Paratici: „Nem igazolunk, a sajtó szerint amúgy is túl bő a keretünk”

paratici_fabio_kacsint_nem_boldogan.jpgAz olasz rekordbajnok sportügyekért felelős igazgatója, Fabio Paratici ismét megszólalt a januári átigazolási időszak kapcsán, és bár a keretből vasárnap kiesett lényegében a következő szezon elejéig Merih Demiral, a klubvezető szerint nemigen lesz érkező az aktuális átigazolási ablakban.

„Úgy gondoljuk, hogy igen versenyképes kerettel rendelkezünk.” - használt juventinók számára igencsak ismerős frázist a klubvezető a Sky Sport Italia számára adott nyilatkozatban.

„Egy ideig a média számos képviselője azzal vádolt minket, hogy túl sok játékosunk van. Nos, így semmi szükség továbbiak megszerzésére most januárban, úgy tűnik.”

A keretből nemrégiben távozott Mario Mandžukić, aki meccskeretbe sem került Maurizio Sarri érkezése óta, azonban számos újságíró Emre Can, Daniele Rugani és Adrien Rabiot januári klubváltását is vizionálta.

Merih Demiral kiesésével azonban nem lenne meglepő, ha Emre Can és Daniele Rugani is maradna, főleg mivel nemrégiben Sami Khedira is kiesett térdműtétjét követően, Adrien Rabiot pedig egyre több szerephez jut aktuális csapatánál.

A távozás azonban reális opció lehet Marko Pjaca számára, ismét kölcsönbe kerülhet valamelyik Serie A klubhoz, miután megjárta az FC Schalke 04 és a Fiorentina keretét, ám nem sikerült sehol megragadnia.

A legfrissebb pletykák szerint a vezetőség úgy döntött, hogy szívesen elengedné kölcsönben a játékost már most januárban, a Rai Sport szerint a Cagliari lehet a horvát válogatott számára kiút Torinóból, és már a következő pár napban megköttethet az ideiglenes átigazolás.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr1115408150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

steven.h 2020.01.14. 09:49:13

Marotta te vagy az?!

JuventusFanatikus 2020.01.14. 09:54:52

@Il Principino: Nincs a hollandnak semmi baja, csak arra fogták, hogy nem játszik, mint CR esetében.
Nem értem az újságírókat, ezt az embert minek megkérdezni, úgy is mindig ugyanazt a hülyeséget mondja:D:P

venember83 2020.01.14. 09:59:59

@JuventusFanatikus: mentális tekintetben nem is baj, hogy kapott egy kis pihenőt. Így jobban le tudnak ülepedni a dolgok és az elmúlt hónapok tanulságai. CR-nek sem tett rosszat a pihenő amúgy.

2020.01.14. 10:02:15

Versenyképes az...ahol ilyen Rugani, Matuidi, Khedira félék beférnek egy többszörös olasz bajnok keretébe és helyette Can van mellőzve, az versenyképes...meg k*rva nagy gondok vannak a sportigazgató fejében is.

Az sem számít h összvissz 3 bevethető belső védőnk van, közülük egy a beszari Rugani, ezt hííííííííííívom ám én bő keretnek. Ja igen és azt a szánalmas dumát kár h nem ejtette el h vmelyik belső kp-nk tud védőt játszani is, ha akar (Can-ra gondolok most).

2020.01.14. 10:04:41

@venember83: Mindenkinek kell a pihenő, csak ugye CR sokkal profibb és akár minimális pihenő segít neki mentálisan helyreállni, hiszen média több mint 10 éve minden nap foglalkozik vele. MdL-nél ez még csak most kezdődött nemrég.

JuventusFanatikus 2020.01.14. 10:09:26

@venember83: Ez így is van. Szegény Rugani mondjuk évek óta pihen, de jó teljesítményt ettől függetlenül nem tud nyújtani:D

Ádám.84 2020.01.14. 10:10:34

Arról tud valaki valamit, hogy Eriksen képben sincsen a klubnál? Pletyka szintjén sem merült fel, vagy teljesen letettek a megszerzéséről?

venember83 2020.01.14. 10:11:11

@hellan: azt beleírtam én a cikkbe, nehogy nagyon kétségbe essenek az olvasók, ha senki sem érkezik.

venember83 2020.01.14. 10:12:26

@Ádám.84: ő már kb. az Inter játékosa. Csak a hónap kérdéses.

Ádám.84 2020.01.14. 10:12:59

@JuventusFanatikus: de Ligt és Bonucci lesz mostantól az állandó védőpáros, esetleg a Capitano, ha teljesen felépül, Rugani meg játszhat egy hónapban egy meccset.

Ádám.84 2020.01.14. 10:14:35

@venember83: az azért kiváló, mert PONTOSAN egy ilyen játékosra (irányító) lenne szüksége a Juvénak. Óriási hiba, ha meg sem próbálják megszerezni.

Il Principino 2020.01.14. 10:18:14

@JuventusFanatikus: remélem is hogy nincs baja..Jót tett neki ez a kis pihenő,nagyon jól szállt be a meccsbe!
Paratici pedig látszik,hogy Marotta tanítványa volt :)

simoni 2020.01.14. 10:48:49

@Ádám.84: és ez annak fényében különösen idegesítő, hogy egy semmit sem bizonyított, félszezonos ígéretért lazán kicsapunk 35+9m az asztalra, míg Eriksen egy hiányposztra érkező, komoly minőséget jelentő, ugyanakkor teszkógazdaságos igazolás lenne... Sőt, ami még rosszabb, átengedjük a legnagyobb riválisnak...

Ádám.84 2020.01.14. 10:52:21

@simoni: teljes mértékben egyetértek. Hogyan lehet egy ilyen kvalitású játékost figyelmen kívül hagyni, miközben folyamatosan mínusz egy emberrel játszik a csapat ebben a felállásban.

simoni 2020.01.14. 11:05:54

@Ádám.84: Mindenképpen komoly hiba.

Még nem akarom minősíteni Paraticit, de eddig sajnos egy dekával sem tetszik jobban a ténykedése, mint Marottáé. Sőt, az utóbbi mintha jobb döntéseket is hozna, miután lapátra tettük.

Contelegend 2020.01.14. 11:35:50

@simoni: @Ádám.84: Félve kérdezem, láttátok Kulusevski-t játszani? Nem véletlen, hogy már most januárban leigazoltátok, csak hogy a tiétek legyen. Az baj, persze, hogy nem jöhet már most, de minden megmozdulásán látszik, hogy nem csak ígéret és félszezonos.
Nagyon érett a játéka , bal és jobb lábbal is remek, és iszonyatosan jól lát a pályán. Belőle biztos nem lesz Bernardeschi.
Eriksen meg hova jött volna ? Arra ott van Ramsey, már le is írták páran. Ráadásul Eriksen számíthat arra, hogy az Inter-ben jó és biztos helye lesz egy Őt preferáló edzővel.
Én azon is elgondolkodnék ha választhatnék Eriksen és Kulusevski között , nem biztos, hogy minden esetben az elsőt mondanám, hiába volt annyi remek szezonja és hiába 27 még csak. Mi és Ti is jól járunk ezzel szerintem, ez a konklúzió.

Quentin_KR 2020.01.14. 12:14:09

Rettenetesen túlértékelitek Ericksen-t jópáran. Térjünk vissza erre majd ha lejátszott egy fél szezont a sintérben. Valahogy az az érzésem, örülni fogunk hogy nem mi sütünk fel vele. A Serie A nem ugyanaz mint a "futunk mint a hülyék" stílusú Pl. Itt felállt, szervezett védelme vannak, ahhoz ő mint irányító, nagyon kevés lesz....

venember83 2020.01.14. 12:18:25

@Ádám.84: Eriksen szerintem egy upgrade-elt Pjanics, ha egyáltalán működik Olaszországban. Erre van szüksége a Juventusnak? Sajnos igen, erre is, mert Mira nem hozza azt, amit sokan várnak tőle, de így is nélkülözhetetlen. Viszont nagyobb szükség lenne egy Nainggolan/Vidal kaliberű középpályásra, hiszen Benta, Khedira és Matuidi nem ez a kaliber. Ahogy Rabiot sem, Ramsey meg inkább ne védekezzen hátul, mert hónapokra elintézik.

rockitbaby 2020.01.14. 13:03:56

@venember83: De melyik Pjanic upgrade? A mostani regista vagy az eredeti posztja szerint nézve? Mert az sem mindegy. Szerintem meg pl egyáltalán nem kihagyhatatlan. Sarri egy meccsen szerepeltette a helyén Bentancurt és szerintem kifejezetten jól működött úgy a középpálya.

Nekünk arra van szükségünk, hogy Pjanic végre az eredeti posztján játszon. Ahol valóban hozzá tudna tenni a játékhoz. Ehhez azonban sem Vidal, sem Nainngolan nem jó. Nekünk egy Tonali féle regista kellene, azonnal.

Mert ebben az esetben minden kirakós a helyére kerülhetne. És annyiban egyetértek Paratici mondandójával, hogy a keret jó, kifejezetten jó. De ha csak a középpályára nézek, senki sem ott játszik, ahol a legjobb teljesítményre lenne képes. Ha csak ennyit teszünk meg most, azzal sokat lépnénk előre.

Ádám.84 2020.01.14. 13:10:03

@venember83: értem amit írsz, és lehet, hogy igazatok lesz, és a dán nem egy nagy szám, ettől függetlenül nekem mindig az az érzésem, mintha egy emberrel kevesebben lennének a csapatban, nem is értem, hogyan gondolják, hogy ezek a játékosok (Ramsey, Bernardeschi) képesek irányítani a csapatot. Eleve azt hittem, hogy Sarrinál a walesi mezzala lesz, az olasz meg szélső. Pjanicra visszatérve meg csak annyit tudok mondani, hogy ezzel a szerepkörrel megfojtották a játékát, értem, hogy ő a leginkább megfelelő játékos erre a posztra, de nem hiába nem tud kiemelkedőt nyújtani a védelem előtt, nem oda való. Annyit viszont fenntartok a véleményemből, hogy ha az edző ezt a játékot akarja játszatni, akkor ahhoz nagyon hiányzik egy irányító, és a walesi alkalmatlan erre, ezt már bebizonyította, de DC és Berna sem az.

@Contelegend: "Eriksen meg hova jött volna ?" A csatárok mögé, ahol most is játszik. Ramseyt meg el kell felejteni, esetleg a belső középpályán kéne kipróbálni. Hozzátenném, hogy a két játékos (Ramsey és Eriksen) között komoly különbség van, az hogy itt van a walesi, attól még bőven jöhetne a dán, és ha már posztot keresünk a dánnak, az pont Torinóban van és nem az interben.

venember83 2020.01.14. 13:12:08

@Ádám.84: a csatárok mögé jön Kulusevski elvileg.

Ádám.84 2020.01.14. 13:21:15

@venember83: ezt is értem, de akkor mi lesz az idei szezonnal, azt elengedte a Juve???? Így örülhetünk, ha a bajnokságot behúzzák a játékosok.

Contelegend 2020.01.14. 13:29:00

@Ádám.84: Na ebben egyetértünk, de Conte valószínűleg nem akar folyton a 3-5-2-nél maradni, és pl Juvefanatikus által vizionált 3-4-1-2, vagy 3-4-2-1-ben tökéletes lenne nálunk Eriksen. Senkit nem megsértve, a dánt nem említeném egy lapon Ramsey-val. Ramsey is lehetett volna ilyen jó játékos, de őt egész életében hátráltatták a sérülések.
@Quentin_KR:
Mit is veszít ezzel az Inter egyébként? Mármint Erick.. khm Eriksen-nel? Mert ha fel is sül, egy a Transfermarkt által 90 millióra taksált játékost fillérekért , kvázi ingyen hozunk el. Még ha fel is sülne, 2 éven belül is haszonnal lehetne kiszállni az ő esetében, mert még mindig csak 27 éves.
Bár még egyáltalán nem Inter játékos, lehet nyáron lesz az csak, lehet akkor sem. Meglátjuk, mindenesetre egy ilyen kaliberű játékosnak nem okozhat gondot rövid időn belül felfogni a szerepét a Serie A-ban. Aki klasszis, az klasszis tud lenni bárhol, csak mondjuk változik a játékstílusa.

Ádám.84 2020.01.14. 13:32:41

@Contelegend: szerintem Conte nem fog változtatni, pont most alakítja át a keretét az általa preferált taktikához.

venember83 2020.01.14. 13:35:38

@Ádám.84: az idei évet az aktuális keretnek kell megoldani, igen.

Contelegend 2020.01.14. 13:37:42

@Ádám.84: Pontosan azt látni, hogy jó néhány meccsen kilóméterekre van a 2 csatár a kp-tól is, ezen segíthet egy Eriksen, nem is kicsit.

Ádám.84 2020.01.14. 13:39:41

@venember83: gratulálok, erre nem is tudom mit lehet mondani...

@Contelegend: ez Torinóban sincs másképp, itt is lehetne mezzala a dán.

Rikoo 2020.01.14. 14:00:03

Szerintem nagyon jó ötlet, hogy Pogbát szeretnénk a középpályára. Ő kulcsembere lesz majd a csapatnak ebben biztos vagyok.

Quentin_KR 2020.01.14. 14:02:43

@Contelegend: pont ez az. Ericksen egy egész jó játékos, de hogy klasszis.... Ne vicceljünk már :)

Rikoo 2020.01.14. 14:03:06

Én nagyon kedvelem egyébként Eriksent, abszolút minőségi játékosnak tartom, de szerintem sokkal nagyobb szükség van Pogba és Tonali leigazolására a középpályán, mint Eriksenre. Ha előbbi kettő érkezik akkor azt lehet mondani, hogy végre azt nézi a vezetőség, hogy hova kell igazolni és nem azt, hogy épp ki az elérhető olcsó igazolás a középpályára.

Ádám.84 2020.01.14. 14:08:13

@Rikoo: Pogbát mostanában a Reallal boronálják össze, azontúl mi lesz a fizetésével? Állni tudja azt a Juve? Én attól tartok, hogy az Eriksen-Pogba duóból egyik sem fog Torinóba jönni, az pedig óriási hiba lenne.

Contelegend 2020.01.14. 14:17:30

@Quentin_KR: Öcsém, ha megtanulod leírni a nevét, majd komolyan veszlek. A posztján a top 5-ben van jelenleg, a vicc az, ha ezt valaki nem ismeri el. Más kérdés , hogy a Premier League-n kívül tudja e kamatoztatni a képességeit. Egyébként meg pont az a nagy skillje, hogy 3 ember között is megtartja a labdát, és úgy adja tovább ahogy nagyon kevesen. Agilis, erős, gyors, pontos, kétlábas, jól lő, mélységi és hosszú indításai ülnek, rövid passzos játékban is rendre központi szereplő, és cipelte a hátán az egész Tottenham-et. Nyár óta ( mióta elakart igazolni) látszik rajt némi visszaesés, mert nem is nagyon akarnak rá alapozni..

Quentin_KR 2020.01.14. 14:27:22

@Contelegend: "öcsém" ... Nem hiszem hogy húztuk mi együtt a csattogós lepkét. Leírtam a véleményem. Az már a Te gondod hogy mivel nem egyezik a tiéddel, kis híján személyes sértés ék veszed. Szerintem túlértékelt, és az olasz taktikus fociban nem tudná érvényesülni. Szerinted top5 támadó középpályás, ennyi. De hogy "öcsém".... ezen csak mosolyogni tudok :)

dobor norbert 2020.01.14. 14:42:11

Ez az ember ezen a képen úgy néz ki mint aki most végzett ki egy vastag fél dzsongát. Szerintetek komolyan lehet venni az ilyet?

Contelegend 2020.01.14. 14:48:22

@Quentin_KR: Én azon mosolyogtam, hogy még segítettem is, hogy kell leírni a nevét, de utána is elrontottad, így jogosan merül fel bennem, hogy ha még ez se megy vele kapcsolatban, bármi amit mondasz hiteltelen.
Az olasz taktikus foci épp asszimilálódik az Európai focikultúrához, már rég nincs arról szó a kiscsapatokat kivéve , hogy megy mindenkitől ezerrel a catenacchio. Ráadásul , mégegyszer leírom, Ő pont az ilyen bunker foci feltörésére specializálódott.
Nézd, ott a Napoli, Roma, Lazio, Atalanta, Juve, Milan, ezek a csapatok mind nyerni akarnak , nincs szó esetükben az általad és mások által elcsépelten használt szó szoros értelmében vett taktikusságról. Mert taktikusság alatt gondolom a védekezést érted :).
Kiscsapatok ellen meg így is nyer pl az Inter, szóval Eriksen-nel is menne. Bajnokok Ligájához, Európa Ligához pedig még kompetensebb kaliber.
Én is tartom, hogy van akinek biztos nem állna jól az olasz foci, de őket nem is tartom klasszisnak. Viszont még Smalling-al is befürödtem, benne sem hittem aztán nézd meg, pont nemrég hívták rá fel a figyelmem , hogy Ő is elég jól tolja.
Azt is tartom, hogy középpályásnak a legnehezebb asszimilálódni na de nehogymár neki ne menjen majd :D
Azokat a dogmákat amik közé zárod a véleményed nem tisztem megdönteni, és nem vagyok ideges , mert mást gondolsz erről a témáról. Nem a mi játékosunk Erick KHM KHM Eriksen, ezért ettől függetlenül írtam.
Viszont úgy gondolom, hogy nektek valóban egy Pogba hasznosabb lenne, vagy akár egy Vidal jelenleg.

rockitbaby 2020.01.14. 14:54:47

@Contelegend: Azért a hátán cipeli a csapatát szerintem erős. Képes különbséget jelenteni, de arra is, hogy elvesszen a mezőnyben. Amikor kellett volna, pl a Juventus ellen, vagy a döntőben Kloppék ellen - akkor is ha ez csak két meccs, de két iszonyat súllyal bíró meccs -, nem tudott hasznára lenni a csapatának. Hogy azért, mert fejben már ekkor sem volt a londoniak játékosa, és a következő állomáshelyéről ábrándozott, vagy mert egy bizonyos szintet nem fog sose megugrani, jó kérdés.

Azt meg sem említem, hogy sem nekünk, sem nektek nem rá lenne igazán szüksége. Mindkét csapatnak regista kellene. Nekünk, hogy mindenki a saját helyén játszhasson, nektek, hogy Brozo kihúzza a szezont.

Drotkoszoru 2020.01.14. 14:57:57

@Rikoo: "de szerintem sokkal nagyobb szükség van Pogba és Tonali leigazolására a középpályán, mint Eriksenre."

Ez okés, csak a dán nyáron ingyen megszerezhető, míg Pogbát 150-170 millió €-ra árazta be az MU (ami nyilván nevetséges és pofátlan, de hidd el: nyáron is el fognak érte kérni legalább 100 milliót). A francia nettó 13 millió €-t keres az MU-ban, nyilván nálunk sem fogja beérni kevesebbel, így még a fizetése és az aláírási pénze (Raiola ugye az ügynöke..) is magasabb lenne, mint Eriksené. Ekkora különbség semmiképp nincs a két játékos között. Egyszerűen ennyi pénzért nem érné meg Pogba, még ha erősítést is jelentene a középpályára. Tonalit viszont meg kell szerezni.

Contelegend 2020.01.14. 15:03:02

@rockitbaby: Ez nem erről szól, ha van esély egy Eriksen-re, azzal élni kell. Szükségünk meg wingbackekre van. Brozo pótlása nincs terítéken, csak ha elmegy, addig meg cserének mehet valaki a helyére.
@Drotkoszoru: Ha Pogba újra látványosan szomorú lesz, nem fogja marasztalni a MU, jobb nekik is egy 50 millát látni belőle mint semmit. Valamint az olasz adótörvények esetében Pogba ha kap egy 10-est , az majdnem ugyanaz , mint 13 angliában.

Rikoo 2020.01.14. 15:11:24

@Ádám.84: Raiola a Juventushoz hozná vissza, mivel nagyobb jutalékot kap, illetve Paul is szeretne Ronaldoval együtt játszani a hírek szerint. Real Madridban gondolkozott, de sokkal reálisabb a Juventushoz igazolás a hírek szerint.

Rikoo 2020.01.14. 15:14:23

@Drotkoszoru: 2021-ben lejár a szerződése és távozni szeretne. Nyáron szinte biztosan távozni fog, persze kérdés, hogy mennyiért, de a megbízhatóbb források szerint a vezetőség azon dolgozik, hogy anyagilag megvalósítható legyen az átigazolása.

rockitbaby 2020.01.14. 15:56:08

@Contelegend: Hát, azért a meccsdömping idején komolyan látszódtak a fáradtság jelei rajta. Inkább kellene oda egy ember, hogy bírja szusszal. Többet ér vele a csapat hosszabb távon.

Az meg, hogy egy ilyen kaliberű játékosról nem szabad lecsúszni, akkor is ha lenne adott pillanatban fontosabb, a lehető legrosszabb politika. Ez már már Moratti féle gondolat.

Contelegend 2020.01.14. 16:03:17

@rockitbaby: Értem , tehát inkább jöjjön a Veronából valaki Brozo cseréjének mint a dán. Moratti egyébként is megvárta volna míg 33 lesz..

rockitbaby 2020.01.14. 16:19:20

@Contelegend: Hár barátom, a Hellas eme szezonbéli játékát nézve lehetne szemezgetni onnan. Példának okáért Amrabat. Nem is lenne drága, tán EU-s útlevele is van, fiatal és kifejezetten jó formában es jól játszik.

De igazad van. Legyen rommá játszatva Brozo, fáradt és fejben lassabb a szezon kulcsfontosságú részében, egy sérülést is kockátatva - mondjuk a túlterheltség miatt ez fasza kis izomsérülés -, de cserébe nyáron ingyen jön Eriksen.

Contelegend 2020.01.14. 16:27:29

@rockitbaby: Eriksen leigazolása nincs függvényben Brozo tehermentesítésével. Másik, hogy Eriksen elvileg januárban jön a mostani hírek szerint.
Vidal szál elhalt a Barca balhé miatt viszont nem akarunk kutyaütőket igazolni mindenáron. Na meg Brozo posztját nagyon kevesen értenék ezért is repültünk rá Tonali-ra. Nem fogunk csak azért 20-30 -at most kifizetni valakiért, ( nem is tudnánk ) , hátha lesérül Brozo... ha pihen, megoldjuk házon belül valahogy.

Quentin_KR 2020.01.14. 16:36:40

@Contelegend: van egy enyhe diszlexiás sajnos. De Te az alapján hogy 2x rosszul írtam egy nevet, le is vontad a következtetést: a véleményem hiteltelen. Hát... nem tudom, van még esélyem elnézést kérni "Dr. Csernus"?... Srácok vigyázzatok, ő itt Genius..

rockitbaby 2020.01.14. 16:40:05

@Contelegend: Lehet összefüggés, mert Marotta munkásságát már ismered, nem kapkod, és hajlandó pár millión akadékoskodni, míg az idő csak megy. Nálunk így nem egyszer járt, és pár milliókkal maradtunk le olyan játékosokról, akiket le kellett volna igazolni.

Tonali 50 milliós ára egy nyári mercato során is sok lehet az Internek, télen depláne. Főleg, hogy nem is nagyon akarják januárban elengedni.

És igen. Az Inter kerete szűk. Láthatta mindenki összel is, hogy egy-egy kulcsember kiesése mekkora fejtörést tud okozni. Az alapcsapat jó, cserék kellenek, különben ki fog fingani a keret. Mert szemernyi kétséged ne legyen afelől, hogy Conte űzni, hajtani fogja őket. Az utolsó percekben is olyan intenzitást fog elvárni, mint az elsőben. De ehhez kell megfelelő cseresor is.

Drotkoszoru 2020.01.14. 16:53:35

@Contelegend: "Valamint az olasz adótörvények esetében Pogba ha kap egy 10-est , az majdnem ugyanaz , mint 13 angliában."

Nettó 13 millió €-t írtam, nem bruttót (jelenleg ennyit keres tisztán Angliában). Magyarán nem lesz a 10 és a 13 majdnem ugyanaz, a 13 milliós nettójára még Olaszországban is rájön az adó (igaz ennek mértéke most már valóban kisebb, mint Angliában, az új adótörvény miatt).

@Rikoo: Tudom, hogy mikor jár le a szerződése, és az is valószínű, hogy nyáron távozni akar (bár össze-vissza ködösít és kamuzik ez ügyben Pogba és Raiola is). Ennek ellenére az MU nincs rászorulva a pénzre (ilyen hitvány eredményekkel is a 3. leggazdagabb klub a világon), nem fogják elengedni a franciát 50-60 millió €-ért, csak azért, mert 1 év lesz hátra a szerződéséből. Eriksent se engedte el a Spurs nyáron diszkontáron, ahogy Ramseyt sem tavaly januárban vagy 2018 nyarán az Arsenal (pedig a Tottenham és az Arsenal "csóróbb" és spórolósabb is, mint a United); de akár Emre Cant is mondhatnám, aki szintén ingyen távozott Liverpoolból. Nehezen tudnám elképzelni, hogy az MU 100 millió € alatt megválva Pogbától (főleg, ha a Real Madrid és más csapatok is hívják, esetleg licit alakul ki). Simán képesek rá, hogy kitöltetik vele a szerződését és elengedik akár ingyen is, ha nem kapnak érte megfelelő ajánlatot idén nyáron.

Contelegend 2020.01.14. 16:55:29

@rockitbaby: Épp arról beszélek, hogy jelenleg nem Brozo tehermentesítésére úgysem tudnánk igazolni minőséget olcsón ezért házon belül oldjuk meg. Így marad nyáron Tonali.

Na de elég az Interből mert ez nem a dühöngő , viszont annyit még engedj meg , hogy némi rálátással a következő mercato lesz az amikor hosszú idő után kinyílik végre a pénzcsap.
Sensi-t és Barella felét kikell fizetni, de ha minden igaz Sensi-ért be is jelentkezett a Barca. Nem bánom ha marad, de azt se ha nagy haszonnal megy.
Ezeket sokszor leírtam, de nagy harcok lehetnek nyáron a Juve-val akár Tonali kapcsán is.
Icardi-ért kapunk 70-et a PSG-től (ennyi van a záradékban), vagy többet attól aki vinni akarja, mert bomba formában van.
Nainggolan, Perisic, Joao Mario triót valószínűleg megváltják, értük minimum kapunk 30-40 -et.
Barbosa a Libertadores játékosa lett, érte is beeshet némi szánalom zsé ahhoz képest amennyiért vettük.
Ezekhez jön egy alap budget. Durván 150-180m körülre saccolják az Inter nyári lehetőségeit. Abból azért kijön Tonali, 3 - szor is.

Grinta 2020.01.14. 16:59:38

@Contelegend: Lukaku kifizetését kifelejtetted.Szerintem.

Contelegend 2020.01.14. 17:00:14

@Quentin_KR: Ez esetben elnézést, és nem azt mondtam hogy hiteltelen vagy, hanem hogy jogosan merülhet fel bennem a dolog. De kíváncsi lettem volna ellenérvekre egyébként, normálisakra részedről, nem csak annyi kijelentő állításra, hogy az olasz taktikus foci úgysem fekszik neki ( mint pl Lukaku-nak) , vagy esetleg elmesélhetted volna, hogy szerinted azon a poszton ki számít akkor klasszisnak, ha Ő túlértékelt ( ha 5öt mondasz aki szerinted jobb nála már azzal is beérem)

Contelegend 2020.01.14. 17:01:09

@Grinta: ki lett fizetve egyben kolléga ( 65m )

Grinta 2020.01.14. 17:04:01

@Contelegend: Most tényleg nem kötekedésből,de akkor a Juve buxtárcáját mennyire saccolják a nyárra?Itt jelenleg nincsenek feles kölcsönemberek,meg be nem vált sok tízmilliós igazolások lepasszolva.Kondogbia is ide sorolandó-ezek sok kicsi nagyon sokra megy dolgok.Szehintem.

Rikoo 2020.01.14. 17:07:48

@Drotkoszoru: Azért ne felejtsük el, hogy mennyiért vették. Nem engedhetik meg az FFP miatt sem, hogy télen negyedáron vagy nyáron ingyen engedjék el. Az új adótörvény is segíti az üzletet, mivel ugye a bruttó összeg számít a klubnak, mintahogy azt feljebb írtad is.
Az átigazolási összeg kifizetését pedig segítheti az, hogy Agnellinek sikerült a 340 milliós tőkeemelést kieszközölnie valamilyen módon.
És arról se felejtkezzünk meg, hogy Pogba komoly marketingértékkel rendelkezik. Raiola segítségével teljesen reálisnak tűnik az üzlet megvalósítása, főleg mivel nyári fő célként tekintenek rá a hírek szerint.

Grinta 2020.01.14. 17:09:47

@Rikoo: Kerek 300-ról volt szó nem?Másrészt pont egy Man United (Knicks) engedheti meg magának csak és kizárólag.

Rikoo 2020.01.14. 17:11:59

@Grinta: Én 330 és 340 körüli összeget olvastam, viszont arról nem volt szó, hogy ezt az átigazolási piacra szánná a vezetőség. Van tőke átigazolásra az biztos, emiatt nem kell aggódni.

Rikoo 2020.01.14. 17:15:08

@Drotkoszoru: Egyébként én sem tartom valószínűnek, hogy 100 millió euró alatt távozna, azt viszont reálisabbnak tartom, hogy maximum 110 millió euróig a Juventus vevő lenne a játékosra. Minden évben van egy fő célpont. Jelen állás szerint a középpályára kell igazolni, Pogba pedig tökéletesen beleillik a képbe. Más indokot nem látok, hogy miért nem akarja Paratici azt az Eriksent leigazolni akit 15 éves kora óta figyel.

Grinta 2020.01.14. 17:15:40

@Rikoo: Nem úgy volt hogy a következő Cristiano Ronaldót áhítja Agnelli-fiatalon?!És ahhoz kell cash.Mbappé..

Contelegend 2020.01.14. 17:16:05

@Grinta: szerintem a Ronaldo transzfer mutatja ( neki a fizuja is giga mega módon beleszólt az ffp-be) , hogy a Juve-nál is van pénz dögivel, én hasonlóra saccolnám, talán valamivel többre mint az Inter-ét. Nekünk most az a szerencsénk, hogy ellehet adni majd nagy fizus piacképes játékosokat, Joao Mario-t pl 99% , hogy megváltják, ahogy Icardi-t is. Eddig sem a pénzhiánnyal volt a gond, hanem annak az eszetlen elköltésével. Viszont most nagyobb lesz a tőke, hozzáértőbb emberekkel, ami bizakodásra ad okot.

Grinta 2020.01.14. 17:18:40

@Rikoo: Tudnak Ők már valamit amit senki más.Terveznek valakivel,ha kiengednek ilyet a karmukból.Bár írta valaki hogy Ramsey/Eriksen majdnem ugyanaz.Ebbe most nem mennék bele különösebben,lehet.
De kizártnak tartom hogy csak banbán bámulnak maguk elé..és azt sem tudják merre legyen az irány.Pontosan tudják szerintem.

Rikoo 2020.01.14. 17:23:58

@Contelegend: A Juventus bevétele 100 millió euróval több, az átigazolási összegekből befolyó pénzek nélkül. Ami pedig csak ebben a szezonban eddig 150 millióval több. Óriási különbségek ezek egy szezonra lebontva.

Contelegend 2020.01.14. 17:27:29

@Grinta: na de nem szabad abból kiindulni, hogy kiengednek a karmukból :D lehet próbálkoztak, csak Eriksen-nek nem kellett ebből a tortából a szelet. Végül Lukaku is tudjuk hol kötött ki, persze tudom, csak azért mert Dybala nem akart United játékos lenni.
Mindenesetre vannak prioritások a játékosoknál, pl edző, szisztéma, város, szerep a klubban... nem csak fizu és az , hogy a Juve a jelenlegi legerősebb olasz csapat. Mert Tott-al is ment BL döntőt a fiú, a Juve-val meg valószínű ugyanúgy nem nyerne egy darabig.
Marad az, hogy állandó Inter kezdő, esély a bajnokság megnyerésére, jó fizu ( ilyen szempontból szerintem az Inter és a Juve hasonlóan versenyképes) .
Viszont abban én is látok rációt, hogy valószínű a Juventus-t inkább Pogba érdekli. Pogba visszahozatala mondjuk durva lenne, az vinne egy újabb szintet a Juve-ba.

Contelegend 2020.01.14. 17:31:16

@Rikoo: Kiadások is nagyobbak, mennyit visz el Ronaldo fizuja? az kapásból 30 m , egy Kulusevski.
És a többieké? Khedira? Matuidi? Rabiot? Can? stb.. főleg az ingyen igazoltaké.
Nálunk a 6m az már egy magas összeg.

Rikoo 2020.01.14. 17:33:58

@Contelegend: Ronaldo fizuja, viszont nem teljesen a klub költségvetésébe tartozik.

Grinta 2020.01.14. 17:38:27

@Contelegend: Félreértesz ha azt gondolod hogy Én azt gondolom hogy egy játékos nem választhatja a zintert a Juventussal szemben.Választhatja,az általad leírtakat figyelembe véve.
Roni fizetését a Ferrari állja,külső szponzorként.Papíron felül áll.
Ingyeneket pedig úgy kell nézni mintha fizettél volna értük összességében a szerződésük lejártáig.visszaosztva,vagy szorozva ha tetszik.Még akkor is megéri.
Vegyük Rabiot 10 millióját évente.40 milliós értékkel rendelkező játékos,és még fizetést sem adtál neki.4 évre.Ott a nyereség rajta.

Drotkoszoru 2020.01.14. 17:39:53

@Rikoo: Pontosan a vételára és az elmúlt 4 évben bekövetkező infláció (Neymar effekt) miatt sem fogják gombokért elpasszolni. 105 millió €-ért vették, ezért is tippelem azt, hogy ez alatt nem szívesen válnának meg tőle. Az FFP-re: 2016-ban 5 évre írt alá Pogba, magyarán évente 21 millió €-s amortizációs költséget jelent az MU-nak, ami 2021 nyarán "fut ki". Nem mondom, hogy ez bagatell összeg (főleg ha még hozzászámoljuk a fizetését is), de a Unitednek van akkora bevétele, hogy nem kell mindenáron megválniuk egy játékosuktól áron alul, mert az FFP annyira szorongatná őket. Persze legyen neked igazad és szerezzük meg 50-60 millió €-ért, mert amúgy elférne a középpályán. Ha viszont 100+ millió € a vételára, illetve nettó 13 millió €/év a fizetése, akkor nem feltétlen őt hoznám, mert ennyit szerintem közel sem ér, és hatékonyabban el lehetne költeni azt a tőkeemelést.

Contelegend 2020.01.14. 17:44:24

@Grinta: Én nem gondolnám, hogy ennyire pofon egyszerű, már egyszer beleástam magam, de majd jobban utánanézek.

rockitbaby 2020.01.14. 17:46:54

@Contelegend: Nyílván lesz bevétel, ezt nem is vitattam. Csak annyit mondtam, hogy Marotta politikája miatt a tavaly nyári érkezők az idei nyárra is hatással lesznek. Ez a kölcsön+opció hátránya. Ezt mi jóval hamarabb megtapasztaltuk. Hiszen a stadion törlesztő miatt jelentősen megcsonkított mozgásterünket rendre az előző évben kölcsön vett játékosok kötelező opciójával súlyosbítottuk.

Hogy mennyire lesz ez nagy harc Tonaliért, nem tudom. Lukaku is csak azért nem zebramezes, mert Dybala nem akart menni oda. Pedig az érdeklődésetek mellett lett lezsírozva. Most is Kulusevski, erdeklődtök a sajtó szerint, majd másnap már Torinóban volt orvosin. Jelenleg még erőből le tudunk "nyomni" titeket. Marotta az 50 milliónál már először bepróbál egy 40 milliót, hátha, majd innen közelít. Paratici meg úgy tűnik, hogy nem szarozik. 50 millió? Oké, tessék itt van. Ez pár éven belül változni fog, de idén még nem.

Rikoo 2020.01.14. 17:53:54

@Drotkoszoru: Én egyáltalán nem gondolom, hogy 60 millióért távozna.
Szeirntem is 100 millió környékén távozik, ha megy, viszont ő az Adidas arca és Raiola fő embere, aki pedig a klubhoz legközelebb álló ügynök.
Több szempontból is érthető lenne a leigazolása.
Te kit igazolnál le?

rockitbaby 2020.01.14. 18:00:57

@Drotkoszoru: Azt elfelejted, hogy utoljára itt játszott tudásahoz mérten. Dybala nagy haverja volt, jól megértették egymást. Nekünk meg pont egy ilyen tipusú középpályás kellene.

Szerintem itt sokan egy Tonali-Pogba duóért még Pjanicot is beáldoznák.

Drotkoszoru 2020.01.14. 18:03:32

@Rikoo: A második kommentedet csak azután láttam és olvastam, miután elküldtem a válaszomat az elsőre, így azt az 50-60 millió €-s részt vedd tárgytalannak. :)

"Te kit igazolnál le?"

Látod, ez egy kiváló kérdés. Én személy szerint mindenképp elhoznám Eriksent ingyen, mellé Tonalit registának, a nagy "álom" pedig Kanté lenne; de ha nem is feltétlen ő, de ilyesmi típusú/profilú védekező középpályásra/box-to-box-ra is szükség lenne.

Drotkoszoru 2020.01.14. 18:05:10

@Rikoo: @rockitbaby: De egyébként nincsen bajom Pogbával, örülnék az érkezésének, félreértés ne essék, simán beférne a csapatba. Csak számomra túlárazottnak tűnik még mindig.

JuventusFanatikus 2020.01.14. 18:27:04

@Contelegend: "Marad az, hogy állandó Inter kezdő, esély a bajnokság megnyerésére, jó fizu ( ilyen szempontból szerintem az Inter és a Juve hasonlóan versenyképes)."

Az az érdekes, hogy ez mind megvan a Juventusnál, sőt még több is. Eriksen elmondta, hogy azért távozik, mert kupákat szeretne nyerni. De akkor miért az interhez megy? A játékos szempontjából nem igazán értem, a klub szempontjából meg azt, hogy miért nem akarjuk megszerezni.

Rikoo 2020.01.14. 19:05:10

@JuventusFanatikus: Sejtéseim szerint, mivel már megvannak a fix célpontok a jövőbeli erősítésekre.

JuventusFanatikus 2020.01.14. 19:08:06

@Rikoo: Mivel Te azért lényegesebben jártasabb vagy pletykákban, ezért össze tudnád írni, hogy megbízható hírek szerint kik azok a fix célpontok? Jó lenne egy helyt látni nagyjából az összes felhozott nevet, ha ez lehetséges:)

Contelegend 2020.01.14. 19:12:57

@JuventusFanatikus: Szerintem ül az amit mond. Gondolj bele, a Tottenham-nek volt 1-2 kiugró éve de akkor sem nyertek semmit. Van ott egy Chelsea, Manu? , City, Pool.. Az Inter-nek "csak" a Juventus-t kell legyűrnie és úgy látszik, ezzel a lyukas kerettel is tartja a lépést Conte keze alatt.
Ha csatlakozik a kerethez, és az általam már vázolt lyukakat betömik, simán fifti fifti a bajnoki cím sorsa. Ráadásul nem lesz nehéz meggyőzni további játékosokat sem ahogy erősödik a keret.
A Juve-ban 1 lenne most a sok közül, de nálunk ...?

rockitbaby 2020.01.14. 19:17:12

@Rikoo: Mely listáról sanszosan kiírta "magát" a vasárnapi meccsel egy valaki ;D

Rikoo 2020.01.14. 19:28:15

@JuventusFanatikus: Hát ez nagyon nehéz, mivel az elmúlt évek igazolásaiból kiindulva nem látni koncepciót.
Ma például arról olvasni, hogy Sarri kérte a vezetőket, hogy igazolják le Emerson Palmierit. Na de most ő pl. minek?
Itt vagy Alex Sandroval vagy Pellegrinivel nem terveznek hosszútávon, ha ennek a kérésnek eleget tesznek.
Egyelőre annyi biztosan állítható, hogy Sarrival elégedettek a vezetők.
Amit én kiveszek a hírekből azok a következők:
-Gigi vállalhat még 1 évet
-Rugani-Romero csere lesz a nyáron
-De Sciglio nyárig marad
-Emre Can szinte biztos távozó illetve a Khedira-Matuidi duó egyik tagja, de az is lehet, hogy mindkettő
-Kulusevskivel nyártól terveznek
-Rabiot és Ramsey helye nem teljesen biztos, bár türelem bőven van féléjük
-Bernardeschi beáldozható, főleg mivel valakikből bevétel is kell majd, de Orsolini is esélyes, hogy erre a sorsra jut
-Tonalit nem akarja átengedni senkinek Paratici, csakúgy mint ahogy Kulusevski esetében is írták
-Pogba a fő cél nyárra
-Csatárposztra továbbra is várható a fiatalítás, Higuaín egyedül Sarri miatt maradt, de nem valószínű, hogy jövőre is vele terveznének.

Contelegend 2020.01.14. 19:36:21

@Rikoo: -csatárposzt : szerintem ha Icardi nem mond igent a PSG-nek, ti viszitek el. Persze nem 70-ért , de kb 80 körül biztosan.

Rikoo 2020.01.14. 19:56:52

@Contelegend: L'Équipe szerint nincs ilyen opció a szerződésében, tehát biztosan PSG játékos lesz.

JuventusFanatikus 2020.01.14. 20:31:26

@Rikoo: Számomra jó hír, hogy Icardi leigazolására nincs esély.

Grinta 2020.01.14. 22:51:23

@Rikoo: Remélem az életben nem látom zebramezben!Jó hír

del pipi 2020.01.15. 04:55:37

@Grinta: De bizony én látnám a macskaarcút szívesen! :)

Nathas 2020.01.15. 08:31:59

@Contelegend: ha már te is segítettél a kollégának: a "catenacchio" khm khm helyesen catenaccio.

Ludens71 2020.01.15. 10:51:17

@Contelegend: Amúgy te is rosszul írtál egy szót: nem catenacchio, hanem catenaccio a "retesz"foci neve. Az olasz nyelvben a "h" lágyítja a magas hangrendű magánhangzó előtti cé-t, és k betűt csinál belőle. Tehát ahhoz, hogy csé-nek ejtsük a cé-t, nem kell "h" utána.

JuventusFanatikus 2020.01.15. 10:55:24

@Ludens71: @Nathas: Ha már megy a kötözködés, akkor én is megkérdezem @Contelegend: Kollégától, hogy milyen csapat az a "Libertadores":D

Grinta 2020.01.15. 11:06:57

@Ludens71: Ezért kell azt ordítani kis hazánkban hogy "Álljunk be tüskébe!" egyszerűbb : D

Grinta 2020.01.15. 11:07:57

@JuventusFanatikus: Femináci csapat tippem szerint!

Contelegend 2020.01.15. 15:35:35

@Ludens71: így igaz, ennél többet is hibázok nyelvtanilag, de azért csapat vagy játékos nevek esetén jobban zavar.. ami vesszőparipám még a Seria A ... mert hogy a hungarokatalánok így írják az oké , de hogy nálunk is páran az már szégyen :D

Ludens71 2020.01.15. 15:58:06

@Grinta: A zsernyákok meg azt kiabálják: "Sün"! :-D

JuventusFanatikus 2020.01.15. 16:15:06

@Contelegend: Akkor egy kupasorozat igazolta le Gabigolt?:P
"Barbosa a Libertadores játékosa lett"

Komolyan kérdezem, hogy melyik együttes igazolta le, mert a Transfermarkt szerint most az interé.

Contelegend 2020.01.15. 17:01:57

@JuventusFanatikus: akkor a pontos megfogalmazás, barbosa a torna játékosa lett :D így ok?

JuventusFanatikus 2020.01.15. 17:24:04

@Contelegend: Így már minden világos, semmi sem érthető:D Azt hittem, hogy az akart lenni, hogy a Libertadores győztesének lett végleg a játékosa, akkor csak annyit akartál mondani, hogy mivel a sorozat legjobbja lett, ezért biztos lesznek megkeresések érte. A Flamengo hogyhogy nem vásárolta meg? Ha valahol, akkor ott bevált.

Contelegend 2020.01.15. 20:10:51

@JuventusFanatikus: penz.. 13 m rol szoltak a hirek. Az keves ajanlatnak is

JuventusFanatikus 2020.01.16. 11:23:20

@Contelegend: Azt hiszem megtaláltam a leghelytelenebbül leírt szavát ami az olasz focival kapcsolatos: Széria A:D

Contelegend 2020.01.16. 14:28:49

@JuventusFanatikus: tudnád mennyien írják így... nagyon kiborít :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása