Az Atlético Madrid elleni mérkőzés

bajnokok_ligaja_logo.jpgAz európai babérokról álmodozó Juventus ma este főpróbát tarthat a Bajnokok Ligája idei döntőjének helyszínén, a Wanda Metropolitanóban, ahol az az Atlético Madrid lesz a házigazda, amely a zebramezesekhez hasonlóan, az elmúlt évek során két alkalommal is fináléig jutott, s most nem akarja elszalasztani a lehetőséget.

Massimiliano Allegri keretéből továbbra is hiányozni fog Juan Cuadrado és Douglas Costa, míg Sami Khedira esetében szívritmuszavart diagnosztizáltak, így a német középpályásra további vizsgálatok várnak, s az olasz sajtó szerint egyelőre az sem kizárható, hogy ahogyan 2015-ben Stephan Lichtsteinerrel történt, rá is műtét vár majd.

A két csapat eddig mindössze két alkalommal csapott össze egymással az európai kupasorozatok történetében, s mindkét mérkőzésre a Bajnokok Ligája 2014-15-ös kiírásának csoportkörében került sor. A Madridban megvívott első találkozó Arda Turan találata révén az Atlético 1:0-ás győzelmével zárult. A torinói visszavágó gól nélküli döntetlent hozott, s így mindkét csapat az egyenes kieséses szakaszban folytathatta.

A mérkőzés játékvezetője a német Felix Zwayer lesz.

A Juventus 21 fős kerete a következő:

Kapusok: Szczęsny, Pinsoglio, Perin

Védők: De Sciglio, Chiellini, Cáceres, Alex Sandro, Barzagli, Bonucci, Cancelo, Rugani, Spinazzola

Középpályások: Pjanić, Matuidi, Emre Can, Bentancur

Támadók: Ronaldo, Dybala, Mandžukić, Kean, Bernardeschi

A 21:00-kor kezdődő mérkőzést az M4 Sport közvetíti élőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr2414636228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar Közöny 2019.02.20. 23:14:46

Mindenki nyugodjon le, a Bologna elleni meccs miatt volt az őrláng :)

Fabio83 2019.02.20. 23:15:00

Ez ismét megalázó volt. Örülhetünk, hogy "csak" ennyi lett. Továbbra sem szeretem Allegrit, mint edzőt.

peti78 2019.02.20. 23:15:25

@Trieszt120506: csak kettot kaptunk a hibaibol

Apuleius 2019.02.20. 23:15:48

@peti78: A középpályán egyetlen olyan játékos sincsen, akinek normál esetben helye lenne egy komoly Juventus középpályáján.

FeriGjuve 2019.02.20. 23:15:54

@Magyar Közöny: :DDD
Majd bosszút állunk rajtuk.Jól megverjük őket 2-1-re.

Rikoo 2019.02.20. 23:16:41

@Apuleius: Azért levenni sem lehet róla a felelősséget. Bőven benne van ebben az egész helyzetben.

freww 2019.02.20. 23:16:49

Matuidit nezni a labdaval olyan, mint egy helyesirasi hibakkal teli szoveget olvasni. Vagy mint hajszalat talalni a kajaban. Vagy mint fejfajassal vegighallgatni egy szar dalt a radioban.

Es ma elvileg golt akartunk loni. Szegyen.

Direct_01 2019.02.20. 23:17:32

@Apuleius: Sajnàlatos módon egyetértek Allegri maradni fog.Meg amúgy sincs olyan vezetőedző akivel lényegesebben előrébb lépnénk.A lista hosszú de a legnagyobb csapatok mind-mind menedzser problémàval küzdenek annyi különbséggel, hogy ők nem esnek ki a 16közt.

peti78 2019.02.20. 23:17:35

@Apuleius: es sandro es ds es neha chiellini es bonucci?

Alexdp 2019.02.20. 23:17:50

És majd hazai 3-1 el esünk ki.
Ahogy szoktunk...

Apuleius 2019.02.20. 23:18:07

@Rikoo: Hol és melyik mondatommal vettem le róla a felelősséget? Nem kérdés, hogy hibás, azonban ez a középpálya egy kalap szar, méltatlan a Juventushoz, s ez valaki másnak a hibája.

Joker61 2019.02.20. 23:18:19

Az a baj, hogy nem tudjuk összehasonlítani, hogy ha más lenen az edző, Ő mit hozna ki ebből a posványból...
Nyilván én is érzem hogy Allegrinek takarodnia kell(ene), de itt vagyunk megint egy kiöregedő védősorral(ruganival lol), egy lyukas középpályával...és ennek tetejében a rengeteg"ígéretes"játékossal, aki szinte minden meccsen amikor pályáéra lépnek bebizonyítják, hogy ez nem az ő szintjük...
Nem kizárt, hogy a kobra járt jól a váltással!;)

Juventino86 2019.02.20. 23:18:41

Az a helyzet, hogy még örülhetünk is, hogy nem kaptunk 3-4 gólt. Azzal végképp eldőlt volna a párharc, bár így is nagyon kevés esély van. Abban reménykedhetünk talán, amit tavaly láttunk a Real ellen idegenben. Ha meleg a pite, akkor támadunk, mint a vadállat, és ez jól is elsülhet.
Kedvelem Allegrit, nagy edző, de ez a Juve-Allegri kapcsolat most fáradt el teljesen. 2015-ben hatalmas dolog volt, hogy egy szervezett, jól védekező csapattal bejutott a döntőbe. De most már ez sajnos kevés, ide támadófoci kellene már végre. Allegrinek mennie kellene, és akkor is ez lesz a véleményem, ha esetleg továbbjutunk. Sosem ekékztem Allegrit, tisztelni fogom mindig, de semmi sem tart örökké. Undorító csapat az ATMA, de a szívüket és a lelküket kitették, meghaltak minden labdáért!!!! Ezt kellett volna nekünk is tenni.
Szóval eismerve eddigi érdemeit, de békében meg kellene válni Allegritől. Én Zidane érkezésének örülnék, de azt se bánom, hogy Deschamps jön.

Apuleius 2019.02.20. 23:18:58

@peti78: Én ennél nagyobb gondnak látom a középpályánkat,

patrik22 2019.02.20. 23:19:23

Gyakorlatilag lőttünk 2 öngólt szinte.A játékunk ugyanolyan rossz mint egész évben.Szinte csoda kellesz a továbbjutáshoz.Fel kellesz tolni egy 4-2-3-1 et és minden nap gyakorolni a támadásépítést,konbinációkat. A LEGNAGYOBB BAJ HOGY EZ A BOTLÁBÚ DESCIGLIO JÁTSZANI FOG A VISSZAVÁGÓN IS MERT SANDRO ELTILTOTT LESZ IGY 10 EMBERREL LESZÜNK. Hajrá juve!! 3-0 hazai pályán megoldható

Kukszi 2019.02.20. 23:19:43

Del Piero meglátogatta a csapatot!
Mit megnem adnék hogy lássam újra őket játszani Nedveddel és Trezeguetvel.
Össze teszem a két kezem hogy végig láthattam őket Juvéban :)

Patricco 2019.02.20. 23:19:58

Atleti kb a felpalyat nem fogja elhagyni torinoban, de en bizok abban h kapunk egy tizit es beverunk egy szabit! Aztan egy szoglettel forditunk...mas esely nincs

Nathas 2019.02.20. 23:20:19

Deschamps Allegri után? Na az büntetne :-D

nortu30 2019.02.20. 23:21:03

Nem láttam a meccset (szerencsére), de a kommentekből lejön, hogy túl sok esélyünk nem maradt a továbbjutásra. Sajna bejött, amitől tartani lehetett. Ekkora nulla játékkal amit produkálunk hónapok óta, a BL-ben kivégeznek, még egy Atlético is. Azokhoz csatlakozom, akik Allegrit látnák már kapun kívül. Egyszerű a magyarázat. Nincs elképzelés, nincs játék, nincs motiváció. Az újabb Scudettot meg kirakhatjuk az ablakba, nincs értéke. Ennyi.

peti78 2019.02.20. 23:21:36

@Apuleius: a jatekbol a legtobbetba kozeppalya hibai vesznek ki de a vedelem hibai buntetnek

Génmanipuláltházikecske 2019.02.20. 23:21:44

@Patricco: Beadasokbol Mandzu beb*ssza, vagy Matyi bekotorja a kóbor labdákat.

2019.02.20. 23:22:20

Ez még a tavalyi, Rejál elleni hazai vereségnél is égőbb volt, pedig azt nehéz felülmúlni. Allegri célja itt nem az volt, hogy nyerjen, hanem hogy ez kényelmes 0:0-val kihúzza, aztán otthon megverje az ATM-et. Hát nem jött össze. Egyébként meg milyen érdekes, hogy egy Barca kap egy Lyon, egy City egy Schalkét, egy Rejál egy Ajaxot stb. de mi megint megkapjuk a lehető legnehezebb ellenfelet. Tiszta szégyen ez az egész BL.

Kukszi 2019.02.20. 23:24:12

@Holloka:
Lényegtelen kit kapunk szerintem ha azt akarjuk hogy BL-t nyerünk
Ütni kell mindenkit és kész.
Fasznak év elején hülyíteni a népet a BL győzelemmel

Magyar Közöny 2019.02.20. 23:24:16

Kicsit az az érzésem van,hogy a játékosok közül mindenki elhitte,hogy Cr érkezésével minden el lett intézve, és simán meg lesz a Bl,ésminden más.

2019.02.20. 23:26:30

@Kukszi: Igazad van. De azért a meccsek előtt meg jönnek az Allegri-felé nyilatkozatok arról, hogy a "BL nem célkitűzés, a Juve célja a Scudetto megnyerése" és így tovább...

.Bulldeo 2019.02.20. 23:27:01

Allegri már tavaly is kevés volt ahhoz a csapathoz, a mostani még inkább támadó szellemű, nem nagyon lehet ezen az eredményen meglepődni. Egy olasz kupás bukta és egy korai BL távozás remélhetőleg elmozdítja Maxit a helyéről.
Lehet a keretet kritizálni, de a 4-2-3-1hez bőven jó, még a középpályánk is. Ha nincs 3 épkézláb, top belső középpályás, akkor kérdés, hogy miért erőltetjük annyira.
Nem a parádés támadófocit hiányolom, hanem az elképzelést. Simeone igazi bunker focit játszat, ahhoz keres játékosokat, és arra képezi őket. Nálunk nincsen más, csak ötlettelenség.
Én szinte már fel sem húzom ezen magam, a bajnokikat látva borítékolható volt a vereség. Az mondjuk meglepett, hogy kettőt is vertek nekünk.
Így jártunk.
Forza Juventus!

Vergilius1897 2019.02.20. 23:27:04

Én általában szoktam védeni Allegrit, de ezúttal nincs miért, szükség lett volna valami változtatásra mert az Atletico nem lepett meg senkit, hozta amit szokott. Az más kérdés, hogy milyen lehetőségek állnak a rendelkezésére.

Viszont aki nagyon megérdemelte a pofont az Agnelli. @pedronegroo kolléga írta egyszer, hogy ideje lenne az edzőnek igazolni és nem csak úgy ad hoc. Ha Allegri szart akár játszani 1-0-ás meccsekkel akkor hozzanak neki védőket/vkp-kat és ne Ronaldot hozzák a nyakára miközben a kp-n NINCS olyan játékos aki beférne pl az Atletico középpályájára. Láttuk az eredményét: nem tudunk labdát tartani, gördülékenyen támadni és védekezni is képtelenek vagyunk már egy Atalanta ellen is, mégis mit várunk Európa egyik legkeményebb, legjobb középpályája ellen?

Mondtam már, a csapat olyan, mint egy repülőgép. Az orra ami túl van töltve támadókkal, farka ahol az öregedő védelmünk van és középen pedig a középpályássorunk Pjanic, Matuidi, Can, Bentancur, Khedira 4-es képében. Ennek rendje és módja szerint pedig a gépünk középen ketté is törik. Az Atlanta és az Atletico ellen ez még is történt.

Allegri balfaszsága ide-oda, ez Agnelli megalomániájának is köszönhető és nehezen hiszem, hogy más edzőnek egyszerűbb dolga lenne. Haragudtam a cr biznisz miatt miközben a vak is látta, hogy komoly bajok vannak középen de ez senkit nem érdekelt. Itt az eredménye.

Matteo89 2019.02.20. 23:27:10

@Holloka: Ha az ATMA-t nem tudjuk megverni, akkor mit vártunk volna egy City, Barca, Pooltól a későbbi szakaszban? Szegény Bonucci 180 percen keresztül forgolódna, meg fetrengne a földön.

MdewC 2019.02.20. 23:28:06

Idehozzuk a világ ha nem a legjobbját, erre van pofánk ilyen szarul támadni.

Gabueroo 2019.02.20. 23:29:41

Lehet Buffon is latta ezt. Sajnos vele lehet 4et kaptunk volna. Meg csecsnyi extrat nyujtott.

Ja es akkor mar Buffon nyerje meg a PSGvel

2019.02.20. 23:29:45

@Holloka: Nem értem mi ezzel a gondod...a mutatott játék kivételesen tökéletesen összhangban volt ezekkel a nyilatkozatokkal,a BL nem célkitűzés,ezt láttuk a csapaton is. Ilyen egy őszinte edző...

FeriGjuve 2019.02.20. 23:29:54

@Nathas: Csak egy világbajnok edzőről beszélünk...

Trieszt120506 2019.02.20. 23:30:51

Az is tény, hogy ez az Atletico keret semmivel sem erősebb a miénknél, sőt. Most már pont, hogy mi vagyunk az az összevásárolt, lelketlen zsoldoshorda, amiket annyira megvetettem anno.

horvathimi2 2019.02.20. 23:32:36

Ez a meccs pontosan olyan volt mint tavaly a Real elleni hazai meccs. Összecsokizva és visszafogva játszottak a játékosok. Megint saját magát verte el a Juventus azzal, hogy nem focizott a saját tudása szerint. Az Atletico pont ezért érdemelte meg ma a győzelmet, mert hozta azt amit tud. Csak akkor kezdtünk el focizni, amikor nagy lett a baj. Addig mindenki biztonsági játékot játszott és senki nem mert pluszt vállalni, csak nagy néha. Mondom ezt úgy, hogy csak a második félidőt láttam, ha ma mindenki úgy játszik ahogy tud simán nyerünk, mert jobb csapatunk van.
Szerintem ez már csak és kizárólag Allegri bűne(pedig Én csípem a mestert). Mindenki a saját tudása alatt játszik egy jó ideje. Ebben a csapatban több van, de Allegri visszafogja. Mert szerinte nem lehet támadóbb futballt játszani. Ennek semmi köze a középpályához vagy a kiöregedő védelemhez. Sajnos elérkezett a váltás ideje edző fronton.
Bonucci visszahozatala óriási hiba volt. Az első gólnál, ha nem a szimulálással van elfoglalva, akkor nagy eséllyel nincsem gól. Lassú körülményes és bizonytalan a legfontosabb pillanatokban.

Kukszi 2019.02.20. 23:33:15

Úgy Megraktak minket mint Rocco castingon a tini csajt...
van 3 hetünk talpra állni, (nem fog menni)...

Rikoo 2019.02.20. 23:33:17

Amúgy én azt érzem, hogy amennyiben a visszavágón kiesik a csapat akkor teljes forradalom lehet nyáron.
Pjanic és Dybala távozása sem lenne kizárva Allegrié mellett.

FeriGjuve 2019.02.20. 23:34:25

@Rikoo: Talán nem is tenne rosszat.

juve28adam 2019.02.20. 23:34:38

@Rikoo: Hogy őszinte legyek. Nem bánnám.

FeriGjuve 2019.02.20. 23:37:45

@Rikoo: Dybalát kivéve.Neki egy normális rendszerben igenis helye van itt.Kreatív,gyors támadófocit játszó csapatban már rég világklasszis szintre jutott volna.

Trieszt120506 2019.02.20. 23:39:16

Visszasírtuk, hát pont most ott vagyunk, mint bundabotrány előtt.. Arsenal/Liverpool helyett Atletico, top keret helyett másik top keret, Ibrahimovic helyett Ronaldo, Del Piero helyett Dybala, Capello helyett Allegri. Impotens catenaccio a köbön, ismét.

Trieszt120506 2019.02.20. 23:40:35

rajtunk nevet a világ. ismét.

Vergilius1897 2019.02.20. 23:40:38

@Rikoo: Csatlakozom, a baj az, hogy Dybala nem 150, max 70, Pjanic pedig 50 millió lesz. De nem is baj, túl vannak értékelve.

nortu30 2019.02.20. 23:41:43

Lássuk be, ebben a csapatban jelenleg nincs benne a BL-győzelem sajnos. CR7 önmagában kevés, a mentalitásával sem tudta eddig megfertőzni a többieket. Allegri meg egyszerűen nem képes elvégezni a feladatát. Inkább most essünk ki, mint hogy később a Real, Barca, PSG, vagy Bayern ötöt rúgva belénk törölje a lábát. Szomorú, de pillanatnyilag így áll a helyzet.

Rikoo 2019.02.20. 23:43:03

Alex Sandrot el is felejtettem. Hol van ő Marcelohoz képest...
Értem én, hogy fiatalabb, de ne vicceljünk már, közelében nincs Marcelo szintjéhez. Talán régebben volt egy féléve mikor a brazil válogatottba befért volna Filipe Luis helyett, de ma is látszódott, hogy 33 évesen még mindig jobb játékos, mint Alex Sandro.
Az pedig a klub és Allegri szégyene, hogy De Sciglio ezzel a Bologna szintű játékkal végig játszhatott egy meccset ilyen szinten.
Sokkal nagyobb problémák vannak a keretben, mint gondoltuk a BL szinthez képest és Allegri baromságai csak tetőzik ezt.
Remélem sikerül kiorvosolni a visszavágóra ezt, mert esély sincs normális, minőségi játékosok játszatása és mentalitás váltás nélkül. Spinazzolát meg játékba kell hozni, egészen biztosan nem rosszabb, mint De Sciglio.

Nathas 2019.02.20. 23:46:56

@FeriGjuve: a vb előtt is azt mondtam, hogy ők nyerik, de csak a keretük miatt, nem D adta hozzá az extrát, sőt.

delpi0823 2019.02.20. 23:46:57

@nortu30: Hogy mondhatsz ilyet hogy az olasz bajnoki cimnek nincs erteke?az egyik legjobb bajnoksagrol beszelunk... ......Ez a vicc sajnos hogy ami abba a szanalmas olasz bajnoksagban eleg,az a blbe egy lofaszt nem er sajnos.

Barolo4 2019.02.20. 23:49:19

Én nem érzem a világvége hangulatot ettől a fos meccstől sem, de nem volt jó nézni a dolgokat. Ha nem jutunk tovább, akkor gyakorlatilag vége az évünknek, és tényleg jöhet egy komolyabb átalakítás a nyáron. Nem VARnám Allegri nyakába teljesen, de ma töketlen volt ő is (sokkal hamarabb kellett volna támadni), és ha már ennyire harmat gyenge a kpn-k (mert egyértelműen az a csapatrész nem bl szint), akkor muszáj lenne egy totális támadó focit játszani. Kaptunk 2 gólt a favágó Atletitől, nem gond mert lőttünk 3-at.... ez lenne a lényeg. Ez így nagyon nem jó, de nem írnám le a csapatot teljesen. Van 30% esélyünk egy korrekt 4:1-re. Ha nem, akkor jöhet a forradalom (ami persze egyáltalán nem biztos, hogy jobb lesz mint most, erre rengeteg példát láthatunk), mert az eredménytelenség és szar foci együtt nem fog megállni sokáig. Az más kérdés, hogy nevetséges, hogy senki sem érkezett a kp-re télen. Hiányzik 3-4 top játékos már megint. Forza Juventus!

FeriGjuve 2019.02.20. 23:50:38

@Nathas: Akkor a keretūnk miatt nekünk itt most kettős gyözelemmel kellett volna továbblépnūnk a matracosokon....
Sok múlik az edzőn.

.Bulldeo 2019.02.20. 23:52:47

@Vergilius1897: hát, szerintem meg Matuidi, Can és Bentancur is nagyon jól beilleszthető lenne az Atletico középpályájára, és nem maradnak el tudásban azoktól, míg Saul meg Koke, meg a többi harmatos libafos lenne Allegri keze alatt. Pjanic tudásban az összes fölött áll, az egy más kérdés, hogy a szervezetlenség erős nyomot hagy a játékán.

delpi0823 2019.02.20. 23:56:21

@Rikoo: Te komolyan gondolod hogy spinazzolat allegri jatszatni fogja a visszavagon?de sciglio lesz a balon cancelo meg a jobbon, vagy forditva, de hogy spinazzolat nem fogja jatszatni az tuti.Allegrivel a budos eletbe nem fogunk blt nyerni ezt kene belatnia a vezetosegnek kovetkezo lepeskent.

NagyonJuve 2019.02.21. 00:03:42

Többet nem tippelek. Atleti ezt tudja. Nem néztem a meccset mert dolgoztam de a statisztikák alapján mi voltunk a jobbak. Megint a szerencse faktor döntött az atletiko javára. Nem kaptunk akció gólt. Nehéz lessz de még nincs minden veszve. Tavaj voltak érdekes eredmények.

Nathas 2019.02.21. 00:07:02

@Rikoo: kénytelen vagyok megvédeni DS-t. Ő egy - a Milan legrosszabb időszakában a csapattársaihoz képest is gyengén teljesítő - csere hátvéd. Egy ilyen meccsen véletlenül sem léphetne pályára, erre végignyomja, a 40 milliós Cancelo pedig pislog a padon, hiszen túlságosan támadó szellemű.

A középpályásokért is ki kell állnom, hiszen nem a 4-3-3-hoz lettek idehozva. Az, hogy egy ilyen meccsen nálunk egyszerre alkothatja a középpályát Matuidi, Can és Bentancur, nem a játékosok hibája.

Sokkal több van ebben a keretben, de a tavalyi egész éves szenvedés után Agnellinek be kellett volna látnia, hogy Allegri csak védekezni tud, ez a keret pedig támadásra van összerakva, kinőtte őt a csapat.

Nathas 2019.02.21. 00:14:02

@FeriGjuve: igen, én is erre utaltam!

Nathas 2019.02.21. 00:17:48

@.Bulldeo: mindkét utóbbi hozzászólásoddal maximálisan egyetértek!

GGábr81 2019.02.21. 00:19:37

@Rikoo: ez a spina most nem tudom honnan jött. Persze mindig az a jó aki nem játszik, de ez azért erős. Persze játszon mondjuk a frozi ellen.

horvathimi2 2019.02.21. 00:21:33

Szerintem a középpályásaink nem olyan rosszak, mint itt sokan mondják. Csak rossz a rendszer amiben játszanak és nem azt játszak, amit tudnak. Azért Pjanic szerintem bármelyik csapatba beférne. Ez a csapat 4-2-3-1 felállásban működne hatékonyan. Ebben a felállásban Pjanic és Can lenne kezdő a négy támadó mögött.

Rikoo 2019.02.21. 00:33:41

@GGábr81: Alex Sandro eltiltott lesz a visszavágón.

babo0410 2019.02.21. 00:42:50

Megint a letargia, meg mindenki sz@r, Allegri takarodj, Dybalát adjuk el, ez a csapat nem BL esélye, nem is volt, stb, mert kikaptunk.
Ez a csapat kib@szott erős. Sajnos az Atletico volt az ellenfél. Elől teljesen megfojtottak minket.
Nem volt szerencsénk, két hiba, két gól. Amúgy remekül játszottunk, Teljesen partiban voltunk az ATMA-val, sőt! Remekül passzoltunk, nagyon jól ment az összjáték, de elől nem volt semmi területünk.
Én is csalódott vagyok, de várható volt, hogy az ATMA ellen nagyon nehéz lesz. Mindenki szenved ellenük. Nem hagynak a támadóknak semmi területet. És ez nem egy Bologna, ahol tudod, hogy hiába tömörülnek, úgy is előbb-utóbb hibáznak.
Én is csalódott vagyok az eredmény miatt, de tavaly a Real ellen is felálltunk. Most is meglehet csinálni. Jó a csapat. Akkor I mindenki temette a csapatot.
Biztosra veszem, hogy ezzel a játékkal bárki más ellen sokkal több esélyünk lett volna.
Viszont a Manchester City fordításához ne hasonlítsuk már a mi meccsünket! Azért a Schalke nem ATMA. Nagyon nagy a különbség a két csapat között. Ég és föld. A Schalke ellen mi simán nyertünk volna, ebben biztos vagyok.
Én még nem írom le a csapatot. Mindig akkor okozzák a legnagyobb meglepetést, mikor itt a blogon a legjobban leírjátok őket. Allegri egy remek edző, aki mindig tanul a hibáiból, és tud rajtuk javítani. Higgyetek a csapatban!

juve28adam 2019.02.21. 00:46:00

@babo0410: A második félidőt is nézted?

babo0410 2019.02.21. 00:48:04

@juve28adam: Néztem. És láttam, hogy jók vagyunk. Az ATMA megfolytott minket. De a visszavágó más lesz. Ott gyorsan kell gólokat szerezni, az ATMA meg nagyon vissza fog állni.

babo0410 2019.02.21. 00:48:24

Akarom írni megfojtott.

horvathimi2 2019.02.21. 02:27:25

@babo0410: Én alapvetően pozitív ember vagyok, de most meg kell, hogy cáfoljalak. Nem az Atletico folytotta meg a csapatot, hanem a csapat saját magát. Tudjuk nagyon jól, ha ez a Juve támadni akart volna, akkor azt megteszi és odaszögezi az ellent(még az Atletit is) a kapuhoz. Pont ezt példázta a tavalyi Madridi meccs is. A képességek megvannak ehhez. Minden mozdulatukon látszott tegnap este, hogy semmilyen pluszt nem akarnak vállalni még véletlenül sem, csak a biztosat. Ez megint el lett taktikázva, de nagyon.
A Real elleni 2.-ik meccsen is az lett a veszte a csapatnak, hogy teljesen leállt az utolsó 15 percre a 3 gólos vezetés tudatában. Mondván megvan a hosszabítás. Ahelyett, hogy nyomták volna tovább az összezavarodott Madridot, hát ha nem kell hosszabítást játszani. Ott is a csapat baszta el, nem Benatia. Az már csak a jéghegy csúcsa volt. Főleg az első meccs töketlenkedése után.
Pont az a tökösség hiányzik már régóta a csapatból, amit Simeone mutatott a gólöröme közben.
Ezt azért írtam le, mert ezek a száraz tények szerintem és semmi negatívitás nincs bennem miközben ezt leírtam. Semmilen kötözködő szándék nincs bennem, csak nem értek veled egyet.
Meg lehet nyerni ezt a párharcot a visszavágon, csak tökösen, ellentmondást nem tűrően kell játszani azt a játékot, amit tud a csapat és akkor nem lesz baj. Tovább juthatunk.
Forza Juve!!! :)

west30 2019.02.21. 04:42:49

Legyunk oszintek magunkkal,Ronaldo ide vagy oda,jelenleg messze vagyunk Europa kremjetol.Ennyire semmitmondo jatekkal manapsag mar nem lehet boldogulni.Az udvoskeink pedig(Dybala,Pjanic,Sandro),messze nem top jatekosok es erosen tul vannak ertekelve a juventinok szemeben.Ez az Atletico egy siman verheto csapat,viszont olyan szinten lesimaztak minket,hogy kinos volt nezni.

alexGicamo 2019.02.21. 04:58:41

@Barolo4: Teljesen egyetértek ! Nálam ez a tegnapi meccs röviden : kikapni lehet, de nem így ! Bővebben : ha megfelelő mentalitással lépsz pályára, de adott esetben gyenge a középpályád, hát még inkább minden lehetőséget meg kéne ragadni a támadásra ! És most bepattintom a közhelyet is > Ezt a játékot még mindig gólra játsszák .
Ha nincs tököd, pályára se lépj !
Ha mindent megteszel a győzelemért ( védekezésben és TÁMADÁSBAN egyaránt ) és úgy sem nyersz, hát akkor peches napod van !
Tegnap Fortuna sem volt velünk, de egyébként meg sem érdemeltük volna ...
Lényeg a lényeg, figyelem, nem mondok semmi újat : támadni kell ! Nemcsak a visszavágon, hanem a kövi bajnokin, majd az azt követőn és utána is ! Mindig !
Maxi, ébresztő !!!!

alexGicamo 2019.02.21. 05:02:42

@NagyonJuve: Már ne is haragudj, de én úgy gondolom, hogy a statokkal kitörölhetjük a seggünket ! Részemről csak a játék képe és az eredmény érdekel, a számokat meg meghagyom a matematikusoknak ...

epaska 2019.02.21. 06:16:23

Ezt megint a kedves Mister b@szt@ el. Túlgondolta az egészet. Nekem akkor tetszett a legjobban az Allegri féle csapat, amikor 4231-ben játszottunk. Most itt van a még jobb keret hozzá, cserélni is tudna, de felteszi Mandzukicot, Matuidit, Bentancurt és DS-t egyszerre a pályára. Ilyen statikus, ügyetlen, suta, némelyik középszerű játékossal nem lehet focit játszani. Remélem most már senki nem gondolja komolyan, hogy DS megbízható meg stb... XD Vicc volt a pali! Sandro eltiltasa miatt a visszavágón is játszani fog, de remélem történik vele valami addig....
A visszavágón 4231 kell, elkell venni tőlük a labdát és 2 gólt akárhogy is be kell vakarni!
Szczesny
Cancelo-Bonucci-Chiellini-Spinazzola
Can-Pjanic
Bernardeschi-Dybala-Ronaldo
Mandzukic

2019.02.21. 06:27:12

Végre tudjuk hogy mit tud a csapat... A szezon első igazi meccsén kikaptunk, a másodikon kiesünk.
Allegrinek mennie kell, ha ezzel a kerettel a nyolcaddöntő és egy fos Atletico a végállomás.

Juventino86 2019.02.21. 07:00:45

Allegri korlátait és az edző-Juve kapcsolat kiégését már elemeztük. Sajnos azonban az is gond, hogy ha szigorúan megnézzük kevés igazi világklasszis játékosunk van. Ronaldo, Mandzukic azok, még ha utóbbi tegnap nagyon el is volt tűnve. Bonucci és Chiellini is azok, bár ők már azért eléggé megöregedtek. Pjanic néha felvillant valamit, de beleszürkült Allegri rendszerébe. Kapusposzton nincs gond, a lengyel extra volt tegnap szerintem.
De ennyi. Sajnos ez ennyi. Kellen legalább 1, de inkább 2 klasszis középpályás, és egy fiatalabb, de azért már tapasztalt belső védő. Bármi lesz a visszavágón, nyáron átalakításokat kell eszközölni.
Minden tiszteletem Allegrié, a csapat sokat köszönhet neki. De a visszavágó eredményétől függetlenül szerintem kiégett ez a dolog. Én megnézném, hogy Zidane mit tudna kezdeni a csapatunkkal.

2019.02.21. 07:18:05

@babo0410: Partiban voltunk?! A kapus,a Var és Diego Costa balfaszkodása,csakis ezen tényezők miatt nem kaptunk ötöt...egy szót se szólhatunk volna,ha megtömnek,mint a libát. Az eredmény nem tükrözi a két csapat közti különbséget. Na de legyen! Írd le kérlek,a mérkőzés mely elemeiben voltunk partiban?! A labdabirtokláson kívül...az a fölény se a mi érdemünk,az Atleti sose volt nagy labdázó csapat,az nem az ő játékuk...merthogy nekik legalább van!

B.Gy 2019.02.21. 07:30:53

Most megtudtuk hol tartunk sajnos.
Nem vagyunk az elitbe,ez volt az elso komoly meccse a juvenak ebbe a szezonba es lenullaztak minket.Az atletico egy jo csapat azt jatsza amit tud es azt nagyon jol.
Varom a csodát a visszavagon es remelem rám cáfolnak majd.
Ahogy sokan itt irjak valoban a kozeppalyan kell erositeni ,egyetlen BL szintu jatekosunk sincs ott.Pjanic? Seria A -ba elpasszolgat oda tokeletes,nem Juve szintu jatekos nem vezér nem iranyitja a csapatot nincsenek varatlan jo megoldasai ,alibi biztonsagi passzok semmi tobb.

B.Gy 2019.02.21. 07:38:46

@Il Pjanista:
Fos Atletico?
Kivancsi lennek miben fos ,nekem is fáj hogy siman vertek de ne az ellenfelet hibaztassuk mar ezert.

Sztovicska 2019.02.21. 07:54:08

@B.Gy: pontosan ezt mondom pjanicról egy éve. Nem top kp. Igazából nem az a szint ami kellene. De mindig le lettem hurrogva miatta. Amúgy szerintem a keret nem indokolja ezt az ötlettelen látványtalan játékot. Birom allegrit de kellene egy guardiola vagy zidane aki meri játszatni a csapattal azt amit valójában tudnak. Mintha egy S8-as audi egy nyugdijas papa kezében lenne aki csak gurul vele nehogy szétessen benne valami

rightinthenuts91 2019.02.21. 07:58:24

BTW Szerintem Sandro volt tegnap az egyik legnagyobb gyengeségünk, én nem is bánom hogy nem játszik a visszavágón.

Knob 2019.02.21. 08:31:27

@B.Gy: @Sztovicska: Mondjuk nem nagyon értem most ezt a dolgot. Pjanic nem Juve szintű? Melyik Juve szint nem az övé? Tény, hogy tegnap a hosszú passzai nagyon ramatyok voltak, de azt, hogy előre nincs kinek adni a labdát nem teljesen az Ő hibája, szerintem. Az a balfasz Matiudi csak csetlik-botlik állandóan (ebben hála Istennek már Hajdú B. is megerősített), Mandzukic továbbra is szar, Ronaldo azt hiszi, hogy egyedül kell nyerjen mindent, Dybalát meg négyen fogták folyamatosan. Mit csináljon szerencsétlen? Egy szó mint száz, ebben a Juvéban ahol ilyenek, mint Matiudi és Mandzukic rontják a levegőt, szerintem Pjanic általánosságban kimagaslik, bár hozzá kell tennem, Ő soha nem volt és nem is lesz mélységi irányító. Ő támadó kp, de azt már kiölte belőle Allegri, mert annak a fosnak kell elől meghagyni a helyet (Matiudi), és így Pjanic (ahogyan Dybala is) korlátozva van taktikai szempontból. Khedirára szoktátok itt írni, hogy alibizik. Mondjuk inkább nézem az Ő játékát, amikor is egy meccsen háromszor ér labdába (és a kapu előtt helyzeteket dolgozik ki, teremt, vagy éppen gólt szerez), mint Matiudit, aki NEM TUDJA ÁTVENNI A LABDÁT, AMIT 5 MÉTERRŐL, LAPOSAN PASSZOLTAK NEKI!!!!!!!!!!! Menjünk már a picsába ezzel!

Azok akik szerint Mandzukic és Matiudi jó játékosok és helyük a van foci világában (nemhogy szeretett csapatunkban), remélem most már látják amit 1 éve pofázok!

Tudom, trágár szavakat használtam és elnézést kérek, de egyszerűen nem lehet más szavakkal kifejezni a tényeket.

peti78 2019.02.21. 08:33:14

@epaska: jo a 4231 de pjanic ????? Hol tud o szurni es ebben a felallasban nincs szukseg iranyitora.

peti78 2019.02.21. 08:36:54

@babo0410: nem az atama fojtott meg miket hanem sajat magunkat es az atama nem fog gyors kontrakat vezetni a visszavagon es legalabb egy golt rugni? Mi meg 4 et? Az egyetlen eselyunk egy orult meccs vagy egy gyors kiallitas.

peti78 2019.02.21. 08:42:42

@horvathimi2: pjanic????? Hol tud vedekezni?????? A labdas embert sem hajlando megtamadni... Es hol vannak a kulcspasszok a hosszú. Inditasok a a tavoli legalabb kaput eltalalo lovesek??????? Sehol nulla az ember a legnagyobb fek. A tobbi kozeppalyasnak kell helyette robotolni mert o lotyog nem csoda hogy hibaznak. Allaegri meg az o pjanic khedira fetishe

Apuleius 2019.02.21. 08:51:44

@B.Gy: @Sztovicska: Ugyanezt gondolom, s mindig is ezt gondoltam én is Pjanicról. Egész egyszerűen alkalmatlan arra, hogy egy komoly Juventus alap kezdőjátékosa legyen, fényévnyi távolságra van a világklasszis szinttől. Ez nem egy BL-esélyes csapat középpályája.

@Rikoo: "Sokkal nagyobb problémák vannak a keretben, mint gondoltuk a BL szinthez képest és Allegri baromságai csak tetőzik ezt."

Ez egy fontos gondolat, habár szerintem azért, ha a szívünkre tesszük a kezünket, nagyon sokat előre láttunk már ebből. Alex Sandro tényleg egy vicc, szinte jó meccse nincsen. De Sciglio mindig is ennyit tudott, lehet, hogy helyes és rendes fiú, s Allegri valamiért szereti, de gyakorlatilag kiegészítő embernek is kevés egy Juventusba.

Allegri vastagon benne van, egész egyszerűen értelmezhetetlen ez a minimálra törekvő, akaratgyenge és ötlettelen koncepció. Ennek ellenére én nem számítok edzőváltásra, s nem is igazán hiszem, hogy egy másik edző csodákat művelne ezzel a kerettel. Nagyon jó lenne, ha egyszer összejönne egy olyan év, hogy minden csapatrészünk erős tud lenni. Személy szerint nem hiszek benne, hogy a kiesés nagy átalakításokat hozhat. Már nem tudom hányszor futottunk így neki a nyári mercatónak, s mégsem történt soha ilyesmi. Ramsey már megvan, még igazolunk 2 védőt, utána 1.5 hónapig olvashatjuk a bullshitet arról, hogy ezt a keretet nagyon nehéz lenne tovább erősíteni.

del pipi 2019.02.21. 08:54:49

Hát én meccs közben nem tudok írogatni sokakkal ellentétben, és aludni is kellet erre a szuper teljesítményre. A helyzet úgy áll hogy az eredmény ránk nézve hízelgő, mert ha 4 kopasz akkor sem szólhatunk egy szót se. Méghogy nem volt velünk fortuna!!!? Lehet hogy az ATM-nek szar a focija de azt nagyon jól csinálják. Tudtam hogy itt a blog-on el fog szabadulni a pokol a meccs után, de egy apró információt ha szabad megosztanom: még van egy meccs!!! Elolvastam az összes kommentet és sok igazságot tartalmaznak, de mindig kiemelni azt akit nem szeretek az hülyeség, ez egy csapat Allegristől és tegnap a csapat veszített. Viszont ha kiemelnék három dolgot: akkor az első amit már mondtam hogy látszik a védelmünkön idén hogy túl sok hibára képes(mindenki egytől egyig, nincs kivétel!) ami nem volt jellemző a Juve-ra sosem, mert az mindig kő stabil volt.kivéve egy-egy meccs. Igen a középpálya az ötlettelen és dadog a labda, plusz ( egy kicsit megvédve a csatárokat) nincs kapcsolat a támadókkal. És a harmadik: Allegri eltaktikázta! Most én is azt mondom hogy a második félidőre a Dybalát már nem küldtem volna ki, miután agyonrúgták(úgyhogy az első félidőben nem volt rossz amit csinált), most a Bernát kellet volna engedni játszani! És a cserék túl későn jöttek, be sem bírnak melegedni. A Simeone már 60-percnél cserélgette be a csak támadó szellemű játékosokat, mert nyerni akart és nem egy 0-0-át. @Sztovicska: Pjanic kvalitásával semmi probléma nincs, de ha belázasodik meccs előtt akkor nem kéne játszatni. @rightinthenuts91: egy kicsit örülök én is neki, hátha játszhat Spina helyette mert sokkal támadóbb. Allegrinek fel kell tenni mindent egy lapra mert ennek az ATM-nek 2 gólt is nehéz rúgni de nem lehetetlen!@babo0410: Hallod Babo? Én optimista vagyok , te pedig hiper-szuper stb optimista vagy!!!

Sztovicska 2019.02.21. 09:05:38

Szerintem itt elég sokaknak igaza van. Tény hogy megfojtotta a játékunkat a Madrid. Konkrétan 1 m-t nem hagytak egyik játékosnak sem. Nagyon jól tudták hogy ha elveszik a területet a Juventus nem tudja azt a pörgős egy passzus játékot játszani amivel még így is támadást épít. Másrészt annak is igaza van aki azt mondja hogy ez a taktika hibája. Mert jól játszottunk nem azért kaptunk ki mert rosszak voltunk hanem mert egyszerűen jobban játszott a Madrid. Viszont az 1. perctől levehető volt hogy x-re utazunk. Ez volt az óriási különbség a két csapat között hogy a Madrid viszont nyerni akart.

pedronegroo 2019.02.21. 09:10:03

Érdekes én nem látom ilyen tragikusnak a történteket. Bemákoltak két gólt ami természetesen kurvára megnehezíti a továbbiakat de egyébként semmi olyat nem láttam az Atletico-tól amitől kétségbe kellene esni. Grizi-n kívül nincs egy értelmes támadójuk, a többiek csak védekezni tudnak persze azt igen szervezetten és fegyelmezetten. Egy nem csúcsformában lévő Reál, CR nélkül, két hete gurított hármat ugyanennek a Atletico-nak.
Van még 90 percünk hogy ezt mi is megtegyük.

És mielőtt eladnánk az egész középpályánkat vessünk már egy pillantást az Atletico közepére, továbbá ha már nem rémlik a Vidal-Marci-Pogba sorral is ugyanúgy kikaptunk pár éve mondjuk akkor csak egy góllal. Allegri meg nem elfáradt hanem ugyanennyit tudott 4-5 éve is mikor először meccselt Simeone-val.

Juventino86 2019.02.21. 09:12:21

Meg kell értenie sajnos mindenkinek, hogy a keretünk torz. Fejnehéz, mondhatjuk így is. De a támadóink közül se hozza mindenki a megfelelő szintet. Tudom, hogy sokat ekéztem Dybalát, egy időre le is álltam vele, de nem lehet elmenni szó nélkül az ő teljesítménye mellett. Lassú, ötlettelen, és sajna gyakran technikai hibák is előjönnek. Berna szerintem pár perc alatt sokkal többet mutatott nála. Akik eddig sztárolták az argentint, most sajnos be kell ismerniük, hogy komoly ellenfelek ellen nagyon ritkán hozza magát. Általában felőrli őt a középpálya.

És a legfontosabb!!!!! Egyet kell érteni Agnelli megalomán terveivel. Igen, olyan klasszisok kellenek, mint Ronaldo, még legalább 2-3 komoly klasszisra van szükség. Támogatnám Marcelo leigazolását, és jöhetne Isco is. Marcelo fényévekkel jobb még 30 évesen is, mint Alex Sandro. Utóbbit még Filipe Luis is bőven túlszárnyalta. Dybala pedig nem tudja rendesen mozgatni a csapatot, mert nincs meg a sebessége, most már a technikája se,és felőrli őt egy kemény középpálya. Arra a posztra Isco jobb lenne, én így látom.

FeriGjuve 2019.02.21. 09:16:56

@horvathimi2: Pontosan így van.
Persze nem azt mondom,hogy így kell viselkedni és ez a standard,de pont ezt hiányolom Allegriből és ezáltal a csapatból is.
Ez a BL.Itt már nem kell finomkodni visszafogni,tartalékolni,hanem extázisban menni előre,verni mindenkit,mert csak így lehet előrébb jutni!
Aztán lehet mutogatni akár a faszát is a közönsègnek,senki sem fog megdöbbenni rajta.

B.Gy 2019.02.21. 09:17:20

@Knob: nob:
Nem csak Pjanicsra ertettem hogy nem juve szintu jatekos,egyik kozeppalyas sem az.
Nem a tegnapi meccs miatt irom ezt,minden meccsét lattam ebbe a szezonba a juventusnak.
A kozeppalyan mulik minden csak is kizarolag rajtuk.ők szolgaljak ki a tamadosort es ők szűrik meg az ellenfel tamadasait is hogy a vedoknek megkonnyitsek a dolgukat.
A Barca azert volt sokaig verhetetlen mert volt egy iniesta es xavi kozeppalyan.
Nekunk nincs ilyenunk,pjanic jobb mint a tobbi de a Bajnokok ligajaba keves ő is ,es nem csak azert mert nincs társa.
2015 ös szezonba volt egy pirlo,pogba,vidal marchisio kozeppalyank na ők lehoztak volna a meccset.Vidal nem volt technikas de egy romboló gepezet volt aki utkozott megallitotta az ellenfelet a tobbieket ugye nem kell bemutatni.na most hol van ilyen kozeppalya?

Apuleius 2019.02.21. 09:23:30

@pedronegroo: Szerintem a többség nem is az Atléticótól látottak, inkább a Juventustól nem látottak miatt van kétségbeesve :-)

Ez az eredmény egyébként tényleg megfordítható, de én a legnagyobb problémát abban látom, hogy nem szabadna gólt kapnunk, s ezt most így hirtelenjében nehezen tudom elképzelni.

Knob 2019.02.21. 09:25:42

@Juventino86: Dybalának nincs meg a sebessége? Nem technikás? Akkor csak egy kérdés, hogy tisztán lássak: Mi a véleményed Mandzukic és Matiudi sebességéről és technikai tudásukról? És azzal ne gyere, hogy nekik nem is kell egyik sem, mert a fociban még a kapusnak is kell, hogy megfelelő szintű induló sebessége és labdakezelési tudása legyen, nemhogy a mezőnyben játszóknak.

A másik meg, hogy Marcelonak sajnos vége, mint a botnak. Nem egy meccs ment már el idén rajta a Reálban, Sandro mérföldekkel jobb, de ha rossz meccse van akkor is legfeljebb egyenrangú vele. Isconak viszont én is örülnék, de nem Dybala kárára, mert ha emlékszel azokra a meccsekre, mikor Dybala nem volt bekorlátozva taktikailag, akkor láthatod, hogy az egyetlen olyan támadónk aki kreativitást is tud hozni a játékunkba. De nem a középpályáról, mert Ő nem középpályás! Ezzel a hátra tolással annyit ért el Allegri, hogy nem lő annyi gólt, mint amennyi benne van és sokszor kényelmetlenül és tanácstalanul érzi magát a pályán. Legalább is én így látom rajta. Tegnap pedig négyen fogták folyamatosan a támadó harmadban. Matiudira elég ha 10 méterről ránéznek és máris elesik a labdában. Mandzukicnak pedig ha csak 5 centivel arrébb megy a labda már meg sem fordul a fejében, hogy rámozduljon. Erre volt egy jó mondata tegnap a kommentátornak: Ez a labda hosszú volt...(szünet)...Mandzukicnak. Ennyi.

B.Gy 2019.02.21. 09:26:07

@pedronegroo:
Azert azt ne felejtsuk el hogy csoport meccs volt az elozo meccsunk az atletico ellen es abban az evben dontot jatszottunk egy kivalo Barcelona ellen.
En visszasirom az akkori kozeppalyasainkat.

Knob 2019.02.21. 09:30:03

@B.Gy: Nálunk nincs, az tuti. De ezek szerint ezt csak mi ketten látjuk? Ramsey sem lesz megoldás, mert hiába jön ide, akkor is Matiudi fog játszani és Ő majd a padról fog beszállni minden harmadik meccs 85. percében és majd megy a duma, hogy szar.

Watakuki 2019.02.21. 09:58:23

@babo0410: Kezdem azt érezni, hogy te háttal ülsz a TV nek a meccsek idején.

"remekül játszottunk, Teljesen partiban voltunk az ATMA-val, sőt!"
Ez szimplán hazugság. Az Atleticonak 5-6 gólveszélyes akciója volt, nekünk NULLA. Csakis 2-3 átlövésből, meg erőtlen beívelésből próbálkoztunk, ami nagyon kevés. ÉS a legszomorúbb, hogy ez az Atletico sincs jó formában...

"Nem volt szerencsénk, két hiba, két gól."
Igen, 2 hibából született a 2 gól, de elötte megúsztunk másik 4 hatalmas hibát... Rohadtul nem csak azt a 2 hibát vétettük. A jobb oldalunkon úgy jöttek át, ahogy akartak, a védekezésben állítólag stabil DS csak forgolódott, Bentancur pedig egyedül szabálytalankodva tudta megállítani őket. Chiellini hibát hibára halmozott, BOnucci pedig teljesen határozatlan volt. És lehet mondani a kort, de a túloldalon Godin fenomenálisan játszott.

"Viszont a Manchester City fordításához ne hasonlítsuk már a mi meccsünket!"
Igazad van. Teljesen más kategória a kettő. A City, az arab pénzzel feltöltött kirakat csapat nagyobb szívvel és lélekkel játszik, mint a mi állítólagos ízig - vérig fekete fehér szívű, juventino bandánk...

Csak azért, mert becsukjuk a szemünket a hibák, és hiányosságok fölött, attól még azok léteznek, és el kell fogadnunk. Ne csapd be magadat felesleges hazugságokkal.

B.Gy 2019.02.21. 10:06:52

@Knob: Ramsey-t meg nem tudom hova tenni
milyen lesz mennyire lesz hasznos bizzunk benne:-) de ha pesszimista lennék most eppen megkerdeznem magamtol ha jo jatekos miert engedte el az Arsenal

Juventino86 2019.02.21. 10:17:28

@Knob: Sok dologban igazat adok Neked, de Dybala esetében tartom, hogy lassú, és sajnos gyakran követ el technikai hibákat. A lasztikat pl. elég hosszan veszi, és ez már itt nem fér bele. Abban igazad van, hogy ez a poszt sem áll neki jól. Visszavont éknek lehetne használni, de szerintem a Manzu-CR páros most még jobban tud együtt játszani, persze tegnap ebből sajnos semmi nem látszott. Írtál Matuidiről, ő természetesen ezen a szinten már súlyos technikai gondokkal küzd. Ez nem fér bele, az Atleti középpályásai jóval technikásabbak sajnos. Marcelo szerintem újra formában tudna lendülni nálunk, mert ott a képességek adottak. Alex Sandro gyenge meccset hozott le tegnap, és régóta messze van a csúcsformától, mindazonáltal a csapatban így is a jobbak közt van. Isco pedig úgy kellene, mint egy falat kenyér.

pedronegroo 2019.02.21. 10:30:01

@FeriGjuve: A lényeg hogy az Atleti azt a középpályát is "megette" ebből én azt következtetem hogy nem minőségi hanem taktika probléma volt és van inkább, mivel egy jóval erősebb középpályás garnitúra se okozott gondot nekik akkor ott más is lehet ami miatt nincs meg a meccs.
Reál, Dortmund megszórta az Atletit mivel ők tudnak igen magas szinten gurigázni mi meg inkább taktikázunk csak hát pechünkre a matracosok is ebben utaznak és hát Simeone ezt nagyon érzi ráadásul tudatosan évek óta ugyanezt csinálja Allegri meg mindig variál és messze nem rendelkezik olyan mágiával mint az argentin mester. Nem is értem hogy Allegri aki annyira rajong az 1:0-kért miért nem a 4-4-2-őt játssza ugyanúgy mint Simeone, felrakva középre négy brusztoló játékost meg előre egy cölöp+kreatív párost és nem kéne variálnia... az Atleti igazából 1 klasszissal(Grizi) megoldja, a játékospolitikánk is sokkal egyszerűbb volna. Még annyi hogy Simeone nyakára nem hoznak mindenféle klasszisokat így ezzel nem zavarják meg Őt, így neki könnyebb a szitu :)

venember83 2019.02.21. 10:58:37

@pedronegroo: van a Juvénak 4 brusztoló középpályása?

pedronegroo 2019.02.21. 11:24:36

@venember83: Nincs, de ebben az esetben amit felvázoltam el kell "zavarni" Pjanic-ot és az árából venni egy féltucat Thomas Partey-it és ennyi.

Knob 2019.02.21. 14:00:59

@Juventino86: Aláírom, hogy jelenleg Dybala sem fut jó meccseket, bár szinte senki nálunk. Viszont benne még mindig van potenciál, miközben sem Mandzukicban, sem Matiudiban nincs semmi nyoma a focinak. Nem vagyok biztos abban, hogy a CR-Mandzukic páros jobb, mint a CR-Dybala, hiszen össze sem tudjuk ezt hasonlítani. Talán eddig 1 meccs volt mikor Ők ketten együtt voltak a pályán, Mandzukic nélkül. Mondjuk azon a meccsen rohadt jók voltak együtt.

Nem gondolom, hogy jelenleg (vagyis idén) a játékosokkal lenne a gond. Inkább a szerepükkel a rendszerben. Nem tudja Allegri kihasználni az erősségeiket. Az oké, hogy Ronaldo azt csinál amit akar (bár szerintem Ő sem mutat semmi extrát nálunk eddig), de Dybalat és Pjanicot tuti rossz helyen játszatja. A másik gond, hogy olyan játékosokhoz ragaszkodik akiknél lehetne jobbat is pályára küldeni, sőt, gyakorlatilag csak jobbat lehetne (Mandzukic helyett akár Kean, Matiudi helyett meg akárki más, a szertáros, vagy a büfés). Egyre nagyobb hibának érzem, hogy Higuaint küldtük el Mandzukic helyett. Nagyon hiányoznak a góljai és a szerepe a taktikában. Igazi befejező ember volt, aki ott volt az ellenfél szájában és ez fix pont volt a támadásokban, persze nem tökéletes Ő sem, és hibázni is hibázott, de hát Ronaldo is hibázik sokat.

Joker61 2019.02.21. 14:51:19

Valaki pedig ezt a csapatot fékezi, és nem csak taktikailag, hanem a játékosokat is.
Cancelo, Sandro, Costa...aki egy kicsit is kreatívabban játszott, elnézést, meg engedte magának a kreatívoskodást!, azt a mester szisztematikusan leszedálta a csába.
Szerintem a hazai MU vereségünkig egész pofásan játszottunk, nem beszélve arról, hoyg tele volt velünk a média, körbe voltunk nyalva rendesen.
Az az egy pofon otthon épp elég volt arra, hogy összeroppanjunk, és dobjuk azt a játékunkat amit addig játszottunk.

Miért jó ez így nem értem, nem mondja senki nekem, hogy a 8. scudetto miatt, mert attól már hányok. Teli a padlás vele...

.Bulldeo 2019.02.21. 17:32:45

@Knob: @Juventino86: Allegri nem tudja a játékosokat rendszerbe tenni, így idővel minden játékosnál a hiányosság kezd előtérbe kerülni. Nem véletlen, hogy a legjobb, legérettebb csapata az volt, amit Contétól örökölt, és elég volt finomhangolni őket.
Az utolsó igazán nagy, tudatos vállalás pedig az a hibrid 4-2-3-1 volt, amivel a döntőig meneteltünk. Dybala valóban nem gyors, de a futball szépsége pont az, hogy a különböző játékosok kiegészítik egymást, és egy jó edző aszerint állítja össze a csapatot, aszerint képzi és választja őket, hogy minél kevésbé a hiányosságok, és minél inkább az erősségek jöjjenek elő. Ez így leírva banálisan hangzik, és nyilván egyszerű a fotelből (forgószékből) magyarázni, de most már kijelenthető, hogy a tavalyi év óta nem volt egy valamire való ötlete Allegrinek, ami kicsit is hosszabb távon életképes koncepciónak tűnt. Voltak jó meccsek, de ilyen kerettel azt a keveset nem tudom Allegri zsenialitásának betudni. Az van, hogy a Juventus nem olyan olcsó jános csapat, mint az olasz bajnokság, és amikor olasz rekord összegért elhozzuk Higuaint, elhozzuk a Roma legjobbját, megszerezzük Dani Alvest, bankot robbantunk Ronaldoért, joggal kerül elő, hogy már felkerült a cseresznye a torta tetejére, és gyakorlatilag a zsebünkben a BL serleg.

Most mindenki a gyenge középpályánkról beszél, miközben nem látom, hogy az Atletico középpályáról ha érkezne valaki hozzánk, az valami bődületesen nagy erősítés lenne. A matracosok egész egyszerűen tudatosan játszottak, és állítom, hogy Simeone egy fél év után Bentancurt a kezdőben játszatná, és mi arról beszélnénk, hogy ez a Bentancur jobb, mint a mi fiaink.

Allegri kiüresedett, nagyszerű volt, amit elért a Juventusszal, de egy éve már csak szürkül a csapat, amit nagyon nem jó látni. Szerintem már a nyáron jót tett volna a váltás, de idén elkerülhetetlennek érzem. Máskülönben majd Ronaldo teljes joggal fog lelépni, és itt találjuk magunkat egy Buffon, BBC, és olaszok nélküli, identitását vesztett csapatban, amiből majd gyorsan továbbáll az a pár top klasszis játékos is, akik jelenleg focizás helyett vízhordással, meg favágással vannak megbízva.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása