizni valakit, és akkor még csodálkoznak hogy bünti van!

JuventusFanatikus 2020.02.03. 17:17:42

@del pipi: Erről mindig egy idézet jut eszembe Juhár Tamástól, hogy aminek a témája az, hogy a védőkkel mindig csak a baj van:D Mit csinált volna a védő? Teljesen esélytelen volt, hogy szabályosan megállítsa, mert annak ellenére, hogy kézzel el tudta lökni, távol volt Ő a labdától, a kezeinek a hosszúságát tudta csak kihasználni, a labdát utol nem érhette volna, semmilyen módon, mert Bentancur Pezzellát csúnyán átverte, Ceccherini meg kiszolgáltatott volt, megpróbálta így megállítani a támadót, nem jött be. Szerintem én is ezt csináltam volna.

del pipi 2020.02.03. 17:27:15

@JuventusFanatikus: De akkor meg nem kell gyárilag csodálkozni hogy ez tizi, Ugyi? :)

JuventusFanatikus 2020.02.03. 17:31:28

@del pipi: Kezeljen le a bíróval és gratuláljon neki, hogy jó döntés, és kérjen elnézést? Nem 100%-ig egyértelmű szituáció volt, természetesen, hogy reklamál, hogy nem volt semmi, ha nem ezt tenné, akkor el is ismerné, hogy tényleg hibázott.

del pipi 2020.02.03. 17:41:13

@JuventusFanatikus: Hát nagyjából így gondolom, vagy minimum nem kell a bazári majmot játszani, ugyi? :)

ZecH 2020.02.03. 17:56:04

@JuventusFanatikus: Nos azt gondolom hogy ha egy vedo eleg taktikus, talan a legjobb ha csak megbillenti, picit akadalyozza de nem uti le, mert ha logikusan nezzuk akkor Benta egy kp, azok meg nem arrol hiresek hogy szlalomozas utan tudnak meg egy egyeneset rugni a labdaba. Ha csak kibillenti fix mellerugja az Uru, de hogy nem Dybalazza be a hosszu felsobe az is tutter... szerintem max 10% hogy gol lett volna a vege ha "elengedi"...

ZecH 2020.02.03. 18:03:48

@steven.h: Amugy ezt a kezszabalyt kette lehetne szedni.
1. eset: a labda egyertelmuen a kapu iranyaba tart, vagy egyertelmuen kapura loves... Nos ebben az esetben tokre rendben van szerintem a szabaly, mert valoban gol lehetosegetol fosztja meg a tamado csapatot.
2.eset: a labda a 16oson belul barmilyen mas mozgast vegez, nem a kapu iranyaba tart, nem kapura tarto loves... Itt ugy gondolom blodseg az egesz. Ilyen volt pl a 4. vagy 5. forduloban Sandro esete amikor az alapvonalnal egy befejelt labdaba eloszor fejjel ert bele majd kezzel. Nos ez egyertelmuen nem fosztotta meg goltol a tamado csapatot, a golszerzes eselye minimalis. Rengeteg ilyen van sajnos, amit befujnak, de a vasarnapi pont nem ilyen hanem az elso kategoriaba eso volt, tehat szerintem uj szabaly ide vagy oda jogos volt a bunteto.

steven.h 2020.02.03. 18:33:25

@ZecH: Nekem az a bajom a jelenlegi kézszabállyal hogy nem objektív és nem él a játékkal. Az én olvasatomban az első tizenegyesnél a labda nagyjából a kapus kezében landolt volna, mert pontosan középre tartott a lövés, ezt észlelte Pezzella is és még mielőtt védhetetlenné tenné egy rossz blokkal megpróbált vagy akár szimplán csak "megijedt" és megpróbált kifordulni előle.

Érdemes többször megnézni az esetet, szerintem nem hiába nézte vissza annyiszor a bíró sem.

Itt nem arról volt szó, hogy meghosszabbította a testét a kezével mert nem volt rá semmi oka, ha annyira blokkolni akart volna akkor nem fordul ki... szerintem teljesen vétlen kezezés volt, más kérdés, hogy jelen szabályok alapján meg kell adni, de attól még nem fogok vele egyetérteni, mert nem életszerű szerintem.

Régi szabály se volt jó, de ez csak rosszabb lett...

ZecH 2020.02.03. 18:46:15

@steven.h: Nezd, kismillioszor lattam kapust ilyen lovest bevedeni.. de megpattanhatott volna Rabiot hatan is es akkor is gol. Az irany jo volt a lovest pedig egy kez blokkolta. Szerencsetlen, mert nem volt szandekos, sot.. probalta pont ezt elkerulni, de a vetlen, nem szandekos "haritasa" a kapu iranyaba tarto labdanak, az attol meg szabalytalan...szerintem. De vegulis lenyegtelen. Nyertunk ;)

steven.h 2020.02.03. 19:00:47

@ZecH: Persze ilyenek benne vannak, csak nekem azzal van bajom, hogy ő pont hogy egyáltalán nem akart a labda elé kerülni semmilyen testrészével ezért is húzta el, meg össze magát, vétlen kezezés volt, mert nem tudatosan ért bele, vagy hosszabbította meg a testét hogy elakadjon benne.

Nálam ez semmivel se volt nagyobb kezezés, mint mondjuk mikro Sandra azt se tudta hol a labda és a kezét találta el, mindkettő szerintem vicc kategória hogy 11-est ér, de a jelenlegi szabály az szabály.

ZecH 2020.02.03. 19:15:25

@steven.h: Azert a ket eset kozott van kulonbseg. De alapvetoen amit mondasz azzal tokeletesen egyetertek. Pont nem akart beleerni csak szarul jott ki. Stimmel. Csakhogy errol ugye nyilvan az a csapat nem tehet aki tamad. Az o szemszogukbol ez itt egy illegalis blokkolas ami buntetest erdemel. En szerintem alapvetoen a 11es szabaly a szar, mert ezeket el lehetne lovetni az esemeny helyerol is. Jelen esetben kb 14rol. Az inkabb lett volna fair mint 11rol.

steven.h 2020.02.03. 19:40:59

@ZecH: Ha ellenünk ítélték volna meg, akkor is ezt mondtam volna. Jelenlegi szabály szerint kezezés, büntető, de egy ilyen miatt nem érdemel büntetést egy játékos mert szerintem természetes mozdulat volt.

Sunny21 2020.02.03. 20:05:55

@steven.h: Sajnos egy ilyen miatt büntetést érdemel a játékos, mert ez a szabály! Értem amit mondasz, hogy el akarta húzni a kezét stb., de nem sikerült neki. A játékosoknak alkalmazkodni kell a szabályokhoz, és ezért van az, hogy teljesen természet ellenes módon hátratett kézzel mennek ki egy beadni készülő ellenfélre. Mert ha "kalimpálnak" könnyen tizi lehet belőle!
Ha viszont nincs ez a szabály, akkor kitárt karokkal várhatnák a beadást, hátha elakad a labda.

JuventusFanatikus 2020.02.03. 20:41:08

@ZecH: Nagyon hasonló eset a SPAL-Lazio meccsen, Acerbi elengedte Missirolit, aki simán belőtte a ziccert.

DelPiero2 2020.02.03. 22:59:10

Nem az első büntető nem volt jogos? Amikor a védő próbált elfordulni, de nem volt ideje?

del pipi 2020.02.04. 05:01:35

@steven.h: @ZecH: @Sunny21: @JuventusFanatikus: Figyeljetek most felteszek egy kérdést ami nekem annyira furcsa és főleg manapság a fociban, 1000 évet játszottam , ezer Fradi meccsen kint voltam, ezer más meccset megnéztem, de hogy ennyiszer mint az utóbbi időben a labda és a kéz találkozik...ezt nem hiszem el! Most jön a kérdés: ez hogy lehet srácok? Hogy a játékosok kezei rendszeresen belegabalyodnak a labdába? Ez normális?

Sunny21 2020.02.04. 06:21:59

@del pipi: Nem tudom, mi annó a tökünket védtük :)

steven.h 2020.02.04. 07:29:49

@Sunny21: Szerintem a régi szabály ennél jobb volt, még ha túl sok mérlegelésre is adott lehetőséget. Jelenleg minden kézzel érintést büntetnek függetlenül attól hogy szándékos vagy sem és lassan tényleg odajutunk, hogy egy védő jobb lesz ha hátrakötözteti a kezét...csak akkor hogy fusson normálisan pl?

@del pipi: Nem tudom mikor játszottál, de szerintem simán felgyorsult a játék, ezek az új labdák is kalimpálnak össze-vissza ha épp úgy rúgják meg őket kisebb a reakció idő a döntéshozatalra.

steven.h 2020.02.04. 07:31:17

@del pipi: Jah meg persze, több kamera van, mindent visszanéznek és az új kézszabály miatt mindent büntetnek...

Annó is valószínűleg volt ennyi gyanús eset, csak nem láttad, mert nem volt annyira kamera meg nem nézték vissza és nem mutatták meg 6-szor.

del pipi 2020.02.04. 17:51:09

@Sunny21: Hát csak azt tudom mondani hogy már már ciki volt, konkrét ügyetlenség a labdához kézzel érni.
@steven.h: Hát konkrétan még 4 éve futballoztam a város 2.számú csapatában így 42 évesen, az is más sebesség persze mint a profi foci de ennyi kezezést akkor sem láttam, lehet nem volt nálam a szemüvegem hehe! :)

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása