Destro érkezhet?

A Juventus hamarosan megszerezheti a Genoa tulajdonában lévő Mattia Destrot. A 21 éves játékos jövőjével kapcsolatban sok találgatás látott már napvilágot, köszönhetően annak, hogy az elmúlt szezonban 12 gólt szerzett a Serie A-ban, a Siena kölcsönjátékosaként.

A toszkán klubnak lehetősége lenne megvásárolni a játékos játékjogának a felét, de valószínűleg nem fognak élni ezel az opcióval, mivel anyagi gondokkal küszködnek.

A Juventus és a Genoa több megbeszélést is tartottak az elmúlt hetekben és a Zebrák úgy próbálják meg rávenni a piros-kékekt a csatár elengedésére, hogy most csak a játékjog felét vennék meg.

Állítólag az olasz bajnok csapat már meg is állapodott Destro ügynökével, a játékos pedig nagyon fel van dobva a lehetőségtől, hogy a Juventusba igazolhat.

Forrás goal.com

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr134659425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baggio 2012.06.06. 09:18:11

komolyan nem értem,hogy minek ő ide,de ezt a dühöngőbe is írtam,de ha már van 1 topic neki,akkor kiv lennék miért őt támogatnátok Immobile helyett. nem fogok még csak reagálni /okoskodást befejeztem vele kapcsolatban-csak olvasnám/ sem az okokra,csak kiv vagyok rá.

buffon91 2012.06.06. 09:22:41

Nah itt a beígért sztárigazolás.

Ismeretlen_114321 2012.06.06. 09:27:25

Baggio: Én Immobilére szavazok.

gyorijuvnetino 2012.06.06. 09:29:05

Ha Boris tuti nem marad és Q-Matri kettősből is elmegy vki akkor jöhet +sztárcsatár

epaska 2012.06.06. 09:30:55

Sokkal inkább Ciro Immobile!

zsigadani 2012.06.06. 09:34:04

nemááááááá nem kell nekünk Ő!!!!! Suarez jöhetne, tudtommal Ő nem kötődik az EBhez :D és lehet foglalkozni a leigazolásával de Destro sztem semmiképp nem kell nekünk!!! Egyébként Sky szerint Isla és Asamoah már a miénk :D

györki sándor 2012.06.06. 09:35:51

hát nálam százszor jobb mint boriello!!!! biztos hogy nem ő a sztár csatár! szerintem kell egy ilyen fiatal tehetség még csatárposztra! immobile-t én sem értem miért akarunk ennyire megszabadulni tőle! annyira nem vagyok képben, de amiket hallottam róla ő is nagy tehetség, és gazdaságosabb is lenne mint destro! 5 csatár viszont kell a 3-frontra!!!

Ismeretlen_122894 2012.06.06. 10:03:55

nagy kérdés, hogy jobb-e, mint immobile, aki f*sta a gólokat a B-ben...

sean90 2012.06.06. 10:49:35

én ezt az átigazolási politikát annyira nem értem...Egy Immobile nem kell tényleg akinek még a seggéből is gól folyt kb. de egy Elia meg kellett télen amikor már előre tudni lehetett hogy nem fog összesen kb egy meccsnyi percet játszani és most már passzolnánk tovább...Értelmetlen játékosok gyűjtésében élen vagyunk, de aki esetleg ha csereként is mint pl Ciro gólt/gólokat szerezhetne az meg minél gyorsabban kerüljön már el....

csuma 2012.06.06. 11:23:09

Szerintem nem baj, ha "betározunk" potenciális olasz csatártehetségekből. Legalább nagyobb a verseny a klubbon belül. Egyébként, én egészen biztos vagyok, hogy Destro érkezése nem befolyásolja a klasszis érkezését. Ha nem tudnánk igazolni, az nem emiatt lenne. Jöjjön csak!

Bigvee 2012.06.06. 11:42:20

azért gondoljunk bele! 21 éves 12 gólt lőtt és sokkal jobb mint Boris és Amauri együtt! ;) Én örülök neki... :)

Ismeretlen_149085 2012.06.06. 12:00:27

Immobile azért mégis csak a másodosztályban játszott, Destro meg az elsőben. Emellett én csipázom a játékstílusát is. Nem egy statikus bója, hanem sokat mozog, cselez, ügyesebbnek tűnik. Immobilét nem nagyon láttam játszani, de azon ritka alkalmak alapján ő inkább statikus centernek tűnt. Persze lehet csak az én ízlésemnek mond ellent, bár azért nemzetközileg is megfigyelhető a tendencia, hogy a mozgékonyabb csatárokat keresik.

Ismeretlen_149085 2012.06.06. 12:01:49

Szóval a konklúzióm az, hogy a sztárcsatár mellett szerintem tökéletes igazolás lenne.

Tony 2012.06.06. 12:41:31

Tegyük fel,hogy jön előre 1 sztár igazolás,bárki is legyen az. Borriello-val nem számolok, Q és Matri közül is vmeik távozásába kerülhet a dolog. Így maradna 2 támadó. Ebben az esetben szükség lehet egy harmadikra,akár 1 fiatal tehetségre. Ha Q és Matri (esetleg Bori) is marad akkor fölösleges.) Azt nem tudom,hogy Destro lenne-e a jó megoldás,de Immobile-t én már évek óta visszahoztam volna és most is mellette tenném le a voksom.

babuci 2012.06.06. 13:27:58

Szerintem meg Destro nem kell, mert akkor őt akarnák kezdőbe...de remélem nem is jön.Destro semmivel sem jobb szerintem mint Q vagy Matri. Suarez, RVP, Cavani vagy Falcao azok szerintem akik az ígéretnek eleget tennének.

peti 2012.06.06. 13:31:04

komplexen szemléljétek a helyzetet és a helyzet bizony az hogy a nyáron matri quagliarella boriello krasic elia hussssss és ebből 3 az csatár tehát minimum 2 db fiatal tehetséget és 1 klasszist kell a helyükre igazolni...

Ismeretlen_147985 2012.06.06. 13:35:27

Én is úgy gondolom, hogy amennyiben érkezik Destro vagy más, fiatal támadó, akkor a Quagliarella-Matri duóból valaki távozik. Valószínűnek tartom előbbit. Ebben az esetben középcsatárnak ott lenne a sztárigazolás, a fiatal támadó és mondjuk Matri. Ráadásul Vucinic is bevethető középen, 4 játékos pedig elég arra a posztra. Borriello-val nyilván nem kell számolni.

goku06 2012.06.06. 13:56:39

12 gólt lőtt ebben a szezonban a Sienában, és lejátszott 30 serie a meccset tavaly? Immobile hiába lőtt annyi gólt a másodosztályban, neki még kellene egy év kölcsönben, de már az elsőosztályban. ha a költséghatékony megoldás kell akkor jó Immobile is, senki sem panaszkodna rá, de ha pár millióért, vagy esetleg egy-két felesleges játékosért meg tudnánk szerezni Destrot, akkor jó üzletet kötnénk a jövőre nézve.. Immobilére visszatérve pedig, valószínűleg őt mindenki rózsaszín napszemüvegben nézi, mert Juve nevelés, viszont a másodosztály az másodosztály. Ennyi gól tényleg nagy szó, de ez olyan mint hogy Neymar is csak az ilyen falábú senkiket alázza szét brazíliában.. Immobilét jövőre első osztályú csapatnak kell kölcsönadni, és akkor megnézhetjük hogy ütné-e a Destro 12 gólját.. (egyébként Immobilét énis várom a Juvéba, pár éven belül, még szoknia kell egy kicsit a Serie A-t)

juve28adam 2012.06.06. 13:57:16

Én azt mondom,ha jön Destro(nem tartom rossz játékosnak),akkor menjen Q. Matri marad!

deluxe93 2012.06.06. 14:06:22

minek ő ide? láttam aki a mellett van h jöjjön azok azt írják róla sokat mozog,és hogy fiatal.nos a juvénak van egy jtékosa felesbe a pármával,a már sokat emlegetett gio. Nos giovinco rabbanékonyabb, gyorsabb,jobban cselez és jobb a helyzetkihasználása mint destronak,jah és még olcsóbb is lenne plussz nem is túl öreg.Ezek után felteszem a kérdést ismét, minek ide destro?

juve28adam 2012.06.06. 14:12:37

én is felteszem a kérdést..minek ide Gio???

juve28adam 2012.06.06. 14:15:59

Amúgy nem kérek válaszokat,csak egy költői kérdés volt...

deluxe93 2012.06.06. 14:19:18

oké tudom ez sokszor le lett már zongorázva(a gio téma).szerintem bőven jó,szerinted nem,de mindegy ezt hagyjuk.de viszont abba megegyhetünk h gio bőven jobb játékos destrónál.Ha te ezt nem így látod akkor komoly problémák vannak a szemeddel,szval még ha tudsz ma kérj egy időpontot a szemészetre abban az esetben.

deluxe93 2012.06.06. 14:20:16

megegyezhetünk*

Ismeretlen_147985 2012.06.06. 14:26:08

deluxe93: Destro középcsatár, egy mozgó középcsatár. Pontosan olyan stílusú játékos, akire a Juventus-nak szüksége van. Giovinco nem középcsatár, teljesen más poszt a két játékos.

deluxe93 2012.06.06. 14:38:34

rendben van mmartin igazad van,de a kérdésem még mindig él...minek ő ide? ígeretek szerint lesz egy sztárcsatár igazolásunk(középcsatár) és ottvan még q+matri(borielloval nem tom mi van megvesszük-e).tehát lesz tőle 3 jobb középcsatár.ezek után még mindig kell ő ide? kicsit csalódnék ha megvennénk,mert ez nem módi h valaki fut egy kicsit kiemelkedőbb szezont mint a többi játékos és azt egyből vegyük meg.ő egy tipikus max 12 gólt szerző csatár.

Ismeretlen_147985 2012.06.06. 14:46:09

deluxe93: Én tulajdonképpen a kérdésedre már megadtam a választ, ha kicsit feljebb lépsz, akkor ott megtalálod.

deluxe93 2012.06.06. 14:50:49

aha látom... mindent összegezve én nem szeretném a csapatba látni mert nem jelentene minőségbeli javulást ezáltal csak fölösleges pénzkidobás.ha valaki máshogy gondolja elfogadom sőt legyen igaza jöjjön ide destro és legyen 1 világklasszis csatár belőle.

Supi 2012.06.06. 14:57:09

Alapvetően én is sajnáltam Ciro téli eladását, DE 4 milliót kaptunk érte emberek, 4 milliót!!! egy másodosztályban szereplő játékos játékjogának feléért. Míg Destro értéke szerintem olyan 8-10 millió körül mozoghat, tehát annak a fele kb. Immobile fele. És Destro a Serie A-ba szerzett 30 meccsen 12 gólt, ráadásul a Siena-ban, míg Immobile a B-ben, (igaz, hogy 37 meccsen 28-at), de azért az, aki kicsit is figyelemmel követte a Pescara meccset az tudhatja, hogy elég sokat köszönhet Veratti-nak, Insigne-nek és a többieknek... Ezt a fél játékjogos dolgot viszont szerintem 1 életre el kellene felejteni, ez is csak Olaszországban működik.

Lakatos Di Natale 2012.06.06. 15:02:58

Destro jó vétel lenne, de mivel itt van Quagliarella és Matri szerintem felesleges. Matri-t is anno hasonló jó előjelekkel szerződtettük, talán Ő is épp 12 gólt termelt, az első Juve-s éve jó is volt aztán fokozatosan esett vissza. Szerintem Destro sem hozná az állandóságot akkor meg minek cserélgetni. Del Piero elmegy, Boriello-t pedig el kell engedni, a többiek maradjanak és érkezzen előre egy igazi klasszis. Ennyi

Bianconero 2012.06.06. 15:14:21

Ha van Persie cseréjének jön ám legyen. Még a tavasz folyamán mondtam hogy elnézném a srácot a csapatunkban.Ám ha jól számolok és Matri is távozna akkor 3 támadó kell.Gondolkodjunk reálisan.Vucinic,Q,Destro?,RvP? és akkor Giovincoval zárhatjuk a sort aki Vuci posztján bevethető,de a montenegroi klasszisokkal jobb.Rühellem a kiskopaszt de elismerem mint játékost és segithet a csapatnak ha nem viszik el a katalánok Messiért cserébe.5 támado elférne pedig szerintem egy alattomos sunyi törpe,a mi "Messink"!! Immobile,köze nincs a SerieA-hoz,majd idővel talán. Olvastam Cavanit is,emberek!!!ébredjünk már fel,nemfog ő idejönni,ezt ő is és a nápolyi maffia vezér elnökük is megmondta.

Ismeretlen_197458 2012.06.06. 15:16:17

Nem ismerem a srácot, de róla első látásra Petőfi jutott az eszembe, vagy inkább a fiatal Kossuth Lajos. :D Én örülnék neki ha jönne, és beválna. De ha ő jön, szerintem Matrit Melóval együtt megpróbáljuk a Napolinak odaadni Cavaniért. Állítólag mindkét játékost kedveli Mazzari, és így 1 játékosért kettőt kapnak. Egyenlőre jól indul a Mercato. Remélem Verrattit is megvesszük, ha nem jön a csapatba még.

Ismeretlen_149085 2012.06.06. 15:27:44

Na igen, azt elfelejtettem megjegyezni, hogy Immobile egy ultratámadó Pescarában szerzett annyi gólt.

goku06 2012.06.06. 16:10:48

azért Destrot ne Matri leigazolásához hasonlítsuk ám.. ugyanennyi idősen Matri 1 db Serie A meccsnél tartott.. nála utána jött a Cagliarival a 6-6-13 gólos évek.. ő 26 évesen érte először el ezt a 12 gólos határt, amit Destro 21 évesen.. jelenleg még persze Matri jobban teljesít a tapasztalata miatt, de elég komoly esély van arra hogy Destro komolyabb karriert fut be mint Matri.. Matrit mindenképp bele kéne vonni valamelyik üzletbe, neki most elég magas az ára ahhoz képest hogy mennyit nyújt a pályán.. Quagliarella maradhat, mert ő játszhat centert is, de akár szélsőt is.. a világsztár center mögé pedig Destro cserének megfelelne (harcolhatna a posztért Quagliarellával)

Losi 2012.06.06. 17:46:46

Nem tudom miből gondoljátok hogy Matri elmegy én még sehol nem olvastam még csak utalást se erről, másrészt mivel Borissal nem számolunk (remélem) Alex pedig elment ezért ha Matri is megy akkor már három csatárra lenne szükségünk akkor klasszis+Destro+még valaki? Egyébként szerintem jól járnánk Destroval mivel a Pescara feljutott ezért Immobile maradhat ott ahol van és kipróbálhatja magát az A-ban, nekünk pedig van egy évünk, hogy kipróbáljuk Destrot ha nem jön be akkor buktunk némi pénzt dehát ez már megtörtént párszor mostanság ha pedig jól játszik na akkor a Matri Q kettős valamelyike mehet a megüresedett helyre pedig visszahozhatjuk Immobilét ha jó szezont fut. És akkor viszonylag olcsón lenne egy erős csatársorunk.

Baggio 2012.06.06. 18:35:08

nem kell aggódni..Verattit itt is +kapja társnak Immobile 1éven belül:-D kiszolgálói azért itt is lesznek a srácnak nem csak Pescaraban

Type-R 2012.06.06. 19:37:54

@Baggio: Az Inter azért beleköphet a Veratti businessbe.

atomtoma 2012.06.06. 21:38:42

Kossuth, hát ez jó, turini remete lesz a végén a srácból. XD

FJ 2012.06.06. 23:28:56

babuci Nem jobb Destro mint Matri meg Q? :D Ez vicc? Matri rúgott 10 gólt, Quagliarella meg 4-et EGY BAJNOK JUVENTUSBAN, Destro meg egy kiesőjelöltnek titulált csapatban 12-őt majdnem annyit mint ők ketten. Akkor ki a jobb? Ki került oda a bőkeretbe? Ők vagy Destro? Tényekkel nem nagyon lehet vitatkozni. Matri mehet a Zenitbe nyugodtan egy középszerű játékos. Q marad, Borriello és Matri megy. Marad Quagliarella, Vucinic jön Destro egy "sztárcsatár" meg Giovinco és még itt van Pepe is. Ja és Gabbiadini is érkezhet. Immobilét meg nem akarják elzavarni hanem a Genoa már a télen megvette a fele játékjogát.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (910) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9905) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4135) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása