Allegri: „Holnaptól a bajnoksággal és az Olasz Kupával foglalkozunk”

allegri_massimiliano_karba_tett_kezzel.jpgA bianconero csapatnak nem kezdődött jól a Real Madrid elleni hazai meccs, hiszen Cristiano Ronaldo már a harmadik percben gólt szerzett, aztán a második félidőben a csapat szétesett, ahogy az Cardiffban is megtörtént.

Ráadásul Paulo Dybala is ideje korán elhagyta a pályát két sárga lappal, így a Juve először kapott ki hazai pályán az európai színtéren 2013 áprilisa óta, amikor is a Bayern München győzte le a bianconero csapatot.

„Ilyen ellenfelek mellett szükség van egy kis szerencsére is, és mindenekelőtt arra, hogy Cristiano Ronaldo rossz estét fogjon ki.

Az első gólnál kicsit passzívak és statikusak voltunk, aztán megközelítőleg egy órát játszottunk jól.” - értékelt a livornói születésű mester a Mediaset Premium számára.

„Ugyan 3-0 lett a vége, a csapat jól játszott egy órán keresztül egy olyan csapat ellen, amelyik a befejező labdákkal borzasztóan veszélyes tud lenni. Nem véletlen, hogy a legutóbbi négy BL-serlegből hármat ők nyertek.

Megvolt a lehetőségünk az egyenlítésre, nem használtuk ki, mivel a labda a kapufa rossz oldalán halad el. Csalódott vagyok a harmadik gól miatt, mivel ha sikerül 2-0-ra hozni a meccset, akkor próbálkozhattunk volna valami bámulatossal Madridban.

Most már azonban a szezon további részére kell koncentrálnunk, mivel célunk a scudetto és az Olasz Kupa megnyerése, aztán majd meglátjuk, mit hoz a visszavágó.”

A tavalyi döntőben 4-1-re veszített a Juventus, a mester pedig a keddi meccs előtt javulásról beszélt, de vajon mi változott az elmúlt tizenegy hónapban?

„Úgy gondoltam, hogy a hozzáállásunk javult, de amint tíz emberrel maradtunk, és Cristiano Ronaldo azt a hihetetlen gólt szerezte, megint lehetetlen helyzetben találtuk magunkat.

Egészen a második gólig nagyon jól védekeztünk, és nagyon kevés lehetőséget engedélyeztünk a Real Madridnak. Volt egy kis félreértés, aztán megfizettük az árát. Mindhárom gól elkerülhető volt valójában, de ha ezeken a meccseken nincs szerencséje egy csapatnak, az ellenfélnek pedig igen, akkor nagyon nehézzé válik a helyzet.

A Real Madrid ellen az ember nemigen számolhat azzal, hogy két meccsen keresztül nem kap gólt, szóval mindenképpen a gólszerzésre kell törekedni. A csapat jól teljesített, Paulo Dybala előtt ott volt a lehetőség, aztán Cristiano Ronaldo egy fél lehetőségből gólt szerzett. Természetesen nem meglepő dolog ez, hiszen az elmúlt tíz BL-meccs mindegyikén betalált.

A 3-0 csalódást keltő, főleg mivel Sergio Ramos nem játszhat a visszavágón, ezért 2-0 mellett maradhatott volna némi reményünk.

Előttünk a bajnokság és az Olasz Kupa, amiért játszhatunk, szóval ezzel foglalkozunk holnaptól. Nincs mit számon kérnem a játékosoktól, mivel a világ legjobb középcsatára ellen játszottunk, és megfizettünk azért a pár hibáért.

Fel kell emelnünk a fejünk, és a scudettóra kell gondolnunk, aztán majd Madridban a saját játékunkat kell mutatnunk.”

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4613804782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar Közöny 2018.04.04. 09:07:07

Amit Higu és Dybala kihagy, azt CR kíméletlenül belövi.
Tényleg jobban játszott a csapat, mint a Tottenham ellen, de sajnos az meg nem kéne, hogy fokmérő legyen.
Nagyon nagy motiváció lehet a játékosoknak a scudetto...
Sajnos a mai erőviszonyokat nézve a Barcától és a Münchentől is simán kikaptunk volna.

Magyar Közöny 2018.04.04. 09:12:24

Nyáron le kell búcsúzni a következő játékosoktól: (fáj leírni, de az éveket nem lehet eltiporni) Buffon, Barzagli, Lichti, Asa, Marci. Khedira sajnos nem fog menni.
Akiken nem csodálkoznék, ha nyáron dobbantanának: Dybala (most a támadósor leépítésének éve van), Sandro (ő érte, ha jól kapunk, engedni kell, mert tizedét nyújtja a tudásának, a szezon legnagyobb csalódása).
Kéne venni: 2 középhátvéd, 1 jobbvédő, 2 balvédő, 2 kp

Jack Bauer 24 2018.04.04. 09:17:22

Kis pénz, kis futball.....

Knob 2018.04.04. 09:20:26

@Magyar Közöny: Egyet értek. Fáj olvasni a neveket amiket írtál. Viszont azért a véleményem szerint Marchisio még mindig tudna mit letenni az asztalra, csak Allegri nem szereti. Ő még mindig többet tud(na) nyújtani, mint Matiudi, Khedira vagy Bentancur. Ez biztos. Viszont a távozók közül kihagytad Mandzukicot! Kár lenne neki akár egy percet is a pályán tölteni Juve mezben.

Amúgy a tegnapi meccsel kapcsolatban azt hiszem ha Barzagli helyett Rugani és Bentancur helyett Marchisio játszott volna és nem 4-4-2-ben...ki tudja, de azt hiszem nem lett volna ekkora égés, az tuti!

Gyori_Juventino 2018.04.04. 09:28:43

Utólag végiggondolva ennyi volt most a csapatban. Nem is venném elő a két belső védönket , hisz ök is emberek és hibázhatnak. Sokat köszönhettünk nekik eddig , de következő szezontól el kell kezdeni fiatalitani és egy 4-5 éves koncepciót kialakitani. Egy magot kiépiteni, akik tudnak 4-5 évet együtt játszani. Jelenleg 3 TOP csapat van elöttünk véleményem szerint ( Real-Barca-Bayern). Ahhoz , hogy öket beérjük hosszútávú koncepció szükséges , illetve mint a Bayern saját bajnokságunkat kéne jobban uralni és tehetségs játékosokat lerabolni.

Konkrétabban: Rugani-Caldara kettős felépítése. Normális jobbhátvéd igazolása illetve valószinúéeg távozó Alex sandro helyére minőségi helyettest hozni pl Valenciából.
Szükséges ,hogy Can középre jöjjön és SMSért bankot kell robbantani.
Elöl Berna-D Costa kettőst kéne beépíteni és összeszoktatni öket hosszutávon .
Pjaca -Kean kettőst is visszahoznám , hisz fiatalok és van bennük potenciál.

BellaDona 2018.04.04. 09:30:47

A tegnapinál az is jobb érzés lenne, ha eljutunk a fináléig és ott kapunk ki. De léteznek még csodák, és a kocka még fordulhat.

mpite 2018.04.04. 09:33:29

Még olyat is mondott Allegri, hogy az ebben a formában lévő Ronaldoval alapból 1 vagy 2 gólos előnnyel indul a Real. Sajnos el kell ismerni, hogy nagyon igaza van. Mindig is utáltam Ronaldot, de tegnap ott tapsoltam volna én is a stadionban a 2. gólja után. Nagyon hiányzik nekünk egy ekkora klasszis.

I love JU 2018.04.04. 09:34:32

legalább a csapat elég jól játszot... talán maradt még pár százalék esélyünk a továbbjutásra... láttunk már nagyobb csodákat is... hátha...

delpi0823 2018.04.04. 09:36:41

@Knob: Allegri ugyanazt eljatsza Marchisioval mint anno Pirloval a milanba.Sztem ideje lenne edzot is cserelni a nyaron nem csak jatekosokat.Azert erdekes volt az is 3evvel ezelott mikor kivertuk a realt abbol a csapatbol 2jatekos volt a kezdoben tegnap.Folyamatos epitkezesrol beszelnek allandoan marottaek,hat persze hogy folyamatos mert evrol-evre eladjuk a legjobbjainkat es mindig foltozgatni kell a csapatot.A mai vilagban ha megakarjuk tartani a sztarokat mar reg kb 10-12millios legmagasabb fizetest kene adni a legjobb jatekosoknak es akkor talan vonzova is tudnank tenni a klubbot.

mrdel 2018.04.04. 09:37:31

Sandro 60-70 M-es árából megvenném pl. Cancela 30 M és Gaya 30 M - két szélre két új fiatal friss erő, De Sciglió és Spinazzola mellett. Caldara és Rugani beépítése. Chiellini és Benatia mellett.
Kp-ra 2 új arc - Pajnic és Bentacour 8ő is a jövő miatt) egyedül a két fix. pont jelenleg. Matuidi is marad sztem. Marchisió nem játszik Allegrinál- ha az edző marad, ő megy. Sturaro nem Juve szint.
Mandzukicnak lefőtt a kávé - helyén Pjaca.

Fontos lenne más játékkal előállni, mert a mostani szezon birkafos volt ilyen szempontból.

A kölcsönből visszajövők 3 db. (Pajca, Caldara, Spinazzola) ez a változtatás 4 új embert jelentene (2 szélső, 2 kp) - Sandro árából e két szélső megvehető -reális - Sandronak vmilyen problémája van idén úgy néz ki sajnos.
Két kp egyike meg Szavics lenne örülnék - érte akár játékosbevonás Mandzukic, Sturaro stb. is működhetnek meg vagy 60-70 M- oda kell valaki.

Magyar Közöny 2018.04.04. 09:38:31

@BellaDona: nem az nem jobb, annál rosszabb érzés nincs, mint finálét elbukni.
Sajnos semmilyen kocka nem fog itt már fordulni, mert Madridban is gurítanak minimum kettőt, itt már csak a tisztes helytállásról (ami legjobb esetben egy döntetlen) lehet beszélni.
Mindenki Barzát ekézi (lehet is, de Rugani vagy Benatia sem életbiztosítás). Gyakorlatilag a kp után a védelem épült le, jövőre jöhet a támadósor...
Ahhoz hogy a Barca/Bayern/Real hármashoz tartozzunk, nem lehet minden évben 0-ról kezdeni.

NagyonJuve 2018.04.04. 09:49:07

@Gyori_Juventino: szerintem a city is már jóval előttünk jár! Fiatal a és tehetséges a csapata akik még fejlődnek. Guardiola kiépíti a jövő meghatározó csapatát nekik. A PSG is előttünk jár. Náluk van a jövő Messi vagy Ronaldo ja. A Bayern meg le tudja rabolni a német tehetségeket mikor van 3 csapatra való jó játékosuk! Olaszokból még egy normális válogatottat sem tudsz felállítani. A németeknél még ami plusz az a focihoz való hozzá állás fanatizmusuk. Mindenképp rá kell menni az ingyen megszerezhető jó játékosokra. Balotellit simán elhoznám nagyon jól teljesít jó korban van kicsit felrázná a kedélyeket. Can helyett én goretzkara mentem volna rá. Mentalitás tekintetében sokkal jobb játékos. Válogatottban is inkább őt preferálják.

pedronegroo 2018.04.04. 09:51:08

A Reál-tól természetesen ki lehet kapni de rendre 3-4 góllal azért nagyon megalázó pláne így hazai pályán. De felesleges itt nagy elemzésekbe bele menni úgy se fog történni semmi változás ahogy évek óta nem történik semmi... Sok az izomsérülés? Leszarják. Az megy el aki akar? Semmi gond, veszünk veszünk olasz középszarokat akik nem ugrálnak. Szar focit játszunk? Ha nem tetszik szurkolj másnak, ha szórakozni akarsz akkor pedig menj cirkuszba. Nincsenek fiatalok beépítve? Felesleges, összedrótozzuk Barzapapát meg Buffont még pár évre.

Ha meg valami balul sül el, tehát beégünk a bL-ben akkor majd keresünk pár bűnbakot, Bonu, Dani majd most is találnak valakit.

Kíváncsi vagyok Allegri megint kap fizuemelést mert rendre minden nagyobb bl bukta után megemelik a fizuját mert hát kurva jó munkát végez, építi a jövő Juventusát és igazi bl-menőt csinál belőlünk.

Na végül mégis sokat írtam tök feleslegesen mert a Juventus évről évre úgyis telibe szarja a szurkolókat. Családi vállalkozás, csak maradjunk is a helyi termelői piacon ne álljunk oda a multik mellé mert csak kinevettetjük magunkat.

fzoli990 (törölt) 2018.04.04. 09:57:26

Sandro távozásában biztos vagyok. Hasonló tünetei voltak Pogba es Bonu utolsó szezonjának is. A hirtelen motiválatlanság/rosszabb teljesítmény engem erre enged következtetni. Csak bízni lehet abban hogy nem Dybalaval megy kéz a kézben, mert bőven elég lesz pótolni a kiöregedőket.

biancineri101 2018.04.04. 10:01:08

@pedronegroo: Te amúgy csak hergelni akarsz minket?!
Azért mennek el játékosok, mert meg van ígérve nekik, különben ide se jöttek volna. Ez a jövő klubmodellje, neked nem tűnt fel hogy harmadát költjük a ManU-nak és jóval előttük járunk?
Allegri pedig többet hoz ki a keretből, mint amire az alapból hivatott volna.
A klub meg nem szarja le a szurkolókat, pont ezért fejlesztik a klubot folyamatosan, ráadásul nagyon okosan is, csak te ezt nem veszed észre, mert nem értesz az egészhez! Senki nem mondta hogy nem akarunk multik mellé állni, csak azt hogy nem tartunk még ott. Persze gondolom te az a fajta ember vagy aki szerint Shorbtert Norbi is jól tette, hogy tőzsdére ment mert ez a bátorság (persze belebukott egy életre de azzal már nem kell foglalkozni, mert a kötelezettségvállalás már nem trendi dolog...)

Fabio83 2018.04.04. 10:10:38

Most mindenki Roncit szopkodja a csodagólja miatt pedig, ha Chiellini és Buffon nem játszik Charlie Chaplint nincs ez az egész kabaré jelenet. Ennek semmi köze a korukhoz, a kerethez, a fizetésükhöz, Chiellinit nem lefutották, egyszerűen beszartak.

Magyar Közöny 2018.04.04. 10:35:46

@Fabio83: CR és Messi ellen kevés olyan hátvéd van, aki nem szarik be. Nem kedvelem egyiket sem, de az elmúlt 4 évben CR vezérletével 3!!! Bl-t nyertek, Messivel az elmúlt években szintén 3-at, és egyik sincs messze attól, hogy ezt a számot növeljék. Persze ezekhez az eredményekhez kell egy kiváló csapat is, de ha nincs húzóember konstans kiváló teljesítménnyel, akkor meg lehet cseszni. (a közelmúltat nézve Sneider és Ribéry voltak még kulcsszereplők, de ennyi).

pedronegroo 2018.04.04. 10:37:25

@biancineri101: Nem, nekem úgy tűnik hogy Te akarsz hergelni engem! :) Klubmodell? :)) Igen, Marotta nagy átigazolási guru! :)) Occsó, ingyen van, lejárt szerződésű, van kivásárlási ára vagy ide akar jönni ezekben mind nagy király! Allegri kihozta a maximumot a seria a szemétkupacán? Itália taktikai zsenije kinek játékát csodálja egész Európa? :) Jobbak vagyunk mint az MU, ez a mérce? Meg jobban teljesítünk mint Zimbabwe? :)) kérlek hagyd abba mert már fáj a hasam a nevetéstől! Ne haragudj én már csak szórakozni járok ide akkora kabaré lett ez a Juve mint a magyar kormány a megalomániás törpe vezérével az élen!

Mondom én hogy kabaré van itt! :) Még Sóher Norbi is belekeveredett!

Fabio83 2018.04.04. 10:49:38

@Magyar Közöny: Én nem vitatom az ő képességeiket, de egy előrevágott labdára még csak nem is sprintelt Ronci. Nem kicselezte a védőnket, hanem az hanyatt dobta magát, majd a kitotyogó buffon mellett azért még elpöckölte, hogy az ne tudja simán mellre venni és támadást indítani, ahelyett, hogy ezt a ratykót tapsolnánk.

biancineri101 2018.04.04. 10:54:55

@pedronegroo: Te az a fajta ember vagy aki ha beül egy balettra hangosan felkacag hogy milyen ruhában van a táncos és azt hiszed kabaré. Nem cspán csak bunkó vagy :)

Drughi Di Bianconeri 2018.04.04. 11:05:55

Rengeteg gondolat kavarog a fejemben, kb. nem is aludtam,de Allegri szavaira muszáj - tömören- reagáljak, a meccsre magára még nincs erőm...

Én kedvelem és elismerem Allegrit,már jó ideje, de az az igazság,hogy Ő is vastagon benne van, nem csak a tegnapi meccs képében,hanem az elmúlt év lejtmenetében.
Persze elismerem, minden egyes évben oltári hendikeppel indul, hiszen kivesznek 1-2-3 nagyon fontos, erős láncszemet, majd "pótolják" középszerekkel,így pedig rettentő nehéz egy edző feladata,ha nincs egy mag,aki köré építhet,mert mire egybeérne a dolog,addigra tuti,hogy eladnak belőle 1-2t, nekünk meg maradnak a kiégettek és/vagy öregek...

DE,
tegnap Zidane tanárian meccselte le Allegrit,ahogy Pochettino is tette azt vele,Torinoban,sőt,mi több, Gattuso is lemeccselte Allegrit,hiszen az a meccs inkább X-es volt, és összességében a Milan játszott jobban,pontosabban,erősebben (csak mi voltunk a hatékonyak).

Zidane igazából nem okozott meglepetést,felrakta a tavalyi gálakezdőt,tikre ugyanazt,ami taknyosra szopatott minket Cardiff-ban.
Erre fel Allegri tátott szájjal rohant a f@szerdőbe, amikor felrakta a 4-4-2őt , Zizou gyémántja és a világ legjobb középpályásai ellen...

Természetesen sokkal jobbat nem tudott volna felrakni,de adta volna magát egy 4-3-3, Marchisioval vagy Matuidivel kezdőben és Dybalaval a padon(akinek tegnapi játékát érdemes összehasonlítani Isco tegnapi játékával, vagy akár a 2 srác Cardiff-i játékát....és és föld a különbség, nem egy szint a két játékos.Slussz-passz).

LEHET,hogy ugyanígy kiszoptunk volna, DE ez egyszerű matek, 4 középpályás(főleg ilyen 4) felfal reggelire egy khedira-bentancur duót.

Minden tiszteletem és elismerésem mellett,elképzelhető,hogy kezd megfáradni az Allegri-Juventus viszony.
Nem véletlenül mondják napjaink TOP edzői,hogy egy klubnál manapság max. 3-4 évet lehet eltölteni,kiegyensúlyozott magas színvonalon,kell a friss erő,friss vér.

Ez leginkább a játékos-keretre igaz, nem tudok újat írni,azon kívül,amiket elmondtatok,babo-n kívül mindenki látja a keretben lévő súlyos gondokat.

Tegnap az a legfurább,hogy egy pillanatig nem haragudtam vagy voltam ideges a csapatból senkire (najó,talán Chiellinire amikor bénázott és CR meglőtte a szezon gólját...), leginkább csalódottság,szomorúság és keserűség az,ami hatalmába kerített.

Egyrészt amiatt,hogy a Juventus egy tapodtat sem lett közelebb a TOP3hoz,sőt inkább eltávolodott tőle,de,hogy ebben a nagy Buffon-Barzagli-Chiellini stb. nevével fémjelzett generációban ennyi volt,számos siker,dicsőség,vér,veríték,könny,fájdalom,öröm,boldogság...epikus győzelmek, epikus vereségek.
DE az I-re nem tudták feltenni a pontot,mindig hiányzott valami,továbbá még TOP formájukban(bonuccival kiegészülve) csak úgy nyelték a gólokat spanyol csapatoktól és a válogatottól a legfontosabb meccseken, a döntőkben, ilyenre azért én nem emlékszem sűrűn egy Cannavaro/Nesta/Maldini etc. fémjelezte csapatnál sem...

Fáj,hogy telik az idő,fáj,hogy TOP formájukban tagadhatatlan világklasszisok voltak, Buffon meg minden idők legjobbja és elmennek, el KELL,hogy menjenek,ha tisztességgel akarnak búcsúzni és van némi önkritikájuk (természetesen mindenkinek azonnali állással a klubházban/edzőképzésben, amit akarnak).

Legjobban az fáj,hogy ez a brigád igazán megérdemelt volna egy győzelmet, '15ben és tavaly is nagyot mentek, nem 1, nem 2 epic pillanatot okozva nekünk és a világnak.
Sajnos nem jött össze, de ideje újratervezni.

Az idős legendáinkon kívül nyáron távoznia kell khedirának,mandzukicnak és igazság szerint matuidinek sincs itt semmi keresnivalója,max squad player gyanánt.
Asa megy,Sandro vélhetően megy, DS-t nem fogjuk eladni 1 év után, cserének végülis elmegy.
Marchisiot szeretem, s becsülöm, de Allegri valamiért nagyon nem, mindent elárul,hogy olyanok is megelőzik a sorban,mint sturaro,matuidi,khedira,de még a 0 kmes,friss igazolás,20 éves Bentancur is.
Az Ő esetében nincs helyes döntés, illetve kényszerből mégis muszáj megtartani, a saját nevelésű kvóta miatt (szerintem már most is csak ezért van a keretben), de,ha Allegri ennyire ignorálja, akkor sok értelme ezen kívül nincs a keretben tartásának.

Dybala-val kapcsolatban már rengeteg vitám volt itt,szinte mindenkivel, csak azért mert én reálisabban,s talán picit szigorúbban ítélem meg,mint mások.
Ő a Serie A-ban vagány,de nemzetközi porondon szinte teljesen súlytalan (OK,tavaly lőtt egy duplát a Barca ellen,de ha emlékeztek, mezőnyben totál homály volt,ami egy trequartistától elég WTF?),nagyon távol van a világklasszis játékostól.
Csak ismételni tudom magamat:
HA menni akar (mert nem jön ki Allegrivel/Spanyolországba vágyik,Bármi), akkor adjuk el,jó pénzért,még rá nem jön a világ,hogy közel sem ér 150-200 Mt, benne ennyi van és nem több.
Ez a keret olyan,mint egy kaleidoszkóp,igazából a veteránjainkon kívül senkihez nem lehet kötődni,ragaszkodni,vagy akár kedvelni se, max ideig-óráig,mert 1 TOP év után elvágyódik,vagy ha mégse,Marottáék tesznek róla,hogy elvágyódjon.
*Folyt.

pedronegroo 2018.04.04. 11:07:16

@biancineri101: Köszi a sok bókot, én inkább nem minősítelek, se mást, mivel ez az oldal nem személyeskedésre való. Amúgy nem, megint nem talált ugyanis nem járok balettra és Sóher Norbi tevékenységét se ismerem. :) De igazad lehet, jót nevetnék egy balett előadáson tényleg vicces lehet ahogy idétlen ruhákban kitekert mozdulatokkal ugrándozva ön-megvalósítják magukat :) a sznobizmust még tanulnom kell és akkor talán meglátnám benne a művészetet is :)

Szabolcs Borbély 2018.04.04. 11:14:11

@pedronegroo: rengeteg ökörséget összehordtál, sőt kimondottan tőled olvastam a legnagyobb baromságokat, ülj le, igyál meg egy teát, gondolkozz el az életen és gyere vissza.

esetleg elmehetnél egy továbbképzésre sportközgazdaságból, edzéselméletből, sportszervezésből, hello

Drughi Di Bianconeri 2018.04.04. 11:17:11

*Folyt.: Sajnos az olasz foci és főleg az utánpótlás borzalmas,így én erre sem feltétlenül eveznék.
Nagyobb klub annál a Juve,minthogy 20 éves,kétséges tehetségű olaszokra építsünk,akikben nincs is ott a klasszis-faktor.
Szörnyű belegondolni,hogy mi lesz itt Buffon-Barza-Chiellini után,mármint nem hiszem,hogy a 25 évesen még mindig szuper-tehetség(nek tartott) Rugani vagy az 1 év kimagasló játék után erős lejtmenetben lévő Caldara-ban akár csak ennyi is lenne,mint a veteránjainkban, aztán ki tudja...lényeg,hogy a többi poszton szóba sem jöhet olasz játékos,max keretmélyítésnek.

Ha pedig a Juve el-olasztalanodik, mert nincs meg hozzá a kellő alapanyag, akkor tkp. egyre rosszabb lesz/lehet az olasz utánpótlás.
Eleve a 3 dobogós kezdőjében már alig akad olasz játékos, ha így folytatódik, 10 év múlva már egy Genoanak sem kellenek majd az olasz fiatalok...
Óriási,progresszív változásokra van szükség (ez mondjuk a Liga dolga,nem a Juventusé) az utánpótlásképzésben és méginkább a tehetség-gondozásban(!).

Az sem megoldás,ha mindenféle 30 éves,zeniten túl lévő játékosokra alapozunk,ilyenekre,mint mandzukic,khedira,matuidi.
Ilyenből belefér mondjuk 1,de hogy szinte csak ilyenek érkezzenek a mercatokon...

A sok Scudetto+kupa,meg a 2 teljesen váratlan BL-döntő talán elvette a realitás-érzékünket és szeretnénk azt hinni,hogy ez a csapat a TOP felé tör,csak hogy ez nem igaz,semmilyen szinten,sőt...

Természetesen SEMMIFÉLE változás nem lesz,mert Allegri most is teljesen elhárította magáról a felelősséget,amolyan magyar edzőket idéző módon ("nem volt szerencsénk"), Marottáék meg miért is cáfolnák meg,pláne,ha hozza a hazai kupákat ?

Igazából a realitás ez egy Juventusnak,hogy hazai dominancia + BL 8, de mégis nehéz beletörődni,mert mi nem egy Arsenal vagy egy Roma vagyunk...
20 éve áhítozunk arra a BL-trófeára, az is lehet,hogy 20 év múlva lesz meg a 3...

Jó lenne látni valami előremutató,világos koncepciót,úgy igazolásokban, mint a szakmai tervben. Az erőnléti edzőket úgy , ahogy vannak kivágnám a pitchába, meg lehet nézni a különbséget, a Realnál a világ legjobbja dolgozik, 3. éve sz@rrá futják,izmozzák,focizzák a világot (minket még 50%osan is...).

Egyelőre ennyi - tömören xD - bocsánat..

FeriGjuve 2018.04.04. 11:32:34

Foglalkozzatok csak...
Engem nem érdekel.Annyi van belőle,hogy nem tudjuk hová tenni már.
Nem csináltam mèg sose ilyet,de tegnap 0-2-nél elkapcsoltam és végigi se néztem a meccset és úgy döntöttem,hogy ebben a szezonban nem nézek több Juve meccset
Ebből nekem most elég volt egy ideig.Ezt nehezebben fogom feldolgozni,mint Cardiffot.

2018.04.04. 11:35:54

@Gyori_Juventino: "...illetve mint a Bayern saját bajnokságunkat kéne jobban uralni és tehetségs játékosokat lerabolni."

Én ebben ott látom a gondot, hogy a Serie A full szar játékosokkal van tele, csak már olyan szintre süllyedt a színvonal, hogy teljesen elveszítjük a realitás érzékünket ezekkel a játékosokkal kapcsolatban. A Serie A azzá a bajnoksággá vált, ahol Immobile Ibrahimovicnak és Insigne Neymarnak tűnik, és ahol De Sciglioról már-már elhisszük, hogy a posztján benne van a TOP 3-ban. Aztán jön a Real, jön a Barca (vagy most már elég csak egy Tottenham) és kiderül, hogy De Sciglio csak De Sciglio és nem Zambrotta, továbbá kiderül, hogy Dybala is csak Dybala és még csak véletlenül sem egy Messi.

Konkrétan 3 játékost nem tudok felsorolni a 19 Serie A csapatból, akik meghatározó tagjává válhatnának Európa bármely olyan csapatának, ahol a BL a cél. Milinkovic-Savic és Nainggolan. Ennyi. Ők pedig ilyen-olyan okokból nem fognak érkezni. Rajtuk kívül még 2 (Pjanic és Higuaín) ilyen játékos volt, szerencsére ők már nálunk játszanak. És ne legyenek illúzióink, Bernardeschi sem tartozik ide. Ahogy Rugani vagy Caldara sem.

A BL megnyeréséhez FOCISTÁK szükségesek. Douglas Costák kellenek, Pjanicok kellenek, Olaszországban pedig már nincsenek ilyenek. El kell kezdeni igazolgatni külföldről, elfelejteni a sok Serie A-s hulladékot és az olaszokat is amíg ilyen botrányosan szar a helyzet a fiatalok terén. Nem kell feltétlen sok pénzt költeni, hanem okosan kéne elkölteni azt ami rendelkezésre áll. Nem Darmianra elbaszni tízen-húszon akárhány milliót és a horvát bajnokságból hozni raklapnyi pénzért játékost. Azért szerencsére nem vagyunk egy csóró klub, vannak bőven lehetőségek a piacon számunkra is, csak le kéne már vetkőzni ezt a kiscsapat státuszt az átigazolási piacon is és olyan játékosokat kéne megpróbálni igazolni akikkel előre lehet lépni. Engem személy szerint kurvára felbasz, hogy egy köpésnyire volt a keretünk attól, hogy a BL legnagyobb esélyesei legyünk, de képtelenek voltunk átlépni az árnyékunkat és mire észbe kaptunk kiöregedett a fél csapat... Nem baj, majd 10 év múlva a következő generációval hátha...

pedronegroo 2018.04.04. 11:40:30

@Szabolcs Borbély: Szia, köszi a jó tanácsokat, ezekért járok ide, ingyen kapok jobbnál jobb tanácsokat bölcs emberektől úgy hogy nem is kértem, ez a hülyének is megéri nem?

Gyori_Juventino 2018.04.04. 11:42:51

@Nattorio: azért vannak jó csapatok és én tudnék felsrolni játékoskat ..
Pl.: Kessie-SMS-Icardi-Skriniar-Jorghino...stb
Nem kell , azért ekkora mély depresszióba esni. ennyire voltunk képesek és eljött a generációváltás ideje.

2018.04.04. 11:45:32

Már mindent leírtam az általam látott problémákból az előbb a meccsnapi cikkhez. Ehhez csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy sajnos csapatként sem állt össze idén úgy a Juventus, mint korábbi években, amikor ezzel kicsit ellensúlyozni tudta a nagyobb játéktudást. Allegri (jogtalanul) teljesen kiakadt az újságírói kérdésekre a Tott elleni hazai után. Pedig az már ennek az előszele volt. Látszott ott már a baj. Sajnos azóta sem tudta kijavítani. Inkább azon kellett volna törni a fejét, hogy egy világklasszis támadó csapat ellen milyen taktika-kezdőcsapat kombinációt tudna kitalálni. Vagy már sejtette, hogy nem tud mit tenni, ezért volt ideges? (És kapóra jöttek az újságírók) Ez a volt esélyünk, meg lett volna esélyünk dolog ez meg...én nem is értem. Talán egy viszonylag szoros meccsre lett volna, de a továbbjutásra biztosan nem. Ahhoz túl egyértelmű volt a margit fölénye minden szempontból. Talán egy kőkemény csapategységgel lehetett volna.

bianconeri83 2018.04.04. 12:03:10

@pedronegroo: abban szerintem többeknek igazuk van, hogy azért nem ennyire rossz a helyzet, ahogy Te látod.

Azt én is osztom, hogy itt az ideje a generáció váltásnak, most jönnie kell pár olyan évnek, amikor lehet nem lesz meg még a bajnokság sem, de felépülhet egy fiatal, motivált keret. A mostaniak közül többek már jócskán túl a csúcson, remélem ezt látja a vezetőség. És ezt nem lehet 1-2 igazolással orvosolni.
Én Allegrit is elengedném, mert valahol ő is a fékje a változásnak (azt azonban elismerem amit eddig tett és kihozott a srácokból, de idén már nem az igazi ő sem)

Kicsit távolabbról nézve viszont a klubmodell működő képes. Nagyon mélyről kellett visszajönni, és arab/orosz tőke nélkül szerintem ez a járható út. Pénzügyileg.
Ahhoz viszont, hogy egyszer egy szinten legyünk a top3-al tudásban és pénzben, tovább kell építkezni, organikusan növekedni és a brand-et építeni. Még akkor is, ha a generációváltást sanszosan anyagilag is megérzi a klub, és emiatt (is) ez egy lassú folyamat lesz.

De az irány jó, most egy fájó ponthoz érkeztünk, mert előbb észre kellett volna venni, hogy lépni kell.
Az elmúlt évek azért nem sikertelen időszakainak tudatában bízom benne, hogy a vezetőség van annyira profi, hogy észreveszi, itt az idő vmit lépni.

2018.04.04. 12:18:01

@Gyori_Juventino: Szerintem SMS-en kívül bőven nem az a szint egyik sem.

pedronegroo 2018.04.04. 13:41:37

@bianconeri83: Én nem is mondom hogy rossz a helyzet csak túl nagy itt a csodavárás és nulla objektivitás. Volt egy-két jó eredményünk és máris elszálltunk és túlértékeltük azokat. Tovább kell építkezni és maradni a realitás talaján: az olasz bajnokságban megtartani az eredményeinket, fölényünket a BL-ben meg bravúr eredményeket elérni mert dominálni biztos nem fogunk, nem tudunk, a miérteket meg hagyjuk mert mindenkinek meg van a maga verziója felesleges ezen vitatkozni a lényeg hogy vannak hiányosságok és kell vele kezdeni valamit kivéve ha a vezetőségnek nem ez a célja azt meg innen nem látjuk.

bianconeri83 2018.04.04. 14:01:02

@pedronegroo: nézőpont kérdése az objektivitás is :)
Nálam az már nagy eredmény, ami az elmúlt években történt Conte és Allegri alatt. Elsősorban a bajnokságban és a kupában, de voltak emlékezetes évek és meccsek a BL-ben is. Ez a szezon most így alakult, le kell vonni belőle a tanulságot.
De ha belegondolunk, a Juvénak a történelme során 2 BL trófeát sikerült begyűjtenie, 120 év alatt. Egyik csapatnál sem lehet elvárás a BL serleg, max. egy álom (persze nem mindegy azért, hogy ki ellen és hogyan esik ki - a tegnapi meccs nekem is fájt nagyon).
Kb. 94 óta követem az olasz focit, ezidő alatt a háromszor BL döntőt játszó ill. a Capello-féle csapat volt az, amire azt mondanám, hogy hasonló szinten volt, mint most a Real, Barca, Bayern. A calciopoli nélkül valószínűleg mi is ott lehetnénk köztük, persze egyelőre ez csak álom. Melyről kellett újra építkezni, most lesz egy kis megtorpanás, de remélem eljön még a mi időnk :)

preczol 2018.04.04. 14:06:08

Azért a teljesen új csapattal vigyázzunk, nehogy úgy járjunk mint az Inter. Pedig tolják ott is bele a pénzt a fiatalokba is és látjuk hol tartanak. Szerencsére!
Azért ez ne legyen. Most 3 rutinos, nemzetközileg elismert játékos kell, Juve tetoválással a testén. Kell, hogy valamilyen kötődés legyen a Juventus felé, ne ilyen pénzorientált divatmajmok csapata legyünk. Cant valamiért ilyennek érzem.
Sokan írjátok, hogy öreg a csapatunk, de Ronaldo hány éves is???
UI.: Pogbát én visszahozták (persze kevesebb fizetésért), vissza is jönne, de még akár Vidalt is. (Igaz őt lassan egy éve nem láttam focizni)

Rikoo 2018.04.04. 14:17:01

@preczol: És Ronaldon látszódik az, hogy hány éves?

preczol 2018.04.04. 14:27:37

@Rikoo:
Nem, mert botoxol! :)
Viccet félretéve, csak arra gondoltam, hogy nekem nincs bajom a közel 30 éves játékosokkal. 3-4 évre tökéletesek és talán ők már nem vágynak az arab bajnokságba.

Rikoo 2018.04.04. 14:31:29

@preczol: Persze, nincs gond velük. Nem az életkor a probléma, hanem a teljesítményük.

Joker61 2018.04.04. 14:53:23

Jójó, persze a bajnokságot f*sza lenne behúzni egy "a jelzők helye itt" év után, még is csak oda dörgölnék az afrikaiaknak meg a milan hordának meg úgy mindenkinek. Még számomra is lenen értéke!nade, csak számunkra(legyünk őszinték az a szájbabaszott m4-es felvezető sokakban benne maradt, zöldségespiac, családi vállalkozás, olaszban lubickolás, örök vesztes (az Buffon-os bejátszó a meccs előtt nálam kiverte a biztosítékot...elmentek ti a realos)részemről nagyon lenéző volt az egész, persze megkaptuk már ezt fordítva is(istenítettek minket is már az m4-en), de aki ismeri a csapat formáját kicsit is, nagyon nem tévedhetett egy ilyen promóval meccs előtt. Ennyit az m4-ről azért mellékesen.

Én azért rettegek a visszavágótól, mert szerintem megakarnak minket majd alázni a saját közönségük előtt. És a tegnapit látva, jó alanyok leszünk erre.
Ez annyiból érdekes, hogy szerintem a keretben alig van olyan játékosunk, aki ne szenvedne valami mentális problémával.

Joker61 2018.04.04. 15:14:58

@Joker61: + egy újabb realverés egyáltalán nem tenne jót még ennek a silány csapatmorálnak sem.

KINGovHELL 2018.04.04. 16:01:00

@Rikoo: Nem látszik, mivel a szezon első felében jóformán pihent. Tudom világlegeslegjobbja...

epaska 2018.04.04. 16:35:15

Allegrinek kell távoznia elsőként. Két ilyen szopás után ez a minimum.
Az a szomorú, hogy annyira fölösleges itt távozó meg érkező neveket bedobálni, mert nem fog itt semmi történni! Nagy katyvasz az egész!

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9860) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4125) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4153) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása