A Lazio elleni keret

Serie A logo.jpgA csalódást keltó bergamói döntetlent, valamint a válogatott szünetet követően nehéz hét vár a Juventusra, hiszen előbb a kiváló bajnoki formát mutató Lazio, majd hét közben a Sporting Lisszabon látogat majd Torinóba, s Massimiliano Allegri csapata számára mindkét mérkőzésen a győzelem megszerzése és a három pont begyűjtése a cél.

Jó hír a Juventus számára, hogy a csapat horvát támadója, Mandžukić végül vállalni tudta a játékot válogatottja utolsó fellépőjén, mivel bokasérülése nem bizonyult komolynak, s így ott lehet a Lazio ellen készülődő keretben is. A zebramezesek nagy visszatérője Sami Khedira lesz, azonban egyelőre még Miralem Pjanić, Marko Pjaca, Benedikt Höwedes és Mattia De Sciglio sem lesz bevethető. 

A két csapat legutóbb az Olasz Szuperkupa fináléjában mérte össze erejét, akkor a Lazio 2:0-ás előnyt szerzett Ciro Immobile duplájával, s a későn ébredő Paulo Dybala hiába gyűjtött két találatot, a rómaiak végül a lefújás előtti másodpercekben az ifjú Alessandro Murgia góljával kialakították a 3:2-es végeredményt, így némi meglepetésre a fővárosban tartották a trófeát.

A Juventus 20 fős kerete a következő:

Kapusok: Buffon, Pinsoglio, Szczęsny

Védők: Chiellini, Benatia, Alex Sandro, Barzagli, Rugani, Lichtsteiner

Középpályások: Khedira, Matuidi, Asamoah, Sturaro, Bentancur

Támadók: Cuadrado, Higuaín, Dybala, Douglas Costa, Mandžukić, Bernardeschi

A 18:00-kor kezdődő mérkőzést a DigiSport 1 élőben közvetíti.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4712967279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I love JU 2017.10.14. 16:55:42

a flashscore szerint Rugani serult. + DeS + Howe, így vékonyka a asor hátúl :) DE nyerni kell! Forza Juve!

Pitts 2017.10.14. 17:11:32

Juventus XI: Buffon; Lichtsteiner, Barzagli, Chiellini, Asamoah; Khedira, Bentancur, Matuidi; Douglas Costa, Higuain, Mandzukic

Pitts 2017.10.14. 17:13:39

Juventus subs: Szczesny, Pinsoglio, Benatia, Rugani, Alex Sandro, Sturaro, Bernardeschi, Cuadrado, Dybala

The king of alibis 2017.10.14. 17:17:13

4-3-3 Dybala és Berna nélkül
Kreativitás 0 lesz.

Az meg, hogy Rugani megint nem játszik nevetséges.

Rikoo 2017.10.14. 17:18:05

@Pitts: Ezek szerint tényleg igaz és Dybala helyett Khedira került be a kezdőbe. Érdekes...

patrik1112 2017.10.14. 17:22:17

Dybala 2 hete nem jatszott meccset, szerintem egyaltalan nem tesz jot neki hogy ma se kezd. Rugani megint nem jatszik, Costa az egyeduli kreativ jatekos.. nem tetszik ez nekem.

mpite 2017.10.14. 17:26:02

Dybala Alex Sandroval egyetemben átszelte a fél világot, válogatott szünet után nagyon ritka esetben szokta Allegri játszatni a dél-amerikai játékosokat. Bentancur a kivétel most, de ő még fiatal erő :)

Mitya10 2017.10.14. 17:26:45

Nevetséges a kezdő. Khedira aztán marhára kell oda Allegri nyalókája.

Watakuki 2017.10.14. 17:27:10

@mpite: Nem mintha a másik kettő öreg róka lenne :D

patrik1112 2017.10.14. 17:30:23

@mpite: harmojuk kozul Bentancur jatszotta pont a legtobbet :D

mpite 2017.10.14. 17:35:13

@patrik1112: Akkor is biztos, hogy ez áll a háttérben, szerdán még meccse volt mindháromnak, szerintem kb csütörtökön, azaz 2 napja térhettek vissza Torinóba. Allegri látja ilyenkor, hogy ki hogyan érkezik vissza, Bentancurt biztos nem viselte meg annyira az út. Nem örülök én sem persze, nem lesz kreativitás a csapatban.

Drughi Di Bianconeri 2017.10.14. 17:37:42

Nagyon nehéz meccsre számítok, a Lazio még úgy is "tömörebb" középen, ha 433al áll fel Allegri, pláne, ha az egyik khedira...
Dybala hiába nem játszott, de edzéseken részt vett, meg az a min. 2*12órás út önmagában fárasztó, nem baj, ha pihen,ha ég a ház,bejön csereként,de a Sporting most a fontosabb meccs, hiába ez a rangadó.

Csúnya,kiscsapatos játékra számítok, szerencsére nem lesz DS onnan meg Lukaku, szóval nem lesz utolsó perces, alázós gól xD

Remélem győzünk,
Forza JUVE !

JuventusFanatikus 2017.10.14. 17:38:24

Valószínűleg nem lesz egy túl kreatív meccs a részünkről a kezdőt látva. Most a lényeg, hogy behúzzuk, de nem lesz könnyű...
FORZA JUVE!!!

NagyonJuve 2017.10.14. 17:43:34

@Watakuki: pont erre gondoltam.@mpite: pond dybala ült a padon és be sem cserélték. Jó kifáradt.

Pitts 2017.10.14. 17:45:50

@Rikoo: Félek is, hogy nézhetetlen lesz a játékunk Pjanic, Dybala, Berna, Cuad nélkül, de ma én a magam részéről teszek rá, csak húzzuk be valahogy, este meg törjön meg végre ez a Napoli sorozat. Majd teljes, pihent csapattal lehet parádézni.

The king of alibis 2017.10.14. 17:52:01

@Drughi Di Bianconeri: ez nem magyarázza meg, hogy minek a 4-3-3 és miért nem kezd akkor Berna. Pedig megnéztem volna Dybala posztján.

Rikoo 2017.10.14. 18:17:59

Bentancurban van tökösség bőven. Nagy játékos lehet/lesz belőle.

venember83 2017.10.14. 18:18:58

Tetszik ez a Lazio-mez.

The king of alibis 2017.10.14. 18:22:17

Ahogy várni lehetett. Gyenge meccs 0 kreativitással. De hát kitől is várnánk. Dybala, Berna, Cuad kispad, Pjanic sérült.

Quentin_KR 2017.10.14. 18:22:19

@Rikoo: Azèrt ezen a meccsen mèg be van tojva. Alibi passzokkal, gyorsan szabadul a labdàktòl. De nagy jàtèkos is lehet mèg belőle, èn nagyon bìzom benne :)

patrik1112 2017.10.14. 18:24:21

Hat ez valami hihetetlen..

Alex8610 2017.10.14. 18:24:56

Ne örüljetek:) már esne tudok a góloknak mindjárt vissza vetikw

letepem 2017.10.14. 18:25:36

@Sas Jóska: Mandzu az egyetlen akitől eddig láttunk 2 szép megmozdulást és a gól előtti helyzet is tőle indult.

patrik1112 2017.10.14. 18:26:03

Na ebbol megint botrany lesz..

Rikoo 2017.10.14. 18:26:46

@Quentin_KR: Szerintem nagyon jól játszik. Ha rajta vannak ketten akkor is elkéri a labdát. Bevállalós faszagyerek.

venember83 2017.10.14. 18:27:03

Most már az eredmény is tetszik.

mpite 2017.10.14. 18:27:07

Sztem fent beragadt valaki, nem volt les. De csak egyszer mutatták...

2017.10.14. 18:28:47

Egyértelmű lesgól sajnos.. még ha a javunkra is. Jogosak lesznek a kritikák ezúttal.
Sokadszor bizonyosodik be hogy a videobiro ilyesfajta alkalmazása semmit sem ér. Azt néznek vissza amit akarnak

patrik1112 2017.10.14. 18:32:43

@Rikoo: nekem egyertelmu lesnek tunt abbol amit mutattak. Ha igy volt akkor megint johet a csalo Juventus duma.. De ha mar allt a jatek vagy 2 percet remelem tenyleg belogott valaki es azt beszeltek csak meg

Rikoo 2017.10.14. 18:33:35

@fzoli990: Nem volt lesz. Bentragadt a sarokban egy Lazio játékos aki visszafutott a beadó Juventus játékossal.

Rikoo 2017.10.14. 18:34:21

@patrik1112: Nem volt les. Nézd meg a neten a gólt. Ha jól látom Bastos miatt nem volt les.

Tony. 2017.10.14. 18:36:02

Pfú ez a Higuain ritka körülményes

venember83 2017.10.14. 18:38:27

Pech. A felsô kapufáról kijött.

patrik1112 2017.10.14. 18:40:04

@Rikoo: es tenyleg! Na akkor megnyugodhatunk :D

hurbiny3k 2017.10.14. 18:42:34

A lest kiáltóknak nincs szemük, vagy csak kántálják az agyhalott kommentáror szavait??

hurbiny3k 2017.10.14. 18:45:14

@MdewC: Egri idegesítő szokott lenni, de ez meg konkrétan hülye..

patrik1112 2017.10.14. 18:49:06

@hurbiny3k: vagy csak nem vettuk eszre a felso jatekost abbol az egy visszajatszasbol?

hurbiny3k 2017.10.14. 18:50:33

@patrik1112: Figyi, Papi, nyilván nem Titeket ekézlek, a kommentátort sem ezért a szituért..

BigP86 2017.10.14. 18:50:50

külföldön működő linket tud vki plííz?

Quentin_KR 2017.10.14. 18:54:50

@hurbiny3k: annyira nem gàz. Ràadàsul Egrinèl, aki nyìltan Juve ellendrukket, senki nem idegesìtőbb szerintem....

m.martin91 2017.10.14. 18:54:56

@hurbiny3k: Valószínűleg mindkettő. A kommentátorok rendkívüli módon befolyásolják a nézőket.

Juventino86 2017.10.14. 18:54:58

Nem volt ez vészes, de még egy gól mindenképpen kellene gyorsan, hogy meg tudjon nyugodni kicsit a csapat. Dc akar, küzd, de sokszor túlszínezi. Khedira ma nagyon korrekt teljesítményt nyújt. Remélem, hogy a második féliőbe nem fogunk úgy belealudni, mint az Atalanta ellen. Forza Juve!

Drughi Di Bianconeri 2017.10.14. 18:57:35

Nem volt les, szabályos gól született.

Nagyjából hasonló szintű játékra számítottam, talán picit jobb egyéni teljesítményekkel.

D.Costa pontosan azt hozza, a gólja ellenére,amit érkezésekor mondtam róla,egyszerűen nem illik az olasz bajnokságba.

Higany játékából nagyon hiányzik a gól,szegény mikor elpiszkálta a kapustól a labdát,akkor is milyen ügyetlen volt, de egyébként nem roszz, presszingel, védekezésben aktív.Talán fizikailag is jobb formában van. Remélem betalál !

Bentancurtól én nem vagyok elájulva: előre továbbra is 0, zéró,amit hozzátesz, pedig tudna többet, csak nem mer..?
Eddig olyan,mintha egy uruguayi Nagy Ádám lenne, ami nem rossz, de nem is extra...

Még 1 gól kéne.

Leram7 2017.10.14. 18:58:04

Valahogy idén nincsen meg a gyilkos ösztön a kapu előtt. Higany tompa...

Lényeg, hogy nyerjünk.

pott70 2017.10.14. 18:59:54

Hú,lekéstem a félidőt!P.csába!
Na mindegy,hajrá Juve!!!!

Alex8610 2017.10.14. 19:05:04

Ajtó ablak Higu basszák meg

MdewC 2017.10.14. 19:06:11

Kurva szádat Higu b+ 1 v 1 voltál kapussal szembe bakker!!! Faszt szerencsétlenkedik már ennyit, hihetetlen!!!

James Zabiela 2017.10.14. 19:06:18

Dybalàt be kell hozni,mert bajok lesznek

west30 2017.10.14. 19:06:33

Lassan Chiellininek se uj szerzodessel kellene foglalkoznia hanem a visszavonulassal,ritka szarul jatszik ebben a szezonban.

steven.h 2017.10.14. 19:06:44

Ez meg mégis mi a lóf@sz volt?! Lucas fél órán keresztül totyoghatott a labdával... astreamem meg késik mint az atom

Drughi Di Bianconeri 2017.10.14. 19:08:08

B@sszameg...barza meg chiello szépen bealudtak...
Ami meg Immobilenek bemegy,az Higanynak sajnos rohadtul nem.szembe a kapussal középre,a kezébe lőni...

Juventino86 2017.10.14. 19:08:17

Basszus Higunak mekkora és mennyi helyzet kell????

Quentin_KR 2017.10.14. 19:08:31

Szörnyű mèg leìrni is, de lassan màr csak egy Highuain lassan gyògyulò sèrülèsben remènykedem. Nem tudom mi törtènt vele, de he lehetne azonnal elzavarnàm a pi..àba....

Apuleius 2017.10.14. 19:09:15

Nagyon jó lenne, ha Higuaín végre formába lendülne, mert vicc, hogy az ajtó-ablak helyzeteket is képes állandóan elbaszni.

Quentin_KR 2017.10.14. 19:09:30

S közben tizeneggyes. A csapay mèg mindig az öltözőben.... grat Allegri...

Alex8610 2017.10.14. 19:09:32

Utalom már ezt a köcsögöt komolyan ugyanaz mint a szuperkupan

Rikoo 2017.10.14. 19:10:22

Soha többet 4-3-3-at. Ez a legrosszabb felállás a Juventushoz. Katasztrófa az egész.

patrik1112 2017.10.14. 19:10:27

Jo eg miket csinalunk..

Apuleius 2017.10.14. 19:10:38

Hihetetlen, hogy ezt a meccset is képeske leszünk elkúrni...

Drughi Di Bianconeri 2017.10.14. 19:10:59

Jogos tizi,megint Chiello aludt be...

west30 2017.10.14. 19:11:19

Egyszeruen nincs vedelem,a Barzagli Chiellini kettos talan emg rosszabb,mint ha Benatia es Rugani jatszana.

MeGmOnDtaM 2017.10.14. 19:11:38

Szerintem meg Immobile eléggé fel akart esni és megadták...

giorgio007 2017.10.14. 19:12:03

Ezt miért nem nézték vissza a videóbírón?

m.martin91 2017.10.14. 19:12:12

Rohadék Bonucci elkaszálta Immobilét, a szopadék Benatia meg lemaradt róla az első gólnál. F@sz kivan már az egésszel. Hol van Rugani?

Alex8610 2017.10.14. 19:14:38

Gigi meg a farkát is visszahuzta Immobile meg ugyanazt eljátszotta amit a szuperkupan ettől függetlenül lofasz az egész amit muvelunk már megint.

Sischo 2017.10.14. 19:16:12

Bernardeschi nagyon jól állt be, tetszik a játéka. Legalább ennyi pozitívum van most

Ámok 2017.10.14. 19:16:50

Javasolnék egy Khedira + Hihuain + Sturao + Benatia = SMS cserét!

Mitya10 2017.10.14. 19:16:58

Nehogy behozd Dybalat te nagyon taktikus Istenem...

Ádám.84 2017.10.14. 19:19:01

A torinói Bonucci hiányzik, a milánói viszont kicsit sem.

The king of alibis 2017.10.14. 19:19:53

Lófej helyett hozni kell Dybalát. Nincs mese.

giorgio007 2017.10.14. 19:20:15

Egyébként Benta tényleg csak oldalra meg hátra passzol. Hát ezért 90% a passzpontossága :D

Apuleius 2017.10.14. 19:20:59

Kínszenvedés ez a meccs. Nem tudom, hogy mi a terv, de ha pontot akarunk szerezni hazai pályán, lassan be kellene hozni Dybalát.

Kukszi 2017.10.14. 19:21:54

Idén sajnos tényleg az néz ki, hogy
Többet rúgjunk mint kapjunk :/
Csak ahhoz Bekell rúgni a helyzeteket (Higany) 1:1 ellen kötelező...

Quentin_KR 2017.10.14. 19:22:02

Khedira, Asamoah, Highuain.... ezt a hàtom nevet törölbi kellene Allegrinèl s eladni őket Januàrban a picsàba. Annyi szèpsèghiba van benne hogy Highuain a fenènek sem kellene...

2017.10.14. 19:22:19

@Apuleius: Terv? BL döntő óta kb h 45 percnyi játék elég és lesz ami lesz.

The king of alibis 2017.10.14. 19:22:20

Elszállt az idő a BBC fölött. Bonucci ment Barza-Chiello megöregedett. Ezért sem értem Rugani mellőzését. A gyereket már rég be kellett volna építeni. Jövőre jön Caldara, Gimenezt el kell csábítani Madridból s még valakit igazolni kell oda. Jövő nyáron lesz dolga a sportigazgatónak (remélhetőleg már nem a kancsal tetvedéknek)

Ádám.84 2017.10.14. 19:22:48

@Apuleius: nem tudom, de több játékos is borzasztóan játszik, és Allegrit sem értem, hogy pontosan mit is akart

Mitya10 2017.10.14. 19:24:40

Utálom Lichtit. Pofázik az agyatlan de h hányszor mentek már el az oldalán az nem tűnik fel neki. Télen mehet a picsába.

Ádám.84 2017.10.14. 19:25:04

@Sas Jóska: vagy akkor legalább kölcsönadni, hogy fejlődhessen

letepem 2017.10.14. 19:26:31

@Quentin_KR: sosem értettem, hogy csóri Asa-t minek ekézi mindenki...
Mozgékony, cselezni is tud és igazi igás ló, persze ha nem sérült.

Ádám.84 2017.10.14. 19:27:26

@letepem: én is megtartanám, balbekknek simán jó

The king of alibis 2017.10.14. 19:28:11

@Ádám.84: kölcsönadni? Legjobb belső védőnk.

Quentin_KR 2017.10.14. 19:29:21

@letepem: nem ekèzem. Làtom rajta az akaratot folyamayosan. Csak èpp teljesen meddő a jàtèka tàmadàsban ès vèdekezèsben is. A Crotone ellen cserènek elmegy de hogy rangafòn kezdő.... vicc

The king of alibis 2017.10.14. 19:29:31

Ha Allegri nem tud megújulni, S. Inzaghit szívesen látnám a padon.

Sturaro, te atya isten. Ő nagyon hiányzott

MdewC 2017.10.14. 19:30:58

Borzalmasan körülményesek vagyunk. :((

danimester1 2017.10.14. 19:32:49

Ez nagyon rémes!Miért aludtunk be?Nem értem miért nem lehetett folytatni a letámadást és helyette lötyögni!?Higuain pedig mehet,mert így nincs a hasznunkra,egy ifi berúgta volna.Bízzunk a pontszerzésbe....

Ádám.84 2017.10.14. 19:33:42

@Sas Jóska: csak arra akartam utalni, hogy a padon nem fog rutint szerezni, ez a legrosszabb, ha Allegri nem hajlandó foglalkozni vele, akkor legalább adják kölcsön, de ne a padon rohasszák

The king of alibis 2017.10.14. 19:35:07

90 milliós nyomorult pojáca

Mitya10 2017.10.14. 19:35:20

Higuain a legjobb! :)

Sischo 2017.10.14. 19:35:24

Nem hiszem el amúgy Higuaint, iszonyat gyenge.

danimester1 2017.10.14. 19:36:30

Meg lesz a szezon első veresége?

Apuleius 2017.10.14. 19:36:57

@hellan: Ok, de hány pofára esés kell még ahhoz, hogy 45 perc helyett első körben megpróbáljunk 50-60 percig focizni legalább?

venember83 2017.10.14. 19:37:44

A védelmet elszarta Beppe, de ez a meccs Maxi lelkiismeretén is szárad.

Major Tom X 2017.10.14. 19:37:49

Meccsek óta nem tudom mit akar Allegri..... :-(

MeGmOnDtaM 2017.10.14. 19:38:13

Totálisan ötlettelen a játékunk. Nagyon hiányzik Pjanic.

Major Tom X 2017.10.14. 19:38:23

Meccsek óta nem tudom mit akar Allegri

Ámok 2017.10.14. 19:39:08

Semmi extra csak amit szezon elején mondtam! Idén nem leszünk bajnokok!

giorgio007 2017.10.14. 19:39:37

Én azt látom, teljesen hitehagyott a csapatt. Nem csak ma. Semmi tűz, semmi dinamika.

Juventino86 2017.10.14. 19:40:05

A védelem nagyon lassú és rengeteget hibázik. Higu meg borzalmasan játszik. A hatalmas kihagyott helyzete után kaptuk a másodikat...

James Zabiela 2017.10.14. 19:40:41

Annyira hajtunk hogy rossz nézni!olyan mintha mi vezetnénk! Botrányos!

MeGmOnDtaM 2017.10.14. 19:41:06

Az a gond, hogy nincs tartása a csapatnak, nincs meg a Spirito és nem nyomunk akkor, ha hátrányban vagyunk.

gomorra21 2017.10.14. 19:41:22

Higuain tragikusan gyenge a Juventushoz, de hátul az öregek is néha fájdalmasan kevesek. Gigit idén negyedszer szopatta meg Immobile, sajnos nem sikerült neki a csúcson befejezni, félek, hogy szezon végére csúnya lepkék lesznek a játékában.

danimester1 2017.10.14. 19:41:47

@venember83: Egyetértek!Remek formában a Lazio,gólerősek.Erre szinte egy "b" csapatot küld fel.Sturaro csere meg hihetetlen,mint Dybala kihagyása is.A videóbíró meg csak ellenünk kihagyhatatlan...

Lisandro 2017.10.14. 19:43:03

Ez a Bernardeschi ez rém gyenge sajnos!Nem véletlen,hogy nem játszik.

Watakuki 2017.10.14. 19:43:32

Hihetetlenül rosszul játszunk, megadjuk a lehetőséget a Napolinak az öt pont előnyre...

Szokásos őszi szar forma...

MeGmOnDtaM 2017.10.14. 19:44:31

A Lazio kivaloan tömörül, semmi átlövésünk nem volt, leszámítva Khedira egy bombáját.

Sischo 2017.10.14. 19:44:53

@Ámok: Ez azért 8 meccs után elég érdekes kijelentés.

The king of alibis 2017.10.14. 19:45:11

Borzasztó,hogy pressingre sem képes ez a csapat

Mitya10 2017.10.14. 19:45:18

Allegrinek túl nehéz lenne 1x végre egy Berna-Dybala-Costa-Mandzu 4 es? Érthetetlen ez a pali... Costa volt a legjobb nem is értem miért jött le...

James Zabiela 2017.10.14. 19:45:49

Oktat a Lazio, gyönyörű!

patrik1112 2017.10.14. 19:48:09

Meg szerencsenk sincs..

venember83 2017.10.14. 19:48:25

Két kib* kapufa, ez nem igaz!!!

MeGmOnDtaM 2017.10.14. 19:48:41

Nincs szerencsénk se...

The king of alibis 2017.10.14. 19:50:27

Állítsd ki azt a nyomoronc Sturarot.. Csak többet ne kelljen a pályán látni

Sischo 2017.10.14. 19:51:32

Hát bazdmeg ha ez nem tizeneggyes

The king of alibis 2017.10.14. 19:51:35

Ez színtiszta tizi. Videóbíró, holvagy?

Ámok 2017.10.14. 19:52:18

Buffon a legnagyobb Isten!!!! Hatalmas sportember!!!!

The king of alibis 2017.10.14. 19:52:26

Mit kell ezen nézni? Tiszta tizi

Ámok 2017.10.14. 19:53:19

NEVETSÉGES!!!!!!!

BellaDona 2017.10.14. 19:53:41

Gyerekek nem nézek oda...

Ámok 2017.10.14. 19:54:07

Kell nekünk 100 millás csatár....

The king of alibis 2017.10.14. 19:54:16

Megérdemeltük a vereséget. Dybala pedig formán kívül

m.martin91 2017.10.14. 19:54:18

Remélem Allegri Buffon meg mindenki más mpost is előveszi a videóbírót. Remélem, egy életre elfelejtjük ezt a baromságot.

Mitya10 2017.10.14. 19:54:47

Nem tudom lehet e mit írni erre..

Ámok 2017.10.14. 19:54:52

Pá pá scudetto....

MeGmOnDtaM 2017.10.14. 19:55:06

EZ legyen a szezon legrosszabb meccse számunkra, innentől pedig szárnyaljunk. Csak ezt tudom remélni.

Apuleius 2017.10.14. 19:55:36

Dybala baszdmeg... Ez megbízhatóan megy neki az utóbbi időben.

Andris Farkas 2017.10.14. 19:55:51

BAZDMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG DYBALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tony. 2017.10.14. 19:55:54

Ez a mi nagy világklasszisunk.

James Zabiela 2017.10.14. 19:56:18

Meg dolgoztak a vereségért!GG

2017.10.14. 19:56:24

A nagy argentin lába már a 2. meccs végén megremeg...

Watakuki 2017.10.14. 19:56:53

Kurvára ez volt az érzésem, amikor Dybala odaállt a labda mögé, hogy ez lesz... Bazmeg Dybala, mi van veled??

Ámok 2017.10.14. 19:56:53

@Sischo: 8 meccsel ezelött is tudtam!

Lord Viktor 2017.10.14. 19:57:04

Dybala többet ne rúgjon tizit.

Drughi Di Bianconeri 2017.10.14. 19:57:37

Hát ez qrva gyenge, megérdemelte a Lazio a győzelmet sajnos.
2rangadó/2 vereség.

4D 2017.10.14. 19:57:52

Októberben még ne temessük a csapatot, voltunk ilyenkor már sokkal rosszabb helyzetben. Grat a Lazionak. Forza Juve

Gyurva 2017.10.14. 19:57:58

@Ámok: Imádom az ilyen gyökér megmondóembereket. Te juventus szurkoló vagy? Meg a Napoli végig így fog szárnyalni... biztos. A szezon végére mindig kipukkan a Napoli lufi, több éve így megy.

Major Tom X 2017.10.14. 19:57:59

Allegri most is tudta, hogy Dybala kihagyja (megint)?

Juventino86 2017.10.14. 19:58:03

Azt sem értettem, miért Dybala rúgja... Persze nem nagyon lett volna más alkalmas lövő, esetleg Mandzukic. Azért ebből a meccsből több tanulságot is le kell vonni.

1. A legfontosabb az, hogy nem szabad rotálni, és kész!!!! Mindig a legerősebb kezdőt kell feltenni, mert a rotációnak az lesz az ára, hogy nem áll össze a csapat játéka.
2. A védelem nagyon lassú már, és sok hibával játszanak. Barza és Chiellini rengeteget tettek a csapatért, de az idő nekik sem kegyelmezett.
3. A 4-3-3 nem jó, főleg nem egy olyan csapat ellen, amelyik kontrára játszik.

MeGmOnDtaM 2017.10.14. 19:58:11

Amikor két éve kb ilyenkor a tabella közepén álltunk, sokan temették a csapatot. Én nem tettem és nem is fogom. Hibák benne vannak a meccseinkben, sajnos egyre több. Akkor is nyögve-nyelve nyertünk, amikor Conta JUVE-ja játszott Vucsinics-Gionvico duóval elől, szarrá domináltuk a labdabirtoklást, mégis volt hogy döntetleneztünk.
Szerintem nem vagyunk meg még fejben. Ez nagyobb hátrány mint a fizikális formán kívüliség. Pjanic nélkül nagyon fogatlanok vagyunk.

Watakuki 2017.10.14. 19:58:33

@Ámok: Ügyes vagy, hogy tudtad, de szerintem megkímélheted a kommentszekciót attól, hogy minden percben leírod.

venember83 2017.10.14. 19:58:52

Egy Lazio ellen nem a legjobb csapattal kiállni... Mindegy, most már ezt kell elfogadni, legalább nem lehet elkényelmesedni, és így hátha januárban erősítés érkezik a borzasztóan meggyengült védősorba. Jött Bernardeschi, Douglas Costa, ennek ellenére nem tud a csapat támadni... Minden szinten csalódás volt a mai meccs.

Lisandro 2017.10.14. 19:58:54

Fejezzétek már be a károgást bazmeg!
Rossz olvasni ezt az egész oldalt!!!
2 évente egyszer azt hiszem ki lehet kapni!!

Ámok 2017.10.14. 19:59:19

@Gyurva: Mondanám, hogy tehetsz egy szivességet, de nem vagy méltó rá!!!

Juventino86 2017.10.14. 19:59:56

@Lisandro: +1. Hosszú még a szezon.

MdewC 2017.10.14. 20:00:11

Éreztem Dybikém... :/

Hajrá Juve!

Rikoo 2017.10.14. 20:01:02

@Ámok: Ezt az elmúlt években is írtad, de nem értem miért.

Lord Viktor 2017.10.14. 20:01:09

Egy ilyen sajnos benne van. Az jobban fáj, hogy hazai pályán és egy ilyen csicska csapattól, és főleg mint a múltban már oly sokszor egy saját nevelésű játékos által.

danimester1 2017.10.14. 20:02:02

Tényleg elmehet mindegyik a büdös picsába!Milyen BL döntő milyen 7.scudetto?Idén semmi nem lesz itt ezt már most ki merem jelenteni,mert semmi játékunk nincs és ezt nem lehet csak Pjanic hiányára fogni!Ahogy Allegri is mondta a védelmek nyerik a bajnokságot,ami idén nekünk nincs!Lehet jönni a sok van még hátra meg nem szoktak össze,sok sérült,de ilyen béna Higuainnal elöl....Sajnos ennyi,este a kukások leverik a bolhásokat,majd kiesnek a BL-ből és idén be fogják húzni a scudettót.Ez van amikor szarul igazolunk a nyáron,csak idén ez már ki fog bukni.

Gyurva 2017.10.14. 20:02:34

@Ámok: A bajnokság első veresége.. te már rögtön temeted a csapatot meg tudod, hogy nem lesz scudetto.. Rozi a jós.

Trieszt120506 2017.10.14. 20:03:24

Asát szándékosan hagyták ennyire játékban, tudták, hogy olyan 3%-os hatékonysággal dolgozik. A Bentancur hypeot nem igazán értem, óriási alibi szerintem, amit játszik, a támadásainkat csak lassítja. Higuaínra inkább már írni sem írok semmit.

Persze mindet beleférne, ha a védelem tavalyi szinten lenne. Bonucci kiválása lose-lose szitu, ők együtt voltak jók Chiellinivel, külön-külön mindkettő katasztrófa. Barza papa meg már végérvényesen elkopott.

Juventino86 2017.10.14. 20:04:55

Szerintem még bőven nem ment el a scudetto, de a védelem botrányosan gyenge. És sajnos nem látom, hogy kit lehetne beállítani? Benatia formán kívül, Rugani halvérű :( Reméljük Höwedes hamar felépül. Ezt a meccset simán meg kellett volna nyerni. Higuain pedig borzasztóan gyenge volt ma. De ismétlem, a szezon még hosszú.

Juventino86 2017.10.14. 20:05:41

Szerintem még bőven nem ment el a scudetto, de a védelem botrányosan gyenge. És sajnos nem látom, hogy kit lehetne beállítani? Benatia formán kívül, Rugani halvérű :( Reméljük Höwedes hamar felépül. Ezt a meccset simán meg kellett volna nyerni. Higuain pedig borzasztóan gyenge volt ma. De ismétlem, a szezon még hosszú.

rob1 2017.10.14. 20:06:20

Sok ember meglepődik itt a szezon végén mert ez a csapat nem lesz bajnok Allegri képtelen összerakni a védelmet éa így olasz bajnokságot nem lehet nyerni, most meg lehet szidni Dybalát is nem csak mindig Higuaint.

pott70 2017.10.14. 20:06:45

@Rikoo:Ámok most regelt áprilisban,nem írhatott ilyeneket már évekkel ezelőtt...

Rikoo 2017.10.14. 20:06:47

Ami a meccset illeti ma a játékosok helyett elsősorban Allegrit érheti kritika.

vizi8 2017.10.14. 20:07:29

Pont ezt akartam írni, sajna ezzel a két belső védővel már nem igazán lehet számolni. Az Atalanta ellen sem voltak a toppon, be kell látni kiöregedtek a csapatból. Ennél még egy Benatia-Rugani kettős is ütősebb lett volna a mai napon.

Rikoo 2017.10.14. 20:07:55

@pott70: Mostanában nagyon irónikusan fogalmazol.

Ádám.84 2017.10.14. 20:08:40

@Trieszt120506: a mondandód második részét nagyon adom, a Bonucci biznisszel konkrétan mindenki kurva rosszul járt

Juvegaspy 2017.10.14. 20:08:50

Paran kicsit tulzasba esnek...inditottunk mar 3 vereseggel es meglett.
Oktoberi vereseg es "papa scudetto".
Amok..ez meg az altalanos hulyesegeidnel is durvabb.
De azert Allegrit megkerdeznem h miert Sturaro jott be 2:1nel vagy mi a tokom tortent a 2.felido elejen.
Dybalanal meg ismet elojott a Vidal fele baj..(azt hiszi o szarta a spanyol viaszt) imadom ot igy remelem a kov meccsen 200szor tobb alazatot fogok tole latni.
Baj az meg nincs csak azert rossz h az ember var 2hetet es kikap a csapat.
Mind1 hetkozben lehet javitani

m.martin91 2017.10.14. 20:08:56

Én azt nem értem, hogy mi a szarért vagytok meglepődve, hogy ilyen gólokat kapunk a szezonban. Nem pótoltuk Bonucci-t! Én kurvára nem lepődtem meg, és azon se, hogy Buffon megint elhúzta a vidéki paraszt lábát. Nem a pánikigazolás, olaszul nem beszélő Höwedes fogja megoldani a problémákat. Meg a jobbhátvéd hiányát sem.

Lisandro 2017.10.14. 20:09:33

@Sas Jóska: Meg szerintem te is te majom!!

megasün 2017.10.14. 20:12:44

Nem értek egyes embereket. A Juve évről évre halmozza a győzelmeket kupákat, most két év után becsúszott egy zakó hazai pályán és már egy-két okos fikázza Marottát és Allegrit és az egész csapatot. Hát hol éltek ti? Menjetek oda és csináljátok jobban! Mit képzeltek, hogy ti innen Magyarországról megmondjátok, mit és hol rontott el a Juve vezetősége és szakmai stábja, miután 2011 óta folyamatos felemelkedésben van csapat? Szarházi fikázók!!!!!!!!
Forza Juve!!!!!!!!!!!

danimester1 2017.10.14. 20:13:53

@m.martin91: +1 Ezért írtam én is hogy idén fog kibukni a szar vagy az egyáltalán nem igazolás.A védelem kiöregedett,a játékunk gyenge.Ami nem csak erre meccsre igaz.Pjanic hiánya,sok sérülés,szezon kezdett,sok van hátra ez mind csak duma mentegetőzés,a tények eltussolása.

gomorra21 2017.10.14. 20:14:59

@m.martin91: A vidéki paraszt másodszorra etette meg ezzel Buffont, és 4 gólt gurított idén az öregnek.

Trefe 2017.10.14. 20:15:19

Ez a kezdő már nagyon cidri volt alapból. Valahogy az elsőt lehoztuk úgy ahogy, egy X-re..

A malacon ment el az az igazság, ha azt berúgja, lelkileg mi lettünk volna fölénybe, és nyomhattuk volna tovább ezt a nyugger tempót.

Juventino86 2017.10.14. 20:15:21

@megasün: Sajnos tele van az oldal ilyen alakokkal, akik szinte csak arra várnak, hogy történjen valami rossz a csapat körül, és akkor lehet fikázni mindenkit. Elég rossz irányba kezd elmenni ez a blog. Bár hozzátenném, hogy ez a meccs nálam is kiverte a biztosítékot. :(

gomorra21 2017.10.14. 20:16:28

@vizi8: mindig azok a védők a jobbak, akik éppen nem játszanak

m.martin91 2017.10.14. 20:17:06

@gomorra21: Így van, és ez elég nagy szégyen lehet Buffonnak is.

danimester1 2017.10.14. 20:19:31

@megasün: Attól függetlenül lehet elégedtelen az ember nem?A kupák halmozása tény,meg a rekordok is,de az már történelem és sem Bl győzelmet sem kupát és scudettót sem fog nyerni.

Lisandro 2017.10.14. 20:20:43

@Juventino86: Persze hogy hosszú még a szezon!
Sosem jó a vereség,de ha ez 2 évente egyszer van,azt azt hiszem ki lehet bírni!
Engem nem is igazán a vereség idegesített fel,hanem az itteni kommentek!
Legszívesebben szájba vernék itt egy jó pár embert,mert vicc ami itt megy!
Már megy a takarodó meg a többi faszság!Juve szurkolók ezek egyálltalán?
Meg Bonuccis milanos profilkép stb.
Nem is értem miért engedik ezt az adminok?
Nekem az eddigi szezon egyértelmű legnagyobb csalódása az Bernardeschi.
Sajnos rém gyenge a srác.Dehát más villogni egy Fiorban,meg más egy Juvéban.
Remélem hamarosan visszatér Pjanic mert nagyon meglátszik a hiánya.Ez a vereség után most fel van adva a lecke,s szeretnék innentől egy kúrva dühös Juventust látni,aki végiggyalulja a mezőnyt!
Mert a keretünk abszolút alkalmas erre!
Gyerünk gyerekek!!
Forza Juve!

Grinta 2017.10.14. 20:21:47

@Juventino86: Most kicsit jobban előbújtak a férgek a kövek alól.Semmi meglepő nincs ebben.Gyepet nem láttak még élőben,de kiválóan tudják azt,hogy ki mit csinál rosszul.

pott70 2017.10.14. 20:22:39

A nagyobb problémát én abban látom,hogy teljesen esetleges a támadójáték,illetve nincs is olyanunk.Van egy halom támadónk,de semmi koncepcio nincs mellé,a góljaink többsége egyéni villanásokból lesz,csak nagyritkán alakítunk ki tényleges helyzeteket.

2017.10.14. 20:22:53

Borzasztó csalódás..Valami/valaki nagyon hiányzik nekünk. 1-2 átlagos és számtalan negatív teljesítményt láthattunk. Dybalanak eddig ment de még a végén ő is válságba kerülhet.. Higuaint meg már a világ összes pszichológusa sem hozza fel. Annyira mélyen van. Ha Tevezt ingyen engedtük, akkor Higuért mi fizessünk csak menjen innen.. Egyszerűen se fizikalisan, se mentalisan nem lesz már jobb.

Csak abban bízhatunk hogy Howedesben van valami plusz es hogy tavaszra stabilizálódik a csapatjatek

Juventino86 2017.10.14. 20:24:21

@Lisandro: A kommentek engem is zavarnak, sokszor bele is mentem csatározásokba emiatt, de felesleges, hidd el. Nem is igazán a kommentek tartalmával van gond, hanem a stílussal. Maga a felháborodás teljesen jogos, ez egy borzalmas meccs volt.

Sajnos az új igazolások nem igazán váltották meg eddig a világot. Egyedül talán Matuidi az, akivel elégedettek lehetünk, Bentancurnak is vannak jó megoldásai. Bernardeschi és DC mezőnyben nagyon gyengék. És hát a védelem... Sajnos ők se fiatalodnak. Higuain pedig sajnos nagyon rossz napjait éli.
Mindazonáltal azt remélem, hogy ez a vereség elindít valamit. Tavaly is a Genoa elleni égés után kezdett fejlődni a csapat.

The king of alibis 2017.10.14. 20:24:54

@Lisandro: jobban érdekelnek a kommentek, mint a gyenge játék
Kifogsz egy olyan játékost, aki alig kap lehetőséget? Miért nem a 90 millás balfaxt fikázod, akin folyamatosan akadnak el a támadások? Vagy Chiellinit, akiről sorra kapjuk a gólokat?

Juventino86 2017.10.14. 20:25:30

@Grinta: Így megy ez sajnos ezen a blogon. :( Ettől függetlenül rettenetes volt a mai meccs. :( Most remélem, hogy összeül majd a csapat, és megbeszélik, min kell változtatni.

Grinta 2017.10.14. 20:33:32

@Juventino86: Nem gondolom hogy tragédia történt volna.Igaz hogy kikaptunk(egy döntetlenre rászolgáltunk véleményem szerint,de ez másodlagos jelen esetben) de van ilyen.Ne gondoljuk már azt hogy csak nyerhetünk.Tanulunk ebből a vereségből..mindig is így tettünk.Felesleges ezt már leírni is.A Napoli viszont nagyon komoly kihívó.Bizony az is benne van,hogy elviszik idén a Scudettót.De hát ezt a versenyt akarták itt egyesek,akik a Calcio-t degradálják..most meg óbégatnak egyfolytában.Akor is büszke leszek a csapatra..ha nem jön össze a bajnoki cím.Forza Juve

Juventino86 2017.10.14. 20:36:32

@Grinta: Így van, a csapat minden szeretetet és tiszteletet megérdemel, akkor is, ha esetleg nem lesz bajnok. Szerintem is simán meglesz a scudetto, de ebből a vereségből most tanulni kell. És le kell vonni a konzekvenciát a mai meccsből. Én mondjuk sose akartam azt, hogy erősödjenek a riválisok. :D :D Legyünk csak bajnokok minden évben. :) A Bl-miatt persze nem rossz, ha a bajnokságban is küzdenünk kell.

Thug6Life 2017.10.14. 20:38:19

totális taktikai vereség Allegrinek!másodszor idén.csak reménykedhetünk benne hogy más nem találja meg ennek a semmilyen Allegri taktikának az ellenszerét...ja hogy Inzaghinál jobb edzők is vannak?

Lisandro 2017.10.14. 20:42:44

@Sas Jóska: Engem ne keverj össze senkivel!
Én sosem fikáztam egy Juve játékost sem!
Én csípem mindet egy től egy ig!
Csak megjegyeztem,hogy a Berna nagyon gyenge,s szerintem Sturaro is jobb nála.Úgy gondolom,hogy vele melléfogtunk 40 millióval.De ne legyen igazam,s cáfoljon rám!
Egyszerűen nagy falat neki a Juve,és kész.Még jó,hogy nem fogadta el a 10-es mezt.
Higut meg csípem egyszerűen,s nem tudok rá mérges lenni!
Dybala meg majd szerdán rúg egy hármast,azt folytatja a szárnyalást!

hurbiny3k 2017.10.14. 20:43:10

Simone Inzaghi azért nem semmi.. Másodszor is kiherélte Allegrit egy félig középszerű kerettel..

.Bulldeo 2017.10.14. 20:44:03

@Juventino86: én is úgy látom, hogy Matuidi és Bentancur elvégzi a saját feladatát, arról nem tehetnek, hogy ehhez a Juventushoz Pjanic játéka elengedhetetlen. Bernardeschit én nagyon vártam, de eddig inkább csalódás a játéka. Szerintem Higuain nem éli rossz periódusát, hanem nincsen már azon a szinten, hogy a Juventus centere legyen. 100%os ziccere volt, és kihagyta, és ebben nincs is már semmi meglepő. Egy top csapat csatárának azt a helyzetet egy Strakosha ellen értékesíteni kellett volna. Ha azt belövi, a Laziot sikerült volna lehűteni. Persze nem érdemes egy ember nyakába varrni a buktát, a védelem lassú, Buffonnak pedig már csak akkor van nagy védése, ha az egy négyzetméteres körzetébe rúgják a labdát.
Egyébként meg világosan látszik, hogy ez egy nagyon jó Lazio, azt, amit évek óta vártunk, hogy legyen a bajnokság erősebb, az most már itt van.

The king of alibis 2017.10.14. 20:44:49

Gondolom azér is a szurkoló a hibás, hogy

-nincs egy épkézláb jobbhátvédünk, a falábú balfácán Sturaronak kell ott játszani
-az 5 belsővédőből 2 kiöregedett, a 3. állandóan sérült, a 4. mindig hibázik, az 5. fiatal pedig nem kap lehetőséget
- Pjanicon kívül nincs egy kreatív belső középpályás, csak csupa vízhordó
- a mindenki által sokat remélt Bernardeschi alig kap lehetőséget
- a 90 millás balfax állandóan játszik, pedig a leggyengébb láncszem

.Bulldeo 2017.10.14. 20:45:34

@hurbiny3k: mondjuk ilyen értelemen a Juventusnak is félig középszerű a kerete, de valóban, Inzaghi nagyon jól érzi ezeket a meccseket.

hurbiny3k 2017.10.14. 20:47:46

@.Bulldeo: Szerintem a padunk értékesebb volt, mint a lazio kezdője..De ja, elég szubjektív..

megasün 2017.10.14. 20:51:24

@Juventino86: Igen. Valóban gyenge volt a csapat, de ne húzzuk már akasztófára innen Magyarországról a Juve edzőjét és a vezetőségét ezért, akik az utóbbi években zseniális munkát végeztek összességében. Sajnos ilyen előfordul a legjobbakkal is. Az űrfocit játszó Barca is szenvedett el néha-néha vereséget. Ilyen a foci, de ne feletjük el, hogy a Juvét jelenleg nagyon jó szakemberek irányítják és az ő munkájukat megkérdőjelezni innen a Kárpát-medencéből úgy, hogy a szakmai tudásuknak az 1%-át sem érjük el ostobaság. Az egyszer-egyszer becsúszó vereségeknél előjövő károgókat úgy vágnám ki minden Juvés Magyar oldalról mint a fene. Ehhhh. Ki mérgelődtem magam, iszom egy sört. Szép estét!

delpiero26 2017.10.14. 20:52:21

Folyamatossan olvasom a blogot és sajnálattal tölt el hogy itt sokan csak szidni tudják a csapatot,engem is felhúzott a meccs,de megyünk tovább,a NAGY real is kapott már ki és akkor mi van ???de a legszebb az egészben az aki egyik héten Isteníti Allegrit a másik héten szidja....az igazi szurkoló nehéz helyzetekben áll igazán a csapat mellé ..Forzaaa Juveee

Ámok 2017.10.14. 20:52:33

@Grinta: Ja, látjuk hogy itt vagy....

Ámok 2017.10.14. 20:53:26

Ja, látjuk hogy itt vagy....

Juventino86 2017.10.14. 20:54:05

@Sas Jóska: A stílusod továbbra sem tetszik, de a mondandód tartalmával egyetértek. Talán Berna esetében vitatkoznék kicsit. Sztem amikor eddig lehetőséget kapott, nem játszott annyira jól. Inkább kezdjen csak Cuad! De a többi kérdésben igazad van.

.Bulldeo 2017.10.14. 20:55:07

@hurbiny3k: nem az árcédulákról beszélek. A kicsit kevesebb, mint 10 millióért vásárolt, 25 millióra taksált Immobilének mi is több hasznát vennénk, mint a 70 milliós értékű, 90 millióért megvásárolt Higuainnak.

megasün 2017.10.14. 20:55:32

@Lisandro: Erről beszélek én is. Milyen Juvésok vannak itt? Szégyen.

Juventino86 2017.10.14. 20:57:06

@megasün: Én soha nem is bíráltam Allegrit és a vezetőséget. A jövőben sem fogom. :)

megasün 2017.10.14. 20:58:22

"90 millás balfax"
Na erről beszéltem, milyen szurkoló az ilyen?
Menj, és csináld jobban!!!

The king of alibis 2017.10.14. 21:01:47

@megasün: te vagy itt az ügyeletes megmondóember?

megasün 2017.10.14. 21:04:17

@Juventino86: Mert egy igazi Juventino vagy!
Nekünk az a dolgunk, hogy szurkoljunk, a szakmához kevesek vagyunk, ezért nem vagyunk a vezetőségben. Senki sem tökéletes, mindenki követ el hibát a munkája során, még a legjobbak is. Az össz teljesítmény, ami számít.

Juventino86 2017.10.14. 21:05:09

@Sas Jóska: Mivel már nem akarok harcolni senkivel, elmondom kulturáltan, hogy mi a gondja több embernek a kommentjeiddel. Tartalmilag megállja a helyét, amiket írsz. Persze, h nagyon gyengén játszott Higu ma is. Itt azzal van a gond, h elég durva és trágár jelzőkkel illeted. Ez több embert is zavarhat.

megasün 2017.10.14. 21:06:55

@Sas Jóska: Nem. Az te vagy. Gondolom egy európai élcsapatnál dolgozol vezető pozícióban, hogy ilyen jól átlátod a csapat helyzetét.

megasün 2017.10.14. 21:08:08

@Juventino86: Köszi a korrekt megfogalmazást.

west30 2017.10.14. 21:08:24

Iskolapeldaja volt ez a meccs annak,hogy Marotta total eszetlenul igazol,kb azt akit osszetud kukazni nagy nehezen,es nem azt akit kellene.A vezetosegnek pedig vegre sikerult eladnia az osszes vezeregyeniseget a csappatbol.Ennyire szintelen szagtalan karakterekbol allocsapatot regen lattam,senki nincs akiben lenne egy cseppnyi vezeregyeniseg.Ami meg aggaszto,hogy egy felidot tud focizni a csapat,es most mar ezt egy Atalanta vagy egy Lazio is rohogve kihasznalja,ha ez igy marad a szezon vegere is,szamomra Allegri tovabbi alkalmassaga is erosen megkerdojelezheto.

epaska 2017.10.14. 21:09:14

Siralmas! Allegrinek talán még sem lett volna hülyeség lemondani. Sokadjára híg fos. 0 futball. Hol itt a dinamika?? A technika? A SZERVEZETTSÉG?

Juventino86 2017.10.14. 21:10:06

@megasün: +1. Forza Juve, bajban is a csapat mellé állunk!!!!

Lisandro 2017.10.14. 21:10:31

@megasün: Ez tetszett nagyon!+1:-))

2017.10.14. 21:10:53

@Ámok: Csak egy jó tanács: Majd ha a 8. felhasználódat is az a gyanú éri, hogy egy nemkívánatos visszatérővel van dolgunk, akkor ne csak egy kérdőjellel reagálj majd. Könnyen felismerhetővé tesz téged. Legalábbis a 6 alteregódnak ugyanez volt a válasza ilyen helyzetekben.

Kukszi 2017.10.14. 21:12:02

Én inkább úgy mondanám, hogy ha nincs Pjankó illetve Dybala a pàlyan vagy akár rosszabb esetbe egyik se, akkor nincs kreatívitas a csapatba.
Ez van!
Forza Juve

.Bulldeo 2017.10.14. 21:15:23

@megasün: elég nevetséges ez a hozzáállás. Én örülök, hogy ez a blog nem arról szól, hogy leírjuk, hogy "Forza Juventus", aztán ennyi. Megvitatjuk a csapat dolgait, néha egyesek kissé túlzóan fogalmaznak, de ha csak európai élcsapatnál vezető pozícióban dolgozó szakemberek írhatnák le a véleményüket, akkor elég sivár hely lenne ez a blog.

Quentin_KR 2017.10.14. 21:18:24

A nagy problémát ott látom hogy az évek óta harmatgyenge Serie A-ban belefértek ilyen gyenge kezdések stb. De idén ha pl. ma nyer a napoli akkor az már 5 pont hátrány. S ha ellenük elhiszik hogy nysrhetnek akkor már 8 lehet. Onnan egy magabiztos napolit nagyon nehéz lesz megfogni. Sajnos úgy látom beleringattuk magunkat abba, a vezetőseggel az élen, hogy Allegri s a csapat mindent megold valahogy. De a gyenge védepmet, a vérciki highuaint és azt hogy csak dybala viszi a csapatot már túl soknak érzem erre az évre (halkan jegyzem meg, a kihívók is szépen erősödtek)

2017.10.14. 21:19:23

Erről a meccsről nem érdemes sok szót pazarolni. Remélem soha többet nem lesz 4-3-3, Dybala ÉS Pjanic nélkül meg semmilyen kezdő. Hiába utazott Dybala 10 órákat néhány napja, őt nem lehet kihagyni, pláne a bosnyák hiányában volt nagyon rossz döntés.

Az meg nagyon jó lenne ha Allegri eldöntené, hogy ki legyen Chiellini párja hátul, mert ha össz-vissza rakosgatja mellé az embereket az életben nem lesz összeszokva ez az amúgy is meggyengült védelem. Legyen az Rugani vagy Benatia, nekem tökmindegy csak játszanak már le 3 meccset zsinórban egymás mellett...

Alex8610 2017.10.14. 21:19:49

@west30: Ez lenne illetve ez lesz Dybala FELADATA.2 meccsen 4pont ment el azon hogy kihagyta a büntetőket.Es félre ne értsen senki a golatlaga kiváló, jó formában van a srác DE egy tízes dolga az hogy ha a pályán van erőt magabiztosságot és nyugalmat arasszon /Del Piero/ mikor mi ragjuk a kormunket elfordulunk mert nem merünk odanezni akkor ő lerakja a labdát szembenez a kapussal és kegyelem nélkül beveri a labdát a hálóba.Igy lehet vezér és így lehet majd szava az öltözőben és a pályán a csapat társakkal szemben.

Mitya10 2017.10.14. 21:50:09

@.Bulldeo: Ne vitatkozz a rózsaszín pónilovakkal itt ők mondják meg ki Juve szurkoló és ki a féreg :) Nevetséges mert nem vagyunk edzők már totál hülyék lennénk a futballhoz amin am vmennyien felnőttünk és de értünk is hozzá. Engem abszolút nem zavar ha vki fikázik ráadásul teljesen joggal itt 1-2 tejfölnek olyan kis érzèkeny lelkivilága van mintha a trágárabb kommentelő meghúzta volna a mamiját. Higu szar Lichti szar Barzánál a hugom gyorsabb Sturaro kabaré h hordhatja ezt a mezt stb... Sztem ez lesz az az év mikor nem nyerünk bajnokságot de igen az is tény h sok van még hátra. De az h itt ki juve szurkoló meg volt olyan aki szájba csapdosna itt egyeseket... ez a nevetséges.

.Bulldeo 2017.10.14. 22:15:03

@Mitya10: nekem is az az érzésem, hogy idén nem mi húzzuk be a scudettót (hanem a Napoli, akik objektíven nézve meg is érdemlik az okos építkezésükkel).

A Juventus türelmes játéka nem bírja el ezeket a védelmi hibákat, és itt nem azzal van a baj, hogy nincsenek eléggé összeszokva a játékosok, hanem kiöregedtek, elkoptak hátul a játékosaink. Nagyon itt az ideje az őrségváltásnak (beleértve sajnos Buffont is).
Talán, ha Rugani megemberelné magát, akkor kevésbé lenne aggasztó a helyzet.

2017.10.14. 22:16:57

A harmatgyenge meccsről mindenki elmondhatja a véleményét szerintem.
Az a korrekt, ha az ember dicsér is, de a kritikát sem szabad benntartani.

Szerintem:
Lichtsteiner, Asamoah, Khedira a kezdőcsapatban (plusz a fiatal Bentancur) és se Dybala, se Pjanic, se Sandro, se Cuadrado.
Ez így egy olasz középcsapat (főleg ha a védelem gyengélkedését is figyelembe vesszük), semmivel sem jobb.
Nem jöhetett ki más, mint egy kínkeserves döntetlen, vagy vereség. Az utóbbi lett.
Bosszantó, de lépjünk túl.

De azért nézzük a mai kezdőcsapat problémáit:
Védelem: sehogy sem akar ez egyenlőre összeállni. A szélső védők meg tragikomédia.
- Hátha a "jobb később, mint soha" bejön.
Középpálya: Ki szervez és ad hosszú labdákat? 0 kreativitás?!? KI A BESEGÍTŐEMBER KHEDIRÁNAK védekezésben? Jaj, megint Khedira...
Csatársor: Costa az egyetlen gyors, cselezni tudó ember, aki kreatív, ha éppen jó napot fog ki.
- Bernardeschi talán előbb-utóbb belelendül, de még azért nem tudja a világot megváltani.

Pjanic + Dybala nélkül ki van húzva a méregfoga ennek a csapatnak, most ez van.
Itt ma kb. Costára és Matuidire bíztuk a meccset (esetleg Bentacurra?).
Az a kérdés merül fel, hogy Allegri vajon beáldozta ezt a meccset? BL? Sérülések elkerülése? Valami taktika?
Az már a kezdőn is látszott, hogy igen gyenge "produktum" lesz.

Grinta 2017.10.14. 22:21:09

Elég jól betaláltam a patkánytojás szekciót.Hát ez van.

Ámok 2017.10.14. 22:23:15

@Grinta: Gondolom azért mert van tükröd....

2017.10.14. 22:50:39

@Grinta: Neked valami családi problémád van? :-P (remélem, hogy nincs)
Ne vedd sértésnek, de ennyire nem szoktál régebben lealjasulni. :-D

babo0410 2017.10.14. 23:04:43

Sajnos elveszett a hsz-em, mert elment út közben a netem.
Most nem gépelem be még egyszer. Elég annyi, hogy ne krutizáljuk a csapatot még. Adjunk időt nekik. Tavaly, tavaly előtt sokkal rosszabbul kezdtük s szezont, még is bajnokok lettünk. Én se örülök a vereségnek, én se örülnék, ha nem mi lennénk a bajnokok, de komolyan elhiszi vki, hogy örökké miénk lesz a bajnoki cím? A Napoli egyben van, nem változott annyit a keretük, mint nekünk. Persze, hogy jobban kezdenek. De kezdett már ilyen jól a Roma is. Láttuk a végeredményt.
8 forduló után ne írjuk még le a szezont. Én hiszek abban, hogy Allegri és a vezetőség tudja mit csinál, és megoldják újra.
De 6 bajnoki cím után nehezebb újra motivációt találni.
Egyébként miért van az egyeseknél, hogy ha jól megy akkor minden szuper, Allegri a király, ha kikapunk, akkor meg már Allegri is hülye? De ldgalább megint lehet Marottázni. Azt úgy is imádjátok.
De legalább látjátok, hogy az itt elharapódzó stílus nem csak nekem nem jön be.
Nem kell mindig mindennek tapsolni, kritikákat meg lehet fogalmazni, de itt egyesek stílusa kissé túlzó és erős. Ráadásul egyesek észre se veszik, de olyanok, mint a szélkakas. Ha jól megy mindenki nagyon jó, ha nem, akkor meg ugyanazok akik pár napja jók voltak, már hülyék.
És miért kell mindig keresni vkit a csapatban, akit szidni kell?
Akinek nem inge...

babo0410 2017.10.14. 23:05:27

@babo0410: csak sikerült újra leírni.

GGábr81 2017.10.14. 23:13:02

Én nem azért szurkolok egy csapatnak, hogy megkeressem benne a 3-4 leggyengébb teljesítményû játékost és folyamatosan ôket szidjam. Vannak akiknek csak ez ad örömet az életben? Szinte annak szurkolnak, hogy a "kedvencük" játszon xarul és akkor kedvükre szidhatják, jöhet az én megmondtam. Inkább a pozitívumokkal kellene többet foglalkozni. Persze kell a kritika is, de folyton azt szajkózni, hogy ki szar az nem is tudom szánalmas kicsit.
Jah és az örök szlógenem le ne maradjon: Allegri takaródjon vagy, ha nem ô akkor valaki

Gabuero9 2017.10.14. 23:31:51

zsoldos idiota brigad huzzatok a picsaba!
itt mar nincs spirito juve inkabb spirito lazio! respect nekik!

Gabuero9 2017.10.14. 23:39:57

barzagli meg a masik mar egyik haverom megmondta hogy a 2015os BL donto 2. felidejeben oxigenmaszkot kellett raadni es sajna igaza volt. 2 golt kaltunk rola miertnem jatszik rugani v benatia? remelem hiwedes minel elobb bevetheto lesz. kurva eletbe mar.

Sztovicska 2017.10.15. 00:36:15

Nagyon lágy játékot mutattunk. De ez a Lazio b@szott erős idén. Amúgy meg minden évben ez van. Össze kell szoknia a csapatnak aztán megmutatjuk kinek hol a helye. Forza Juve

Leram7 2017.10.15. 01:15:23

Nekem az a véleményem, hogy amíg Higuain nem tér vissza a könyörtelen góllövő formájához esélytelenek vagyunk a végső győzelemre.

Dybala 2x hibázott 11-est, amely + 4 pont lenne és ez luxus.

De még ez is beleférne, de sajnos a napolinak 8/8 és nagy esélyük van, de keményen mennünk kell.

Juventino86 2017.10.15. 09:00:27

@Grinta: Szerintem jól tetted. :)

2017.10.15. 11:19:23

@Leram7: Igen, a sztárnak kikiáltott argentinünk lábában 4 pont maradt, de az h 2 meccs alatt óhajtanak a játékosaink összesen 90 percet játszani. Az meg h Allegri elmondja h néhányak fáradtabbak voltak, néhányak meg kisebb sérüléssel bajlódtak? Mit csinálnak a pályán akkor és a keretben?
Az összes alibizőt szépen be kell hívni egyesével a kedves igazgatóinknak elbeszélgetésre, mert ezért fizetni marha kár, nem beszélve h sok szurkoló szórakozását is elrontják.

2017.10.15. 13:40:12

@Juventino86: mit tett jól? Hogy lealacsonyodik a legprimitívebbekhez? Ez jó? Amikor egy értelmes ember...
Én is elítélem egyébként a szégyenletes stílust, nem arról van szó, hogy nem.
De egy ember azért ember, hogy reálisan lássa a dolgokat. Örüljön, ha oka van rá, dicsérjen, ha a helyzet megérdemli, de nem tapsolhat, amikor látja a szégyent.
Sokan panaszkodnak amiatt, hogy "egyesek" mindig megtalálják maguknak a gyenge teljesítményt nyújtókat és azt szűrik le belőle, hogy ennek örülnek. Miért?!? Ennek semmi értelme. Mit dicsérjen a pocsék teljesítmény láttán? A stílus maga az ember, de aki szidja a folyamatosan rossz teljesítmény nyújtókat, az is csak a klub érdekeit tartja szem előtt. És persze, hogy bosszantó, ha mellett még több millió eurót is kap érte. Ha látja, hogy egy játékos szimpla pénzkidobás a klubnak, az fájdalmas. Én pl. nem vagyok hajlandó elmenni szó nélkül a rossz teljesítmények mellett, de megpróbálom normális stílusban előadni. Nyilván nekem sem sikerül 100-ból 100-szor. De az sem szabad, hogy mindegy legyen, hogy melyik játékos menyit tett a klubért. Khedirának alig volt még egy jó teljesítménye a csapatban és engem egyáltalán nem érdekelnek a megnyert címei, meg hogy melyik NAGYEMBER hogyan dicséri. Én azt látom, ha gólt kapunk róla, vagy ha valakinek folyton kisegítgetni kell. Lichtsteiner már más eset. Rengeteget segített AZ ELEJÉTŐL a csapatnak (és nem kellett felhozogatni, mint bonuccit) és csak az utóbbi időben nyújt tényleg rossz teljesítményt. Buffon meg Buffon. Amennyit tett a csapatért, sokkal többet el lehet nézni neki, mint bárki másnak. Viszont ha a klub is így gondolkodna, akkor nem küldte volna el kegyetlen módon Del Pierot. Sokkal kritikusabbak, mint mi, csak nem kürtölik szét. Persze, az engem is zavar, ha Higuaint alpári stílusban jellemzik folyamatosan. De az utcákon nem ez van? Plázákban? Stb. Majdnem mindenhol. A vegyes társaság. Annyi a különbség, hogy ott nem közös cél, közös klubszeretet érdekében vannak. És visszakanyarodok a legelejéhez. Hogy a legrosszabb, ha az embert magával rántja a primitívség. A legtöbbünkkel néha megtörténik.
Ha meg valaki elvárja, hogy csak pozitívumokat írjunk, akkor hol az építő kritika értelme? De tegyük fel, hogy csak VALÓS pozitívumokat írunk. Ebben az esetben kis túlzással nem született volna ehhez a cikkhez komment.
Az meg nevetséges, hogy valaki csak akkor jelezhet egy hibát, ha "labdarúgó szakember". Pont az a lényeg, hogy a problémákat más is látja, csak kijavítani nem tudná, mert gyakorlat és képzettség hiányában ez nem működne.

@babo0410: Egyetértek veled abban, hogy ne írjuk le még a csapatot. A védelem még összeállhat. Allegri húzhat váratlant jobb oldali védő posztra, amire nem látok megoldást, Higu megtalálhatja a góllövő cipőjét, Dybala elkezdheti esetleg variálni a büntetőrúgást, meg kicsit magába szállhat, a csapat meg összeállhat tavaszig. Sok a ha, de volt már ilyen. Én nem dőlnék a kardomba akkor sem, ha nem nyernénk meg a Scudettót. inter ne legyen 4-ben, ez lényeges minden igazi Juventus szurkolónak. Nekem a BL lenne már a fontos, mint a szurkolók többségének is. De ehhez túl soknak tűnik idén is a lyuk a csapatban. Mindegy.
Rajta Max, sok munka vár rád, hátha...

GGábr81 2017.10.15. 14:50:26

@Dr. Grant: Csak az van egyes rosszúl teljesítô játékos esetében, hogy alap kezdô a csapatban és az elmúlt 3 évben kétszer bl döntôt játszott, bajnok kupagyôztes stb. Ne soroljuk az eredményeit, meg hogy milyen nagy ember dicséri, mert csak azt látod amikor gólt kapunk róla. Hát ez az, vannak olyan játékosok akiknél CSAK AZT LÁTJÁK. Sôt sérült volt pl Khedira nyert a csapat, de volt aki még ekkor is vele foglalkozott. Persze szeretnék én is helyette jobb játékost látni a csapatban, sôt én is kritizálom a teljesítményét akárkinek, jó Buffonét soha. De az bosszant, hogy gyôztes meccsen jó eredmények sokasága ellenére vannak akik olyankor is mantrázzák a "kedvencüket" és gyalázatos hangnemben. Oké kritizáljon, oké ha neki úgy jó tegye trágár kifejezésekkel, de hogy soha semmi jót, pozitívot nem tud kiemelni, semminek nem tud örülni... Azt sajnálom és szánom. Ha olyan csapatnak kéne szurkolnom, ahol csupa szar játékos van, vagy ennyire nagyon zavar az a 3-4 szar, hogy ezek miatt folyton csak bosszankodnék és folyton csak szidalmakat kell szajkóznom, akkor elgondolkodok, hogy lehet inkább nem nézem egy darabig a meccseket. De sosem fogunk egyet érteni azokkal akik CSAK szidni járnak ide.

2017.10.15. 15:56:54

@GGábr81: "Csak az van egyes rosszúl teljesítô játékos esetében, hogy alap kezdô a csapatban és az elmúlt 3 évben kétszer bl döntôt játszott, bajnok kupagyôztes stb. Ne soroljuk az eredményeit, meg hogy milyen nagy ember dicséri, mert csak azt látod amikor gólt kapunk róla. Hát ez az, vannak olyan játékosok akiknél CSAK AZT LÁTJÁK." - Ebben nincs igazad. Én is (és még nagyon sokan) elismerném a jó teljesítményt is. És nem csak azt látom, ha egy játékos hibázik, hanem azt is, ha zseniális megmozdulása van. Pl. Berna: szemfüles gól + biztató játék + buta szabálytalanság, amiből szerencsétlen gólt kaptunk. Azt is elismerem, ha csak szürkén hasznos valaki. Rám az is jó hatással van, ha egy védekező középpályásunk több támadást is megszűr szereléssel, közbelépéssel, ütemérzékkel. ugyanúgy, ahogy a csapat irányítását, gólpasszokat is értékelem, nem csak a gólokat. Vagy aki fel-le robotol a szélen és jó beadásai vannak, vagy csak jól védekezik. Ezek közül egyik sem Khedirára vall. Ez a kép pedig a Juventus stadiumban sem más, tanúsíthatom. Azt Te is beláthatod, hogy az, hogy egy játékosnak "bérelt helye" van a kezdőben, az nem jelent túl sokat. 1. Lyukas poszt (akár pénzhiány, akármi más miatt). 2. Lehetnek sérülések. 3. Allegri is ember. Bízunk benne, de tévedhet. Sokszor elbírja a csapat Khedirát, de van, hogy nem.
Aki "akkor is őt szidja, amikor nem játszik", ezzel nem arra gondolsz, hogy arról beszélnek, aki helyette van a pályán, mennyivel többet tesz le az asztalra? Mint összehasonlítás? Szerintem nagy különbség van a "háttérben sokat dolgozó" és az alibijátékos között.
De fordítsuk meg a dolgot. Én elismerném, ha Khedira jól játszik, de nem nagyon van ilyen. Ugyanúgy Dybala is előfordul, ha pocsék teljesítményt nyújt. Amiatt is bosszankodik az ember, de könnyebben elfogadja, mert több jó teljesítmény "van a segítségére". De aki ezt is megjegyzi, ott még nagyobb szokott lenni a felháborodás.
Pedig reális igény a jót és rosszat sem letagadni. Az tény, hogy a köpködés az rossz érzés az embernek. Amúgy nagy pénzekért dolgozó profikról van szó, akiknek valamit le kell tenniük az asztalra. És nem véletlenül hoztam fel példának Buffon, Lichti és Khedira különbségét ilyen szempontból.
A másik dologhoz: Van 1-2 ember, aki csak szidni jár, de azért ez tényleg kevés. Sajnos én életben is ismerek olyan embereket, akik ha valami jól sikerül, "menjünk tovább, ne foglalkozzunk vele", ha meg nem sikerül, akkor "összedől a világ" jellegű felfogással rendelkeznek. Pocsék érzés lehet. Kicsit több van azokból, akik a győzelmi öröm mellett az építő kritikát is megfogalmazzák, szerintem ez nem helytelen. Attól még örül a győzelemnek.

Juventino86 2017.10.15. 18:32:48

@Dr. Grant: Valóban nem szabad elmenni a gyenge teljesítmények mellett. A jogos kritika bele is fér, sőt, kell is. Grinta kollégát azért dicsértem meg, mert jól helyretette azokat, akik örökösen csak hőbörögnek. A stílust meg azért kellett durvára vennie, mert sajnos van, aki csak ebből ért. Attól függetlenül a tegnapi mevcs engem is nagyon kiakasztott. Jogos a kritika, de a stílus nem mindegy.

Grinta 2017.10.15. 20:31:34

@Juventino86: @Dr. Grant: Annyit tudnék ehhez még hozzáfűzni..hogy direktbe nem írok rá "ezekre" mert minőségében! nincs miről párbeszédet folytatni.Tehát kérdezni,vagy érvelni teljesen felesleges.De azt módfelett érdekesnek tartom,hogy írnak ide folyamatosan vagy 50-100-an(csak mondtam egy számot) bedob az ember a "tömegbe" egy ilyen degradáló jelzőt..és mit ad Isten,kik reagálnak erre...Hát akikre perfect vonatkozik!Nem a többi maradék ember.Véletlen lenne?Nem hiszem.

2017.10.16. 16:53:31

@Grinta: Ez alapján nekem is magamra kellene vennem, mert én is reagáltam rá, de nyilván nem teszem. Teljesen érthető, hogy a nem megfelelő stílust kritizálod, de már nagyon elkeseredetten teszed.

@Juventino86: nem lehetsz biztos benne. Van, aki a normális hangból is ért, viszont van, aki semmiből sem ért és csak oda-vissza ugatás lesz az egészből. Szélmalomharc.

GGábr81 2017.10.16. 21:15:08

@Dr. Grant: Azért szép a foci, mert sokféle képpen látjuk ugyan azon játékos teljesítményét. Legyen az Khedira, Alex DP, Buffon, vagy Messi, CR, Böde vagy bárki, valaki szidja, valakinek tetszik ugyan az a teljesítmény. Általában az ellenfél szurkerei, de néha a saját közönsége is megtalálja és van olykor, hogy valaki az állandó kritikák kereszttüzében van mint egy feketebárány. Néha a negatív hôs tetszik a filmekben, tehát van egy kis baj velem. Talán pont ezért kezdtem Khedira játékát szanaszét elemezni, nézni. Egyszerûen nem értettem, hogy a "nagy emberek" dicsérik, eredményei parádésak és bérelt helye van a kezdôben... Hogy a szarba, hogy csak mi látjuk fosnak (igen én is gyakran látom annak), Allegri nem veszi észre. De igen észre veszi, csak nem igen volt jobb (szerintem még Matyi sem sokkal jobb, de cáfoljon rám). Viszont annyit látok, hogy Khedirának nem sok 2 erénye van: Zárja a passzsávokat és maximáli taktikai fegyelmmel meccsel. Allegri szerint a fejjátéka is jó. Na de ezért a taktikai fegyelme miatt szerette minden edzôje. Ô pont azt csinálja amit az edzô kér tôle. Soha nem lesz ezzel senki kedvence, de az edzôi szeretni fogják. Szóval Khedira állandó rossz teljesítményében nem értünk egyet, persze sokszor gyenge, de ha jobb nincs arról nem ô tehet. Viszont a többi dologban én úgy látom, hogy közös nevezôn vagyok veled, csak máshogy fogalmaztam és a legtöbb dologban nem rád gondoltam, de látom nem is vetted magadra.

Grinta 2017.10.16. 21:40:06

@Dr. Grant: Lehet félreérthetően írtam.Nem reagálásra gondoltam..hanem inkább magára vételre.Dehogyis Rád.Semmi okom nem lenne.Elkeseredetten teszem?Inkább lemondóan.Legyintve egyet arra például..hogy az ikú mester(ek) elmondják/leírják..minden poszthoz belefűzik a fóbiájukat,annál nem előrébb látván.kabaré,csak a szarabbik fajtából : (

2017.10.16. 23:41:38

@GGábr81: Azokat persze, hogy nem.
Khedirával kapcsolatban: ez a taktikai fegyelem lehet tényleg az oka a "sikerének".
De mire gondol vajon Max, amikor mellébombáz egy helyzetet, vagy bekapunk egy gólt miatta? Hogy más fegyelmezetlenebbül csinálta volna? :-P De nem poénkodok. Értem amit írsz. Meg azzal sem lehet mit kezdeni ha nincs jobb alternatíva. De szerintem ez a passzsáv-zárás meg a taktikai fegyelem kicsit kevés egy BL-re törő klub kezdőjéhez. Az lesz érdekes (csak lássuk már), ha Marchisio, Pjanic, Matuidi, Bentancur és Khedira is egészséges lesz, akkor ki játszik.

2017.10.16. 23:47:06

@Grinta: Lehet, hogy van, aki trollkodásból csinálja, csak magadat húzod vele.

Grinta 2017.10.17. 21:44:29

@Dr. Grant: Van egy olyan gyanúm hogy nem..tényleg ennyire gyök2 szekció.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (911) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9906) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4136) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4166) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása