Vidal: "Nem bántam meg, hogy játszottam a világbajnokságon"

Vidal Arturo_3.jpgA Juventus chilei középpályása, Arturo Vidal továbbra is a korábbi szezonokban megszokott formáját keresi térdsérülését és a műtétet követően, azonban azt is elárulta, hogy nem érez megbánást amiatt, hogy a pihenés helyett a brazíliai világbajnokságot választotta.

"Képtelenség volna, hogy megbánást érezzek azért, mert játszottam a világbajnokságon a térdsérülésem ellenére." - nyilatkozta Vidal a Diario de las Ultimas Noticiasnak.

"Egy álom volt számomra, hogy játszhassak azon a tornán. Fantasztikus tapasztalat volt, a keret, a hangulat, s az edző bizalma. Kétségkívül ez volt 2014 fénypontja."

"Volt egy csúnya sérülésem az előző szezon végén, s egyértelmű, hogy nem voltam csúcsformában az elmúlt hónapokban, hiszen még mindig nem kerültem száz százalékos állapotba."

"Kétségkívül kínlódtam, de 2015 jobb lesz, hatalmas lelkesedést érzek ezzel kapcsolatosan. 2014 egy kicsit nehéz, de összességében jó volt."

"Játszottam a világbajnokságon, megnyertem a Scudettót a Juventusszal, s most bejutottunk a Bajnokok Ligája következő fordulójába. Azt kell mondanom, hogy ez egyáltalán nem is olyan rossz." 

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr126993649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabuero 2014.12.18. 14:53:39

Szerintem nem jatszik rosszul o csak kiulrol mas veheto le. Nem jonnek ugy ki a lepesek neki mint eddig ( gondolok golokra passzokra cselekre )
Kellene neki egy gol akar tizibol is hogy az onbizalmat visszahozza

pedronegroo 2014.12.18. 15:20:31

Hogy játszott azért az túlzás, ott volt a pályán, ahogy mostanában teszi ezt a Juve meccseken is azon kívül semmi extra. Nem gondoltam volna hogy valaha ezt mondom de egy Marchisio nálam most sokkal előrébb van a rangsorban de megmerem kockáztatni hogy a chilei jelenlegi formáját Padoin is überelni tudná. Na persze nem Vidal az egyetlen formán kívüli a csapatból és inkább ez a probléma, ha csak ő volna gyengus az még beleférne. Az egész tavaszt már így nyomta végig de a csapat eredményein semmit nem befolyásolt.

Il Principino 2014.12.18. 15:36:49

Kicsit szürkébb,mint megszoktuk,vagy talán nem is,de azért hajt azt látni!Térdsérülés,más játékrendszer stb...jelenléte sokat számít,stabilitást ad a kp.-nak,azt meg ne várjuk el,hogy minden évben házi gólkirály legyen,vagy tekintve a posztját szállítsa a gólokat:)

MDaniel98 2014.12.18. 18:44:09

Hát azért én még mindig bánom. De azért bízom benne, hogy Vidal még addig formába lendül amíg a Juventus játékosának mondhatja magát.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3351) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (897) elemzés (40) előzetes (854) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1644) játékosokról (9859) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2422) meccsek (4117) mercato (4124) nyilatkozat (7391) Olasz Kupa (315) összefoglaló (403) pletyka (4152) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (173) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (286) video (195) Címkefelhő
süti beállítások módosítása