Perin: „Ha lehet, a Juventust választom”

perin_mattia_genoa_mezben.jpgA Genoa kapusa, Mattia Perin nem titkolja, hogy hova húz a szíve, és az sem zavarná, ha a játékperceként meg kellene küzdenie Wojciech Szczęsnyvel.

„Rendkívüli, hihetetlen megtisztelő a tudat, hogy a Juventus célpontjai között tudhatom magam.” - idézi a kapus szavait a Corriere di Torino.

„A Juventus vezetőségének a kiemelt figyelmében nem fürödhet bárki, szóval ezt már büszkeségforrásnak tekintem, nagyon elégedetté tesz.

Hogy megszületett-e már a megegyezés? Én nem tudok ilyesmiről, de természetesen, ha felmerül a lehetőség, akkor elfogadnám a Juventus ajánlatát. Meglátjuk, hogy mi fog történni, a Genoa vezetőségével meghallgatjuk az összes ajánlatot.

Azonban megismétlem, hogy engem már az is óriási büszkeséggel tölt el, hogy a Juventus figyeli a helyzetemet. Ezt a döntést az elkövetkezendő napokban hozom majd meg.

A Bajnokok Ligája? Ha elhagyom a Genoa csapatát, az otthonomat, akkor ezt egy ilyen szintű álom megvalósításáért teszem. Szeretnék olyan csapattal BL-meccset játszani, amelyik lehetővé teszi számomra, hogy elérjem ezeket a magaslatokat. Látni akarom, hogy képes vagyok-e rá, szerintem képes lennék jól teljesíteni.

Tisztában vagyok azzal, hogy mint bármelyik másik rendkívüli klubnál, a Juventusnál is kiváló hálóőr áll a kapuban, és meg kellene küzdenünk a játékpercekért. Erre én készen vagyok, mondtam már, hogy ég bennem a versenyszellem?

Képes vagyok mindennap izzadni, mindig a legjobbamat nyújtani és javulni, hadd fájjon az edző feje a döntések meghozatalásakor. Fontos év lenne számomra a fejlődés tekintetében.”

Gigi Buffon visszavonulásával nem csak a Juventusnál ürült meg egy hely, hanem az olasz válogatottnál is.

„Amikor Gigi lemondja a válogatottságot, akkor vagyunk néhányan kapusok, akik szeretnénk a válogatottban szerepelni, ez számomra is cél, és remélem, hogy kiérdemlem a cél megvalósulását.

Már beszéltem vele, és bármilyen Gigivel kapcsolatos mondat reduktív lenne. Referenciapontot jelent minden kapus számára az egész világon, szerintem a világtörténelem legjobb kapusa.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr8913990436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dana06 2018.05.21. 14:36:04

Egy fiatal tehetséges olasz kapusnak jobban örülnék.
pl. Meret, akire később lehet építeni.

Rikoo 2018.05.21. 16:01:50

@Dana06: Cserekapusnak nem lehet egy nagyon fiatal kapust jelölni. Nagyon rossz döntés, amiből a játékos és a klub is jó eséllyel rosszul jönne ki belőle.
Örülnék, ha sikerülne megszerezni őt, de annak nincs értelme, hogy üljön a padon az év nagy részében. Fejlődjön tovább és szerezzen tapasztalatot, hogy később megbízható kapus váljék belőle. Audero ugyanez a kategória.

Nathas 2018.05.21. 18:18:06

Szerintem Perinnél jobb cserekapusunk nem lesz, padra ő a legjobb opció. Vagy jöjjön Ablak és égjen a lengyelben a vesenyszellem :-D

JuventusFanatikus 2018.05.21. 18:53:29

Akkor gyere Mattia! Tetszik benne, hogy ég a bizonyítási vágytól.

Watakuki 2018.05.21. 19:07:00

Ide szeretne jönni, és szerintem egy cserekapusnak bőven A kategóriás. Szczesny pedig szerintem a következő 3-4 évben simán tud elsőszámú kapus lenni, amíg meg nem találjuk Buffon igazi utódját. Eddig én nem láttam nagy hibákat tőle. Persze, nem az a vezér, mint G1G1, de azt úgysem tudná senki sem utánozni.

2018.05.22. 09:57:33

Korrekt, hibátlan nyilatkozat. Az alapján biztosan itt a helye.

alexGicamo 2018.05.22. 19:44:23

Én örülnék neki ! A nyilatkozat alapján a hozzáállásával nem lenne gond ...

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

2018.05.23. 10:45:20

Vmilyen szinten örülök, hogy Perin jön, mert bármikor bekövetkezhet formahanyatlás a lengyelnél.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3373) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4141) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása