Marotta: "Egy olyan játékost keresünk, mint Alexis Sánchez"

Marotta Beppe.jpgA Juventus sportigazgatója, Beppe Marotta elismerte, hogy a Barcelona alkalmazásában álló Alexis Sánchez pontosan olyan típusú játékos, aki ideális igazolás volna az Öreg Hölgy számára, azonban a chilei támadó magas vételára miatt talán elérhetetlen a torinói klub számára.

"Egy olyan sokoldalú játékost keresünk, aki több különböző pozíció betöltésére is képes." - nyilatkozta Marotta a Sky Sport Italianak.

"Egy gyors szélső támadót keresünk. Szeretnénk egy olyan játékost, mint Sánchez, azonban jelen pillanatban nem sok ilyen támadó létezik."

"Arról sem szabad megfeledkeznünk, hogy a Barcelona óriási anyagi áldozatot hozott, hogy megszerezze. Ugyanakkor megismétlem, ő egy olyan játékos, akit szívesen látnánk."

A legnagyobb, a szurkolókat izgalomban tartó kérdés Antonio Conte jövőjével kapcsolatos, s egyelőre nem lehet tudni, hogy a Juventust zsinórban három bajnoki címre vezető mester Torinóban képzeli-e el a jövőjét.

"Mindig is azt mondtam, hogy a kapcsolatunk Contéval csodálatos. Egy kiváló edzőnek tartjuk, s bízunk benne, hogy közösen folytathatjuk."

"Mindamellett vannak olyan ügyek, amelyeket tisztáznunk kell ahhoz, hogy a bejelentés megszülethessen az elkövetkező hetek során."

A bejegyzés trackback címe:

https://juventuz.blog.hu/api/trackback/id/tr356179958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vico94 2014.05.19. 12:05:53

NAA! erről van szó! Csupa jó hírek

vico94 2014.05.19. 12:07:43

@vico94: "Csupa jó hírek" :DDD Szóval csupa jó hír! Látszik, hogy hétfő van.

mpite 2014.05.19. 12:14:09

Holnap meg megint azt fogja nyilatkozni, hogy senki nem érkezik, mert nincs pénz. Aztán szerdán meg, hogy egy olyan sokoldalú játékost szeretnénk, mint Ibra. Csütörtökön tagadja, hogy Ibra érkezne, mert hát mégis miből vennénk meg. Pénteken elmondja, hogy tetszik nekünk Ronaldo játéka. És így tovább... :D

Trieszt120506 2014.05.19. 12:15:01

Kb ugyanazt játsza, mint Tevez. Nem kellene inkább 1-2 klasszikus szélsőre fordítani a szűkös erőforrásainkat?

juventino92 2014.05.19. 12:15:10

hát nekem az nem jó hír hogy a bejelentés az elkövetkező hetek során legyen hanem már a héten :D

Táno 2014.05.19. 12:26:04

Megy a parasztvakítás. Immo + Gio árából szinte kijönne Sánchez ára. Főleg, hogy a Parma bejuthat az El-be kell nekik az eősítés. 12 millát adtunk nekik Gio feléért, most adjanak 14-et az egész játékjogáért.

rockitbaby 2014.05.19. 12:29:44

@juventino92: Azért lássuk be, hogy amit eddig nyilatkozott, miszerint féljünk csak attól, hogy távozik a Mister, ez merőben megnyugvásra okot adó sajtóhír. Az igazolásainkra meg annyit, hogy még egy Marotta-s évr sem emlékszem, amikor konkrétan kimondtuk, hogy mi Őt akarjuk és ennyi. Szerintem ez jó dolog, nem kell ország-világnak tudni, hogy kiket figyelünk és kiket akarunk megvenni.

consminor 2014.05.19. 12:35:23

"annak olyan ügyek, amelyeket tisztáznunk kell ahhoz, hogy a bejelentés megszülethessen az elkövetkező hetek során"

hetek?! HETEK?! hány tifosót akartok kórházba küldeni addig Signore Marotta? már kezdem krónikusan nyomkodni az F5-öt a hírportálokon hogy hátha megjelenik a hír a hosszabításról, az átigazolási gurunk meg hetekről beszél?!

MdewC 2014.05.19. 12:42:54

@consminor: Dettó! Ezmi? Hetek? Remélem csak kertel az öreg... Vagy még ennyire részeg mindenki?

consminor 2014.05.19. 12:45:28

@MdewC: nem is értem. addig kell Contéval aláíratni mindent amíg be van nyomva :D

hellan (törölt) 2014.05.19. 12:58:23

@Trieszt120506: Szerintem sokkal másabb szerepkörben tolják, mármint Tévez és Sanchez. Tévez valahogy nem igazán villogott mikor 4-3-3-ban a Real ellen szélső támadó volt, míg Sanchez végig ott csapatja és elég jól. Nyilván olasz honban nem lőne 19 gólt, de már 10-el is elégedettek lennénk. ;)

hellan (törölt) 2014.05.19. 12:59:39

Amúgy Beppe azt is mondta (Di Marzio honlapjáról veszem), hogy olyan játékosokat is keresünk, aki 3 és 4 védős rendszerbe is alkalmasak.

rockitbaby 2014.05.19. 13:07:51

@hellan: Tevez egy 4-3-3-ban középcsatár lenne, és szerintem rendben is van ez így Llorente-vel váltják egymást. Ráadásul a keretet nem is lenne annyira nehéz megerősíteni. Kicsit FM-nek tűnhet a dolog, de annyira mégsem. Ha minden igaz Evra jön 2 évre, 4 védő esetén jó opció lehet, cseréje akár Cáceres is lehet, de én az urut tolnám kezdőbe. Jobb oldalon Lichtsteiner, cseréje Isla. Középpályán így felszabadul Asamoah, tökéletes opció, de még poroljuk le a Vuci-Guarin cserét. Ha valaki, akkor Conte újraélesztheti őt. A Toro-nak kell Immobile? Rendben, adják Cerci-t érte. Jöjjön Ménez ingyen, Sánchez és Berardi pedig pénzért. Mivel Storari szerződése lejár, hozzuk vissza Leali-t és legyen úgy rotálva Buffon-nal, mint az RM-nél Casillas és Lopez. A kezdő cserékkel :

Buffon(Leali)-Lichtsteiner(Isla),Bonucci(Barzagli),Chiellini(Ogbonna),Cáceres(Evra)-Vidal(Guarin),Pirlo(Marchisio),Pogba(Asamoah)-Sánchez(Cerci),Tevez(Llorente),Berardi(Menez)

És nagyon nem is kell megszakadni, Gio-Peluso-Padoin trió mehet isten hírével!

tjunior 2014.05.19. 13:22:03

@rockitbaby: ez nem annak tűnik, ez tiszta FMezés, semmi realitása eladások nélkül
Isla 9 (ezt így is úgy is ki kell fizetni)
Evra 0
Guarint 18ért árulja az inter, de számoljunk csak 15el bármilyen lehetetlen
Sanxhez 20 minimum
Cerci szintén 18-20
Menez 0
Berardi fele 10-12
összesen: 72 millió és akkor szinte mindenhol "rendes" voltam

Ebből adódnak a problémák, hogy irreálisak sokszor az elképzelések, utána meg persze hogy csalódott az ember, ha valami fatális véletlen miatt mégsem jönnek össze az irreális elképzelései.

rockitbaby 2014.05.19. 13:34:16

@tjunior: Guarínt 18-ért egy ilyen szezon után senki nem fogja megvenni, de még 15-ért sem, Sánchez 25 millióért is megérné. Berardi fele csökkenthető Marrone-val és Ziegler-el. Egyikkel sem számolunk, akkor használjuk fel őket jól. Immobile egy ilyen szezon után még a fele összegben is bőven 10 misi-t vagy többet ér, onnan nem kell sok Cerci-hez. A többi meg ingyenes. Igen lehet 72 millió euró, ami szerintem alapból kevesebb, de még nem adtunk el a mágikus P duót és Gio-t sem, Quagliarella dettó. Ennyi minimum kell ahhoz, hogy Conte maradjon. ÉS ezek nem olyan nevek ám, akiket olyan marha nehéz lenne megszerezni. Csak okosan kell lavírozni. Na jó, talán Sánchez az oda kelleni fog a gurunk tudása.

Valld be őszintén, ezzel az igazolásokkal szinte majd mindenki kiegyezne, szerintem még Conte is. Versenyképes lehet a BL-ben is, miközben a bajnokságban a rotálással bőven meglehet a minimum BL helyezés.

tjunior 2014.05.19. 13:57:51

@rockitbaby: Guarint 18ért árulják, nem én találtam szóval...Marrone és Ziegler 3-4 milliót érhet összesen per pillanat, Immobile mondjuk 10-12 Padoin-Peluso duó a fizetésük miatt senki sem fogja megvenni, de ha még is sok pénz nem kaphatunk érte, Giovincot nem szabad eladni Q és Vuci összesen kb 10 millió reálisan
összesen Marrone+Ziegler+Immobile+Q+Vuci 25 millió nagyon jó esetben 30, ellenben a kiadási oldal minimum 70 de inkább 80 millió, ezt Pogba eladása nélkül nem lehet kivitelezni.

Goku06 2014.05.19. 14:37:47

@tjunior: vegre egyetertunk :D
A beveteli resz ennel nagyobb tenyleg nem lesz.
De nem is kell Guarin es Cerci....
Ha marad MVPP+Asa akkor nem kell kp-re sokat kolteni. Akar kolcson stb is eleg, maradjon penz.

Sanchez kell, o a legfontosabb.
Nincs megegy ilyen opcio:
25 eves
SerieA tapasztalat, befurodni nem lehet vele
BL tapasztalat (cuadrado es a tobbiek csak tvbol lattak bl elodontoket..)
O raadasul nem azert jonne mert megbukott, egy topon levo jatekos.

Az 1 negativum:
En a barca helyebe dragabban adnam.

rockitbaby 2014.05.19. 14:46:19

@Goku06: @tjunior: A Barca átalakuláson akar átmenni és valljuk meg kell is nekik, így ehhez kell áldozat is. Sánchez lehet az egyik, Fábregas a másik. Ezt rebesgetik. Ellenben - ez inkább tjunior-nak megy - nem hiszem el, hogy nincs a csapatnak 50 milliója igazolni. Egyszerűen ilyen a világon nincs. Tény nem volt valami sikeres a nemzetközi kupaszereplés, pláne pénzügyileg, de kötöttünk pár új szponzori szerződést is - lásd Adidas, aminek azért kellene a kasszába hoznia, és kakor még nem beszéltünk az esetleges Elkann-ág kasszájáról. Lehet, hogy nincs igazam - ebben az esetben akkor nagyon elkeserítő anyagi helyzetben vagyunk -, de én nem hiszem el, hogy ennyire szarul állnánk anyagilag, új és saját stadion, múzeum, szórakoztató részleg meg minden egyebekkel, hogy 50 milliót ne tudnánk a piacra áldozni és akkor ezt megfejelni eladásokkal. Persze nem az alapemberek eladása, hanem a selejt.

tjunior 2014.05.19. 15:01:13

@rockitbaby: Látod ez a probléma, nincs a csapatnak +50 milliója igazolni( ha esetleg összesen 50 millióra gondoltál az eladásokkal az már sokkal reálisabb), bizony ilyen van a világon, ez a kőkemény realitás. Nézd meg a juventus.iten a pénzügyi jelentéseket, érdekes olvasmányok...az Adidas meg pl. jövőre lesz szponzor, abból idén még nem lát pénzt a csapat. A csapat nem áll rosszul anyagilag, nincsenek óriási veszteségek (talán pont azért mert tavaly már visszafogtuk a gyeplőket az átigazolások terén) de az FFP miatt ( meg úgy egyáltalán a felelős gazdálkodás miatt) nincs óriási keret átigazolásokra, a +50 millió az bizony az.

Drughi Di Bianconeri 2014.05.19. 15:19:10

"Egy olyan játékost keresünk, mint Alexis Sánchez - és mi megtaláltuk Cercit és/vagy Bonaventurat" :D :D

babo0410 2014.05.19. 15:38:11

@Goku06: Ezzel egyetértek, de szerintem mivel a Barca-nál érzik, hogy átalakulásra van szükség, és több forrás is tudni véli, h Sánchez rajta van az átadólistán, így valószínűleg olcsóbban elhozható. És itt kapcsolódnék Marotta nyilatkozatához, mivel ő is azt mondja, hogy a Barca drágán vette, így nehéz dió lenne leigazolni. De azt se cáfolta, hogy nem tettünk/teszünk rá kísérletet.

Táno 2014.05.19. 15:43:35

Szerintem a 33 éves Evra, valamint Guarin abszolut nem tartozik az erősítés kategóriába - szerintem Cerci sem - és én nem is lelkesednék értük. Mint már valaki említette elöttem , hogy Berardi árába bele lehetne számítani Ziegler-Marrone kettőst, én még mellé dobnám a Zaza (másik fele) + Boakye (fele) + Sörensen triót és ezzel az ötössel kifizetettnek tekinthetjük Barardit - ha tényleg ennyire "fiókcsapat" a Sassuolo.
Mint már emlírettem a Gio-Immo duó szinte fedezné Sánchez árát.
Ménez ingyen.
Már "csak" Kolarov 10-12 milla vételi árát kellene kigazdálkodni a Q - Vuci - Padoin -Pelus négyesből, ami nem tűnik megoldhatatlan feladatnak. Isla mehet vissza akár ingyen.

Szerintem egy Sánchez - Berardi - Kolarov -Ménez sokan kiegyeznénk

Igen, megint fm.

rockitbaby 2014.05.19. 15:48:28

@tjunior: Elhiszem, de nagy valószínűséggel megérteni sosem fogom. DE! Ez felvet számos igen komoly és méginkább érdekes kérdést. Conte a maradását attól tette függővé, hogy a csapatot mennyire erősítik meg a nyáron, úgy, hogy az értékek nem távoznak - lássuk be amúgy nem nagyon lehet építkezésnek nevezni. HA tényleg össz-vissz 50 milliónk lesz eladásokkal együtt - nézzük ezt a legrosszabb esetet -, abból nem nagyon lehet komolyan megerősíteni a keretet, pláne nem olyanokkal, akik Conte állítólagos listáján szerepelnek ( Cavani pl. ). Így sanszosan a mester távozik. DE! Mikor leült a kispadra három évvel ezelőtt, akkor felvázolt a vezetésnek egy projektet, és viszont. Ennek tartalmaznia kellett, hogy milyen anyagi lehetőségeink vannak, és így kiket próbáljunk meg leigazolni, valamint, hogy az FFP be lesz vezetve és készülni kell erre is. Ezek mellett, vagy ezek ellenére elfogadta a szerződést Conte. Tehát tisztában kellett és most is kell lennie, hogy milyen anyagi lehetőségeink vannak költekezésre. És ezek mellett kér komoly igazolásokat. Vagy ha ezeket eltitkolták előle - erősen kétlem -, akkor az pedig a szakvezetői minőségét kérdőjelezi meg.

Sőt tovább megyek. Annak idején, mikor leült a kispadra, tudta, hogy a romoknál is rosszabb állapotban lévő 22 embert ( a mennyiséget saccoltam ) kell összekovácsolnia csapattá. Sőt kvázi új csapatot kell építeni. Akkor elfogadta ezt a projektet, hogy építkezünk és kapott is komoly alapokat. Ezek után az alapra eleddig szerintem nagyon szépen húztuk fel a csapatot, szépítgettük, bontottunk le bizonyos részeket és építettünk helyettük újat. És ezekkel sem volt semmi gondja. Most mikor szerintem, hangsúlyozom szerintem, a legkevesebb formálnivaló van a kereten, csak jó felállást kell találni és használni, most lépne le? Mikor most fog felkerülni a palotára a kupola? Mikor a palotája európai mércével mérve is közel tökéletes, és a nyáron az is lehet? Ennyire nem tartom ostoba embernek őt.

babo0410 2014.05.19. 15:53:56

@rockitbaby: Ezzel a véleményeddel nagyon egyetértek!

Apuleius 2014.05.19. 16:00:44

@rockitbaby: "DE! Mikor leült a kispadra három évvel ezelőtt, akkor felvázolt a vezetésnek egy projektet, és viszont. Ennek tartalmaznia kellett, hogy milyen anyagi lehetőségeink vannak, és így kiket próbáljunk meg leigazolni, valamint, hogy az FFP be lesz vezetve és készülni kell erre is."

Azért azt ne felejtsük el, hogy azon a három évvel ezelőtti beszélgetésen nyilván senki sem számított arra, hogy három évvel később egy zsinórban háromszoros bajnok Juventust kell majd tovább építeni, s így érthetően sokkal magasabb lécet kellene átugrani, hiszen az európai színtéren is versenyképes csapattá kell tenni a Juvét. Ha visszaemlékszünk, lényegében az összes nyilatkozat arról szólt, hogy a bajnoki cím kb. Conte harmadik szezonjára lett volna célként tűzve.

rockitbaby 2014.05.19. 16:10:58

@Apuleius: Akkor erre én annyit mondok, hogy Pirlo könyvében leírta, hogy Conte a kinevezés után tartott egy beszédet a játékosoknak, hogy most azonnal vért kell inni és növeszteni harmadik tüdőt és tököket és abba kell hagyni a szarakodást és a szar létet, mert nem méltó a Juventus-hoz. Ebből nekem az jön le, hogy igenis számoltak azzal, hogy ő csodát fog tenni, de tényleg bízni benne sokáig nem mertek még. De legyen. Legyen úgy, ahogy mondod, hogy az első bajnoki címnek a mostaninak kellett volna lennie. Attól az FFP-t már régen tudták, hogy be lesz vezetve, és készülni kell rá. Tudták jül, hogy Secco mekkora ámokfutást csinált a kasszával, és kőkemény meló lesz rendbetenni. Ezáltal jó ideig a 10-15milliós játékosok és az ingyen igazolhatóak lesznek terítéken. De elfogadta ezt is. Tudom, hogy most már ezek nem elegek, és ahogy te is mondtad egy ennél sokkal magasabb lécet kell megugrani, de mint ahogy írtam is, nem kell ám ehhez Cavani meg Suarez meg ilyen euró tízmilliós igazolások. Csak okosan kell eljárni és lecsapni minden eshetőségre. Ezért írtam korábban a Vuci-Guarin csere leporolását. Ezzel is tisztában kell lennie Conte-nak. Ha nem is az első nyarán, de minimum a másodikon már tájékoztatták a helyzetről, és annak ellenére igazoltak neki rendesen és szerintem minőséget ( Matri-t nem nehéz felülnúlni, de inkább Llorente mint az olasz ). És mikor már tényleg csak a csúcsdísz hiányzik, és okosan az is megszerezhető, ekkor lépne le? Továbbra is azt mondom, hogy ennyire nem lehet vak.

Apuleius 2014.05.19. 16:19:17

@rockitbaby: Azt hiszem túl sokat látsz bele a Pirlo által megörökített Conte beszédbe. Az alighanem az egymást követő két hetedik helyezésnek szólt. Egészen kizárt, hogy akár csak a legoptimistább Juventus alkalmazott hitt volna abban, hogy a csapat zsinórban három bajnoki címet nyer. A csapat messze felülmúlt minden várakozást, s így lehagyták az erősítések és a csapatépítés betervezett ütemét. Én nem akarok mindent ezzel magyarázni, de szerintem ez egy valóságos probléma a pénzügyi oldalon (is).

Alapvetően nem a véleményeddel szerettem volna vitázni, inkább csak hozzá akartam tenni, hogy van egy ilyen vonatkozása is az egész ügynek. Az a baj, hogy mi itt a monitor előtt ülve próbálunk állást foglalni, míg tengernyi olyan tényező van, amiről sejtelmünk sem lehet.

rockitbaby 2014.05.19. 17:50:48

@Apuleius: Persze, nem is vettem személyeskedésnek, vagy kötekedésnek, csak leírtam. Pirlo könyvében amúgy azért komoly dolgokat leírt ám, érdemes lenne elolvasni - off vége :). Tény, hogy sanszosan bakugrással már első évben átléptük azt az előzetes határt, amit idénre tűztek ki, de Conte ha lehet hinni az újságoknak, minden eddigi szezon végén leült a vezetőséggel és tárgyaltak, beszélgettek, hogyan és merre tovább. Tehát már az első veretlenül megnyert szezon után, mikor látni lehetett, hogy a többi csapat csak gyengülni fog, szerintem kellett volna vagy lhet meg is történt egy újratervezés - ahogy a GPS mondaná -, és felülértékelték a dolgokat, terveket és további célokat. Ekkor fel kellett merülnie, mi lesz akkor ha ilyen előre megjósolhatatlan tempóban fogjuk kinőni a bajnokságot, és ez mit okozhat a csapatnak nemzetközi színtéren. Én az egyik legnagyobb tényezőnek azt tartom a BL és EL fiaskókban, hogy a bajnokságban 30% teljsítménnyel, pörgéssel is megvoltak a meccsek, némelyik alázva, és így a BL-ben nem tudta kegyszerűen felpörögni. Ebben Conte is ludas, szó se róla, de a bajnokság tehet a leginkább szerintem róla.

De fordítsuk meg a dolgot. Nézzük úgy, hogy ezek a beszélgetések nem történtek meg. Akkor az egész klubvezetés, elnöktől kezdve általános igazgatón át egészen az edzőig komoly kritikát fogalmaz meg szakértelme irányába és kérdőjelezi meg azt az amúgy szerintem kiváló projektet, amit jelenleg is láthatunk.

tjunior 2014.05.19. 18:03:50

@rockitbaby: Miért ne lehetne építkezésnek nevezni? Csak akkor építkezik egy csapat ha euró tízmilliókat dobál minden mercaton? Conte listája meg egy agyrém, nem hinném hogy sok valóság alapja lenne, ha meg még is annál rosszabb, mert ha tényleg megegyezne a lista Conte követelésivel akkor az azt jelenti, hogy azért szedett össze egy teljesen megvalósíthatatlan listát hogy legyen indoka lelépni. Conte meg amúgy is vastagon benne van abban, hogy kevesebb pénz jut a mercatora, szerintem az lenne a minimum ha megértő lenne a vezetőséggel és nem hisztizne.

rockitbaby 2014.05.19. 18:24:28

@tjunior: El lehet adni Pogba-t, de akkor őt is pótolni kellene. Te kivel tennéd meg? És ha elmegy, de csak úgy, mint annó a Milan tette Ibra és T. Silva-val? Mint költségmegfogás. Szerintem jelenleg nem vagyunk olyan helyzetben, hogy Pogba eladásával erősödjünk. Mint annó Zidane esetében tettük. Csak akkor más idők, más szelek fújtak, de jelenleg még úgy tudunk csak fejlődni, ha megtartjuk, és szerzünk helyettest, cserét neki.

Nem csak úgy lehet építkezni, ha orrvérzésig költünk, de nem is úgy, hogy folyamatosan eladjuk a legjobbjainkat. Inkább érkezzen Guarin Vucinic-ért cserébe, mint hogy Pogba eladása után lenne két szélső és öregedő középpálya, megfejelve, hogy még pótolni sem tudjuk Paul-t a pénzből.

Rivendell 2014.05.20. 06:54:19

@Drughi Di Bianconeri: látom téged se nagyon foglalkoztat a szurker társaid lelki állapota ...ilyen 5leteket nem szeretnénk olvasni:DDD

MDaniel98 2014.05.21. 17:33:55

Ne egy olyan játékost Marotta! - ŐT.

Utolsó kommentek

Címkék

Bajnokok Ligája (1897) bajnokság (3521) beharangozó (23) bemutatkozás (34) blog (80) EB (51) edző (972) elemzés (40) előzetes (890) Európa Liga (171) felkészülés (137) hírek (1700) játékosokról (10265) juventus u23 (23) kiszemelt (29) kitekintő (111) klub (2503) meccsek (4328) mercato (4280) nyilatkozat (7679) Olasz Kupa (335) összefoglaló (435) pletyka (4297) Primavera (20) szavazás (16) szuperkupa (96) történelem (53) válogatott (180) VB (49) vendégblogger (44) vezetőség (305) video (226) Címkefelhő
süti beállítások módosítása