Fàbregas vagy Brozović lehet a befutó a Juventusnál

fabregas_cesc_chelsea.jpgPogba távozását követően, a Juventus legfőbb házi feladata, hogy egy minőségi középpályással foltozza be a csapatrészen tátongó lyukat, s a mai olasz napilapok úgy tudják, hogy az Inter horvát játékosa, Marcelo Brozović vagy a Chelsea-től érkező Cesc Fàbregas jelentheti majd a megoldás a torinói zebramezesek számára.

A Tuttosport szerint Fàbregas lesz a befutó, akit Massimiliano Allegri már az AC Milannál töltött időszakában is szeretett volna csapatában tudni. A londoniak olasz mestere, Antonio Conte meggyőzte a Juventus által csábított szerb középpályást, Nemanja Matićot, hogy maradjon a kékeknél, de a klub kész megválni a spanyol játékostól.

Fàbregas rendkívül fiatalon került az Arsenalhoz, majd nyolc esztendőt követően tért vissza nevelőegyesületéhez, az FC Barcelonához, végül 2014 nyarán tért vissza Londonba, s állt a Chelsea szolgálatába.

A Corriere dello Sport azonban azt állítja, hogy Brozović a Juventus legfőbb célpontja. A 23 esztendős horvát válogatott középpályás 2015 januárjában, 8 millió euro fejében igazolt a Dinamo Zagrebtől az Interhez, majd nyáron az Európa-bajnokságot is megjárta, de a játékos ügynöke elégedetlen ügyfele Milánóban folyósított fizetésével.

Az Inter aligha válna meg fiatal tehetségétől, azonban egy 30 milliós ajánlat gondolkodóba ejtheti a klub igazgatóit.

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr3410408064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöné 2016.08.13. 15:04:25

Pereyra - Asa - Hernanes trió takarná mind a vételárát, mind a fizuját is Fabregasnak.

Drotkoszoru 2016.08.13. 15:08:28

@Zsöné: Én is így gondolom, simán beáldoznám mindhármat a spanyolért/katalánért.

el.Flaco 2016.08.13. 15:27:39

@Zsöné: +1 Jó lenne megválni mindhármuktól, de sajnos ha már egyikük is távozik az is pozitívum..

Brozovicban én nem látok sokat, Fabregas 45 millióért nagyon drága, de inkább ők jöjjenek mint L. Gustavo, mert vele egyáltalán nem vagyunk előrébb, sőt.

m.martin91 2016.08.13. 15:30:49

Brozovic semmi különös, ha olasz lenne, az olasz középszar kategóriába esne. Amúgy nem gondolnám, hogy az Inter nekünk szeretné eladni a játékost. Fabregas leigazolását viszont adnám.

MdewC 2016.08.13. 15:33:29

Fabregas kiégett. Ő lesz az új Hernanes csak 3x annyiért? Jelentős vissza lépés.

Egyébként Hernanes, Pereyra mit keres még nálunk? Cudar állapotok a kp-n.

juve28adam 2016.08.13. 15:44:43

Amúgy Brozovic mitől ennyire "felkapott"? Csak én nem látok benne semmi extrát?

Rikoo 2016.08.13. 15:45:32

@MdewC: nem nem. Inkább új Pirlo.:)

west30 2016.08.13. 15:49:48

Brozovic egy sotlan,teljesen haszontalan jatekos,szerencsere az Inter nem akarja a Juvenak eladni.Fabregasban meg azert lehetnek szep evek,ar ertek aranyban nem hiszem,hogy jobbat megengedhet maganak most a klub.

Shankin 2016.08.13. 16:15:14

Fabregas jó lenne, én örülnék neki. Nagyon durván el lett szabva a középpálya 2 év alatt.

patrik1112 2016.08.13. 16:28:35

Szerintetek nem utne egymast Fabregas es Pjanic? Jobban illene oda egy jo kis b-t-b kp

rockitbaby 2016.08.13. 16:29:07

Még szerencse, hogy a két játékos csak egy lapon sem emlegethető. Nem is azonos poszt. Teljesen mindegy, hogy jön-e Fábregas, vagy sem, egy beton védekező középpályás kellene Khedira elé. Így még ha ennél a cinnél is maradunk, akkor Fábregas ÉS Brozovic lenne a megfelelő. De kötve hiszem, hogy akár az Inter, akár Conte tenne ekkroa szivességet. Conte-t még a gentleman megegyezés Cuadrado esetében sem izgatta...

The king of alibis 2016.08.13. 16:33:00

Jönnek a Zs tervek. Hiába jött ide a 90 millás pocakos, nem tudtunk szintet lépni. BL-ben senki nem várjon döntőt, de még elődöntőt sem.

frenky441 2016.08.13. 16:46:49

@Zsöné: Oké hogy Hernanes és Pereyra mehet de Asamoaht mért akarja mindenki eladni, mert szerintem jó játékos ha nem a szélen játszatják ugyanis ő belső középpályás.

MdewC 2016.08.13. 16:49:47

@Rikoo: a spanyol??? Még a cipő fűzőjét se érinthetné a Maestronak!!!

.Bulldeo 2016.08.13. 17:06:12

@MdewC: hát, ha ebből indulunk ki, akkor ne is igazoljunk a kp-ra, mert nincs, aki méltó lenne rá. Isco féle percemberek ne fogdossák össze a Maestro cipőjét.. de azért a középpályát megerősíthetik.

Rikoo 2016.08.13. 17:10:58

@MdewC: hát én nagyon nem így gondolom, de mind1.
Világelithez tartozik Fabregas. De nem az angol bajnokságban kellene már játszania.
Ott lehet, hogy kiégett, mert 11 szezont játszott már a Premier Leagueben.

2016.08.13. 17:16:14

Egyiknek se örülnék...inkább Isco vagy Eriksen.

MdewC 2016.08.13. 17:17:58

@.Bulldeo: :)

@Rikoo: Ha Hernanes helyett jönne (esetleg) a spanyol, akkor egy szavam se lesz. ;)

.Bulldeo 2016.08.13. 17:21:06

@Rikoo: tudom, hogy te Schweinsteigert nem szeretnéd, de szerintem Ceschez hasonlóan nagy hasznára válna a csapatnak; az egyik mindenképpen jöhetne. A Bayern elleni odavágón nagyon látszott, hogy Mandzukic tapasztalata mennyire kellett, a meccs döntő hányadában gyakorlatilag mindenki meg volt szeppenve rajta kívül. Egy ilyen régi motoros mindenképpen kellene, mert Pjanic lehet bármilyen minőségi játékos, de nem lesz vezér ezeken a nagy meccseken. Nekem Cescből kicsit hiányzik a tűz, de beszarva nem lesz a BL-ben, az biztos.

Il Principino 2016.08.13. 17:39:41

@Zsöné: @Drotkoszoru: Ne vicceljetek már :)
Fabregas túl a csúcson,mint Stallone,sérülékeny is...
3 játékost 1-ért adni meg marhaság,pláne bármelyikük csereként tökéletes,még Hernyó is..Nem lenne elég mély a keretünk,pláne középpályán nagyon szarul állunk...Kis csapatok ellen ők 3-an tökéletesek lesznek!

Hoods. 2016.08.13. 17:46:02

Fabregas jo lenne nagyon, o legalabb egy nev.. Nem ilyen Brozovic kategoria. Siman hozna nalunk a kotelezot, meg mindig nagyon jo jatekos szerintem. Adnam ha jonne.

MdewC 2016.08.13. 17:49:53

Pöcsölünk 25 névvel, de hamarosan indul a szezon, a kp pedig megint nincs rendben...

Venni és keményen eladni kéne már, nem pedig pár millión rugózni.

Il Principino 2016.08.13. 17:57:42

@juve28adam: Én sem látok benne semmi különöst,félretéve a sinteres ellenszenvem...

JuventusFanatikus 2016.08.13. 19:01:31

@patrik1112: Szerintem is inkább box-to-box középpályást kellene keresni.

Drotkoszoru 2016.08.13. 19:22:19

@Il Principino: Úgy látszik nem értetted a mondandóm lényegét, de akkor próbálom elmagyarázni. Nos: az új szabályok szerint a Serie A-ba 25 játékost lehet nevezni, ebből 4 saját nevelésűnek kell lennie, további négynek pedig szintén Olaszországban/olasz csapat akadémiáján nevelkedettnek. A BL-ben szintén 25 játékost lehet nevezni, amelyből szintén 4-nek saját nevelésűnek kell lennie. A 4 saját nevelés adott: Marchisio, Marrone, Audero (3. számú kapusunk) és De Ceglie (ő remélhetőleg távozni fog, de ha megy is, akkor is fel kell hozni a Primaverából egy játékost, hogy meglegyen a 4 saját nevelés), magyarán 4 hely már elkelt a keretben. Emellett itt van még: Buffon, Neto, Barzagli, Bonucci, Chiellini, Rugani, Benatia, Dani Alves, Lichsteiner, Alex Sandro, Evra, Pjanic, Khedira, Lemina, Sturaro, Asamoah, Hernanes, Pereyra, Mandragora, Pjaca, Mandzukic, Dybala, Higuaín, Zaza (aki, ha távozik, a helyére úgyis jön egy csatár, akit szintén be kell nevezni). Ez 24 játékos, emellett legalább 1 középpályás így is-úgyis érkezik, függetlenül a távozóktól. Az is lehet, hogy 2, de számoljunk csak eggyel. Ez így 29 játékos, magyarán 4 játékostól meg kell, hogy váljunk, mert NEM NEVEZHETJÜK BE se a Serie A-ba, se a BL-be. Szóval legalább 4 embert ki kell szórni. Felmerül a kérdés: kiket? Gyakorlatilag minden posztra megvan 2 emberünk, a középpálya közepére viszont vannak tízen (és ha Pjacát is ideszámoljuk, akkor 11-en), e mellé még szinte biztos, hogy érkezik még egy középső középpályás, már csak Pogba távozása miatt is (most az teljesen lényegtelen, hogy ez Fabregas, vagy Matuidi, vagy a szakmunkás bajszos Gusztáv lesz-e. Akármelyik érkezik őt is be kell nevezni). Mivel a 3-5-2-ben 3, a 4-1-2-1-2-ben pedig 4 középpályásra van szükség a kezdőben, így a 11-12 középső középpályás semmiképpen sem indokolt, muszáj távoznia innen pár embernek, mert sokan vannak erre a posztra (most abba ne menjünk bele, hogy minőségileg milyen ez a 11 ember, illetve hogy hányan sérültek közülük, mennyi a használható ténylegesen. A lényeg, hogy darabszámra megvagyunk). A felsorolt középpályásokból akkor te kiket adnál el? 4 játékosnak kell ugye távoznia, legyen az egyik Mandragora. Teszem azt kölcsönadjuk sérülten, 1 pipa. További 3 embernek kell távoznia, ezek közül Pjanic, Khedira, Marchisio, Marrone, Lemina, Sturaro nyilván marad (gondolom te sem passzolnál el közülük senkit). Maradt Hernanes, Pereyra, Asamoah. Hernanes kuka, használhatatlan, magas a fizetése, semmi keresnivalója nincs már itt. Hiába akarod te játszatni kis csapatok ellen (Pereyrával és Asamoah-val egyetemben), ha EGYETLEN SOROZATBAN SEM léphet pályára, mert nem tudjuk benevezni a 25 fős keretbe. Hogy veszed hasznát, ha ül a lelátón 1 évig, közben meg felveszi az évi 3 millió €-s fizetését? Nincs választásunk, szimpi, vagy sem: távoznia kell. Pereyra megint adott. Nincs vele bajom, első nálunk töltött szezonjában kifejezetten bírtam, viszont a második szezonja katasztrofálisra sikeredett, folyamatosan sérült is volt, nálunk igazán posztja sincs, sose lesz alapember, vannak nála jobbak még a rotációba is, emellett rá legalább van kereslet, 15+ millió €-t kaphatunk is érte, ami jól jönne a mercato hátralévő részére, illetve felszabadulhatna az ő bére is. Asamoah-val megint nincs bajom, kifejezetten bírom, 2 évig fontos láncszeme volt a csapatnak, viszont 2 éve folyamatosan sérült, nem képes lejátszani egy héten belül egymás után 2 meccset (ezt Allegri is elismerte). Hiába jók a képességei, belőle már esélyes, hogy soha nem lesz játékos, a 2013-as szintjét sose fogja elérni, túl nagy a rizikófaktor, hogy bármikor lesérülhet újra. Nyilván nem ő a keret legrosszabb játékosa, de mivel 25 főt lehet benevezni, így az ő távozása tűnik a leglogikusabbnak és akkor meg is van a 4 távozó. Alternatívát jelenthet még Sturaro, aki nem egy zsonglőr, de van egy pár olyan tulajdonsága, ami Asamoah-nak nincs: 1. rendelkezésre áll, nem sérült folyamatosan. 2. fiatal, van benne potenciál, megbízható vízhordónak, beugrósnak tökéletesen megteszi, mert bár borzasztó pontatlan, de amikor a pályára lép, az utolsó percig felszántja a pályát és néha napján még a lába is elsül (lásd Bayern, Napoli ellen). 3. olasz. Sajnos a keret 60%-a már így is idegenlégiós, ezért sem örülnék, ha Sturaro és Zaza is távozna. Nem több ez egyszerű matematikánál. Persze várom a válaszodat, te melyik 4 játékostól szabadulnál akkor meg a keretből (mert mint mondtam muszáj)?! Fabregasra meg: nincs kedvem megint leírni, bemásolni a másik Fabregasos cikknél leírt statisztikákat. Ez az ember 18 gólpasszal assziszt király lett a PL-ben első Chelsea-s szezonjában, bajnok is lett vele a Dinamo. 1 év alatt nem felejtett el focizni, az egész Chelsea-nek gyenge szezonja volt az előző, nem csak neki, ebből nem lehet kiindulni. 29 éves, miért lenne kiégett? Pirlo 32 évesen jött, emellett ne mondd már nekem, hogy a PL és a PD után ne bírná a Serie A "öldöklő" iramát. Isten király lenne itt kb., csak környezetváltásra lenne szüksége.

epaska 2016.08.13. 20:05:06

@Drotkoszoru: Szépen összegezted! Egyetértek. Alapesetben így kellene történnie a dolgoknak.

A kp jelenleg katasztrófa. Nem tudom mennyi az esély rá, mennyi valóságalapja van Fabregas esetleges leigazolására, de én úgy érzem, hogy Ő az aki megmentheti az idei mercatot. Nálam a Pjanic-Lemina-Fabregas kp amire azt mondanám, hogy pöpec. Amolyan Barca féle kp lene ez szvsz. Itt lenne labdabirtoklás. Lenne finesz. Technikás játékosokkal lehetne ezt megvalósítani. Lehet, hogy én látom rosszul, de a Barcelona sem Matuidikkel birtokolja a labdát. Leminát kell bedobni a mélyvízbe, én benne látom a Vidal 2.0-t. Kérdés be mer-e vállalni egy ilyet a Mister? Váltanunk kell. Szvsz Lemina-Pjanic-Khedira/L.Gustavo féle kp gyenge lenne a BLben komoly csapatok ellen.

Grinta 2016.08.13. 20:37:33

Rajtam kívül unja még valaki,hogy állandóan a rinyálást kell olvasni..hogy semmisejó??Minden egyes posztnál,mindig kell találni valami negatívat?Jó hogy ki nem esünk..pedig nincs is középpályánk..ez biztos nem tűnik fel azoknak akik ott vannak,bezzeg innen látszik minden.Akinek nem inge ne vegye magára

babo0410 2016.08.13. 20:40:41

@Grinta: Na ezzel teljesen egyetértek. Ha a vezetők L. Gustavot fogják elhozni, akkor nyílván tudják miért. De már rögtön hülye mindenki.

Drotkoszoru 2016.08.13. 20:51:40

@Il Principino: "sérülékeny is..." Erre el is felejtettem reagálni. Előző szezonban a Chelsea 38 bajnokijából 37-en pályára lépett (a szar szezonja ellenére lőtt 5 gólt és adott 7 gólpasszt, ami a tavalyi Chelsea-ben igen jónak számított, Willian után pedig a 2. legmagasabb osztályzatot kapta a szezon során, ennyit arról, hogy ki van égve...). 2014-2015 Chelsea: 38-ból 34 bajnokin játszott. 2013-2014 Barca: 38-ból 35 bajnokin lépett pályára. 2012-2013 Barca: 38-ból 32 bajnoki. Valóban rohadt sérülékeny, főleg Asamoah-hoz, Pereyrához, Hernaneshez, Khedirához képest...

Zsöné 2016.08.13. 20:56:29

@Grinta: Szerintem neked egy "vidámvasárnapos" oldalre kellene regelned. Ott mindig a pozitív dolgokat látják :)
(bocs,de ez magaslabda volt )

Il Principino 2016.08.13. 22:00:38

@Drotkoszoru: Szépen leírtad a dolgokat,ez tiszteletre méltó:)
Statisztika ide vagy oda én Fabregastól nem esek hasra,csak mert produkált egy sérülésmentes szezont,valamint vele megint csak emelkedne az átlagéletkor...Igazából nem vele lenne bajom,hanem a vételárával 45m!De ezerszer ő mint Matic,vagy Guszti!!!
Asamoah:nekem nagy kedvencem még mindig,végre nem sérült,megcsinálja az alapozást és a posztján szerepelhet középen,ezért megtartanám!Hernyónak szintén adnék még 1 esélyt,mivel ő is sérüléssel kezdte a múlt szezont,ha jól emlékszem,de ha nem,akkor sem engedném,ne 1 szezon alapján ítéljünk meg senkit ugye és jó átlövő,kreatív,pontrúgásoknál jó jöhet,ha Dybala nincs a pályán...Talán Pereyra az akitől megválnék,ő nekem olyan semleges...A másik Khedira,a nevét is fáj kimondani,alibi király,sérülékeny!Marrone és DC helyett meg bárki ülhetne a juniorok közül a padon,ők úgysem játszanak,lehetne 1 kis aprót kapni értük...Visszahoznám Mattiellot esetleg,ha mindenáron kell annyi saját nevelés..Mandragora sztem kérdőjel..Felesleges volt szerződtetni,de biztos tudják miért történt,Zaza remélem marad én már korábban is őt preferáltam Berardival szemben:)

Hiribi27 2016.08.13. 22:03:30

@babo0410: mi az hogy ha a vezetőség L Gustavot hozza, akkor tudja miért. Na persze.. Ne légy már ennyire naív! Ha hozzák, akkor azért mert ő mozdítható, meg belefér a keretbe. Ettől még nem lesz jó választás. Vagy is nem biztos. A tavalyi zs megoldás Hernanes jól sikerült? Ott is tudták, h miért igazolják. Félreértés ne essék: nem a vezetőség ellen beszélek-szerintem jól végzik a dolgukat-hanem a vakhit ellen.
2 játékos van szerintem, aki minőségben tudna tenni a csapathoz: Matuidi és Fabregas. Az összes többi gyatra félmegoldás éppen ezért nem kellenek.

Drotkoszoru 2016.08.13. 22:20:50

@Il Principino: "csak mert produkált egy sérülésmentes szezont"
Én az utolsó 4 szezonját soroltam fel, nem csak egyet. Egyáltalán nem sérülékeny játékos. Szíved joga nem szeretni, nem is kell feltétlen sokra tartanod, nem baj, ha különbözik a véleményünk, csak ez a "sérülékeny" jelző szimplán nem állta meg a helyét.

"Talán Pereyra az akitől megválnék,ő nekem olyan semleges...A másik Khedira,a nevét is fáj kimondani,alibi király,sérülékeny!Marrone és DC helyett meg bárki ülhetne a juniorok közül a padon,ők úgysem játszanak,lehetne 1 kis aprót kapni értük..."
Ez okés, bár Khedira biztosan marad (már csak a fizetése miatt sem tudnánk hirtelen elpasszolni, na meg sajnos jelenleg bőven befér a kezdőbe is, így esélytelen kb. a távozása). De tegyük fel: megy Pereyra és Khedira. Két embernek még akkor is távoznia kell a 25 fős kerethez. Ki lenne akkor még a másik két ember? Marrone, De Ceglie hiába menne, helyettük akkor is fel kell hozni két Primavera játékost a 4 saját nevelés miatt, így a létszám nem csökkenne a távozásukkal (pénzt meg nem is kapnánk értük).

"jó átlövő,kreatív,pontrúgásoknál jó jöhet,ha Dybala nincs a pályán..."
Itt van most már Pjanic is Dybala mellett, teljesen felesleges emiatt itt tartani a brazilt.

Il Principino 2016.08.13. 23:08:07

@Drotkoszoru: ja,igen a bosnyákról megfeledkeztem...De 3 középpályást nem rakhatunk ki egyszerre Pjanic--Lemina-Asamoah-Sturaro-Mandragora-Hernyó-Pereyra-Khedira..ezekből 1 klasszisnak tűnő emberünk van az Pjanic!Ha kiaraknád az említett 3-at és jönne Cesc,akkor sem lennénk előbbre..
Maradna Mandragora aki,ismeretlen számomra,Sturaro középszernél talán jobb,bárhogy is fáj kimondani..kb azt képviseli mint Zaza elől..Khedira 3-4 sérülés több hetes kihagyások borítékolhatók már most,Lemina szintén sokat volt sérült,nem tudjuk mit is tud,ezért jó lenne ha még maradna bizonyítani,Marchisio kérdőjel szintén,hogy mi lesz vele..Marrone nem Juve szint,igazából bárki távozhatna,ez szimpátia kérdése ki kit kedvel!Ez még Fabregas érkezése után is karcsú lenne 1 több frontos küzdelemhez..Neto-t is feleslegesnek tartom ezt csak halkan megjegyzem....Persze 1 Fabregas-Marchiso-Pjanic trió jól hangzik,de ez Pjanic-Khedira-Valaki lesz majd,aki sajnos nem Pogba:( Én Sturaro-Mandragora párost adnám el,még ha olaszok is...

Drotkoszoru 2016.08.13. 23:37:08

@Il Principino: "De 3 középpályást nem rakhatunk ki egyszerre" Én beérném azzal, ha a Fabregas, Matuidi kettősből jönne egy, a többi velünk szóba hozott, reálisan elérhető nevekből nem kérnék, annál már az is jobb, ha nem jön senki. A Fabregas/Matuidi, Marchisio, Pjanic hármas azért szerintem elég patent lenne nemzetközi szinten is. A kispadon meg ott lenne Khedira, Lemina, Sturaro, Marrone (nem nagy szám, de kell a 4 saját nevelés, 7-8. számú középső középpályásnak és 6. számú középhátvédnek pedig éppen megteszi, túl sokat úgyse játszana). Mandragora mehet kölcsönbe, Hernanes, Pereyra, Asamoah pedig távozhat. 7 középső középpályás elég a 3-5-2-re, mert a kezdőben úgyis csak 3 ember kell egyszerre. Ha 4-1-2-1-2-t játszunk akkor meg Pjaca játszhat trequartistát, így vele együtt 8 középpályással számolhatnánk. Ennyinek elméletben elégnek kellene lennie, minden posztra lenne két ember (más kérdés, hogy nálunk irreálisan sok a sérülés). Egyébként nem szimpátia alapján mondom a neveket, mert ha azon múlna, felőlem nyugodtan maradhatna Asamoah is, hidd el: kifejezetten csípem a csókát. Csak hát ez a 25 fős keret eléggé megköti a kezünket... Akkor maradhatna Asamoah, ha Zaza távozik és nem veszünk a helyére új csatárt, hanem Pjacával ott számolunk (Dybala, Higany a kezdő, Pjaca, Mandzu a "helyettesük"). Ebben az esetben maradna +1 hely egy középpályásnak. Hernanes, Pereyra helyét viszont így sem látom sehol, nekik szerintem mindenképp távozniuk kellene.

babo0410 2016.08.14. 01:18:04

@Hiribi27: Tavaly ugyanez ment Khedira-val, hogy csak azért ő, mert ingyen van. Szerinted a vezetőség úgy igazol, hogy ki mozdítható? Akkor miért nem hozzuk el Melot? Ő olcsóbb lenne bárkinél, és mozdítható is. Hidd el, ha Gustavo kell, az nem csak azért lesz mert mozdítható.

babo0410 2016.08.14. 01:20:31

@Hiribi27: Ja és Hernanes meg pont az a játékos volt, akinél lehetett számítani rá, hogy visszarázódik a Lazios formájába. Sajnos aztán mégse. De Gustavo drágább lesz, és nem most merült fel a neve, mint vészmegoldás. Ha ő fog Pjanic helyett a védelem előtt szerepelni, akkor nem lesz rossz megoldás, ha ő jön. VKP-nek szerintem jó.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (910) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9905) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4135) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása