Higuaín: "A Juventus mentalitása fontos számomra"

higuain_gonzalo_bemutatas_marottaekkal.jpgA mai sajtótájékoztatón hivatalosan is bemutatkozott a Juventus legújabb igazolása, Gonzalo Higuaín, aki a váratlan klubváltás okairól, a leendő csapattársakról, valamint a jövőt illető célokról beszélt az eseményen összegyűlt újságíróknak.

"A kapcsolatom soha sem volt jó vele, mert a gondolkodásmódja más, mint az enyém." - szólt a Higuaín a Napoli elnökéről, Aurelio De Laurentiisről, aki a napokban nemes egyszerűséggel árulónak nevezte az argentin támadót.

"A választásomat az is befolyásolta, hogy rákényszerített, hogy így tegyek. A kapcsolatunk jelentette a problémát. Egy perccel többet sem akartam vele tölteni! Három év után megértettem, hogy az előbbi okok miatt vége. Hálás vagyok a szurkolóimnak és a csapattársaimnak, de nem vagyok hálás De Laurentiisnek. Most nagyon boldog vagyok, s köszönöm a Juvénak az erőfeszítést, amit azért tettek, hogy megszerezzenek.

A Juvét szerte a világban tekintélyes klubnak tekintik. Az egyik ok, amiért ide igazoltam, hogy egy nagy klub mentalitása jellemzi őket. Ez egy nagy csapat, győztes mentalitása és elképesztő projektje van. Köszönetet szeretnék mondani Marottának, Paraticinek és Agnellinek. Most meg kell mutatnom az értékemet, s bízom benne, hogy kiváló szezonunk lesz.

Az életben az ember döntéseket hoz, amelyek során arra gondol, hogy mi az, ami számára a legjobb. Így tettem, mikor a Juvét választottam. Természetesen ez nem volt könnyű.  Hosszú napokat töltöttem a barátaimmal és a családommal. A Juventus-mentalitás olyasvalami, ami fontos egy olyan játékos számára, amilyen én is vagyok."

A ma megjelent nyilatkozatban a Napoli mestere, Maurizio Sarri nehezményezte, hogy Higuaín minden előjel és búcsú nélkül távozott a déli csapattól.

"Az én döntésem volt, hogy nyugodtan és csöndben maradok, anélkül, hogy bármin is gondolkodnék, kizárólag a szabadságomra összpontosítva a barátaimmal és a családommal. Sarri nagyon fontos volt számomra, s segítette a fejlődésemet. Innen is üdvözletemet küldöm neki, s elnézését kérem, kizárólag a köszönet szavaival szólhatok róla.

Csöndben maradtam, de most már megszólalhatok. Három jó évet töltöttem a Napolinál, megértem, hogy haragszanak rám. Láttam a sértegetéseket, de ez egy olyan döntés, amit a saját szempontjaim miatt hoztam meg. Nagyon boldog vagyok, hogy így tettem. Most már a Juvéval foglalkozom."

Higuaín szót ejtett a Juventus idei legelső igazolásáról, Dani Alvesről is, akivel most együtt szerepelhetnek az ambiciózusan építkező klubnál.

"Alves egy nagyszerű játékos. Ugyanakkor a Juvénak összességében kiváló kerete van. Egy olyan csapat, amely együtt és egymásért játszik. Ez a Juve erejének egyik fontos forrása."

Higuaín átigazolása heves vitákat, s komoly érzelmeket váltott ki szerte Olaszországban, s talán egész Európában is. A Nápolyban árulónak bélyegzett támadó ügyében megszólalt a Roma legendája, Francesco Totti is, aki a pénz által meghatározott labdarúgás és a klubhűség hiánya miatt kesergett. 

"Semmi szükség arra, hogy válaszoljak neki. Meghoztam a döntésemet, s boldog vagyok, hogy így tettem. Semmi mást nem kívánok mondani."

A tavaly ismét duplázó Juventus immár nyíltan is triplára készül, hiszen hosszú várakozás, valamint a két esztendővel ezelőtti vesztes finálét követően, szeretné elhódítani a Bajnokok Ligáját is.

"A triplázásért kell dolgoznunk. Nem lesz egyszerű, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy sikerüljön. Két mérkőzésen már játszottam Dybalával az argentin válogatottnál. Beszéltem vele, s jó a kapcsolatunk."

Végezetül Higuaín azt is elárulta, hogy a Juventus legendái közül ki volt az, akire a legszívesebben emlékezik vissza.

"Amikor a Madridnál voltam, csodáltam Del Pierót. Hatalmas inspirációt jelentett számomra. Csak, hogy őt láthassam, néztem a Juvét."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr398920308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.07.28. 18:51:03

Azt veszem észre mostanság az érkezők nyilatkozataiban h az összes kiemeli h a klub projektje fontos számára. Kár h Pogba ezt most nem látja és a pénz érdeklid csak.

MdewC 2016.07.28. 18:51:24

Hajrá Higu!

Remélem helyettesíted Pogbat a góljaiddal.

Hiribi27 2016.07.28. 18:56:00

@hellan: nagyon egyetértek veled!

Patricco 2016.07.28. 19:02:44

@MdewC: Pogba nem megy sehova!!!

Apuleius 2016.07.28. 19:04:06

@Patricco: Erre azért ne fogadj túl nagy összegben...

sleepy8 2016.07.28. 19:21:14

@Il Principino: Dühöngőben és a Mercato rovatban is írták már.

De igen, a futóedzést elkezdte már.:)

Glaci 2016.07.28. 19:54:29

@Apuleius: Érdeklődni akartam már én is erről, hogy esetleg tudja e valaki hogy halad a felépülése. Ez jó hír bízunk benne hamarosan visszatér

Lord Viktor 2016.07.28. 19:55:03

Számomra ez egy profi nyilatkozat, és ha csöndben és a hátsó ajtón is, de azért emelt fővel jött el Nápolyból azzal, hogy így helyretett mindent. Mondjuk abban a városban meg is értem, hogy nem akarta nagy dombra verni, amíg nem biztos... :) Bár az ára irreálisan magas volt, azért sok sikert neki, és remélem náluk megtöri az átkát és fontos meccseken is betalál - vagy legalább lepasszolja Dybalának :)

Gabuero9 2016.07.28. 19:56:16

Pogba ugylatszik tanult higanytol hogy kell tavozni :D szepen csondben nyaralasra osszpontositva...

Juveboy92 2016.07.28. 20:47:56

@Gabuero9: őse volt jóba Agnellivel?

Rivendell 2016.07.28. 21:02:37

Ez a gyerek nem a szokvanyos rizsat hozta ossze...nem egy buta srac

Rivendell 2016.07.28. 21:05:33

Akkor marcira talan nem kell varni okt...novemberig. igy nezve a kp sztar nelkul is eros lehet

Shyr Kahn 2016.07.28. 21:34:54

Marchisio nagy szurkolojakent mondom: ekkora serules utan azert nem feltetlenul varok sokat tole az elso honapokban. Varjunk a visszarazodasaval. Nem lenne szerencses agyonnyomni a tulzott elvarassal...

Ami Higuain-t illeti, sokan mondjak rola, hogy vesztes mentalitasu es sok donto merkozesen teljesit rosszul. En ugy latom, hogy sok csatat megelve, rengeteg tapasztalattal egy erett dontest hozott, ami jo irany a gyoztes utra tereshez. A racio nem all tole tavol, ami sztem ereny lehet a palyan is. Kivancsi lennek mi az amit ADL-el szemben ennyire maskent lat.

Cannavaro 2016.07.28. 21:40:49

Nagyon kedvelem Higu-t! Már az egyik legnagyobb kedvencem, és még 1 gólt sem lőtt.. :D

Mihály Farkas 2016.07.28. 21:56:47

Èrdeklödnèk hogy koman mikor jön vissza a bayerntöl ? Ha jól tudom kölcsönben van ott.

Rikoo 2016.07.28. 22:06:29

@Mihály Farkas: Valószínűleg semmikor. 2 évre vették kölcsönbe 7 millió euróért. Jövő nyáron megvehetik 21 millió euróért.

Zsöné 2016.07.28. 22:54:53

@Grinta: Küldjék vissza most cserébe Vidalt

Grinta 2016.07.28. 22:56:04

@Zsöné: Olyan játékos nem kell aki nincs itt fejben.Vidal maradjon Münchenben

ToTTy-Juve 2016.07.28. 23:41:47

@Rivendell: nem szokványos nyilatkozat, de az sem, ahogyan távozott a nápolyi klubtól :D

Grinta 2016.07.28. 23:57:35

Tetszik hogy Higuaín beleállt a dolgokba,és megmutatta a másik oldalát is a távozásának.

west30 2016.07.29. 02:41:19

@Rivendell: Sajnos meg rengeteg munka es szenvedes all elotte,es rohadt nehez lesz ujra formaba kerulnie.

Rivendell 2016.07.29. 06:10:57

@west30: szerintem itt akkora sérülés nem történt,mint ami ment a hírekben,ennyire korán futkározni? nem úgy tűnt a képen,mint aki fizikailag eleresztette volna magát. még csak aug jön és már elkezdte a futóedzéseket,miközben mi arra számítottunk,hogy az ősz telibe ugrik nála. Ha nagyobb volt a riadalom,mint ami valójában volt,akkor van esély arra,hogy az egész tavaszt csúcson hozza le és nem lesz nála végleges visszaesés.

lehet ezért is hajlandóak Pogbat eladni

Mixbetegállat 2016.07.29. 08:46:52

Az utolsó mondattal máris belopta magát a szívembe ( gondolom ez volt a célja)
@Rivendell: Sajnos attól hogy egyenes irányú futást végez még messze lehet az első meccsnap.

west30 2016.07.29. 14:14:42

@Rivendell: Legyen igazad azzal mindenki csak jol jar.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3377) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (910) elemzés (40) előzetes (858) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9905) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2429) meccsek (4149) mercato (4135) nyilatkozat (7433) Olasz Kupa (326) összefoglaló (409) pletyka (4165) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (199) Címkefelhő
süti beállítások módosítása