Bonucci marad a Juventusnál

bonucci_leonardo_golorom_2.jpgSokáig úgy tűnt, a Manchester City és Chelsea csapatai minden követ megmozgatnak azért, hogy szerződtessék a Juventus és az olasz válogatott alapemberét, Leonardo Bonuccit, de úgy tűnik, mára mindegyik egyesület feladta a harcot. 

A 29 éves védő kiváló teljesítményt nyújtott a szezon során klubcsapatában, valamint az Európa-bajnokságon is, Pep Guardiola pedig többször hangoztatta, hogy az összes jelenlegi aktív játékos közül ő az egyik kedvence.

Korábban tartotta magát a feltételezés, miszerint a manchesteri kékek 60 millió eurós ajánlata akár elég is lehet ahhoz, hogy az olasz bajnok abszolút kulcsjátékosa Angliában folytassa, ám a La Gazzetta dello Sport értesülései szerint Leo egyértelműsítette, hogy továbbra is Torinóban képzeli el a jövőjét, és hamarosan a szerződéshosszabbítás feltételeiről is leül tárgyalni.

Leonardo Bonucci 62 válogatott meccsen viselte eddig az azúrkékek mezét, a Juventushoz pedig 2010-ben csatlakozott, ahol eddig 5 olasz bajnoki címet és 2 olasz kupát hódított el. 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr358920830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lisandro 2016.07.28. 22:32:11

Ő nem hagyna itt minket 15 millióért sem!
És ez fix!

MdewC 2016.07.28. 22:47:37

Kapitány.

@sleepy8: én se értettem... :)

ToTTy-Juve 2016.07.28. 23:23:04

ilyenkor csak azon mosolygok, hogy amikor ide jött és meccsenként akkorákat hibázott, hogy rendszeresen gólt kaptunk belőle és itt a blogon szidtuk, mint a bokrot (velem együtt)... nos azóta kikelt a lárva és lám mi lett belőle. Forza Bonu, imádlak te állat! :)

Barolo4 2016.07.28. 23:23:51

Fontos, hogy kapjon egy komoly szerződést. Ő meghatározó játékos kell, hogy legyen a következő 4-5 évben. (zárójelben jegyzem meg, hogy egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy ő kiemelkedően jó lenne az angol bajnokságban, bár az is igaz, hogy jó belsővédőből is hiány van jelenleg a piacon). Forza Juventus!

Hiribi27 2016.07.28. 23:40:21

@Grinta: érzed a különbséget? Érted, h a legtöbb juve szurkolónál Nedved a kiràly és nem Zidane? Érted, h Bonucci miért juventino és Pogba miért nem az?

Grinta 2016.07.28. 23:54:46

@Hiribi27: Na várjunk egy picikét...Nedved 29 évesen csatlakozott a Juventushoz,és mi voltunk az utolsó csapata.Zizou 24 évesen jött hozzánk ergo benne bőven volt még egy lépcsőfok!Bonucci Olasz! srác,aki Olaszország rekordbajnokánál a Juventusnál játszhat.23 évesen érkezett ide,Pogba pont ennyi idősen már négy Juvés szezonnal a háta mögött távozik.Jobban nem tudom érzékeltetni a különbséget,mint az általad felhozott példával

babo0410 2016.07.29. 00:10:39

Bonu nem is menne el soha

Hiribi27 2016.07.29. 00:15:42

@Grinta: rendben, talán ebben igazad van. És Trezeguet? Korának egyik legjobb csatára. Ő is elment pénzt keresni? 2006? Nyilván emlékszel ki maradt és ki ment. Bonucci is 29 éves, mehetne több pénzért, de valószínű nem megy. Nyugodtan le merem írni: a mai Juventusból elmenni egy iszonyú nagy baklövés!

Grinta 2016.07.29. 00:28:54

@Hiribi27: Jól esik hogy azt írtad "talán ebben igazad van"!!Megmondom miért.Itt a blogon is vannak olyanok...akiknek hogy fizikai fájdalmat okozna,ha történetesen nem Nekik lenne igazuk.Köszönöm!Trezegol??Na Ő látod kiváló példa a tételed igazolására!Kíméletlen befejezőjátékos volt mellesleg.Hogy miért maradt..?Talán úgy érezhette itt az idő visszafizetni valamit a Juventusnak,nem hagyta el a süllyedő hajót-a mai Juvéra ez nem jellemző,ereje teljében van a klub!2006os ki ment és ki maradt témakörben pedig a mai napig nem tudjuk a valós igazságot...Mert egymásnak ellentétes nyilatkozatok is napvilágot láttak.Játékos mondta hogy maradt volna,csak el kellett adni...míg vezetői szinten pont fordítva volt kommunikálva-Én így emlékszem,lehet csal a ,memóriám,ebben kisegíthet aki jobban emlékszik!!Mai Juvéból elmenni valóban iszonyat baklövés-jól érzékeled.És ezt valljuk be olyan jó kimondani

Drughi Di Bianconeri 2016.07.29. 01:03:35

Helyes !
Forza Futuro Capitano !

Hiribi27 2016.07.29. 01:03:49

@Grinta: szerintem ez a blog lényege. Vélemènyt cserélünk, érveket ütköztetünk, racionálisan és emocionálisan vitatkozunk. Én meghallgatom mindenki véleményét, legfeljebb nem értek vele egyet. Big deal! Érvekkel a normális ember meggyőzhető, szóval nekem nem esett nehezemre azt írni, h igazad van. :)
Érdekes, amit Trezegolról írsz: "talán úgy érezhette itt az ideje valamit visszafizetnie a Juventusnak" na én pontosan ezt hiányolom Pogbából...

Grinta 2016.07.29. 01:16:48

@Hiribi27: Visszafizette több mint 100misivel-az Én olvasatom szerint.Így látom,és így is Érzem!És még annyit..kitudja mit hoz a jövő..sok sok év múlva akár vissza is térhet, hogy folytassa a fejezetet a Juventus történelemkönyvében.

Hiribi27 2016.07.29. 02:02:56

@Grinta: én jobban örültem volna, ha most még marad 1 évet, megpróbáljuk behúzni a BL-t, aztán utána mehetett volna újabb kihivásokat megélni. Szerintem mindenképpen rosszul járt. Neki most a menjunál semmi nem garantálja a sikert. Mondjuk ezért egy cseppet sem sajnálom.

Hiribi27 2016.07.29. 02:06:06

@Grinta: csak még annyit, mert te mindig a 100 millióval érvelsz. Én sokkal jobban örültem volna, ha most marad Pogba és jövőre mondjuk 50-ért adjuk el, mint h most elmegy 110-ért. (ebből szerintem érzékelheted, h szerettem a játékost, de csalódtam benne. De nagyon!)

GabeTR 2016.07.29. 08:09:56

@ToTTy-Juve: A hagyományos 4 védős felállásban tényleg nagyokat hibázott, de a 3 védő közepén mélységi irányító szerepkört mintha neki találták volna ki.

FeriGjuve 2016.07.29. 08:27:16

Ilyen egy Juventino!!!!

Grinta 2016.07.29. 08:40:53

@Hiribi27: Mindenki jól átgondolta a dolgot.Management részéről is megtörtént ez.Sokkal jobb most 110,mint a Te példádból kiindulva jövőre csak 50.Nyilván több lett volna 50nél.Tudom hogy szeretted,mert Érzem.Ennek a szeretetnek nem kell(ene) átalakulni utálattá,Én büszke vagyok rá legyé hogy a csapatomban játszott.Nem mondott rosszat senkire a klubnál,és Én úgy Érzem nem érdemli azt a bánásmódot amit kap.Nem lenne szabad elfelejteni hogy mindig küzdött.Értünk,a klubért,és persze saját magáért,az egyéni ambícióiért.Ez így természetes

Grinta 2016.07.29. 08:43:13

@FeriGjuve: Mostanában nagyon sokszor felmerül a Juventino dolog.Definiálná(d)-valaki- hogy mit jelent?csak hogy lehessen egyértelmű határvonalakat húzni,ha már annyira dobálóztok a szóval pro és kontra

FeriGjuve 2016.07.29. 08:51:11

@Grinta: Azt hiszem-ès ahogyan a pèldàk mutatjàk-olasznak kell lennie,ez úgy nèz ki alapfeltètel.Az sem hàtràny,ha Torinoban születik,mert akkor a vàroshoz is kötődik.
Jóban-rosszban ki kell tartania a klubja mellett,semmilyen anyagi csàbítàs ellenère nem hagyja el azt(még ha a màsodosztàlyba szàműzik,akkor sem).
Ez kb.hàrom jàtèkosunkra illik ràb(kivève a torinoi születèst): Buffon,Del Piero,Marchisio.Biztosan a múltban is voltak mèg ilyen jàtèkosaink.
Na amikor meghallom a "juventino" kifejezèst,akkor nekem ők hàrman ugranak be.

FeriGjuve 2016.07.29. 08:52:03

@FeriGjuve: Kihagytam Chiellinit.Ő is az!

FeriGjuve 2016.07.29. 08:56:08

Èn nem utàltam meg egyèbkèt Pogba-t ès nem fogom sàrral dobàlni,de nem is szeretnèk hosszabb fejtegetèsbe belemenni.Nem az első ès nem az utolsó nagy jàtèkos,aki megfordult ennèl a nagyszerű klubnàl.Ennek örülni kell,ez azt jelenti,hogy erősek vagyunk!

Grinta 2016.07.29. 08:59:59

@FeriGjuve: Akkor ennél fogva Brazzo például nem Juventino?Ezt nem gondolnám.Nyilván az Én szememben mindenképpen,azért is írtam Őt.Pont Ő jutott eszembe,nem volt olyan sokat itt,mégis átvette a Juventus szellemiségét,odarakta a Spiritót,pedig voltak csapatok ahol több klubmeccse is volt.Mégis Juventinonak tartom. Ez a kérdés a többiekhez is szól!!

Ravanelli 2016.07.29. 09:02:40

@norbi9107: Így van,de ne feledd,hogy ő olasz,ennél fogva sokkal jobban átérzi,milyen a családhoz tartozni.
A külföldiektől ugyanezt nem várom el,esetleg szerencsés esetben valamelyikük annyira beleszeret az itteni légkörbe,hogy Juventinová válik.Mondjuk 50- ből egy.Morata búcsúját olvasva neki például elhittem.Maradni akart.

Ravanelli 2016.07.29. 09:08:48

@Grinta: Juventinonak vagy születni kell,vagy azzá válni,kiérdemelvén ezt a titulust.

Grinta 2016.07.29. 09:13:54

@Ravanelli: Kérdésemre válaszolva Brazzót annak tartod?vagy jelen esetben Paul Pogbát?-mert erről lamentálunk végülis,így merült fel

Ravanelli 2016.07.29. 09:30:28

@FeriGjuve: Voltak bizony,csak akkortájt még itthon nem ismertük ezt a kifejezést.Én '82-83 -ban kezdtem a Juvénak szurkolni.Egy Scirea (R.I.P.) például maga volt a megtestesült Juventino.

Grinta 2016.07.29. 09:37:46

@Ravanelli: Véleményem szerint nem szerencsés az összehasonlítás,a Bosman szabály miatt.

Hiribi27 2016.07.29. 09:39:15

@Grinta: nem tudok neked sem pontos választ adni arra, h ki a juventino, de azt biztosan tudom, h ki nem az. Emlékszel tavaly Vidalra, amikor elment? a "mindig juventino maradok"-dumára? Na most olvasd el a legutóbbi nyilatkozatát a Juveról és a BM-ről. Az ilyen és az ehhez hasonló viselkedések miatt szeretném, ha Pogba is szépen, csenben lelépne és ne mondja el a sablon dumáját. Ők csak egyszerű zsoldosok, akiknek tök mindegy h hol játszanak, csak kapjanak elég pénzt érte.

Ravanelli 2016.07.29. 09:42:56

@Grinta: Fogós,ravasz kérdés,amire szvsz csak az igazi torinói Juve-drukkerek tudnák a választ.Gondolj bele.Tegyük fel,hogy van egy olasz Fradi-blog(abszolut sci-fi,de tegyük fel).
Ők azt onnan hogy tudnák megmondani,hogy ki az igazi fradista?(Bocs az offért,csak "quod erat demonstrandum"írtam).
Az itteniek közül meg még a fiatalabbak is tudják,hogy Albert,Simon és társaik azok,Wukovics meg nem.
Visszatérve a kérdésedre:szerintem a Juventino olasz.Tehát az általad említettek e tekintetben remek játékosok,akik sokat tettek a csapatért,Polipot valósággal siratom- de nem Juventinók.Sőt,Pirlo sem,bármekkora istencsászár.
Buffon,Del Piero,Scirea.Ők biztosan.

Ravanelli 2016.07.29. 09:44:21

@Hiribi27: Moratát kivételnek tartom.Őt egy hülye szerződés miatt,akarata ellenére rángatták el innen.

Grinta 2016.07.29. 09:49:46

@Ravanelli: Hülyének nézel ha azt írom hogy Én a Szívemben torinoi Juventus drukkernek érzem magam?Tifosinak-csak ide születtem Ezt többek között arra is írom hogy mi ne megyjünk bele az olasz ügyekbe-látod Én figyelem az írásaidat,csak most éreztem idejét hogy reflektáljak egy régebbi felvetésedre

Grinta 2016.07.29. 10:01:54

@Hiribi27: Pogba elköszönéséről-Egy Férfi ember elegánsan elköszön azoktól akik a Szívükbe zárták!Így korrekt.Higauín is megtette!!

Ravanelli 2016.07.29. 11:01:13

@Grinta: Hogy néznélek már hülyének?Nem vagyunk egyformák!Te valahogy mélyebben tudod megélni azt,amit én nem.Nekem van egy kedvenc magyar csapatom,meg egy külföldi(utóbbi természetesen a Juve).A magyar esetében mindent tudok a legnagyobb riválissal való ellenségeskedésről,valamelyest át is élem azt,de a habitusomtól távol áll a gyűlölködés.
A Juve is egy nagy szerelem,ismerem az ottani viszonyokat,de azokat még átélni sem vagyok képes.

FeriGjuve 2016.07.29. 11:02:42

@Ravanelli: Igen,pl Scirea,de szerintem lehetne sorolni mèg.Itt vannak nevek a fejemben,de igy sèróból nem tudom ki milyen kötődèsű volt,ezèrt nem irtam többet.Igen,akkoriban ez a fogalom,mèg nem annyira lètezett,termèssetes volt,hogy valaki kötődik a klubjàhoz,a vàroshoz.Gondoljunk csak bele,Puskàsèk idejèben.Nàla pl. elkèpzelhetetlen volt hogy a Honvèdtol màsik magyar klubhoz igazoljon,vagy ott van Bozsik ès a Dorog.Ő nàluk fel sem merült h tàvozzanak.Persze ez mèg koràbbi időszak.

FeriGjuve 2016.07.29. 11:04:04

@Grinta: Na ebbe igazad van.Annak idejèn Dètàri ezèrt nem lehetett Juventino. :)

Ravanelli 2016.07.29. 11:40:13

@Hiribi27: Az "afroamerikai" kifejezés mintájára vezessük be az "importjuventino" fogalmát!
Platinin nőttem fel,Trezegol meg isten.Valami helyi erőt kellene megkérdezni erről!

Ravanelli 2016.07.29. 11:46:27

Kedves sporttársak!
Nincs köztünk valaki,akinek van torinói olasz sportbarátja,akitől meg tudná kérdezni,hogy az ő olvasatában pontosan mit jelent a Juventino?
Szerintem sokunkat érdekelne,most is inkább ezzel foglalkozunk,mint magával a cikkel...

Hiribi27 2016.07.29. 12:04:45

@Ravanelli: importjuventino? :D ez jó!!! :D

Grinta 2016.07.29. 13:38:32

@FeriGjuve: Ezt Nekem írtad?nem inkább Ravanellinek?

FeriGjuve 2016.07.29. 13:42:45

@Grinta: Te irtad a Bosman szabàlyt nem?

Grinta 2016.07.29. 13:54:00

@FeriGjuve: Igaz,csak azért gondoltam másra mert Ravanelli írt Fradis példát

FeriGjuve 2016.07.29. 14:17:33

@Ravanelli: Vasàrnap jön az egyik haverom sógora olaszból,ő Juve szurkoló,kijàr ott meccsekre is.Sajnos magyarul nem tud,de angolul megpróbàlom kiszedni belőle.

Ravanelli 2016.07.29. 14:20:38

@FeriGjuve: Hajrá!Várjuk a beszámolót!

Ravanelli 2016.07.29. 14:34:02

@Grinta: az összehasonlítást és a Bosman szabályt!

Grinta 2016.07.29. 14:43:05

@Ravanelli: Megváltoztak a dolgok!Amióta bevezetésre került a Bosman szabály azóta erősödött fel nagymértékben a játékosok (ki/el)vándorlása

alexGicamo 2016.07.29. 19:40:01

@Grinta: Csak néhány név ,nem kell több a definícióhoz ,szerintem így máris egyértelmű lesz : ALESSANDRO DEL PIERO , GIANLUIGI BUFFON , PAVEL NEDVED .

FORZA JUVE PER SEMPRE !!!

alexGicamo 2016.07.29. 19:46:48

@Ravanelli: Nagyon jól megfogalmaztad ! Ezt ÉRZI az ember, a szurkoló, hogy ki az és ki nem . ENNYI !!! :)

alexGicamo 2016.07.29. 19:48:55

@Grinta: Milyen szépen megfogalmaztad ezt ,csak egyetérteni tudok vele !

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1851) bajnokság (3373) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1647) játékosokról (9898) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2427) meccsek (4141) mercato (4134) nyilatkozat (7424) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4164) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása