Allegri: "A Milan elleni győzelem nem az elégtételről szólt"

Allegri Massimiliano_sajtótájékoztató 1.jpgAz egykori csapata ellen győzelmet arató Massimiliano Allegri visszafogottan nyilatkozott  a mérkőzés lefújását követően.

"Úgy gondolom, hogy jó mérkőzés volt. A Milan védekezett, míg mi számos gólszerzési lehetőséget dolgoztunk ki, s némi kockázatot vállaltunk a kontrák révén, azonban összességében meglehetősen jól irányítottuk a mérkőzést." - nyilatkozta Allegri a Sky Sport Italianak.

"Egy utazásra indultunk, s az idő előrehaladtával javulni fogunk. Számos dolog van, amit meg kell szilárdítanunk, s amiben javulhatunk, de a játékosok jól uralták a labdát a vezetés megszerzését követően, s tetszett a hozzáállásuk. Alig vállaltunk kockázatot, s ez fontos dolog."

"Azután, hogy három és fél évet töltöttem a Milannál, közösen megélve az érzelmeket, az intenzív pillanatokat és a győzelmeket, elképzelhetetlen lett volna, hogy ez egy hétköznapi mérkőzés legyen számomra."

"Mindazonáltal ez egyáltalán nem az elégtételről szólt. Most a Juventus edzője vagyok. Elveszíttetünk itt egy Scudettót Milánóban, a Juventusszal harcolva, s annak ellenére, hogy eladtunk olyan játékosokat, int Zlatan Ibrahimović vagy Thiago Silva, komoly eredményeket értünk el."

"A Milan fontos lépcsőfokot jelentett a pályafutásomban, s továbbra is nagyon szeretem ezt a klubot. Most a Juventusnál vagyok, s arra összpontosítok, hogy a Juventusszal győzzek."

"Szerencsésnek érzem magam és büszke vagyok a pályafutásomra, hiszen nem adatik meg mindenkinek, hogy a Milant és a Juventust is irányítsa."

Allegrit megkérdezték a kirobbanó formában teljesítő Téveztről, valamint Pogbáról is.

"De Jong gyakorlatilag emberfogásban tartotta Tévezt, így azt mondtam neki, hogy mozogjon inkább a szélre, hogy területet nyisson Pereyra előtt. A második félidő elején kicsit túl szó szerint vette mindezt. Próbáltuk megkerülni De Jongot, nem hagyva túl sok biztos pontot a Milannak."

"Nagyon ideges lettem Pogbára, mivel kivételes képességekkel rendelkezik, s ebből nem mutatott meg mindent. Még csak huszonegy éves, s van ideje, azonban sokkal többre lenne képes."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr736715847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MeGmOnDtaM 2014.09.21. 09:42:11

"Nagyon ideges lettem Pogbára, mivel kivételes képességekkel rendelkezik, s ebből nem mutatott meg mindent. Még csak huszonegy éves, s van ideje, azonban sokkal többre lenne képes." - a kulcspasszig nem is nagyon volt befolyása a játékra. Bár voltak látványos megmozdulásai és cselei, szerintem pont Marchisioval együtt kéne távolról veszélyeztetniük az ellenfél kapuját, míg Pereyra és Vidal harcosként törjenek be Tevez mellett az ellenfél 16-sába :)

danimester1 2014.09.21. 09:43:48

Ismét egy tetszetős nyilatkozat." Alig vállaltunk kockázatot, s ez fontos dolog" ezen azért lehetne változtatni persze nem úgy értem,hogy menni előre eszetlenül,de kockázat nélkül nincs haszon.Milan-os rész szerintem részéről inkább udvariasság amit szerintem ellenkező esetben Conte is kinyílvánítana,ezért nem lehet rá haragudni.Pogba pedig szerintem jól teljesített tegnap ismét villantott tudásából pár hasznos csel bemutatásával amit ha jobban belegondolunk nem igen vállal fel senki egy-egy játékos kivételével.S mint mondja is remélem ez már csak jobb lesz.A következő erőfelmérő majd az Atlei ellen lesz,addig a két következő meccset hozni kell akár rutinból is úgy,hogy lehetőséget kapjanak a friss igazolások.

HiemannMoc 2014.09.21. 09:52:57

A címben lemaradt egy t
"A Milan elleni győzelem nem az ->elégételről<- szólt"

engem nem zavar ,de lehet ,h mást fog. szóval nem bunkóságból mondom

konrad66 2014.09.21. 09:53:20

Cesena ellen kiváncsi vagyok rá mennyit rotál

Kotrevák Kelly (törölt) 2014.09.21. 11:46:19

Szerencsétlen Evra miket nyilatkozott, vagy írtak róla, hogy az ilyen meccsekért jött ide, meg tiszta lázban van a milány elleni derbi miatt,erre Allegri még csereként sem rakja be...
Vicc! Ő lesz Allegri Q-ja? Majd szökőévente fog játszani 5perceket? Pedig ő az egyetlen,aki legalább tud pontosan szélről beadni.

MeGmOnDtaM 2014.09.21. 12:56:50

@Kotrevák Kelly: Viszont Asa ismeri az olasz kozeget, tudja mit kell játszania, Evra hiába klasszis és veterán játékos, azért még kell pár meccs, hogy megszokja az itteni viszonyokat. Biztosan látjuk még a nagy derbiken a jövőben, a BL-ben pedig tuti :)

MdewC 2014.09.21. 17:59:18

Pedig sztem Pogba nem játszott rosszul, de lesz ez még jobb is. ;)

Rivendell 2014.09.21. 19:18:46

@MdewC: Pogba-nál a fene tudja mi a jó,mikor már mindenki lenyilatkozta,hogy kb a világ legnagyobb tehetsége és majd kapni fog 1 aranylasztit:D jó lesz ő,mikor megérkezik a fiatalok lendülete a kezdőbe,jobb anyagnak tartom Viera-nál,ha már az elején hozzá hasonlították.

benssz 2014.09.21. 22:33:34

mondhattok bármit nekem kezd szimpatikus lenni Allegri.A nyilatkozati alapján mindenképp

neuropa 2014.09.21. 23:02:00

@benssz: Nekem is tetszenek a nyilatkozatai, bár szerintem kaphat némi segítséget a klubtól, hogy könnyebben elfogadják a szurkolók (mert valljuk be, nincs könnyű dolga ilyen szempontból). Amivel nincs bajom, mivel a játék és a játszatott játékosok is szimpatikusak. Gondolok itt a reaktivált Cáceresre vagy Comanra, akiket jó a pályán látni. Conte alatt a múltból kiindulva biztos nem játszanának ennyit, a csapat viszont velük is hasít.

Devilke Balla 2014.09.21. 23:15:21

@neuropa: Azért Coman egyelore csak azért játszott,mert Llorente és Morata is sérult volt.

benssz 2014.09.22. 12:06:07

@neuropa: osztom a véleményt,de én arra gondolok,hogy sokkal nyíltabban beszél és nem a semmiről olvasok 70 mondatot.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1849) bajnokság (3371) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (50) edző (906) elemzés (40) előzetes (856) Európa Liga (171) felkészülés (127) hírek (1645) játékosokról (9892) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2425) meccsek (4140) mercato (4133) nyilatkozat (7419) Olasz Kupa (321) összefoglaló (407) pletyka (4162) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (95) történelem (53) válogatott (174) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (287) video (197) Címkefelhő
süti beállítások módosítása