Ibrahimović: "A mentalitásom a Juventustól ered"

ibrahimovic_zlatan_mu.jpgA Juventus egykori támadója, Zlatan Ibrahimović sokadik virágzását éli, s a Párizsban töltött éveket követően, most az újjáépülő Manchester Unitedhoz igazolt, ahol szédületes formában kezdett, s a csapat legutóbbi bajnoki találkozóján ő szerezte a manchesteriek mindkét találatát. A győztes mérkőzés után nyilatkozó svéd klasszis szót ejtett egykori csapatáról, a Juventusról is.

"Megvan a felelősségem." - mondta Ibrahimović a ManUtd.com-nak és a Manchester Evening News-nak nyilatkozva.

"Az edző nagy felelősséget helyez a vállamra, én pedig magamra vállalom. Csak önmagam vagyok. Úgy látom, hogy a pályán kívül, a médiában az emberek anélkül ítélnek meg, hogy ismernének engem. Írnak rólam, de ez nem foglalkoztat.

Az egyik fülemen be, a másikon ki. Az a fontos, hogy a fiúk a Unitednél mit gondolnak rólam. Ez a legfontosabb dolog. Ha segíthetek, segíteni fogok, s én még több segítséget nyújthatok."

Ibrahimović azt is elárulta, hogy a győztest mentalitást a Juventusnál szerzett tapasztalatok, a Torinóban töltött évek során szívta magába.

"Számos nagy sztárral játszottam együtt. Úgy értem, hogy amikor a Juventushoz mentem, fiatal srác voltam. Ott volt Vieira, Cannavaro, Thuram, Buffon, Del Piero, Trezeguet, Nedvěd, Camoranesi és Emerson. Félelmetes csapat volt, olyan sokan voltak. A mentalitás innen ered. Minél érettebbé válik az ember - most már két gyerekem is van - annál nagyobb felelősséget vállal magára."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr4511356312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JuventusFanatikus 2016.08.22. 12:08:36

Én szívesen láttam volna még egyszer nálunk, de sajnos már nincs rá esély.
Amúgy vannak akik azt hiszik, hogy önszántából ment el, pedig nem így van és ez igaz Zambrottára is.
juventusfc.hu/zambrotta-nem-en-akartam-elmenni-a-juventus-dontott-igy/

Spider81 2016.08.22. 12:20:55

@JuventusFanatikus: Ezt mar sosem tudjuk meg,hogy miert is tavozott...az biztos,hogy profi szemleletu es maximalista jatekos!Igazi golgep!Szivesen lattam volna ujra Juventus mezben,de hat ez van!

Dante01 2016.08.22. 12:39:49

@JuventusFanatikus: Sajnos akkoriban mindenkit eladtak akit lehetett, hogy ne jussanak csődbe.
Ibra pedig ha hozzánk akart volna jönni én szívesen láttam volna.

kozagaha 2016.08.22. 12:49:33

Bassszus, az milyen jó csapat volt! Na de elég a nosztalgiából :D Majd a mostaniak bizonyítanak hogy a győztes mentalitás megmaradt!!!!!!!!!!

Hiribi27 2016.08.22. 13:03:57

Az egyetlen pozitivum a Serie B-be való kizárásnak, h Ibra elment. Akkor sem kedveltem-finoman szólva-amikor itt volt. Azóta meg... Inkább hagyjuk. Totálisan az ellentétje annak, amit a Juventus képvisel. Az a csapat viszont eszméletlen volt! Kár h akkor nem tudtunk a Bl-ben semmit elérni.

JuventusFanatikus 2016.08.22. 13:04:07

Itt van még egy érdekes story:
Ibrahimović egyik barátja, Adrian Mutu, mesélt egy érdekes történetet.
„Zlatan egyszerűen a legjobb fazon. Amikor csapattársak voltunk a Juventusban, általában közös szobában aludtunk a mérkőzések előtt. Az egyik éjszaka felébresztett, és azt mondta: »Adi, ébredj, rémálmom volt! Azt álmodtam, hogy Ronaldo jobb játékos nálam.«”
Csak azt követően tudott visszaaludni, hogy megnyugtattam: »Nem, Zlatan, nem! Te vagy a legjobb a világon, nyugodj meg.«”

Glivenko 2016.08.22. 13:05:14

@JuventusFanatikus: Én úgy emlékszem, hogy Ibra könyvében az volt, hogy mindenképpen menni akart. Rémlik valami olyasmi is, hogy mindenki győzködte, hogy köré lesz építve a csapat, de ő az edzést is megtagadta, az se érdekelte, amikor Deschamps ordított vele, hogy menjen edzeni.
Később valami olyan nyilatkozat is kijött (tőle vagy Raiolától, nemtom), hogy már télen megegyeztek az Interrel, és akkor is ment volna, ha nincs Farsopoli. Szóval nem tiszta az ügy, még ennyi év után sem.

JuventusFanatikus 2016.08.22. 13:30:28

@Glivenko: Hát az igazságot nem hiszem, hogy megtudjuk.Mindenki mindenfélét mond.Most már ez így lett, ezen már nem lehet változtatni.
Sajnos én nem láthattam az akkori Juventust...

babo0410 2016.08.22. 13:35:50

@Glivenko: Ha ez így volt, és a világ akko

babo0410 2016.08.22. 13:38:03

@babo0410: szóval Ha a világ akkori egyik legjobb csapatából az egyik legnagyobb riválishoz akart menni, akkorindent elmond róla. Szinte még itt se volt de már le akart lépni egy riválishoz? Ez nem teszi szimpatikusabbá.

Grinta 2016.08.22. 13:48:10

@JuventusFanatikus: Sajnálhatod is..meg nem is.Mert ami az eredményeket illeti,abban nem volt hiba(csak a Bl)mert ha mi vezetést szereztünk,akkor gyakorlatilag be is lehetett szüntetni a meccset..a'la Capello.Viszont elég nézhetetlen meccsein voltak.

Ravanelli 2016.08.22. 14:01:54

@JuventusFanatikus: Buffon a Milanhoz???
Erre van valami bizonyíték?
Mindig úgy tudtam,hogy eszébe sem jutott elmenni...

Glivenko 2016.08.22. 14:04:28

@Grinta: Az egyik legerősebb Juve volt, de Capello nem illet a csapathoz. Ha Lippi, vagy a mostani Allegri lett volna az edző, talán mindent megnyert volna a csapat...

Glivenko 2016.08.22. 14:07:02

@Ravanelli: Bizonyítékom nincs (talán más majd keres), de emlékszem, hogy Buffon ment volna a Milanhoz, de a Farsopoli miatt végül maradt. Sőt, Raiola vagy Nedved mondta, hogy Mourinho Nedvedet akarta vinni az Interhez, de végül nem lett belőle semmi.

m.martin91 2016.08.22. 14:15:18

@Ravanelli: Pedig ezt lehetett tudni. Ha ilyen szinten nem is, egy része nekem is új egy kicsit, mert azt hittem, Buffon változtatott az álláspontján az utolsó pillanatban, de ha Zambrotta tudja jól, akkor csak nem merték bevállalni az átigazolást milánói részről, a calciopoli miatt. Egyébként megtörtént volna.

JuventusFanatikus 2016.08.22. 14:15:45

@Ravanelli: Gyorsan utánanéztem a Juventus-Újra a csúcson című könyvemben és ott azt írja, hogy:
"A világbajnok kapust az Inter, a Milan és az Arsenal is tárt karokkal várta, átigazolási értéke 30 millió euró körül mozgott.A sors pikantériája, hogy valószínűleg elfogadta volna a Milan ajánlatát, ha egyesülete nem kerül nehéz helyzetbe.
A szívére hallgatott és kijelentette, hogy kitart csapata mellett."Ez a klub tett győztessé, ha nem itt játszottam volna az elmúlt öt évben , talán most nem lennék világbajnok."

Ravanelli 2016.08.22. 14:49:08

@m.martin91: nem vagyok boldog.Számomra eddig Buffon volt a klubhűség mintaképe,aki a B ligában is kitartott a Juve mellett,és akkor se ment volna,ha hat lóval húzzák...

Ravanelli 2016.08.22. 14:50:11

@JuventusFanatikus: No most ez pont az ellenkezője...

Glivenko 2016.08.22. 15:03:06

@Ravanelli: "Számomra eddig Buffon volt a klubhűség mintaképe,aki a B ligában is kitartott a Juve mellett"
Hát nem ez történt? :)
Camoranesi és Trez sem akart a B-ben játszani, de őket meggyőzték valahogy, +emeltek a fizetésükön. Ők is mentek volna.

Ravanelli 2016.08.22. 15:15:17

@Glivenko: Végülis ez történt,csak ugyebár két egymásnak ellentmondó állítással van dolgunk,amiből csak az egyik lehet igaz.
1,Hívták,nem ment.
2,Hívták,ment volna,csak a Milan beszart és visszakozott.
Na,ez a nem mindegy.

MdewC 2016.08.22. 15:20:58

@Ravanelli: Maradt, kitartott és csak ez számít. Az eredmény a lényeg és az, hogy azóta hol tartunk. Legenda maradt, a többi nem számít. ;) Sztem.

Ravanelli 2016.08.22. 15:30:02

@MdewC: legenda hát,csak kicsit megdöbbentem...

m.martin91 2016.08.22. 15:34:40

@MdewC: @Ravanelli: Így van, nem gondolnám, hogy ez bármit is számítana. Kaotikus volt a helyzet, ő is elgondolkodott, mit tegyen, a Milan meg akkoriban nemzetközi szinten is vezető csapat volt. De nem történt meg. Maradt az ember, és azóta nyilván nem bánta meg.

Ravanelli 2016.08.22. 15:37:02

Kedves Kollegák!
Segítenétek tisztán látni?
A helyzet az,hogy a Calciopoli idején abszolut nem jutottam semmilyen információhoz,és azóta is csak egymásnak ellentmondókhoz vagy felszínesekhez.
Mire észbe kaptam,egyaránt kizárták a kedvenc hazai és a kedvenc külföldi csapatomat az első osztályból.
Előbbiről bebizonyosodott,hogy teljesen igazságtalanul és megalapozatlanul.
A Juve ügyének most nézegetek utána,tudom,hogy Moggit felmentették és szeptemberben lesz a kártérítési pere.
Node srácok.
Csak így magunk között.
Most akkor bundáztunk hát,vagy sem???

Glivenko 2016.08.22. 15:47:45

@Ravanelli: A bundázást kellene előtte definiálni. Ha arra gondolunk, hogy ez azt jelenti, hogy a játékos(ok) és játékvezetők szándékosan befolyásolják meccsek eredményét, akkor nem történt ilyen. Moggit a bíróküldés befolyásolásával vádolták meg (+lehet, hogy egyéb dolgokkal is, de főként ezzel). Ez annyit tett, hogy nem akart bizonyos játékvezetőket a Juve meccseire, mert azok a Juvénak nem megfelelően fújtak, SZERINTE. Ez olyan, mintha te nem akarnál egy bizonyos tanárnál vizsgázni, mert szerinted pikkel rád, ezért másnál vizsgázol, aki bír téged (szintén SZERINTED). A szakavatottabbak majd elmondják szebben is, de a lényeg ennyi volt.

Ravanelli 2016.08.22. 15:55:23

@Glivenko: Én az egyik fősulimon csináltam is olyat,hogy más tanárhoz kértem magam,mert akinél vizsgáztam,az szivatott.
Atiratkoztam másik csoportba abból a tárgyból és így meg is oldódott a helyzet.
Szóval nagyon jó a példád,így azonnal jobban értem a dolgot.
A kérdés csak az,hogy járt- e ez az akció pénzmozgással...
Mert ha igen,akkor az már törvénytelen.Ingyen meg gondolom a bírók vezetője se csinálta...
Akkor viszont Moggit miért mentették fel három pontban(a negyedik elévült)?

bianconeri83 2016.08.22. 16:30:43

@Ravanelli: A kérdés inkább az szerintem, hogy csak Moggi csinálta-e ezt, vagy a többi csapat vezetője is? Tudomásom szerint ugyanis ez bevált módszer volt Olaszországban. Ezáltal jogosulatlan előnyre nem nagyon tehetett szert a Juve (és nem mellesleg nem is volt rá szüksége, ugyanis az egy bitang erős csapat volt...)

Hoods. 2016.08.22. 17:03:22

@Ravanelli: Szerintem, minden sportban bundaznak az emberek, a penz a lenyeg. Mi is, es mas is bundazott, de minket el akartak tuntetni. Allitom, hogy minden szal felulrol van mozgatva, a legfelsobb szintekig. Mint a BL parositasoknal, mar nem egyszer kiderult, megse lett semmi.

keshudioo 2016.08.22. 17:22:18

@JuventusFanatikus: @Spider81: @Glivenko: Így van, a könyvében leírta, hogy semmi áron nem akart a másodosztályban játszani, és nem is edzett már a csapattal a végén.

TYUKI 2016.08.22. 19:36:26

@Hiribi27: meg Marchisioból ekor lett igazi Juvés! Megkapta a lehetőséget! Különben most a Bolognaba nyomná!

Type-R 2016.08.22. 23:07:34

@Ravanelli: Nem, nem bundaztunk.
Moggit és a Juvét a bíróküldés befolyásolásáért vonták felelősségre, de ezt sosem bizonyították. Sőt Moggit fel is mentették később.
Egyetlen egy dologban vagyunk sárosak: a bíróküldésnek függetlennek kellene lennie a csapatoktól, tehát nem szabadna beleszólni. Elvileg... és nem Itáliában. Egy rossz gyakorlattal éltünk mint mindenki más. Ha nem következik be a Farsopoli, akkor 5 évvel korábban építjük fel azt, amit az elmúlt években.

MdewC 2016.08.22. 23:13:17

@Type-R: jobb később mint soha, azért imádkozom, hogy még hosszú-hosszú évekig az első helyen maradjunk!

Ravanelli 2016.08.22. 23:23:34

@JuventusFanatikus: Nagyon komoly és alapos cikk!Köszönöm!
Rengeteg mindent megértettem,többek közt azt is,miért utáljátok az Intert!
Hasznos nap volt ez nekem,köszi mindenkinek az infókat!
Off ugyan,de meg kell mondjam,hogy kísérteties a hasonlóság a Fradi kizárásával...
Beleértve a dilettáns,kapkodó ítélkezést,a rivális és a közvélemény kárörvendését...
Ocsmány munka volt mindkettő.

Ravanelli 2016.08.23. 00:27:22

@Apuleius: Elolvastam,köszönöm!
Nekem ez a kapuscsere-terv is újdonság a két klub között...

Grinta 2016.08.23. 08:16:16

@Ravanelli: X éve Juventus drukker vagy..eddig hova figyeltél? :D :D :D

Ravanelli 2016.08.23. 08:42:47

@JuventusFanatikus: Lehet valahol kapni ezt a könyvet,kollega?

JuventusFanatikus 2016.08.23. 10:45:11

@Ravanelli: Én Szerbiában élek ezért Szegeden az Árkádban bírtam megvenni.Lehet venni az Alexandra és Libri könyvkiadónál, de akár interneten is megrendelheted:
inverzmedia.hu/termekek/juventus/
Mindenkinek ajánlom ezt a könyvet, sok érdekességet tudhatunk meg a kedvenc csapatunkról, amit nem is gondoltunk volna.

Ravanelli 2016.08.23. 10:52:22

@JuventusFanatikus: meg is rendeltem!!!Köszönöm!!!

Ravanelli 2016.08.23. 10:54:10

@Grinta: szóval akkor született a lányom,teljesen elfoglalt voltam,mire meg észbe kaptam,mindkét csapatomat kizárták...

Grinta 2016.08.24. 00:26:12

@Ravanelli: Csipkelődés volt csak,annyi meg kell

Ravanelli 2016.08.24. 00:30:24

@Grinta: Hogyne,simán belefér!
Csak azért magyaráztam meg,mert még szerintem is furcsa;)
Mondjuk Ozzy meg az egész '80- as évekre nem emlékszik,ahhou képest egész jó vagyok!;)

venember83 2016.08.24. 09:56:19

@Ravanelli: kislányod megszületése és az ozzys hasonlat így együtt már azért ad némi támpontot arra, hogy miért esett ki ez az időszak. :D

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása