Can: „A Juventus már gyermekkoromban felmerült”

can_emre_mezzel_es_agnellivel.JPGEmre Can élete egyik legfontosabb napjaként beszélt a Juventushoz igazolás napjáról, majd elmondta, mennyire meglepő számára a klub óriási kiterjedése.

A német válogatott szerződése lejárt a nyáron a Liverpoolnál, így átigazolási díj nélkül érkezett a Juventushoz, a mai napon pedig az orvosi kivizsgálást követően Beppe Marottával a sajtó elé állt a középpályás már a Juventus játékosaként.

„Ez tényleg csodálatos nap a számomra, életem egyik legjelentősebb napja.” - mondta a játékos a JTV mikrofonja előtt.

„Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek, és természetesen azonnal egyértelművé vált számomra, milyen óriási klubhoz is csatlakoztam.

Most léptem ki a J-Medical kapuján, és látható, milyen nagy kiterjedésű, a székhely is rendkívüli, minden nagyszerű.

Azért igazoltam a Juventushoz, mert a Juventus óriási klub. Már fiatalon figyelemmel követtem a Juventust, amely jellemzően bajnokságokat nyer, ez az én célom is, és szerintem ezért is illünk össze nagyon jól.

Amikor nagyon kicsi voltam, a régi edzőm mindig azt mondta nekem már hatévesen, hogy egy nap a Juventushoz kerülök, és tessék, most itt vagyok. Ezt soha nem fogom elfelejteni, és nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek. Remélem, hogy nagyon jól fogjuk itt érezni magunkat együtt, és hogy számos címet fogunk elhódítani együtt.”

Emre Can számára nem lesz mindenki új a csapattársak közül, hiszen Sami Khedirát jól ismeri, illetve már Massimiliano Allegrivel is beszélt.

„Azt mondta nekem, hogy itt minden óriási méretű, és hogy olyan típusú játékos vagyok, akinek ide kell jönnie. Ami Massimiliano Allegrit illeti, mindenki tudja, hogy az összes címre ráteszi a kezét, amelyért versenybe száll. Tényleg a legfelsőbb osztályba tartozó edző. Beszéltem vele is, és nagyon pozitív beszélgetés volt. Nagyon várom már a közös munkát vele.

Azt hiszem, hogy az elmúlt években a Serie A ismét felfelé ívelő pályára állt, és számos jó csapat létezik Olaszországban. Soha nem egyszerű scudettót nyerni, de ezt kell célul kitűznünk ismét.”

Emre Can a 23-as mezszámot választotta.

„Ezt a számot szerettem volna, és azt mondtam az ügynökömnek, ha lehet, akkor a 23-ast választanám, mivel ehhez a számhoz jó emlékek fűznek, tetszik nekem, és számos legenda viselte.

Forza Juve!”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr5114063307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rivendell 2018.06.21. 20:42:00

ezért kértetek el 16m?.....marketing duma

The king of alibis 2018.06.21. 20:42:31

Tudtam én, hogy kiskora óta Juventino

2018.06.21. 20:50:26

@The king of alibis: Ez természetes. :) És az is, h a zebra a kedvenc állata... és a napra is mindig úgy fexik ki, h csíkosra süljön le. :)

molnaratti10 2018.06.21. 21:31:11

Nekem mindegy mennyi volt, nem az én pènzem.
Én tudok örülni.
Plusz azt sem tudhatjuk a többi érdeklődő mit ìgért neki!
Mégis itt van.

solution 2018.06.21. 22:03:30

ezek a bullsh*t dumák minek kellenek mindig? senki nem ezért fogja szeretni, hanem majd a mutatott játék és alázat alapján.
de legalább végre egy értelmes igazolás

Nathas 2018.06.21. 22:07:49

@MGB75: együtt aludtatok Juvés pizsamában?

Nathas 2018.06.21. 22:09:09

@MGB75: bocsi, nem neked szántam, hanem @The king of alibis: szurkolótársnak :-)

2018.06.21. 22:24:46

Na, sikerült. És ő egy újító, nem sablonos. Nem volt Juventus szurkoló gyerekkorában, hanem az edzője mondta, hogy ide fog igazolni. :-)
Jól van Beppe, de ne álljunk meg itt, ez az igazolás még csak az első lépés az erős csapat felé vezető úton.

Tibi Sebestyén 2018.06.21. 22:46:56

Mit kell ebböl annyit kihozni? A dumája csak egy nyelvcsapás volt a szurkolók felé, és ez így van rendjén! Minden játékos eljátsza ezt átigazoláskor! Kit érdekel miért jött ide? Játszon jól és akkor szeretni fogjuk, ha rosszul játszik meg utálni! A 16 milla meg szerintem ügynöki díj amit általában a vevő fizet! Minden átigazolásnál van ilyen amit általában a játékos árába foglalnak. Ingyen jött játékos esetében a vevő fizet az ügynöknek! Szerintem!!...

Alexdp 2018.06.22. 00:20:35

Érdekes ez az eset.

Mert ha elsőszámú kp cserének jött, akkor sokba van, ha kezdőnek, akkor meg nem igazán erősítés....

2018.06.22. 00:46:43

@Tibi Sebestyén: Szerintem ilyen szempontból talán még korrektebb is volt, mint az átlag. Megadta a tiszteletet, meg kicsit be is nyalt, de nem vitte túlzásba és próbálta kerülni a sablonokat.

Shyr Kahn 2018.06.22. 03:42:45

@Dr. Grant: Szerintem teljesen korrekt nyilatkozat. Egyáltalán nem nyalt be és nem vallott szerelmet a klubnak. Az, hogy kiskorában (ami a 90-es évek vége, 2000-es évek eleje, ha jól sejtem... és láss csodát akkor tényleg a Juve volt a világ legjobbja 4 BL döntővel és egy győzelemmel) az edzője velünk példálózott és, hogy a Juve bajnokságokat nyert + Ő is szeretne hol benyalás? Allegriről sem azt mondta, hogy a világ legjobb edzője. Sztem nagyon diplomatikusan fogalmazott és megadta a kellő tiszteletet. A mondatok kicsit mesterkéltek, de ez lehet, mert óvatos a srác. Ez speciel sokkal jobban tetszik, mint a Vidal féle szerelemvallás, majd pálfordulás.

Csabuso84 2018.06.22. 03:49:05

Na akkor ide is!
Az nem lehetséges, hogy ez a 16 millió euró NEM az aláíráspénze Cannak? Nem lehet, hogy van egy kedves managere aki azért jól akar járni amiért tető alá hozta nekünk ezt az üzletet? Persze az egyértelmű, hogy a német zsebébe is vándorol aláíráspénz, de szerintem nem 16 millióért írt alá... Induljunk csak ki Raiolából! Olyan hírek röpködtek, hogy valami 25 milla járt neki a Pogba transzferből! Ezek minden hájjal megkent "úriemberek" nem kell Cant egyből elítélni! Mert ha ez az övé lenne, ennyiért írt volna alá, akkor az elég gyomorforgató lenne...

Laci059 2018.06.22. 08:01:07

Hát ez jobb nyilatkozat mint Mkhitarian é mert neki a Dortmund a Mu és az Arsenal is 1 gyerekkori álma volt.

Spider81 2018.06.22. 08:04:31

2020-tol 50 millio euro a kivasarlasi ara....szoval kb 2 evet lesz majd itt

pedronegroo 2018.06.22. 08:20:03

Remélem focizni nem úgy fog ahogy nyilatkozik mert ez nagyon csicskára sikerült!

2018.06.22. 08:31:31

@Shyr Kahn: Bevallom, nem igazán értem a problémádat. Az első kommentemben (22:24:46) kicsit poénkodtam, de a 00:46:43-kor írt kommentemben leírtam, hogy teljesen megfelelőnek tartom ezt a nyilatkozatot, sőt azt is leírtam, hogy még korrektebbnek tartom az átlagnál. Lehet, hogy a "benyalás" szó nem tetszett, mivel pejoratív kifejezés. Ez igaz, tényleg pejoratív. De "......a Juventus óriási klub. Már fiatalon figyelemmel követtem a Juventust, amely jellemzően bajnokságokat nyer...mindenki tudja, hogy az összes címre ráteszi a kezét, amelyért versenybe száll. Tényleg a legfelsőbb osztályba tartozó edző." ez letagadhatatlanul benyalás volt. Tehát a szóhasználatom indokolt volt. Hívhatnánk helyette dicsérgetésnek is, az talán kevésbé éles. A hízelgés megint csak pejoratív szó lenne. De ugye azt is hozzátettem, hogy "nem vitte túlzásba", tehát szerintem jól nyilatkozott, mert ennyi szerintem kell is ilyen esetben, meg azt is leírtam, hogy "megadta a tiszteletet". Ezek ne sikkadjanak el azért. Ha egészében nézed, amit írtam, az sokat elvesz ennek a csúnya szónak az éléből. :-)

jeneiPALI 2018.06.22. 08:32:37

Engem nem zavar mit nyilatkozik sziritsamár ki végre khedirát játszon nagyon jól és boldog leszek ö nagy erösités lehet ha bejön neki az olasz focuiha nem akkor meg jó pénzért eladják hol itt a gond, mondani mindent lehet , pályán leszek rá kiváncsi mert focizni azt tud!!

Shyr Kahn 2018.06.22. 14:32:51

@Dr. Grant: Ok értem én. Tényleg csak a szóhasználatodat ragadtam meg. Sztem egyet értünk. Ha nekem kellene megfogalmaznom, azt mondanám, hogy kommunikációban van még hova fejlődnie, de maga az alapkoncepció amit itt képviselt az jóval jobb, mint az átlagé.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása