Dühöngő

Ez tényleg egy dühöngő, kiélhetitek magatokat rendesen. Itt nincs OFF-olás, jöhetnek a pletykák, az átigazolások, a vélemények, teljesen vegyesen. Akár a Juventushoz tartozik, akár nem (teljesen).

A trágárság, egymás mocskolása persze itt sem megengedett, ezért ettől tartózkodjatok! Mindent bele! Forza Juve!

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr288505738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Il Principino 2018.12.11. 21:38:51

Napolinak kivételesen szurkolok,de csak azért,hogy a Poolt elkerüljük..

Il Pjanista 2018.12.11. 21:39:57

Az Inter személy szerint kicsit sem érdekel hogy továbbjut-e, viszont a Napoli igazán kiüthetné ezt a mocsok Liverpoolt a csoportból.

CamPIPIone 2018.12.11. 21:48:55

@Il Pjanista: Sajnos-Nem sajnos erre vajmi kevés esélyük van.

Apuleius 2018.12.11. 21:50:53

Na, az Inter és a Napoli is felült a szopórollerre...

hurbiny3k 2018.12.11. 21:53:52

@Apuleius: Hetyke kis potyagólt kapott Ospina..

Il Principino 2018.12.11. 21:53:56

Ancelotti cseréljen rágógumit és találjon ki vmit..nagyon le vannak focizva eddig!

Il Pjanista 2018.12.11. 22:00:54

@CamPIPIone: Hátha talának egy gólt, akkor kettő kéne a Poolnak.
Jó lenne ha összeszednék magukat a félidőben. Ancelotti meg kezdhetné azzal, hogy lecseréli Hamsikot...

CamPIPIone 2018.12.11. 22:16:16

@Il Pjanista: Hát nem tudom.Majd meglátjuk. Mindenesetre a játékképe az, hogy a Liverpool a labdajáratásokból, és a kontrákból szívja el a Napoli lélek és fizikális energiáját. :D

CamPIPIone 2018.12.11. 22:36:19

Kukások kezdenek belerendülni. A hullarablók meg előnyben.

Kaniel Outis 2018.12.11. 22:50:51

Koulibaly nagyon jő védő. Viszont Hamsik nagyon leadta a szintet, kabaré, amit Allannal művelnek.

Direct_01 2018.12.11. 22:51:03

Érdekesen alakul a mai nap.Ha mindkét olasz kiesik azzal nekünk is nehezebb lehet.Akàr kaphatunk egy Atleticot;Poolt;Spurst is a 16 között. A többi név könnyebbnek tűnik.(Schalke;Ajax;Lyon)

CamPIPIone 2018.12.11. 22:54:26

Nincs ég, hogy ennyi helyzet büntetlenül maradjon édes f*szom.

hurbiny3k 2018.12.11. 22:55:23

Milik lábában ott volt..

Nathas 2018.12.11. 22:55:42

Azért ezt a Pool-Napoli meccset még úgy is érdemes volt nézni, hogy nem tudom melyik csapatot szeretem kevésbé. Akik pedig minden sza.nak elmondták Kloppot, remélem átgondolják ezt a dolgot.

steven.h 2018.12.11. 22:56:27

Milik ezt akárhova lőhette volna szerintem, sikerült Alisonba

Kaniel Outis 2018.12.11. 22:58:45

Callejon és Milik ezt elbalfaszkodták. A Liverpool középpályájánal csak a Napolié gyengébb, a Porton kívül szerintem mindenki ellen kevés eséllyel indulnak Kloppék.

JuventusFanatikus 2018.12.11. 22:58:53

Én örültem volna a csóri Napoli továbbjutásának, de nem jött össze. A zinter, a zinter, megsem lepődök, sőt örülök.

Magyar Közöny 2018.12.11. 23:03:40

Kukások a Zvezdát,hullarablók meg a Psv-t nem tudták megverni,nincs kérdés. Gyökerek,így a pool,meg a spurs is lehet az ellen.

Nathas 2018.12.11. 23:13:00

@Kaniel Outis: akkor mit csinált Mané? :-)

Dr. Grant 2018.12.12. 00:01:11

@JuventusFanatikus: Pedig Ancelotti amekkora arccal (és amekkora ellenségességgel a Juve felé) állt neki ennek a szezonnak, én jól szórakoztam most a fejét látva. :-D

Dr. Grant 2018.12.12. 00:02:50

@Apuleius: Erről valahogy az jut eszembe, hogy: Ott a helyük. ;-)

babo0410 2018.12.12. 00:23:03

@Magyar Közöny: A Pool is kikapott egyszer a Zvezdától, igaz ezek a pontok nagyon fájdalmasak voltak mind a két csapatnak.
Az inter kiesésének roppant mód örülök, viszont a Napolit sajnálom. Valahogy mióta Ancelotti van, nem érzem azt az erőt a Napoliban, amit Mazzari meg Sarri alatt éreztem. Még a másik ilyen az Benitez volt.
Viszont egyre jobban azt látom, hogy Ancelotti mióta eljött a Milantól, nem tudja hozni ugyanazt a szintet. Egyedül a Realnál tudott valamit megcsillantani a tudásából az első idényben.
De az beigazolódni látszik, hogy Ancelotti csak olyan csapatok élére való, ahol nagy nevek vannak, és neki is bevásárolnak nagy neveket. A Milannál is akkor kezdett el gyengélkedni, mikor kifogytak a pénzből.

Il Principino 2018.12.12. 01:43:54

Remélem a Schalket/Ajaxot kapjuk,a többiek meg csak kínlódjanak egymással :)
De még várjuk meg kik lesznek a csoportgyőztesek...

Rivendell 2018.12.12. 07:26:07

@Magyar Közöny: idei spurstol nem tartok, tavaly elesebbek voltak. Pool se olyan acelos,stabil vedelemmel siman foghatoak,de valszeg megkapjuk a.poolt

Dr. Grant 2018.12.12. 08:48:38

@Rivendell: Még nem nyertük meg a csoportot. Nehogy pofára essünk...

Magyar Közöny 2018.12.12. 13:09:48

@Dr. Grant: na azért elég durva lenne, ha a csoportelsőség bukó lenne. Szerintem is a spurs-pool-atm közül kerül ki az ellen..

Dr. Grant 2018.12.12. 13:43:17

@Magyar Közöny: Az lenne, ezért nem szabad elbizakodottan hozzáállni (hogy már megvan). Sem nekünk, sem a csapatnak. Főleg annak tükrében, amilyen játékot mostanában nyújtunk. Az ördög nem alszik.

steven.h 2018.12.12. 13:50:31

@Magyar Közöny: Buktunk már el egy pár csoportelsőséget (vagy épp továbbjutást) az utolsó fordulóban...

Kaniel Outis 2018.12.12. 14:15:54

Ceferin és Agnelli elvileg azt szeretnék, hogy hétvégente is legyen BL és, hogy ezentúl a 32 csapat 4 darab 8 csapatos csoportba legyen elosztva. A cél, hogy még több pénz legyen. Kib*szott modern fotbal.

Nathas 2018.12.12. 17:25:25

@Kaniel Outis: nagyvonalú ez a Sadio gyerek :-)

JuventusFanatikus 2018.12.12. 18:38:35

@Dr. Grant: Nem ugrik be olyan Ancelotti nyilatkozat ami sértő lett volna a Juventusra. Valahogy a Napolival mindig megbocsájtó vagyok, meg nem mondom miért:D

Corriere della Sera: A Milan és az inter egy új, közös stadionba gondolkodik, ami pár méterre helyezkedne el a San Sirótól. A jelenlegit átalakítanák valamilyen más célra, természetes Milánó polgármestere nem díjazza az új stadion ötletét, inkább kibéreltetné velük még 99 évre.

venember83 2018.12.12. 18:49:06

@JuventusFanatikus: őrület, hogy ugyanazt a követ fújja szinte az összes városvezető.

Dr. Grant 2018.12.12. 20:42:34

@JuventusFanatikus: Te tudod. :-) De eléggé támadóak és provokatívak irányunkba sokszor a sajtóban. Szinte már csalózás is volt, főképp a vén fajankó részéről.
Ancelottis nyilatkozatot meg majd keresek, ha lesz egy kis időm. :-P (bár nekem az sem volt szimpatikus - ahogy így hirtelen belegondolok - amit a Juve-szurkolók fújjolására reagált a múltkori meccs után)

Watakuki 2018.12.12. 20:47:26

Nem hittem volna hogy tud a Real ennél is nagyobb hülyét csinálni magából, de rámcáfoltak :D

“Who needs Ronaldo”

JuventusFanatikus 2018.12.12. 20:55:16

@Dr. Grant: Tudom, és azok a nyilatkozatok nagyon jót szokott tenni a vérnyomásomnak, de annyira nem utálom őket, hogy az olasz foci kárt szenvedjen azzal, hogy elbohóckodják a BL-t. Egyébként Ancelotti tett még Novemberben egy tuti nyilatkozatot, hogy, ha nem jutnak tovább a csoportba akkor igazi f@szfejek. Hát, igaza lett. A szurkolók füttyszavára való reagálás? Szerintem nem volt annyira vészes, én azért nem haragudtam meg rá. Kulturáltabb volt, mint Mourinho, és mégsem hagyta magát.

babo0410 2018.12.13. 20:21:43

Egyelőre a Chelsea nagyon ég. Vidi vezet 2-1-re. Hajrá Chelsea! Nagyon nem bírom ezt a nagyképű, magát jónak tartó magyar bajnokságot. Jelenleg úgy gondolom, hogy ezek a győzelmek csak messzebb visznek minket az újjáépítéstől. Mert ha most nyer a Vidi, pláne, ha makkal tovább megy, akkor el fogják hinni, hogy a magyar foci jó, és még több forrást csoportosítanak oda, aztán meg a valós problémákat az asztal alá söprik, és a büdös életben nem lesz jó a magyar foci, nem fognak az akadémiák jó játékosokat kinevelni.

pott70 2018.12.13. 20:49:47

@babo0410: Na,olyat azért mégse tán,hogy hajrá Chelsea!!
Akár így,akár úgy,csak Magyar csapat,meg mi is azok vagyunk!
Tisztes helytállás volt a Viditől,gratula Nekik!

CamPIPIone 2018.12.13. 21:29:14

@babo0410: Azt elfelejted, hogy a qvalifikációs pénzek már nem kicsik? Magyar csapathoz mérve elég komoly összeget kapnak az UEFÁTOL a meccs győzelmekért, és a csoport álláshoz függően mért teljesítményért, ergo ha tovább jutnak akkor kevesebb "közvagyont" kéne rá szánni. Javíts ki ha tévedek.
U.i: Szép volt fiúk!

babo0410 2018.12.13. 23:07:21

@pott70: Hiába magyar csapat, én olyan csapatnak nem tudok szorítani, amelyik tisztességtelen előnyre tesz szert azáltal, hogy felűről nekik több pénzt osztanak, mint a többinek. Ráadásul ezek a "sikerek" csak hatalmas károkat okoznak a labdarúgásunknak, mert elhiszik, hogy minden rendben van, hogy minden jól működik. Közben meg nézzük meg hány focistánk játszik top ligákban, és főleg hányan top csapatokban. És nézzük meg a nemrég még háborúktól súlytott Balkánró mennyi labdarúgó kerül topcsapatokba? Pl. nálunk is játszott Vucinic, vagy Krasic, itt van most Pjanic, a horvátok VB ezüstöt nyertek, és lehetne sorolni.
@CamPIPIone: Kéne! De nem szánnak kevesebbet. A Fradi és a Vidi extra pénzeket kap. 3x annyit, mint a többiek. Ráadásul akadémia fejlesztésre is rengeteget kapnak, aztán mindent olyan rosszul csinálnak, ahogy csak lehet. A Fradi meg a legtöbb állami pénzt zsebeli be a Vidi és a PAFC mellett, de eredményeket nem tud felmutatni. A PAFC ráadásul akadémiaként szinte nem is játszat akadémián nevelkedett játékost. És ez a szomorú.
És ami még szomorúbb, hogy a támogatásként kapott pénzek jó részét szépen zsebre vágják.

mpite 2018.12.13. 23:12:59

@babo0410: Tök igazad van. De a sikertelenség nem oldja meg ezeket a problémákat, sőt. Én nem tudok magyar csapat ellen szurkolni a nemzetközi porondon, bármennyire is ellenzem, ami itthon folyik. De szíved joga persze.

mpite 2018.12.13. 23:14:55

Ja amúgy azért jöttem fel, mert kiesett a Milan az EL csoportköréből és kíváncsi voltam a reakciókra, de hát senki nem említette ezt még, olyan egyértelmű volt? :D

Dr. Grant 2018.12.13. 23:37:00

@pott70: Ez az "összefüggés" ahhoz édeskevés, hogy a Videotonnak szurkoljak...

pott70 2018.12.13. 23:53:26

@Dr. Grant: A Videotonnak lehet szurkolni,a gazdáitól viszont lehet hányni,azt aláírom,sőt hányok magam is,viszont mindenképpen a magyaroknak kell drukkolnom nemzetközi meccsen,külön öröm ha nem kell szégyenkezni az eredmények miatt!

Dr. Grant 2018.12.14. 00:20:27

@pott70: Valahogy (lehet, hogy az általad említettek miatt? Nem tudom...) nekem már ezek a dolgok különváltak a "magyarságtudattól". Nem érzem annak. Az egyéni sport az megint más. Meg kedvenc magyar kosárlabda csapatom is van (nem spoilerezek, hogy melyik :-P), amelyiknek szurkolok itthon is és ha nemzetközibe kerül véletlenül, akkor ott is.

babo0410 2018.12.14. 00:29:36

@mpite: A sikertelenség előbb fogja jobb belátásra bírni a vezetőket szerintem, mint az, ha most mennek még egy kört. Szerintem pont akkor fogják azt hinni, hogy minden milyen jól fejlődik, minden mennyire rendben van, hiszen jönnek az eredmények. Ha meg nem jönnek, előbb-utóbb elgondolkoznak. Vagy nem, ez is lehet, hiszen ahogy én látom, tapasztalom, és volt focista ismerőstől hallom, az egész egy nagy pénzmosoda. Sőt volt focis ismerősöm mondta el nekem amit látok is, hogy ő is ivott, cigizett, hülye volt, és folyton csak panaszkodott. Sokkal többre vihette volna, mert ahogy én is láttam érzéke, tehetsége volt hozzá. De apuci megtehette, így fizetett. Sokszor még felszerelést is vett a csapatnak, fizette a külföldi edzőtábort, ezért a fiacskája, aki az edzéseket ellazsálta, az öltözőben bagózott, edzés után elment sörözni, osztálykirándulásokon, edzőtábor előtt 1 nappal tajrészeg volt, simán mindig kezdő lehetett.
Aztán, mikor a fiacskájának benőtt a feje lágya, abbahagyta az egészet. Nekem elmesélte őszintén, hogy már hány magától. A semmire vett fel nem kis pénzeket, egy csoró NBIII-as csapattól. Abbahagyta, mert megértette, hogy csak a tehetséges játékosoktól veszi el az időt és lehetőséget. De azt mondta szinte mindenhol így megy. És mióta ez a rendszer van, és a labdarúgás ennyire kiemelt, azóta még inkább ez van. Teljesítmény nem kell, csak öntik a pénzt az egészbe.
Ennek meg minek szurkoljak? Ennek nem tudok. Sajnos itt a fejétől bűzlik minden.
Kiesett a Milan? Nem is figyeltem őket. Pedig akartam. Tiszta idióták. De lehet eldobták, mert inkább a bajnokságra akarnak koncentrálni. Közben meg azt nem veszik észre, hogy az olasz bajnokság idén jól indult, aztán szépen kezd lemaradni pontokban a némettől, és azért a liga megítélése szempontjából nem mindegy hol áll a rangsorban. Még szerencse, hogy a francia csapatok is rosszul teljesítettek eddig, mert ők sincsenek messze az olaszoktól. Mondjuk azzal, hogy automatikusan 4 csapat indul az első 4 bajnokságból a BL-ben, várható volt, hogy sok nagy csapatnak nagyon nem fog ez az egész kelleni, és mielőbb eldobja. A Milan nagyon gyengén teljesít, és várható volt, hogy nem jutnak sokáig. De arra nem számítottam, hogy már a csoportban dobbantanak. Igazán lúzerek mostanában a milánói csapatok.

babo0410 2018.12.14. 00:34:52

@pott70: @mpite: @Dr. Grant: @CamPIPIone: A magyar focit sajnos nagyon jól tükrözi ez a paródia. Ez sajnos ez a magyar igazság.
www.youtube.com/watch?v=XDLiRKF5J0o

CamPIPIone 2018.12.14. 07:08:59

@babo0410: Nagyon erőltetett paródia. Inkább maradok a Hofinál. :D

JuventusFanatikus 2018.12.14. 15:59:30

A Milanra kiszabott UEFA szankciók:

1. Ha Milan 2021 Június 30.-ig nem tud önkéntes megállapodást kötni, akkor kizárják a 2022/23 és 2023/24-es szezon Európai kupa sorozataiból.

2. A Milan nem kapja meg az idei Európa Ligában összekeresett 12 millió eurót.

3. Amennyiben a Milan indulhat az Európa Ligában vagy a Bajnokok Ligában, akkor a klub csak 21 játékost nevezhet az UEFA sorozataiba a 2019/20 és 2020/21 szezonokban.

JuventusFanatikus 2018.12.14. 16:03:33

A Calciopolival kapcsolatban tegnap ismét elutasították a Juventus fellebezését, ennek apropóján Moggi is nyilatkozott. Elmondta, hogy az inter 2006-ban 16 ponttal volt lemaradva a Juventustól, míg 12 évvel később is ugyanennyi a differencia, Calciopoli nélkül.

Dr. Grant 2018.12.14. 17:05:18

@JuventusFanatikus: Mindig is interisták ültek, ülnek és ülni fognak azokban a székekben, ahol erről döntenek, meg ahol a besározást is elfogadták...
Lehet ez véletlen is, vagy ilyesmi. Pl. állásinterjún:
- Ön korrekt, gerinces ember?
- Igen.
- Sajnos nem felelt meg. Kérem a következőt.
- Ön?
- Nagyrészt.
- Következő.
- Ön?
- Ha muszáj, akkor igen.
- Legyen őszinte, az segít az állás betöltésében. Gerinctelen sz@rember?
- Igen.
- Vége az interjúnak, kérem küldjék el a többi jelentkezőt.

Il Principino 2018.12.14. 20:43:31

Valamit lehet tudni Cancelot miért kellett műteni???Miről maradtam le...

JuventusFanatikus 2018.12.14. 21:11:02

@Il Principino: A jobb térdét műtötték meg ma, január végén lesz csak bevethető. Nem találtam semmi infót, hogy mikor sérült meg. A YB előtti meccsen még arról volt szó, hogy izomfáradtság miatt maradt ki a keretből.

babo0410 2018.12.15. 09:44:40

Nem jó hír Cancelo sérülése, de a BL-re visszatérhet, és szerintem De Sciglio egészen jól játszik. Bajnokikon megoldja ő is.

Drotkoszoru 2018.12.15. 16:33:53

@babo0410: "Közben meg azt nem veszik észre, hogy az olasz bajnokság idén jól indult, aztán szépen kezd lemaradni pontokban a némettől, és azért a liga megítélése szempontjából nem mindegy hol áll a rangsorban. Még szerencse, hogy a francia csapatok is rosszul teljesítettek eddig, mert ők sincsenek messze az olaszoktól."

www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/index.html#/yr/2019

Ezen a linken megtalálod az UEFA koefficiens listáját országonként. Az UEFA-nál az utolsó 5 szezon európai eredményeit nézik, ezek alapján pedig az olasz bajnokság még mindig (egyébként már bő 1 éve) megelőzi (jelenleg kb. 2,5 ponttal) a Bundesligát és a 3. helyen áll a listán (a spanyol és az angol bajnokság mögött). A francia bajnokság pedig kib*szott messze van (konkrétan 17 pontra), amit rohadtul nem lehet behozni néhány év alatt. Szóval attól nem kell tartanod, hogy a Serie A lecsúszik az 5. helyre és nem indulhat automatikusan 4 olasz csapat a BL-ben.

babo0410 2018.12.15. 17:41:00

@JuventusFanatikus: Szép statisztika, és így még viccesebb, hogy Ronaldo lövi a szabadrúgásokat, mikor ő nem fér be a 18 közé, közben meg a 4-5. helyen ott van Dybala és Pjanic. És a kép kissé csalóka is, mert fele annyi szabadrúgást lőtt az első három, mint Dybala, Pajnic meg majd 3x annyit. Azaz nincs kizárva, hogy Dybaláék feljebb is lehetnének.
Jó lenne, ha végre nem Ronaldo bénázna a szabiknál.

babo0410 2018.12.15. 18:03:36

@Drotkoszoru: A listát ismerem. De jövőre pl. egy kib@szott erős szezon fog kiesni. És még az se lehetetlen, hogy a németek újra az olaszok elé ugranak. De ha pl. az olaszok jövőre is nyomnak egy gyenge szezont, a franciák meg jobban szerepelnek, már is nagyon közel jöhetnek. Ha idén nagyon kevés pontot szereznek az olaszok, mert korán kiszállnak az EL-ből, a BL-ben meg mondjuk a Roma nagyon erős ellenfelet kap, és már a 16 között sem tud több pontra szert tenni, akkor jövőre olyan kevés pontjuk lehet, hogy akár 1-2 gyengébb szezon, és az olaszok már is pokolian nagy ganéban lesznek. És pont az a baj, hogy az olaszok az EL-t nem szeretik. És azzal, hogy 4 csapat automatikusan főtáblás lett, az olaszok még inkább csak nyűgnek gondolják az EL-t.

Il Pjanista 2018.12.15. 18:15:26

@babo0410: Azért már jó pár meccse nem Ronaldo lövi... Amióta Allegri nyilatkozta, hogy közelről Dybala és Pjanic, távolról pedig Ronaldo rúgja, azóta valóban így is rúgják. A Young Boys ellen például Bernardeschi is lőtt egyet, hiába állt oda Ronaldo.

Drotkoszoru 2018.12.15. 18:49:04

@babo0410: Jól van Babó, magyarán ha éveken át az összes olasz csapat az első adandó alkalommal kiesik minden sorozatból, az összes francia meg a lehető legtovább jut, akkor kurva nagy sz*rban lesz a Serie A. Kb. ennyi értelme van, amit leírtál (ennyi erővel egy meteor becsapódásának is 50% esélye van, vagy bejön vagy nem). Rohadt messze van a Ligue 1 színvonal- és együtthatók terén is az olasz bajnokságtól, a PSG-n kívül meg egyetlen francia csapatnak sincs reális esélye sokáig jutni bármelyik sorozatban (főleg a BL-ben). Nyugodtan fogadok veled vagy bárkivel, hogy az olasz bajnokság még hosszú évekig nem fog a francia mögé szorulni együtthatók terén.
"És pont az a baj, hogy az olaszok az EL-t nem szeretik."
Mert például az angolok aztán k*rvára szeretik és komolyan veszik, miközben egy bajnoki 10. hely ötször annyi pénzt ér, mint egy EL győzelem.

babo0410 2018.12.15. 19:05:37

@Drotkoszoru: Nem egésszen. Mert az olasz csapatok látványosan tettek mindig is az EL-re, ez a 4 BL főtáblás csapat kitalálásával tovább romlott. És azért volt már olyan idény, amikor a franciák jobban szerepeltek az EL-ben. Szerintem van esély arra, hogy a franciák az EL-ben sokkal jobbak legyenek, mint az olaszok. Tehát, ha sok gyengébb éve lesz az olaszoknak, nem lehetetlen semmi se.

Dr. Grant 2018.12.15. 19:54:00

@babo0410: Nincs olyan nagy jelentősége, mint eddig, mióta átalakították a BL-t. A Serie A erősödése-gyengülése meg nem a kupákban elért eredményektől függ, hanem fordítva.

Dr. Grant 2018.12.15. 19:55:26

@JuventusFanatikus: Jó táblázat. Thx. :-) Ez jól mutatja, amit eddig is tudtunk. Pjanic és Dybala top szabadrúgáslövők és kizárólag nekik szabadna lőni a szabadokat.

babo0410 2018.12.16. 02:35:43

Az inter ma nagyon erőtlen volt az Udine ellen. Ha nincs a büntető, akármeddig játszanak, se lőnek gólt. De szomorú látni, hogy az Udine hova süllyedt. Nagyon gyengék. És nem az edző miatt elsősorban.

Rivendell 2018.12.16. 08:08:02

Pogba vagy valaki surgossen jöjjön (téli mercato) mert ez nem allapot,aki eleg tokos.

Dr. Grant 2018.12.16. 09:29:38

@Rivendell: Lehet, hogy már a karácsonyt várják. :-P Attól még, hogy nem tudják, mi az az "anyagi probléma", lehet hogy a munkakedvük nekik is el tud menni ilyenkor. :-D

hellan 2018.12.16. 11:44:48

Belső kp-jainkban annyi támadó fantázia szorult az utóbbi hónapokban, hogy nincs rá megfelelő negatív jelzőm.

JuventusFanatikus 2018.12.16. 11:51:25

@babo0410: Az Udinese lejtmenete várható volt, nem bánom, ha kiesnek. A Chievo kiesésére számítottam még, az valószínűleg be is jön, míg az Empoli Iachini vezetésével életre kapott, és úgy néz ki, hogy bentmaradnak. Ez meglepne, mivel nagyon gyenge keretük van. A Frosinonétól én többet vártam, azt hittem jobban helytállnak.

babo0410 2018.12.16. 13:34:07

@JuventusFanatikus: Egyébiránt Mandragora nem rossz, de sajna az Udine rossz terep neki, nem tudja ott kihozni magából a potenciált. Aki még tetszik tőlük, az Fofana. Nem ügyetlen, technikás játékos, de nála is azt érzem, hogy a tehetségét csak elpazarolja Udinében.

Drotkoszoru 2018.12.16. 16:04:12

@babo0410: Csak azt felejted ki a számításodból: azzal, hogy több olasz csapat indul a BL-ben, az EL-ben is kevesebb. Emellett a BL-ben szerzett pontok kb. kétszer annyit érnek, mint az EL-ben (pár éve még kb. ugyanannyit ért, de hál istennek ez változott). Nem elég a francia csapatoknak az EL-ben jól szerepelniük (bár ott se szoktak), a BL-re meg még annyi esélyük sincs, mint az olaszoknak. Az meg, hogy ki mennyire veszi komolyan az EL-t: a Chelsea és az Arsenal is totál B csapattal tolta végig a csoportkört, de az egyenes kieséses szakaszban is rotálni fognak, amíg lehet, mert a bajnokság sokkal fontosabb. Az már más kérdés, hogy B csapattal is tükörsimán továbbmentek (annyival erősebb a kispadjuk, mint egy Milannak vagy Laziónak), ettől még semmivel sem veszik komolyabban az EL-t, mint az olasz csapatok.

hurbiny3k 2018.12.16. 17:18:20

Akinek lehetősége van rá, kattintson a Pool-United "derbire". 15 perc alatt 7-1a kapura lövés aránya.. Nem annak, aki ellenünk bizonyult jobbnak..

hurbiny3k 2018.12.16. 17:22:19

És nagyon szeretném az első körben Kloppot.. Csak azért, hogy Allegri nekem is megmutathassa a koncepciót.

Drotkoszoru 2018.12.16. 18:02:10

@hurbiny3k: Ez mind szép és jó, ettől még a félidei eredmény 1-1. Egyébként mi is óriási fölényben voltunk ellenük, ha a 80. percben 4-0-ra vezetünk, egy szavuk sem lehetett volna (de ugyebár továbbra is gólra játsszák). Arról mondjuk fogalmam sincs, hogy egy december 16-án lejátszott PL meccsből hogyan lehetne következtetni arra, hogy ellenünk egy BL meccsen hogyan játszana a Pool február végén, március elején (már ha összesorsolják a két csapatot)? Minden találkozó más, az égvilágon semmi összefüggést vagy következtetést nem lehet levonni ilyenkor a játék képéből. Honnan tudod, hogy milyen formában lesz 2-3 hónap múlva a két csapat, mennyi sérültje lesz a Poolnak, mennyire purcannak ki addig a bajnokságban Klopp gegenpressingjétől? Azt miért nem teszed akkor hozzá, hogy ez a Liverpool mindhárom idegenbeli meccsét elveszítette a csoportkörben (köztük a Napoli ellen is, amelyeknél jobbak vagyunk)? Vagy azt, hogy otthon a PSG-t egy 92. percben szerzett góllal tudták csak legyőzni és a továbbjutásuk is kb. azon múlott, hogy a Napoli kapott otthon egy gól 3-0-nál a Crvena Zvezda ellen (ha nem kap, az 1-0-s liverpooli vereséggel is a Napoli jut tovább)? Allegri meg már leverte Kloppot taktikailag 2015 tavaszán, jelenleg a németnek kell "visszavágnia". Ezek a tények, a többi meg szimpla feltételezés.

hurbiny3k 2018.12.16. 18:04:31

@Drotkoszoru: Ez azért azt feltételei, hogy a mutatott játékunk szép lassan javul. Így van? Egyébként egy szóval nem írtam, hogy ne lenne esélyünk, sőt.. Szeretném látni a játékunkat egy nyílt sisakos ellenfél ellen.. Mondjuk szerintem a Toro is az volt.. Le is gyilkoltak..

hurbiny3k 2018.12.16. 18:12:01

@m.martin91: Kolléga, remélem láttad Alissont..

Drotkoszoru 2018.12.16. 18:33:44

@hurbiny3k: Őszintén szólva: mióta Allegri az edzőnk, szinte kivétel nélkül döcög a szekér ősszel (bár az eredmények jönnek), aztán tavaszra valahogy mindig összeáll a játék is (az előző szezonban talán nem, de ott egyrészt elég sok lyukas poszt volt a kezdőben is; másrészről csak behúztuk a bajnokságot, kupát és a Real elleni BL kiesésünk miatt sem nekünk kell feltétlen szégyenkeznünk). Biztos vagyok benne, hogy nem úgy fogunk játszani a BL egyenes kieséses szakaszában, mint tegnap a Torino ellen vagy úgy ámblokk az elmúlt hetekben.

hurbiny3k 2018.12.16. 18:38:12

@Drotkoszoru: Lehet csak irreális elvarasaim vannak. /Egyébként úgy örültem a tegnapi győzelemnek, mint egy kisgyerek, meg általában az osszesnek, csak másnapra marad a keserű utóiz, hogy megint nem.. Na de lehet idén márciusra újra összeáll..

Dr. Grant 2018.12.16. 18:51:45

@Drotkoszoru: Olyan érzésem csak nekem van, hogy inkább csak 2 évente állunk össze igazán, de akkor tényleg csak tavaszra?

Drotkoszoru 2018.12.16. 19:19:26

@Dr. Grant: Szerintem nem csak 2 évente. Allegri második szezonjában (2015-2016), mikor 10 forduló után a 12. helyen álltunk a bajnokságban, 11 pont lemaradással, utána is összeálltunk tavaszra. Zsinórban 25 bajnokit behúztunk és végül megnyertük a bajnokságot, illetve a kupát is. Emellett hosszabbításban estünk ki a Bayern ellen a BL-ben, óriási balszerencsével és jókora játékvezetői ellenszéllel. Nem hiszem, hogy amiatt szégyenkeznünk kellene, ahogy tavasszal a Real elleni kiesésünk miatt sem. Mindenesetre ha a "2 évenkénti" sormintát is követnénk, elvileg akkor ebben a szezonban is össze kellene állnunk és döntőbe jutnunk. :D

dobor norbert 2018.12.16. 20:00:24

Bakker!!! Ez a hitvány napoli már megint az utlsó utáni pillanatban húzta be a meccset!
Meddig tart ki még ez a mák-széria???

hurbiny3k 2018.12.16. 20:05:13

@dobor norbert: Ancelotti hitványra /nagyon jó szó /, zullesztette a Sarri féle színházat, de legalább eredményes.. Mar mindkét valamire való olasz csapat szarul játszik..

Dr. Grant 2018.12.16. 20:31:21

@Drotkoszoru: Nekem megfelel. :-) Azért a szégyenkezés szót én sem használnám. Akkor inkább úgy mondanám, hogy a sorminta alapján 2 évente tudunk úgy összeállni, hogy talán lehet keresnivalónk a BL-döntő környékén. :-P

m.martin91 2018.12.16. 22:53:36

@hurbiny3k: Naná. Ki nem hagytam volna. Ezek nekem már nem kapusok. Buffon az utolsó mohikán. Az új generáció már nem olyan, mint a régi. Minőségileg teljesen mindegy, hogy egy 72 milliós játékos áll a kapuban, vagy egy 15 milliós. Csak a hyperól, meg az erődemonstrációról szól az egész, nem a teljesítményről. Ez tökéletesen szembemegy a régi értékekkel.

The king of alibis 2018.12.17. 12:15:19

Fasza. Jöhet a favágó Atletico

Rikoo 2018.12.17. 15:49:58

Nem tudom volt-e, de akit érdekel itt a Dybala kisfilm: www.youtube.com/watch?v=5z-AKPj2svQ

JuventusFanatikus 2018.12.17. 19:25:03

A Golden Boy díj nyertese: Matthijs de Ligt
Overmars szerint a Barcelona a legesélyesebb a leigazolására.

Dr. Grant 2018.12.18. 07:55:28

@JuventusFanatikus: Szerencse, hogy Overmarsnak semmi kötődése nincs a barkaszhoz...vagy...várjunk csak....

Juvetto 2018.12.18. 11:07:21

Nem hallak, José... te kutya!
Csak az a baj, hogy megint egy giga végkielégítést vághat így zsebre.
Egyébként szinte napra pontosan három éve dobták ki legutóbb a Chelsea-től is. Ez az elvetemült lassan többet kaszál ezekkel a pénzekkel, mint amennyit bérben sikerült összehoznia.

giorgio007 2018.12.18. 11:47:34

@Juvetto: Lehet ez az üzletpolitikája. Ez is tudomány :D

Juvetto 2018.12.18. 11:56:30

@giorgio007: Akkor Chielloék mellett a portugál is erősíthetné a Harvard tanári karát... :)

JuventusFanatikus 2018.12.18. 13:11:12

@Dr. Grant: Á, véletlenül sem nyalta körbe a Barcát, mikor ezt nyilatkozta.

Drotkoszoru 2018.12.18. 16:59:17

@JuventusFanatikus: Ha már de Ligt szóba került, íme az édesapja nyilatkozata:

„A Juve valóban egy opció lehet, de nem ők az egyetlenek, akik érdeklődnek a fiam iránt.”

„Jelenleg az Ajaxra koncentrálunk. Torinó egy gyönyörű város, jártam már itt a Hollandia elleni meccsen még júniusban.”

„A következő hónapok során én, a fiam, és Raiola (a játékos ügynöke – a szerk.) a lehető legjobb döntést fogjuk meghozni.”

JuventusFanatikus 2018.12.18. 17:11:38

@Drotkoszoru: Matthijs is nyilatkozott, de csak a szokásos szöveget mondta Ő is, az Ajaxra koncentrál, és Raiolát kérdezzék a jövőjéről. Az mondjuk tetszik, hogy az apuka is komoly szerepet vállal, és nem hagyja átveretni a fiát, mert Raiolának sokszor ez a célja.

fire06 2018.12.18. 21:22:47

Eljött a MU-drukkerek nagy napja,a Special One már a múlt! Szép lassan remélem nálunk is észreveszik,hogy az antifutball ideje lejárt,jó volna már Allegrinek a seggére verni,hogy vagy kezdjen valamit ezzel a nézhetetlen,sablonos,hitvány játékkal,vagy menjen amerre lát...

Grinta 2018.12.18. 22:07:02

Bakayokonak második sárga lap egy ilyenért??Mégis hogy?

2016.03.19. 22:39 |

Címkék: blog