Hivatalos: Barzagli a Juventus játékosa

Andrea Barzagli most már hivatalosan is a Juventus játékosa. Az új védő a német Wolfsburg gárdájától érkezett, s a Bianconerivel kötött új szerződése 2013. június 30-ig érvényes.

Barzagli a Juventus játékosa

Barzagli egészen olcsón, 300.000 euróért érkezett Torinóba. Egyéb feltételek teljesülése esetén ez az összeg maximum 600.000 euróra nőhet.

A 29 éves olasz védő, ma reggel már együtt edzett újdonsült csapattársaival Vinovóban. A Roma elleni kupamérkőzésen Barzagli még nem játszhat, de a bajnokság következő fordulójában, az Udinese ellen már igen. Andrea vasárnap debütálhat a torinói Stadio Olimpicóban.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr134653416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_108746 2011.01.27. 15:45:24

Döbbenet, mélységes döbbenet...

kdavid86 2011.01.27. 15:46:05

no comment.........a fenébe :D:D

Ismeretlen_171812 2011.01.27. 15:50:46

Szerintem nem olyan rossz igazolás, kb. mint Aquilani. Haza került Olaszországba, tuti, hogy összekapja magát. :) Legyen igazam! :P

turorudi 2011.01.27. 15:50:58

aloha andika! igazából ennyi pénzért tök jó igazolás, azt mondom csak erősebb lett vele a juve kerete! csakhogy rá volt a legkevésbé szükségünk... ha már védőt nézegettek, akkor szélső kellett volna, plusz 1 balszélső kp, a lüke tónin kívül minimum 1 csatár, aki gólt is tud lőni, ezen kívül pedig legalább amauritól megszabadulni! eladni,kölcsöndani, ingyen adni, elcserélni, lelövetni, mind1

Victor90 2011.01.27. 15:51:59

Olasz olcsó, én csak ennyit tudnék róla mondani!Szánalmas ilyen játékost leigazolni!Marotta....Marotta

Csülök 2011.01.27. 15:52:31

Miért Aquillani rossz igazolás? Annyira azért nem.... Menni fog neki is rendesen, csak ne sérüljön meg... Amúgy szívesen olvasnám már azt is, hogy Hivatalos:Fabiano a juventusé....

Ismeretlen_147985 2011.01.27. 15:52:55

Akkor röhögnék a legnagyobbat (persze csak kínomban), hogy ha a 25 éve semmit sem nyerő berakná Barzagli-t középre, míg Chiellini-t kitolná szélre. Ezzel a lépéssel gyakorlatilag megszüntetné azt a csapatrészt, amit védelemnek nevezünk, szóval simán kinézem ezt a lépést a Marotta-Del Neri duóból...

Diego2889 2011.01.27. 15:56:12

én nekem is ez volt az 1 ami az eszembe jutott. remélem nem lesz igazunk..

vizi8 2011.01.27. 16:00:19

Nem tudom miért istenítik itt annyira a középső védelmünket, mikor irgalmatlan sok gólt kapunk. Tudom itt mindeki rákezdi a , hogy szélső védelem, de a védelem csak egyben lehet nézni, ez nem olyan mint a középpálya ahol igenis külön van szél ls közép. A védelem csak egységben van értelme nézni mivel eltolódással védekeznek, hol jobbra hol balra tolódnak, ebben a felfogásban a közép is ugyanolyan ludas mint a szél.

Ismeretlen_102194 2011.01.27. 16:04:02

mmartin:. Csak az a baj hogy ez a csapatrész is eléggé "szárnyaszegett"....... Belegondolok hogy Grosso kezdő lehet, pffffff már kiráz a hideg! Valaki tiltsa meg neki a szabadok rúgását!!!!! Gyakorlatilag csak a kandelláberekre veszélyes.... Barzaglira meg nem találok szavakat.:(

Ismeretlen_150170 2011.01.27. 16:09:52

Igazoltunk két világbajnokot januárban! Ezt csinálja utánnunk bármelyik csapat is! :) Ráadásul mi apró pénzért hozzuk ide őket! A man city, chelsea és a hasonló értelmetlenül költekező klubbok elmehetnek a sunyiba, ők az igazi lúzerek, mi occsóért minőséget veszünk! Az 1 m2 gyepre jutó világbajnokok száma így tovább emelkedett, ez olyan szépen hangzik így..... A valóság azonban hogy lassan kiírhatjuk hogy Juventus rest in peace! Mondjuk én hiszek a feltámadásban! :)

turorudi 2011.01.27. 16:13:07

vizi8: igaz amit mondasz, csakhogy pont ez a baj! hiába állunk fel 4-4-2-ben, csak 2 védő van a pályán! nem mondom h chiellini meg bonucci nem volt benne egy gólban sem, de ha a 2 oldalukon csak 1-1 bója van, az jelentősen megnehezíti a feladatukat!!

Ismeretlen_164215 2011.01.27. 16:15:33

Végülis nem rossz igazolás, így 29 évesen vajon kipróbálja Del Neri valamelyik szélen? :D Nem tudtok valami adatbázist, ahol látható, hogy mikor ki viselte a Juventus x számú mezét, amiben mezszám szerint lehet keresni?

Ismeretlen_150170 2011.01.27. 16:21:51

Természetesen a védelmünk sincs rendben, a Chiello-Bonu párosnak vannak még hiányosságai de ezeket nem egy Barzagli érkezésével fogjuk mergoldani. Nekem a Sörensen gyerek nagyon tetszett mikor a védelem középén kapott lehetőséget, tudom hogy ez csak egy meccs volt de érdemes volna vele ott számolni és én inkább Bonu-t raknám ki jobb szélre ő amugyis technikásabb védők közé tartozik és szerintem szívesen futkározna előre a támadásokban. Nekem csak az nem tetszik Del Neri-ben hogy nem nagyon variálja a felállást vagyis szokta de csak a sérülések miatt kényszerből, Aq például nagyon visszaesett mégis erőlteti, Amauri-ról nem is beszélve ami időt erre a selejtre pazarolt már egy fiatalt félig-meddig beépíthetett volna a csapatba! Barzagli remélem kap lehetőséget legalább egy grosso-val kevesebb!

Steev 2011.01.27. 16:28:57

Egy jó játékos, aprópénzért! Az más kérdés, hogy más is jöhetne még. :D

Ismeretlen_122894 2011.01.27. 16:56:22

én továbbra is tartom magam: szerintem chiello balra kitolása nem rossz megoldás, elfogadom, hogy a támadásokat nem feltétlenül segíti olyan hatékonyan, de ha a védekezést megoldja, akkor máris erősödött a védelem... ár/érték arányban nem rossz ez az igazolás se, de én is szomjazom már egy olyan átigazolásra, ahol az érték összetevő kicsit magasabb...

Juvefan 2011.01.27. 17:00:55

Ne parázzatok már.Legro helyére jött, aki már öreg, ráadásul távozni akar.Apró pénz volt ez érte.Jó üzletet csináltunk vele.Az már más kérdés, hogy a többi poszt is erősítésre szorulna...

Arnijuve 2011.01.27. 17:17:50

semmi baj vele. jött, olcsó és még jópár évig ittlehet cserének. de nagyon remélem hogy nem ő volt az utolsó igazolásunk a télen...

Ismeretlen_128760 2011.01.27. 17:18:05

a legenda folytatódik... :) Amúgy teljesen korrekt kiegészítő embernek, nekem nincs semmi gondom ezzel az igazolással...

Ismeretlen_102194 2011.01.27. 17:18:40

Juvefan : -Már bocs de sztem mindenki a saját belátása szerint aggódik vagy sem!Ha téged ez az elmúlt 3(!) év még nem keserített el akkor lelked rajta, csak tudod már fárasztóak ezek a toldozós-foltozós megoldások.......

juvem 2011.01.27. 17:38:21

nem mondom h húúú de jó igazolás de 300e-ért elhozni 1 olyan embert aki padra jó sztem tökéletes! az más kérdés h szélsővédő kellene de oda viszont minőségi és ennyi pénzért nem tudnánk minőségi szélsővédőket igazolni azt majd nyáron megpróbáljuk remélem!

Juvefan 2011.01.27. 17:52:40

asveed: Engem nem az elmúlt 3 év keserített el, hanem kb az elmúlt 5 év!!!!!Én elég kritikus vagyok a csapattal szemben, de Legro távozni akar és fog is.Az ő helyére pedig Barzagli ideális megoldás, pláne ennyi pénzért. Idézlek:Már bocs de sztem mindenki a saját belátása szerint aggódik vagy sem! Szerintem semmi rosszat nem írtam, nem rétem ezt a mondatodat.Annyit írtam,hogy ne parázzatok!Ebben szerintem semmi sértő nincs.Barza idehozatal jó döntés volt, viszont kurvára bír idegesíteni, hogy évek óta nincs 2 fasza szélső védőnk, nem bánnám, hogy ha a nyáron igazolnánk 2 szv-t!

Ismeretlen_144830 2011.01.27. 18:01:51

én úgy vagyok vele, hogy ennyi pénzért miért ne jöhetne viszont cserének tökéletes!! :)

juventus ye · http://juventus blog 2011.01.27. 18:26:11

Sztem ezen nem kell fenn akaldi,mert ennyi pénzt megért és én jó dolgokat hallottam róla !Még Fábiáno és ebbe a félszezonba egyenlőre elég,de szezon végén ki kell nyitni a bukszát hogy felvegyük a harcot a Milánoiakkal!

ToMi015 2011.01.27. 18:38:19

A baj az, ha most nem veszünk valakiket, de leginkább egy gólerős csatárt, akkor nem fogjuk elérni a BL-helyet és akkor megint az lesz, hogy nyáron nem lesz miből igazolni, mert úgyis tudjuk, hogy nem számíthatunk nagy bevételre az évben... Ezért lenne jó még most befektetni. Mert nem elég, hogy pénz nem lesz annyi, amennyi kéne, hanem egy valamirevaló játékos már nem akar olyan helyre szerződni, ahol nem játszhat a BL-ben! Ez a legnagyobb baj, ezért mindenképpen el kell érnünk a 4. helyet!! De meggyőződésem, hogy ahhoz venni kell egy jó támadót, pl. Fabianót!

Ismeretlen_149053 2011.01.27. 18:41:22

Nekem ezzel az átigazolással nincs problémám. Ennyi pénzt megért a dolog. Amire még mindenképpen várnék az egy csatár és min. egy szélső védő. A hátralévő 3 nap ehhez kicsit soványnak tűnik. Persze már egy minőségi csatár ( pl. Fabiano) is sokat javítana a helyzeten. Én amúgy próbálok pozitív maradni. Ma pl. nyerünk 2:1-re! :) Forza Juventus!

Ismeretlen_128760 2011.01.27. 18:43:11

Szerintem egy csatárt még összekukázunk valahonnan... de legyen igazam. A hab a tortán meg az lenne, ha még focizni is tudna az illető.

Ismeretlen_102194 2011.01.27. 18:54:42

Juvefan :- Lemaradt egy smiley, de ne vedd OFF!-nak!Csak szerettem volna reflektálni a parázós mondatodra. Én már olyannyira el vagyok keseredve hogy hozzám képest a grapefruit egy mézédes gyümölcs!;) Nem hiszem el hogy nem tudunk egyről a kettöre jutni.Nekem ez fáj és persze tudom hohy rögtön nem lehetünk BL-győztesek meg stb., de ez a töketlenkedés ami itt folyik már évek óta az vicc. De csak vége lesz egyszer, remélem.;)

ToTTy 2011.01.27. 19:27:38

Barzagli pénzpótló, mivel Dzeko nem jött, mi pedig azért adtuk diegot olyan olcson. Potom pénzért jött, és sztem csak így lehetett megegyezni. Nem mondom, hog örülök neki, de optimista vagyok, anno Bonuccinak sem örültem jobban... hátha, de a jó oldala, hogy behajtottuk a Wolfsburgtól az adóságot általa. Egyébként lehet DelNeri megpróbálja majd őt a szélen és sztem is jobb lenne még ott is mint Grosso. Szurkoljunk neki, háthaa tudat alatti segít majd neki egy jó szélső védővé válni pillanatok alatt, mert középről esélytelen, hogy kiszorítson a kezdőből valakit (még ha versenyhelyzet-kialakító anomáliának érkezett is) És még annyit, hogy "Lássunk csodát, Marotta pénz nélkül is tud igazolni... :)

Mr.AT 2011.01.27. 19:40:34

Kellett Barzagli, mint lufiárusnak a nyílzápor. Miután a meglévő két Amaurink (Amauri és Iaquinta) mellé vettünk egy harmadik Amaurit is (Toni), már időszerű volt szerezni még egy Grossot is.

ToTTy 2011.01.27. 19:47:20

Akkor csak hogy mégjobban keserítsem a meccs előtt a légkört, szólok, hogy most olvastam a Transfer Market Web-en, hogy Marotta tegnap este azt nyilatkozta, hogy Barzaglin kívül már nem fog más játékost igazolni Januárban, vagyis Luis Fabiano és Forlán sem jön. Viszont már megint megint igaznak érzem azt, hogy a Milan és a sintér azt a politiikát folytatja, hogya akit kinéz a juve, arra rögtön tesznek ők is egy ajánlatot, csak hogy ne ide jöjjön. Most ezt azzal próbálom alátámasztani, amit Leonardo mondott ma, miszerint tiszteli Luis Fabiano játékát, de már nem érzi úgy, hogy ezért le is kellene szerződtetnie. Akkor kérdem én mi a f*sznak kerestél fel pont akkor, amikor a Juve? Kmocskos egy köcsög banda!

Type-R 2011.01.27. 20:28:48

én Baroloval értek egyet. nem ezzel az igazolással van a gond, hanem azzal, hogy se csatár, se szélső védő nem érkezett. nem az a baj, hogy Barzagli jött, hanem, hogy más (még) nem.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9907) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2430) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7434) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása