Ezt egy életen át kell játszani…

Az alábbi sorokban Juve82 beszámolója olvasható a legutóbbi Derby d'Italiáról, amelyet volt szerencséje élőben végigszurkolni a torinói szentélyben. Köszönjük a beszámolót, és jó szórakozást kívánunk az olvasmányhoz!

Juventus - Inter.jpgSzeretnék Nektek beszámolni torinói utazásomról a Juventus-Inter rangadóra. Kezdjük rögtön az elején. Karácsonyra kaptam ajándékba a túrát, amin a párommal vettem részt. Persze nem hittem el, mikor megláttam, hogy miről is van szó. A meccset megelőző időszakban sok időt töltöttem hangolódással, és végre eljött az idő, amit nem kis izgalommal vártam.

A hosszú utazás után délelőtt megérkeztünk szeretett csapatunk stadionjához. Először a bejáratnál található Juventus Store-t látogattuk meg, ahol jó pénzért minden megvásárolható, ami a Juventushoz köthető. Ezután kiállva a kígyózó sort, bejutottunk a Juventus múzeumba röpke egy óra várakozás után, ahol rengeteg ereklye található.

Csak ámulva néztem Nedvěd aranylabdáját, a BL-serleget és egyéb trófeákat/kupákat, mezeket régi és új időkből, valamint a számtalan fényképet és játékosidézetet a falakon. Ezt követően a stadionlátogatás következett. Végigvezettek a bejárattól egészen a stadion letakart gyepéig. Itt bejártuk az egész létesítményt, az öltözőket, a gyúrószobát, a sajtószobát, a lelátókat. Hihetetlen érzés volt ott állni, ahol pár órával később a játékosok sorakoztak.

Mikor beértünk a stadion lelátójára, és elénk tárult a látvány… hát férfiasan vallom be, közel könnyekig hatódtam. Utána pár óra szabad program következett az esti összecsapásig. Hangolódtunk a meccsre, ami nem volt nehéz, hisz a mérkőzés kezdete előtt 4 órával már tízezrek gyülekeztek a stadion körül. Az életkori összetétel abszolút vegyes volt. A pici gyerektől a nagyszülőig, minden korosztály felvonult. Mindenki különböző Juventus-felszerelésben. Mondhatni, az egész környék Juventus lázban égett már ekkor.

A meccs kezdete előtt két órával elindultunk a bejárathoz. Szigorú ellenőrzés és motozás előzte meg a belépést. Kb. 40 perc alatt jutottunk be a helyünkre. A stadion fele ekkor még üres volt, de a hangulat már fergeteges. Szerencsére a jegyünk a Curva Sud szektorba szólt, ahol a törzsszurkolók kapnak helyet. Fülsüketítő füttyszó közepette megérkeztek az Inter játékosok melegíteni. Ezután a mi fiaink következtek, akiket nagy ováció fogadott. Szólt a Thunder az AC/DC-től, kezdődött a Zebránk, J kisfilmje.

Elkezdődött a bemelegítés. A közönség egyesével kis dalokba fűzve kezdte a játékosok nevét skandálni, melyet minden játékos kiintegetéssel köszönt meg. Buffont rendkívüli tisztelet övezi, aki az este folyamán ismét többször bizonyította tehetségét. Amikor a csapat üdvözlése véget ért, Nedvěd következett. Kijött egészen a szurkolótáborig és többszöri ökölbe szorított kézemeléssel és tapssal köszönte meg a szurkolók szeretetét. Nagyon szimpatikus volt.

Ezek után eljött az idő, bevonultak a játékosok. Jött a Juventus himnusz. Egy hatalmas interes bohócot ábrázoló molinót engedtek ránk, és úgy üvöltötte az egész stadion a „Storia Di Un Grande Amore” dalt. Ahogy sejtettem, libabőrrel a testemen, könnyekkel a szememben vettem tudomásul, hol is vagyok… mint egy kisgyerek, aki hazatért. Elkezdődött a mérkőzés, amit nem részleteznék, hisz gondolom, hogy mindenki látta. Mindkét gólnál felrobbant a stadion, és persze többször a mérkőzés folyamán is. Handanovičnak nem volt egyszerű helyzete a szurkolótáborunk előtt. A mérkőzés végén hatalmas ünneplés fogadta a csapatot. Buffonunk még a kesztyűit is kihozta a nézőknek, miután az egész csapat kézen fogva kiszaladt köszönetet mondani.

Mindenkinek ajánlom, ha teheti, egyszer menjen el, mert egy életre szóló élményben lesz része. Ezt a napot, azt hiszem, sosem felejtem el és hálát adok, hogy ennek a dolognak részese lehettem.
Forza Juve!!!

U.i.: Ezt tényleg egy életen át kell játszani…

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr748440726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frenky441 2016.03.03. 16:42:17

Hát egyszer nekem is el kell mennem, de az tuti (amilyen szerencsém van) ha el is jutok akkor tuti ki fogunk kapni, és az nagyon sokat veszít az élményből!

juvezoli 2016.03.03. 16:58:25

Èn milànòban voltam Milan Juvèn 2-1re nyertünk Del pierò az isten gòljàval ,hàt mèg Mai napig beleborzongok, fantasztikus élmény volt.Többször voltunk udinében ,de el fogok menni az új stadionba is ,mert ezt nem lehet megunni!
Forza Juve forever!!!!

babo0410 2016.03.03. 17:19:31

Egyszer láttam csak a Juventust. A stadionunkban, sőt Olaszországban sem jártam még. Már épp itt az ideje. Hamarosan viszont meglesz a kellő pénz hozá, és akkor remélhetőleg le tudok lépni kis időre, hogy világot lássak De szép is lenne. Az tuti, hogy Olaszország lesz az első állomás.

babo0410 2016.03.03. 17:22:50

UI: Az mekkora, hogy a lejátszási listán pont, mikor megnyitottam a cikket, akkor indult el Hevesi Tamástól az Ezt egy életen át kell játszani c. LGT dal feldolgozása? :)

Grinta 2016.03.03. 17:28:40

@frenky441: Nem kapunk ki,ne aggódj.Bennem is volt ilyen érzés.Hárman voltunk kint a Fiorentina elleni idegenbeli meccsen,első percek 0-1(hát ezt nem hiszem el...megszólal a mellettem lévő cimborám,hogy lehet szar kabala vagyok) Nyertünk 3-1re.felejthetetlen élmény+a múzeum ami kihagyhatatlan

Type-R 2016.03.03. 19:25:59

Köszönjük a beszámolót, Juve82!

Juve82 2016.03.03. 22:02:42

@frenky441: Biztos,hogy akkor sem kapunk ki:)!

Juve82 2016.03.03. 22:03:18

@babo0410: Azta...hat van ilyen?:):)

Juve82 2016.03.03. 22:04:18

@Type-R: Köszönöm,hogy elolvassátok és hogy megoszthattam veletek.

Type-R 2016.03.04. 08:05:33

@Juve82: Akinek van hasonló élménye, nyugodtan ossza meg velünk!

MdewC 2016.03.04. 10:05:41

Nagyon jó volt olvasni! :)

Juve82 2016.03.04. 12:59:35

@MdewC: Köszönöm szépen :) !

Nathas 2016.03.04. 19:14:22

Jó volt olvasni e sorokat, köszönöm!

Juve82 2016.03.04. 20:27:31

@Nathas: Én is köszönöm:)!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása